Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: NIISKE ILMAGA JÄÄB SEISMA

15:15 14.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
niiske ilmaga jääb seisma
Tegemist '92a., 2,0L, 85kw passatiga. Niiske ilmaga, kui olen natuke maad sõitnud, hakkab mootor turtsuma, pöördeid enam üles ei võta, jätab hullult vahele, jõudu kaob täiesti ära ja varsti sureb üldse välja. Kui siis natukese aega seista lasta, saab jälle sõita, tundub nagu oleks miski asi kapoti all kuivada tahtnud. Kuiva ilmaga probleemi ei ole. Jagajakaan, küünlajuhme sari, küünlad ja süütepool-kommutaator kõik uued. Kas midagi peaks tihendama või mingit ühenduskohta puhastama ma aru ei mõista, kus kala on.
21:36 14.09.2004
volli (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Kontrolli lambda anduri juhtmeid
21:55 14.09.2004
Karburaator (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Pane õhupuhastaja talvisesse õhu võttu ja probleemid kaovad.
22:55 14.09.2004
juss (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Karburaatoril õigus.Kui sul ümberlülituse automaat ei tõõta siis pene klapp kogu aeg talve peale ja anna minna.
09:32 15.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
andke palun lihtne kirjeldus, et miks see auto siis sellepärast kohe seisma jääb ja kuidas see ümberlülitus teha/ korda teha.
Tänud ette asjalike soovituste eest.
09:37 15.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Üks tähelepanek veel asja juurde, see jama toimub ka +20 kraadise sooja ja niiske ilmaga. Seega arvan, et rolli mängib niiskus.
09:50 15.09.2004
Ints (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Kui see jama on ka +20 kraadise soojaga,siis ilmselt talvise/suvise õhuvõtu probleemiga tegu ei ole.Pigem on viga mingis ühenduspistikus,mis on ilmselt mingit sodi täis ja mis niiskusega hakkab vajalikku signaali kuskile lühistama. Juhtme katkestusega tõenäoliselt tegu pole,sest sellisel juhul on asi vastupidine:kuiva ilmaga ei tööta,niiskusega töötab.
10:17 15.09.2004
Tauno (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Pakun, et jagaja kaas.
Külmalt on kondents või veetilk kuskil ühes kohas. Soojenedes lööb kaane veeauru täis ja hakkab üle peksma..
19:42 15.09.2004
Karburaator (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Kui Sul on ikka õesti karburaatoriga auto, siis on tegemist niiskusest põhjustatud karburaatori peadoseerimissüsteemi KÜLMUMISEGA. Ehk siis natuke aega seisab ja tänu mootori soojusele sulab üles. Ei ole oluline milline on välisõhu temperatuur. Tähtis on õhu niiskus, mis suurel kiirusel läbi õhu düüsi laheb ja samal ajal väga intensiivselt jahtub. Lõppeb asi külmumisega ja mootor vist enam ei taha tööd teha sest temakesel puudub küttesegu.
20:07 15.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
No ma siiski ei usu, et suvel mul kapoti all miskit jahtuma hakkab, pigem soeneb. Mida kiiremini õhk liigub, seda suurem on hõõrdumine, seega temp. tõuseb, kuid arvatavasti seal ta nii kiiresti ei liigu. Mul on tegemist pritsungiga mootoriga. Ma ise Intsu jutuga päri, ostsin miski aerosooli, mis mõeldud elektriseadmete ja n. el.skeemide puhastamiseks. Plaanin sellega pistikud, ka näiteks ajupistik, kindlasti aga kkommutaatori/süütepooli pistik, jne. üle pihustada, et siis puhtaks harjata.
20:19 15.09.2004
Mart (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Sellistel temperatuuridel karburaatori külmumist ei teki. Mis puutub aga eelmisesse väitesse õhu hõõrdumise kohta ,siis siin eksite.Tegemist on Joule-Lenzi efektiga, võite lisa lugeda ,kasutades otsingut.
20:24 15.09.2004
Karburaator (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Oleksid võinud ju kohe kirjutada, et tegemist pritsungiga. Sellisel juhul soovitan külastada diagostikat. Ise võid viga otsida väga kaua.
21:27 15.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Sellise aastaarvuga Passateid ma ei tea kas üldse enam tehti karpadega. See selleks, kuid kas pritsungis ei saa sellist külmajama tekkida, ei ole ka monopritse, on hargpritse või oli sellel mingi muu nimetus.
Diagnostika leiab vea siis kui see viga parasjagu toimib, kuid seal on kindlasti kuiv ruum ja kohale jõudes töötab mootor ka kindlasti juba väga hästi, seega pean ikka ise ravitseja olema kahjuks.
Kardan ise ka, et otsin seda anomaaliat kaua, kui üldse leiangi.
23:44 15.09.2004
volli (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Ära otsi anomaaliat, otsi viga lambda juhtmes.
00:32 16.09.2004
diagnostiku hakatise vastus -> (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
no tere hommikust, on ikka diagnostikud siin koos.. annavad ullult asjalikku nõu siin, iseendal pole aimugi et selle aasta passatid olid mono-motronic pritsega. räägivad mingist õhu dyysist ja doseer bla bla... mingid raketiteadlased olete vä? ja kuidas saab lambda natukese maa tagant auto seisma jätta? ega ta immo ei ole. pigem teeb segu rikkamaks kui kehv yhendus. tundub nagu keegi oleks just naabrimehe käest kuulnud uut sõna- lambda andur, ja kohe vaja oma tarkust teistelegi näidata. ja kust tuleb selline arvamus et kyttesegu soojeneb hõõrdudes mööda kollektorit? äkki olete kuulnud et aurustudes vedelik jahtub? kuidas siis konditsioneer töötab teie arust? kuumeneb oopis see vedelik seal ringi liikudes? tee siis käsi bensiiniga kokku ja vehi ymber enda, kas hakkab soe käel?
viga paistab teile kõigile lausa silma ju! vihjet ma ei anna samas.
ega ma ei pahanda kellegiga, ma pigem innustan loogiliselt mõtlema :P
edu karburaatorite remontimisel! (tegelikult ma ei saa yldse aru kuidas karpa töötab)
09:26 16.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
to diagnostiku hakatise vastus

