Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: STAAZ/KOEFITSENT

19:50 09.01.2018
Hakk546
Staaz/koefitsent
Aastaid vanades teemades on kirjas, et teatud aja jooksul läheb arvestus nulli/samale tasemele nagu esimest korda kindlustades kui ei oma enda nimel sõidukit.
Kas praegu kehtib sarnane asi? Viimati kindlustasin eelmise aasta kevadel. Ei plaani auto ostu enne järgmist aastat. Seega huvitab mind kas mul tõusevad vahepeal kindlustusmaksed rohelise lehe tasemele?
20:23 09.01.2018
hjhjj (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
selles osas nüüd dzhungliseadused. LKF enam boonuste arvesust ei pea ja seltsid panevad nii nagu nägu meeldib.
16:28 01.02.2018
........ (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Asi kisub suht pekki- sama auto, sama kindlustusfirma, pauke pole üle 10a teinud ning aastane poliis nüüd ca 20€ kallim kui eelmisel aastal- oli 54€ ja nüüd 71€. Kusjuures kõige odavam firma, teistel tuli kalkulaatorite järgi saja kanti ja mõnedel ligi 150. Ikka täiega nööritakse.
16:58 01.02.2018
LKF (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
LKF'l on kõige ausam võrdlus:
https://hermes.lkf.ee/
17:31 01.02.2018
dskfn34 (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Jaa. lugu kehva, mina 3 aastat siis oma autot kindlustanud ja hind on kallim kui 3 aastat tagasi. Ühtegi kindlustusjuhtumit pole.
18:11 01.02.2018
korruptsioon lokkab (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Kunagi ca (15 aastat tagasi) oli mingigi loogika selles kindlustuse koefitsendis, nüüd aga tõesti aru ei saa, mis jama järgi nad neid makseid seal arvestavad.
Viimane kindlustuslaks endal oli aastal 2003, mille tagajärjel tõusis koefitsent ja summa suurenes. Sellest on 15 aastat möödas, kuid märkimisväärset makse langust pole näinud. Ei sõida mingi võimsa autoga, ega kindlustuse arvates riskigruppi kuuluva BMW-ga, kuid ikkagi on mõttetult kallis mu kindlustus. Olen käinud otse küsimas neilt ka, kuid tuleb vastuseks demagoogiline bs.
18:47 01.02.2018
........ (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
kuna normaalne juht peab kinni maksma kõik toimunud laksud, siis käibki pidev hinnatõstmine. kohustuslik liikluskindlustus on muutunud kohustuslikuks orjuseks ning pääsu pole kuhugi- sõimad ja maksad.
22:44 01.02.2018
eestielu (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Eesti on vist ainuke riik Euroopas, kus uue auto kindlustusmakse on odavam kui vana. Võrdle omavahel millist auto ja mudelit tahes ja mida vanemaks auto saab seda kallim kindlustus ja mis sellest, et auto enda väärtus langeb iga aastaga.
06:31 02.02.2018
niiooo (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Ega muidu peldikutest liikluses lahti ei saa, peabki hind kange olema.
06:50 02.02.2018
-------------------- (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Nüüd lajatatakse suva järgi. LKF lehet saab parima pakkumise. Poliis.ee lehel on erinevus kuni 10 euri kallim.
08:00 02.02.2018
........ (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
hinnavõrdluste lehtedelt ei näe siiski tegelikke hindu- lähed konkreetse firma kodulehele ja sealt saab üldjuhul veelgi odavamalt. hoiduda tasub ka iizi sugustest vahendajatest- nemad panevad veel enda protsendi otsa. aga et uuel autodel on lisaks veel kasko, siis ilmselt on liikluskindlustust võimalik natukene odavamalt müüa. aga jah, nöörimine käib täiega ning mingit loogikat hindades enam ei ole- kui üks firma pakub x hinnaga, siis teisel võib see olla kaks korda kõrgem. juhi staaž ja liikluskäitumine ei näi enam midagi mõjutavat. absurd. tigedaks ajabki see, et teiste tehtud avariid nuheldakse korralike juhtide kraesse.
08:20 02.02.2018
to eestielu (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Tegelikult pole siin auto vanusega mitte mingit pistmist.See lihtsalt tundub nii.
Tegelikult tõuseb hind kõikidele autodele ja kogu aeg.Seda põhjendatakse pidevate firmade "kahjumitega".
08:26 02.02.2018
vanames
Re: Staaz/koefitsent
Ajuvaba et mõnes firmas on rohkem kui 2 korda kallim
Inges aasta - 59.20
Gjensidige aasta - 137.14

