Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MILLINE OLEKS TEIE VALIK

11:35 11.04.2017
mary19
milline oleks teie valik
tere,
sain just juhtimisõiguse kätte ja plaanin liisingusse võtta autot, uurisin netist ja leidsin mõned mida võiks kaaluda-küsin teilt nõu mida teie neist automarkidest arvate, milline võiks olla nr 1 mida esimesena vaadata ja milliseid järgmisena uurida.
Citroen C4 HDi Style 1.6 68 kW 2014a ls 146000
Opel Astra Sports Tourer Enjoy Start&Stop 1.7 CDTI 96kW 2012a ls 155000
Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI 77kW 2012a ls 180000
Skoda Octavia 1.6 77kW 2011a ls 170000

tänud!
13:00 11.04.2017
karvanejakole
Re: milline oleks teie valik
Üldandmete põhjal soovituste järjekord:
1. Astra
2. Octavia
3. Golf
C4 ei soovita kunagi mitte kellelegi :(
13:07 11.04.2017
klassika2 (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
kõige uuem, kõige väiksem läbisõit, kõige ökonoomseim, kõige pikem garantii
13:26 11.04.2017
PS (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kasutatud auto puhul on palju asju, mis sõltub läbisõidust ja eelmisest kasutajast. Aga autona vaataks esimesena Astrat...
14:17 11.04.2017
luba loaks (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Palju sul kasutatud diislitega kogemusi on?
15:03 11.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
kui tahad liisida, siis kõige lihtsam ja odavam bensukas, mitte mingid klassikalised 180 000 sõitnud diislid. kui kavatsed taolise kuskilt autoaiast osta, saad kohe läbisõiduga tünni.
16:22 11.04.2017
Taimaalt (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kui leiad vähesõitnud diisli siis pole diislil ka häda midagi. Aga reeglina on diislid palju rohkem bensukatest sõitnud ja kohe kohe saad arvatavasti soolaseid remondiarveid lisaks muule kulule. See 180000 võid julgelt kahega korrutada. Siis on veel isegi hästi läinud!
16:43 11.04.2017
tõnskar (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kui sõelale jäävad sellised autod, seesuguse läbisõiduga, siis on mõistlik veel veidi raha koguda. Remont on alati kulukam, kui ostul veidi rohkem maksta ja nende (EU) brändide puhul näed remondiarveid üpris tihti.
17:22 11.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Ära kuula karvaseid ja koledaid. Citroen C4 on tänapäeval üks töökindlamaid autosid koos Opel Astraga. Teiste nn. rahvaautode jamadest loed ajalehtedest igajummala päev.

Esimene juhiluba... Arvesta, et tulevad ka esimesed paugud siis...
17:23 11.04.2017
ja1234 (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
never ever kasutatud autot
17:43 11.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
milleks diisel! kas hakkad esmaste lubadega taksot sõitma.
17:56 11.04.2017
............... (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Octavia
Astra
Golf
ja see neljas asi.
19:32 11.04.2017
qp-le (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Milleks noort inimest oma jamaga segadusse ajada, keegi ei soovita seda sidrunit.
1.astra 2.octavia 2.golf 2.focus
19:46 11.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
niipalju kui mina olen õppinud ja netist uurinud on ikka väidetud et diiselmootorid võtavad ikka kütust vähem kui bensukad.
minul oleks sõit 60/40 maantee kasuks ja päris väikeautot ka ei sooviks, sellepärast ma bensukaid ei otsinud.
mulle on öeldud et kasutatud auto ost on päris loterii, nii et pole keegi kindel et bensukaid keritakse vähem.
kui mul tekkis võimalus võtta auto liisingusse siis otsustasin kõigepealt netist uurida mida kirjutatakse erinevate autode kohta, loodan et saan häid nõuandeid.
19:58 11.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kui poleks kogemusi, siis ei räägiks. Igaüks valib selle nagu tahab, kes vana pemmi ja kes laguneva Golfi. Mul on nö maja ees kaks c4 ja kolm uut Octaaviat. Nüüd on kõigil 100 000 km ületatud ja ainuke auto, millel veel midagi juhtunud pole on C4.
20:11 11.04.2017
knopp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Unusta need diislid ja vali samade autode seast bensukad.Vähem võimalust saada suuri remondiarveid.
20:26 11.04.2017
vanames
Re: milline oleks teie valik
Kahjuks sellest valikust midagi soovitada oska.
Vat need skodad 1.9 tdi 66 või 81kw olid tegijad ja on praegugi. Sõidab seni kuni kere ümbert ära mädaneb :)
20:32 11.04.2017
PS (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
21:22 11.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
jaa muidugi.eesti ajalooga eesti rooste
21:31 11.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
tahad diislit, osta uus. kõik need müügisolevad on moel või teisel oma esimese väsimuse lävel ning peagi saad 60/40 sõidu asemel istuda 60/40 suhtega remondis (60 töökojas, 40 sõidad)
kui sõidad ükski või kaksi, mida sa vead sellest universaalkerest kaasa? korralik luukpära a la nissan pulsar või focus või c-max on täiesti maanteekõlbulikud ja mahuvad ka linna parkimiskohtadele suurepäraselt. tänapäevane bensukas võtab 1,5l rohkem kui diisel- arvuta ise, palju su eeldatavast läbisõidust bensiinile rohkem raha kulub kui diislile, mille kütusesäästu võid juba esimese remondiga miinusesse ajada.
22:25 11.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kui aasta jääb vähemalt 2013, siis pole markidel mingit vahet. Isegi Vag grupp. Üldiselt on alates 2012 kõik tootjad oma suuremad või vähemad vead ära parandanud. Aga et diislit? Autot valides peab vaatama energiaklassi tähist. A, B, C ja D on veel ok.
23:06 11.04.2017
kiwah
Re: milline oleks teie valik
Loll jutt,et diisel kasutatudmõtetu osta... diisel auto eluiga 3 korda suurem ,kui bensukal!
Muidugi,kui linnas päevas 10 km sõidad,siis valik väikse ls bensakas! Aga muidu igaljuhul traktor!
00:56 12.04.2017
küünik (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
kiwah, täitsa tore oleks teada, kuidas sa seda eluiga mõõdad
06:29 12.04.2017
........... (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Ega bensukal ei ole vaja vahetada küünlaid, süütemooduleid, lambdasi ja muud säärast jama (mis ei ole mitte odavad) AInult diisel vajab toitesüsteemi remonti aeg-ajalt ?
06:56 12.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
diisli eluiga on seotud kerimistega- kõigepealt keritakse saksast toodud 200 000 sõitnud auto 150 000 peale ja müüakse esimesele eesti omanikule. siis keritakse järgmine kord enne esimest eesti müüki 250 000 pealt 180 000 peale (reaalne ls seega 300 000) ja kolmas kord keritakse 280 000 pealt 200 000 peale (reaalne ls 400 000 ringis). kolmandal korral maandub auto muidugi juba kuskil autojärelmaks24 platsil ja seal võidakse ka 150 000 ette kerida kui salong veel kena välja näeb.
mis aga bensukasse puutub, siis küünalde vahetus on tõesti vajalik- ca 100 000km ja jälle tuleb osta 10-20€ maksvad küünlad. kuid süütepoole pole veel mina vahetanud ja lambdadki kõik tõrgeteta töötanud. aga et bensuato võib ka sõita 400-500 000km, siis loomulikult kulub selle aja peale ehk ka mõni lambda.
06:57 12.04.2017
Per-Astra (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Maantee sõiduks oleks parim juba 2,0 d AT, aga nende hinnad suht kõrged ja läbisõidud suured. Ma mõtlen Astrat ja neid paraku Eestist ostetud palju ei ole.
10:07 12.04.2017
looder23
Re: milline oleks teie valik
Nii, eidelikult inisevad jorsid, palun nüüd konkreetseid näiteid, mida on tulnud 2012+ a diislitel ulme raha eest remontida? Paluks konkreetseid näiteid, autoark ja mudel, aasta arv, läbisõit, mis lagunes, palju remont läks jne. Ei ole vaja asja eest teist taga niisama iniseda.

Ahjaa, diisel ostetakse sõitmiseks, pannakse paak täis ja sõidetakse,. Kui jälle tangitakse, siis meenutatakse meeldivaid sõite. Bensukast ostetakse seismiseks, ainult hakatakse, et kui kallis on kütusehind. Sõidetakse võimalikult vähe ja süüakse makaronitooteid, need on ju odavad. Selle lühikese otsa jaoks, mis vaja sõita peab auto raudselt soojaks minema, muidu tervis annab alla ning tuleb tõvevoodis sipelda. Diisli omanik kannatab selle sutsu ka jahedamas autos ära teha, sest korralikust toidust pakatav tervis kannatab selle jaheduse lahedalt ära. Diisli omanik teeb enne ülevaatust kerge hoolde, bensiinika omanik hakkab juba 3 kuud enne ülevaatust halama, et jälle tuleb vahetada lambda ja kat. Kui vaid pääseks nii lihtsalt.

Muidugi on ka bensiinika omanikke, kes lasevad tuima näoga paagi kütust täis ja muundab heldinult möödunud sõite. Ta võib seda teha, sest ta suudab ka tervislikult toituda, kuid neid on vähe. Ja ärge hakake nüüd ette endale kujutama, et need olete teie, foorumi eided. Teie tervis ei kannataks seda õues seismist kuni paak täis voolab vaid juba selleparast ei saa te tankida rohkem 10 euro eest, hea küll, 20 euro eest, kui tarbijatel on soodused.

Sorry, Mode, aga tõesti on kopp ees, sellest ininast ja halast, et lausa paha hakkab.

Muudetud 12.4.17 10:09

10:38 12.04.2017
td (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Ega siin polegi midagi teha,inisejad jaavadki nendeks nagunii.

Ise soitnud ainult diisel autodega juba 20a omanud neid ~30tk (majapidamises uheaegselt tavaliselt 2-3 autot) 1980-2012a valjalasked. Kaks pihustit olen vahetanud 2001a passatil ja 2 pihustit 04a almeral ,see on koik olnud nn mootori ja toitesusteemi remont,uhe turbo ka. Ei uhtegi sidurit ega kahemassilist,ei generaatorit,ei kaigukaste. Voib olla ka asi selles,et ostan vaid vaga heas korras auto,kui ostmine kasil. Uhegi auto muugiga pole ka prob olnud,sest korralik auto laheb alati kaubaks,tavalisel kuulutama ei jouagi,moni sober,sugulane,tuttav ostab enne ara. Koik ulevaatused olnud ainult labiminemise vaev.
Seeparast ongi neid bena meeste inisemist diisli remondist, lausa lust kuulata.

Teemaalgatajale soovitan esmalt koik need autod labi proovida nii bensiini kui diisel mootoriga ja siis otsus teha.
12:38 12.04.2017
Diislitest (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kui nad nii head on, mis sa neid siis vahetad?
13:10 12.04.2017
ndn (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Astral kestab elektroonika ja elektrivärk paremini kui vw ja skodal minu kogemusel. Ja ega ka mehhaaniline kestvus kehvem pole, pigem parem kui vag autodel.. Ehk ruumikuses ja sõidumugavuses annab järgi. Astra on raskem ja see on pigem eelis mu meelsest kuigi kütusekulu on protsendikese suurem.
13:15 12.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
diisel on meesterahva auto, mitte naisterahva, kellele igas remondikojas kott pähe tõmmatakse ja öeldakse, et pool toitesüsteemi tuleb ringi vahetada, siis ehk hakkab tööle. lisaks tanklas haisev püstol, sest te diislitankijad ei viitsi kunagi püstolit korralikult tühjaks tilgutada ja kogu see kraam jääb käepidemele haisema.
13:55 12.04.2017
diislitankija (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
mida meil tilgutada? me sõidame 24/7
14:18 12.04.2017
Mart- (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Meil tööautodeks Octaviad, vanemad (2007) on 1.9 TDI ja veidi uuemad facelift (2010) on 1.6 TDI. Läbisõidud on suhteliselt suured juba aga sõita on suhteliselt norm, peavad ennast korralikult üleval, enamasti hooldusest hooldusesse. Octavia 2 facelift 1.6 TDI-ga on maanteel veidi parem sõita ja seest ka moodsam, valged näidikud, rool, käigukang, viimistlus jms.
1.9 TDI võtab maanteel 5,3 ümber, linnas 7.
1.6 TDI maanteel 4.5 - 4.7, linnas 6-6.5.

Ca 200-250k juures läheb kahemassiline hooratas, samas peale vahetust järgmised 200k muretud. Enda tööautol veel korras, paistab, et DSG käigukastil läheb hooratas varem kui manuaaliga. 200k ümber ka tehtud veermiku kapitaalremonti, mis on ca 800 eur koos sillastendiga. See sisaldab sisuliselt kõikide pukside väljavahetamist ja sillastendi. Väiksemad sillatööd koos stendiga 200 euri ringis, nt õõtshoova puksid.

Hirmulugusi räägitakse tahmafiltritest aga meil pole probleeme ette tulnud. Tahmafiltri probleemid rohkem seotud 2.0 TDI-ga, sest 2.0 tahmafilter on mootorist kaugemal, samas 1.6 mootoril on sisuliselt otse mootori küljes. See tähendab, et 1.6 tahmafilter saab rohkem kuuma. Suhteliselt tavaline lugu, et 1.6 TDI-ga linnas sõites hakkab filtrit tühjaks põletama. Pole kunagi sellele tähelepanu pööranud ja isegi ilma koormuseta linnasõidul saab tühjakspõletamisega hakkama. Kuna tööauto, siis pole eraldi pikema ringi peale ka läinud, ventikad jäävad tööle auto seisma jätmisel veidiks ajaks, et maha jahutada. Järgmine kord käivitades tühjakspõletamise protsess jätkub. Tühjakspõletamise kestab ca 10 min ja kordub iga 800-1000km järel. Tühjakspõletamise ajal tõusevad tühikäigupöörded 1000-ni.

