Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: TOYOTA C-HR VÕI NISSAN QASHQAI KASUTAJAKOGEMUS.

11:51 05.07.2017
pargimaastur
Toyota C-HR või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Plaan soetada uus auto esindusest Toyota C-hr või Nissan Qashqai 4X2. TEEMASSE PALUN AINULT ANTUD AUTOD!!! Eelistatavalt cvt või xtronic, kuna enamus sõidud linnas. Oodatud on omanike kogemused, varustustase jne. Erisoov on bi led tuled, kuigi kurjad keeled räägivad talvel nende jäätumisest, kuidagi nadi oleks osta uus auto halogeen esituledega, kuigi päevakad siis led-id.

Muudetud 18.8.17 12:03

12:31 05.07.2017
Sd (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
On paar asja, mis mind häirivad Qashqai juures, aga arvatavasti on alternatiividel samad omadused - kehv mürasummutus ja liiga jäik vedrustus. Võibolla sellel Qashqai faceliftil, mis peaks kohevarsti välja tulema, on need veits paremaks timmitud.
12:43 05.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Mul tuttav müüb nissaneid ja rääkis, et kõik pea sama kohe müügile saabuval isendil va välimus- facelift muidugi vingem. Vaatasin Saksas juba müügil.

Muudetud 5.7.17 12:49

13:21 05.07.2017
vasta teatele (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Oman 2016a Auris hybrid luxurit ehk kõik varustus peal.

Need be led tuled ei jäätu talvel, minul nendega küll probleeme ei ole olnud ja täna olen läbinud 32 000km eestimaa teid.

CHR on sisuliselt sama mis auris, prius jne.. mootorid on samad. CHR mõõdud ka enam vähem samad. CHR on natukene raske, kui auris universaal ja kõrgem. Seega erilist maantesõitu CHR teha ei saa. Selline väga rahulik kulgemise auto.

Kui sõidad ainult esiistmel on ok, kuid taga olevad inimesed on nagu kastis.

Soovitan Rav4 hübriidi vaadata parem.
13:22 05.07.2017
Japs... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Endal kindel plaan osta C-HR uuel aastal. Käinud proovimas 1.2 CVT, luxury plusi. Väga hea mulje jättis ja üllatavalt see 1.2T ei jäänud nii lahjaks kui kartsin. Minu jaoks ainuke miinus taga istujatel, et nii pime ja aknad väikesed, samas kui ise koguaeg ees istud, siis täitsa mõnus.
Kuna ise viimased 4 aastat omanud Toyotat, siis ei tahagi milllegi muuga sõita, arvestades hinna ja kvaliteedi suhet. Teinud ainult korralisi hoolduseid ja kuluosi vahetanud, mis loogiline.
13:40 05.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Alla luxury plus-i vist ei kannatagi võtta, kuigi mulle meeldib dynamic plus- must katus jne, ainus miinus sellel varustusel on puuduvad parkimisandurid. Kas hinda ka juba kangutasid ? Ega üle 10 prossa alla ei taha tulla. Kas proovisõidul mootor oigas ka hirmsasti enne käiguvahetust, seda räägivad kõik antud cvt puhul. Ja kiirendus ok?

Muudetud 5.7.17 13:42

13:47 05.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Ise lähen ka CHR- i proovima, kuigi siin esinduses puudub 1,2 cvt- on ainult hybriid, siis õiget arusaama mootorist ei saa. Selleks võtan ka Aurise prooviks millel sama kast ja mootor ju siis paistab.
14:15 05.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Uskumatu, et sellise "varustustaseme" juures puuduvad isegi parkimisandurid. Aasta on 2017 mitte 2007. Toyota ikka üllatab! Ja mis soov on sellist pilli võtta? Musta katuse pärast? Qashqai puhul saad 25k eest ökonoomse diiselmootori, panoraamkatuse, 360 kraadi vaade jms... Lisaks on Qashqai palju suurem.
14:35 05.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Nii lihtsalt on Toyota nipitab oma varustustasemetega, et hinda taevasse ajada, loomulikult saab nissan qashqai tekna varustuse parema hinnaga kätte, seal täislaks peal. Nissaneid tahetakse hirmsasti müüa ja sellest ka neid terve eu täis.
17:31 05.07.2017
. (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Kas mulle ainult naib,aga myrasummutus on nagu taandarengus,mida aeg edasi seda nigelam ,aitab ainult lisana juurde ostmine,isegi sakslasel see probleem,muudest ei raagi.
21:30 05.07.2017
Japs... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Mulle meeldib luxury plusil pruun poolnahksisu, dynamic plusil ei meeldi sinine sisu. Kindlasti ka tavalisel Luxuryl andurid ja parkimiskaamera olemas. Luxury plusil oli veel peal JBL helisüsteem, väga mõnus kvaliteet muusikal. Kiirendus keskmine, hetkel 2.2 d-cat mootor ja manuaal, raske isegi võrrelda neid kahte, kuigi vahe peaks märgatav olema, siis uus auto ikkagi uus ja CVT väga sujuv ja mõnus.
Hind tuli mul kuskil 25k, lasin veel wifi mirrorlinki panna ja nipetnäpet veel. Muidu meeldib valge, aga pruun on ka üllatavalt ilus.
21:34 05.07.2017
Japs... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Kõige lambisemal Dynamicul ka andurid ja kaamera olemas ikkagi.
00:16 06.07.2017
heh (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Omasin eelmist Nissani põlvkonda, uutega olen teinud proovisõite, linnas 1,2 kastiga on täitsa okei, maanteel ilmselgelt manuaal 1,6 bensukas hoopis midagi muud. Miks on jäiga veermikuga saad aru, kui kurve võtad nagu ( peaaegu) kui Golfiga (on ka see kogemus võrdluseks kõrvale panna).Vana omanikuna kulud olid enamuses (no pirnid ja paar konti tänu Tallinna tänavatele) korraliste hoolduste näol. Roostest polnud haisugi viie aasta jooksul mil pidasin teda. Hinnaklassi arvestades oli juba eelmine Nissan korraliku varustusega, sammal ajal kui konkurendid natuke koonerdasid veel, nüüd on ajad ja varustused võrdsustunud rohkem.
Kindlasti on ka Toyo okei auto aga no kui vähegi on peres lapsed või laps siis tagapink on tõesti seal kergelt pimedas ja neil pole seal mugav ega huvitav istuda kui midagi aknast ei näe. Hübriidtehnologia linnas indlastion hea asi aga nagu öeldud ei olnud ka tava lahendus bensiiniõgija näol üldse kulukas.
07:32 06.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
CHR-niipalju siis parkimisanduritest-dynamic plus varustusel......
http://www.amservauto.ee/?op=body&id=1798

