Sisene

 

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: TOYOTA DIISEL

22:02 16.05.2006
Kuitskuits
Toyota diisel
Millised on Toyota diiselmootorite erinevused? Pean silmas just vanemaid mootoreid, nii turboga kui ka ilma, ning uuemaid D4D mootoreid. Millised on kütuse kulud, kas on hea minekuga või väga uimased ja kuidas on lood vastupidavusega?
12:14 17.07.2006
... (registreerimata)
Re: Toyota diisel
toyota diisel mootor (vana või uus) on teadavasti maailma parimad
14:09 17.07.2006
Kaidi (registreerimata)
Re: Toyota diisel
00:36 08.09.2006
Tattooo (registreerimata)
Re: Toyota diisel
02:45 08.09.2006
ken (registreerimata)
Re: Toyota diisel
toyota bensukad on ikka paremad kui dislad
08:43 08.09.2006
(registreerimata)
Re: Toyota diisel
carina peal 2,0D, ilma turbota. Vähe imelikku müra tekitab teatud kiirustel, aga samas ainult korraline hooldus, õlikulu 0, kütusekulu rasketes oludes (haage, boks, lühikesed otsad) 6,7. Uimasuse üle ei kurda, aga pole ka eriti sportliku stiiliga.
18:15 08.09.2006
ken (registreerimata)
Re: Toyota diisel
vanad toyo dislad on lärmakad ja uimased, vastupidavus harju keskmine. võta parem bensad, need on läbi aegade toyo trumbid olnud.
09:33 09.09.2006
somm (registreerimata)
Re: Toyota diisel
siis oled küll vale vana diiselt proovida saanud toya diisel on läbi aegade üks vastupidavamaid ja vaiksemaid konesid olnud võrreldes teistega ,mäletate neid ihatse kaubikuid mis soomest tassiti mootor igas kaks kere ära ja käivitus iga ilmaga
20:33 09.09.2006
ken (registreerimata)
Re: Toyota diisel
mäletan vaid tossavaid, üleni roostes kerega, vaevu koos püsivaid ja julmat kolisevaid hiace sarasid mida soomlased meie vaestele väikefirmadele ja eraisikutele iga hinnaga pähe püüdsid määrida..... õnneks on see aega läbi....õnneks.
14:41 11.09.2006
kohuke4 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Üks parimaid autosid mida olen pidanud on olnud avensis 2,0TD 98a väljalase.Ei mingeid muresid.Soovitan soojalt.
15:57 06.10.2006
kallo
Re: Toyota diisel
omal sarnane asi sama ilma turbota mootoriga. Et mootor ja kere lähevad resonantsi teatud pööretel. Need pöörded on umbes 1300 ja umbes 2300. Sel ajal on keres tunda suuremat värinat. muudel pööretel on kõik OK. Ja see värin keresse läheb kuidagi õhupuhastaja kaudu.. et see võtab just selle värina sisse. Kui selle õhupuhastaja filtri kaan lahti võtta, on asi palju parem.
16:07 06.10.2006
Vata (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ei tea kus see kirjas, et Toyota diisel mootorid maailma parimad? Vaiksed? olen nõus, aga kas ka vastupidavad? Kas oled kuulnud MB DIISEL
09:13 09.10.2006
vv (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Avensis 02 D4D keskmine küttekulu 6,3 linn+maantee, liigub sarnaselt bensiini põletavaga.
21:49 10.10.2006
Toyo Ko-Ken (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Endal Corolla Verso 2,2D4D 100kW mootoriga. Kesmine kütusekulu siiani enam-vähem 5,5- 5,8 l/100km linn+ maantee (sõitnud 18000km). Edasi läheb väga hästi arvestades, et auto tühimass on 1580kg ning täismass 2160kg ja kiirendus 9,3s kiiruseni 100km/h. Sõita on mõnus, sest mootori max. pöördemoment on "saadaval" laias vahemikus 2000- 2800 p/min juures. Tegelikult veab juba päris reipalt 1200- 1500 p/min juures.
Sõltumata tootjast on uuemad diidslid ikkagi päris hea minekuga. Endal olnud kunagi 2,0D mootoriga 86.a. Nissan, mis kulutas küll vähe kütust (nii 6,0 l/100km) aga kiirendust võis ka kalendriga mõõta.
13:10 11.10.2006
somm (registreerimata)
Re: Toyota diisel
ei vaidle et mb vanad dislad olid vastupidavad ,kuid uute kohta ei saa seda küll öelda, vähe sellest et nad lärmavad ei ole ka neil kiirendust kui turbo tagant ei tõukaks
11:17 12.10.2006
neelas keele alla (registreerimata)
Re: Toyota diisel
toyo diisel ja maailma parim? Huvitav kus see kirjas on või on see mõne haiglase fänni unelmettekujutus? On ikka siin foorumis (eriti Toyota) igast ****e kes ise ka aru ei saa mis välja suust ajavad? Adekvaatset infot ära siit oota.
15:49 12.10.2006
somm (registreerimata)
Re: Toyota diisel
kahju kui "neelas keele alla"läks ka se viimane mõistuse raas sinna kuhu keelgi,kui ka keegi kiidab oma autot siis see ei ole keelatud aga oma aju kääblikust ei maksa küll siia kommida
16:34 12.10.2006
Vata (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ei ole Peugeoti fänn pigem vastupidi, aga kas mitte nende HDI ei olnud parim miski aeg?
MB uued diislid on vägagi vaiksed ja mida MB väga hästi teeb ongi just diisel mootorid mida ei saa öelda nende bensukate kohta.
15:28 06.11.2006
kökerdis (registreerimata)
Re: Toyota diisel
tahaks rohkem kuulda ka picnic diisel autodest. kuidas talvel vastu peavad
21:18 08.11.2006
rxrds
Re: Toyota diisel
toyota on läbi aegade häid mootoreid teinud: nii diisleid kui ka bensukaid.