Nii, et minu poolt küll soovitused 1.6 TDI-le ja Golf/Octavia osas, ehk on abiks...
15:46 12.04.2017
Per-Astra (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Astra, sõitnud 209 000 km, 120 000 vahetati üks stabika kont ja piduriklotsid, uuesti vahetati klotsid 205 000 km, siis koos ketastega, rohkem asju veeremikus vahetatud ei ole ja lähiajal ka ei vahetata.
19:03 12.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
"Tühjakspõletamine kestab ca 10 min ja kordub iga 800-1000km järel. "
- novot, see ongi dieselgate tulemus. Mootor tahmab ja filter põleb üle päeviti... Mercedesel oli põletamise vahe üldiselt 50 000 km.
19:18 12.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
teeme vahekokkuvõtte,
tänud senistele vastajatele, eriti meeldis mulle mart, kes kirjutas lihtsalt ja asjalikult aga ka teiste vastustest oli midagi õppida.
täna käisin ühe sõbraga 2012a octaviat vaatamas ja vähe sõitmas ka.
linnas, kus müra oli ümberringi tundus kõik ok, sõitsime linnast välja vaiksesse kohta -olime salongis, auto mootor töötas, vaatamata müüja soovile raadiot igati näppida, tegime salongi vaikuse ning aeglaselt hakkas kostuma käigukangist eespool selline hääl nagu käiks mingi hooratas ühe kohaga kuhugi vastu
huvitav on see et seda on kuulda vaid salongist, mootori juurest ei kuule midagi.
ehk annaks midagi see kui tõsta auto üles ja vaadata ning kuulata kuidas altpoolt olukord on???
selle autoga võtsime mõtlemisaja, vaatame mis edasi saab ehk on teilt ka abi loota...
19:30 12.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Hakkab juba tulema... Proovi nüüd seda 2014 a C4 ka vahelduseks.
19:59 12.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
esiteks mitte keegi ei müü niisama lambist maha oma korralikku autot- tavaliselt on selleks mõni tehniline põhjus ja sellega seoses suurem remondiarve, harvem lihtsalt autovahetus, kus vana asemele ostetakse värskem mudel. veelgi vähem tasub autot osta sellistelt, kes ostnud selle edasimüügi eesmärgil ehk siis nn huiarid, kes teadlikult ostavad enamvähem sõitvas seisus pilli ja otsivad lolli ostjat, kes autodest suurt midagi ei jaga. alati küsi müüjalt, et kas ta on auto omanik ja kui kaua on auto tema käes olnud- kui vaid mõned kuud, siis on asi kahtlane. aga eks seda ajalugu näeb ka maanteeameti lehelt. need eraisikud, kes nn otse saksast autosid toovad, müüvad seda tavalist saksa rämpsu, mida autoaiad niigi täis on. 2012a octavia on kuum kaup- ilus aastanumber, töörahva lemmik ning müües on võimalik saada head hinda, ostes aga kamaluga lisakulusid.
20:08 12.04.2017
Knopp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
See Skoda unusta ära.Et,korralik auto leida tuleb ikka palju masinaid üle vaadata.
20:55 12.04.2017
Mart- (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
1.6 TDI-st paar sõna veel sekka. Loetlesin enne üles küll hulga probleeme aga pidage silmas ka seda kui tihti need vead korduvad. Sisuliselt on remondivälbad väga suure läbisõidu vahega. St kord 200k kohta kahemassiline hooratas vahetada või sillaremont teha on nohu võrreldes mõne autoga, mis iga 50k tagant tahab midagi saada.

Silla kapitaalremont on mõtekas teha korraga just selletõttu, et varuosad ei maksa Octaviale suurt midagi, maksab töötund ja hiljem veermiku jooksu paika reguleerimine. Seega, kui vähegi pikemalt pidada, on mõtekas lasta põhja all ring peale teha kuluosadel, kui 200k läbisõidu juures midagi hakkab minema.

Peale neid harvaesinevaid töid on tegu suhtkoht kalla-ja-talla autoga. Ja maanteel 45 liitriga 1000km sõita on rahakotile puhas rõõm.

Kui keegi enne väitis et MB on tahmafiltri tühjakspõletamine iga 50k km järel, siis see ei vasta kindlasti tõele. Iga 50k km järel on võibolla teeninduses mingi lisapuhastamine või sundpõletamine, ainetega töötlemine vms. hooldus. Seal on võibolla ka adblue süsteem, mis on veidi teistsugune, samuti tühjakspõletamine.

See 800-1000 km järel tühjaks põletamine muide ei tähenda alati, et tahmafilter oleks täitunud vaid see on default failsafe tsükkel, et isegi kui tahmafiltri täituvuse anduri andmetel võiks veel edasi lasta (täituvus <50%), siis igaks juhuks viiakse tühjakspõletamine ikkagi läbi, et tagada ummistusevaba töö...
20:59 12.04.2017
komvek
Re: milline oleks teie valik
Tere. Kui te liisingusse niikuinii võtate ja on kindel sissetulek siis minu soovitus oleks uus auto. Juba intress on kasutatul kõrgem niiet kuumakse ei pruugigi erineda mis sest et uus auto on kallim.
Uuega saate 100 protsenti rahulolutunde ja garantii. Mark ja mudel võibolla teisejärgulised asjad.
21:00 12.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Sõltub sellest kuidas kellelgi on kütuse põletamine silindris korraldatud. CDI ja HDI mootoritel on see igal juhul puhtam kui TDI mootoritel.
21:05 12.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Olen ka omale uuema VW Caddy Maxi mudeli leidnud kuid ei leia talle sugugi töökindlat ja võimsamat mootorit.
21:07 13.04.2017
hõbevalge (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Ma olen 25 aasta jooksul omanud 60-70 autot, nii bensukaid ja diisleid, manuaale ja automaate, turbodega ja ilma ja kõikide veoskeemidega ning ükski neist pole vajanud mingitki remonti ja hooldust. Remondile kulunud null raha. Ainult kalland ja talland ja siis maha müünud ning järgmise ostnud. Nii et siin mingi pideva lagunemise jutt on jama.
21:12 13.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
eks selliseid ole piisavalt, kelle arust auto ei vaja remonti ega hooldust seni, kuni käivitub ja sõidab. ehk järgmine omanik oli hoolsam.
22:29 13.04.2017
looder23
Re: milline oleks teie valik
Aastas 2-3 korda autot vahetada, selle aja jooksul on iga auto kalla ja talla.
23:57 13.04.2017
Kärss
Re: milline oleks teie valik
Hõbevalge võiks proovida kätt ennustusvõistlustel, sest sisuliselt remondime tema autosid ju meie - enne seda, kui ta need ostab ja pärast seda, kui ta need maha müüb. Õiget autot ostes ja õigel ajal maha müües on loomulikult võimalik sõita ikka päris palju üldse ilma remontimata.
14:20 15.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
käisin vaatamas citroen c4 aga sellel oli kogu mootor imeliku musta vahendiga kokku lastud,kui näpuga katsusid,said kohe näpud mustaks.
nii oligi et kapotikaane ülestõstmisest kaugemale ei jõudnud,samuti oli müüja
väga vähese jutuga.
aga ma pole lootust kaotanud, jätkan otsinguid...
14:40 15.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
keegi vist krown korrosioonitõrjet teinud. aga ega müüja peagi lobisema- piisab, kui vastab konkreetsetele küsimustele otse ja keerutamata. need, kes lobisevad, üritavad tavaliselt oma kaupa paremaks teha kui see on.
18:12 15.04.2017
korea ! (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kunagi naerdi Lõuna- Korea autode üle, kuid nüüd teevad väga korralikke masinaid.
Näiteks
http://www.auto24.ee/used/2426036

http://www.auto24.ee/used/2491474

http://www.auto24.ee/used/2509958
või siis tükk maad odavam bensukas

http://www.auto24.ee/used/2469165







19:17 15.04.2017
eelmisele (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
No ja arvad,et praegu pole enam naerukoht...

