Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: OUTBACK 2011 OSTU SOOV

21:04 05.09.2017
mina2531
outback 2011 ostu soov
tere soov osta selline isend 2,5 l bensiin aasta alates 2011a automaat ja soov kasutajatelt teada, mida silmas pidada, kütusekulu pole selle küsimuse olulisem osa vaid teada saada millised on tüüpilised kohad või osad, mida eriti jälgima peab. ette tänades adekvaatsete vastuste eest.
21:35 05.09.2017
selgeltnägija sergei (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Lisaõhupumpa hakkad iga natukese aja tagant vahetama koos klappidega, bensiin subarute üks suuremaid ebaõnnestumisi.
21:54 05.09.2017
deoreetik (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
See iga natuke aega on 100 000km? Sest meie oma nüüd meie käes nii palju peale sõitnud ja pole vahetanud mootori juures midagi. Mida enne tehti, ei tea. Ka vabalthingav bensukas. Muretu auto rahulikuks kulgemiseks lühikesele inimesele.
22:14 05.09.2017
mina2531
Re: outback 2011 ostu soov
ma tänan, aga milliste väljaminekutega tuleb arvestada, kui vaja lisa õhuklappi vahetada. endal lihtsalt puuduvad sellised detailemad teadmised subarute kohta
22:17 05.09.2017
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
no oleneb töökoja suurusest ja puhtusest, kuskil lasnaka eragaraažis kordades odavam kui mariines
22:30 05.09.2017
mina2531
Re: outback 2011 ostu soov
mina, siiski pean silmas esindust. olen kõikide autodega enamjaolt saanud esinduses hakkama ja ei tea nendest lasnakatest midagi. kuid kindlasti siidinäppe sealgi ma mõtlen esindustes, aga seal saab vähemalt tehtule garantii ja mõnes pakutakse kohvigi.
23:23 05.09.2017
deoreetik (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
to: selgeltnägija valerka
Oled sa näinud mariine töökoda? Mina olen, meil firmas 4 Subarut ja ikka satub sinnakanti mõnega neist.
Ma pakun, et suur osa lasnamäe nurgatagustest töökodadest on palju suuremad ja avaramad. Põrand on jah ilmselt mariines puhtam ja kohvi saab ka.
Tööd tehakse asjalikult kui ise oled ka asjalik. Töökoja suurus on aga neil ootamatult pisike.
Siiski japsid võiks väheke arvestada ka pikemate inimestega ja Subaru reklaam võiks kehtida ka ilma peenikese teksti lugemiseta.
Umbes 300 000km juures hakkab Subaru rohkem tähelepanu tahtma, enne seda pole vaja põdeda, üksikud juhused kui pead midagi vahetama. Me just müüsime ühe 370 000km sõitnud masina, oli täitsa korras, kuigi mitte enam päris originaal.
00:47 06.09.2017
Selgeltnägija Ivan (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Sec.air pump on olnud probleemiks vanemate st. 2005-2009 autodel. Obk põhimure on ikka elektrilise roolilati lõtk, mis väljendub kolinas. Kesised pidurid, vajavad tähelepanu eriti tagumised klotsid, mis paraku meie ilmastiku ja teeoludes kippuvad kinni jääma ning kuluma. Cvt kastiga tuleks olla ettevaatlik. Tõmblemist ja kriginat-vilinat tuleb karta. Õlipump kastis minemas ning ees ootab kasti vahetus. Ennetada saab cvt õli vahetusega, mida paraku hoolduskavas pole. Esituled ajapikku jäävad nõrgaks, reflektor väsib ära. Selles osas margiesinduse ajalooga autodele kuni 5a või 200 000 saab tuled ""GOODWILL" - GA vahetada. Tuleb ainult tööraha maksta ca 1.2h eest(tule hind ca 1000€/TK). Veermikus nõrgad kohad on aga mõlema stab.varda püksid ja esi õõtshoobade tagumised püksid. Need ei maksa suurt midagi. Info pärineb Selgeltnägijalt Fjodorilt, kes mõnda on ka oma kätega näppind. Auto24 asjatundja ta pole ja neti-lukksepp ka mitte.
