Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: VOLKSWAGEN MULTIVAN T5 ÔLIKULU SUUR

12:04 14.05.2018
peepveevo
Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Volkswagen Multivan T5 2,0 TDI 132kw 2011 aasta oma on hakanud õli võtma palju, milles probleem vôib olla?

Muudetud 14.5.18 17:31

12:24 14.05.2018
... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
suur läbisõit

Muudetud 14.5.18 17:30

13:05 14.05.2018
stammer (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
kui palju on palju?

Muudetud 14.5.18 17:30

13:59 14.05.2018
peepveevo
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
1600km sai sõita kui tuli põlema hakkas ( eelmisest ôli juurde panemisest sai spidokas 0 pandud) siis sai 100 km sõita kui uuesti hakkas tuli pôlema. See probleem on see aasta tekkinud. Läbisõit 141700 km

Muudetud 14.5.18 17:30

14:37 14.05.2018
ts (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
kas tuli tähendab siin tasemeanduri tuld või õlituld ja kui palju on 'juurde pandud'?
liiter? kaks?

kui 100km peale liiter ära kaob, siis on Sul kuskil meeletu õlileke (pragu karteris? turbo puhul kõik sisselaskesse? õlirõhuandur lekib? veel midagi sellist-> kindlasti ei ole tegemist asjaga, mida mootoriruumi vaatamata on võimalik likvideerida)

Muudetud 14.5.18 17:31

16:09 14.05.2018
... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
võiks ju ise ka jalad p..e alt välja võtta ning tiiru ümber auto teha- kas all on loik, kas sumpast tuleb sinine pilv välja, kas õlivarras ka reaalset elu peegeldab või polegi tal varrast? taoline kogus ei kao märkamatult.

Muudetud 14.5.18 17:31

16:40 14.05.2018
stammer (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Mis õli kasutad? Mida rohkem küsimuses infot, seda kiirem ja täpsem vastus.

Muudetud 14.5.18 17:31

21:38 14.05.2018
kpl (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
kui ei leki siis kolvirõngad, üsna levinud viga neil.
08:16 15.05.2018
R (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Üsna kindlalt on asi silindrite pinnakatte läbikulumises.
Kõva kiht on väga õhuke ja kuna mootor pisike ja kere raske saavadki need mootorid kas pisut ennem 200 000 või peale otsa.
Tuttav sõidab kiirabiauto peal ja neil kõigil mootor vahetatud sarnase läbisõidu peale ning seest avaneb selline vaatepilt.
08:52 15.05.2018
onu heino (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
väga vilets mootor õnnestunud teha, t4 peal palju pikaajlisemad,samas janusemad lärmakamad ja jõuetumad.
09:17 15.05.2018
lamberts (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Nii mõnigi T5 omanik õhkab T4 poole.
09:45 15.05.2018
mul ka selline (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Nüüd küll hilja, aga ise arvan, et kui õli mõistlikult vahettada, siis ei tohiks silindri seinad ära kuluda.
10:10 15.05.2018
... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
...ei ütleks küll,et vilets mootor,omal 128 kw ja läbisõit varsti 600000,õli 10000 km peale0,5l.õlivahetus iga 10000 km tagant,teen kõik hooldused ise,esindust ei usalda,mida seal sisse pannakse ja kui palju,seda ei tea keegi,raha aga küsitakse palju,autoks 2006 aasta multivan.
10:11 15.05.2018
Grandmaster B (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Nagu alati, teemaalgataja annab probleemi kohta nii minimaalselt alginfot kui vähegi võimalik. Mis viga? Kirjutada raske? Kesse kurat viitsib nii lakoonilise jutu peale pakkuda mis autol täpselt viga on.
Mina pakun et viga on õlivahetus välbas. Kui välp on algusest peale 30 000 km (nagu see tänapäeval sageli on), siis ei ole ime et mootor enneaegselt kulunud on. Ja loomulikult ei ole tänapäeval moes mootorit enne sõitu soojendada. Kasvõi paar-kolm minutit. Selle asemel hakatakse kohe külmalt kangutama.
10:25 15.05.2018
.. (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
A6 ja Amaroki peal kestab küll,30000km ja mootor nagu uus veel, tühimass sama.Oleneb ikka hooldusest.
13:42 15.05.2018
nähtud-tehtud (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Teemasse. T5 2.0 tdi 132kw bi-turbo mootorid ongi probleem, peale 100tkm kui mitte ennem hakkavad 1000km kohta vähemalt 1L õli võtma. Võetud neid pulkadeks ja pandud kokku. Lahendus on lasta silindrid hülssida. Tallinnas pöördu Tõukuri või corsa motorsi poole.
14:53 15.05.2018
peepveevo
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Vabandust!
ma ei istu kogu aeg arvuti taga, et jälgida siin toimuvat. Arvuti vahendusel julgetakse küll igasugu pahna kirjutada- "Kõvad mehed" nagu te omast arust olete.
Kui oleks auto all õliloik, siis ma ei postitaks siia seda teemat. Naisterahvana ei jaga ma nendest mootoritest eriti ja esindusi ka ei usalda, seepärast lootsingi siia postitades probleemile mingitki lahendust leida. nii et veelkord vabandust kui infot liiga vähe sai.
Miinimumist maksimumini sai peale valatud nii 1,5l Castrol Edge Titanium FST 5W-30 täis sünteetiline ja sellega sai 1610 km sõita, siis hakkas uuesti kollane õlikannu märk põlema aegajalt, sai törtsu veel peale valatud.
mis puutub enne sõitu mootori soojendamisse, siis seda olen alati teinud, sama asi sõidu lõpetamises, ei sureta mootorit koheselt välja.
mis puutub VW mootorisse, siis teine samasugune 128kW T5 Transporter 2005 a. oma on sõitnud üle 400000 ja ei mingit sellist probleemi.
15:15 15.05.2018
Naerapuruks (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
No nii ongi, vana alguse aja T5 peal 128kW mootorid kestavad hästi aga uuema facelift T5 peal see 132kW ei kesta.
Ja kui T4 saaks uuena osta, siis enamus omanikud eelistaks seda, need kestsid väga hästi aga kahjuks korralikku enam eriti ei leia.
Jama lugu, minul jäi selle tõttu buss ostmata, teisi ka ei tahtnud.

