Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: AVENSIS 1.8 UNIVERSAAL/AUTOMAAT

12:17 27.05.2016
NommeUnited
Avensis 1.8 universaal/automaat
Palun arvamusi / vastukajasid jne jne.

Olen saanud hea pakkumise nii uuele kui enda senisele sõidukile. Proovisõidul tuvastasin, et kõik on vinks-vonks ja kena, ainult jõulisel kiirendamisel teeb mootor kõva müra.

Mida peaksin arvestama, teadma, küsima...? Et Avensis pole välimuselt suurt uuenenud, aga on kindel tööriist, olen teadlik - pean eelkõige silmas just praeguse mudeli sõiduomadusi, koostekvaliteeti jms.

Veel olen tõsisemalt kaalunud Golfi, Focust (bensiin/univ/aut), ka Kadjarit. Lõppvalikus on hetkeseisuga Avensis ja Kadjar :) Mondeo ja Superb käivad üle jõu. Andke nõu.
15:53 27.05.2016
maaks
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Ja käigukast on siis ikkagi variaator (CVT). Täitsa sõidetav auto. Mul kül manuaalkast, sest ei salli automaati :-)
Kiirendades tõesti kusagil >2000RPM juures mootor muutub häälekaks, aga mulle see meeldib :-) (ühtlasel sõidul pole suurt midagi kuulda).
Mu teiste autodega võrreldes on rool väga palju rohkem võimendatud.
Käsipidur on elektriline (milleks?) ja automaatne (ise lülitub peale, milleks?). Kui see KP automaatika välja lülitada, siis jääb armatuuri rõve kollane P põlema :-)
Aga muidu tubli auto - hea et disainerid sellest hõbedase veljevärviga värvitud plastikust on keskkonsoolis loobunud nagu eelmisel mudelil oli.
16:54 27.05.2016
Teretali (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Auris universaal ja Avensis universaal muidu mõõtudelt suht samasse auku.
Aurisel olemas ka turbo bensuka variant ja hinna poolest päris nõksa soodsam.
17:50 27.05.2016
mina2531
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Tere olen nüüd sõitnud uue avensisega kulm kuud automaat 1,8 bens. On ruumikas, ühtlaselt sõites ok, aga põhja vajutades tõesti lärmab ja on veidi ebamugav, kuid kõik toimetab ilusti. Aurisega ei saa siiski võrrelda, see ju väiksem tagaistujatel ruumi vähem ja on madalam. Kui oled harjunud normaalse heliga autos, siis sellel autole ei ole võimalik tehasest saada paremat saundi, kui just kõige kallimat versiooni ei hangi. Soojaks läheb hästi ja jahutab ka normaalselt. Rool on väga vedel sportlikusest ei ole mõtet isegi mõelda kui sport nuppu vajutad. Muidu hea ja rahulik pere auto. Algul proovisin skooda octaviat ka, kuid tegin vea ja valisin avensise, proovi seda ka.
20:00 27.05.2016
ja1234 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Avensis on ikka tüki vaiksem salongis kui Octaavia. Rool jah veidi vedel, pikal sõidul tüütab ära kogu aeg korrigeerida ja kätt vahetada. Teine asi, et kõigutab nagu laevas, naisel paar korda läks süda pahaks.
20:20 27.05.2016
mina2531
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Kahjuks on avensis lärmakam kiirendades. Ole mõlemaga kokku puutunud. Ei kiida ega laida kumbagi, aga ei taha praegu jälle vahetama hakata, kui tasuta saaks lööks ringi.
22:18 29.05.2016
NommeUnited
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Mu lõppvalikusse on jäänud Avensis (1.8 aut bens) ja Kadjar (1.2 aut bens). Hind sisuliselt sama.

Tean, et suht "ema-tütar" teema, aga nõu võite ju anda ikkagi :)
23:09 29.05.2016
Sama olukord (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Kui mina kahe vahel olin, siis võtsin lõpuks selle mille järelteenindus arvatavalt parem oli.
23:54 29.05.2016
Sull12
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Et auto omadused (dünaamika, varustus jne) polegi olulised, vaid peaasi, et teenindus oleks hea?
Ma vist valesti siiani elanud, olen ikka ostud autot, mitte ilusat naeratust teeninduses.
Kadjariga igasugune kogemus puudub, Avensisega kogemus olemas, mulle ei sobinud kohe mitte kuidagi, müra, jõuetu ja esiistmed nii lolli kujuga, et Tln-Pärnu oli juba tõsine katsumus. Tean, aga inimesi, kes ostavad iga paar a tagant uue Avensise, et maailma mugavaim auto. Seega igale oma. Eks ise pead otsustama, meie ei sõida sinu eest. Kui tegid proovisõite, kas oli mõni nn pisi-pisiasi, mis häiris? Usu, kui juba 10km proovisõidul häiris, siis varsti käib see tõsiselt pinda :)
00:20 30.05.2016
kroon234
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Sõitsin 3 aastat uuena ostetud 1,8 cvt-ga 2013a. Lõpuks vaadates neid vastusõitvaid Avensiseid, tekkis huvi, kas avensise omanikud pole tõesti teiste konkureerivate markidega proovisõitu käinud tegemas???
Siiralt ei saa aru inimesest, kes ostab endale Avensise. Ei ole kvaliteedist haisugi enam, rooste ja muud totrad probleemid kimbutavad tõsiselt. Sillad on ainukesena vaimustavad, 130tkm originaal kontidega!!! Aga eks Eesti inimene ostabki ainult silmade ja kõrvadega.
Uuel Avensisel on muutunud ainult välimus ja sisu kuni tagausteni. Tahaks ropendada, ei sobi, aga ise panin kõvasti puusse 3 aastat tagasi valikuga. Valikus olid veel Superb ja 508.

Muudetud 30.5.16 00:44

01:00 30.05.2016
Sama olukord (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Eeldasingi et inimene on autodega füüsiliselt tutvunud ja ei oska valida nüüd, siis tulebki mõelda muudele faktoritele mis autoga kaasas käivad.

Ja on kindel, et need suured vingatsid vinguvad mis tahes autoga sõites.
11:25 30.05.2016
NommeUnited
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Jah, muidugi olen sõitnud mõlemaga. Kadjaril ei jäänud küll miski tõtt öelda kripeldama, ainult see, et Eestis pole ühtegi bensiiniautot proovida. Suur vahe, kas kärutada diisliga või 1,2se bensukaga. Natuke põrsas kotis ostmise tunne, kuigi küllap on ok.

Avensis: jõhker müra järsul kiirendamisel on harjumatu. Ei tea, kas kohanen. Samuti kuulsin tuttavalt (sõitnud pool aastat), et LEDid jäätusid talvel ära, et miskis süsteemis vesi kondenseerus jne. CVT on väike küsimärk mu jaoks, miskipärast.

Eks valik olegi, kas soetada igav töökindlus või võtta vähe edevam ja isikupärasem risk. Samas garantii liisinguajaks pole paha kate.
12:30 30.05.2016
n. (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
eks see CVT on nii, et mõnele meeldib ja teisele mitte. minule isiklikult ei meeldi ja jäi uus auto CVTga ostmata (mitte küll toyota). kütusekulus on kokkuhoid, kuid uimasem ja, nagu mainitud, müra.