00:53 06.09.2017
td (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Firmas oli 4 tk. Koige probleemsem oligi see ainuke 2,5l Kaigukasti remonditi 2x enne 150 tuhande saabumist. Lihtsalt utlen.
07:34 06.09.2017
mina2531
Re: outback 2011 ostu soov
Sellisel juhul bemmimeestelt rohkem õppida. Oli just uuemapoolne volvo ja oli ka koguaeg sama jutt, et see jama ja see jama. Tänapäeva autod rohkem vaatamiseks, kui sõitmiseks
07:53 06.09.2017
stammer (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
lugedes škodafoorumit, siis on nii mõnedki endised bemmi- ja volvomehed oma suure ego alla surunud ja hoopis uue škoda soetanud.
Teemasse ka: vana auto on vana auto.
09:34 06.09.2017
att123 (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Olen 2011 Outbackiga 2,5 cvt läbinud tänaseks 90000km.Probleemiks olnud nagu kõigil karbi ülemist äärte väike rooste ,mille tingib eriti õhuke värvi ja laki kiht.See sai 3a tagasi ära tehtud suure surmaga poolenisti Autospiriti kulul ,kuna just oli 3a garantii läbi saanud.Praegu veel kõik ok pole roostet enam täheldanud.Ka esituled on vahetatud 2a tagasi ja siiani näitavad veel hästi.Viimased 2 hooldust on esindus tahnud tagumisi stabika varda pukse vahetada ,et pidi väike lõtk olema ,aga ise pole aru saanud et loksuks ja originaalid ikka all.Korra jäänud kinni tagumised piduriklotsid ,mis nagu enamus autodel ikka juhtub.Roolilatis ka väike lõtk tunda vaskul pool,aga juba minu arust 3a ühesugune ja pole suuremaks läinud.Nii et arvestades teiste automarkide probleeme ,tundub hea ja töökindel auto olema.Isegi juhiistme nahk pole veel peaaegu üldse kulunud selle läbisõidu juures(enamus linna sõidud, autosse sisse ja välja pidevalt).Muideks seda karpide ülemiste äärte roostetamist ukse tihendite tagant olen ka näinud teistel uuematel autodel.
09:45 06.09.2017
Selgeltnägija Ivan (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Küljekarpidel usteavades roostet põhjustab liiv. mis tihendi peal ning hõõrub värvi läbi. Peske autot normaalses kohas. Pigem tooks välja tagaluugi avas katusel praod. Kui tagaluuk on lahti siis vaadake ülemistes nurkades kus katuse liistud lõpevad ära. 70% vuugis pragu ja paistab natuke roostet=)
10:23 06.09.2017
att123 (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Liiv võib ju ka ,aga probleem pea kõigil ja esindus ise tunnistas ka liiga õhukest värvi kihti seal.Eks tänapäeval hoitakse kokku igal pool ja kus vähegi saab.
10:28 06.09.2017
att123 (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Nii käisin õues vaatamas neis pragusi mis selgeltnägija Ivan tõi välja tagaluugi avas ,aga mul vähemalt vuugid terved ja praod ja rooste puudub.
11:35 06.09.2017
karvanejakole
Re: outback 2011 ostu soov
Peres igasuguseid autosid olnud, Outback kõige probleemivabam. Juhitavus vedel ja suht primitiivne, kuid kehvades oludes suurepärane masin, varuosad kallid, kuid neid eriti ei lähe. Mingeid klappe ei ole samuti vahetatud.
