Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: RÄÄKIGEM INSIGNIAST SUUD PUHTAKS!

11:24 20.02.2018
hsd (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Mudeli aasta 2018, ehk varustuspakettides on tehtud muudatusi. Muidu ikka suure salongimüraga suur auto.
11:30 20.02.2018
weel
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
kuidas kvaliteediga?
10:32 21.02.2018
siimjuss1988
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Õli võtturi ja õlipumba vahel olev tihend sureb ära neil, kui auto seisab pool päeva siis vajub õlipump tühjaks ja käivitades esimesed 5 sekundit õlisurve puudub. Tihend msksab 15 euri ja esiveolisel vahetab seda 2 tundi umbes.
15:51 24.02.2018
karvanejakole
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
No valerka, ei ole Sa nii selgeltnägija midagi, ainult kibestunud kõvataja. Ikkagi oli viga tihendis, täpsemalt siin http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=162840. Kui teinekord kõike ei tea, ei ole mõtet teiste juttu pimesi maha tegema tulla, võiks end kõigepealt asjaga kurssi viia.
23:08 28.02.2018
Velx636 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Käidud siis selle õlipumba tihendi probleemiga esunduses autoks Insignia 2, 0 diisel 118kw
Esiveoline manuaal kastiga ja vahetuse hinnaks 400-500eur 8tundi tööd
07:39 01.03.2018
Sull12
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Selle hinnaga on midagi väga valesti. Mul vahetati 4vedusel Insignial siduriketas ära 6 tunniga.
Uurisin ka hiljem selle tihendi kohta, öeldi, et esivedu kökimöki, kuna karteripõhja saab lihtsalt kätte. 4vedulisel on jama, kuna 2 polti jäävad käigukasti taha ja see tuleb ka eest võtta, koos vahekasti ja kardaaniga.
08:59 01.03.2018
Vahur7777
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Mul 2016 a mudelil tagatuled niiskust täis.Kui õigesti aru sain siis korra juba
garantii korras võlja vahetatud(ma olen teine omanik).Mulle anti esinduses
lootust ,et vahetavad veel korra välja aga nüüd on kõik vaikseks jäänud.
Kas kellelgi veel sama probleem.Kuidas lahenes?
10:46 01.03.2018
weel
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
ma ei mäleta palju se Vikingis maksis, aga kindlasti mitte nii palju
auto oli 118kW, automaat
11:06 01.03.2018
jkdj (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Sulle keevitati sinna hinda juurde ilmselt (8h tööd).
14:36 03.03.2018
Sports Tourer (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kuidas saab vaadata turbo rõhku,aku pinget,õli temperatuuri jne. juhi infokeskusest?Autoks Insignia Sports Tourer 2015 a. kõrgtaseme ekraan. Või peab kuskilt miskit aktiveerima,et neid näha?
19:54 16.03.2018
maida
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Juhul kui neid aktiveeritud pole, siis kaks varianti - kas margiesindusse, kus arvuti sappa lükatakse ja vajalikud näidud aktiveetitakse või siis leiad kellegi, kellel OPCOM OBD adapter ja vastava aasta programm läpakas.
10:52 17.03.2018
Sports Tourer (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Tänud vastamast. Esindus seda ei tee.Vähemalt Carring ütles nii,et ei ole sellist kohtagi tehase diagnostikas,kus seda teha saaks.Võibolla on see ka viitsimises/tahtmises? Seda OP-COM-ga diagnostikut annab leida,kellel ka 2015 aasta autoga see ühtib. Saab ligi ka 2010 a. OP COM-ga aga programmeerida ei lase.YT videotest selgub,et tehakse ka OpelScanneriga.See seade vist kallim ja vähem liikvel ka.
15:17 19.03.2018
hlm (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Viimase põlvkonna Vectral saab nn testmode menüü ette, kui sisse lülitatud raadio puhul hoiad all settings nuppu, mõne aja pärast kostub helisignaal ja siis BC nuppu vajutades avaneb uus menüü igasugu parameetritega. Võimaik, et ka Insignial see asi mingite nupukombinatsioonide taga.
https://www.google.ee/search?q=insignia+testmode&sourcei
d=ie7&rls=com.microsoft:et:IE-Address&ie=&oe=&am
p;gfe_rd=cr&dcr=0&ei=FLivWu_pJZGq8weQo5egBQ
23:27 19.03.2018
Sports Tourer (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
See pole päris see. See on vaja saada sinna kellade vahele ekraanile. Ilmselt siiski kaabliga kuidagi aktiveerida.Hetkel otsin kaablit,eks siis kui õnnestub annan tulemustest teada.
11:47 13.04.2018
Salms (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Töö juurde osteti paar uut lisadevaba luukpära Insigniat kõige lahjema bensumootori ja automaatkastiga, sai lühike proovisõit linnas tehtud. Üldiselt täitsa ok auto sõitmiseks, miinustest - müratase on üllatavalt suur ja roolisamba küljes kangid on eriti kõvast plastist ning ebamugavad ehk nagu 15 aastat tagasi oleks välja mõeldud, milleks selliseid kaasaegsesse autosse toppida? Multimeedia ekraan ei ole eriti loogiline kasutada ning kuidas tagaluuki avada, seda 5 minutiga ei suutnud tänaval välja mõelda - puldile ei reageeri ning salongis ega luugi küljes ühtki nuppu selleks pole, ajuvaba. Pärast tagantjärgi sain küsides teada, a no milleks sellist x lahendust vaja välja mõelda? Püsikiirushoidjal saab kiirust sättida ainult 2km/h sammuga, mis on jällegi idiootne. Positiivse poole pealt - juhiiste on väga hästi reguleeritav igas suunas ja üsna mugav.
Kokkuvõttes ise ostaks enne Škoda Octavia kui Insignia.
12:32 13.04.2018
weel
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Mul on uus Insignia pool aastat olnud. Kuna Insignia uuel mudelil enam sedaani ei ole, siis müra summutamise peale oleks Opel pidanud küll mõtlema, müra on suur muidugi ka universaalkerel. See pole siiski nii suur probleem, kui automaatkäigukasti probleemid, mida pole suutnud siiani korda teha isegi tehase esindaja. 6 käigukasti jõnksutamine kiirusvahemikus 80 kuni 120 km/h iga ca 3 sekundi tagant (nimelt käigukast arvab, et peaks 5-nda panema, aga siis mõtleb kohe ümber) ajab südame pahaks. Algul õeldi, et see on sissesõitmine ja kaob peale 4000km läbimist. Praegu on läbisõit mitu korda suurem. Probleem kestab.
Võiks ju arvata, et mul ei ole vedanud, aga selline probleem on ka teiste uute Insigniatega.
14:20 13.04.2018
to weel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Sama mure esines ka mul aga Carringis sain lahenduse. "Õpetati" käigud selgeks ja enam pole seganud.