To Japs... Kust sellise mootori peale nuputasid CHR-ile- 2.2 d-cat ??????

Muudetud 6.7.17 07:41

10:35 06.07.2017
3654212 (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Alustaks ise sellest, et käiks sõidaks mõlemaga. Toyotat pole proovinud, aga Nissanisse sisse istudes hakkavad silmad koheselt verd jooksma, nii kirju on kõik. Variaatorkast on jube, aga sellega ilmselt harjub. Paraku on roolitunnetus veel jubedam. Tööl mõned on, ei lagune. Oma raha eest elusees ei ostaks. Pole seal minu meelest eriti autot, ükskõik mis hinna ja varustuse juures.
11:03 06.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Qashqai kast jättis palju parema mulje kui hübriid RAV4 omal. Käiguvahetusel jõnksutab kõvasti vähem kui Toyota. RAV4 puhul tõusid pöörded 3000rpm enne kui käiku vahetas. Selline undamine salongis. Nissan oligi lisaks ka vaiksem. Ei olnud roolitunnetusel ka viga. Ega ilmaasjata Qashqaid ei ostetaks. Aga eks margipeded fantaseerivad kõik oma brändi jaoks ilusaks. Ja mis sellele RAV4 sugusele virrvarrile salongis ei sarnane, on kohe paha. RAV4 salongis plastmassi samaväärselt või isegi rohkem kui QQ-s. Läksin tõmbasin tagaukse lahti. Kivikõva plastmasstükk tagaukse polstriks pandud.
11:14 06.07.2017
Japs... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Praegune auto on mul 2.2 d-cat mul ja kiiredusel ei erine väga CHRi 1.2T mootorist.
Toyotal see CvT kast mu meelest täitsa okei, ei olnud ei undamist ega lolle käiguvahetusi, muidugi kui vajutad rohkem gaasi vahetab käiku natuke hiljem, kui rahulikumalt siis varem.
11:40 06.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Hübriidil on teine kast ja tundub, et kehvem. Üldiselt mis ma viimase linnamaasturi proovimise sessioonil aru sain on see, et koostematerjalide kvaliteet on kõigil tootjail püsivas languses. Mulle jättis RAV4 igatahes kehva hinna ja kauba suhtega auto mulje. Kui hinnad oleks umbes 5-6k madalamal oleks auto palju konkurentsivõimelisem ja mõtleks ise ka. Paraku kahjuks Toyota müügimees jättis ebameeldiva mulje mis tõstis mu pettumust veelgi.

Otsustasin, et proovin samal päeval lühikeste ajavahemikega erinevaid linnamaastureid. Muidu ei saa aru kuna tänapäeva autod on väga tasavägised ja siis tekivad emotsioonid juba eelarvamustepõhiselt. Kõige rohkem pehmet plasti leidsin Tusconist. Ainuke pill neist millega sõitsin ja mille tagauksed olid veel pehmest plastist. Tõeline nostalgialaks. Aga auto ise jättis natuke eelajaloolise mulje. Kõige rohkem lärmas Kia Sportage. Kõige moodsam oli Peugeot 3008 aga 25k eest oli ikkagi kole vähe autot muus mõttes. Kõige rohkem meeldis mulle Atecaga sõita. DSG toimetab kui kulda ja juhtimine hea ja täpne nagu Volksudel ikka. Aga hind jällegi üle mõistuse kallis, proovisõidu auto 2.0TDI ilma navita maksis 32000€. Kodiaq oleks minu kindel valik kui hind oleks tsipa odavam või varustust antud hinna eest natuke rohkem peal. Aga kaine mõistusega võttes siis 25k eest sai kõige rohkem autot Qasqhai puhul ja võtsin selle auto teistele mõõdupuuks. Paraku ongi Qasqhai puhul tegu parima hinna ja kauba suhtega autoga. Sellist varustust selle hinna eest ei paku teised. Mina siiski seda prantslast ei osta kuigi oleks arukas. Tõenäoliselt võtan Kodiaqi ligi,mulle meeldis 8" ekraan ja smartlink võimalused ja auto suurus. Hind on paraku inimväärse varustusega auto puhul üsna kole.. Samas mul tuttav võttis QQ ligi ja on väga rahul. Mina pole veel otsustanud. Mul kiiret ei ole.

