Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: RÄÄKIGEM INSIGNIAST SUUD PUHTAKS!

21:17 26.11.2015
Anonüümne kom (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Jep, aju üle kirjutatud.
Lihtsalt kui kiirendada kõrvalteelt nt kuskil kiirteele, siis annab ikka vehkida, et 6 käiguni jõuda, Kuskil kirjutati, et see originaalis 118kw sobibki paremini aut kastile.
Aga tahtsin just vahelduseks manuaali ja sellises varustuses automaati polnud ka võtta.
Aga võib-olla tundub, et lühikesed, lihtsalt kiirendamisel peab kogu aeg vahetama. Olen proovinud ka seda, et jätan mõne käigu vahele, aga ta raip hoiab ju järgmisele käigule sobivaid pöördeid, siis tekkib selline jõnks sisse.
21:27 26.11.2015
Iniomanik (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kuidas sul selle infinity heliga on? Mul on see kurikuulus helitugevuse kõikumine päris tuntav. Endal muidu 2.0T aut. neliveoga, ei hakka seda kiidulaulu kordama :)
21:43 26.11.2015
opc (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Hea auto jah aga 1,8 ja 2, 0 jäid mulle lahjaks ning otsustasin 2,8 kasuks. Ei mõistagi seda kiidulaulu nende 1,8 motode kohta.
22:33 26.11.2015
Anonüümne kom (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Ma elimineerisin menüüst automaatse helitugevuse muutmise. Kuna kiirendades tõusis heli kiiremini kui sõidumüra, hakkas närvidele käima.
Muidu helitugevuse kõikumist küll ei ole märganud, on neil selline viga?

1,8 on ilmselgelt alamõõduline mootor, eriti veel suht raske insignia peal
16:15 27.11.2015
diisel ct (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olen nüüdseks pool aastat sõitnud 120kw country toureriga ja see paljukirjutud auto mass on maanteel isegi hea - vastusõtvad rekkad ega tugevam kületuul ei pane autot kõikuma.
Need kes kütuse kulu osas halavad ostku siis mingi väike jaapani ja prantsuse punn. Kui juba ostad suure auto (euroopa mõistes suure) siis pole mõtet halada 1 - 2 liitri pärast või siis on auto üle sinu tarbimislimiidi
Mis ei meeldi on see, et peeglite soojendus on koos tagaakna soojendusega. Tahaks eraldi ja siis hoiaks teist enamusaega sees - vihmase ilmaga kuvatab see soojendus peeglid ilusasti ära (eelnevatel autodel on see peeglisoojendus eraldi olnud ja nagu harjunud sellega).
Tagaaken väike, aga see ei sega, auto liigub ikka edasi, mis ma sinna taha vaatan ;). Tegelikult aga nooremas eas palju ka veokitega sõitnud ja harjunud küljepeeglitest vaatama
Ja see navi on ka nati uimane aadressi sisestamisel. Peal ka see touch pad ja no ei saa ma selle võlust aru: paar korda olen proovinud telefoni numbrit sisestada ja ei taha teine neid tunda, ekraanilt hulga lihtsam valida
17:36 27.11.2015
Birgo99
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Siiiidiuss, keegi ei palunud sul vastata. Mine loe mingeid muid teemasid. Tundub, et sul on ikka mingi sala armastus Opeliga, et koguaeg siin seletamas käid :)

anonüümne kom, kas DPF-i lasid ka välja lõigata ja progeda? Kui jah, siis kas on mingit tahmamist ka tagapool näha(sumbutist lont väljas)?

