Tehnoülevaatus

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viirus.

 
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
16:37 12.04.2020
USA spetsialisti seisukoht. Viiruse põdemise raskus oleneb sellest kuhu ta satub. Sisse hingates satub kopsu ja see on halvim. Kui saate viiruse toiduga siis satub hiinahaiguse tekitaja seedekulgkasse mis on kordades "võimsam" viruste ja bakterite hävitaja. Antikehasid aga toodab organism samuti. Kui on valida mask või kindad siis valiks maski.
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
20:14 12.04.2020
Ja nii ongi, et Hiina on teadlikult täna toimuva kaose taga https://eu.usatoday.com/story/opinion/2020/04/05/blame-chine
se-communist-party-coronavirus-crisis-column/2940486001/

Aga mitte mingeid sanktsioone sest maailm on hukas ja kõik on ostetavad - ka mina kes ma ei viska aknast välja hiinas toodetud vidinaid.
...
21:06 12.04.2020
Ja mida me jätkuvalt teeme? Loomulikult ostame hiinast maske...
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
21:29 12.04.2020
Hiina üle peab kohut mõistma kui haiguse tegeliku ohtlikkuse teadja poolt faktide varjajana. Seda peab klassifitseerima tahtlikuks tapmiseks ja kõik riigid kus pandeemia möllab, peavad alustama materjalide kogumist süüdistamaks hiina komparteid. Sanktsioonid peavad tulema 10 kordsed võrreldes venemaa suhtes käivitatud sanktsioonidega. Kui seda ei tehta siis pääseb kollane rass maailmavalitsemisele järgmise 100 aasta jooksul.
kasutaja ...
00:13 13.04.2020
Eelmine kriis kandis nime: MASU (MAjandus-SUrutis), mis nime sellele võiks panna?

Lisaks tekkisid väljendid:TÄPE, PUPU. Neid ma targu siin tõlkima ei hakka.

Oliveel1
05:46 13.04.2020
masu-täpe-pupu-tüpa (Türisalu pank).
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
09:20 13.04.2020
Tegelikult on teema väga tundlik sest ülemaailmse tervishoiuorganisatsiooni peasekretär on paanikas ja palub, et covid´it ei seostataks hiinaga kui Trump nimetas seda hiinaviiruseks. Isegi Rooma paavst palub viirust ja poliitikat mitte siduda omavahel. Sellele vaatamata on Hollandis aktivistud alustanud 5G mastide lõhkumist väitega , et need levitavad viirust. Tegelikkuses on see viha hiina vastu. Jah kui väga minnakse kommunistide vastu siis võib tõesti palju laibakotte vaja minna ja hetkel ei tea kas mõlemal poolel?
M-F
10:17 13.04.2020
Selline tunne, et keegi väga tahaks verist sõda taas käima tõmmata Euroopas.
Sull12
12:09 13.04.2020
Pole üldse kindel, et Hiina väljub võitjana sellest jamast. Järjest rohkem räägitakse sellest, et liiga paljudel firmadel on "munad ühes korvis" ehk tootmine ainult Hiinas. Nüüd oli kõigil korraga probleem. Suurfirmad kolivad end juba ümber, ehk hajutavad. Uus lemmik on Vietnam, üllatus-üllatus, miks? Hiina on liiga rikas juba ja tootmine pole enam nii tulus. Aga Vietnam on veel vaene.
Lisaks lähimate kuude jooksul tarneprobleemid, pea 50% konteinerlaevu seisavad, kaubalennukid küll veel lendavad, lisaks ka raskendatud rekaliiklus. Eks palju asju kolib turule nüüd lähemale, või hajutatakse oma suurtootmised mitme riigi vahel.
Marko
14:22 16.04.2020
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
20:11 16.04.2020
Ei usu, et meil samuti juhtub kuna elukauged juhtivad ametnikud on ammu välja öelnud - lükatakse ülevaatust mõni kuu edasi = laibad teel.
K.T
13:36 17.04.2020
Aga miks üldse peab tehnoülevaatus olema? Tean mitut riiki ,kus seda pole. Miks edasi lükata , parem lõpetaks kohe päris ära.
T.K
14:40 17.04.2020
Jap, aga mis teha, enamus kontrollorganeid on püsti ainult raha pärast! Nagu laulus "raha võim on igavene".
63amg
15:45 17.04.2020
piisaks ju tegelikult ka iga 2 aasta tagant .saksas sõidetakse meist 2-3 korda kiiremini.seal on 2 aasta tagant.
K.T
16:23 17.04.2020
Nagu ütles T.K :" Raha võim on igavene!" Ei siin aita ei koroona ega hr. Millert
n.
21:25 17.04.2020
TÜV on ka ju meil kahe aasta tagant, esimene kord suisa kolme
...
08:57 18.04.2020
Kahe aasta tagant kuni 10a. vanadele autodele ja 4a. uutele autodele.
Mait Millert- Laki tänava tehnoülevaatus
11:14 18.04.2020
Millert ei ole kõikvõimas kuid sellele vaatamata on ta "seljatanud" kolm autoesindust tõestades kui rumalaid tehnikuid võib leida Elkes, United Motors´is ja Esmaautos. Olen päästnud ühe kolleegi kriminaalkaristusest kui tõestasin politseiuurijate absoluutset diletantlust, olen aidanud autot arvele võtta kui MA rumal ametnik keeldus, olen aidanud kolmel kolleegil pääseda maanteameti ebaõiglase karistuse eest. Viis korda "paikka" pannud Maanteeameti selgitades kui valesti nemad olukorda hindavad ja hindasid, viimane on piduriaeglustuse mõõtjaga seonduvalt. Olen "päästnud" 4 klienti remonditöökoja sadadesse eurodesse ulatuvate ebaausate arvete eest. Ärge tulge siin ütlema, et Millert kiitleb, ma annan teada kui palju on siin ilmas ebaõiglust ja rahavõim on see mis teeb inimesed ebaausateks koorimaks teiselt "seitse nahka".

Ja mis puudutab viirust siis 2014 loodi see Põhja-Caroliina ülikooli laboratooriumis USA teadlaste poolt kus grupi eesotsas ka Hiina teadlane selle kohta oli artikkel ajakirjas „Nature“ kus nimetati viirust "kimäär viiruseks" selle ohtlikkuse pärast. 2015 aastal keelas USA valitsus need uuringud just erakordse ohtlikkuse pärast ja nad jäeti ilma rahastusest, sellepärast kolis labor Hiinasse Wuhan´i kus jätkati uuringuid. 2017 avaldas ajakiri „Nature“ juba järgmise artikli kus mainiti Wuhan´i kui bakterioloogiliste relvauuringute keskust. 2019 oli viirus olemas ka siberi laboratooriumis “Vektor“ mis samuti tegeleb sõjapidamise bakterrelvade uuringutega. 2019 toimus aga siberis ja kaugemalgi massiline saladuslikku kopsupõletikku haigestumine, mille kohta leiab infot ka internetist. Haigestumise aeg sattus kokku siberi laboratooriumis toimunud plahvatuse järgselt kui samal ajal toimusid suured sõjaväeõppused kus osalesid ka hiinlased. Sellest räägiti ka 15 aprillil propagandakanalites kui suurest epideemiast. Kui viirus jõudis Märtsis Moskvasse siis hakati proove saatma just siberisse just sinna laborisse.
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte