Sisene

foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AVARIILISED AUTOD MÜÜGIPLATSIL.

20:28 13.09.2011
klaan
Avariilised autod müügiplatsil.
Avariilised autod müügiplatsil.
Kuidas suhtuda autoesinduse müügiplatsil olevatesse avariitunnustega autodesse. Küljed ja nurgad kraabitud, stanged katkised. tuledes vesi. Hinnad on kõrged- küll ära ostetakse. Sellistel autodel on tavalisel ka kasko olnud ja mõne panga oma olnund. Kui omanik auto tagastab, siis peaks ikka auto terve olema,et saaks kasko teha kui ostan.
Või siis müüa remonivajav auto ja näidata ära mida on vaja remontida.
21:16 13.09.2011
meeme mee (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Lahendus lihtne - ära osta sellist autot, mis Sulle ei meeldi või ei sobi.
16:23 18.01.2012
ssddfs (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Avariiline auto müügis:

http://www.auto24.ee/used/938124

http://www.plusmerk.ee/auction_items/6310

LKF-i andmetel on kindlustus omal ajal auto hävinenuks lugenud - nüüd jälle liikvel. Ettevaatust.
16:34 18.01.2012
qp (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Eh,mis autol siis viga? Auto nagu ponks. Ükski oluline organ kannatada ei saanud. Isegi eerpäägid olid terved. Uus radikas, pamper, tuled, tala sinna vahele ja asi kärab jälle.
18:34 18.01.2012
Hm (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
hakkab pihta. Kui inimesed kuulevad, et on avarii old, siis kujutatakse ette, et masin laguneb nüüd sügavama ohke peale laiali. Olen ise ost Soomest mahakantud masinaid - tõsi mitte kõige hullemaid, aga siin kandis kantakse masin ka kiiremini maha kuna remont originaal juppidega margiesinduses on ulmeliste hindadega. Enivei. Ühel masinal tuli vahetada 2 ust, tagatiib, kapott, stange ja veel nipet-näpet. Raam oli korras, sillad olid otse, ükski padi ei olnud lahti. Masin oli täiesti sõidukõlblik ka kõverast peast. Sel masinal on märk küljes, et masin on old maha kantud. Tegin auto korda ja sõitsin 2 aastat, siis müüsin (oli heas korras, oleks julgenud ka sõbrale soovitada.) Samas mu pomol on avensis (5 a. vana) masinal on üle värvitud peale katuse ja ühe ukse praktiliselt kogu ring. Üks uks ja tagaluuk on vahetatud (vist oli.) Muud osad on üles kopsitud, pahteldatud ja värvitud. Tema masinal ei ole mingit märkust ühegi kindlustuse lehel (remondid on läinud kasko alla.) Nüüd kui autot ostma hakatakse, siis minu masinal jooksevad kõik laiali, sest eeldatakse, et tegemist on täieliku parsaga, mis poole sõidu pealt kukub tükkideks. Avensist, mis on 80 % üle värvitud ei oska keegi kahtlustadagi, et midagi viga oleks. Reaalselt ei ole kahel autol vahet (ehk isegi on parem variant minu masin, kus on vahetatud uued detailid vanadelt masinatelt, mis on karralikult tsingitud ja tsingi kiht ei ole viga saanud, kui et on ära kriibitud, ja lihtsalt ära pahteldatud.) Sedapalju kõigile autospetsidele, kes arvavad, et teevad maailmale suure teene, kui paljastavad üles löödud autosid.