tööautod on mul mõlemad CVTga toikarid ja kütusekulu on tõesti imekspandavalt väike. renault on alati silma paistnud oma väga vaiksete bensiinimootoritega, tühikäigul ei saagi aru kas mootor töötab või mitte, kuid kuidas on 1,2 liitrise mikromootori vastupidavus nii suurel autol, ei oska veel keegi ütelda. mina valiksin suurema bensiinimootoriga renaulti, kuid sellist pole valikus.
15:55 30.05.2016
maaks
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Mina võin enda vabanduseks öelda, et sain (töö)auto juures ainult värvi valida, seepärast saigi valitud hallmetallic Avensis :-)
Ja CVT ei ole ökonoomsem kui on manuaalkast ja mulle uue Avensise ismed väga meeldivad (üks asjadest mis on kindalsti parem kui mu eelmisel, Mazda 6-l). Ja ma ikka ei saa aru, mis mürast te räägite - jah, mootorit on kiirendamisel KUULDA ja see on minuarvaes boonus mitte puudus.
See võib inseneridel olla mingi klapiga lahendatud summutis, sest mootori hääl kiirendades 3000rpm on hoopis teine kui ühtlasel sõidul 3000rpm?!
20:16 31.05.2016
td (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Omanud 2009a, avensist,proovisin ka faselifti ja täiesti uut. Arvamus sellest vaid süvenes..kogu see salong on üks odavamast odavam plast,ei tegu ega nägu,sõidumüra saad pealekauba.vahet pole kas avensis või yaris sõidumüra sama,.isegi mu vana 2003a passat oluliselt parem. Uueks valisin 2012a a6. Vähemalt on auto juba.
18:00 02.06.2016
mina2531
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Kindlasti ei ole avensisel mingit müra kui lihtsalt sõita, aga kiirendusel tõesti veidi lärmakas. Ja vana volkar on täielik pann, võta vanemad postitused lahti, siis küll keegi ei kiitnud seda. Ja kui juba nii kõva vennike oled, siis ostnud uus audi mitte teiste nühitud rõngad. Kilovatid ei tee autost autot. Inimesel oli konkreetne küsimus, aga alati ilmuvad elukutselised kirjamehed välja, kes kohe hakkavad oma jonni ajama hoopis kolmandast autost.
19:57 02.06.2016
vulvuumiis (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Olen veidi sõitud 2011 Avensisega bens manuaal 108kw ja see oli väga vaikne. Müra Tallin Tartu maanteel kõikus 62-68 db vahel 90km/h juhi ja kõrvalistuja vahelt mõõdetuna. Sama või tiba parema tulemuse on sanud vaid Passat dsg diisel 103kw 2008.ga Isegi näiteks Volvo s60 2008 2,4d oli kõrgem müratase paar db kui sel avensisel.
Muidugi need sõidu on kõik toimunud eri aegadel kuigi samal teel.Õhu ja teeniiskus, temperatuud jne erinevad.
20:02 02.06.2016
distsipliin (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Toyotat üldiselt ei soovita. A-varuosad mõttetult kallid, analooge pole eriti saadagi. See "töökindluse" juttu räägib sulle müügimees Amservis, aga reaalses elus iga masin vajab hoolet ja kasutajamugavuse pool on Toyotal alati teisejärguline.
Oled kunagi kuulnud kedagi virisemas, et Saksa toodang teeb mingit nilbet häält 2000 pöörde juures? See on jaapanlaste probleem. Hoiad kokku ainult enese tervise ja heaolu nimel. Ehk säästad vale koha pealt.
21:26 02.06.2016
To distsipliin (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Tegemist on vist solvunud Molleri müügimehega :)
21:32 02.06.2016
distsipliin (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Möller müüb Skodasid ja Volkswageneid. Ei eelista ka neid kui just rahakott väga pilu pole. Skoda rohkem mendi masin, Volkarilt aga viimasel ajal kapriiissed diislid, eriti väiksema kubatuuriga mootorite puhul
22:07 02.06.2016
siimrasmus
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Sai ka proovitud uut Avensist,aut.kastiga 1,8 motoga.Juhiiste on täiesti haige kujuga,ei leidnudki normaalset istmeasendit.Kui vaja kiirendada natuke tugevamalt,siis auto karjub käes nagu segane,aga minekut pole.

Valisin 1,8 TSI 132KW dsg kastiga Passati,iste mugav,ja edasi astub ikka mõnuga.