15:02 06.09.2017
fgs (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
97000 läks parem esimene rattalaager, nüüd 105000 peal on kosta et ka vasak tahab vahetust. Ala 200 eur koos tööga esinduses tükk
18:53 06.09.2017
Nojah (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Ront on see subaru ju, ostad uuena siis jah. Kasutatud ostad siis pead arvestama, et hakkad raha alla taguma. Vaadates siin kuidas juba 100t km peal vahetatakse mingeid juppe, mida ühelgi teisel normaalsel margil vaja teha pole.

Muudetud 6.9.17 21:01

01:27 07.09.2017
Selgeltnägija Ivan (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Palun täpsustage mida arvate normaalseks?
12:31 04.10.2017
sakuska
Re: outback 2011 ostu soov
Mul Outback sõitnud 150 k, kuskil 125 peal läks vahetusse tagumine parem rattalaager - umbes 200 eur koos vahetusega.
See on ka AINUS asi, millega on selle auto puhul olnud vaja teeninduses käia, peale korraliste hoolduste.
Ma olen igasugu riistapuudega sõitnud ja valdavalt ikka päris uutega (VW, BMW, Land Rover, Kia, Mitsubishi, Toyota, Skoda, Ford).
Subaru koostekvaliteet on seni kõigist peajagu üle. Ega nt BMW või VW ka midagi olulist pole juhtunud, kuid mingeid pisiasju oli ikka iga natukese aja tagant. Subaruga on just see muljetavaldav, et MITTE MINGIT jama ei ole. Ka mitte kõige pisemaid. Kõik pirnid ja kaitsmed on ka poe omad.
13:13 04.10.2017
63amg (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Subaru ja koostekvaliteet! sa pole ilmselt korraliku masinaga sõitnudki! Subaru on täiesti tavaline idamaa toodang,kus kasutatakse maailma kõige odavamat plasti! hullumat käkki annab otsida!
13:15 04.10.2017
mina2531
Re: outback 2011 ostu soov
Tere sai ostetud siiski legacy 2012 a 2.5 automaat läbisõiduga 85000 otse esindusest vahetus auto oli tagasi toodud ja uus võetud ja kuna autospirit andis nimelt ütles, et seaduse järgi on kaks aastat garantii siis sai asi otsustatud ja juba teisel nãdalal tuli mingi kolin esisilda ja lubati korda teha. Nii et juhtuda võib iga autoga ka riisiveskiga, aga olen omanud palju autosid nii otse tehasest, kui teise ringi masinaid, siis võin julgelt öelda, et masin on aus ja ei hakka teisi maha tegema, kui neile meeldib mõni mu mark ja ta seda kiidab.
13:55 04.10.2017
v6sa
Re: outback 2011 ostu soov
Plast on tõesti kole. Aga halba koostetööd ei saa küll arbuusile kuidagi ette heita. Erinevalt näituseks prantsuse kolmikust.
13:56 04.10.2017
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
lahe lugeda keegi sõitnud 8 margiga, ju nendega kõigiga natuke ja siis räägib kvaliteedist, saaks aru kui oleks kõigi nende 8 läbi ajanud 200+k, siis saaks midagi adekvaatset öelda, aga ka siis hakkab mängu tulema tehnika areng esimese ja viimase mudeli vahel
21:38 04.10.2017
Uduseltnägija Galojan (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Inimesed, kes räägivad, mingitest sõidukogemustest erinevate autodega, pean silmas just neid, kes iga kuu autot vahetavad, siis nende arvamust mitte tõsiselt võtta igasugu vastupidavuste ja koostekvaliteedi teemadel.
Mõni vahetab autosid tihedamini, kui aluspesu.
21:23 15.10.2017
eml
Re: outback 2011 ostu soov
Kõik teised pisivead on suht odavad remontida ainult cvt kast, mis kipub 150 - 200 tuhande juures otsasi andma on kallis tükk ja neid vist ei remondita ka, seega mingeid raskeid koormaid vedada ei ole soovitav eriti haagiseid.
Kui kasutatud osta, siis pooldaks manuaal kastiga kui uut, siis automaati.