Teemaalgataja,alustad ikka valest autost nagu ka siin on kirjutatud eelnevalt.
12:30 16.04.2017
jdkjd (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Hyundai I 30 on akustiliselt täiesti läbipaistev. Isegi iga veepisk mis kuhugi vastu autot tuleb on väga selgesti kuuldav.
13:09 17.04.2017
perpetum mobile (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Jälle üks järjekordne teema kus mingit absoluutset tõde ei selgu. Üks sõidab aastas 5000 kilomeetrit ja kiidab auto vastupidavust taevani, samas teine sõidab 50000 kilomeetrit aastas ning kirub et laguneb nagu vana raibe.
Teine probleem on nende poppide markide-mudelitega. Kiidetakse ja ülistatakse neid foorumites. Võhik loeb, ahhaa VAG ja toyota on head valikud ja kindlapeale minek, sammub platsile ja ostab ära, mõtlemata et enne teda on neid poppisid mudeleid 4-5 pohhuistlikku omanikku peenestanud, rondistanud ja keritud, sest nad lugesid enne valiku tegemist samuti internetist tarkurite ja "autospetside" kommentaare. Ning nii see hala pihta hakkab foorumites, et laguneb jne.
Nii et edu absoluutse tõe otsinguil.
14:08 17.04.2017
AntiOpel (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Teemaalgataja asemel (ja nagu on siin ka soovitatud juba) mina võtaks parem uue auto liisingusse. Milleks riskida mingisuguse kasutatud auto liisimisega? Parem võta uus liisingusse, tänasel päeval pakuvad erinevad müüjad erinevaid häid pakkumisi. Mine ja vaata, uuri-proovi, võta pakkumisi ja võta päris uus asi liisingusse. Uue auto puhul ei ole vaja muretseda mingisuguste remontide pärast, sa ei pea mõtlema, kuidas ja kas seda autot on varem hooldatud, kas see auto on teinud avariisid (ja kui on, siis kuidas on taastatud) jne. Ühesõnaga- elu on kordi muretum. Käid korra aastas hoolduses, ülejäänud aja ostad kütust, maksad liisingut ja sõidad muretult. Kui juba niiehknaa plaan on auto liisida, siis tee oma elu lihtsaks ja võta uus auto.
14:57 17.04.2017
n. (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
kui nüüd sinu poolt valitud kasutajanimi lubab arvata, et tegemist on noore naisterahvaga ning sul ei ole pereringis tehnikataibuga inimest, siis järgi neid tingimusi, et mitte tünni saada:

Eesti ajalooga masin (uuena Eestist), ainult esinduses hooldatud ja kehtiv garantii (kui on nii uus masin)
Maanteeameti taustakontroll (pole takso ega õppesõiduk), kõige parem kui eraisiku oma olnud, aga ostad firmalt - näiteks esindusest liisingu sissemakseks antud masinad.
LKFi taustakontroll
Margiesinduses taustakontroll ja ülevaatus
Kui on hooldusarved kaasas, siis vaata mis nendel kirjutatakse - kui on mõni tuvastatud viga, mida pole ära remonditud, siis on see seal kirjas, sama info saab ka esindusest.

Selline sõiduk on keskmisest kallim, kuid lollikindlam osta ja lihtsam hiljem müüa (samuti kallimalt). Mis puudutab konkreetset marki, siis loe näiteks autolehe kasutatud autode teste, paljuski mõistlikum info kui siin.
17:13 17.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Ka Dekra ei tee paha. Ma loen lisaks veel ka Autobildi 100 tuh ja gebrauchtwagen teste ning muud sellist. Küll aga leidub siin voorumites alati tuliseid vastuvaidlejaid - arvavad, et ma ise midagi välja mõtlesin. Näiteks see- http://www.gebrauchtwagenreport.com/de/gebrauchtwagenreport/ Täida valikud ja hakkab tulema.
17:48 17.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
palun ärge pahandage aga käitun nii nagu soovitatakse, st proovida ja uurida palju erinevaid automarke enne kui otsustada milline võtta.
ütlen kohe et uut autot minu eelarve ei võimalda liisingusse võtta, nii et pean kasutatuga leppima.
täna käisime sõbraga (kes natuke tunneb autosid) vaatamas vw golf 2013a, ls 150000,värvkate oli ok, ainult esiotsa plastosad ja tuled olid vahetatud ja minu jaoks kõige suurem probleem oli see et salong oli kergelt väljendudes viletsalt hoitud, minule tundus et auto on nii 5 a veel vanem...
18:32 17.04.2017
ja1234 (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
ühesõnaga kui kindlasti tahad kasutatud aotot siis mine käi sõraga sakasamaal ja proovi seal käest-kätte mõnelt vanapaarilt auto osta. MEie teedel on need vanad kõik nii läbi raputatud pehmeks, et lagunevad igast otsast. Saksamaal on siledad asfaltteed ja ei raputa autosid nii läbi.
18:49 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
nagu ma aru saan, on hinnaklass ehk ostuvõime kuskil 8000 ringis. kui see raha on olemas, siis leidub piisavalt uusi väikeautosid, milliseid saab keskeltläbi 10 000 eest salongist kätte- sissemaks 1000 ja kuumaks jääb alla kahesaja, reaalselt ca 150 kanti- sisuliselt iga normaalse sissetulekuga annab sellise liisida ning sõita vähemalt viis aastat ilma probleemideta. leida turult mingit korralikku sõidukit kaheksa tonni eest on üsnagi närvesööv üritus ja mida rohkem sa neid uurid, seda rohkem saad sellest aru. teine variant on osta auto viie tonni eest ning jääb kolm tonni igasugu ootamatute remontide jaoks. mõttetu on punnitada kogu summa eest midagi osta ja siis pärast avastada, et kurjam, remonti ikka vaja teha. kasutatud auto ei ole seda väärt, et tema peale mõttetult palju raha kulutada, eriti kui seda piisavalt sisse ei tule.
18:52 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
lihtsalt näiteks
http://www.auto24.ee/new/model.php?id=3563&car_id=190070
9&link=1&direct=1&sr=1&m=5&sm=1

