Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: X-TRAIL DCI 130

21:30 21.11.2017
narre
X-trail dCi 130
tere
kas on kellelgi kogemusi nii häid kui ka halbu ,X-trail dCi 130,sellise isendi kohta,või siis kumba eelistada,kas Qashgaid või X-tral-i
tänud
07:21 22.11.2017
aytorem (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Kõigepealt tuleks öelda ,kui vana autot kavatsed osta ?
Aga üldiselt ei kiida seda Nissanil kasutatvat Renault mootorit heaks .
200000 km juures hakkavad hädad pihta ja edaspidi kaob õlisurve ,mootori üldise kulumise tõttu.
Tüüpiline odavauto ,nigela mootoriga.
Jaapani-Nissani kvaliteedist pole haisugi,Renault pas..st toodetud käkk.
09:32 22.11.2017
........ (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Eelmisele kirjutajale.Köigepealt oma sellist autot ja siis tule sellise lolli jutuga lagedale.
09:53 22.11.2017
narre
Re: X-trail dCi 130
asi ongi selles,et oli plaan soetada ja uuena,neist kahest ühte,hinnast pole mõtet rääkida,selge et X kallim,mõtlesin just jooksu ja mugavusi,või näiteks on kellelgi kogemusi mingite sünnitusvigade kohta pajatada,ise oman momendil Qashgaid 2014 aastal ostetud uuena ja kui ma hakkaksin üles lugema neid,siis läheb jumala päike enne looja.aga muidu mugav,öko ja naisel mõnus sõita,sest hea kõrgelt teed kaeda ja sisse istumisel ei määri seeliku saba mustaks.

11:17 22.11.2017
........ (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
me võime ka ilma päikeseta neid jutte lugeda.
12:13 22.11.2017
Grandmaster B (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
No laseme siis päikese looja. Silmaringi laiendamise mõttes loeks suure huviga neid lugusid.
13:33 22.11.2017
narre
Re: X-trail dCi 130
antud juhul jätame selle Qashgai rahule ja keskenduks ikkagi X-traili probleemidele,kui üldse kellelgi midagi teada on.vigu leiab ja on kõikidel markidel,täna huvitab ainult üks mudel
13:49 22.11.2017
........ (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
siis pole sügavat mõtet ärgitada, et ma võiksin lugeda. ju siis neid vigu ikka niiväga ei ole kui mingit nimekirja ei tekitata.
14:27 22.11.2017
Ain1232 (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
X-Trail sama põhi, mootor, kast ainult et pikema tagumikuga Kadjar. Kui nii palju probleeme olnud, siis miks uuesti? Turul valikuid oi kui palju. 3008, Grandland, Ateca jne jne
15:18 22.11.2017
wenger
Re: X-trail dCi 130
Kindlasti ei ole tegemist halva autoga. Hetkel on müügile tulnud ka uuem mootor sealhulgas automaatkasi ja nelikveoga. Täiesti võrdne ja võrreldav Honda C-RV, Toyota Rav4, Mitshubishi Outlanderi ja Mazda CX-5 -ga. Muidu ju maitse asi kas võtta Renault Koleos või X-Traili hind ka suht sama 130kw diisli, automaatkasti ja 4x4 puhul.

Muudetud 22.11.17 15:36

16:34 23.11.2017
dCi (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Omal ajal Kadjari (Qashgai analoog) ostu planeerides jäi silma, et paljud omanikud ja ülevaated soovitasid 110 dCi mootorit 130 dCi asemel...
17:43 23.11.2017
hhkj (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Lugesin mingit soomlaste ülevaadet xtraili kohta kui ilmus see kumeram kere talle. sealt jäi meelde et mootori olid nad valinud võimsaima-96kw kui õigesti mäletan- mis sel hetkel saada oli ja kokkuvõttes oli et see on ikkagi lootusetult lahja sellise kere jaoks ning soovitasid oodata võimsamat mootorit , mis oli varsti tulekul.
18:25 23.11.2017
hlm (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
No ei saa mina paraku aru, et mismoodi saab 96kw disla 1600kg massiga ühe silla veoskeemiga auto puhul lootusetult lahjaks jääda? Minu enda käru, samas kaalus universaal on 88kw ja no ei ole mitte mingisugust probleemi. Kuhu selle x- ga minna tahetakse, kiirendusvõistlustele või?
