Sisene

 

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
06:27 täna
Näed siis, (registreerimata)
"homme päev sõidad tutika turisti bussi romuks"! Andke abi! Nõuka ajal oli ka kindlustus, aga vabatahtlik. Kui oli mats, tagus süüdlane lõpuks asja kinni ja kõik. See distsiplineeris ka liiklejaid ja miskit üüratut kontorit polnud samuti vaja ülal pidada. Aga jah, meil nüüd õigusriik, st. kõigil on õigus, mõnel ainult suurem, mõnel väiksem.



01:42 täna
Heauskne klient (registreerimata)
Jazz automaat pesula hari murdis MB märgi eest kuid pesula juhtkond saatis pikalt. Hoiduge Jazz pesulatest sest nende omanikel on oma klientidest ükskõik.
00:33 täna
arnis
No jah, olin vist liiga leebe.. Kui nii, siis tuleb registreerimine ebamugavamaks teha. Teeks siis EURO4 ja vahem autode Eestis arvele.võtmine 520 €. Selline summa juba paneb mõtlema, kas tuua siia vana juust või mitte. Tuletan meelde, et need vanemad kasutatud autod, mille turuväärtus ei ole kolossaalne.
00:15 täna
looder23
miks sa võtad asja nii, et sa oled 45 aastat teiste matse kinni tagunud? võta nii, et need 45 aastat oled maksnud fondi, kui homme päev sõidad tutika turisti bussi romuks. sinu 45 aastat makstud veeringute eest hüvitatakse kuni 1,2 miljonit varakahju ja 5 miljonit isikukahju. sõidad jalakäija vigaseks, siis kindlustus maksab kõik ravid ja muu kompoti kinni.
sotsmaksuga võrdlemine ei ole kohatu, sest neid kirejaid on küll ja veel, et miks ma pean maksma sotsmaksu, kui ma pole eluaeg arsti juures käinud? kas sa ei näe paralleeli? sõiduauto kohta ei ole see kindlustus teab mis palju, aga kiun on üüratu.

ja miks pead enesele igal hommikul sisendama, et sinuga juhtub avarii? ma ei sisenda enesele midagi ja sõidan tööle, sest mul on kindlustus, mis maksab mu eksimused kinni teistele. see ei tähenda, et ma sõidan nagu jumal juhatab, ettevaatlik olen ikka, aga ikka võib juhtuda. ja kui juhtub, siis ei olnud minu päev. milleks vaja üle mõelda?

samuti küsimus, et kas sa sõidad oma autoga alati ise? 101%?
23:20 eile
ancient
nagu lapselukk siis? niisama ON OFF liiga kerge :D
23:12 eile
ametnik123 (registreerimata)
Seleta, kuidas süüde sees kütus kulub.
22:39 eile
komvek
Võibolla ongi sommide lahendus õige et kohe helistada kuhu vaja. A sa vaatasid ka ükskõikselt pealt.
22:27 eile
Sull12
Olen enam kui kindel, et see regamismaksumus ei mõjuta midagi.
See nii väike summa, et selle pärast ei osta nüüd keegi elektrikat, või jätab bensuka ostmata. Lisaks, kes ostavad järelmaksuga, siis saab selle regamistasu ka ilusti kuumaksesse ära jagada ja ei olegi tuntavat lisakulu. Ja kui ma ostan nt miski vana auto, ehk midagi "hingele", siis viimane asi, mis ma seda autot ostes teen, on mõtlemine regamistasule, kas see on 130 või 260eur.
22:01 eile
Ain12332 (registreerimata)
Kas energy saving mode on maha võetud? Kõikidel PSA toodetel see peal. Diiler peaks selle maha progrema ennem kui kliendile auto annab.
21:46 eile
arnis
Kui täiselektrilistel sõidukitel ei oleks käibemaksu, ostetaks neid siin rohkem. Hiljem võib rakendada vähendatud KM-i, milleks on 9%. Ja võib lisada ka maksimaalse käibemaksuvabastuse määra per sõiduk, milleks võiks olla näiteks 8000€, et liiga kallid autod liiga paljus soodustust ei saaks.
Kui KM-i soodustus tundub liiga riigivaenulik, siis võib ju "soodustusi" jagada, mis ringiratast otseselt maksavadki KM-i kinni.
Kui oleks hääletada toetuse määra suhtes, siis arvan, et 8000€ oleks täiesti piisav maksimum ja mitte rohkem kui 20% auto täishinnast.