on piisavalt ruumi, kütusekulu väiksem kui mingil golfi saanil
19:09 17.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
19:52 17.04.2017
ndn (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Golf TSi st kuni sünniaastani 2014 tasub hoiduda. Keti ja gaasijaotusprobleeme parandati alles nimetatud aastal.
Astra puhul tasub võtta ainult turboga bensiinimootor või diisel, sest raske-(vaata viimane Tehnika Maailm, märts2017)
Samuti võib vaadata suuri- Insignia, Passat, Mondeo, Avensis. Neist soodsaim ilmselt Insignia ja vaatamata oma massile ka vägagi ökonoomne, kuid ka näiteks mürarikkam kui Passat või Mondeo.
Kui juba sõbraga koos vaatamas käidud siis väikest Fobia punni ei tasu küll võtta ,sest suvel ju vaja sõbraga ka reismile minna selle ostetud autoga ja siis ruumikus loeb ka midagi.
20:55 17.04.2017
v8 (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Mõni kiidab siin sitikat, 10000 ja ei midagi, sitikaga ongi nii, et 200000 ja otsas, teised sõidavad 500000 ja enamgi veel. :)
Nii, et tee omad järeldused.
22:20 17.04.2017
... (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
1999 aasta sitikas poest ostetetuna, maha sai müüdud kui 300 000 oli sõidetud, siiamaani sõidab, ei mäletagi enam palju aastaid müümisest möödas, 8 aastat vist. Peale seda poest ostetud sitikad ainult autodeks olnud inimesel. Seega julgen väita, et sitika puhul 200 000 ja kõik, on päris teadmatu jutt.
22:21 17.04.2017
Kärss
Re: milline oleks teie valik
Ma ostaks seisukorra, mitte margi/mudeli järgi. Või siis langetaks latti ühe autoklassipügala võrra ning ostaks päris uue enamvähem sama hinna eest. Tee veidi eeltööd, kui palju maksab sellise auto roolilatt või mõni muu selline sõlm, mis sellises vanuses juba üllatada võib - kui pead sellise remondi ette võtma (tõenäoliselt pigem eelmise omaniku kui tootja süül), oledki kokkuvõttes maksnud auto kui terviku eest peaaegu päris uue auto hinna, mida enam kunagi müües tagasi ei saa. Ja siis Murphy hoolitseb selle eest, et peale roolilatti puruneb ketipinguti või hammasrihm...

Bensukate näol leidub kohati ka diislitele täiesti arvestatavaid alternatiive, häid ja halbu on mõlemate hulgas, kuid mõne probleemi lahendamine võib maksta samas kinni bensuka ja diisli kütusekulu erinevused mitme aasta jooksul.

See lihtsalt on juba piisavalt kõrge hinnaklass, kus suure osa hinnast moodustavad bränd, imago, aastaarv jm, aga mitte praktilised väärtused auto juures. Aga kui emotsioonid kaaluvad üle need praktilised väärtused, ei maksa teiste soovitused nagunii midagi...
17:24 18.04.2017
hõbevalge (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Auto omamine ei on EV seaduste järgi kohustuslik. Auto mitteomamist ei maksustada, nagu nõuka ajal oli lastetusmaks. Kui auto ei ole elusliselt vajalik , see tähendab ei ela kuskil maakolkas kus ühistransport puudub, või ei tööta ebasobivatel kellaaegadel, näiteks õhtuses-öises vahetuses jms ( soliidsemates firmades on transport firma poolt organiseeritud) siis parim variant on Volvo 7900.
Kui auto on eluliselt vajalik liikumasaamiseks tööle-kooli jne, siis unusta need kasutatud rondid ja võta salongist uus. Eelarve tundub näitavat et see on võimalik. Ära kuula töllide juttu et ainult octavia-superb-passat-a6-avensis-crv-lexus-outback-forester kõlbab võtta. Uus Dacia viib täitsa edukalt punktist A punkti B. Ma olen vaadanud tänavapildis, täitsa normaalsed ja kenad inimesed sõidavad nendega. Klaasid on toonimata, järelikult ei pea nad enda välimust ja oma autovalikut varjama, stiilis, mida küll tuttavad arvavad kui neid dacia roolis nähakse. Daciat kohtab ka haruharva invakohtadel parkimas, järelikult peavad normaalsed ja terved inimesed nendega sõitma, kellele võid liikluses tervituseks käega viibata ja lehvitada, krtmata et neil närvikava üles ütleks.
22:07 18.04.2017
ulpusand
Re: milline oleks teie valik
Loen ja mõtlen siin, milleks peab esimeseks autoks nii kalli auto ostma. Enne tuleks mõne odavamaga vahtralehe aeg läbi sõita ja siis juba midagi kallimat vaadata. Algajatel ikka juhtub igasugu kõkse ja kriime parkimisel jms. Siis pole kahju nii suur. Aga see selleks.
Viimasele.
Oled sa kunagi mõnes uues taatsias istunud või sõitnud? Vist mitte.
Mina mõnes olen, ja alati mõelnud, miks sellist autot uuena osta. OK, argumeniks on uus auto, kuid kolme nelja aasta pärast on uue auto lõhn ja imago kadunud ja siis avastad ennast istumas täiesti igavas halli plasti täis salongis mõtlemas, et sama raha eest oleks saanud palju ilusama, mugavama kasutatud premium klassi sõiduki. Daacia hind on aga kolinal kukkunud, nii, et müües kaotad kõvasti
10:50 19.04.2017
professor_sammaljalg
Re: milline oleks teie valik
Ei saa aru inimestest, kes mingi tarbeeseme puhul vahutavad odavast plastist versus preemiumklassist. Kui see odav plast mul aastas poolteist kilo kokku hoiab, siis võite oma täispussutatud luxpillidega seenele sõita. Minu elus seda tühimikku pole, mida täita vaja läbiaetud luxhobusega.

Praegult nillin ka ühte Daciat, päris kole, lahja ja plastikust on, aga tööriistana piisav.
11:04 19.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Lugedes te juttu, vaatasin siis võrdsete autode hinnalangust. Ehk siis nö. erinevatele sissetulekutele orienteeritud sõidukeid- Dacia Sandero ja BMW 1 seeria. Hind uuena: BMW- 25000€, Dacia- 8000€.
Hind 5 aasta vanusena: BMW- 13000€, Dacia- 5000€-.

Kui suur geenius peab olema, et sellest arvutusest aru saada? Milline auto hoiab siis hästi hinda? Ehk on siis ka tegelikult hinnaline?
11:47 19.04.2017
looder23
Re: milline oleks teie valik
ma ei saa aru sellest soigumisest, et inimene ostab endale esimese auto ja siis hakkab mingi hala, et miks ostab algaja juht nii kalli esimese auto. nagu nii tuleb kõkse ja kriime jne. ma küsiks vastu, et miks peaks algaja juht tekitama kõkse ja kriime? ja kui tekitabki, siis on see tema enda asi. uuemal on vähemalt kasko, kus maksab omavastutuse ja remondimehed teevad. vana odava auto puhul tuleb ise tegema hakata või teenuse eest maksta ning vahet ei ole kas remonditakse uut või vanemat autot. töö hind sellest ei muutu. ja kuna teemaalgataja tundub olema naisterahvas, siis tema ju ometi ise ei hakka mööda romulaid jooksma ja plekke vahetama või värvimist teostama. on ka selliseid naisi, aga olgem ausad. tunduvalt vähem kui mehi.

kas teile ei tundu, et see peaks olema nagu iga inimese enda asi/otsus, millise auto ta omale esimeseks ostab või kas üldse ostab.
11:48 19.04.2017
astrasoov
Re: milline oleks teie valik
Omasin (küll teise autona) Citroen bens manuaal C4 2008 a. - ostsin 2013 (ls 73000) ja müüsin 2015 (LS 112000), Olin teine (või kolmas-ei mäleta) kasutaja. Noo küll sai seal igast asju vahetatud selle aja jooksul, pool auto hinda sai kindlasti tasutud. Samas ostuhetkel oli 4,5 aastane ja maksis 4500, seega hinnalangus missugune. Müüsin maha kuna sai kopp ees sellest.