Hülssimine tundub mõistlik kui kõik muu on tiptop korras.
15:23 15.05.2018
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
autokaugele inimesele, kui välja ei tilgu siis jääb üle, kas põleb mootoris ära (täpsema diagnoosi saab panna pädev mootorilukksepp kes on antud mootorit näinud) või siis kellegi kuri käsi virutab õli vaikselt
mehed kes teavad mida teevad https://www.youtube.com/watch?v=D1-lSdyAQJk
15:50 15.05.2018
... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
ei meie tea, kas peep on mees või naine.
16:57 15.05.2018
ts (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Üdiselt Saksa insenerid väidavad, et 1l 1000km peale on normaalne õlikulu.

Muu maailm niimoodi ei arva aga ju siis on.
Soovitaks esmalt vaadata uuesti ja kriitiliselt üle, et ega mootoriruumis kuskil lekkeid ei ole. Seejärel jälgida iga 100+/-50 km tagant õlitaset (sel võiks ikka õlivarras kah olla).
Kui õli kulub vähem, kui enne, siis võis olla tegemist mingi anomaalse nähtusega.
kui kulub samapalju, siis võiks võtta õhuvõtutorustiku laiali ja vaadata üle, kui palju seal õli on-> kui see leemendab, siis on tõenäoline, et turbo lekib.
Kui seal on asjad enamvähem korras, siis on vaja juba tõepoolest mootorile sissepoole vaadata.
tavaliselt muidugi mootor ei kulu selliselt, et 1 kuu jooksul õlikadu nii palju suureneb (eeldusel, et välp on 10 tuh, siis kui varem ei pidanud õli peale kallama ja nüüd saab sama aja jooksul karterijagu õli peale kallata, siis ei usu hästi mootori "loomulikku" kulumist)

17:57 15.05.2018
stammer (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
"ei meie tea, kas peep on mees või naine. "