ei käi just sõiduautode alla aga diisel ikkagi. nimelt kasutan töö juures iga päev toyota tõstukit, aastast 86. mootor on 6-ne rida diisel. kapotialune on kuiv nagu sahaara kõrb ja kaks talve on ta ilma probleemideta käima läinud. seisab õues ka öösel. käib ja kestab küll.
teemasse veel nii palju et kas keegi on sõitnud BMW 740 BiTD-ga. mootor mis paneb selle kahetonnise luksuse liikuma sportautolikult. 530 d on omal kohal soorituse, ökonoomsuse ja kestvuse poolest.ainus millest aru saad et tegemist on diiselautoga on mootori tasane urin tühikäigul. minu teada on juba aatstaid BMW noppinud aasta mootorite auhindu ja seda nii diislite kui ka bensukate osas.
ehitas ju audi lausa ringrajale diiselmootori, LeMans 24 tunni sõidu ka võitis. VW sõitis pariis-dakari rallit diisel-touaregiga. samal rallil osales minu teada ka mitsubishi diiselmootoriga. mb on aastaid olnud taksojuhtide lemmik. mõistagi diiselmootoriga autod. taksistide läbisõidud kipuvad erinema pereisa sõitudest kordi. jällegi kestab. muidugi on vanad mootorid lärmakad ja uimased.
jaapani autode diislid on enam-vähem samatasemelised. erinevusi on aga mitte nii suuri kui näiteks opeli ja peugeot' vahel. oleli insenerid 'laenasid'
Baierlastelt kahe-poolese turbodiisli oma Omegale. on vähemalt mootor mis seda autot ka liigutab. peugeot on alati olnud diiselmootorite alal 'pioneer' tema konstrueeris 2.4 rida-kuuese vanale bmw-le, 2.3 R4 sierrale, millest fordi insenerid 'võlusid' välja 2.5 scorpale ja transitile. levinud kubatuur,1.9 sai just alguse peugeot' poolt. too aeg andis see parima võimsuse-ökonoomsuse-kestvuse suhte kindlaksmääratud kolvikäigu ja -läbimõõdu juures.
tulles tagasi toyota juurde võin väita et need on kestvad mootorid, ei ole eriti janused ja liiguvad nobedalt ja vaikselt. nagu kõik uued diislid ei kannata ka toyota kehvakvaliteedidaga kütust ja õli. D4D on mitme mudeli peal ja erinevas võimsuses tootmises olnud juba päris pikka aega ühe mootori kohta. olin elke-autos tööl ja toyotade kapoti alla oli asja ainult hoolduseks vajalikele protseduuridele. väga harvadel juhtudel tuli midagi vahetada.
kokkuvõtteks pead sa ise järeldusele jõudma mida sa tahad. tänapäeva autod on muutumas üha enam sarnasteks. ehituslikud erinevused jäävad järjest väiksemaks. on hakatud jagama autopõhhjasi, mootoreid ja muid detaile. seda kõike ikka selleks et hoida kokku arendus ja tootmiskulusi. suuremad ostavad ära väiksemad ja väetid. uute lahendustega ja suurte investeeringutega puhutakse hing sisse igasugustele markidele ja mudelitele mis oleks muidu hukule määratud. ei hakka nimetama VW-Audi AG omanduses olevaid brände, GM on emafirma paljudele tootjatele jne.
läks küll pikaks ja teemast välja aga loodan et saad midagi kasulikku teada
18:12 10.11.2006
Pez (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kui väljas külma üle -20 kraadi,siis hoovi peal iga teine sakslane näeb kurja vaeva oma disla käivitamisega.Samal ajal meie majapidamise 2 diiselmootoriga toyotat käivituvad hetkega....ja kui keegi tahab teada maailma parimat diislit,siis see on kahtlemata toyota starleti 1,5 diiselmootor,mille tõmme teeb samaväärsetele kiirenduses pika puuga ja 450000km ilma ühegi tõrketa seljatage,ei kiirusta veel kaugeltki lagunemismärki endast andma.
12:18 13.11.2006
A (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ei tea ei kurda kuid enda Opel 2.0dtl käivitus ka möödunud talvel -32, ei näe nagu õigustust su jutule. Kui mootoris kõik ok, siis ta lihtsalt peab käivituma.
15:41 13.11.2006
rocketman
Re: Toyota diisel
Kust otsast Toyota diislid nüüd maailma parimad on? Minu teada on just sakslastel ja prantslastel diislite vallas kõige rohkem kogemusi ja teadmisi. See et 450 000 on läbi sõidetud ei ole ka mingi näitaja, tean Renaulti ja Mersu diisleid mis on isegi rohkemgi sõitnud ja sõidavad veelgi. Kui meie kütuski oleks veel kvaliteetne.....
16:46 13.11.2006
Pez (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ma tahaks peale starleti 1,5 diisli veel kellegi teise tootja 1,5 kulumata diislit näha,kui seljataga 450000???unes ka vist ei leia.Eks igaüks kiidab ikka oma aga opeli diislit ma küll endale soetada ei julgeks ja mersu diisel logiseb nagu mikser oleks plekkämbrisse visatud.
17:28 13.11.2006
Pez to A (registreerimata)
Re: Toyota diisel
sa siis olid nende poolte õnnelike hulgas..sul peab ikka tõesti korras opel olema.
08:33 14.11.2006
Harry (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Tojota ei ole diislites mingi tegija. Mootorid riknevad kergesti ja on väga janused. Kui kavatsus tojota osta siis soovitan bensukat, vötab sama palju kütet kui tojota disla ja peab paremini vastu ka.
08:58 14.11.2006
võsakunn (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Mul td, kuid probleem selles, et masin ei jaksa minna enam edasi õieti. nädal tagasi ostetud. rebis edasi julmalt, kuid nüüd ei jaksa üldse minna. just vahetasin kütusefiltri, kuid abi ei midagi. kas sellel võib olla peidetult kusagil see väike küttefilter ka? või on pumbas miski filter veel, mis võib olla umbes?