08:40 02.02.2018
maaks
Re: Staaz/koefitsent
Ainult 2x vahe?!
Mul IF 128,92€ ja BTA 510.58€. Ingesest (945,72€) ei hakka üldse rääkima :-)
Nagu näed pole sul põhjust hädaldada, sul kindlustus praktiliselt "tasuta käes".
16:25 02.02.2018
solksolk
Re: Staaz/koefitsent
Ma ei tea kindlustuse vabaks minemise tõttu enam kindlalt öelda, aga tean, mis oli enne.
Kui riskigrupp veel kehtis, siis ei olnud see sugugi ainuke mõjutaja.
Auto mark, aastaarv ega hind ei mõjutanud liikluskindlustust üldse ja kui praeguseid kalkulaatoreid vaadata, siis ei mõjuta endiselt.
Küll, aga mõjutas seda vanasti, võimsus kw, auto arvel oleku koht, auto kasutusvaldkond, üldjuhul, siis tavakasutus, omaniku vanus ja see kõik siis omakorda korrutati mingi valemiga riskigrupiga/koegitsiendiga läbi.

Ma olen vaadanud ka praeguseid liikluskindlustuse kalkulaatoreid ja mulle tundub, et taoline asi jätkub, ainult standartset riskigruppi enam pole ja kindlustused saavad rohkem omalt poolt mõjutada neid makseid.

Selles osas võite kindlad olla, et pikas perspektiivis tõuseb kindlustus kindlasti, kui võrrelda meid Saksamaa ja Inglismaaga, on meie kindlustuste hindadel arenguruumi mitmekümne kordselt.
Minu teada mõjutab mingi osa kõigi kindlustusmakset ka see, kui palju on eelmisel aastal kogukahjusid olnud liikluskindlustuses.

Nii, et, kui tahad odavat kindlustusmakset, sõida nõrga mootoriga autoga ja ole korralik juht ja tihti paistab ka samas seltsis pikalt olemine kasuks tulema ning muidugi hinnavõrdlusi vaata.

Muudetud 2.2.18 16:26

17:43 02.02.2018
63amg (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
saksas oli 3 kuud 3 seeria disla bemmile 450.- euri liikluskindlustus.küll me neile järgi jõuame.diisel meil ju juba kallim,kui saksas
18:02 02.02.2018
............. (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
nagu näha siis saksast ja sealsetest asjadest ei tea sa midagi ja kuulujutte lisadega pole ka mõtet siia edastada.
20:49 02.02.2018
professor_sammaljalg
Re: Staaz/koefitsent
Lkfi võrdlus pole võrdsetele alustel - 2006a 1.3d Opel Combo on nende andmetel kõige odavam Ergo €150, pikaaegne isiklik maakler Credo pakkus sama Ergo aga €168.

Minnes Ergo iseteenindusse selgus aga, et see on €150+km, seega mõttetus.
21:22 02.02.2018
looder23
Re: Staaz/koefitsent
Hmm, 150+km (käibemaks)? Kindlustus on km vaba ja seda ei tohiks hinnale lisanduda.
21:25 02.02.2018
........ (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
combo eest 150 raha?? täitsa pekkis ikka kus nöörivad.
22:05 02.02.2018
63amg (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
mida sa punktiir öelda tahad.mis kuulujutud
09:29 03.02.2018
professor_sammaljalg
Re: Staaz/koefitsent
Ma ise ka tundsin hämmingut, aga mõtlesin, et ju siis. Süveneda ei õnnestu, kuna Combo isa firma nimel ja mina seda seetõttu Ergos kindlustada ei saa.

Eelmine aasta oli €160, mingeid kahjusid pole olnud ei autol ega omanikul. Kindlustust arvestatakse kaubikul registrimassi järgi, mis ei ole ikka loogiline, samale Harjumaa aadressile registreeritud 100kw ning 120kw sõiduautodel on mõlemal aastamakse €100 ringis.
10:30 03.02.2018
eestielu (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Kuidas ei hind auto vanusega seotud? Võta oma praegune auto ja vaata lkf lehelt kindlustuse hind. Tehtud. Nüüd võta sama auto 3-4(või rohkem) aastat uuem varjant ja tee sama päring. Ei ole ikka seost?
11:41 03.02.2018
hjhjj (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
sel aastal on kindlustsuste hinnad tõunud nagu seltsid väidavad .Ja selle üheks põhjuseks kahjude tõus liikluses.
Samas aga oli eelmisel aastal eestis liikluses vähem surmajuhtumeid kui kunagi varem. Huvitav kas siis "plekimõklimisi" oli tõesti rohkem. Kui nii on siis on surmajuhtumite vähenemine tulnud puhtalt autode turvalisuse paranemise arvelt maanteeamet ehib ennast võõraste sulgedega kui väidab, et nende hea töö on asja taga.
See omakorda võib tõsta kindlustuste kulusid tõesti. Ja eks remondikohad väänavad ka topelthinna kui arve kindlustusseltsile läheb.
Kui aga lk hind erineb 5 ja rohkem korda nagu siin eelpool keegi väitis siis on kusagil viga. Eestis kindlustsusseltse palju ja nii konkurentsitihedal turul pole selline hinnakõikumine võimalik.
12:31 03.02.2018
solksolk
Re: Staaz/koefitsent
Olen ka neid kalkulaatoreid vaadanud ja hinna kõikumine on tõesti suur.

