Sisene

 

foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AUDI A4 1.8 92 KW (ADR) 1995 ÕLILEKE!

21:51 11.12.2007
kuldu
Audi A4 1.8 92 kw (ADR) 1995 Õlileke!
Nimelt lekib sisselaskekollektori alt ja nii hullult et katalüsaator saab kah õliseks. Asja uurides, selgus et karterituulutus torul on pragu sees. Siit ka küsimus kas õli võib lekkida katkisest karterituulutus torust? Mujalt nagu aru ei saa et lekiks. Samas sinna alla nägemine on kah pisut kehva võitu. Mingi aeg lekkis õlirõhu andur, aga see sai vahetatud ja nüüd näib sellega OK olevat. Ehk on kellegil sellist probleemi olnud ja oskab selle kohta midagi rääkida.
Igaljuhul tänud vastajatele.
21:58 11.12.2007
Kapten Trum (registreerimata)
Re: Audi A4 1.8 92 kw (ADR) 1995 Õlileke!
arvan,et lekib olijahutus junn.asub olifiltrist uleval
22:14 11.12.2007
reikin
Re: Audi A4 1.8 92 kw (ADR) 1995 Õlileke!
ei ole seal misket õli jahutus junni. selle asjanduse nimi on soojusvaheti.
22:56 11.12.2007
kuldu
Re: Audi A4 1.8 92 kw (ADR) 1995 Õlileke!
Et Tuleb siis see sisselaskekollektor ikkagi maha võtta ja vaadata kus see lekke ikkagi on? Aga ikkagi ei anna see praoga karterituulutus toru rahu.
Eks homme tuleb siis see mootori külg lagedaks võtta.
20:46 13.12.2007
kuldu
Re: Audi A4 1.8 92 kw (ADR) 1995 Õlileke!
No nii siis. Õlileke likvideeritud. Esiteks oli puruks karterituulutus toru (see plastmasist käär), kuid sellest ei olnud leket. Leke oli hoopis tingitud õlifiltri krontsteini ja õlijahuti vahelisest tihendist. See tihend oli kivikõvaks muutunud.
To reikin:
Audi varuosa kataloog ütleb selle nn soojusvaheti kohta "oil cooler" ehk siis otse tõlkes õli jahutus. Aga noh, eks iga üks nimetab seda kopstükki nii nagu omal suupärasem.
Tänud neile kes oma arvamust avaldasid.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
  • 1. Foorumis on KEELATUD:
    • a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • b. Otsene reklaam
    • c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • f. Teemast mööda rääkimine
    • g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • i. Sõnumite ja teemade kordamine
  • 2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • 3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • 4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • 5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • 6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • 7. auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.
Vaata registreerunud kasutaja eeliseid.