Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: RENAULT ESPACE PRIVILEGE 2.2 DCI 110KW,2006A

17:25 16.02.2017
Atomik5
Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
Paluks siis pos. ja neg. kasutus ja hooldus mured ning rõõmud. Tänud.
20:23 16.02.2017
bstrd (registreerimata)
Re: Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
Renaulti diislite puhul tuleks vältida 2,2 ja 3,0 mootoreid.Vaadata tuleks 2,0 110kw või 127kw
20:43 16.02.2017
jee.kim (registreerimata)
Re: Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
2,2 dCi on HEA mootor!
Muuseas, küsitigi just selle mootori kohta.
Sama mootori leiab nii Nissani, kui Opeli kaubikutelt. Mootori blokk ja enamus jubinaid samad 2,5 dCi, millel on suurem stroke/bore.
Auto ise on suur ja mugav, Saksa "kvaliteetautod" ei saa ligilähedalegi.
Omapärane on kliima juhtimine juhiukselt aga AUTO modes ei pea teist niiväga näppima. Varustus on hea, navid/värgid, tagurdusandurid on standard.
Ostes tee kindlaks, et kogu elekter töötab, hea oleks "juhtmega" vaadata, mis veateateid ta andnud on, ja mälu on tal korralik :)
Üldiselt annab auto ka ise kirjade, helidega märku, kui miskit viga on, tuleb osata neid vaid tähele panna(nt. piiksu pikkus tagurdades)
El.seisupidur peab töötama veatult, muidu € .
Kuluosad on odavad ja lihtsalt kättesaadavad.

edu
21:49 16.02.2017
zoololl (registreerimata)
Re: Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
2,2 dCi on hea mootor. Aga tegu on siiski 10 aastat vana autoga mis on reaalselt läbinud üle 300 000 km. Nagu kõigil diislitel-EGR klapp. Teiseks-õlilekked. Kontrolli survet klapikambri kaane all ja kas lekib õli zimmerite vahelt. Kui lekib siis on kaks võimalust-zimmer väsinud või surve karteris. Kui surve karteris siis zimmeri vahetus ei aita,aitab remont aga see on kallis. Kontrolli kas sidur töötab laitmatult-et pedaal ei jää alla ja lahutaks korralikult. Kui ei siis remont 500 raha.
Külmalt käivitades peab jääma korralikult tööle,kui puterdab siis jälle kallis remont. Nende vigade ilmnemisel võid kindel olla et läbisõit on 400 000 km kandis .
14:29 17.02.2017
bstrd (registreerimata)
Re: Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
Endal mõlemad mootorid läbi proovitud 2.2 sega üks jant ajas teist taga küll egr vaja puhastada siis nuka andurid,turbo lendas tagant ära iga kiirendusega samas uuesti mootorit käivitades nagu kõik jälle töötas kuni uue kiirenduseni lisaks veel suht kallis rihma vahetus.Eks iga mees peab selle headuse ise oma rahakotipealt järgi proovima. Hetkel kasutuses 2,0 127kw aastast 2010mis on ketiga mootor millel olen pidand ainult õli vahetama ,muus osas olen eel kommentaatoritega nõus auto on suur mugav ja suht öko.Lihtsalt mootori valik peab olema õige!
19:20 17.02.2017
jee.kim (registreerimata)
Re: Renault Espace Privilege 2.2 dCi 110kW,2006a
Iga mootor peab korras olema :)
Samas pole rihmavahetuseks poolt autot laiali lammutama nagu mõnel "kvaliteetautol". Oskaja töökoda teeb 5-7 tunniga ära, kui veepump ka siis paar tundi otsa. PS! Veepumba vahetusega õlivahetus!!!!!
EGR'i puhastus lihtne, kuna ligipääs hea. Andurid Hiinast tellides odavad, aga pole veel vaja olnud.

edu

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.