Leidsin (nagu n. mainis) liisingusse tagastatud sõiduki (1 omanik), kuna valiti uuem auto ja eelmise liisingperiood sai läbi. Sai eelnevalt kontrollitud ja taustauuringud jne ära tehtud ning kõik sobis. Tartus ühel autoplatsil sai ära ostetud ja väga rahul.

Kriteerium oligi, et oleks Eestist uuena ostetud ja just liisingusse tagastatud uue sissemaksuks, mitte ärikate poolt ülesputitud saksa (keritud või veeuputusest maha kantud rimakas) värske auto.
13:00 19.04.2017
Aadu432552 (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
13:36 19.04.2017
perpetum mobile (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Odav plast, my ass, erilised hellikud siin koos. Lumehelbekeste põlvkond. Kas nutitelefoni või aifööni ostate ka mõttega, milline mudel ikka paremii hinda hoiab. Ei taha seda tatiste näppudega ja nina nokkides kasutatud telefoni enam keegi osta sest uus mudel tuleb peale. See et keegi satub turvafirma või müügimehe prantslase otsa, mille odo on 4x väiksemaks keritud ei ole küll mingi argument et prantslane laguneb rohkem kui muud margid. Tsi ja DSG omanikel tundub olevat aga eriti kõva pea, et jooksevad korduvalt peaga vastu seina ja raiuvad nagu rauda - Vag ei lagune-vag ei lagune-vag ei lagune. Avensis oma lödiseva ja kallerdava kerega ning kummipaelaga ühendatud rooli ja ratastega nüüd küll mingi luksauto ei ole võrreldes daciaga.
Ja mis jutt see on et esimene auto ei tohi kallis olla, ega kõike ei saa ka oma mätta otsast ja kogemuste järgi soovitati, kui ise oldi algaja juhina koba. Mõnel naisel on annet ja gabariiditunnetust palju rohkem kui mõnel ossil bemmi kovanaamal.
14:08 19.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
tundub, et dacia hind ei kuku sugugi kolinal- uute hinnad alates 9290, mitu aastat vanad pea sama hinnaga.
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?b=254&ae=2&a
mp;bw=2154&f1=2012
14:10 19.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Mary soovib soovitusi autole, mis on toodetud alates 2012 aga juba tulevad 2008 a sidrunid, mida keegi soovitanudki pole. Dekra on punane selle auto peal,. Küll aga alates 2012 toodetav C4 on hoopis teine auto ja teiste mootoritega ja kvaliteet ületab nii mõndagi kallimat sõidukit. Sama aeg 2012 kehtib ka teiste tootjate kohta- need pole enam buumiajal konstrueeritud autod.

Mäletate veel kui paar juuropi tootjad uhkustasid 15 a tagasi, et nad suutsid juhtmete kaalu vähendada paarikümne kilo võrra... Tulemusi me maitseme nüüd juba 10 aastat. Eriti käib see VW ja Mercedes Benz kohta.
19:14 19.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
millised elektri probleemid mercedest pidevalt vaevavad.
20:22 19.04.2017
Kärss
Re: milline oleks teie valik
TO gp: Sa tõestasid just seda, et BMW omanik kaotas 5 aasta jooksul 12.000eur ja Dacia omanik 3000 euriot. Ehk teiste sõnadega, kui lahutada BMW omaniku kaotatud summast ka Daciaga kaotatud summa, saab alles jäänud raha eest osta ikka veel ühe uue Dacia ning jääb raha ülegi:) Olen ise meelega sokutanud end erinevate Daciate rooli ja omas klassis poleks neil masinatel häbeneda midagi isegi siis, kui nad maksaks sama palju kui oluliselt kallimad konkurendid. Mõne disainikrutski kallal saaks ju norida, aga disaini ostetakse pigem kunstigaleriidest, autolt ootavad enamus inimesi teisi omadusi. Enamus, aga mitte kõik.

MB elektrijamadest (andurite häired, igasugused veateated, ajutiselt mittetoimivad lisad, lambist pidevalt pirnide läbipõlemised jne) võiks ma tervel interneti täis kirjutada, sest neid kohtab pea iga nädal ja saan alati murelikke telefonikõnesid, kui autot kellelegi laenan, aga point on rohkem selles, et kui uuest peast teada ja ideaalse ajalooga auto nii palju tähelepanu nõuab (tegelikult ei nõua, neid saab ise ignoreerida sama edukalt nagu Tallinna taksojuhidki seda teevad:), tuleks suhtuda sellesse kui hobisse, mitte kui auto tarbimisse
21:21 19.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
to amg- Vito, c klass, e klass 2000 algusest. Kui ikka elektriaken ei tööta, siis mina ka teda tööle ei saanud, sest kusagil oli juhtmetes katkestus. Vaata Dekra raportit, nii si**a autot ma polegi veel näinud kui tüüp 211.

Muudetud 20.4.17 08:55

08:01 20.04.2017
63amg (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
vito on käkk,mitte mb!ilmselt polegi siit keegi korralikku mb pidanud.600-700 tuhat läbisõitnud Stockholmi taksod ei lähe arvesse
08:11 20.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
vahet pole, kas vana takso või uus- iga mersu saab kunagi vanaks ja kui vanadusega kaasnevad imelikud haigused, siis järelikult pole kvaliteetselt tehtud. ka vito ninal on mb märk.
10:24 20.04.2017
Taimaalt (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kõik mis liigub see kulub. Lagunevad ja kuluvad absoluutselt kõik autod. Osad vähem teised rohkem.Tihtipeale on preemiumklassi autodel võimalikke vigu rohkem sest need keerulisemad ja rohkemate lisadega mis kõik suurendavad võimalike rikete arvu. MB ei ole midagi erilist. Nimi maksab ja hulga mõttetuid elektrilisi lisasi. Elektrilisi vidinaid palju ja sobivad pigem hobiautoks kui igapäevaseks tööloomaks.
Rahaliselt on odava uue autoga materiaaalne häving väiksem kui kalli uue autoga. Uue daciaga hoiab kindlasti rohkem raha kokku kui uue Mb või Audi ja Bmwga. Preemiumklassi autod ei olegi mõeldud teab mis säästupillideks ja tehtipeale on neil vaid nime tõttu ka kõrgem hinnasedel. Müües on muidugi preemiumklassi autodel endiselt kõrgem hind. Võib tunduda, et hoiab hinda. Aga ainult tunne see ongi sest tegelikult on rahaliselt hind langenud palju suurema summa osa kui mõnel uuena ostetud odavamal sõiduautol. Ja uuena ja ka kasutatuna on kallimaid autosid kulukam pidada ka. Varuosad on endiselt kallid ja ei ole mõtet rääkida, et keskmisest kallimal autol ei lähe midagi katki ega kulu ära.
Kui kompleksides ei vaevle siis odavama otsa uued autod on säästmise mõttes head. Kui aga on vaja tõestada, et naabrist parem. Siis tuleb ikka osta uus ja kallis auto.
10:46 20.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Palju õnne luksusautode soovitajatele: http://kasulik.delfi.ee/news/kasulikaitab/remonditookojas-di
agnostikaks-kaivitatud-bmw-suttis-leekidesse-klient-nouab-va
luraha?id=77935060