09:43 24.11.2017
3654212 (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Nii Q kui X automaatkastid on probleemsed ja ei kannata kriitikat. Samuti uuel X-l on turbosid vahetatud väikse läbisõidu pealt. Nüüd on väljas ka 4wd X ja sellel teeb kast trollibussi hääle ja mingi sahina segust häält, mida esindus normaalseks nimetab. EI SOOVITA! Need on ikkagi fundamentaalsed probleemid, mitte sellised, et mingi nupp on kuskil natuke vales kohas. Muus osas keskmise kvaliteediga keskmiselt kehvade materjalidega koostatud autod. Ei näe küll põhjust soetamiseks, kui valida on muidki ja omnaikul Q-ga kehvad kogemused. Eelmise kandilise X-i viimased olid normaalsed.
09:49 24.11.2017
narre
Re: X-trail dCi 130
Tänan,
see on see, mis sai kinnitust minuni teada olevatele probleemidel ja kuulu juttudele.Jään siis ikkagi Q peale.
11:36 24.11.2017
......... (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
No ei te milliste autodega te söitnud olete.Minu nissanil on 138000 km spidokal ja mitte miski ei unda ega sahise automaatkastis ja peale korraliste hooltuste ei ole yhtegi juppi vahetatud.talvel käivitusprobleeme ka pole kordagi olnud.Mul vist mingi jama auto.130 dci 2015 aasta
15:08 24.11.2017
3654212 (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Jutt oli uuest 4wd automaat diisel X-st. Seda nelivedust automaati hakkas alles hiljaaegu saama. Ei tea kuidas sul selline juba aastast 2015 on? Q automaatkastiprobleeme on õnnestunud kogeda tõepoolest ka 1-rattavedustel eelmise kerega mudelil.
16:34 24.11.2017
heh (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Kas 4 x 4 pannakse sama kast mis esiveolise peale ? Ei tahaks uskuda ,muidu oleks juba pandud, uue ja võisama mootori jaoks ilmselt tiba ringi tehtud ja selle vastupidamise suhtes polegi juu veel arvamusi.
Mis ise kommiks juurde pakun, et X-Traili eelis Quasiku ees on lihtsalt lahedam tagumine rida (ei pea isegi 7 kohalisena juu ostma), suurem pagasiruum ja mis mulle meeldib, saab seda käetuge keskmise koha pealt alla lasta ala nagu suusaluuk. Väga paljudel autodel nii odavamatel kui ka kallimatel pole seda võimalik teinekord isegi lisatasu eest saada. Kunagi kui rääkisin ühe esimeste ue X traili omanikega siis bensukas manual oli ka täitsa argine ja piisava minekuga mootor (ise olen seda uue Quasikuga saanud proovida) .
Kvaliteedi ülke ei saa ka nuriseda, sama raha eest odavversioonid on isegi käega parem katsuda kui näiteks Kodiaqil (mitte et viimanegi kehva auto oleks) .
Sõita ja testida pole saanud et kommida kui uimane võrreldes Quasikuga on, viimane on päris hea juhitavusega ja tunnetusega ja mitte sentigi kehvem kui rahavauto Golf (on ka neid mitu tükki peetud)näiteks.
18:46 24.11.2017
hlm (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
to heh, X-Traili tagumine käetugi-suusaluuk on küll porno aretis. Allalastuna jääb haigutama suur tühi ava pagassi, pidurdamisel vaata, et kabla sealt august ette ei lenda. Pole sellist asja enne näinud. Minu vanal kärul jääb käetoe alla lastes, veel lisaluuk ette. Ei tea miks sellise jama on insenerid loonud või mis on selle mõte.
00:03 25.11.2017
......... .. (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Mul täitsa olemas 4veoline mudel ja ei unda seal midagi automaatkastis ega veermikus.Miks inimesed usuvad^naised saunas^ jutte.Ja vanematel Q mudelitel ärge unustage et kasutatti 2erinevat automaatkasti.