Muudetud 27.11.15 17:38

17:51 27.11.2015
hiinlane (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
väljavõetud-progetud DPF tahmab kõvemal kiirendusel pisut, mitte metsikult, õlevaatus ei tuvastanud midagi !!!
aju ülekirjutatud ,DPF väljas minek parem. ca 1,5 sek kiirem ja ca 1 l väiksem küttekul.
20:16 27.11.2015
Anonüümne kom (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
DPF alles, kuna mul pole muret lühikeste otstega ja vaikselt törtsutamisega. Pole kusjuures selle aja jooksul veel kordagi aru saanud, et DPF põletaks ennast. Kuigi kindlasti on ta seda selle läbisõidu juures teinud. Aga nohh, sada km linnas, siis 1000km maanteel kohe otsa, siis linnas natuke, jälle 1000+km otsa. Seepärast ei hakanud DPF puutuma, kuna vajadus puudub.
DPF hädad ikka lühikestest otstest ja vaiksest sõitmisest.
09:14 24.05.2016
astrasoov
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Odavama otsa Insigniatel on "odavam" kliima, ehk siis ei ole nagu juht ja kõrvalistuja saavad eraldi reguleerida, vaid üks regulaator kogu autole. Kas see on ikka kliima või tavaline auto õhusoojendus, mis on displeile edasi kantud? Müügikuulutustes seisab uhkelt, et kliima
10:33 25.05.2016
Chris_ (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Ilma kondita vist tänapäeval enam ei müüda? Aga üldiselt on tavakont see, kui saad lihtsalt soojemaks-jahedamaks reguleerida. Kliimaga on tegu siis, kui saad paika panna temperatuuri ja masin püüab seda ise hoida soovitud tasemel. Kui juhil-kõrvalistujal eraldi, siis nimetatakse seda kahetsooniliseks kliimaks.
10:39 25.05.2016
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
automaatse kliimal olgu ta 2 või 1 tsooniline tehakse vastava tempsi hoidmiseks vendi kiirusi automaatselt , algul uhab kiiremini pärast rahuneb maha või näpid manuaalselt , manuaalsel teed vendi kiirusi käsitsi
13:24 25.05.2016
fexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
FlexRide. Kui lülitada Sport režiimile siis sellest saab selgesti aru. Kui aga lülitada Tour režiimile siis arusaadavaid, tajutavaid muutusi nagu auto olemus ei toimugi. Kas see on normaale? On kellelgi kogemusi jagada.
19:27 25.05.2016
Anonüümne kom (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Ega polegi eriti tunda, väidetavalt läheb nelivedulistel enamus veojõust esirattasse, mida niikuinii ei saa niisama sõites aru, ja vedrustus läheb pehmemaks, millest ma pole ka aru saanud. Võib-olla on see tuntav kuskil lainelisel teel, kui hakkab õõtsutama. Inglaste kirjelduses on see nn relaxed set-up, ehk siis kõik on unisem.
Väidetavalt hea pikal maal.
20:28 25.05.2016
Diiselinsignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Plaan soetada Insignia diisel mootoriga. Mis mootoriga soovitate? Kuidas pihustid Insignial vastu peavad?
22:05 25.05.2016
flexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Eestis ma arvan tasub ära Bi-turbo 143kw. Siis peaks olema suur väändemoment alati kasutatav ja ka 90km/h saab sõita 6. käiguga. See on arvamus kuna ise pole bi-turboga sõitnud veel.
118kw manuaal ecoflexil tahab 6 käiku kusagil 95km/h. ega see muidugi ei häiri ka sest ka 5. käoiguga sõidab ilusti ja ökonoomselt.
Sportreziimis reageerib see 118 kw ka päris hästi gaasipedalile. Kiirendus on aga veidike nagu kummist. Ei ole "plahvatuslikku" tõmmet nagu näiteks Passat 103kw. Möödasõidukiirendus igati hea.
Kõige parem diiselmootor kindlasti hetkel 125 kw Insigiale. Seal lisaks sohvtile ka ikka ehituslikke muutusi. Kuid see ka maksab ilmselt veel päris hästi kuna ilmus välja alles eelmisel aastal.
pihustite kohta pole kuulnud midagi halba.
22:10 25.05.2016
uhh4 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Ei ole "plahvatuslikku" tõmmet nagu näiteks Passat 103kw.