Kasutatud täiselektrilisi võiks soodustada sellega, et Eestis arvele võtmine võiks olla tasuta. Raha selle jaoks saab nendelt autodelt, mis Eestisse tuuakse ja ei vasta vähemalt EURO5'le. Kui muidu maksab arvelevõtt 130€, siis elektrikal 0€, EURO1-4 autol (imporditud) 143€ (10 imporditud masuudipressi kompenseerivad ühe elektrika). Ja mida aeg edasi, seda rohkem elektrikaid võetakse ja seda kallim hakkab rondi arvelevõtt olema. Võibolla isegi 260€ per auto. Hiljem kaasata EURO5 (umbes aastal 2024), et arvelevõtu hind oleks mõistlik.
Hübriididele ja pistikhübriididele soodustusi mitte jagada. Turule tuleb hunnik lukslaevasid, mis jahivadki elektrikate soodustusi, olles ise mõttetu küttekuluga (sama mis tavaline sõiduk).
21:26 eile
siberia (registreerimata)
Ei tea, kas kogu sellist komplekti ikka saab mõnekümne euroga. Ma ostsin kunagi Fordi kastikale ainult kardaani otsatihendi (vist oli 50 EUR) ja seda imelise kujuga simmerit polnudki B-osana.
Mingist tihendipoest võib muidugi uurida kui viitsimist on. Tallinnas on vist endiselt Vesse tänaval Klinger Baltic ja neil on suht OK valik. Selline asi maksaks seal ilmselt poolteist eurikut. Minule on nad üksikkorras samuti ühtteist valmistanud, aga see võtab alati üüratult aega.
Ehk ühesõnaga, vota see jublakas näppu ja lase kataloogidest otsida. Nagunii on see standarddetail kuid iseasi kaua toomine kuskilt (võimalik, et Jaapani tehases) aega võtab ja kas vaid ühe pärast ongi mõtet.
21:06 eile
ancient
Kas see puutetundliku ekraaniga raadio töötabki ainult siis, kui süüde sees v saab kuidagi kütust kulutamata ka kuulata?
19:36 eile
mxfan (registreerimata)
Täna siis selline tore päev. Hommikul sattusin Tartus Prisma parklas pealt nägema, kuidas üks Octaviaga vanamees parkimiskohalt välja tagurdas nagu pime kana taga olevale masinale otsa, nii et masin vappus. Liiati veel kaks korda ka. Lõpuks sai ise ka aru, tuli välja, sügas mune natuke ja sõitis minema suht pohhilt.

Hiljem nägin sprodiklubi aknast, kuidas mingi eit pressis end parklas kahe auto vahele, kõige kitsamasse kohta, ehkki ruumi oli küll. Loomulikult siis uks prauhti lahti vastu kõrvalolevat autot. Tagumise uksega pani ka veel ühe paugu.

No ja nüüd siis koju jõudes, hakkan poekotti välja võtma autost ja mis ma näen - enda masinal rikutud nii esimene kui ka tagumine uks. Mõnusalt jutid sees ja värv maha kriibitud. No tra küll, kust need debiilid tulevad, kes ei suuda ust avada teist autot rikkumata. Ajab ikka sita keema küll niisugune asi.
18:13 eile
. (registreerimata)
Nii Viljandi Ärihail Eerol ongi kõik masinad vaid fotodel pilkupüüdvad,reaalselt on olukord ikka suht nutune.

Jutt on muidugi ilus nii kuulutuses kui reaalis.Rumalaid vist ikka jagub.
17:51 eile
Navara3000 (registreerimata)
Tõenäoliselt ei saa seda ka esindusest eraldi.
17:45 eile
loodrile (registreerimata)
Peame siis sisendama kõik igal hommikul liiklusse minnes, et kohe tuleb minuga avarii! 45 aastat pole tulnud, mis ei tähenda muidugi seda, et homme ei või tulla tulla, aga ikkagi olen kogu aeg teiste matse kinni maksnud. Peaks selle summa välja arvutama. Naaber sõidab üldse kolm korda kuus üle põllutee poes ja apteegis ja aina maksab asfaldivurlede avariisid! Tulu - ja sotsiaalmaksuga võrdlemine on kohatu.
16:42 eile
J. (registreerimata)
Ka täna tõuseb kahju põhjustajal kindlustusmakse peale liiklusõnnetuse põhjustamist, selles osas ju muutusi ei ole. Tõsi, üldine hinnatõus toimub ilmselt ka seoses väljamaksete suurenemisega, kuid see on oluliselt väiksem.