ps selge on, et on olemas ka teistsuguseid näiteid, kus nö tati ja teibiga on üritatud teha 3 autost üks.
19:19 18.01.2012
stammer (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Paugu saanud auto ON paugu saanud auto ja mingit moodi ei tee seda enam süütuks.
Ainus võimalus meelerahuks - ära osta teadmata ajalooga kasutatud autot!
08:57 19.01.2012
James75
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Minule üldiselt see fiat ei meeldi. Paraku pole sellel masinal remondituna ilmselt midagi viga. Hm on täiesti õige mõttetera välja toonud.
10:13 19.01.2012
karvanejakole
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
Paraku on müügiks tehtud just nimelt "tati ja teibiga" taastatud autod, sest nn endale korralikult remontides hinnavõitu ei tule. Samuti on keskmisel ostjal, kes ei jaga autondust peensusteni, väga raske vahet teha, milline on korralikult taastatud ja milline mitte. Sestap kehtibki nõuanne, kui tundub midagi kahtlast, tasub sellest võimalikult kaugele hoida. Ja paraku kindlustused üldjuhul ei kanna maha nn plekimõlgitud autosid, tavaliselt asi siiski hullem ja kordusavariil tagajärjed hullemad.
16:58 20.01.2012
Hm (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
puht statistiline huvi:
Saan täiesti aru, et autovõihik tahab kõik riskid maandada, kuid kas siin arvajatest ja teadjatest on ise ka auto üles löömisega lähedalt kokku puutunud või on see mingi maamehe loogika?

Mis puutunud, paugu saanud auto on paugu saanud auto siis... Soomes on saadetud keremõõtmisele ka jeepe, mis on müksanud pamperiga lumevalle - loomulikult ei ole autol midagi viga, aga parem karta kui kahetseda. Kui suur on autode osakaal, millel ei ole peale 5 aastat mõnda detaili üle värvitud? Ka sellise müksu puhul võib hakata kahtlema kere geomeetrias.

Kõikidel masinatel on raami mõõtmisel teatud dolerantsid (need kirjutab ette tootja tehas.) Kui kere pingis auto on korralikult üle mõõdetud, detailid (olgugi, et lammutatu masinalt võetud) on nõuetekohaselt autole tagasi pandud, ei mõista mina küll miks peaks olema see auto halvem, kui mistahes teine auto.

Mis aga puutub eesti kindlustusseltsidesse, siis need üritused üksnes soosivad üles löödud masinaid. Konkreetne keiss mu ämma autoga: autole sõideti küljelt taha nurka sisse (Corolla aastast 2006) Amserv tegi remondi pakkumisele kindlustusele 121 tuhat eeku, milles tuli ise tasuda omavastutus 3 tuhat. Siis kui masin üles löödud oli, pakkus amserv masina eest 125 tuhat, kui neilt uus auto osta. Puht teoreetiliselt too auto, mis matsu hetkel oli sõitnud 30 tuhat km ja autol oli vanust 3 ja pool aastat, oli sel hetkel, kui tal oli taganurk, sild ja mõned padjad paigast väärt 4000 krooni. Kellele kõik see kasulik oli, ei ole ma siiani aru saanud. Igatahes mu ämm sõidab tänaseni oma corollaga.
17:30 20.01.2012
mnjah. eestlased (registreerimata)
Re: Avariilised autod müügiplatsil.
eestlane teada ju, et ei osta autot.
vahetatud radikas ja bumper ( tavaline vallis käimine talvel ) on isegi uiui mis avarii ja tuleb maha vaikida.

kui veel vahetatud mõni küljeplekk või tuli on asi ikka selline surmalõks, pole noh, nagu tehasest tulnud ju..

Kas te selle peale mõtlete, et kui mootoris midagi katki läheb, ja korda teete, mitte A, vaid B osadega, pole ka ju nagu tehasest tulnud. Samamoodi sillajuppide puhul. A osad on oluliselt kallimad ju kui B. aga nõrgemad.

Enda autot on väga raske müüa, kuna bumper maksab ca 1600eurot, sinna juurde värvimine, tööraha, ja ongi ca 50% turuväärtuses remont olnud, ehk siis "maha kantud" ja ront surmalõks

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
  • 1. Foorumis on KEELATUD:
    • a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • b. Otsene reklaam
    • c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • f. Teemast mööda rääkimine
    • g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • i. Sõnumite ja teemade kordamine
  • 2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • 3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • 4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • 5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • 6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • 7. auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.
Vaata registreerunud kasutaja eeliseid.