Muudetud 18.8.17 12:06

09:01 07.07.2017
3654212 (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Viimasele - eks ole nähtud neid ka, kes annavad auto tagasi ja võtavad facelifti puhtalt sellepärast, et kuigi sisuliselt pole midagi muutunud, siis faceliftil on mingid algelised harilikult külakõrtsi katuseräästas kasutatavad LED päevasõidutuled.

Muide mõned kuud tagasi oli TM-is vist linnamaasturite suur test (kus muuhulgas selgus, et rahva suur lemmik Honda CRV on õudne pukk ja muidu mõttetu masin).
11:44 07.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Tundub, et et asi hakkab teemast kõrvale kalduma, aga ootan endiselt kasutajate kogemusi.
13:32 07.07.2017
Nissani_kasutaja (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Sõitnud 2,5 aastat Nissan Qashqai 1.2 Xtronic (varustus N-tec) ja endiselt veel rahul. Minu meelest on see siiani üks paremaid terviklikke pakette - sõidumugavus, ruumikus, hind, kvaliteet, varustus jne. Millegi üle pole põhjust kurta.
Qashqai puhul saad rohkem ruumi (eriti tagaistmel ja pagasnikus) ning sama raha eest rohkem varustust. Xtronic automaat on ka sõiduomadustelt parem kui teiste jaapani tootjate CVT käigukastid.
CHR on aga julgema ja uudsema disainiga ning pikemas perspektiivis ehk ka vastupidavam (sest siiski Toyota).
Minu meelest on küsimus selles, kas olulisem on disain või praktilisus. Vastuse saad vaid siis, kui oled mõlemat autot reaalselt proovinud.
10:36 08.07.2017
NõiaIntsKapaKohilast (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
1.2 bensukal on probleemiks meeletu õlikulu. Päris mitu mootorit on vahetusse läinud juba ennem esimest hooldust. Nissani automaat on suht aeglane, seepärast Renault ei topigi Kadjarile variaatorit vaid paneb EDC kasti külge. 19 tolliste ratastega sõidumugavuse rikkumine on garnateeritud. Nissani multimeedia keskus ei kõlba kuhugi. Renaulti oma iga kell parem.

CHR kohta head/halba rääkida veel ei oska. Välismaistes foorumites kurdetakse, et esiklaas mõraneb lihtsalt niisama. Hübriidi ei soovitata (kallis ja pole eriti öko). Sõitnud ise Aurise 1,2 bensukaga. Kes ütleb, et hea tõmbega, siis ilmselgelt pole proovinud teisi.