https://www.youtube.com/watch?v=d_hN9esyXa8

sklassw221 (registreerimata)
Re: Mida te arvate Audi A8st
Auto nagu auto ikka eks need suuremad lipulaevad oma elektroonika rohkuse poolest kipuvad ka rohkem nõudmisi esitama seda enam, et tegu pole väga uute autodega ja tihtilugu kilomeetreidki näinud rohkem kui mõni neiu silla alt...
Uut osta ei jaksa siis sisuliselt ei soovita, küll aga pead arvestama, et paljalt õli vahetamisega sa aastaid sellega ei kulge.

Phaetonitest käi kaarega eemale igati läbikukkunud auto.

Bemmide vastu ka otseselt midagi pole nagu ka eelnevalt kirjutasin siis pisemad ajuvabad vead kipuvad välja lööma.

S klassidega samalugu, väga mugavad sõltuvalt mudelist ja mootorist ka üsna töökindlad kuid samuti suva elektroonika vigu kipuvad sisse peksma nagu mu enda oma aegajalt tsirkust teeb ja silberi vennad laiutavad käsi kui kohale lähen ja selgust nõuan.

Ütleme nii et eks osta ja proovi ära ja aeg näitab kuidas sul õnnestus ostuga, kui uut esindusest osta ei jaksa just aga ilmselt uue ostja siia nõu küsima ei tuleks ja sõidaks juba sellega :P
11:12 20.04.2017
karvanejakole
Re: milline oleks teie valik
Kärss, õiglane oleks võrrelda uut Daciat ja nt 5a vanust BMW-d, järgmise mitme aastaga kaotavad mõlemad hinnas samas suurusjärgus, kuid teisel juhul on veel palju autot alles, esimesel juhul ei miskit.
Tegelikult võrreldakse siin ka uute Daciate hindu nn hind alates, diisliga Lodgy nt maksab alates 14000€-st, mitte 9000€. Dacia maksab vähe, pakub vähe ja järelturul müüa on isegi vähese raha eest väga raske, kuid kui auto puhtalt ühest punktist teise kulgemiseks ilma välistusteta, on see kindlasti tugev valik. Minu enda valikud on paraku teised.
12:13 20.04.2017
1,6 80kw Tdci (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Vahet pole millise ostad kui eelmine omanik on olnud
Täis ********* ja jõuab ainult kütet osta et sõita
Siis on muidugi kõik rondid ja remondi arved pead korrutama kahega
Ise otsisin uuemat autot ligemale
7 kuud ja leitsin hästi hoitud Korralikult hooltatud nii nagu tehas on
Ette kirjutanud . Ise hooldan sama moodi edasi 150 000 pealt oli jah
Natuke kallis aga tehase poolt on välja antud mis asjad tuleb ära teha
Viivitamatult. Ja ei panda kohe kiiruga müüki et p**** las uus omanik
n*** remondib ja kulutab ilget plekki sinna alla
moraal
jõuad osta auto pead jõudma ka hooldama
kui ei jõua hoodada siis ära osta
bussid,rongid ,trammid, laevad,lennukid on ka olemas
14:10 20.04.2017
Kärss
Re: milline oleks teie valik
TO amg: kuidas peaks see taksondus olema seotud elektriprobleemidega? Saan aru, et kuluvad mootor, veermik ja salong, aga elekter, mida pole võimalik näppida, peaks kuluma pigem aastatega, mitte kilomeetritega. Autolehe kasutatud autode testid jpm artiklid kinnitavad kõike seda sama, millele siin praegu õigustusi otsid. Mul on näiteks mitu uunikumi, millest mõni on vanem ka minust endast ja just elektripool on neil originaal, ei murene juhtmete isolatsioonid ega lakka pidevalt töötamast need (vähesed) andurid, igasuguste uuemate autode pidev ja tähelepanu nõudev elektrikamm seal kõrval tundub pigem halenaljakas. Ju vist esindusautode koht ongi rohkem esinduse remonditöökojas.

TO Karvanejakole: 5a vana bmw ei ole argument, kuna jutt algas sellest, et miks tasuks 5a vanale tuntud brändi autole eelistada hoopis uut, mille puhul on teada juba algusest peale, et pole keegi hooldustega üle lasknud ega muul viisil autoga hoolimatult käitunud. Lisaks tood Sa välja Dacia absoluutselt kõige kallima mudeli täisvarustuses ja räägid et Daciate hinnad on alates 9000e, kuigi isegi mitmeid Dacia mudeleid saab ka alla 8000e ning 9000 eest saab neid kõiki juba mõistlikus varustuses. Miks Sa moonutad neid fakte, mida igaüks nagunii ise saab järgi kontrollida?

