Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
02:06 täna
eytm (registreerimata)
Pull seltskond siin koos - kogenud käpad valest kohast välja ei kasva aga pea ei võta põhikoolitarkustki, et rööp- ja jadaühendusel vahet teha. Kustkohast võetakse siinjuures enesekindlus, et teisi õpetada, jääb arusaamatuks.
01:51 täna
Marko
kõik räägivad siin motocrafdi juppitest ,tuulasin ajaviiteks e-poodites igasugu teisi on aga neid küll ei leidnud?

Motorcrafti lgo hakkas juba 7 - 8 aastat tagasi vaikselt asenduma Fordi logoga. Ehk on toimunud mingi firma ülevõtmine/ostmine näiteks?
Sarnane oli kunagi Basf - Emtec üleminek.
00:48 täna
AntiHonda (registreerimata)
Ega ei olegi probleemi kui on tugeva käivitusvooluga aku. Lahja käivitusvool ja paks õli ning asi võib muutuda. Ehk ongi see mõne autotootja nõrk koht et pannakse tehases nõrk aku mis vunki ei anna. Kirju ju peal ei ole. Täiesti must kast. Kui aku maha võtta ja käte vahel keerutada ehk leiab ka mingit infot.

Ja siis kui on 0W või 5W õli mootoris ning ei ole palju elektritarbijaid ja lisatümmi pagasiruumis on elu lill. Viimased talved ei ole eriti külmad olnud. See aasta on aga mitu nädalat järjest miinust visanud ja nagu näha siis mõne autoomaniku aku ei kannata seda külmetamist välja. Signalisatsioonid on ka erineva lisavarustusega ja voolutarbimisega.

23:52 eile
td (registreerimata)
Naise 2015a Yaris sõidab igapäevaselt juba 3a 1,5km tööle ja tagasi+ vahepeal käib ka veel kodus mõne tunni.mõni õhtu ka linna trenni tiirud. Pole mingeid probleeme olnud. Ega ka ühegi teise autoga. Muidugi võib seda lisaakut hoida. Aga kui tõesti tarvis viskan laadija pigem ennetavalt taha.
järgmine lk »