Osta lõpuks mis meeldib. Mõlemad on tarbeesemed ning kestavad samakaua. Nissan tuleb Inglismaalt ning Toyota Türgist.
15:43 12.07.2017
hkljkl (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
kindlasti proovi mõlemat ka maanteel. mul vanamehel on qashqai ja kevadel tegin sellega ühe TLN-Narva otsa. minu üllatuseks pidi maanteel rooliga pidevalt sõidusuunda korrigeerima, samad rehvid all mis minu enda autol, seega rehvide viga ei olnud. see oli väga häiriv.
14:34 15.07.2017
AK (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Nissani kohta ei oska midagi öelda kuid CHR-ga nüüd 4000 km sõidetud. Minu valik 1,2 AWD CVT Luxuri plus. Jah, 28000 ei ole just kuigi odav. Kuid suht mõtetu on ka välja jätta vidinad, mille pärast seda autot üldse tahtsid. Vidinate hulga ja hinna vahekorra poolest on nissan ainuke, mis on sutsu soodsam kõikidest konkurentidest muide.
Tegu on väga hea linnamaasturiga. Rõhk sõnal linna, mitte maastur. Foori tagant minnes ei tunne kuidagi, et kapoti all vaid 85 kW. Väga hea parkida, suhteliselt kitsas ja pöörab hästi. Pargib ka nupust. Samas suht kõrge, mis teeb sisse-väljapugemuse mugavaks. Kehtib esiistmete kohta. Kui peate ka lapsi või kola vedama, siis seda autot ei soovitaks. Tegu ikkagi kupeega nagu nimigi ütleb. Mootorimüra ei häiri, tõtt öelda on tegu sellise kõrvu paitava urinaga, see võiks isegi kõvem olla. Tagant tuleb veidi rattamüra, plaanis lisasummutus 500 eur ga teha. Teine asi, mille veel panen, on kaugkäivitus. Sama hea kui webasto kui mitte isegi parem, 3x väiksema raha eest. Mirrorlinki ma veel mõtlen... Tahvilt on kodus teki all turvalisem näppida...
Üks veake, mis tal on, esilogarid tulevad mingi 3 cm allapoole välja. Äärekivi juurde parkides käib kraaps. Nime järgi maastur, aga..... Talveks tahaks panna paar senti suuremad rattad, kuid kurjad keeled räägivad, et siis pidavat igasugu juhiabilised hädaldama hakkama, head vastust pole saanudki, peab ilmselt omal nahal läbi katsetama.
Maanteeauto ta siiski eriline pole, peeglist vuhiseb miskit, peegel kokku lappides läks asi hullemaks. Rool kipub oma kohta otsima, möödasõidukiirendus võiks ka parem olla, siin annab 1,2 mootor veidi tunda.
Muide testisin enne ostmist ka hübriide ja CVT RAV 4. Kõige mõnusam neist oli ikkagi 1,2 CHR. Bensukulu voldikust ei tasu uskuda, liiter- poolteist pane ikka otsa. Aga eks see ei ole vaid Toyota probleem. Samas ega ma pole ka kaugelti mingi ökosõitja...
Maastikusõitu pole julenud proovidagi, kõige suurem "maastik" on seni olnud kruusatee. Kui kiiresti oskaks lugeda, siis teaks täpselt mitu kruusakivikest teelõigul on. Tegu on jäiga veermikuga autoga. See aga tagab muide päris mõnusa kurvisuutlikkuse asfaldil. Ehk siis - pole halba heata.
Neliveo kohta ei oska enne talve ka midagi öelda, 85 kW saab asfaldile kanda ka ühe rattaga...
Eraldi teema on LED tuled. Tavaliste tuledega autoga võrdlus on täpselt selline- vahe on nagu öö ja päev! Need on nii heledad, et isegi päevavalges annavad valgust teele juurde. Igatahes ei pea enam kobama pimedas. Need tuled tulevad kaasa vaid Luxuri plusiga muidu. Teisalt selle autoga ei ole ka väga oluline hästi teepeal toimuvat näha, olulised liiklusmärgid kuvatakse armatuuril, kui keegi ette hüppab, pidurdab ise, eessõitjaga hoiab distantsi ise, joonte vahel sõidab ise jne, jne....
Stiiliga on vaeva nähtud, kellele, meeldib, kellele mitte. "Võõraste sulgedega" ehtimiseks saab igasugu vidinaid veel juurde riputada otse esinduses, kellel edevusejanu suurem. Koostekvaliteet hea. Kuid materjalidega on vist nii, et boss on käskinud ka odava plastiku varud ära kulutada, need kohad, mis kohe silmale ette ei jää, on ikka tehtud sellega.... Sama lugu on kellaga, mu 1989 a Corollal oli kunagi täpselt sama küljes. Kuid siiski, kellal endal pole häda midagi...
Istmed väga mugavad, juhi töökoht väga mõnus. Vasaku poole nupud on veidi ebamugava koha peal, pidevalt ajan sassi roolisoojendaja ja iseparkija nupud.
Kokkuvõttes- tegu on pea maksimaalselt hea linnaautoga. Mida enam linnast eemale, seda rohkem on küsimusi. Ta ei ole ei GT ega pärismaastur. Aga eks ta nii olegi, et kui mingi asi kõlbab kõigeks, siis tavaliselt ei kõlba ta millekski...
Minule ta sobib- pean tööga seoses pidevalt paiknema ümber linnas ja linnaümbruses. Sõidan üksi või kaksi ja vedada on vaja kõige suuremaks asjaks vahel poekotti.
14:55 15.07.2017
AK veel (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Muideks ta teab, kui sa seisad foori taga. Väike vajutus, ja lippab kergelt ja täiega. Samas kui vajutad sõidu ajal aeglaselt gaasi ja lased veel korra gaasi tagasi, siis on tunne selline, et pead nööri otsas taga rekkat vedama...
Tal seda aju on kõvasti tuunitud lähemale tehisintellektile. Muide need kes on 1,2 mootoriga ostnud hiljuti, need peaksid esindusega ühendust võtma ja uurima üle kas aju parandus on tagasikutsumise korras juba ära tehtud...
Veel tahtsin lisada, et turvatestides on ta saanud väga head tulemused. Sobib laternapostide langetamiseks...
21:19 15.07.2017
Japs... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Mis tuled Dynamicul ja tavalisel Luxuryl on? Kuulutustes olen tähele pannud, et kõigele LED tuled kirjutatud, samas müügimees ütles ka et ainult Luxury Plusil LED tuled. Teisel siis ikkagi xenonid, vaevalt et halogeenid ju?
23:21 15.07.2017
ak (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
tegelt on dynamic plussil ka ledid. teistel paraku vaid hakogeenid. ei saa isegi mitte xenoone....
23:28 15.07.2017
ak (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
28 kilo sebib kokku automaadi ja neliveoga. iseküsimus, et kas need nüüd nii väga olulised on. käsikast olla neil ka väga hea. siis jääks hinnaks juba 25 ringis, mis arvestades toyota järelmüügi väärtust ja remondivajaduse vähesust , hakkab liginema nissani hinnaskaalale.
18:55 16.07.2017
.... (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Tõesti hämmastab, mille eest on inimesed nõus 28 raha maksma- sisuliselt mittemillegi eest...
19:35 16.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
To AK- Kas piirdusid standard varustusega või võtsid midagi juurde selle 28 kilo eest, palju maha kangutasid? Mis kamm selle aju softiga on???
19:43 16.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Üldiselt ongi nii uute autode tuledega -halogeenid+led päevasõidutuled lahjema varustuse puhul. Näiteks täpselt sama on QQ.
07:33 17.07.2017
jarru (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Paneb mindki hämmastama, et mille eest siis nende kahe auto puhul hinda küsitakse? See läheneb juba Subaru Outbacki omale, kusjuures autosid kõrvutades...no kogege parem ise. Ilmselt ei ole paljud siit tunnetanud 2,5 boksermootori nurrumist.