See hindade püsimine on veel omaette teema. Kuna tahtsin osta juurde ühte 7-kohalist masinat, hoidsin mh ka Daciatel silma peal ca poole aasta jooksul ja minu üllatuseks kadusid kõik vähegi korralikud Daciad (Lodgy ja Logan MCV) kuulutused kõigist portaalidest nii kiiresti, et ma ei jõudnud ühelegi reageerida. Ebareaalselt kõrge hinnaga püsisid küll kauem, aga kadusid lõpuks ka need. Vale oleks väita, et neil turgu ei ole. Niisamuti on turgu ka Zhigulidel tarbeautodena, mitte ainult hobiautodena. Ja veel üks üllataja minu jaoks, millest autona just väga palju ei oska arvata, on Skoda Felicia, mille puhul samuti korralikud kaovad turult hetkega ja oluliselt kõrgema hinnaga, kui julgeks oodata. Põhjus on võibolla ka selles, et need autod olid turule tulles kõigile võõrad, kuid praegu müüakse Euroopas rohkelt ka üle poole miljoni km sõitnud masinaid - järelikult kestavad. See on ausalt väljateenitud usaldus, samal ajal kui paljude premium markidega see usaldus on kadunud juba ammu ning suurte läbisõitudeni jõuavadki pigem taksod, mitte eratarbimises olevad autod ühe omaniku käes. Maailm muutub, seda ei saa eitada ka siis, kui sellest muutusest ise osa võtta ei plaani. Eks kohati ole ka endal sellega harjumisega raskusi, kui miski üllatab, mida nooremad juba ammu igapäevaseks pidasid.
14:54 20.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
eks see on see madala elatustaseme ja kõrgete ootuste konflikt- tahad hästi elada või vähemalt välja näha kui edukas inimene, kuid finantsid on limiteeritud ning ainus lohutus hingele on auto. mida uuem ja "preemiumlikum", seda parem- vähemalt naaber näeb, et sa pole mingi kehvik. see, mis toas või toidulaual toimub, on juba teisejärguline- neli seina varjavad su vaesust suurepäraselt. eks meil läheb veel aega, kuni sellest wannabementaliteedist välja kasvame. kes aga peab asjaolude tõttu oma (t)ööpäeva autos veetma, sel muidugi oluline, et auto oleks mugav. kuid kui startida hommikul paneelmaja trepikoja eest ning poole tunni pärast parkida töökoha juures ning õhtul teistpidi tagasi- kas on siis oluline märk iluvõrel või miski muu?
16:23 20.04.2017
karvanejakole
Re: milline oleks teie valik
Kärss, keegi lihtsalt viskas Lodgy puhul väite, et uued ja kasutatud on pea sama hinnaga, võrreldi kõige odavamat uut ja kasutatud diislit, mis uuena maksabki min 14000€, Sandero diisli saab alates 11000€-st, fakte ei moonutanud, igaüks saabki kontrollida. BMW mängutoomine oli samuti kellegi väitest tingitud. Lühidalt eelistan korralikku marki mõned aastad kasutatuna, kui uut säästublanku, mille hinnad on ca samad, mõned aastad lisakasutust ja säästublangu hinnast on ka suur osa kadunud jne.
17:48 20.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
tere jälle,
kuulsin täna ühelt "spetsialistilt" et osta tasub ikka diiselmasin kuna juba tehasest välja tulles on nende läbisõit sarnastes tingimustes bensukatest pikemaks planeeritud ning põhjus pidi olema selline et diislitel on mootori pöörded ligi kolmandiku väiksemad ja sellepärast mootor kulub vähem, sest diiselmootor lihtsalt teeb vähem pöördeid.
kas selline versioon võiks ka tõele vastata???
18:49 20.04.2017
Sull12
Re: milline oleks teie valik
Suhteline. Diislil väändemoment kõvem, seega suurem koormus kepsul, saalel, vändal. Mikrobensukatel jah maanteel 2500rpm ja peale, normaalmõõdus mootoriga masinad sõidavad ka maanteel ca 2000rpm, suht sarnane diislile.
19:08 20.04.2017
Taimaalt (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
See pole üldiselt nii. Paljude diislite kui bensukate mootorid töötavad 90km/h sõites 2000 pöörde juures. Diiselmootoril on surveaste suurem ja detailid peavad taluma seetõttu suuremat koormust. Teoreetiliselt võiks siis arvata et ressurss mootoril suurem. Kumb kauem vastu peab ega täpselt ei teagi kui võrrelda sarnaseid mootoreid. Sama tootja sama kubatuur jne. Tavaliselt enne kui mootor hõredaks jääb on autodel kered läbi ussitanud ja elektroonika probleemid ehkki mootor kestaks ehk veel.
20:30 20.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
vaata, latseke, üks asi on mootor koos kolbide ja kepsude ja muu kolaga, teine asi on kõik see, mis seal mootori ümber ta tööle paneb ja see, mis töötab mootori ringikäimise tõttu. sellised mehaanikud on üsna madalale arengutasemele pidama jäänud kui tänapäeval ajavad mingit pikaealisuse juttu pöörete näite varal. neid halvamaigulisi märksõnu, mis tänapäeva diiselmootoritega kaasas käivad, on liigagi palju ja kui kõikide nende asjade hindu veel näed, siis ei huvita keda kuraditki enam, mitu pööret see väntvõll seal minutis, päevas või aastas teeb. aga juba vanad eestlased ütlesid- kõige parem lakmuspaber on oma perse- kui selle abil oled oma õppetunnid kätte saanud, oled pärast juba vääääga palju targem. sõltub muidugi õppimisvõimest, mõni pole kah. niiet mine osta see volksvaagen ära ja hakka autoomanikuks. küll sa siis näed.
09:44 21.04.2017
eelmisele (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Kibestunud inimese hala,kes korralikku autot osta ei saa.Seepeale kirub igalpool teisi kes seda suudavad.
11:02 21.04.2017
Nipiga värk (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Punktiiril on selles küll õigus et õpitakse ikka oma vigadest. Peale auto ostu oled mitu korda targem kui enne.
11:02 21.04.2017
järgmisele (registreerimata)
kompaktklass
Teemaalgataja valik oli üsnagi mõistlik. Küll aga tekitab küsimusi diisli eelistus, kui sa pole just väga rändava iseloomuga müügiesindaja. Pereautoks on nimetatud valikul olemas korralikud bensiinimootorid väljaarvatud VW ja Škoda- nende viimane töökindel bensiinimootor jäi 1980 ja 90-ndatesse 1,8 66KW.

Mida kodanik eelmisele mõtles korraliku auto all? Minuarust just kompakt klass ongi korralik valik- pole liiga väike ega ülearu suur, sest ega nende suurte autode kasutegurit meil siis riigis ära ei kasutata. Suurus ei loe, arvaku keegi mistahes.
20:53 21.04.2017
mary19
Re: milline oleks teie valik
tere,jälle mina
kuidas suhtute autodesse mis töötavad bensiini ja gaasiga, kas neid tasub vaadata ja kas on vahet millist gaasi mootor tarbib.
kas need mootorid on sama ökonoomsed kui diislid?
kas vastab tõele et gaas põletab klapid ja kolvid kiiremini läbi?
22:51 21.04.2017
qp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
No mida veel, nüüd tahab gaasi. Egas sa ometi kavatse 6,2 liitrise motoga USA bensukat osta?
Gaasiga auto tasub osta vaid tehasepaigaldusega. Tee see enne omale selgeks. Siin on voorumites selgeks tehtud, et järelpaigaldatud pole see kõige parem.
02:16 22.04.2017
komvek
Re: milline oleks teie valik
Pole tõesti vaja miksima hakata. Kui on šokolaad siis šokolaad aga mitte šokolaadikomm. Esimeseks autoks ka veel. Võta bensukas ja kogu lugu.
06:21 22.04.2017
Knopp (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
Võta mõnest esindusest Eesti ajalooga teise ringi masin.Bensukas.Nii kõige väiksem võimalus petta saada.Kõiksugu hübriide kallim remontida ja spetsialiste vähe.
09:59 22.04.2017
karvanejakole
Re: milline oleks teie valik
Mary, diislid ongi planeeritud suuremale läbisõidule ja sõidavad ka rohkem. Saksas üldjuhul diislit alla 40000km aastaläbisõiduga ei osteta, seega 2012 auto ls 200000km. Kuna eestlane suure läbisõiduga autot ei osta, keritakse see nn müüdavaks, sellest ka paljud halad auto kestmise kohta väiksemal läbisõidul, kuna tegelikult on auto juba ressursi piiril. Bensukaid ka keritakse vähem. Kui pole päevas vaja 100km sõita, võta esimeseks siiski bensukas, see ei ole ju nagu mehe valimine, 3-5 aasta pärast võtad järgmise, siis oskad juba ise ka rohkem soovida.
20:14 23.04.2017
........ (registreerimata)
Re: milline oleks teie valik
gaasi kiruvad need, kes pole kunagi sellega sõitnud või kuskil odavas töökojas peale pandud seade pole korralikult töötanud. mul kolm gaasiautot olnud ja vaid vilistan bensuhindadele.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.