22:38 02.06.2016
hsd (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Kujutlesid enne et 108kW astub sama hästi kui 132kW???
00:20 03.06.2016
Hardi_04 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Peab ikka peast "eriline" olema, et 1.8 tavalist bensukat ja 1.8 TSI-d võrrelda. Omast kogemusest, isegi 1.2 TSI on linnaliikluses tunduvalt särtsakam ja kiirem kui 1.8 Toyota. Kogemus siis Octavia ja Avensisega. Kusjuures Octavia tuli ligi 2,5K euri odavam, aga keegi raamatupidamisest otsustas kahjuks Toyota kasuks kuna väidetavalt on sellel püsikulud madalamad. Ju siis Toyota müügimees sai "löögile"...
Selle raha eest oleks isegi 1.4 TSI Octavia saanud, aga õnneks polnud minu raha.
11:00 03.06.2016
hsd (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Octavia vaimustusest saaks ainult siis aru kui ta Golfist odavam oleks, aga ei ole ju.
Väiksem auto turbomootoriga ongi linnaliikluses särtsakam, ja see särts võetakse bensiinipaagist muide, ei tasu liiale minna.
12:13 03.06.2016
v_ (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Octavia on Golfist suurem. Sama hinna eest on Octavias rohkem autot. Mis puudutab uus Octavia vs Avensis siis Avensis on 2009 aasta keremudel ja on tänaseks ikkagi suht eilne päev. Ei aita ka need ledid ja muud tilulilud mis faceliftidega on lisandunud. Octavia on kvaliteetsemalt koostatud. Salongimaterjalid paremad. Ainuüksi ukse kinnilükkamisel tekkiv heli on Octavial selline mõnus tihedalt sulguv nagu mõningatel sakslastel. Samas Avensisel käib kahtlane kilukarbi plärtsatus. Saksa autotestides on isegi korealased Avensisest üle. Isegi Hyundai I40 (mis on ka uuem auto) näiteks platseerub alati kõrgemal kohal. Samas Avensise pakkumised on head ja ma arvan, et selle hinna eest on autot küll. Siiski auto on ürgvana. Aeg on ammu uus Avensis ringlusesse lasta. Konkurendid on kõik eest ära läinud.
12:27 03.06.2016
vulvuumiis (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
No seda ei usu et skoda on kavliteetsemate materjalidega. Mõningaid superbe olen vaadelnud ja juba 100tuh pealt on salongis kulumisjälgi näha. isegi kui on tegelik läbisõit poole suurem on see kehvem näitaja kui mõnel muul sama kallil või odvamal autol.
Avensis on sama vana peaaegu kui Opel Insignia siis. Ometi lugesin just hiljuti Autobildi võrdlust kus Insignia padi ettepoole uuest,üleeelmine aasta ilmavalgust näinud Mondeost.
Mudeli vanus pole probleem ja pealegi on ikka
13:21 03.06.2016
to v_ (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
No palun tee universaal kerega Octavia ja Golfi hinnapäring, ja mitte plangu oma, ütleme et hinnaklassis 22000€, ja palun too välja mida Octavial on rohkem.
Need on sama suured autod. Minul proovisõidud tehtud ja päringud tehtud, Golf oli kvaliteetsema muljega ja soodsam.
14:35 03.06.2016
to to v_ 13-21 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Golf Variant on odavam AINULT praeguse eripakkumisega, muidu on ta ikka tüki maad kallim. Ja vaata, et sa kuskil Mölleris seda viga ei tee, et lähed kõigepealt Škoda pakkumist küsima VW müügimeeste silme all kuna neil ju esindused koos ja saal avatud - siis oled nende jaoks automaatselt viiendajärguline klient, kellest välja ei taheta teha. Omal nahal kogetud kahjuks.
17:10 03.06.2016
to to to v_ 14-35 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Minu isiklik hinnapakkumine 1,5a tean kahte värskemat ka. Eripakkumiste peale pole mõtet ammu enam pöördesse minna, heal juhul nimetatakse neid ümber aga nad tulevad alati uuesti.
19:56 04.06.2016
jatno (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
teema on Avensis aga kolksvaageni ja sooda müügimehed kiidavad siin oma peed
12:08 06.06.2016
n. (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
moderaator võiks need skoda müügimeeste pajatused siit ära koristada. ükskord võiks a24 teha kokkuvõtte kui palju postitusi tuleb autoesinduste IPde pealt, oleks kohe huvitav lugemine.
22:11 09.06.2016
siimrasmus
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
To hsd ja Hardi 04.Lugemisoskus on,aga arusaamisvõime puudub....
10:06 12.07.2016
etts
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Kust otsast ta kallis on? Olen omanud nii Toyotat , VW ja Audit. Sellest Toyota varuosad kõige soodsamad. Peaks ka mainima, kui on korralikult hooldatud masin, siis Toyotal peavad liikuvad osad paremini vastu
10:57 20.06.2017
autohuviline24
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Hiline vastuaja küll, aga praeguse 2016/2017 Avensise kohta arvan omanikuna järgmist (1.8 aut, sedaan)