ehk oskab keegi aidata.

ette tänades
09:57 14.11.2006
agu (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kas Sa Harry oled kunagi üldse mõne Toyota diisliga sõitnud, või räägid mida naabri vello täis peaga saunas rääkis? Täiesti asjatundmatu jutt või on sul mõni näide mis siis täpsemalt rikneb?
Endal hetkel firmas kasutuses 3 uut Toyotat suured läbisõidud (ca 60000 aastas)ja probleeme pole ,erinevalt volkarist ja peugeotist mille diislid lärmavad mis kole ja edasi ei liigu.
09:05 15.11.2006
valts (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Võsakunn, kas sul õhufilter on puhas?
18:35 03.12.2006
..... (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Toyota Hiace oli sõtnud 1 000 000 ja ainult esinduse hooldusega.
22:11 03.12.2006
Toomas Poiss (registreerimata)
Re: Toyota diisel
OLen pidanud kaht diislit. Esimene oli Peugeot 406 2,0 HDI. Hea mootor aga kõik ülejäänu lagunes, mis kiiremini, mis väheke aeglasemalt. Eriti hull oli olukord veermikuga. Praegu sõidan Avensise 2,0 D4D-ga. Mootor on samuti hea, tõmme on piisav, küttekulu 406-ga võrreldes grammi võrra väiksemgi. Aga mis peamine - ülejäänud auto püsib ka koos. Lisaks ütlen, et kuna olen peale nimetatud kahe mootori proovinud veel päris paljusid teisi diisleid, siis minu absoluutne lemmik on BMW kolmene diisel. Super vaikne ja jõuline. Aga auto ülalpidamiskulud on ka teisest klassist.
16:00 17.12.2006
Tom (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Tahan ka disla avensise osta 2005 2,0 85kw on kellelgi kogemusi,autoga Prantsusmaalt.
21:11 18.12.2006
toyota (registreerimata)
Re: Toyota diisel
oman 2,2 d4d.130 kw versot ja olenküll väga rahul.kui pöörded on 2.5 kõrgemal hakab küll liikuma nii ,et bensukad tagatulesid näevad.müraga peaks veel toyota vaeva nägema .
00:13 29.12.2006
Brunn (registreerimata)
Re: Toyota diisel
2,0 D4D - jõuline, hea minek, hea kiirendus. Autol läbisõit 200 000km ja siiani vaid korralised hooldused. Muul ajal kapoti alla asja ei ole.
That´s all!!

NB mehaanikud!!! - iga mootor käib korralikult, kui selle eest korralikult hoolt kanda!! Muidugi juhul, kui ei ole tegemist tootjapoolse apsakaga.
00:06 30.12.2006
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
see peaks ikka väga lahja bensukas olema et dislale alla jääda, mõni mees ajab siin küll pada
00:13 30.12.2006
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
....samuti ka toyo dislade lärmakus ja vibra pole just need küljed mille üle see tootja uhkust peaks tundma.
19:37 30.12.2006
Rait (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Sa peaks oma tedmisi värskendama ja uut 2,2 D4D D-CAT mootorit proovima, siis ei räägiks enam seda juttu.
17:08 31.12.2006
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
mulle piisas sellest kui sain 3 a vana avensist proovida ja võrrelda enda sama vana passatiga
18:11 31.12.2006
Kolm d-Toyotat (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Toyota diiselmootoritega on ainult positiivsed kogemused.
13:28 02.01.2007
somm (registreerimata)
Re: Toyota diisel
võin tuima näöga praalida et saksa disla on ****,käisin mõned päevad tagasi oma vana carinat ülevaatusel näitamas ja tore oli vaadata kui minu ees oli üks õnnelik supikukk kes oli saanud õnnelikuks passati omanikuks,ja aasta arv oli vist2000 kuid oh õnnetust see oli palju kiidetud diisel ja läbisõit vist pealt sada tuhhi nagu ta ise väitis,kuid see ei läinud heitegaasi testist läbi,ma ei julgenud oma toyat peale ajadagi mul km.285000,ja vanus ka 95 a. väljalase,kuid läks puhtalt läbi. Lubatud on 3 mingit ühikut passatil oli 3,85 ja minu toyal 0,64.Kus juures auto on tõesti raudne,seisis aasta otsa viskasin aku peale igaks juhuks pumpasin käsipumbast paar korda ja võtit,töötab nagu kell.Seisab sellepärast,et aasta tagasi sai soetatud tuttus ja vana pole jõudnud müüki panna ,kui kellelgi huvi antku foorumis teada,räägin tast lähemalt
14:12 02.01.2007
to somm (registreerimata)
Re: Toyota diisel
toyo omanikud ongi tuima näoga kuna nende aju on juba müügimeeste poolt nii ära tuimestatud, et enam muud nende suust ei kuulegi kui auto kiitmist... võibolla passatil piisas ainult anduri vahetusest? aga noh, hea, et õnnelikuks said, niikuinii su carina ****a ei taha keegi ;) Mul oli just hiljuti praeguse autoga täpselt vastupidine näide kus toyota ei saanud läbi aga egas ma sellest kohe järeldusi ei saa teha. Kasutatud auto on kasutatud auto aga ainult erilise arengupeetusega tegelased saavad teha ühe isendi põhjal järeldusi.

Ise olen 2-hte toyotat pidanud ja müügimehed pole mu aju sandistanud... Uus auto ei ole enam toyota, sellest ka minu kuri kommentaar ;) Puhtsüdamest öeldes aga ma ei julgeks küll väita, et toyota nüüd teistest tootjatest tunduvalt vastupidavam on. Väga suhteline on see kõik.
14:18 02.01.2007
kraff (registreerimata)
Re: Toyota diisel
toyota omanikud on enda autos üsna valjuhäälselt kindlad

Ise olin ka kuni esimene probleem tekkis. Eks ma tunne nüüd häbi oma ütlemiste pärast aga tookord läks mul 25000 krooni remondile. Mingi hooratta defekt oli mis pidi kõigil avensistel olema aga noh sellest me siin ju ei räägi ;)
20:53 02.01.2007
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
paistab et siin foorumis ongi kokku kogunenud kas paadunud fanatid või müügimehed kes siin tasuta reklaami keerutavad ja seega ka natuke kägu ajavad.
21:16 02.01.2007
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
to: somm. vaata aga kes siin räägib, sa mees üldse tead midagi saksa diislitest ......vaevalt, sõida oma riisikotiga rahus edasi ja kujuta ette ta sul maailma parim on, reaalsus on ainult midagi muud.
08:45 03.01.2007
HEHH (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Avensistel hooratta defekt. Naerukoht. 25k parandamiseks. Veel suurem naerukoht. Volkkari müügimehed (ja kes iganes veel) käivad siin udu keerutamas, sest ei saa aru miks nii paljud Toyota omanikud rahul on.
12:41 03.01.2007
to HEHH (registreerimata)
Re: Toyota diisel
loe seda siin ja ära plärtsu oma rumalat juttu niisama, kui midagi öelda ei ole siis hoia mokk maas:

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=82744#656313
15:18 03.01.2007
no (registreerimata)
Re: Toyota diisel
siin HEHHI ja sommi taolised mehed udu ajavadki ja vaevalt et volkari mehed oma nina siia pistavadki sest nad oma masinatega vaat et isegi rohkemgi rahul.
12:58 04.01.2007
VVV1
Re: Toyota diisel
Avensise hooratta deffektid pole mingi "jämu" keerutamine. Üle maailma tuntud tõsiasi.
Juhtub ka parimatel masstoodete tegijatel.
13:21 04.01.2007
Katsetaja (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ma arvan,e t mõlemil margi, nii wolkaril, kui Toyol on omad head ja vead, aga tahaks vastata "no Kommentaarile:
Huvi pärast lõin lahti Auto-24 margifoorumid, nii, et kuvaks viimast 100-t teemat, siis sajast 36-l juhul otsiti volkari foorumis mingit lahendust probleemile, viidati probleemile jne.
Toyo puhul oli see arv sajast 11.
16:20 04.01.2007
anti (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Auto24 järgi ei tasuks küll mingit statistikat pidada sest enamus autoomanikke ei otsi siit foorumitest oma probleemidele lahendust
16:42 04.01.2007
katsetaja (registreerimata)
Re: Toyota diisel
13:18 05.01.2007
Kala (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Üks väheseid asjalikke kommentaare tundus siin rxrdsi oma olema, ülejäänud kipuvad ikka oma kiitma või võrdlematuid asju oamavehel võrdlema.
Igal autotootjal on erinevas ajajärgus rohkem ja vähem õnnestunumad mootorid ja see jutt, et nüüd üks või teine selle peale sitt on, ei saa kohe kuidagi tõsiselt võtta.
Näiteks Audi VW grupi 98 tootma hakatud V6 2,5TDi mootorid on selgelt ebaõnnestunud just oma vastupidamise suhtes, samas on 1,9 TDi väga hinnatud ja hea võimsuse-ökonoomsuse suhtega.
Samas on Audide vanad 2,4 ja 2,5TDi reas 5sed vägagi hinnatud ja vastupidvad mootorid.
Paljudel mootoritootjatel on teiste tootjate mootorid laenatud ja teinekord peitub vastupidavus just lihtsuses, sest ühed vastupidavaimad diiselmootorid ongi 80ndate lõpust pärit. ja seda nii Toyotal, VW, MB, BMW-l, Peugeotil jne. (Diiselmootoreid peeti vahepeal väga tervisekahjulikeks ja nende arnegut pärsiti kõvasti, sellest ka vahepealne seisak selle mootori arengus.) Eelmisel aastal ilmus kas Autobildis või TMis ka diisli eri, kes viitsib loeb sealt juurde.
Vandes autodest rääkides, siis enda 93 aasta vana Audi 100 läks ilma katalüsaatorita ülevaatuselt ilusti läbi ja ei suitse ega tahama samuti, nii et see ei ole Toyota eripäea.103kw kohta on keskmine kütusekulu nii lannes kui maanteel kõigest 7,5l seega kui sellest lähtuda, siis peaks see ju parim diisel olema.
Samas ei saa ju nii võtta, sest mootoritel on erinevad väänded, tehnoloogiad, materjalid, silindrite arvud, kogemused, autodel erinevad hinnad jne jne. Seega kui tahate võrrelda võtke konkreetne mootor ja konkreetne auto, aasta jne jne. siis saab juba kõrvutada sarnaseid teisi tootjaid.
Vastasel juhul on siin varsti 1000 mõtetuid mõtteavaldusi.
02:15 11.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Loodan,et keegi loeb ja arvab midagi.Auto on Lexus Is 220 d 135 kw,1996.a. Aasta tagasi lõi lambid põlema ja Amservis öeldi,et DPF filter umbes.Lasin Tartus välja võtta.Sügisel kui külmaks läks enam hästi käima ei saanud.Amserv ütles,et eelsoojendus küünlad läbi.Vahetasin ära.Midagi ei muutunud.Nii sai kuidagi aasta otsa sõidetud.Kui lambid põlema lõi jätsin auto seisma.Kui uuesti käivitasin kustusid ära ja nii päris pikalt.Enne sügist käisin diagnostis.Selgus,et kütte surve vajub maha.Viisin auto Amservi.Nüüd öeldi,et vaja vahetada küttepump,küttelatt ja pihustid.Auto ei suitsenud,jõud ja kiirendus olid head.Ainult need veakoodid ja käivitamisraskused.On siis tõesti nii rämps auto,et 197000 -km pealt nii kotti jookseb? Tankinud Soomes ja Eestis Statoilis.Millest võib-olla tingitud asjaolu,et hävivad pump,pihustid ja kütuselatt korraga?
06:32 11.12.2016
oopeliomanik (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kui pump läheb siis viibki kuuldavasti tavaliselt ka pihustid ja lati kaasa. Aga tuleks ka mingi muu töökoja hinnang võtta ilmselt ja kui küünalde vahetus midagi ei muutnud siis tuleks Amservist see raha tagasi küsida.
10:28 11.12.2016
ka (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kütte surve vajubki maha. Aga nüüd vaja arvutiga vaadata käivitades kui ruttu pump surve üles lööb
11:14 11.12.2016
kmk123 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
See pumba häda on paljudel uuematel diislitel. Omal on kahel BMW-l vahetatud.