palun ära kirjuta rohkem joogisena siia sest 103kw ei ole mingi püss vaid lihtne maakate ökokas.
23:11 25.05.2016
Anonüümne kom (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
118kw oleks suht pommikindel valik.
Mul 242000km ees ja aind korraliste hooldustega, aga olen teinud õlivahetusi iga 12-15000km tagant, mitte nagu esindus (soovitati mitte raha raisata ja sõita õliga nagu tehas ütleb) ja auto käsevad ehk 30000km.
Hetkel ütleks, et kõige odavamate üalpidamiskuludega auto.
Mul remapitud ajuga masin, aga ega 0-x kiirendus on nagu diislile ikka omaselt imelik, samas maantee möödasõidud on küll aind hetk. 1 ja 2 käik käivad pöörajasse nii kiirelt, et lausa häirib, mõnus minek on alles 3. ja edasi käikudega.
Mul tehase lisana pandud kiirem? ülekanne, kiirteedel väljaspool Eestit hea sõita, ei aja pöördeid kõrgeks. Aga võib-olla muudetud ajule ei pane seda 6käik jõuetust 90kmh sõites tähele.
12:32 26.05.2016
ecoflex insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kiirteed tõesti armastab see Insignia.
Olen veel tähele pannud et kui mootor päris soe pole veab ka 6. käiguga ilma kaebehäälteta 90kiirusel.
Passati kiirendus on küll topelt tugevam kui sellisel insignial. see muidugi ka võrdluses sportreziimiz dsg ga.manuaalkastiga võib teine olla.
Aga kohvi on tõesti liiga joodud.
Tänud uhh4-le hea soovituse eest.
14:48 30.05.2016
CT (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olen nüüd aasta sõitnud 4*4 dislaga + flexy ride
See tava ja Tour vahe on vist tõesti väga minimaalne, vahest nagu tundub, et maanteel on see tour väheke pehmem, aga suurt vahet ei taju (sport reziimis on vahe ikka tuntav)
See kas nüüd võtta 120 või tema uuem variant 125 KW või 143 KW mootoriga on rohkem nagu kiirenduse vajalikkuse küsimus: mootor neil sama peal, vahe selles, kas 1 või 2 turbot peal. Mul on 120 KW masin ja ei tunne küll, et tavaliikluses kellegile ette jääksin, pigem vaja ikka rahulikumalt pedaali vajutada
17:46 13.06.2016
fexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
125kw mootor ei ole enam sama kui 120kw seal on mitmei uuendusi ja isegi kirjade järgi elektriline või elektriliselt juhitav turbo. Mingitel uutel opeli mootoritel ka muutuva suurusega sisselaskekollektor kuid ei mäleta kohe kas sellel.
Sellel 125kw mootoril veel uus pritsungielektroonika, põlemiskambri kuju täiustatud, topeltkarteripõhi ja topeltseinaga väljalaskesüsteem. Tasakaaluvõllid ja nende käitamine oli ka mingitmoodi uueks tehtud, ja kas alumiiniumsulamist plokk jne. kõik ikka selleks et müra ja vibra vähendada ningjuba olemasolevad head omadused säilitada. Või sellel vanal 120kw pole vist üldse neid tasakaaluvõlle.

Touri reziimil pikemalt sõites küll tundub et kütusekulu väiksem ja veab ka madalamate pööretega paremini.
13:15 29.06.2016
CT (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Aga kas 140KW on siis vana tüüpi mootor + lisaturbo või juba uuem mootor + 2 turbot?
14:46 29.06.2016
flexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Oli kka vana tüüpi kusagil astani 2015. sealt edasi ei tea.
Uuega ka vaheneb endise bi-turbo mõttekus Uus annab oma125 kw juures samasuure pöördemomendi-400nM, kui bi-turbo oma 143kw juures.
20:13 01.07.2016
fexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
vaatasin et ka opel.de lehel ei ole valikus enam 2 liitrist bi-turbot diislit, seega on kõik bi-turbod ilmselt vana 118kw 2 liitrise diisli basil tehtud.
10:15 02.07.2016
onu vello. (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Tere
Oopel on hea auto aga kõik oleneb sõidust.
Kuna mina sõidan iga kuu umb 8000-10000km siis sellele peab vastu ainult MB E 270.
Olen aasta sõitnud pea 100000 peale kerinud ja ainult õli ja piduriklotsid.
Oopel oleks tahnud selle ajasees 2x mootori kap remonti.