00:19 25.11.2017
to hlm (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Parem selline kui mitte midagi s.t. ilgelt kehva on minna suusatama neljakesti, kui kasutad seda kakskolmandiku versus ükskolmandik.
15:17 25.11.2017
aytorem (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Ah tõesti,ei ole omanud sellist nuhtlust ise,aga autotöökoja uksetagust täidavad tihti just prantsuse autod ülekaalus.
Saksa autosid on ka palju ,aga need on tunduvalt vanema tootmisaastaga.
Kui Renault sidurilaager on vaja vahetada juba paljudel 4-5 aasta vanustel,siis muud masinad tulevad sama hädasid kurtma 3 korda vanemate autodega.
Mootori hädasid on kuhjaga näha just Renault trafic Dci kaubikutel. Pole see Nissanil kasutatav mootor ka palju erinev.
17:54 25.11.2017
töökojamees (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Kummaline, et üheski teises töökojas ei näe Renault Dci mootorite jamasid. Küll aga seisavad Mercedese CDI-d arvutijärjekorras. Volksu diislid on tuntud oma suitsusega ja sealt ka klapisäärepukside ja rõngaste probleemid. Töökojas istuvad enamus autodest just Fordid, Audid ja VW. Prantslaste sidurid on sama kestvad nagu saksa autodel. Kui on nelivedu, siis ei pea sidur eriti ühelgi autol kaua.
18:13 25.11.2017
aytorem (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Prantsuse autodel (Renault) on tüüpviga hüdrauliline siduri survelaager ,neid läheb väga külmade ilmadega nagu leiba.....
Aga õnneks enamus ostavad auto liisingusse 5 aastaks ja siis loobuvad auto edasisest piinamisest .
Siis seisabki suured rivid Renaulti keskuse taga müügis neid.
Lõpuks kui hinnad loksuvad seistes paika ,ostabki mõni "teisele ringile" ja maandub minu ukse taha oma "uue " loguga.
See et DCI mootor kinni jookseb ,või kepsu välja viskab ,polegi mingi harv juhus. Enamuses on nagunii margiesinuses hoolduses varem käinud -või lihtsalt tuimalt üle sõidetud.
Alles oli üls Honda Crv, 3 aastat vana ,läbisõiduga 80 tuh .Oli küll ilus holdusraamat ,aga mootoris oli kolin sees .
19:34 25.11.2017
töökojamees (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
20:15 25.11.2017
Villekalle (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Mis sa nutad siis ja teed maha auromarki mis sulle leiva lauale toob.Vöi on tööd vähe kui oled yhele automargile pyhendunud ja renaultiromusi vähe.Arusaamatuks jääb et mis se kylm siis siduriga teeb.talvel ikka auto käima ja vähe soojendust ja minekut.
09:39 26.11.2017
MH (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Olen olnud kahe X-Traili omanik ja mõlemad ostetud uuena vastavalt 2015 ja 2016 aastal. Esimene oli Accenta ja firma töötaja kasutada, teine oli täisvarustuses Tekna pere teiseks autoks. Puudu lisavarustuse nimekrijast oli ainult kolmas istmerida. Mõlemad autod automaat, esivedu ja diisel 1,6 (96kW). Enda kogemsutele tuginedes paar tähelepanekut mis kokku 70tuh km jooksul kogunesid.