Nagu näha võib Peep ka naine olla - moodsad ajad, peened kombed. Ärgem olgem nii vanamoeliselt tagurlikud.
Võimalik, et see õli lihtsalt ei sobi sellele mootorile (kuigi spetsifikatsioon lubab).
Ma ei ole isiklikult mittekunagi Castrolit kasutanud, isegi BMW-des mitte.
18:19 15.05.2018
63amg (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
volkaril on õlivahetusvälp 50000 km! mitte mootorid pole kehvad,vaid inimesed on koonrid! vanasti oli välp 10000.kui linnasõit e. rasked tingimused ,siis 7,5 tuhat.sellepärast need vanad mootorid pikaealised olidki
18:33 15.05.2018
ADV rider (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
kas tagasihoidlikud "141700" km oled ise esindusest väljasõites kogunud we? kui ja siis mootorit soojendades õlivahetades jne. tehes se õlikulu selliseks on kujunenus siis on kyll saast moto aretatud. teine variant,et ostsis väikse lõbisõiduga korras auto otse saksast, aga tegelt said 60000+ tuhhi paari idioodi poolt läbihooratud räime,kellel pole hooldustest vähematki.
mul endal õnnestus tegelt ka paar aastat tagasi samasuguse sümptomiga wv touran osta, pool aastat hiljem selgus,et pole mõtet käia tööl.et wv pidada. Camaro km hind oleks odavam olnud :)
proobleemid said lõpliku lahenduse-pild,kuulutus üles ja nägemist. Õnneks toodetakse maamunal ka teisi automarke.
kasutatud wv vanadele külma närvi ja paksu rahakotti.
18:51 15.05.2018
Punkel (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Ple seal mingit paksu rahakotti vaja. vw on pommikindel säästumasin. Ega masin ple süüdi kui õlivahetusega koonerdatakse. Õli välp on ikkagi maks 10tkm. 30-50tkm välp ju naljanumber.ükski õli ei kesta niikaua puhtana. peab jällegi paika sesamanegi tark ütlemine - loll lõhub raudkangi kah ära
18:57 15.05.2018
ADV rider (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
pommilindel säästumasin IRW.
23:05 15.05.2018
R (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
23:42 15.05.2018
samumeie (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Ainult vw mootori silindri siseseinad kuluvad, oleks Peugeot Experdi või MB Viano valinud, poleks seda probleemi.
06:28 16.05.2018
............... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Sakslane annab igale autole kuni 1l/1000km kohta. Saksas on kiirteed, kiirused suured, seoses sellega ka pöörded. Kõrgete pööretega hakkab igasugune auto õli tarbima, fakt !
08:20 16.05.2018
q900761
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
mida enam targutada. Juba kirjutati, et 2.0 132kw biturbo on tüüpveaga ja plokk kulub ära 100000ga hoolimata sellest kui hoolas sa oled. Samas 103kw versioon kestab
12:29 16.05.2018
td (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Esiteks vaadake palju neid marke on ,kel kõigil sellesinased mootorid peal,pool Eestit ehk ja mis veel reaalsed läbisõitud. Loomulikult esineb selle koguse juures ka probleem e rohkem,kui mõnel hobiautol 10t peale.
17:55 16.05.2018
63amg (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
plokk ju sellepärast kulubki,kui õli ei vahetata! on väga suur vahe,kas õli vahetatakse 2 korda,või 14 korda 142 tuhande läbisõidu juures! kõik need nn.tüüpvead saavad kõik alguse kokkuhoiust,et näidata esimesel 100000 km läbimisel,kui odav on autot pidada
18:03 16.05.2018
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
63amg (registreerimata) - jäta see vahetusvälbast jahumine, see mootor sõidetakse kohviks ka 5k välbaga
06:34 17.05.2018
................. (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Ega ei usu küll. Iga loll saab aru et 30-50k välp on rumalus, või ei saa aru ikka ?
Kui määrdeomadusi enam ei ole siis õli enam ei määri ju.
07:18 17.05.2018
