Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
18:45 täna
wigry
Kaks sisendit on eelkõige võimsuse duubeldamiseks. Ehk täisvõimsuse saavutamiseks on vaja ainult poolt võimsust sisendisse anda aga seeeest kaks korda. Ehk kui näiteks üks juhe ei kannata täisvõimsust välja siis võid kaks vedada.

http://www.earthquakesound.eu/info/faq/dual-inputs.aspx
18:39 täna
. (registreerimata)
Vasjal onvahepeal probleeme tõesti
18:31 täna
JoonasJoosep
PS* Y-jagaja enne võimu töötab ka loomulikult, aga ei ütleks, et mingit vahet on, võrreldes ainult kasutades 1 sisendit.

Ja Valerkale ei viitsi üldse reageerida..
18:12 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
kas mõistlikum poleks lugeda manuaali, muidug juhul kui seda pole wc juba sihipäraselt ära kasutatud
18:03 täna
JoonasJoosep
Tere.
Minu autos on tehase poolt olemas esiistmete all subwoofrid (2tk, juht ja kaasreisija all).
Otsustasin lisada pagasnikusse aftermarket elemendi + võimendi.
Võimendi on mono.

Otsustasin signaali võtta otse paremalt, kaasreisija istme all olevast subwooferist, et ei peaks hilo filtritega mässama.
Istme all olevale woofri juhtmele lisasin enda oma külge, vedasin taha pagassi, jootsin valge RCA otsa ja panin oma monovõimule taha.

Töötab ja mängib.
Sellega tekkis küsimus, et miks on siis võimul olemas veel parem, nö punane sisend, kui väljundeid on ainult nagunii 1 ?

Huvi pärast proovisin ka, et mis siis saab, kui panna võimule taha mõlemad sisendid. Et juhi istme alt üks ja kaasreisija istme alt teine sisend, nagu parem ja vasak, siis tegi element üldse lolli häält, ei meldinud see talle.
Töötab ainult nii, et kasutada ühte sisendit..
17:52 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
17:42 täna
.................... . (registreerimata)
16:52 täna
stammer (registreerimata)
selle saiahinna eest on autot küll. Pigem võiks tõesti häiriv olla, et see auto on noorte keeles rändkarikas olnud.
16:48 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
kalpakkk (registreerimata) - hakka tähelepanelikult lugema minu posti algust, .........
16:48 täna
pudel13
minu autol mille ostsin on keeruline ajalugu olnud, on kunagi avarii teinud ja maha kantud siis uuesti registrisse võetud ja korda tehtud.Mina ostsin heauskse omanikuna selle ja üv oli kehtiv.Minu küsimus on et kui tulen Teie juurde üv nüüd tegema kas siis saan läbi või hakatakse vanat ajalugu läbi vaatama ja nõutama ei tea mida kõike.
15:58 täna
astrasoov
Inimene võiski tahta endale korralikke nahkistmeid ja saigi täisringi paarisaja euroga kuskilt romulast, mis sellest?
Arvestades auto hinda/aastat, siis pigem vaataks mootori, veermiku jms seisu, mitte kas on originaalistmed ja kas on kulunud rohkem, kui ego kannatab

Ja natukene võib (aga ei pruugi) mõtlema panna 2 viimast OV
20.04.2018 Omanikuvahetus
20.02.2018 Omanikuvahetus
22.10.2016 Omanikuvahetus
02.10.2015 Omanikuvahetus
16.05.2014 Omanikuvahetus
15:24 täna
kalpakkk (registreerimata)
Valerka, teema pealkiri on "Hoiatus! Läbisõit 100% keritud"
No ei ole ju keritud, USA lingil on ju läbisõit kirjas, lisaks fotol näha.
See, et avariiline on hoopis teine lugu ja ega müüja pole kusagil väitnud, et avariivaba.
15:03 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Saan öelda enda kohta, et valdavalt vaadatakse ikka autot hetkel nii nagu ta on ja vahel lisanduvad mingid nüansid kui on olnud vastav märgukiri Maanteeametist. Näiteks alates 16.07.2018 algas autodelt pori ja rooste mahakraapimine leidmaks vin-koodi, selliseid masinaid on vähe kuid ikkagi. Enne ülelmainitud daatumit piisas masina tuvastamisest, nüüd aga on antud kirjalikus vormis kohustus otsida koodi mis tegelikkuses paistab olevat nn. "toodangu järelvalve", saamaks teda kas autotootja poolt on garanteeritud selle koodi säilimine 30 aastaks. Õnneks traatharja peab harva kasutama ja kui talvel tuleb masin millel lumisesse ratta koopasse on graveeritud kood siis on meil õigus masina toonud kliendilt nõuda, et tema puhastaks st. valmistaks auto ette ülevaatuseks. Usun, et ka selliseid ekstreemsusi tuleb harva ette.
Samuti suhteliselt hiljuti hakati roostes summutitel otsima tehase markeringuid kuna sellise vajaduse realiseerimist pidas vajalikuks üks ülevatuspunkti inspekteerinud inspektor. Enamus uuendusi ajapikku kaovad ajaloo prügikasti niikauaks kuni leidub järgmine ametnik kes peab vajalikuks alustada uuesti mingi tühikargamisega. Näiteks sõiduki andmesildi ülesleidmise kohustust on KAKS korda nõutud ja siis jälle on kohustus kas ära jäetud või hääbunud, täna on kolmas kord vaja silt üles otsida ja kuuldavasti see nõue jällegi tühistatakse. Sama rehvi mõõütudega, sama C märgisega rehvil. Ei midagi püsivat kõik on pidevas muutumises nagu olukord terrorismiga.
14:34 täna
Omanikult (registreerimata)
Omaniku vastus läbisõidukohta
Läbisõidu kerimise kohta informatsioon puudub, auto on minu käes olnud alates kevadest. Kui auto kätte sain siis olid veel ees soome numbrid ning käisin võtsin ise auto eestis arvele. Eelnevalt oli auto samuti eestlase käes, kes elas ja töötas soomes. Autot kasutas ta ainult erasõitudeks kuna tööautoga polnud neid lubatud teha.
14:31 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Kalpakkkile (registreerimata) loe teema pealkirja, kui aru ei saa pöördu algkooli emakeele õpetaja poole
14:28 täna
Kalpakkkile (registreerimata)
"No see valge Volvo ei tundu küll kuskilt otsast keritud olema"

No on ikka küll keritud.


Maha kantud auto kere on sirgeks keritud ja müüakse uue pähe.
järgmine lk »