Alustame plussidest: Tagumine iste ruumikas ja uksed taga käivad pea 90 kraadise nurga all lahti. Seega lapsi igas vanuses väga hea taha paigutada või neil endil sinna hea ronida. Üldpilt autos (Tekna varustuse) heleda nahaga oli päris ilus. Vähe on selles hinnaklassis autosid kus ka rool on heleda nahaga kaetud. Aga see pigem subjektiivne arvamus. Mootor 96kW pereautoks (mis muude see X siis on..) täiesti piisav. Selle auto veermik ei kannata üle 160-170km/h sõita ilma, et tekiks ebamugav tunne (samas kui enda Kia Sorentoga ,2015 a masin, sõitsin "põhjagaasiga" Kesk-Euroopa kiirteedel 190-200km/h ilma ühegi negatiivse tundeta). Selle suuruse kohtaka väga ökonoomne. 17 tolliste velgedega tuli kesmiseks u. 6l/100 ja 19 tollistega 7l/100. Kõige suurem pluss läheb esiistmetele. X-ga sai Euroopas maha sõidetud üle 7tuh km-i, tuli ka paar päeva kus sai 1tuh km pävas läbitud ja ei mingit seljavalu, nihelemist sõidu ajal ja väsimust päeva lõpuks :)
Negatiivseid kahjuks rohkem ja siit leiab ka põhjuse miks minust ei saa enam kunagi jaapani autode "kvaliteedi" austajat. Suures osas tekitas negatiivse emotsiooni auto "õhuke olek" ja lärmakus arvestades auto hinda (€30k). Siin muidugi võiks kohe lisada, et CR-V, Outlander ja RAV-4 olid veel hullemad (proovisõidul). Väga arusaamatu oli see, et auto kapott vibreeris tuntavalt kui auto tühikäigul tiksus. Teine Nissani inseneride ämber avaldus samas vibras mis kandus esituledele - ka need vibreerisid kui auto seisis ja mootor töötas. Seega võis mõni eesolevas autos olev juht arvata, et tema taha jäi seisma vana uazik millel tuled vibravad. Nissani mehed ise vastasid selle peale, et see nii ongi ja kõik on korras ja sellest on nad ka teadlikud (UK foorumis on sellest ka palju juttu ja kurdetakse ka brittide poolt sellisest veast). Kahjuks see eripära ei olnud €30k auto lisades kirjas kui masinat ostsin ja seega see mulle siiski ei sobinud. Siis variaatorkast. See pani mootori lärmama gaasi andes ja kiiremal sõidul tuli 7-s käik ise manuaalselt sisse lülitada. Siis läks auto natukene vaiksemaks. Ehk süvenes tunne, et autot tehes ja projekteerides on igale vennale antud ülesanne teha võimalikult odav lahendus mis näiks siiski esialgu soliidne. Audiosüsteem ja heli mis kõlaritest tuli oli seda auto hinda arvestades alla igasugu arvestust. Heli meenutas grapi heli mis iga korteri seinale vanasti kruvitud. Eurostist pakuti võimalust 1000 euriga upgrade teha aga siis oleks pidanud ka 200kg heliisolatsiooni igale poole panema ja mis sellest autost siis järgi oleks jäänud... Kokkuvõttes ei ole vähemalt tippvarustuses X oma hinda väärt. Võrdlen seda näiteks Sorentoga, hinnavahe on u. 6-7k (ainult) aga nende kahe auto kvaliteedi ja sõiduomaduse vahe on naljaga pooleks võrreldamatud. Ja seda Nissani kahjuks.
12:41 26.11.2017
töökojamees (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Lisan siia veel Jaapani autode eripära, mida nägin ka Renault Kadjari ja Koleosi(Nissanid) juures. Kui ukse avad, siis vajub uks kõrvalseisvale autole peale. Nii nõrgad on fiksaatorid nagu neid eriti polekski.
23:39 02.12.2017
DI (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Ma ei saa aru siin teemast, X-trail on ju lihtsalt pikendatud Qashqai, kus tagaistmel ja pakiruumis veidi rohkem ruumi! Kõik head ja vead samad, ka sugulus Dusteriga paraku lööb välja, 19" ratastega ei tohiks teda üldse müüa..Hädapärast kanantab välja 17" ratta, õige oleks müüa ainult 16" ratastega (samuti ka müraisolatsiooni taset arvestades) CVT on ikaldus, haagist ei tasu nendega üldse vedada...
12:09 04.12.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
Selle uksefiksaatorite jutu võid küll endale kas sisse soolata või siis on see järjekordne Datsuni "eripära". Honda uksfiksaatorid on küll väga asised, eriti tagumised (mis on väga hea, et lapsed ei saa hooga uksi lahti paisata). Ka esimesed hoiavad ilusti, ei ole mingi tunnet, et uks peaks nüüd vastu teist autot lendama. Eks see muidugi sõltub ka, kuidas ust avada- kui ikka lööd ukse täiega lahti, ei hoia seal ükski fiksaator midagi.
15:53 06.12.2017
AntiHonda (registreerimata)
Re: X-trail dCi 130
AntiOpel´iga 100% nõus.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.