Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
18:45 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
eraldi diagnostika on lollidelt raha võtmine, lähed remondikohta, tehakse diagnostika ja asutakse ka kohe probleemi lahendama, ükski remondimees ei hakka seda viga kõrvaldama ilma diagnoosi ise tegematta või omaniku visioonist vea üle
18:31 täna
Mersumeeeeees (registreerimata)
Vaat legend räägib et w220 s klass on üks kõikse parem auto maailmas, kui viga tekib ja mingi häire tuluke kompus särama lööb siis ära tee sellest välja, sest hommikul on see kadunud ja kõik jälle normaalne ehk siis esimene ja ainus auto mis ise parandab end aga vot audide puhul jääb see tuluke sind painama ka edaspidi ja tahab juba audi esinduse "spetsialistide" abi.
18:16 täna
................... (registreerimata)
Kui jutt on nüüd punnsilmast siis on nende olukord seinast seina, hinnad alates 500-3500. Sa saad täpselt selle kui palju sa maksad. On ka olemas täiesti roostevabu ja sileda põhjaalusega isendeid aga need maksavad.
17:22 täna
votniino (registreerimata)
Üldjuhul seda, et tegemist sibulaga.
16:58 täna
Juku 123 (registreerimata)
To.....Üldjuhul isad, tütardega väga autode teemadele lasku. Või sulle ema õpetas millistest naistes, tulevikus eemale hoida või mis juuksevärviga on kõige parem juukseid toonida? Kui jah, siis sul oli imekena lapsepõlv!
16:46 täna
td (registreerimata)
Mis neist kastidest,kui autot pole ennam seal kasti umber..naljamehed.
16:46 täna
v_ (registreerimata)
Mul oli kunagi ammu ammu selline 2009 aasta A4 . 2011 müüsin auto maha, sest hinna ja auto enda suhe ei olnud minuarust paigas. Panin natuke juurde ja sain parema aga võibolla välimuselt mitte nii edeva auto. Üldiselt väga korralik häving oli selle autoga mul hinnalangust mõeldes. Aga siiski tollel ajal sai selle eest veel mingit rahagi. Diiselmootor oli öko ja jõuline. Ainuke probleem selle autoga oli see, et garantii läbi ja kellade valgustus hakkas jebima. Kord olid kellad pimedad, siis jälle põles. 2011 oli veel see auto üsna kaasaegne ja siis võis ostjatest aru saada. Täna tundub juba väga iganenud. Ekraani reso alla igasugu arvestust, keskkonsooli nupust ekraanis surfamine on omaette töö ise. Sõiduomadused keskpärased. Aga vahel näen, et ikka mõned sõidavad sellistega ikka veel aga mured on tõenäoliselt suuremad. Sellega peab arvestama vana auto puhul. Midagi pole teha. Ostke täna uus Superb või Passat ja laduge sinna viimase sõna varustust. Viipetundlik ekraan, pimenurga andur, palju seadistamise võimalusi, häälkäsklused palju paremini toimivad jms. Ustel ja armatuuril led ribad mille värvi saad menüüst ise muuta. Siis tunnete kui eilne päev oli see A4. Aeg läheb elektrooniliselt nii kiiresti edasi, ei ole nime pärast aegunud vanarauda vaja kokku osta. Siis osta juba lihtne sõiduk. Mõni Avensis millel ainult rool ja pedaalid, polegi midagi katki minna. Pärast muidu ise hädas. Ega sa ei osta ju teise käest vana sülearvutit nime pärast mis on ajast ja arust. Ikka vaatad parameetreid ja jõudlust jms kui vingeid progesid saad peale panna... Aga noh kunagi olid ajad kui osteti kasutatud telefone ka. Täna ma ei tea kedagi kes ostaks. Ma arvan, et elatustaseme tõusuga ostetakse kasutatud autosid ka üha vähem. Juba vähe kaasaegsemate autode keerukus ja remondi hinnad teevad vana ja tehniliselt keerukama auto soetamise mõttetuks.
16:38 täna
janelyur
PS - kolm korda jätsin auto seisma ja uuesti käima ikka pöles edasi.

Mis ma pean nyyd uuesti diagnostikasse minema ja jälle see 20 maksma 5 minuti eest v?
Tglt ma olen mitu päeva juba möelnud, et kas iga korra eest kui näiteks autot näitan pean maksma kui mehaanik nn vaatab ja uurib mis viga vöib olla? Ilma et seal midagi parandaks.. Odavam tuleb varsti ise see programm endale muretseda
16:31 täna
.... (registreerimata)
üks õpetuseiva ütleb, et esimese nupuvajutusega avab juhiukse ja teise vajutusega ülejäänud uksed.
16:27 täna
salvokas (registreerimata)
Ma olen siin rubriigis suht palju näinud müügis olevatel masinatel need helmed ristiga ripuvad peegli küljes.
Mis värk nendega on? Mingi usu sekt? Või mida see näitab?
16:07 täna
k... (registreerimata)
Ma arvan, et kõige vanem hakkab 1926 aastast. Enne kasutati Daimler Motor nime vist.,
16:00 täna
k... (registreerimata)
Oh jummel... tõstad kapoti üles ja sulle vaatavad vastu 6 mutrit.
15:57 täna
maaks
Vaevalt selleks mingit äppi õnnestub leida :-)
Kapott tuleb lahti teha ja vaadata koos uue võrega, kus kinnitused paiknevad. Tõenäoliselt tuleb esmalt mingi plastikkate sealt pealt eemaldada.
EDIT: kas mõnest neist ei ole abi
https://www.google.ee/search?hl=et&source=hp&q=remov
e+Citro%C3%ABn+xsara+grille&oq=remove+Citro%C3%ABn+xsara
+grille&gs_l=psy-ab.3..33i22i29i30k1l4.2400.2400.0.6767.
1.1.0.0.0.0.86.86.1.1.0....0...1.1.64.psy-ab..0.1.85....0.wU
wvwqQGuvI
15:53 täna
.... (registreerimata)
kas uue pealt pole näha, kus asuvad kinnituskohad?
15:32 täna
Mahno3 (registreerimata)
Eks ma olengi kehv autojuht ja arvestan sellega. Hoiab kauem elus.

Kasutatud lamelli (või minu puhul siis lamellitud naastu) müümise juures ma küll mingeid süümekaid ei tunne, sest inimene saab täpselt selle mida ostab - kasutatud aga sirge ja defektideta rehvi. Kuidas ta sellega sõidab, on tema asi. Ei maksa peast sotsiaaldemokraadiks muutuda. Teadlikult defektse asja müük ja inimese petmine on teine asi ja seda ma tõesti ei poolda.
15:22 täna
saaraliis
Tere,
Kas keegi oskab mulle väga arusaadavalt seletada, kuidas vahetada välja Citroen Xsara iluvõre? Olen uue juba soetanud aga kahjuks ei oska eelmist eemalda ning uut panna. Googeldades kahjuks ei leidnud täpset juhendit.
Palun abi :)
Ette tänades,
Saara Liis
15:20 täna
Nipiga värk (registreerimata)
Minu eelmine A4 sõitis selle kollase tulukesega edukalt 7 aastat ja sõidab vist kusagil siiani.
järgmine lk »