Ega siis vaz 2101 polnud ka paha auto ju.
14:41 30.07.2016
Tets123 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Krt mul siuke jama. Mudeliks on siis Sports Tourer 96kw flex ride veermikuga. Esisillas kobin sees. Käisin Forsis seal tehti kontroll sillale ja öeldi et arvatavasti amordid, käisin lisaks veel amordi stendis, krt amordid 90 prossa. amordid võiks nagu välistatud olla. Siis läksin amservi seal öeldi stabpuksid, vahetasin ära ikka kobin sees. Nii siis ma läksin Vikingisse seal öeldi roolilatt et lõtkud sees. Kontrollisin siis ise tõstuki peal üle kas ikka on aga no krt seda lõtku ma sealt latist välja ei võlunud töötava mootoriga vb seisva mootoriga oli kerge lõtk. Oskab keegi öelda mida keegi sillas vahetanud on ? :P
15:24 30.07.2016
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
lased lati vahetada , kui klõbin alles, siis ei maks tehtud töö eest , lased kanda koolitus fondi ja nii edasi
15:36 30.07.2016
Tets123 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
No vaatame äkki keegi oskab midagi veel pakkuda või on samas seisus olnud. Midagi lugesin teema alguses, et vb öeldakse mulle sammuti et see ju ongi OPEL :D Kui midagi veel ei tule siis tuleb löökauku otsida ja kaskot tülitada :)
22:05 05.08.2016
pidurisadul (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Pidurisadulad võivad koliseda. Testimiseks võta kehv tee (neid õnneks piisavalt), kus klõbin olemas ning proovi kergelt piduripedaali peal hoida ning sõita. Kui pidurit hoides klõbinat pole, siis pidurisadulad kulunud.
22:08 05.08.2016
tets123 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Proovin homme järgi ja annan teada!
11:54 06.08.2016
Sull12
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Flexil võib klõbin tulla amortidest, kuna on reguleeritav jäikus, siis klappidega amordis võib miski error olla ja amort klõbisebki vaikselt. Kas klõbin on kõigis režiimides? või ainult nn default režiimis?
12:12 06.08.2016
flexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
flex peaks/võiks siis andma ka veateate "Suspension service!" või midagi sellist kui amortides probleem.
Mismoodi löökauk ja kasko kokku viiakse?
12:45 06.08.2016
Sull12
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kusjuures ei pruugi anda veateadet. Mul parem esimene amort vaevleb sama häda käes. aeg-ajalt oli vaikset kõbinat kuulda. aga see on tõesti vaikne ja tee peab olema treppis või palju väikseid ebatasasusi, et korraliku värina sisse võtaks, siis on kuulda, ka üle raudtee sõites vahest kuuleb

Pigem löökauk ja maanteeamet käib kokku - kogemus paari aasta tagant.
16:32 06.08.2016
VictorZ (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
2,5 aastat siis 1.6 bensiin Sidi automaat omanik. Ruumi taga võiks enam olla aga 90% üksinda sõitmist ning ükski teine mark pole nii head istet pakkunud selle raha eest (AGR). Kütusekulu võiks veidike parem olla 8,5st. Samas tehas lubas 7,1 ning ega ma hellitanud ka pole. 90 tuhat täis ning mingeid muresi nagu Passat Fsi automaadiga olnud ei ole. Lisad eriti aflid on 5++. Hooldus on olnud eriti mõistlik. Nuriseda võiks kiiresti kuluvate klotside üle. Pool aega liisungut veel ees ning hetkel ennem uue Insignia tulekut vahetust eiplaani. Jah sõbra bemm soidab loomulikult paremini aga umbes 25k eest on autot rohkem kui rubla eest.
15:49 11.01.2017
innos84
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Jõudu,

Minu Insignia on oma elu elanud nüüd 24 kuud ehk 2 aastat, napilt enne oma 60 000 km hooldust, aga suutsin auto libedal teel ära rihtida, nii et nüüd saavad onud Amservis lisaks hooldusele, kas ohtralt juppe vahetada ja värvida.

Aga enne tänasesse päeva jõudmist natuke ajas tagasi ka. Tahtsin ka eelmine aasta 2016 alguses jagada muljeid, aga märkamatult on juba 2017 aasta ja viimasest kommentaarist autot saades 2 aastat möödas.

59000 km mis autoga sõitnud olen, pole midagi ette heita, kõik töötab hästi ja täpselt nii nagu esimesel päeval, salongi materjalid on head, midagi ei kriiksu ja sisemus nagu uus.

Garantii korras kutsuti tagasi ja vahetati ära tagaluugi amort, sellega veidi jama on näiteks, kui luuk pikalt lahti siis sulgedes teeb sellist valusat krignat et lausa piinlik on.

