Sisene

 

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
00:11 täna
Kärss
# Pistikhübriid, elektri peal praktiliselt sõita ei saa. Kütust võtab 6-9l/100km.

Ah missa blufid pidevalt, mis eesmärgil? Alles panin ju pildi enda sõidust pistikhübriidiga. Oleks üritanud kasutada ära särtsumootori eeliseid, oleks see number suuremgi, aga vahet pole, igal juhul on tegemist võrreldava suurusjärguga, mida suudavad läbida juba vanemaks saanud (st umbes sama vanad) Leafid, Mievid jpt. Miks võrreldava lennukauguse puhul ei peaks pistikhübriidi omanik kasutama ära seda "pooltasuta" kilomeetrite eelist, mida teevad särtsuautode omanikud? PILT:
https://img5.auto24.ee/auto24/forum/560/004/114089004.png

Solksolk kirjutas:
#Minu hinnang elektriautole põhineb faktidle ja majanduslikult ning loogiliselt mõtlemisel

Äkki prooviks rääkida kogemusest? Arnisel tundub seda olema siin kõige rohkem. Palju Sul endal siis on? 0-10km vahemikus? 10-100km? 100-1000km? 1000-10 000km? Rohkem? Minul siiski veidi alla 10tkm, kuid see on enam kui piisav, et saada aru nii eelistest kui puudustest (ega pea praegu silmas lennukaugust, mida on võimalik teada tõesti ka ilma reaalse kogemuseta).

# on suuremaid ja pakilisemaid muresid. Nagu tervis linnainimestel.

Eestis ei ole maailma mõistes linnasid. Terve Eesti on Hiina-India mõistes vaid üksainus küla või loetud kvartalid mõnest PÄRIS linnast. PÄRIS probleemi lahendamisse saab Eesti panustada ehk vaid omapärase katsepolügonina. Aga need ei ole Eesti maksumaksja huvid, vaid globaalsed või pigem üldse erakapitali huvid, mida ei peaks rahastatama meie inimeste kõhu kõrvalt. Tellija maksku kogu muusika, mitte pillimehed.

Saastamise offtopik on iseenesest huvitav, aga haakub teemaga vaid kaudselt. "Lehmade peerugaasi" üks põhjusi on inimkonna tänane arutult suur lihahimu (mitte et uuseurooplaste sealihapõlgus kaarte veelgi enam segi ei lööks), aga ilma sealagata ei kasva ka vili põllul, nii et kui meid on siin planeedil nii palju, on see loomasaastus paratamatu ka siis, kui meist enamus taime-vetika-putukatoitlasteks hakkaks. Sama keeruline on ka lennutranspordi teema, sest lisaks kütusele/osakestele mõjutavad meid otseselt ka muutused atmosfääri peegeldusvõimes (sellest siin varemgi juttu olnud, mis toimus atmosfääris 9/11 järgnenud nädala jooksul - meie planeedi kliima oleks tõenäoliselt väga erinev tänasest, kui "atmosfäärivaikus" kestaks nädala asemel näiteks aasta või kümnendi). Iga saastamise teema muutub huvitavaks, kui loosungite asemel süvitsi uurida. Sh ka nii autode kui akude tootmist puudutav saastamine, mida siin pidevalt maha püütakse vaikida ettekäändel, et ma olen nii rikas, et võin omale uut autot lubada, rotid sõitku vanadega, aga minul on õigus oma mugavuse/edevuse nimel rohkem saastada kui teistel. Liiga läbinähtav kahepalgelisus see roheteema sissetoomine...

Aga mulle see autode saastamist puudutav jutt meeldib. Et saastaja maksku. Arnise arvates saastab kõige rohkem arvelevõtmine:))

