Sisene

 

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
19:25 täna
jee.kim (registreerimata)
KAWA!

Kas I käik läheb sisse ja tuleb tagasi neutraali?
Seisvalt!
19:11 täna
63amg (registreerimata)
siis tuleb niikaua käia,kui viga leitakse! olen samamoodi silberiga kunagi jagelenud
19:09 täna
63amg (registreerimata)
1000.-euri !ulme!kes selliseid kirveid lennutab
18:57 täna
tauntz
Tänan sarkastilise märkuse eest! Ei, Tahiitilt pole veel plaanis - vaatasin lihtsalt Kanada kasutatud autode pakkumisi ja kuna sellise varustuse, värvi jms. isendit nagu mulle sobib - meil Eestis hetkel ei pakuta ja need sarnased isendid, mida pakutakse, on valdavalt USAst toodud, siis mõtlesin, et küsin siitkaudu nõu ja rehkendan ise edasi, et kas plaanil on jumet või mitte...
18:17 täna
bosz_9
nii sidur uuesti koos ja nüüd hetkel mure veel selles et töötava mootoriga sidur töötab , seisva mootoriga aga mitte , pole manuaale . mis õli soovitate sisse panna ? tegu 2t rattaga
18:17 täna
kardaanirist
Mnjah, seal võib olla nii vigane turbiin kui ka väsinud õlipump. 1000€ umbes, kui peaks selguma, et mõlemad vajavad vahetust. Õlipump kui on väsinud, pidavat tegema häält.
Ma polnud ise juures kui õli vahetati, tehti dünaamiline vahetus, ehk siis pesti kast sama õli ja kasti enda survega läbi.
Kui õli vahetasin, siis oli tegelt kõik korras, lihtsalt rutiinne hooldus-vahetus. Hetkel on õli sees kena punane ja mingit kahtlast haisu ei täheldanud kui vardaga mõõtsin. Tase oli ka paigas, loiku all pole.
Tuleb auto lihtsalt Hõbenoolde viia, eks nad siis vaatavad, mis, mida, kuidas ja kui palju.

18:16 täna
... (registreerimata)
tahitilt ei leidnud autot? või sul ongi hobiks maksta ostuhinnale juurde siiavedamise tasu?
17:52 täna
õpetajad ka (registreerimata)
naljavennad, see mingi must naljavendade nimekiri siin vist
17:42 täna
Kunnnn (registreerimata)
Opeli 6k aut. kastis on mineraal õli ja tuleks vahetusel ka sama õli kasutada. Seda mineraali pakutakse millegipärast ainult originaal pakendis.
17:16 täna
Kärss
CNG-l pole häda midagi, sõites ei saa arugi (olen ise sõitnud selle ajastu Golfi ja Zafiraga, Volvosid vaid proovinud). Olulisem kütuseliigist on konkreetne mudel, et kui suur on gaasipaak ja kui suur on samas bensiinipaak (osadel bensiinipaak jäetud imetilluke)? Ja kuna jutt käib kasutatud autost, siis mis on selle eelnev ajalugu. Gaasiautod maksid rohkem, neid osteti et sõita palju ja neid on turul vähem - see kõik teeb hea asja leidmise keerulisemaks, aga kindlasti mitte võimatuks. Lisaks see kõik kisub juba vägisi hinnaklassi, kus ma ise hakkaks vaatama uue Dacia Dokkeri vms suunas. Või siis üldse laiendaks valikut muhviautodest mahtuniversaalideni. Mitte, et need paremad oleksid, aga valik laieneb tohutult. Ja kui nüüd üks ports erandeid kõrvale lükata, siis vana auto puhul maksab seisukord rohkem kui mudel/mark ise.

Tahad konkreetsemaid vastuseid, küsi konkreetsemaid küsimusi! ;)

Tahad suuri kasutajakogemusi, mille põhjal statistikat teha, siis Eestist seda eriti ei leia. Mine suhtle silmast silma gaasiseadmete paigaldajate juures (gaznet jt pikalt turul olnud tegijad, kes lisaks paigaldamisele hooldavad ka originaalsüsteeme ja lahendavad neid probleeme, mida kliendid esinduses liiga kalliks peavad) või googelda rootsi ja saksa keeles, kus need on levinud ning kogemusi paratamatult rohkem.
järgmine lk »