Mis veel häirib, kas teade selline loll asi on, et kui lähed töötava mootoriga sõidukist välja võti taskus (keyless lahendusega), siis annab auto 2x signaali. Ja see on nii piinlik, et lausa närvi ajab, kui tahad korraks välja hüpata ja nii kui uks kinni, siis rahvas ümberringi passib, et mis nüüd mees. See lausa usukumatu möödapanek.

Juba on 2015 Jaanuari postituses kirusin seda Intelling navi ja softi, nüüd siis sai asi ametlikuks ka, nimelt teavitati, et kõik enne mai 2016 toodetud autode softid jäävad muutumatuks ehk nende uuendamist pole ette nähtud. Amservi müügimehe loba maailma parimast lahendusest oli selge butafootria ja selleks ta jääb ka. Sellest on kahju, sest Screen Mirror kuluks ära küll. Ja tühjasid lehekülgi kus peaksid olema nö "äpid" võib näpuga nüüd tühjalt edasi nagu nihutada, see GM autode kasutusmugavust kindlasti "Apple" tasemele ei vii.

Mürast ka tookord kirjutasin, kes luges. Selle kohta läksin abi otsima organisatsioonist nimega Audiocity, tegivad igati nii hästi kui sai, lausa kolm pikka päeva oli auto seal lahti riietatud ja polstertati teda eest ja tagant. Võibolla maanteemüra kohapealt oleks ehk oodanud paremat tulemust (kuid egas akendest tulevat müra, sedasi maha saagi), kuid stardi mootori põrin ja vibratsioon salongist kadus ära, samuti ka universaalile omane kohin pagasiruumis.

Lisadest jään truuks ikkagi adaptiivsele püsikale, mis meie teede ehituse oludes alati täiega ennast ära tasub. Samuti hetkel ajutist autot kasutades tunnen ülemõistuse puudust, roolisoojendust, webastost mis pakkus hommikul sooja salongi, kui ka kiirusemärkide lugejast, millest nii elementaarne abimees saab, et ei usugi, kui Kia Ceedi kellade vahelt otsin näitu mis lubatud sõidukiirust näitaks :)

Kui meie ettevõttesse sai soetatud veel üks Insignia, siis sai eneseharimise mõttes ka sellega sõidetud kuna see oli see Bi Turbo 143kW, siin kohal pean kõigile kahjuks pettumise valmistama, mingi pao pao efekti see ei paku. Mõirgab samamoodi ja kohalt minnes ei saa sa teise turbo olemusest kuidagi aru. Tugevema jalaga sõitja saab nautida küll tummissemat lõppkiirust aga üldiselt minu mul üle 120-130 pole seda niikuinii vaja.

Teisalt oli palju suurem üllatud Saksamaal sõites uue 125kW mis minu arvates oli märkimisväärselt vaiksem ja dünaamilisem, kindlasti soovitaksin selle valikut esmasjoones, Saksas nimelt seda 143kW diislit enam ei müüdagi.

Katsetused:
Suvel sai siis tehtud ka eskperiment, tankisin auto paagi kurguni täis ning lubasin pühalikult endale, et terve paagi sõidan nii ökonoomselt kui võimalik. Nii ka sai tehtud. Kiirendus oli sujuv ja mõistlik, aeglustumine alati minimaalselt kasutades pidureid, pigem foorini või sihini veeredes. Andestust rekkamehed, kes kirusid ja möödapidid sõitma, kui mina nui neljaks üle 90km/h oma püsikat ei muutnud ja nii kulges see üle nädalane periood.
Tulemus: kahjuks mitte üldsegi ootuspärane 5,1l/100k, kui älu ei peta, siis keskmine kiirus 63 või 67km/h mis viitab teadjamale inimesele, et rõhk oli suuremjaolt maanteel.
Seega jutt maanteel 4, millestki on jälle müügi jama, mida ma õnneks ka sinisilmi ei uskunud, autodega kokkupuutunud inimesena.

Algusest alates on Trip B registreerinud ~59 000 km keskmiseks kuluks 6,2km, mis juba päris pikalt ka sedasi püsinud.
Kuigi kui vaatad "instant consp" siis üritatakse ikkagi meeldida seal 4 ja 5 l/ 100km näitab maanteel.