15:23 13.04.2018
weel
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Mõnel autol see aitab, mõnel mitte. Lisaks on võimalus, et jõnksutamine tuleb mõne ajapärast jälla tagasi, nii on juhtunud ka.
07:50 14.04.2018
to weel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Ei tahaks üldse sinu rumalat juttu uskuda, et mitte midagi ei tehta. Kuskohas käisid, kelle juures. Olemas ju maaletooja, kes esindab tootjat, kui müüja hakkama ei saa.
08:11 14.04.2018
weel
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
kui viitsisid lugeda, mis kirjutasin, siis oli seal kirjas ka, et tehase esindaja käis, selline mees läbi maaletooja ainult tulebki.
09:02 14.04.2018
to weel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Küll on siis sul närvid, ei oleks asja ise nii jätnud. Tarbijana on sul õigus kaubast ju loobuda, miks sa seda teinud ei ole siis?
09:39 14.04.2018
vvtt (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Palun rääkige mis selles skodas nii head on,et seda kõik kohad täis,sama pask nii kvaliteedilt,kui vastupidavuselt nagu opel.Ja ega see plank octavia kindlasti tugevalt parem pole kui opel.
12:13 14.04.2018
Salms (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Hinnad sellised:

* Škoda Octavia 1.4 110kW automaat (kiirendus sajani 8,2 sek, keskmine kulu 5,0L/100km) Elegance varustuse ehk kõige eluks vajalikuga maksab 23 130 eur
* Opel Insignia 1.5 121kW automaat (kiirendus sajani 9,4 sek, keskmine kulu 6,1L/100km) plank edition maksab 22 700 eur

Oibljääle peab alustuseks ca 500-1000-eurise mürasummutuse tellima lisaks, et samaväärne müratase saavutada ja siis vähemalt paari tuhande euro eest lisavarustust juurde ostma, et Octaviaga võrreldav oleks, lisaks Octavial pole selliseid veidrusi nagu Insignial.
12:33 14.04.2018
vvtt (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Hind vb tõesti odavam,see teeb selle kukkumise tasa mis tal on jube kiire kuna turg uputab neist autodest ja no müra koha pealt suht ühte auku masinad,ei saa küll aru et üks vaiksem nii tunduvalt oleks ja kiirendus selliste autode puhul täiesti viimane asi mida vaadata ja küttekulu ainult paberil ilus,päris elu ikka karmim.
Aga noh,pole mõtet ühte kiita ja teist laita,autosi palju erinevaid ja iga istme jaoks on oma tagumik kuskil olemas.
14:08 14.04.2018
Ain12332 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
MNT info kohaselt Skoda ikka lärmakam, kui hakata näpuka numbreid otsima

Octavia
Seisumüra 75 dB(A)
Sõidumüra 73 dB(A)

Insignia
Seisumüra 72.7 dB(A)
Sõidumüra 67 dB(A)

Eks ikka SKoda mehel vaja kuulutada tõde, et miks ostis ta odavama Volkswageni.