Muudetud 17.7.17 08:51

11:33 17.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Elu on näidanud, et kui inimene on mingi eseme, logo või asja fänn siis see inimene pole adekvaatse ajutegevusega. Väga lihtne muide töövestlusel inimesest ülevaadet saada. Tasakaalukas inimene võtab kõike mõistusega. Inimene kes võtab asju emotsioonidega ei kõlba tööle näiteks finantsvaldkonda vms kohtadesse (börsimaakleriks näiteks) kus põhineb kõik info analüüsil ja vaja kasutada reaalset selget mõtlemist. Emotsionaalselt tehtud otsus tähendab sellisel juhul selgelt hävingut. Ka auto ostmisel soovitan kasutada matemaatiku mõtlemist mitte kuulujuttude ja emotsioonide najal ostu. Kui osta ei oska, vaata mida ostavad teised. Sitt auto ei ole kunagi massides populaarne. Populaarsed autod on alati hea hinna ja kauba suhtega. Emotsionaalselt käituvad inimesed sellest muidugi aru ei saa. Paljude jaoks on erilisus väga tähtis. Teise jaoks logo. Matemaatik aga kakub auto pulkadeks lahti auto ja vaatab kuidas ja kelle poolt on see auto kokku klopsitud ja leiab talle sobiva tehnikaga autode seast parima valiku. Olgem ausad, enamik suuri autofänne ei tea isegi seda kus on nende auto mootor valmistatud. Muust rääkimata. Suurem osa inimesi on paraku emotsionaalsed mitte kainelt otsustajad.
13:04 17.07.2017
keemik1
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
See kes Qashqai valikusse on võtnud, peaks igal juhul ka Kadjarit proovima. Lisaks mõnele lisasentimeetrile, on ka käigukastid väga erinevad (imho on variaatorkast saadanast :D). Disain on juba vaataja silmades. Ja miks mitte Kodjaki või Atecat.

PS. See kes palju pisema Tojo eest valmis 28000 välja käima, on juba tõsine Toyota fänn minu meelest. Aga samas - välimus on efektne. Seda saab vist esimest korda üle 30 aasta mõne tava-Toyota kohta öelda. Ja linnapildis neid juba liigub ja palju. Nii et võibolla seal siiski miskit on, mis paneb sellist klotsi selle auto eest välja käima:)

Edu valikul igatahes!
13:10 17.07.2017
keemik1
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
to v_: tsiteerin sind kui lubad - "Suurem osa inimesi on paraku emotsionaalsed mitte kainelt otsustajad." Anna andeks aga kas sa tänavapilti ikka näed? Suurem osa Sinu emotsioonidel põhinevatest ostjatest liiguvad siiski hallide ja igavate Toyotade ja Skodadega. Ehk Su jutul puudub põhi. Kuigi soovitus oli hea;)
13:22 19.07.2017
heh (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Ma selle matemaatilise jutu peale kujutan juba eos ette kuidas müügiplatside ja autopoodide valik välja näeks. Päris Põhja-Korea poleks aga no päris palju põnevam ka mitte.
Aga kui veel süveneda ja läheneda eksistentsiaalsetele teemadele siis meie ei aita teemaalagatajat kohe kuidagi .
12:43 20.07.2017
AK (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Vastuseid. Loodetavasti ka teemaalgatajale midagi...

Dynamic ja Luxuri plus saavad Led kaug ja lähituled, teistel halogeenid, xenoone pole üldse valida. Päevaribad vist tulevad kõigil ledid.

28 kilo võtmed kätte hind. Tegelikult ka auto kaanehind enam-vähem. Vahele jääb igasugust kauplemist, nagu ikka. Saad hinnast alla, aga siis selgub, et sul on tingimata tarvis ka pagasimatti, tulekustutit jne, jne. Sellest saadki vaid õnnetunde, et õnnestus alla kaubelda, esindusest väljud ikka kaanehinna ära maksnult :) Lisarepliik: Kaasa tulid tõkiskingad. Kuid varurehvi ja tungrauda mitte! :) Selle asemel on rehviparanduskomplekt.
Mis tähendab 28 kilo eimillegi eest? Ma küsiks vastu, et mis selle raha eest üldse puudu jäi, mida autole tänapäeval saab külge kruttida? Ole hea ja sirvi veidi autode müügipakkumisi. Siis näed, et ka Octavia eest saad sama raha ära anda.... Praegu me ei räägi siin ju kasutatud autodest, see pole see foorumi teema.

Softiga ei teagi mis on, mina sain auto kätte hilinemisega, sest seal pidi midagi üle käidama, minule ei räägitud mida.

Subarut kaalusin samuti. Kuid ütlen otse välja, liiga kole (ok, ilu on vaataja silmis), liiga kallis korraliku varustusega ja liiga suur minu tarbeks...

Selle matemaatiku jutu peale ütlen, et valik saigi tehtud suht matemaatilselt tegelikult. Valemisse sai lisatud ka muud komponendid, peale tehnika ja hinna suhte lihtsalt. Vastasel korral sõidaks ma praegu škodaga ja ei kribaks siin...