Vahepeal sai äravahetatud esiklaas, aga see oli kellegi teise auto süül.

Üks miinus, mis tuleb ette selle radariga ehk ACC adaptiivse püsikaga on lörtsine ilm. Siis kaotab radar töövõime ja nii puudubki autol püsikiirusehoidja, tulevikus võiks olla valik kas radariga või tavaline püsikas. Kui on pikk tee ja oled püsikaga harjunud, siis need kes teavad on jalast see nõks kadunud ja võid sattuda selliseks keda ise alati kirume teel, "et krt otsusta ära kas 90,95 või 100 aga ära pendelda rsk"

Ja nüüd siis viimased asjad viimasena, vaatamata kõigile võimalikule juhiabidele, millega avarii tegemine peaks olema võimatu, sain ikkagi käe valgeks. Nimelt oli ühel onul tee ääres politsei autot nähes ehmatus nii suur, et ainus mis ta teha mõistis oli pidur põhja vajutada, tema õnn või õnnetus oli see, et asjus just Jüri ringi viadukti all, kus asfalt pidas aga mina oma tagant kiiruse ja rekkate poolt poleeritud lumisel jääl, sain ainult viimased 3 sekundid konstanteerida fakti, et siit ma tulen. Kuigi kiirus võis olla napilt 30 olid kahjud ikkagi märkimisväärsed ja teise poolt multivani konks tegi ka radika katki, seega lisaks klaasivahetusele, ja nüüd selle peab tõdema, et kasko kindlustuseta ringiliikuda minul ei maksa

Tõsisemale Insignia sõbrale, siis ka pilt ja list! :

Vas esilatern vah
Parem esilatern vah
Stanga tala vah
Lanzekate otsad vah
Kont radikas vah
Vahejahuti vah
Suur radikas vah
Ventikate koda vah
Paremp ventika tiivik mootoriga vah
Parempoolne cooleri toru vah
Parempoolne tuulesuunaja vah
Vasakpoolne tuulesuunaja vah
Parempoolne kliima toru vah
Radar koos kinnitusega vah
Vasakpoolne cooleri toru vah
Õhuvõttur vah
Stange kandurid esilaternate alla vahetada vas ja parem
Nr märk+alus vah
stange alaosa ( hõbedane koos servadega) vah
keskmised parkandurid vah 2 tk
parkandurite juhtmestik vah
iluvõre kompl vah
esistange vah
parempoolne udutuli vah
stange võre vah
stange küljelaiendid vah
udutulede katted vah
stange vaht vah
kummiriba stange alla vah
radika ülemised padjad vah

Edu ja parimat "Zorro" sõpradele :)

18:05 11.01.2017
Kunnnn (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
See 143kw oli kindlasti nelivedu, mis dünaamikat vähendab. Võrdle ikka võrreldavaid asju.
18:57 15.01.2017
Birgo99
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
See tagaluugi amort mida nad tehase korras vahetavad on ikka räige feil. Läksin tagasi selle murega esindusse, et vahetage ära garantii korras. Enne ei krigisenud, kui luuk pikalt üleval. Ütlesid, et tehasekampaanial ei ole garantiid. Nagu Wtf?!. Lahendasin asja nii, et keerasin amordi 180 kraadi teistpidi, enam ei krigise :)
21:28 15.01.2017
flexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
ei olegi ju kirjutatud millise mootorivariandiga seda bi-turbot võrreldakse. Kuid hinnang on usutav.
Kindlasti on see 125kw cdti hetkel parim.
18:17 28.05.2017
dfg00
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Insignia 2017, Netis uurides,vaadates tundub päris ilus,ise otsin samas segmendis autot perele,plaanis oli liisida octavia kuid tundub et opel on temast üle.Mis arvate?
18:49 28.05.2017
triipriit
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Octaviast peaks see ikka mäekõrguselt üle olema. Äsja saabusid Eestisse proovisõiduautod, mine proovi järele ja anna meile ka teada ;)
19:48 28.05.2017
ronn01
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Peabki olema vahe sees, Octavia ja Insignia on ju eri klassides, Octavia on Astraga ühes klassis.
20:00 28.05.2017
Külastaja (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Käisin vaatamas neid uusi Insigniasid, päris kenad teised ja pigem positiivne üllatus. Luukpäral olev tagumise akna kojamees tundus küll mitte vajalik olevat, kuid muus osas on masin vanemast põlvkonnast üle ja eriti salongis ruumikuse osas.
20:40 28.05.2017
dfg00
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
kas insignial pigem konkurent superb?
16:11 02.06.2017
klge (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
oskab keegi öelda mis on reaalne kütusekulu 1,6 125 kw insignial
16:43 02.06.2017
maaks
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
13:15 23.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
on keegi juba uut insigniat näppimas käinud?
14:28 23.07.2017
Vempsel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Sõidan viimased kaks nädalat Innovation 1.5 automaadiga