X6 2012 läks pump vahetusse juba 50000km pealt
X1 2013 vahetati pump, pihustid, latt, torud ja paak , ls. oli väheke alla 100000km.
23:36 11.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Pump olevat täis mingit rauapuru.Eks see on siis sealt edasi läinud.Ega muud oska arvata,kui kütte viga.
18:04 19.12.2016
lennuhull
Re: Toyota diisel
Avensisel (dsl) on mootor suht normaalne , võtab vähe kütust (tegin aastase katse -arvestuse) , keskmine kulu oli 5,7 l. sajale , selle sees ka talvised kohapealsed ülessoojendused ja suvine kliimaseadme tarbimine.Ostsin mingi 5 aastat tagasi Toyota diisli just sellepärast, et enne oli mul Corolla dsl, mis oli kole kokkuhoidlik ja ei vajanud mingit hooldust( ainult filtrite ja hammasrihma vahetust iga 100 000 km järel. Oli kole hää auto, aga plekid kõdenesid lõpuks ära.Sõitsin sellega 600 000 km.Kord, peale 3 a. seismist otsustasin talvel ( oli miinus 28 kraadi) käivitumist katsetada. Andsin vaid 1 kord eelsoojendust aga mootor turtsatas hetkega. Roosna Alliku autolammutuse mehed ütlesid, et Toyota corolla on kindlalt maailma parim diisel.Pealegi saab kõigi remondiga ise hakkama. Tahtsin osta endale uut corolla dsl-t , aga ei leidnud. Seepärast ostsin Avensise. Viimane on muidugi modernsem, aga pidamine läheb kallimaks.Üks kõige suurem insenerlik möödapanek on mu meelest kahemassiline sidur.Need ei taha vastu pidada.Ei saa aru, miks selline asi üldse välja mõeldud on.Ma panin endale ühemassilise (tavalise ) peale ja ei tunneta küll mingit vahet.Nii, et kui osta soovid , vali tavalise hoorattaga ( kahemassilisi toodeti ainult mõni aasta, mille täpset daatumit enam ei mäleta.
Aga EDU!
18:19 27.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Täna selgus,et pump,pihustid ja kütuselatt on ideaalses korras,Rauapuru juttu enam ei aeta. Nüüd olevat viga kütusepaagis oleva pumba voolus.Kui pumbale otse voolu andsid käivitus kohe. Teevad selgeks,et äkki aju vigane.
Kurb muidugi on see,et Amservist ei õnnestunud pikka aega teavet saada.Kord oli mehaanik Tallinnas,siis rääkis teise telefoniga jne.Aga lubasid iga kord tagasi helistada.Täna siis peale pidevat helistamist lõpuks sain mehaaniku kätte.Lõpeb vist asi sellega,et tuleb üldse uus auto osta,kui esindus ka viga tuvastada ei suuda.
23:52 27.12.2016
. (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Pihustid on nõrgad.
11:11 28.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kuidas see paagis oleva pumba tööd mõjutab? Amserv väidab,et pihustid korras.
23:41 29.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Tänane seis siis: Helistati,et auto on valmis.Läksin järele.Viga olevat olnud selles,et paagis olev pump ei saa voolu.Et aju ei andvat vastavat käsku.Asi oli lahendatud nii,et sillati relee kontaktid,et pump kogu aeg lööb.Küsiti 400 raha.Autkoheselt aga......... Mitte ükski elektriline lisa ei toiminud.Rool istus vastu armatuuri,pakiruum ja kütteluuk ei avanenud,kesklukk ei töötanud jne,jne.Võeti uuesti ette.Kolm tundi ja mingit tulemust.Öeldi,et neil oli aku tühjaks läinud ja auto olevat mälust tühjaks läinud.Et tulgu ma millalgi tagasi siis vaatame.Ma sellist autot enam ei tahtnud.Nüüd peale väikest mõttevahetust sain asendusauto ja üldse ei tea,mis edasi saab.Mootori katted olid tagapingile visatud ja terve salong haises nii nagu diislitsistern seest poolt. Lohutuseks öeldi,et panime 20 l kütet ka sisse aga see on see sinine küte,et ma teaksin.Selline on siis tänasel päeval Amservi esinduse töötase.Raske uskuda aga nii on.
12:07 30.12.2016
n. (registreerimata)
Re: Toyota diisel
viimasele, maini ära ka millise Amserviga tegemist, kas Tartu omaga?. mina soovitan pöörduda kaebusega Toyota Baltic ASi poole.
13:46 30.12.2016
344ikarus (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Jep, ara jata seda asja niisama.
Hoia palun meid voimalusel edasiarenguga kursis
Edu ning jaksu
15:22 30.12.2016
jube lugu (registreerimata)
Re: Toyota diisel
siin on selline jama sulle keeratud et tuleks kindlasti tarbijakitsesse pöörduda ja tuleb ka nõuda ilmselt tekkinud kõrvalkulude hüvitamist sul.
Ja sinise kütuse eest pead otse politseisse või tolli teatama. Muidu ühel päeval kontrollivad ja saad sina trahvi.
Amservil oli ka ju see mootori rikkumine uuel Land Cryiseril õlivahetuses mimgi aasta poolteist tagasi, millest ka lehtedes kirjutati.
12:31 31.12.2016
v6sa
Re: Toyota diisel
Säärane sigadus nõuab edasimenetlemist.