no nüüd on süda rahul- sest jälle oled kõva mees olnud. Pika jutu kirjutasid, kas alati klähvid niimoodi eemalt. Kas keegi on seetõttu kohe nii ****** sinu arust, kui hetkega ei tule ise mõne asja peale. Nüüd mõtle mees miks see foorum siin üldse olemas on. Võibolla tõesti, et olen sellel teemal natuke tumba, sellepärast ju nõu küsingi. Peakin ma ennasttäna ennelõunat veel oksatõmbama vä.

Tegelt peaks vist igaks pettek ka kütusefiltri ära vahetama, lisaks pistikute puhastamisele.
10:23 16.09.2004
Tragunn
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Täitsa naljakas... Täpselt samad sümptomid tekkisid mingil hetkel mu eelmisel masinal, vaz 21053. kuiva ilmaga abs kõik ok, kui vihma sai, siis käima läks ok, sõitis natuke maad ja seejärel ühekaupa silindrid tagant ära... kuni sõidu pealt suri, seisid teeääres 10 minsa, kõik ok... sõida edasi... natukese maa peale sama pull otsast peale.

Minul jäigi viga leidmata... aga mõtlesin, et äkki on kuidagi abiks teadmine, et sama asi ka vanal karpaga siksisl ette tulnud. Ehk aitab viga leida.