+tuled on parimad, mida kasutanud olen
+BOSE audio ei Pensa kundig übe
+istmed soojendavad, jahutavad, mudivad selga. Mis veel vaja on
+lisadest puudu ei jää
+ juhitavus on väga hea

-kojamees tagaaknal on ikka väga väärakas aga ei viitsinud oodata ning võtsin salongi auto
- elektrilist tagaluuki ei ole ega saa (universaalil on olemas)

hekel veel käib veel sissesõit aga maanteel saanud parima tulemuse hetkel 5,9. Usun, et läheb veel natuke paremaks. Natuke häirib veel see, et hirmsasti tahab kast panna kõige kõrgema käigu juba linnas 60ga sõites. Vaja korra astuda siis kerge viivitus aga sellega hakkab juba harjuma.

Ütleks, et Insignia hetkel prima hinna ja kvaliteedi suhtega auto.
14:31 23.07.2017
Vempsel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Vabandan oma vigade eest aga Macil oli spelli kontroll peal.

Tahtsin öelda, et Bose väga hea.
15:30 23.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
kuda sisemüraga lood on?
15:33 23.07.2017
Vepsel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Sai proovitud mitut mudelit. Conti rehvidega vaiksem kui hankookidega.
16:46 23.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
et siis väga vaikne ei ole
17:17 23.07.2017
Vepsel (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Mürafoon samasugune kui superbis või passatis. Bosega mingi müratõkesti läbi kõlarite. Selle pärast ei põe. Sõbra 2013 viiene teeb samasugust müra.
15:36 24.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
opeli huvilisi eriti pole nagu näha,tuleb endal uurimas proovimas ikka ära käia
18:04 24.07.2017
Nojah ei (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Läksin ka proovima täis laksus varianti. Juhi asend ja jube ebameeldivad istmed pikemale inimesele. Seega kindel ei. Ei ole mugav sõita ka.
13:14 25.07.2017
1,5 aut (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olen sõitnud nüüd 5000km uue opeli mudeliga,luukpära variant,pm täisvarustuses auto,1,5 bensiin,automaat.Rehvimüra pole hullu midagi,oleneb muidugi teekattest väga palju,bose süsteem ka täitsa ok,istmed minu arvates väga mugavad,saab ju sättida sadat moodi,nii et leiab selle õige asendi ka,üllatavalt palju ruumi on ka taga,kuid seda ainult jalgadele,pikemal inimesel võib natuke kehvem lugu olla pea ruumiga,led tuled väga head,salong üldiselt kena,vähe nuppe ja kõik väga lihtne.Kütuse kulu pole muidugi päris see mida tehas lubab kuid on rahuldav.Üleüldiselt pole selle hinna ja kvaliteedi suhte juures midagi nuriseda,ega teised samas hinnaklassis autod on pm täpselt samasugused,erineb vaid disain seest ja väljast ja mõni tehnoloogia ime.Muidugi ei ole mõtet seda autot võrrelda siin tuntud brändidega,nendega ei suuda konkureerida.
15:00 25.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
palju siis sul keskmine kütusekulu on?
15:59 25.07.2017
1,5 aut (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Keskmine mul 7,1 l/100 km aga mul 80% ajast linnas sõit,maanteed jõudnud siiani sõita kokku 500km ja sõidan nii nagu tavaline inimene ikka,ei ürita säästa vms ja ei kasuta ka seda start/stop süsteemi,kuigi kas see midagi päästab kokkuvõttes ei oska mina ütelda.Pole küll väga suur vahe tehase lubatust aga kuna paljud jälgivad seda küttekulu nii pingsalt siis päris seda ikka ei saa mis tehas lubab.
17:15 26.07.2017
noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
1,5aut kle kas reaalselt on vajadust tulnud tagumise kojamehe järele? Vihmaga kerib akna täis? See kojamees rikub räigelt auto välimust mu arust.