Kuid auto hind ega aastaarv ei mõjuta endiselt kindlustusmakset, sain sellele just kinnitust.
Mõjutab ikkagi peamiselt võimsus ja seejärel sõiduki liik ja kasutuspiirkond ning kasutaja ajalugu.
Võtsin võrdlusesse 2015 S klassi mersu 3,0 190kw diisel
ja VW Phaeton 5,0 230 kw diisel 2003 aasta

Sõltuvalt kindlustusseltsist oli kindlustusmakse kas sama või siis hoopis Phaetonil kallim.
Kuigi S klasis mersu müügihind on 59 000 Eurot
Vw Phaetoni müügihind 2699 Eurot

Näiteks minu aastamakse sellistel autodel IF-s oleks 117,58 Eurot.
Seevastu
PZU 172,20 € S klassi Mersu
PZU 185,64 € Vw Phaeton

Inges teeb ainsana kallima pakkumise S klassi Mersule
Inges 126,76 €
ja VW paheton Inges kindlustuses oleks 117,57 €
See väike vahe, ehk siis auto mark ega hind ei mõjuta liikluskindlustust võib endiselt öelda
Põnevaks läheb olukord Audi A8-ga 230kw 4,2 bensiin, mille müügihind on 1200 eurot ja aastaarv 1994
If on endiselt 117,58
Aga korraliku pirni paneb siin PZU 551,16 €
ERGO 297,96 €
Inges 212,19 €
Tõsi, see Audi on võimsam ka, aga 2015 S klassi Mersu on soodam kindlustada, kui 1200 eurot maksev 1994a Audi A8, kuna ta on lihtsalt 230kw.

Arvutuste allikas
https://hermes.lkf.ee/#

Ma ei tea, kuidas need vahemikud praegu on, aga vanasti mäletan, et kahjulik oli omada 142kw autot, kuna täpselt alates 142kw läks kindlustus järsult kallimaks ja üle 160kw polnud vist tollal enam vahet, täpselt ei mäleta.
Paistab, et ka praegu mõni kindlustus teeb vahet kas auto on 190kw või 230kw ja mõni mitte.

Muudetud 3.2.18 12:35

13:49 03.02.2018
........ (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
kunagi oli ka 100kw juures piir, kas ka praegu, ei tea täpselt. igatahes mu 85, 92 ja 107kw autod kõik eri hinnaga, tootjad muidugi erinevad, vanuselt enamvähem ühte auku. avariid pole ükski neist teinud.
15:11 03.02.2018
solksolk
Re: Staaz/koefitsent
Neid vahemikke oli mitmeid.
Üks vahemik oli ka see, et 88kw sierra kindlustus oli kallim, kui 85kw oma, kui ma õigesti mäletan.
ja 44kw auto kindlustus oli grammike kallim, kui 49kw, ma ei tea miks.
19:42 03.02.2018
Kindlus tus (registreerimata)
Re: Staaz/koefitsent
Kunagi loeti vähemasti pisemaid ja lahjemaid samuti ohugrupiks. 55- midagi oli see kõige odavam, siis -85-141 ja peale seda polnud enam vahet. Hetkel ei teagi. Endal 169 passis ja kõige hullem ei tundu, midagi üle soti vist aasta. Jamadesse pole sattunud ja auto elab Tallinnast väljas, sellest vist palju abi, kuna naisterahvas maksab enda punni eest märksa rohkem.
20:11 04.02.2018
solksolk
Re: Staaz/koefitsent
Ma ei tea, mis ajal sina neid vahemikke vaatasid, aga mina vaatasin 2002-2008 aastate vahel neil.
Siis oli kõige odavam 49kw kandis kindlustada, 85-88kw oli 88kw variant kallim.
ma ei mäleta vahepalseid vahemikke, aga 142kw auto kindlustus oli kalllim, kui 141kw ja siis üle 160kw oli jälle kallim, aga siis oli ühtemoodi kallim, kuni lõpuni välja.
Kui naisterahvas maksab punni eest märksa rohkem, siis on tal lihtsalt kas lühem või teistsugune kindlustusajalugu ja sõltub ka seltsist, milles ta kindlustab.
Tallinnas on kallim küll, aga vahe on väike.
11:43 05.02.2018
looder23
Re: Staaz/koefitsent
professor, kindlustus siiski km vaba teema. igaks juhuks kontrollisin üle ühe poolhaagise kindlustus. algselt viskab samuti summa ilma käibemaksuta, aga kui lõpuni minna siis annab koheseks maksekohustuseks sama summa mis algselt seal tabelis, seega km ikkagi ei lisandu. ei tea miks nad nii seda seal kajastavad.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.