Halvad küljed kõigepealt, sest ma ei saa aru, miks Toyota, tehes tehniliselt ja sõiduomadustelt väga hea auto, ei pööra tähelepanu häirivatele pisiasjadele.

Miinused
1) Handsfree üle bluetoothi kõnekvaliteet palju viletsam kui eelmisel mudelil
2) Nupust süüte välja lülitades katkeb telefoni kõne selles mõttes, et saad telefoniga edasi rääkida, aga läbi autosse sisseehitatud süsteemi enam mitte, samuti katkeb muusika mängimine
3) Mõttetu pinin, mis iial ei lõpe, kui uks on lahti või pagasniku luuk lahti, mida vahel on paratamatult vaja
4) Kellaaja näit on viidud keskkonsoolil imeväikese šriftiga vasakusse ülanurka, seda on tõsiselt halb vaadata
5) Kurvituled on ära võetud, et siis järgmises versioonis need ehk suure hurraa saatel tagasi tuua, samuti on Active Plus varustuses kadunud käiguvahetuslabad.
6) Adaptiivset kiirusehoidjat pole mingi trikiga võimalik saada, kuigi ma saan aru, et kõik eeldused ja süsteemid selleks on tegelikult autol olemas, pean seda kliendi teadlikuks kottimiseks

Märgatavad või/ja kasulikud plussid
1) Vaiksem kui varasem mudel, tõmme on parem (cvt)
2) Mugavad ja ilusad esiistmed (Terracota)
3) Ilus sisedisain, aga pisiasjades arenguruumi veel on omajagu
4) Paremad Bi-LED esituled kui vanal Xenonid
5) Väike elektriline soojendusradikas

Siinkohal peab kummutama eelkõnelejate väited rooste osas, mis on varasema Toyote kogemuse põhjal täielik jama, teisisõnu, seda ei eksisteeri.

