Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
22:14 täna
63amg (registreerimata)
sõites kasutan orig. navi,kui keegi ikka veel pole aru saanud!
22:02 täna
Möh njah (registreerimata)
Kui vedelikku vähe annaks auto sellest teada. Mul E60 küll viskas iDrivele veateate et steering oil low ja panin juurde ja teade kadus. Oligi natuke alla miinimumi kapoti all seal totsikus.
21:17 täna
rix30
Hommikul käivitus. Kapoti alt hakkas suitsu tulema. Suretasin välja ja avastasin, et eelsüüte kaabel oli massi läinud ja isolatsioon kärssas. Eemaldasin kokku sulanud koha massist ja isoleerisin ära. Käivitus, sõitsin ca. 5 km. Parkisin bussi ära ja enam käima ei lähe. Küte tuleb pihustiteni, tagasivool ei leki.
21:14 täna
Grandmaster B (registreerimata)
"Nii palju, kui ma selle foorumi köögipoolt tean, pole siit kunagi kustutatud midagi (eri) arvamuse tõttu."

(Eri) arvamust ei olegi vaja. Piisab sellest, kui pidevalt ühe ja sama registreerumata kasutajanime alt postitada ja peagi mode süüdistab sind ainult talle teadaoleval põhjusel "siidiussluses" ja lubab su nime/postitusi peagi bännima hakata.

Elektriauto iseenesest on tore alternatiiv sisepõlemismootoritele. Auto, kui selline, toimib väga hästi ja läbisõidu ulatus ühe laadimisega muutub aina paremaks. Aga siin on üks suur pudelikael - elektriõrgustik. El. autode massilisel lisandumisel see lihtsalt ei kannata enam suuremaid (kiirlaadijate) koormusi välja. Ilmselgelt tuleks leida uusi elektri tootmisvõimsusi ja kogu võrk põhjalikult ümber ehitada. See protsess on aga nii keerukas ja kulukas, et ilmselt 10-15 aasta jooksul see võimalik ei ole.
19:30 täna
... (registreerimata)
vastus on üldiselt selline
Yes my problem has been solved! The service told me, in order to fix the problem they're had to changed the SAM module (in the trunk). I had to wait for a week (part was a direct order from the manufacture - pre-programmed) and it was cost me around 400 EUR!
18:57 täna
... (registreerimata)
ega ei ole ju mõtet seda esindusest küsida kui ise tõlkida ei oska.
17:23 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
peatad kinni ja vaatad, ohutus ennekõige, eriti lõbusaks läheb pimedas ja vihmase ilmaga suurlinnas seigeldes väsinud peaga, lausa seikluseks muutub asi
17:20 täna
... (registreerimata)
kuidas neid paberkaarte sõidu ajal vaadata? või kõrvalistuja on kaardilugeja?
17:02 täna
hek. (registreerimata)
Keller raha ei ole, et uut autot osta, need kiidavadki siin oma tsaariaegseid 2 tonniseid kolakaid.
16:33 täna
selgeltnägija valerka (registreerimata)
63amg (registreerimata) - tubli, paber ruulib!
15:44 täna
Ziiiil
Keegi ehk oskab ka Kia Sportage-ga võrrelda? Varustuse poolelt tundub nõrgem, samas mootor võimsam. Hinnaklass suhteliselt sama.
15:12 täna
63amg (registreerimata)
kui olen huvireisil võõras linnas,siis kasutan kohaliku kaarti,kus kõik vajalik peal on.pole vaja midagi laadida,ega eraldi kotti toppida.nb. mina nt. neid üleõla pedekotte ei kasuta.
15:07 täna
63amg (registreerimata)
to samumeie.kui mind ei usu,siis lappa avariiliste autode kuulutusi! ei ole ju mõtet kõiki patju avada.kui saad nt. laksu vasakult,siis ei avane ka parempoolsed kardinad
14:58 täna
solksolk
jalgratta võrdlus on täiesti kohatu, sest tegemist täiesti teise asjaga.

Eestis ostetakse uusi autosid päris palju, ka lektriautosid üsna mitmeid ja kui see oleks meie kliimasse ja üleüldse sobivam auto, siis ostetaks seda rohkem, kui praegu.

Teise ringi elektriautodega hakkab paraku müügikuulutustes üsna tavaline olema, et aku läbi või aku pole enam parim.
Kindlasti hakkavad ka mitmed kasutatud elektriauto müüjad seda maha vaikima, mis seisukorras on akud ja nii hakkavad ostjad saama halbade üllatuste osaliseks.
Kui akud odavaks ja heaks ei lähe, siis mind kindlasti ei kutsu ostma kasutatud elektriautot, eriti arvestades asjaolu, et hetke kasutatud elektriautod ei ole kõige paremad, uued arenenumad alles saavad kasutatuks.

Kuid mis rumal jutt see on, et keegi enam manuaali ei osta? Manuaal käigukastiga autosid ostetakse küllaga, vaata kasvõi kasutatud autode müüki, näiteks 2-6a vanad autod.
Sõiduauto ja maastur 1788 sõiduautot on manuaalid, mis alates 2012a omad ja müügis on Auto24-s hetkel.
Sama teema automaat/poolautomaat 4560.