Kadjar ja Quashqai ning RAV 4 olid ka laual valimise ajal, tegelt ka Ateca, Kodiaq, Mokka, 3008 ja veel mõned. Ostsin CHR-i.... Kui puhtalt raha ja välimuse pärast, siis Mazda CX-3 oleks ka täiesti tegija olnud Quashqai kõrval, muudel jooksis suhe kehvemaks...
Ühest asjast ma ka ei saa aru - kui on väiksem auto, siis peab olema kehvem ja odavam? Lambo on ka ju väiksem! Või siis peaks hoopis Scania valima, sest on suurem ja selle pärast parem? Ma ju seletasin, et valisin autot hästi paljude parameetrite alusel, sh mõõdud. Need olid väga sobilikud.

15:17 20.07.2017
AK veel eraldi (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Hakkasin mõtlema miks küsisid, et mis varustuses võtsin. CHR standard on ca 18-19 tuhat. Luxuri plusil 28 eest on kõik jutud, ja juurdetellimise nimekirjas on vaid vingem sound ca 800 eest ja istmetele veel rohkem nahka ca 900 eest. Erinevalt teistest müüjatest seal nimekiri tegelikult lõpebki. NB! värvilise auto eest tuleb ca 500 juurde, tasuta valget saad vaid standardile tellida.
Muud lisad on igasugu kleebise ja rauapaketid- ninnu-nännu. Mida mina ei võtnud. Ja muidugi + porilapakad, registreerimine jms kohustuslik, sellest ju ei pääse, need võtsin.
20:40 20.07.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
AK tänud tagasiside eest. Arusaadav, et igal inimesel on omad soovid mis ta auto juures näha soovib. Tegegelikult huvitab mis on 28k eest CHR-i eelis samaväärse Qashqai juures? Seda sa lahti ei seletanud peale selle, et said peaaegu täisvarustuse. Mootor on auto juures üks olulisemaid komponente kindlasti. Samas tootjatel on varustusastmed ju erinevad. Kas sul on näiteks panoraamkatus ja 360 kraadi vaade nagu Qashqaile selle raha eest saab?
22:50 20.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
To v_ Sul muidugi hea küsimus, aga minu teada ei saa qq 4x4 bensumootoriga. Nii näitab vähemalt Eurostauto koduleht. Ilmselgelt ei taha keegi endale traktorit, kui enamus sõidud linnas.

To AK Tänud!

Muudetud 20.7.17 22:51

23:32 20.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
to v_ Ei olnud plaani vaielda selle üle, kes millega sõidab ja mida eelistab. Tõin lihtsalt välja erinevuse, mida AK-lt teada tahtsid.
23:42 20.07.2017
pargimaastur
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Mõlkus ka mõte vahepeal Subaru XV peale, kuigi eesmärgiks 4x4 ei ole. Subaru ju pommikindel auto, olen omanud ja ronib nagu tank igal pool. Vist jätan vahele, kuna näeb suht sitt välja ja plangud on nad nagunii võrreldes teiste markidega. Ise ei ole XV-ga sõitnud, tuttav rääkis, et müriseb seest parasjagu ja vedrustus liiga jäik. Ilmselt uus mudel, mis selle aasta lõpus tuleb on natuke parem, ju paistab. Subaru eelis ongi ainult vibravaba boxermootor ja selle töökindlus ning iseloomulik nelivedu.