Kokkuvõtvalt peab mainima, et masinaga võib väga rahul olla ja nurisemiseks pole põhjust, nokkimiseks aga küll.
20:54 15.07.2017
ahvensis (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Viimasele postitusele vastuseks: kurvituled on ju täitsa olemas (räägin Active Plus varustusest). Seda funktsiooni täidavad udutuled, aga ega nad midagi juurde ei anna.
10:28 16.07.2017
.................... ....... (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Suur salongimüra, naastrehvidega on müra KOHUTAV, lausa häirib, võrdleks golf 2 millel on naastrehvid. Ebamugavad istmed, ei kannata väga pikalt istuda ja sõita. "vana rolleri variaatorkast". Salongimaterialid ning kvaliteet on ikka toyotale kohane, ehk odav nagisev õhuke plastik. Roolitunnetus on sama nagu keerutaks kahvlit süldis ringi. Positiivset ei oskagi midagi välja tuua kuna minu kogemus piirdus kahe päevaga ja ootasin et saaks sellest asendusautost lahti.
Mine proovi mõnda muud marki, vahe märgatav. Siinkohal ei hakka neid teisi marke välja tooma. Turul on oluliselt paremaid, mugavamaid ja mõnusamaid asju mida endale hankida. Kuid lõppudelõpuks valib igaüks endale oma ja igaüks sõitku millega tahab. Ise ma ei ostaks seda asja isegi siis kui saaks letist 50% alla. Pigem võtta siis juba dacia, maksab vähem ja sõidumugavus ja autot on pm. sama palju. Dacia hind kukub muidugi nagu sügisesel kaselehel, toyota hoiab tiba paremini.
11:30 16.07.2017
autohuviline24
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Viimasele, ma avan et sa sõitsid Aurisega, mitte Avensisega. Veelgi tõenäolisem, tundub trollimisena. Ma olen nõus, et mõnigi muu auto on parem, aga samas OLULISELT kallim. Samas hinnas sama head masinat ei leia. Kui nt müra häirib, pannakse lisapolster ja asi lahendatud.
14:07 16.07.2017
................... (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Ei, tegemist oli pesuehtsa Avensisega, varustuspaketi kohta jään vastuse võlgu, võis olla ka täiesti plank või täislisadega. Taga olid igatahes ikkagi nupust aknad, mitte vändaga. Miks kakkuda uuel autol põhi, uksed katus, pagasnik laiali, et pigimati/hellisummutusvatiga auto vaikseks saada kui on võimalik kohe osta vaikne auto.(jah, selle nimel olen ma ka nõus maksma rohkem) Siinkohal ei hakka "preemium" marke esile tooma kuna toyotal ei ole mitte midagi vastu pakkuda(kui ainult odavam soetushind) Uuel autol ei ole ju mõtet kui see hakkab paari kuuga kõvasti vastu karva käima, ning siis auto maha müüa on rahakotile mõrvarlik (salongist välja vurades kukub hind 10-20% ) Salongimateriale ja istmeid ei hakka ju kombineerima, et autos oleks mugav. Igale inimesele oma. Vastupidavusest varuosadest ei oska ma muidugi mitte midagi kosta, kuna kogemus piirdus kõigest 2 päevaga, kuid ülejäänud masinast sain isiklikult väga hea ettekujutuse. Rendi, asendusautoks kõlbab kindlasti hästi :)
14:10 16.07.2017
pime autojuht (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
kui müra häirib ostetakse selline auto millel müraisolatsioon on parem, mitte ei hakata olemasolevast pa*ast paari tonni eur abil saia tegema

Muudetud 16.7.17 18:38

13:36 18.07.2017
autohuviline24
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Lubage, seltsimehed, ma jään endiselt oma arvamuse juurde, et hinnaklassis 19-22k € on Avensise näol tegu ühe parima valikuga, mis samas ka kestab päris hästi. Müra ja istmete osas jään oma arvamuse juurde, et väga norm on, jutt siis ikka 2016/2017 aasta mudelist. Kes igatseb premium featuure ja pappi on, võtab klass järgmise Lexuse sedaani, mille hinnad keskmiselt 40-50 tuhhi, olenevalt varustusest või siis mis iganes muu viledega ja kelladega edevama saani. Oleme ausad, täpselt sedasama teeks isegi, kui kuus liising vee lisaks +250€ ei häiriks.
13:48 18.07.2017
huvilisele (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Mida jama?
Jutt Avensis universaalist ja siis pakud järgmise levelina Lexuse sedaani?
Kui ometi Lexuse klassis on nii Audil, mersul, bemaril ja Volvol olemas korralikud universaalid.
Milleks nõudmistes järele anda kui valikut on?
13:52 18.07.2017
autohuviline24
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Mis jama? Loe ikka minu jutt läbi mõttega. Kordan, jutt on sellest, et inimesed tahavad ca 20k eest Avensisele premium featuure. Minu selge vastus on, et selle raha neid ei saa ja kes neid igatseb, võtab hinnaklassis järgmise "kalli Toyota", milleks nt on Lexus või mõne muu sobiva auto ja saab kõik soovitud featuurid, mis siin ebaloogilist on? Üks asi siiski, ja vadandust, ma rääkisin Avensisest üldiselt. Lexusel universaali tõesti pole.