Mis aga üldiselt puutub sellesse, et miks keegi konkreetselt peab midagi maksma, siis mitmed meist maksavad selle aasta algusest rohkem tulumaksu kui need, kellel on väiksemad sissetulekud. Sotsiaalmaksu maksame samuti kõik, kuigi ei pruugi kordagi arstiabi vajada. Seega me kõik panustame, võibolla otseselt midagi vastu saamata, sõltumata sellest, kas see ühele või teisele kodanikule meeldib või mitte. Samas tahame ju ikka, et politsei, päästeamet ja/või kiirabi vajadusel kohale tuleks või õigeaegselt arstiabi saaks. Samamoodi toimub see ka kindlustuses ehk kõigi liiklejate huvides on see, et kui mõne kolmanda isiku poolt tekitatakse kahju, siis vajadusel see ka hüvitatakse ning ei pea hakkama selle kolmanda isikuga kohtus protsessima. Samuti ei pruugi sel isikul nagunii midagi hinge taga olla.
Seega on sul alati õigus ka liikluskindlustuse makse tasumata jätta ja bussiga sõita. Kohustust sõidukit igapäevaselt kasutada ei ole, aga kui see soov siiski on, siis peame juhinduma kehtivatest seadustest, et kõigil liiklejatel oleks midagi, millele loota kui üks halb päev peaks saabuma.
16:39 eile
manitseja (registreerimata)
"...Enamus EU riike ei toeta el.autode ostmist rahaliselt, vaid pakutakse maksusoodustusi. Peale Eesti ei toeta üldse Leedu ja Horvatia...."

Kuna meil automaks puudub, siis ei saa pakkuda ka maksusoodustusi.
Ühissöidukirida ja tasuta parkimine on linna , mitte riigi poolt pakutav soodustus.

Teeaktsiisivabastus tegelikult on kah maksusoodustus väärtusega 5 senti/km.
Saan aru, et seda pakuvad täna köik EU riigid?

Selle kehtestamise/kogumise mehhanism saab huvitav olema, bensu puhul maksad selle ju ette ära, enne sõitmist....

Ülevaatusel tagantjärele? 500 eurikut ülevaatus eelpooltoodud näite põhjal...

16:15 eile
to manitseja (registreerimata)
kui oled oma maksuraha ära maksnud siis pole enam sinu otsustada mis sellega tehakse. su esivanemad olid ka kindlasti kunagi nii raudtee ja autode vastu? pole ikka õiged asjad ju ajavad hobused lõhkuma ja üldse tuleb suur jama sellest.
16:08 eile
k... (registreerimata)
Vaata kui lahe, isegi kellapaneelil on avarii kujutatud... Kui juht veel ise enne aru ei saanud. Siis vaatab näidikuid...
Ei tea, mis tingis sellise välimuse?
16:02 eile
arxsss
olen proovind ka seda + - kokku. samas kesklukk toimib ideaalselt,ja näidikuteplokkil odomeeter ka töötab,mõnedel see ära kadunud ja ,siis asi olnud plokkis endas viga. järgmisena mõtlen,et prooviks panna teise aju koos immo asjadega,kui kuskil saada on.
16:01 eile
smit21
Mootor:Ford Mondeo 3.0 (166 kW)bents.Mis mootoriga on tegu ja vastupidavus kuidas on?
15:48 eile
alittna
Tänud kõigile. Sain probleemist lahti. Leidsin kusagil mingis Taani foorumis, et tuleb eemaldada + ja – juhe ning juhtmed omavahel paarikümneks minutiks kokku panna. Nii tegingi (sidusin lausa kokku) ja probleem kadunud. Muidugi, ei tea, kas just see aitas, vanal autol võivad ka muud trikid varuks olla, kuid igatahes asi juba pool aastat korras.
15:40 eile
arxsss
olen proovinud kõike mida netist ja youtubist jagatakse aga ,ei midagi. kõik ühendused on ok,immo plokk käis koos võtmega lukuproffide juures.ütlevad et on korras,aga alarm set vilgub ja auto tööle ei lähe.
15:10 eile
wb (registreerimata)
Enamus EU riike ei toeta el.autode ostmist rahaliselt, vaid pakutakse maksusoodustusi. Peale Eesti ei toeta üldse Leedu ja Horvatia.
15:04 eile
wb (registreerimata)
Saastekvootide puhul:
1. Tuli võtta selle riigi käest, kes saastekvoodiga toime ei tulnud - ega palju valikuid polnud.
2. Tuli võtta midagi "rohelist", midagi, mis saastet vähendab - ega palju valikuid polnud.
3. Tuli valida nende asjade seast, mida see riik saastekvootide eest pakkus, mitte a la carte.
järgmine lk »