Kui rääkida pöördemomendist, siis kõige õigem on rääkida ikkagi sellest, millist pöördemomenti omab mootor, sealt algab kõik peale.
14:56 täna
solksolk
Ma olen avariilisi autosid näinud küll, kus kaasreisija padi on lahti, aga kedagi ei istunud seal.

Kui see nii on tehtud, siis ikka selle loogikaga, et turvapadi ilmaasjata ei avaneks, mitte pole see kummaline, sulle vastuseks samumeie.
14:53 täna
arnis
Ja jalgratta suurim miinus on see, et tuleb ise vändata. Et sõidab aeglasemalt kui auto ja mahutab vähem inimesi.

EESTI ei ole elektriautode leviku suhtes mitte mingisugune näitaja. Meie ostame teise ringi autosid. Seega me mängime teiste pillide järgi.
14:42 täna
solksolk
Minu arvamus on see, et elektriauto on väga tore ja effektiivne asi, kuid tema suurimaks puuduseks on antud hetkel akud.
Kuni akud ei muutu odavaks ja nende mahutavus ei tõuse mitu korda, enne seda ei hakka ka elektriauto massiliselt Eestis levima.
Ühtlasi peab olema tagatud, et ka nende uute arenenud akude jaoks oleks võtta piisavalt loodusressursse ja nende hilisem taastöötlemine peaks olema võimalikult effektiivne ja vähe energiat kulutav.
Elektrimootor on väga effektiivne, kuid talvel on asi natuke kehvem, kuna siis on vaja suur osa akuenergiat kulutada kütte peale ja palaval suvel kliimaseadme peale, kuigi talvel kütmine võtab rohkem energiat ja ka akud ei anna külmaga niipalju välja, soojenedes küll akud teatud osa taastuvad, aga kuni teatud piirini, külmast talvest, siis jutt.
Ahjaa, elektriautod on ka liiga kallid, mis takistab nende levikut.

Järgmine asi on ohutus, kes vähegi kursis, teavad, et liitiumakud ei ole kõige ohutumad, kui nad viga saavad näiteks midagi sinna sisse torgata.
Ühest aku dokumentaal filmist mäletan, et seal leiutati selline liitiumaku, mis ei plahvata ega lähe põlema sinna millegi torkamise peale, samuti andis see võimaluse aku mahutavust kahekordistada.
Ehk siis, paremad akud on loodetavasti tulekul.

Üheks puuduseks on ka elektriauto vaiksus, mistõttu jalakäijad ei märka seda, selle vastu on räägitud muidugi elektriautole päris hääle tegemisest, millega tuleks ehk tõsisemalt tegelema hakata.

Samuti oleks vaja elektriautole toota elektrit ökoloogiliselt, näiteks tuulegeneraatorid.

Selge on see, et elektriautod on meie tulevik, ükskõik, kas neid toidetakse vesiniku või akude pealt, aga nad hakkavad massiliselt levima.
Nafta lihtsalt on piiratud ressurss ja selle pealt ei saa igavesti autosid toita.
Seda, kui vastupidavad on elektrimootorid ja muu elektriauto tehnika, me alles näeme 5-10 aasta jooksul.
Järgmine miinus ongi, mis saab elektriautost siis, kui akud on läbi? Kes tahab selle suure kulutuse teha, et uued akud osta?
Lisaks vana aku, mis ei võta enam nii hästi voolu vastu, ei hoia nii hästi sees ja ei anna ka nii hästi välja, see tõstab elektriauto km hinda.
Ehk siis laadimisvoolu, hakkab rohkem raisku minema.

Mingi rehvi kulumise jutt on üsna kõrvaline ja mõttetu teema, vaevalt see probleemiks on.Rehvid kuluvad ikkagi nii kiiresti, kui palju sa ise gaasi tallad.
Kuid esiveolisi autosid kärakaks nimetada, nagu seda 63amg tegi? See näitab ainult sinu intelligentsust, mis võiks olla parem. Ei ole mina veel täheldanud, et esiveoline auto rehve kuidagi sööks, küllap rullnokkade probleem, kes võimsate esiveoliste autode puhul gaasi ja piduri pedaali peal elavad iga ristmik.
14:31 täna
eurovolinik (registreerimata)
Tekst ise on kll suht kehvalt toimetatud, kuid peamine mte on edasi antud. Kahjuks pole eriti juttu hbriididest kui vaheetapist, tdi pole vist eriline spets sel alal, ma oletan.

"Euroopa Komisjoni siseturuvolinik, poolakas Elzbieta Bienkowski tegi julge avalduse, öeldes, et diiselautod kaovad juba mõne aasta pärast ja asemele tulevad keskkonnasäästlikumad elektriautod."
«Diiselautodega on varsti kõik,» kuulutas Bienkowska hiljutises intervjuus Bloombergile. «Ma arvan, et mõne aasta pärast need kaovad. See on minevikutehnoloogia.»

https://majandus24.postimees.ee/4494940/euroopa-komisjoni-vo
linik-diiselautod-kaovad-paari-aasta-parast
järgmine lk »