17:48 26.07.2017
to noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Tellisin täna uue Insignia ära. Nüüd on õnneks lisana see kojamees. Jätsin võtmata :)
18:46 26.07.2017
1,5 aut (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
See kojamees tõesti kole ja siiani pole vajadust seda kasutada ka olnud.Aga mul auto musta värvi ja ei hakka nii väga silma kui mingil teisel värvil.Kas laost polnud mõnda autot võtta mis sobiks?Kaua ootama peab nüüd,et kätte saaks?
19:32 26.07.2017
to noh (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Kuna soov oli valge värv, hele nahksisu ning mustad veljed, siis jah polnud sellist laost võtta. Hetkel lubati kuni 4 kuuga.
21:46 26.07.2017
opelimiis (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Sai proovitud 1.5B AT ja 2.0B 4x4 AT versiooni. Mulle meeldib uute Opelite sisedisain. Sõidab uus Insignia hästi, eriti FlexRidega. Ruumi, eriti pikkuses on. 1.5 on minule veidi lahja (võrreldes 118kW AT vana Insigniaga ja isegi praeguse 100kW 1.6D Astraga). 2.0 oli palju lõbusam ja just 4x4 oli vihmas muljetavaldava haardega, kuid mootor tahtis pedaali tallamist liikumiseks. 8AT töötas märksa paremini, kui 6AT. Aga tahaks proovida veel 2.0D 8AT ära.
09:26 10.08.2017
isanekana
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Olen Insigniat pidanud alates 2009 aastast. Tänaseks kolmas isend. Võin öelda, et kui varustuse ja mootori valikuga ostes ei koonerda siis paremat hinna ja kvaliteedi suhet turul ei leia. Opel on oma kvaliteedilt aasatetagusest mustast nimekirjast jõudnud ikka vägagi kõrgele tasemele. Insignia nelikvedu loetakse üheks parimaks. Esimese insigniaga panin varustusega täiesti mööda - oli 96kw ja manuaal - sellise suure ja raske kere kohta on mootor lahja. Teine oli juba 118kw ja automaat - oli juba päris hea. Pärast seda kui sain sõbra nelikveolist aut.kastiga FlexRide vedrustusega mudelit proovida pidin ka selle välja vahetama. Ühesõnaga kui Insignia meeldib tasuks kindlasti vaadata 118kw või 120kw, automaat, FlexRide, nelikvedu ja kui rahakott kannatab siis sport-nahksisu ja navi on päris lux. Kindlasti soovitan ka xenon tulesid sest tavalistega võrreldes on need peajagu üle. Peaaegu unustasin öelda, et luukpära ja sedaan on tagaistmel hirmus kitsad ja universaal on juba talutav.
10:49 10.08.2017
flexridega insignia (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
118 ja 120kw 2 liitriseid enam avalikus pole ju. Kasutatuna muidugi saab. Ja ega nad kumbi eriti seda vana rasket keret(tourer) tahtnud ka edasi vedada. Uus 125 kw ,ja ka 154kw nüüd veel, on juba konkurentsivõimelised. Eriti selle uue kergema kerega.
Kui rääkida kvaliteedi ja hinna suhtest siis tehnika osas pole tõesti insigniale midagi ette heita olnud kuid kasutusmugavuse rikuvad siiski see ruumi vähesus ja müratase ära.
11:37 10.08.2017
Ain12333 (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
ohh teid hädalisi müraga. 500 euri ja hiirvaikus. Kas siis konkurendid Avensis, Accord, Superb, Mondeo jne olid hiirvaiksed?
16:44 30.11.2017
ussinovski (registreerimata)
Re: Rääkigem Insigniast suud puhtaks!
Lgp. uue Insignia omanikud, te olete nüüd mõnda aega sõita saanud. Oleks huvitav saada tagasisidet, millega rahul ning millega mitte. Mõned postitused siin juba on, aga ma loodan, et Eesti aasta-auto omanikke on veidi rohkem.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.