63amg (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
naised ja diletandid ei saa iialgi aru,mille jaoks üldse õlivahetus vajalik on!
10:05 17.05.2018
VL (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Turbokas on selline värk, mis ei pruugi iga kord loogikale alluda. Isiklik kogemus nt VW Crafteri (2,5; 100kW) puhul. Samasuguse, äkitselt tekkinud õlikao puhul aitas lambdaanduri vahetus.
11:36 17.05.2018
kaubikumeees (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Kõik räägivad ,kui hästi kellelgi kestab 600 tuh Ja teisel ei kesta .
Asja point on selles et vanem on alates 2003 aasta 2,5 Tdi 5 silindriline ja uuem on 2,0tdi 4 silindrit.
Niisiis teema on ikkagi uuema kohta, pole vaja rääkida vanast 5 silindrilisest.
Endal on mõlemad praegu ukse ees ja erinevuse saab aru.Kaasaegsed mootorid on väiksema töömahuga ja resurss ongi väiksem ....
Lihtsalt saastenormid ei võimalda enam toota vanaegseid mootoreid.
Vahetan ise 2,0 tdi mootoriõli poole tihedamalt ,kui ettenähtud ,ehk iga 20 tuh tagant(tehasevälp 40 th.)
Seda teinud algusest peale kui masina ostsin natuke kasutatuna.Õli ostan ka sellise ,mis vastab tehasenõuetele ja vahetan ise.
.Hetkel on sõitnud 250 th ja õli ei kao kuskile ära ,ega vala juurde !!!!
13:14 17.05.2018
autoremm (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Sellel pildil mootori blokist ,ei ole see kulumise tagajärg .Minu silm ütleb ,et mootor on kinni kiilunud ,õlituse puudumise või ülekuumenemise tõttu.
Hülsi pinnal on ju näha kolvi sulamise jääke.
18:01 17.05.2018
k... (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Silindri tööpind kulub ära. Sellest on juba mitu aastat tagasi juttu olnud kui veel üks VW mootor ja Porsche 996 mootoritel sama probleem.
06:39 18.05.2018
................ (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Küljel olev alt ülesse pik triip on kulumise jälg, üleval olev suur "latakas" on sulamise tagajärg. Ei ole siis kunagi kulunud hülssi näinud millel kolv on soone sisse hõõrunud ? Selline vaatepilt (sooned) on 2t mootoritel tavaline, eriti kui kasutatakse valmis tehtud seguna bensiini (vähe õli) Pigem suitsegu sinist(üli rohkem) kui vähem. Aga see selleks. 20 000 tuhat on absoluutne maksimum mida ühe õliga maha vurada. 10 000-15 tuhat või aastas korra ja ei ole ühegi mootoriga mingisugust jama !
00:08 20.05.2018
autoremm (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
20 000 tuhat on ikka päris üüratu number .
Pigem ikka 20 tuhat.
21:50 20.05.2018
kelm69 (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Enda t5 mootor vahetatud 137000 km peal. kui ilusti küsida siis tehas maksab osa kinni sellest lõbust isegi peale garntiiaja lõppu. Viimases lõpus kulus 1l õli 800 km peale. Soovitan esindusse pöörduda selle murega. Norras on isegi 190000km läbisõiduga mootorivahetus garantii alla läinud. Ja jutt käib 2,0 132kw mudelist, nii et pole mõtet teisi siia teemasse võrdluseks tuua.
11:09 21.05.2018
Naerapuruks (registreerimata)
Re: Volkswagen Multivan T5 ôlikulu suur
Need kes arutavad õlivahetusvälbast mingi mootori puhul, palun pange alati juurde mitu liitrit konkreetsesse mootorisse õli mahub. Kas näiteks mingi 3,4 liitrise õlikogusega ja 8 liitrise õlikogusega mootoris on õli eluiga sama pikk? Ütleme nii, et mõlemad on näiteks 110kW mootorid, üks uus moodne pisike turbokas ja teine vana rahulik vabalthingav suurema töömahuga.
Ma ütleks, et lisaks õli kogusele seal moodsas ülelaetud mootoris saab õli palju rohkem "koormust" kui seal vanas vabalthingavas.
Mulle tundub, et on oluline vahe lisaks mootori iseloomule ka karteris oleval õli kogusel. Muidugi kui mootor on kehvasti ehitatud, siis teine teema.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.