Muudetud 20.7.17 23:47

00:45 21.07.2017
To (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
28000 eest saab ehtsa mootoriga 1,6T 177 hj ja nelikveoga tucsoni! Kui gaasi vajutad, sisi lausa hüppab edasi. Ning normaalne 7DCt kast, mitte variaator. seal ka eluaegne kaardiuunedus ja piikusvaid abimehi rohkem kui vaja, enamikke lülitan välja. Peale proovisõitu enam ei mõelnudki QQ peale, mis oli nagu algul välja vaadatud, miks peaks ostma sama raha eest kitsama, väiksema 1,2T, mine proovi Tucsonit ka enne ostu!
10:40 21.07.2017
AK (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Vastus viimasele postitusele To-lt. Tucson jäi minul valimise ajal millegipärast välja. Tutvusin spetsidega ja peab ütlema, et olen To-ga täitsa nõus. Selle raha eest on autot vägagi kõvasti. Välimus täitsa ok. Soovitan kindlasti ka proovisõitu teha. Kaalun ajaviiteks siin puhkuse ajal isegi. Saaks vähemalt teada, millest ilma olen jäänud :)
Veel teemaalgatajale- tahtsid kindlasti Led esitulesid, need vaid Premiumil, Style-l lisavarsutuses Tucsonil. Seega ilmselt 28000-le peaks midagi ikka juurde varuma kindlasti kui ostuks läheks. Samuti on panoraamkatus saadaval vaid Premiumiga. 33 000 oleks siis kõik jutud. Praegu soodushind. Normaalhind üle 35 tuhande. Võib-olla seepärast jäigi see auto mu algsest valikunimekirjast välja.... Sest eks ka 28000 CHR-le ületas mu esialgset eelarvet...
Aga jälle, valikust jäi välja kindlasti mitte suuruse pärast, teadlik valik minul ei olnud suurus, et mida suurem seda parem, kordan mitmendat korda.
Tucsoni vääne 265 Nm ilmselt vajabki teistsugust käigukasti. CHR-i 184 Nm saab variaatoriga suurepäraselt hakkama.
Bens vs diisel on samuti maitse asi. Ma olin siiani ka suht diisli fänn, kuid uued bensu turbomootorid on mu mõttelaadi muutnud. Momendikõver graafikul ei erine oluliselt diislitest. Turboviivituse puudumine ja vaiksem kulgemine tulevad boonusena kaasa. Kütusekulu saab vajadusel allapoole gaasiseadmega odavamalt. Vastupidavuse kohta muidugi ei oska midagi öelda veel...
CHR varustusest veel lisaks- tal ei ole valikus üldse päris mitmeid asju- puudu panoraamkatus, elektriline pagasnik, 360 kraadi monitorvaade, elektrilised istmeregulaatorid ja võib-olla veel mõned asjad, mis hetkel meelde ei tule. Ise igatsen ainukesena panoraamvaadet. Selle oleks võtnud, kui oleks pakkuda olnud. Teised asjad ei huvitanud. Ja muud kõikvõimalikud vidinad, mis olla saavad, olid nagunii küljes. Ette lugemine oleks ruumi raiskamine siin, võib võtta suvalise uue auto kalleima varutustaseme ja lisade lisad sinna juurde panna.
11:23 21.07.2017
ericsson9
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
CHR 28k eest on ilmselge raha põletamine. Selle eelarve juures on saada ka normaalseid kulgureid. Proovisin mõni nädal tagasi ja ainus enam-vähem positiivne asi oli veermik, mis Toyota tavataset arvestades oli päris hea kompromiss. Kõik muu - alates odavast plastikust salongis (mis ajab pea valutama) lõpetades olematu dünaamikaga on eilne päev. Kui selline kooslus maksaks 20-22kilo siis võib olla tasuks kaalumist. Ise ootaks natuke - Skodal tuleb Karoq, Opelil Grandland X ning mõlemad eeldatavasti väga hea komplektina.
12:43 21.07.2017
ch (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Sõitsin hiljuti CH-Riga ligi 400km maha:

Väga hea on vedrustus ja juhitavus - piisavalt pehme, aga lühike teljevahe hoiab auto konkreetsena. Ka saab see hübriid kombo hästi hakkama, maanteel saavutasin suure ökotamise tulemusena 3,4l sajale. Reaalsuses võiks olla sinna 4 kanti. Samas ei jätnud auto kedagi külmaks ja elamus oli igati positiivne. 28k on natuke kallis tõesti.

Veel kiidaks esitulesid ja JBL heli. Kindlasti oli ka miinuseid peale hinna, kuid need vähem tähtsad. Kes tahab vähegi huvitavamat autot ja on nõus natuke rohkem maksma autole (mis Eesti tingimustes sõidab vägagi hästi) siis soovitan soojalt.
13:41 21.07.2017
AK ericsson9 -le (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Vaatan, et kõige suuremat paanikat tekitab siin see 28000 CHR hinnaks. Kuna ma maksin vähemalt 4 järgus neid asju päris mitme kuu jooksul, siis tegelikult mul läks täpsem arvepidamine veidi lappama ja lahmisin siin 28000, sest ei viitsinud dokumentide ajaloos tuulama hakata. Nüüd parandasin vea. Peaaegu. Nimelt päris kõigest ma aru ei saanudki, millal ja mille eest ja kuidas sai makstud :) Pole ka varem muidugi liisinud autosid. Sain lausa 4 erinevat numbrit. Need jäid 26 934,41 ja 27 700,00 vahele. Tehase sooduspakkumine oli 27350. Tõtt öelda, ma konsulteerin ka raamatupidajaga, minu meelest oskas müüja omale tünga teha, või ma enam ei mäleta enam, kas kauplesin allahindluse veel suuremaks... Kuid üldiselt see jutt varasemast peab, et mahakauplemine keritakse alati tagasi, ainult, et hinnatase jäi siiski keskmiselt mingi 500 väiksemaks kui mitte rohkem. Ehk see lohutab...

Odavat plasti ma ka juba kommenteerisin varem- seda tuleb enne ülesleidmist selle Toyota puhul ikka veidi otsida.
Odavamad kooslusi saadki 22 000 eest. Kuid tahaks ausat vastust, mis oli täpsemalt probleem dünaamikaga? Kas sõitsid ikka 1,2 ga v hübriidiga, mis ongi tegelikult koledam sõita.
Vaatasin valimise ajal samuti, et kui ost edasi lükata, mis tulevikus võiks müüki tulla. Silma jäi tegelikult SEAT. Kuid seda on edasi praeguseks "tuunitud" ja minu meelest hakkab otsima ikka madalama hinnatasemega sihtrühma nagu 2008 ja Juke jms.
See Karoq ka Grandland näevad suht tegused välja. Oluliselt paremad kui Kodiaq. Kuid ikkagi - miks ma pean hakkama kallima v sama raha eest opeli või skodameheks kui saab sõita ka Toyotaga...