Rool ja käigukang käsi määrisid? Pildid tegid sellest bardakist? Need tuleb koos pahase kirjaga saata pealikule.

Menetlust kiirendab oluliselt auto valmistaja vastavale kontaktile saadetud kiri koos pildimaterjaliga. Ning mainimine, et autosse tangiti tavaliikluses kasutamiseks keelatud (põllumajanduslikku) kütet!

Aga kogu kolgatat on mõtet läbida alles siis, kui asi tõesti nii oli....
13:12 31.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Rool ja käigukang käsi ei määrinud.Kõik on just täpselt nii nagu kirjutanud olen.Leian,et viga mille pärast auto neile viisin pole ju ka tegelikult parandatud.Kui relee kontaktid sillatakse siis selle eest 400 euri maksta on tibake vist liig.Seda enam,et autot remonditi 3 nädalat. Kõige nutusem oli muidugi see,et mulle üritati üle anda liikluses täiesti ohtlik sõiduk.Muidugi nad ei eita,et lisavead on nende tekitatud.Eks uuel aastal tuleb kuhugi pöörduda.Tegemist Viljandi Amserviga.
13:29 31.12.2016
tark mees (registreerimata)
Re: Toyota diisel
tojota diislit jäädki remontima selgelt. diisleid oskavad ainukesena sakslased teha ma mõtlen korralikke! Vb mõni romula on nõus ta sult omale võtma .edasi remontida seda sara pole kûll mingit mõtet!
19:15 31.12.2016
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Pole sellel Toyota diislil häda midagi.Lihtsalt oskajaid remondimehi on vähe,nagu tundub.Olen pidanud Mersut,Opelit ja BMW diisleid. Igal omad vead.Ei saa kuidagi väita,et see Toyota mootor nüüd kehvem on.Elektri süsteemid panevad BMW-l ja Mersul samuti vastu nägemist.Mersu kohta võin väita seda,et roostetab kiiremini,kui sõidab.
23:36 31.12.2016
v6sa
Re: Toyota diisel
210 ja Vito küll, teiste puhul on roostetamiskiiruse sõidukiiruse ületamise väide ülekohtune.

Jaapani diislitel pole seni viga, kuni hooldusega ei koonerdata. Samuti tunduvad nad vähem tootearendust kliendi kanda jätma oma saksa kolleegidest.

Aga hoolimata tootja pingutustest suudab üks töllmokk vastuvõtuleti ääres või tõstuki kõrval hetkega firma maine täis si77uda

Muudetud 31.12.16 23:48

13:07 02.01.2017
Raginho
Re: Toyota diisel
Mis asjalood Corolla Verso disladega on? Kas tasub soetada Tallinnas kulgemiseks?
Pean silmas siis seda kangemat, 130kw isendit. Pole enne ühtegi dislat omanud aga tahaksin vist ära proovida (kaua ma ikka pelgan.. :) ).
13:28 02.01.2017
PS (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Soovitan edasi peljata seda diislit. Autonduse areng siiani on tõestanud, et diisel on sõiduautol oma aja ära elanud ja räägitakse autotootjate poolt avalikult lähitulevikus diislite üldse äralõpetamisest.
14:58 03.01.2017
v6sa
Re: Toyota diisel
Hoolimata PS ulmadest ei ole sõiduautodiislid mitte kadumas lähiajal. Küll koonerdav eurooplane selle eest juba hoolitseb... Et mõned tiheasusutusalad on hakanud diiselmootoritega autode sissesõitu piirama on pigem rohepesu ja lahustipõletajate saastekontrollisüsteemide edusammude teema.

Raginhol tuleb kaaluda oma sõidukikasutust - kas võimalik sääst kaalub üles ootuspärased probleemid. Sest vaid pidevalt töösoe diisel ei pahanda linnatsükli peale eriti. Ainult lühikesi sutse külmalt kolistav diisel kõngeb varem või hiljem. Diiselmootor tahab stabiilselt maksimaalse pöördemomendi alas tiksuda - tööloom ju.
15:40 03.01.2017
PS (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Minul ei ole mingeid unelmaid. Suured tootjad Euroopas räägivad nii:

Diesel engines, pricier but more efficient than gasoline, had already vanished from the smallest ‘A’-segment vehicles like Renault’s Twingo well before VW’s so-called ‘dieselgate’, as their extra expense outstripped savings on fuel.

By 2020, Renault now predicts that the toughening of Euro 6 emissions rules will push diesel out of cars in the next ‘B’-segment size category, including its Clio subcompact, as well as some ‘C’ models such as the Megane hatchback, the sources said.

Models in those first three size categories accounted for most of the group’s 1.6 million European deliveries last year, and more than 60 percent were diesels.

“Everybody is backtracking on diesel because after 2017-18 it becomes more and more expensive,” said Pavan Potluri, a powertrain analyst with consulting firm IHS Automotive.
16:50 03.01.2017
v6sa
Re: Toyota diisel
Eks septmebrikuus oli paljudel junn jahe, kuna klonksvaageni sullerdamine oli alles käsitluses. Selle kirjatüki jutt käib tuleviku arendustest, mitte kasutatud D4D mootoriga korilla soetamisest. Selle õrn katel ei tea tulevast normist midagi ja vaevalt siinkandis lähiajal diislipiiranguga linnaosi näha saame.

Et diisel on mõtettu subkompatidel ja kompaktidel, on arusaadav - need ju käivad vaid murdosa oma eluajast. Siin pole suurt midagi vaielda - ottomootor on sihukesele hea küll. Elekter veel parem.

Corolla Verso on pigem "segment C", kus asi sugugi mitte veel päevselge ei ole. Samuti ei ole kindel, mis nende heitmenormidega täpselt juhtuma hakkab - kipub materjaliteaduse sein ette tulema. Igal juhul odavamaks ei lähe midagi, ilmselt ka tavakasutuses ökonoomsemaks:(

On tõsi, et ottomootorid on teinud pika sammu edasi. Paraku töökindluse arvelt: garantiiaja kestavad ära ja peale seda ümbertöötlusse. Mõni ebakvaliteetne eksemplar kestab hoolsa omaniku käes ka kauem:)
16:58 03.01.2017
PS (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Isiklikult arvan, et sellist väiksemat Toyotat diislina on linnas kulgemiseks mõttettu osta. Kui just taksot ei pane..
Aga ka see on kaheldav, sest naaber sõidab taksot bensukaga ja ei igatse diislit igatahes..
18:01 08.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Minu auto suhtes,mis Viljandi Amservis remondis on pole toimunud mingisuguseid arenguid.Seega tuli siis täna teha vastav päring Tallinna peakontorile.Eks näeb,mida vastavad. Paraku ei viibi ise hetkel Eestis ega saa kohale minna asja uurima.Eks tuleb jurist võtta ennast esindama.
14:26 09.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Tänane seis siis järgmine: Auto ei seisa mitte Viljandi Amservis vaid Vana-Võidu Kutsekooli õppegaraazis.Nagu õppevahend või nii.Lapsed nüüd praktiseerivad.Omast arust pole ma Amservile selliseid volitusi andnud.Niipalju siis esindusest.
15:22 09.01.2017
v_ (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Uskumatu!