Ise kahtlustasin siis süüdet, ehk siis süütepooli ja juhtmeid... jagaja kaasi sai mitu vahetatud ja rootoreid kahh... aga autol sai aeg täis ja juhtmeid enam ostma sellele ei hakanud.
12:49 16.09.2004
diagnostika hakatis ärkas (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
ei ma ei klähvi alati kaugelt... kui tuuakse töö ette, siis teen ära, aga kui keegi tuleb infi uurima et ise kodus nokitseda... siis vaatan altkulmu pisut, kuna mina olen oma hariduse saamiseks roppu vaeva näinud ja pääris suure summa investeerind ja keegi pole mulle selleks sentigi niisama andnud! niiet päris lihtne on siin nõu kysida ja siis auto korda saada suht tasuta. samas risk on valenõuande järgi toimetada ja pärast asi veel hullemaks ajada. selliseid tulemusi olen väga palju näinud ja omanikke kyynarnukiga eemale hoidnud, kuna kõik on ni jube targad õpetama, kuigi on ise auto nii peeti keeranud enne, et oma mõistus otsas ja viimases hädas diagnostikasse toonud selle risu. nii et ära ytle et oled pisut tumba sellel alal. mina olen kyll õppind ja kogemust ka veidi... samas ytlen et õppida on veel rohkem... ja asi areneb ka veel edasi.. nii et katsu sa järgi jõuda.
ok, esimeseks prooviks.. pane manomeeter voolikuga salongi ja sõida seni kuni see viga tekib, siis jälgi mis kytuse rõhk teeb. siis tuleb teine proov......
13:59 16.09.2004
Ruslan (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Kas õhufilter on ka uus ikka ..?
Minu meelest , sul tuleb ikka BOSCHis diagnostikat ära teha . Lõppkokkuvõttes tuleb odavam lahendus . Ja sellest tuleb alati alustada .
http://www.bakt.ee/?cat=14