# siis tuleb registreerimine ebamugavamaks teha. Teeks siis EURO4 ja vahem
# autode Eestis arvele.võtmine 520 €

Mina mõtlen täpselt vastupidi, et mida vähem teha piiranguid auto arvele saamisega, seda rohkem on võimalik keskkonda säästa, kuna siis on võimalik osta erinevad autod erinevatest otstarveteks ja kasutada neid kõige optimaalsemal viisil. Et inimene, kellel peab olema peres maastur, saaks seda kasutada ainult need loetud nädalad-kuud aastas, kui ilma tõesti ei saa, kuid kogu ülejäänud aja võiks rahumeeli sõita millegi keskkonnasõbralikumaga. Näiteks särtsukaga või pistikhübriidiga või ka mõne üliökodiisliga. Mitte ei pea automaksu või kalli registreerimismaksu tõttu sõitma terve aasta maasturiga. SEISEV AUTO EI SAASTA. See peaks olema ka lähtekoht igasuguseid uusi makse planeerides. Siis inimene teeb ise omad valikud enne sõitma hakkamist oma vajadustest ja rahakotist lähtudes. Ja võib kindel olla, et enne kui lapsed päriselt nälga jäävad, loobutakse mugavusest ja edevusest ning jätkatakse oma liikumisvajaduse rahuldamist soodsaimal viisil, millest üks osa on alati olnud ka otsesed ja kaudsed maksud.
00:01 täna
Digimeerik
Igaüks ei saa kutseliseks roolikeerajaks.
Veel vähem on neid, kes selle tööga vastu peavad.
Respekt elukutselistele, kes ajavad õiget asja!
00:00 täna
arnis
Toyota muideks reklaamib oma elektriautosid kui "ise-laetavad hübriidid", nagu wb mainiski. See on niivõrd utoopiliselt taunilik. Jääb mulje, et kõik teised hübriidid ja elektrikad ei ole "iselaadivad". "Test drive a Toyota self-charging Hybrid...." Kkülaline. Osta Toyota, siis ei pea sa seda ise laadima, geniaalne. Aga vot BMWsid tuleb laadida muidu saab aku väga tühjaks :D

Muideks see võib olla tõene - võetakse ühendust ja mainitakse, et omanik laeks oma auto akut. Aga jutt käib 12V pliiakust. Tänapäeva preemiumautod oskavad küll sellist infot edasi anda. Auto ise oskab ka seda armatuuril mainida. Liiga lühikesed otsad külma ilmaga jne.
23:41 eile
nip
Kui raske võib olla ühe auto ostmine! Ma olen nii palju lugenud, googeldanud, kuulutusi lapanud ja ma endiselt ei suuda välja mõelda mida ma üldse tahan.
Mu Ford Focuse vaimustus rauges kui hakkasin kuulutusi vaatama. Kuna ma tehnikast midagi ei jaga (et osata hinnata mootorit ja veermikku jms), siis esmasena vaatan mugavuslisasid ja minu jaoks on uskumatu et isegi uuematel Focustel pole kliimaseadet ega 4x el. aknaid. Kliima veel mõnel üksikul on, aga need aknad.. need ongi ainult esiustel :O. Ma lihtsalt ei jaksa oma lastega sõdida. Mäletan oma lapsepõlvest kuidas vanemad ei lubanud tagumisi aknaid alla lasta aga selle vända tõttu oli võim minu käes...

Käisin proovisin sõita Citroen C4-ga, kõik suurepärane, ma ei oska kurta, mugavusi rohkelt, minu hinnalimiidi eest saab väikse läbisõiduga ja suhteliselt uue auto. Aga ta näeb nii totter välja. Ma olen nii väiklane, et auto välimus on liiga oluline.

Ja üldse - ma olen juba jõudnud oma otsingutes arusaamale, et äkki peaks hoopis universaali vaatama.

Mis läbisõit on bensiinimootoritel okei (1,6 või väiksematel turbodel)? Kas 170000 on liig?



23:23 eile
Kärss
Mul üks lähematest sugulastest on vahetanud neid Mazda3-sid esimesest mudelist alates 5a järel (liisingu lõpuni ja vana jälle uue sissemakseks). Kõigiga olen sõitnud, sõita on hea, aga uskumatult palju on garantii ajal olnud tal jooksmist esinduse vahet, rohkem kui paljudel vanade autodega. Sillad saavad selle 5a-ga vähemalt ühe ringi uusi juppe, mis ühelt poolt võib olla ka tema enda süü (arvestatav % km-test kehvad maateed) ja teiselt poolt ei vääri vbl üldse mainimist, sest kehvadel teedel lagunevad paljud uute autode veermikud ja selline remont ei maksa õnneks hingehinda. Kõrvalt vaadates lihtsalt tundub veider, et uus auto nii palju tähelepanu nõuab. Focusest ei tea tehniliselt ega pidamiskulude poolest midagi, aga on rohkem minu tagumiku järgi.