Olen nõus, et oskajaid on vähe. See ei ole ainult autoremondis. See on paljudel teistel erialadel samamoodi.
16:35 09.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Eks ta oli mulle ka veidi uskumatu. Sain asjast teada puht juhuslikult.Nimelt õpib peretütar nimetatud ametikoolis ja leidis täna meie auto juhuslikult kooli töökojast.
Oskab keegi nüüd mingit nõu anda mida edasi teha? Tegelikult on vist praegu nii,et teenust ei osuta mulle ju mitte esindus vaid .......
18:17 09.01.2017
diislimees (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Selline uskumatu lugu väärib ajakirjanduses kajastamist. Ega muud moodi uhke nime taha varjuvad töökojad õppust võta.
20:18 09.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Ma olen jätkuvalt arvamusel,et üks kutsekool ei ole mitte esindus.Kui lastele on vaja autot mida lammutada tuleks see siiski vist koolil osta.Pakkusin täna esindusele võimalust viia auto ekspertiisi,kes siis selgitaks välja teostatud ja kinni makstud mitte midagi tegemise.Samuti need vead,mis on selle nö. "remondi" käigus tekkinud.Eks näis mida vastavad.
Pühapäeval olen Eestis tagasi ja siis saab asju ajama hakata. See,et auto Vana-Võidus seisab ja mis seisus on ,selle kohta on nüüd ka fotod olemas.Samuti on tulevased mehaanikud,kes seal õpivad nõus lahkelt seletama mida nad selle autoga teinud on. Saab väga huvitav olema.
Miks ma siin kogu ,seda lugu jagan? Eks ikka selle pärast,et teised teaksid mida Viljandi Amservist oodata on.
22:18 09.01.2017
looder23
Re: Toyota diisel
Auto viidi noortele tehnikutele. Kes ära remondib, saab automaatselt täispalgaga töökoha. Nii see kahjuks käib. Noor saab töökoha ja töökoht pädeva remondimehe. Juppide vahetajaid seal juba piisavalt.