14:13 21.07.2017
heh (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Tänu sellele teematikale olen endalegi üllatuseks CHR päris palju juba linnapildis kohanud (juu siis midagi on täkkesse läinud), ise ootaks seda kuidas tavakasutajad hübriididega rahul on , siis CHR kasutajad. Toyo teised "rahvahübriidid " siiani pole huvi pakkunud. RAV samas nagu peaagu hakkas lubama juba aga hind on ikkagi tiba kange sellise välimuse eest.
Samas mina tooksin välja selle, et juhitavuse versus muud lisad, et minule on hästi oluline , et auto pole vedela juhitavusega, siin läbikäinud markidest nii Tucson kui Mokka just (Astra samas täitsa nitsevoo) ja siin kohal võin käsi südamel Quasikut soovitada (mis oli mu ainuke "Jaapani " põige sakslaste seas) heade sõiduomaduste eest . LIsad on ka olulised aga eks need ongi nii erinevad inimeste lõikes, minul panoraam pole oluline, samas tean lastega peresi kus puht laste päraston panoraam nr1 lisa autoostmisel jne.
Teema algataja puhul mulle meeldis, et valik oli niivõrd erinev Mokkast-Kodiaqini kui võtta mitte hind vaid auoklass.
14:35 21.07.2017
AK heh-le ja ehk ka teistele.. (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
CHR juhitavusega selline asi, et tehtud ka esimene nn põdrakatse. Seda nõudis päriselu. Sõitsin paldiski mnt-l linnas nii 70-80 nagu seal ikka. Ja otsustasin kolmandast reast teise põigata, sest eest auto läks vasakpöördesse. Nagu nina välja pistsin, veeres umbes inimese suurune valge tomp minu suunas. Hiljem selgus, et jupp teetööde alustekstiili, ilmselt kaugemalt töödealast lendu läinud... Aga selle mõne millisekundiga ei antud aega tuvastamiseks, keerasen järsult tagasi ja siis uuesti tagasi....
Igatahes põikasin sellest nii mööda, nii, et isegi rattad ei tõusnud maast lahti, mingit ümberminemisest rääkimata. Taga kaugemalt tuli üksjagu autosid, täitsa huvitav, mida nemad nägid..
15:16 21.07.2017
to ch (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Sa mingit pilti ka sellest 3,4st tegid. Teades Toyota hübriidi reaalelu kütusekulu numbreid eriti maanteel (Auris, RAV4) siis on ülimalt raske uskuda, et kui tehas annab 4,1 maantee kuluks siis keegi 3,4
08:37 22.07.2017
ch (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Ei pidanud seda piisavalt vajalikuks tookord, muidu RAV4 vs CH-R hübriid selgelt CH-Ri kasuks, sest puudub nn jõnks kohalt minekul. RAV oli selles mõttes isegi kohati ebameeldiv.

NB! 3.4l/100 km oli kiirusel 85-90, ilma kliimata ning eco modeis, Otepää-Tartu maanteel, mis on pigem Tartu poole pisikese kallakuga. (st eesmärk oli näha võimalikilt väikseid numbreid, reaalselt pole saavutatav)
17:56 13.08.2017
opelcrossland
Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Selle raha eest ei ostaks, CHR korraliku varustusega liiga kallis.

Muudetud 13.8.17 18:11

17:24 05.09.2017
..,. (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Huvitav, et CHR eriti palju linnapildis silma ei hakka- ei pea silmas Tallinna-t ja jutt ei ole ka mingist alevist. Järeldus: 1. Hind kirves. 2. Laoautosid ei jagu ja tarneaeg pikk. 3. Pisikese punni ja olematu kliirensiga autol puudub turg. 4. Varustus võrreldes konkurentidega...5. Hübriid ja selle hind-no sry.
17:47 05.09.2017
uuri asja (registreerimata)
Re: Toyota Chr või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Tasuks uus QQ ära oodata, vist juba hakkab looma. Nissan.ee midagi reklaamib juba, täpselt ei saanudki sotti, kas uus või vana, foto igaljuhul uuest ja lisandunud ka Tekna+
18:07 05.09.2017
marita57
Re: Toyota C-HR või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Ei ole konkreetselt just ainult selle foorumi teema, aga meeldetuletuseks pole paha:

1. Foorumis on KEELATUD:
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine

See kehtib, muide, ka registreerimata kasutajate kohta.
12:32 17.10.2017
pargimaastur
Re: Toyota C-HR või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Uus QASHQAI DIG-T 115 TEKNA 2WD XTRONIC DESIGN PACK 19" nüüd ostetud. Ei hakka lahti kirjutama, mis varustuses on, kellel huvi leiab ise. Sain täpselt seda, mida tahtsin, nii värvi, kui ka varustuse suhtes. Valisin sellepärast QQ, et suurem, kui CHR ja varustus tunduvalt parem. Sõiduomadused head ja salongimüra olematu. Tundub, et uue mudeliga on vaeva nähtud :)

Muudetud 17.10.17 13:19

15:57 17.10.2017
qsqh (registreerimata)
Re: Toyota C-HR või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Peaasi et ise rahu. Tohib küsida mis hinda selle eest ka maksite?
18:44 17.10.2017
pargimaastur
Re: Toyota C-HR või Nissan Qashqai kasutajakogemus.
Hind kujunes tunduvalt paremaks, kui hetkel laoautode sooduspakkumine. Hinnas Design pack 19", metallikvärv, põrandamatid, turvamutrid ja preemiumklassi talverehvid, mis on täiesti haige hinnaga :)

Muudetud 17.10.17 18:49

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.