Offtopikuarmastajatele: minu arvamuste avaldamine autodest, mis ei haaku absoluutselt teema ega ostuhuvilise küsimustega, ei jätku kindlasti mitte siin.
23:22 eile
TK (registreerimata)
Automaatkasti planetaarkäigud lülituvad sisse lintpiduri rakendudes. Lintpidur on nagi õlifiltri teraslindist võti, mis võlli pigistab. Seda rakendab omakorda hüdraulika. Kui hüdraulika ei tööta sujuvalt, vaid mõtleb natuke ja siis liiga järsku, ongi jõnks. Mingid hammasrattad üksteisega hambumust ei vaheta juba manuaalkasti aegadest saati.
22:54 eile
to indrek001 (registreerimata)
Palun ütle siis siin lähiriikides parem(võimalused, vahendid, teadmised, hind, garantii) koht, kuhu pöörduda?
Dünaamiline õlivahetus on küll selline asi, mida keegi naljalt ei soovita, kui on oma autol teha lastud. Jamad on garanteeritud.
22:16 eile
kmk123 (registreerimata)
Millist teist poolt?
Seal pole sellist ( viimasel 10 -l aastal kindlasti mitte), on 1 osa ja seal ka arvelt maha võtmise tempel .
Su küsimuses on väide , et ARK küsis teist poolt ja samas uus küsimus, et kas tekkib probleem? Kas ARK-s ikka kohal käisid või naised saunas rääkisid?
21:41 eile
zerocool
Tere. Sai ostetud auto mis on prantsuse registris arvel . Hiljem uurides selgus, et ark-is registreerimiseks vaja ka teist osa tehnilisest passist. Ostu hetkel ei teadnud sellest m idagi . Kas tekib ark-is probleeme ? Kui tekib siis mis oleks lahendus ?
20:51 eile
k... (registreerimata)
Väiksem läbisõit- rohkem raha. Oleks lollike veel kerinud, saanuks juba 25 000 küsida... Need autode müüjad on ikka erilised madalalaubalised... Ei taibanud juba korraga 50 000 km peale kerida- oleks 30 tonni kergelt tulnud!
20:35 eile
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Tubli solksolk, võta kõik el auto soetanud lollpead kokku ja tee neile selgeks kui lollid nad on.
20:35 eile
Kärss
Kui koos mängimisest midagi välja enam ei tule, siis siin on link, kus saab oma teadmisi proovile panna. Autospetsialistidele tegevust kohe natuke aega:)

https://grizly.com/quizzes/real-car-parts-quiz/
20:22 eile
solksolk
paraku arnis sina hiilgad tohutu ignorantsiga.
Mina tunnen elektrit ja elektriautosid piisavalt hästi, sina aga arnis toodad lihtsalt kõvasti jama, sul on elektriauto kultus.

Minu hinnang elektriautole põhineb faktidle ja majanduslikult ning loogiliselt mõtlemisel.
arnis on lihtsalt liiga rumal ja analüüsivõimetu ja sina arnis ei tea elektrist essugi.

Kuid, mis otsast ei ole co2 saaste? Kui see ei oleks saaste, siis ei üritataks seda igahinna eest vähendada, nagu praegu üritatakse.
Ilmselgelt on praegusel hulgal co2 kahjulik ja seetõttu seda ka vähendada üritatakse.

arnis ei saa vist sellest aru, et elektriauto toodab tegelikult kõvasti co2, lihtsalt keset sõitu ta ei erita seda, kuid kui võtta muud arvesse, siis eritab küll ja mitte vähe, lihtsalt see on paiksem ja võimalik, et vähem tõesti.

Aga nagu ütlesin mina sinuga arnis rohkem ei vaidle, kuna mis sa ikka vaidled usukultusega inimesega, kes ei tunne elektri ega akude põhitõdesidki ja kes majanduslikult mõelda ega arvutada ei oska.

Enne 10-20a elektriauto majanduslikult ja praktilisuselt kasutuskõlblikuks ei muutu, väga lihtne.
Seetõttu, mul seda ka enne ei tule.

Sai ka juba tõestatud ,et uus golf maksab hetkel 16 801 Eurot ja uus Nissan Leaf 35 900 Eurot, sealjuures on Golf ilusam ja parem sõita.
Ehk siis Nissan Leaf on VW Golfist üle kahe korra kallim.
Ülim näide, et elektriauto ei ole mitte kuskilt otsast odavam lõppkokkuvõttes, lisa sinna veel ebapraktilisus aku tõttu piiratud sõiduulatus(eriti talvel) ja pikk laadimisaeg.
20:15 eile
khm (registreerimata)
Automaatkastiga auto omaniku rõõmud!!!
19:00 eile
12345645 (registreerimata)
Mootoritule põlemamineku põhjus tuleb likvideerida
18:47 eile
63amg (registreerimata)
valge ahv keriski viimase ametliku hoolduse lähedale.see ju tüüpiline
järgmine lk »