"Diagnostika leiab vea siis kui see viga parasjagu toimib" - ei ole tegelikult nii . Kui auto elektrisüsteemis oli mingi viga , see jääb mootori arvuti mällu . Diagnostika peaks ikka aitama .
14:23 16.09.2004
W 123 (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Kõige tõenäolisem siiski jäätumine. Ka plusskraadidega. Lennukitel loetakse karburaatori jäätumisohtlikuks temperatuuriks kuni + 20. Monopritse puhul sama. Proovi õhuvõtu talvine asend ära.
22:07 16.09.2004
Kummaline Aga Tõsi (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Tegelikult näib, et nimetatud probleem on VÄGA PALJUDEL KORRA VÕI ROHKEM ESINENUD ja järelikult suhteliselt levinud. Kuid keegi ei tea vastust anda! Räägitakse karba külmumisest, sädeme ülepeksmisest jms... kuid ükski asi ei ole täiesti täkkesse läinud. Näib nagu elaks automootoris vihmaga mingisugune tige kaval kala, kes vimkasid viskab, aga nii et ennast naljalt kätte ei anna. User "Diagnostikahakatis" tundub, et just nagu midagi teaks, aga kuna ta on üli ülbe kuju, siis kahjuks ta ei räägi ja ausalt öelda, ega nüüd enam ei tahagi et ta räägiks- ta on oma margi juba täiega täis teinud. Võibolla keegi muu siis teab probleemi olemust ammendavalt valgustada... Näiteks mina olen sama moodi samasuguse asjaga kokku puutunud täpselt sama auto juures mis Tragunn'gi. Auto 2105 tegi selliseid trikke... Käima läks ilusti - matsust, ka vihmase ilmaga ja külmaga. Vihmase, lörtsise või niiske ilmaga oli täiesti tavaline aga see, et auto käivitub, sõidab linna vahel lühikesi otsi probleemideta... niipea aga kui trassi peale saad, ja ühtlase kiirusega pikalt liikuma hakkad, siis mingil hetkel on nagu kuulda, et auto hääl muutub kuidagi kumedamaks,vatisemaks,summutatumaks,plörisevamaks, ja õige varsti hakkad märkama kuidas gaasile rõhumine enam auto kiirust ei kasvata- justkui ei jõuaks vedada või nii. Samas nagu erilist vahelejätmist ja kakkumist ka ei taju, niipea kui tee äärde seisma jääda, ja tühikäigul mootori häält kuulata siis kuuled kuidas see küll käib, aga tühikäik ei ole ilus ühtlane nagu peaks. Liikuma hakates sama jama- jälle kaob mootorist jõud, kuni selleni et mootor lausa plörisema hakkab ja üldse vedada ei jõua (lõpus on tõesti selline tunne et justkui kaks pütta oleks tagant ära või miskit sellist). Igaljuhul kui siis masin kinni pidada,mootor välja suretada ja oodata, siis 10 min pärast käivitub probleemideta ja sõidab paar kilomeetrit ilusasti, siis hakkab sama jama peale. Kõige kummalisem on see, et vahetatud on kõik küünlajuhtmed - kõige paremate vastu mis saada oli, kõik küünlad on uued, uus jagajakaas on peal ja jagaja ise on ka heas seisukorras. Karburaator on vahetatud aasta tagasi tutika vastu ja mootor heas korras, surved normaalsed jne. Õhuvõtja klapp on tõstetud aastaajale vastavasse asendisse. Täielik müstika! Ainus mis vahetamata on, on tõesti süütepool, kas viga on tõesti selles?! Või mingis kütusesüsteemiga seonduvas asjaolus? HELP!
22:43 16.09.2004
endine passati omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Oli mul passat 2,0 100kw 1990a.samasuguse jamaga,otsisin viga lolliks.Viga tuli välja juhuslikult,lambda juhtmed olid keerdus ja isolatsioon vigastatud.
10:19 17.09.2004
passat'i omanik (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Loetlen nüüd mis ma enda autol selle jama pärast vahetanud olen, kusjuures olen ka alati kaupusest küsinud kvaliteettooteid (Forss).
Süütepool/kommutaator, küünlajuhtmete sari, küünlad, jagaja kaas + rootor, kõik filtrid vahetatud õigeaegselt, lambda vahetasin ka ära, sest oli kutu ja juhtmed asetasin nii,et kindlalt ära ei kõrvetaks.
Muidu norm. mootor, töötab ilusti, jõudu piisavalt, kütuse kulu ka 7L/100km ümber, suuremalt jaolt linnasõitu lühikeste otstega tipptunnid jne sealhulgas.
Temperatuuri- ja gaasisiibriandurid on ka vahetatud.
10:35 17.09.2004
Fade (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
1,8L 79KW passatil (hargpritsel) tegi selliseid trikke õhulugeja anduri - kas klemmid ei anna korralikult ühendust või on vastav andur omadega õhtul
13:15 17.09.2004
passat (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Täpselt samad sümptomid olid eelmine sügis 2,0 passtil, seisma ei jäänud kunagi, aga tõmblemist oli küllaga, jõud kadus ja tuli. Peale jagaja, süütejuhtmete kontrolli soovitati lambda juhe vahetada. Juhtmel oli isolatsioon katki ja vahetus aitas. Diagnostikast polnud küll mitte midagi kasu, ruumis jooksis mootor perfektselt kuigi sai pritsiga vett pihustatud, lihtsalt ühe mehaaniku soovitus aitas.
13:17 17.09.2004
passat (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Täpselt samad sümptomid olid eelmine sügis 2,0 passtil, seisma ei jäänud kunagi, aga tõmblemist oli küllaga, jõud kadus ja tuli. Peale jagaja, süütejuhtmete kontrolli soovitati lambda juhe vahetada. Juhtmel oli isolatsioon katki ja vahetus aitas. Eelnevast diagnostikast polnud küll mitte midagi kasu, ruumis jooksis mootor perfektselt kuigi sai pritsiga vett pihustatud igale poole, lihtsalt ühe mehaaniku soovitus aitas.
18:34 17.09.2004
nokkel (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Lahe lugeda seda juttu.
Diagnostikuhakatis kaitseb oma "investeeringut", teised ei leia jälle viga. Omal kaks vanemat audit olnud kunagi, mõlemal oli miski jama. Selliseid "diagnostikuhakatisi" olen kah palju näinud kes ainult pappi küsivad. A la korda ei saanud aga tööd tegin - maksa kinni. Sellistele tontidele olen tavaliselt keskmist sõrme näidanud.
Kui ei taha nõu anda, siis ära targuta.
20:24 20.09.2004
uudistaja (registreerimata)
Re: niiske ilmaga jääb seisma
Ei tea kas passati omanik sai auto korda? Kui nii, siis teavita ka teise.
21:44 06.10.2004
potsataja (registreerimata)
kas saab või ei saa ja kuidas?
1,8 mono värk 66kw kas keegi on teinud miskit selle mono asjaga et käiks tunduvalt paremini ja võimsamalt ja mida nimelt ?tänan ette asjalike nõuannete eest
võix ka pakkuda kes selliste asjadega tegeleb

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.