Meil vist subaru ei anna cvt kastile pikemat garantiid nagu osades riikides, peale inimeste protesti kus kastid lagunevad juba enne 100 000 läbisõitu ja kasti hind mingi 7000.- €.
08:22 16.10.2017
ubarik (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
ei tea, sõidab juba 5. Subaruga järjest ja 2 viimast on cvt d olnud. Jah kast tahab natuke harjumist ... kuid lagunenud pole neist kumbki, esimesega sai läbi sõidetud ca 200K ja uuel saab kohe 2 a ja 100K täis
15:09 16.10.2017
arbuus cvt (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Tänaseks on võimalik juba Eestis Hõbenooles CVT kaste remontida. Remondihind sõltub sellest, mis konkreetselt viga aga meie kogemusel jääb tavalise automaadi remondi suurusjärku või paarkümmend % rohkem, 2-3k. Tööle antakse 2 aastat garantiid, ainus jama on pikk järjekord.
18:29 16.10.2017
eml
Re: outback 2011 ostu soov
Mingi aeg ei saanud neid veel remontida ja siis sai just selle pärast cvt kastiga auto ost edasi lükatud ja võtsin tavalise 5k automaadi, mis suht töökindel.
Kui nüüd juba saab remontida, siis see 3k remondiga tuleb lihtsalt arvestada ja see polegi nii hull võrreldes esinduse küsituga.
Usa-s pikendati kasti garantii 10 aasta peale või 100 000 miili, seda siis outback 2010-2015. Tõenäoliselt neil sama kast, mis EU versioonil,või on äkki EU oma parem?
11:55 17.10.2017
Ljeeppa33 (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
Kastil tuleb regulaarselt õli vahetada! Soovituslik iga 60 tuh tagant. Probleem, miks need läbi lähevad seisneb selles ,et hooldusraamat ei näe "tavakasutuse" juures üldse kasti õlivahetust ette. Teadmiseks, et meie kliima (talv ja reeglina lühikesed otsad) klassifitseerub raskete tööolude alla. Esinduses auto müümisel sellest ei räägita.
Nagu teisteski teemades juba mainitud, et regulaarse õli vahetamise tulemusel kestavad need kastid küll ja küll.
14:38 17.10.2017
G60
Re: outback 2011 ostu soov
Minule Mariines küll öeldi, et iga 60 000 km läbimise järel on ka kasti ja difrite õlivahetus ja vahetati ilusti ära, ei olnud röögatult kallis. Ma poleks ise seda küsida osanud ja ei jäänud ka mingit kahtlust, et see on nende enda välja mõeldud. Ju ikka tehas soovitab meie regioonis.
15:49 18.10.2017
arbuus CVT (registreerimata)
Re: outback 2011 ostu soov
difri õlide vahetus on täitsa tehase hoolduses ette nähtud aga kasti oma mitte. Nende kastidega on ka nii, et kuidas õnnestub. Mõni sõidab 300 000km ilma õli vahetamata ja ei juhtu midagi, teine ei jõua 100 000 km-ni.

Ameerikas pikendati garantiid jah aga see on puhtalt maaletooja kulu ja kirjadega. Euroopas paraku ei kehti
19:01 01.12.2017
eml
Re: outback 2011 ostu soov
Nüüd teevad meil ka esindused 60 000 pealt kasti õlivahetust. Nagu öeldi tuli subarust kiri kus soovitati hakata vahetama õli 60 000 tagant . XV-l tehti 60 000 hoolduses ka käigukastiõli vahetus ära seega positiivne, äkki kestavad kastid rohkem. Autot ostes öeldi küll, et täiesti hooldevaba aga asjad muutuvad :)
Käru vedada muidugi selle kastiga ei soovita kui vähegi raskem vedu, siis saad aru, et kast pole selleks mõeldud, venitab ja hakkab mingit imelikku kärsakat ajama ju siis kuumeneb üle. Võib olla siledal teel veel aga mingil raskemal pinnasel jääb eriti jõuetuks.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.