Muudetud 18.7.17 13:53

14:37 18.07.2017
td (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Vaata ,tapselt selleparast olengi ostnud naitex 5a vanuse sakslase,mis uuena maksab keskmiselt 50-90tuhat,ja 5a parast saad 20tuhandega kindlasti,auto mis vastab minu ootusele.
Ei ole vajadust enam midagi lisada ega umber ehitada,koik on juba tehasest super hea,nii muraisolatsioon,muusika komplekt,siseviimistlus,materjalid,tavaliselt ka valguspakett jne.

Ok. Kilomeetreid on muidugi juba omajagu aga resurssi jagub veel 10a kindlasti.
Nuud hakkavad muidugi prantslaste ja japside omanikud kiunuma,et selle summa eest saad juba uue pesoo voi toyotsi,aga igauhe oma elu ja valikud.
Elame ju uhe korra vaid.
17:51 18.07.2017
63amg (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
tehke korra tiir lääne Euroopas.selliseid saiasi nagu auris,avensis,rav,civic,crv seal millegi pärast näha pole.odava otsa masinad on seal vag ja prantslased.
21:06 18.07.2017
gma36 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
tehke korra tiir Jaapanis.selliseid saiasi nagu golf,octavia,passat,superb seal millegi pärast näha pole.odava otsa masinad on seal japsid.
21:49 18.07.2017
amg poisile (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Ülimalt halb võrdlus.
06:46 19.07.2017
.................... (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
See võrdlus oli nüüd küll samasse auku USA ja seal puuduvad euroopa autod :)

Pika jutu mõte oli see, et me ei räägi kallitest "lux" klassi masinatest vaid sellest et samas hinnaklassis saab normaalse helisummutusega, normaalsemate salongimaterjalidega ja ISTMETEGA milles ei hakka Pärnu-Tallinn vahemaal selg valutama ja mille saab enda jaoks paika kruttida. Istme vorm on vist küll 1.55cm pikkuse jaapanlase järgi tehtud. Aga igaüks valib endale siiski oma ja enda maitse ja silmaringi järgi. Kui silmaring on piirdunud ainult toyotaga siis ongi ju loogiline et paremat ei ole :) Selleks tulebki alati proovida ka teisi marke, isegi kui mark X on südamelähedane.
12:25 27.08.2017
Reemet69 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Mis siis teha, et esiiste kõige mugavam ei ole, ikka parem kui jala käia. VAG masinaga oleks ka häbi sõita.
14:28 27.08.2017
............. (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Sa osta endale kõigepealt mingi auto, siis hakka rääkima. Noja ega kui VAGrupi masinatega on häbi siis bussiga sõita ja jala käia on muidugi mõnusam ja mugavam :D Kas sakslane peab kuuluma ainult VAgruppi ?
17:07 28.11.2017
ametnik123 (registreerimata)
Re: Avensis 1.8 universaal/automaat
Oli kasutada 1 päeva ja 2 liitrine aut, aga mõned mõtted:

Mootor imelikult müriseb kiirendusel, nagu poleks veel soojaks saanud, kuigi kiirendus ise täitsa ok!
Naastrehvidega tohutu teemüra, nagu oleks uks või aken lahti.
Esipiilarid häirivad tõsiselt väljavaadet.
Istmed nagu pargipink, puudub igasugune külgtugi.
Enda keskmise pikkuse juures pea käib vastu lage.
Juhiukse akende lülitid täiesti jaburalt asetatud.
Vedrustus viletsamate või aukus kruusatee jaoks sobimatu.
Üllatavalt ökonoomne, keskmine kulu 6 - linn maantee pooleks ja tagasi ei hoidnud.
Helisüsteem viletsa kõlaga.
Uksed sulguvad imeliku plekise plärtsuga.
Roolitunnetus mulle täitsa meeldis.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.