14:10 14.04.2018
hehhee (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olles sõitnud proovisõitu nii Octavia kui ka Insigniaga, siis julgen öelda, et Insignia on ikkagi klass kõvem auto ja pigem võrreldav Superbiga. Tegemist siis 2017a mudelitega. Välimus on kakeldav, aga Insignia näeb kõvasti ilusam välja. Samuti salong ja sisemus jättavad Opelil kvaliteetsema mulje. Müra on mõlemal täiesti kuuldav. Vbl Octavia on kraadi võrra vaiksem maanteel, aga eks siin määrab ka individuaalne kuulmine, rehvid, tuul vms. 0-100 ja küttekulu kindlasti Octavia kasuks.
20:31 14.04.2018
Flexride insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Panin just uued hiinakad alla Insigniale. Euromüra 69db. 100km/h kandis kiirusel salongimüra esiistmelt 56-62db. Hiinlane ongi tõesti vaikne! Muidugi laius 245 seejuures. Octavia ilmselt saab 205 laiusega ka hakkama ja siis ongi kindlasti vaiksem.
12:03 15.04.2018
Salms (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Pole ühtki Škodat omanud, proovisõite on erinevatega päris palju tehtud.
Eks Opeleid ostavadki osalt autovõõrad kodanikud, kes ei tea auto hinnast, kiirendusest, kütusekulust ja turuhinna langemisest midagi, nagu siit teemast näha võib.
Need müra dB numbrid võivad paberil ilusad olla, aga reaalsuses on Insignias suurem müra kui nt Fabias.
13:29 16.05.2018
lkraav
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olen täiesti Opeli-võõras inimene, ja nüüd mõtlen vahelduseks järelturult OPC Insignia vahelduseks vaadata. Eestis muidugi valikut vähe, pmst ainult 2009 või 2015 mis on arvatavasti tiba eri loomad, aga nii üldisemalt võttes -

kas OPC V6 on väga loll mõte (a la mingid teada tüüpvead, mida ainult autovõõrad inimesed ei tea juba) vmt

Alternatiiv oleks tiba vanem Infiniti FX... või siis annan alla ja võtan mõne talutava varustusega Volvo V70 Momentum+ või Passat B7.

EDIT leidsin nüüd paar lk eespool opc omanike kommentaarid - tunduvad üldiselt positiivsed kogemused olema. Müra muidugi mind häirib, ei tea kas peaks juba Ravolari eelarvega ostuhinnas arvestama. Samuti vanema mudeli multimeedia peaks nähtavasti http://www.autonavi.ee/opel.html vastu välja vahetama vmt

Muudetud 16.5.18 13:45

14:14 16.05.2018
Ain12332 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kui linnas 16 sajale pole teema, siis otse sõitmiseks väga mugav (ei ole nii jäik kui konkurendid), kurvides annab mass tunda. Müra teema on mõne mehe pseodo, kui muud pohjust opelit maha teha pole. Ega ta Bentley ei ole aga vag samasugune. Arvesta, et kettad ja muu selline kordades kallim (Brembo) ja eemine omanik pole olnud kirikuõpetaja.
14:31 16.05.2018
lkraav
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Tänan mõtete eest. Brembo hinnavõrdlus on siis u. selline või https://www.autodoc.ee/auto-osad/piduriketas-10132/opel/insi
gnia/insignia-kombi/32071-2-8-v6-turbo-opc-4x4?sort_supplier
%5B0%5D=brembo


Tavaline ketas €40 / tk, auguline 240€ / tk, saan õigesti aru?
14:46 16.05.2018
to lkraav (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
...Tavaline ketas €40 / tk, auguline 240€ / tk, saan õigesti aru?....

Ei saa!
Loe natuke rohkem nende kohta infot.
See "tavaline ketas" on tagumine ja "auguline" on esimene (ka läbimõõdud on erinevad).
18:01 16.05.2018
AntiHonda (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Nii lolli juttu nagu Salms rääkis pole juba ammu kuulnud.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.