Muudetud 9.1.17 22:20

23:34 09.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Eks noored tehnikud peavad ju ka kusagil harjutama.Sellega olen täitsa nõus.Nõus pole ma aga sellega,et seda minu auto peal tehakse.
Piltidelt on näha,et teadmishimulised tehnikud on maha võtnud polstrid.Äkki teevadki korda.
23:36 11.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Sain Tallinnast vastuse mis sisaldas vaid ühte lauset: Teie antud tagasiside on meile väga tähtis.
Viljandi esindus võttis samuti ühendust.Telefonitsi.Sooviti teada,miks võtsin ühendust Tallinna peakontoriga?.Seletasin siis ära miks. Selle peale tehti mulle selgeks,et Vana-Võidu ametikoolis on pädevad spetsialistid ja vastav tehnika nii keerulise auto remondiks.Võtku ma teadmiseks,et auto on jätkuvalt remondis ja edaspidi tuleb suhelda ainult nendega.Kunas remont lõpeb seda ei tea.
Pakuti asendusautot.Eks tuleb siis vastu võtta,kaua ma ikka jala käin.Kui Viljandisse lähen näitan esinduses mõningaid pilte ja soovin selgeid vastuseid,kes fotodel olevatest lastest see peaspetsialist on.Üldiselt on nii,et ma ise ka ei usu toimuvat.
11:35 12.01.2017
uskumatu lugu (registreerimata)
Re: Toyota diisel
et esindus, kus neil on vaid üks mark, mis tuleb neil selgeks õppida, aga ikkagi viivad auto kuskile kooli õpilastele, kes vaevalt mutrivõtit oskavad käes hoida, rääkimata elektrisüsteemide diagnostikast. Vii auto Tartusse või Tallinnasse, kus on väga häid diagnostika firmasid, unusta ära need esindused, seal põhi eesmärk on autode müük ja raha küsimine ,mitte autode remont. Uuri remondi kohti, kus põhitegevuseks on ainult diagnostika ja elektritööd nagu nt autodiagnostika.ee, simron.ee, diagnostika.ee jne.
23:59 12.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
On vist üsnagi selge,et see auto on Viljandi meestel nüüd veidikene üle pea kasvanud.Mina paraku seda autot Tallinna,ega kuhugi viia enam ei saa,sest seal,ei tea keegi mida sellega tehtud on.Ka võib tekitatud lisavigade likvideerimine minna üsna kulukaks ja mina,seda maksta ei kavatse.Pole nagu põhjust ka kellegi lollusi kinni maksta.
Arve järgi,mis mulle välja kirjutati on teostatud pumba klapi remont,mida reaalselt teostatud ei ole.
Küsiks nüüd teadjatelt,kas auto on võimeline sõitma ja käivituma,kui see kütusepaagis olev pump ei tööta?.
07:04 13.01.2017
Opel mitte diisel (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kui lugu liigitub juba ulmevaldkonda.Kui kõik on tüpselt nii nagu kirjas, siis oleks Amservil mõistlik see auto omanikult välja osta ja jätta edaspidiseks tehnikute töölevõtmise eksami ülesandeks.
10:47 13.01.2017
uskumatu lugu (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Opel mitte diisel -hästi öeldud Amserv peaks selle auto välja ostma. Mis summas see viimane arve tuli nendepoolt?
17:37 13.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Kogu asjade käik on siiani olnud täpselt nii nagu Teid siin valgustanud olen.
Arveid on siiani välja kirjutatud üks.Selle järgi on teostatud kõrgsurve pumba klapi remont. Remont ise nägi välja siis selline nagu ülalpool kirjeldanud olen.Peast ei tea öelda aga maksin õige natukene alla 400.Boonuseks muidugi sain paaki 20l ,seda sinist kütet ka. Kui Eestisse jõuan võin siia ka noorte mehaanikute tegemistest pildi panna.
04:39 14.01.2017
juku9876 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Neid 130kw ste mootoritega toyotasid (või siis ka lexuseid) ostavad ainult võhikud, kes ei tea nendest mootoritest suurt midagi (üks vähesied asju, mis toyotal ebaõnnestunud). Oled ikka kindel, et pumba klapp remonditi?? Minu teada saab seda, kas puhastada või vahetada (anduri kättesaamine mõnedel mootoritel väga kehva kohapeal). Kui pihustid ja muu mudru korras, siis tõesti ju võimalik, et viga kas kütuse pumpades (minu teada peaks neid olema suisa mitu), või siis saab süsteem kusagilt lisa õhku (kui juhtub veel webastoga variant, siis vist suisa voolikute rägastik paagi juures). Kui juhtub leke olema veel "imemis" poole peal, siis palju õnne. Oled kindel, et tahmafiltri väljaprogemisega autol aju pole "lolliks" läinud??
Mis elektri poolt puudutab, siis ei tohiks need asjad üldse omavahel seotud olla. Ja, mis kooli puudutab, siis müts maha nende ees, kui vea suudavad tuvastada, järelikult õpetavad seal pädevad õppejõud.
Nagu ma arusaan, siis sa ise ka täpselt ei tea, mis või kuidas, praegu oled maksnud ju ainult diagnosti eest (mis küll veits krõbe), aga teatud aeg läheb ju sellekski. Eks Amservil tuleks ka mingi vastutus võtta tehtud tööst ja rikutud elektrisüsteemist, kui lahendust pole leitud.
16:18 14.01.2017
... (registreerimata)
Re: Toyota diisel
eks selle Vana-Vigalaga on see värk, et Euroopa rahadega suudavad koolid osta endale seadmeid, millest esinduse diagnostikad suudavad vaid märgi unenägusid näha. lisaks ka õppejõudude koolitamine on paraku klass kõrgem esinduse diagnostikute koolitusest. pigem võiksid hoopis rahul olla sellega, et su autoga viitsitakse üldse nii palju tegelda, et ta otsapidi seal on, mitte ei pea teda ise kellelegi õppematerjaliks viima. õppeautoks ta seal kindlasti ei ole- nii eelajaloolisi elukaid selleks ei vajata- selleks antakse neile päris tutikaid pille, mis mõne aasta möödudes lähevad hävitamisele...
13:17 17.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Arve nr.5810634 annab makstud summaks 374.00. Sellest põhisumma 266.67 on makstud toitesüsteemi remondi eest.
Eile hommikul paluti autole järele tulla.Auto oli puhtaks küüritud seest ja väljast.Peab ütlema,et nägi ilus välja.Elekter oli korras.Mootor oli soojaks aetud ja läks käima ka. Polnud mingit põhjust auto vastuvõtmisest keelduda. 25 km . sõitu ja siis oli seis sama,mis remonti viies.Täna hommikul helistasin ja seletasin asja ära.Selgus,et relee kontaktid olid uuesti lahutatud ja veakoodid lihtsalt selleks korraks kustutatud.Viisin auto tagasi ja sain asendusauto.Nüüd viiakse auto Tallinna,kuna ka ametikooli poiste mõistusest jäi puudu.Elektri rikke oli põhjustanud üks läbi põlenud kaitse.
Sinine küte oli paagist välja pumbatud ja õige asemele pandud.Eks remondimehed lugesid siinset foorumit ja võtsid siin natuke sõna ka.Sellel oli see hea külg,et nii mina,kui ka kõik teised,kes omale samasuguse auto on ostnud said nüüd teada ,et nad on võhikud .
Aga täna valitses minu,kui kliendi ja teise osapoole vahel täielik teine-teise mõistmine ja suhtlemine oli igati meeldiv.
Võhiklikkusest veel niipalju,et ma ise töötan ka ühes esinduses.Mitte siin riigis.Meil seal teises riigis on nii,et klient saab tahtmise korral vaadata pealt oma remondis oleva auto remonti.Võib viibida remondihallis kollase joone taga või vaadata toimuvat ooteruumist läbi klaasseina.Kui seista ei viitsi istub diivanil ja vaatab toimuvat ekraanilt.Siin nii ei ole. Kui ma oma töökohal teeksin selliseid asju kliendiga nagu siin tehakse siis oleksin töötu ja vaevalt,et selles riigis enam kuhugi esindusse saaksin.Juhtub muidugi meil ka äpardusi,kuid firma likvideerib kõik kiirelt ka siis,kui ise peale tuleb maksta. Mainet osatakse hoida.Aga küllap jõutakse kord ka siin samale tasemele.
16:48 17.01.2017
aas007
Re: Toyota diisel
Kui linnapildis on tänav sinist tossu täis,siis olen kindel ,et Toyota D4D on liikvele sattunud .
Algul tegin nalja ja rääkisin sõbrale ,aga reaalselt ongi nii .
Asi käib vanemate Avensis ja Rav4 kohta .
Jube ..
Vaadake ise ka kui ei usu .
18:02 17.01.2017
ventikas_ (registreerimata)
Re: Toyota diisel
2009-2010 Avensised tossavad ka muide. Panin tähele seda eile kui üks viimase põlvkonna masin ristmikust üle sõitis ja sinine toss oli taga ja teine maabus otse minu ette ja ka toss taga, pidin kliimaautomaatiku sulgema, sest see lõhn mis sealt tuli ei saanud tulla kohe kindlasti läbi DPF filtri. Ma seostasin seda saksast toodud "kirikuõpetajate" autodega ja pidasin seda lihtsalt naljakaks kokkusattumiseks, et 2 sinise tossuga mitte just väga vana Avensist nii lühikese perioodi jooksul.

Aga mis puudutab esinduses auto juures olemist siis kunagi 20 aastat tagasi sai Opeli esinduses passitud alati auto kõrval. Nägin seal nii mõndagi. Kuidas kuvaldaga seal esisilla juures midagi pekstes järsku hirmsa kolina saatel töömees kahvatuks muutus. Mõni minut hiljem töömees meistriga arutasid mis teha... Muidugi ehmatav kui kuulsin, et jutuajamises sõnu "ütleme, et oligi katki". Seda rohkem ma oma auto juures passida tahtsin. Aga mingil ajal hakati ära tõrjuma sealt ja enam ei lastud mind taha. Meister kellega varem suurepäraselt läbi sain muutus juba vaenulikuks kui tükkisin iga kord vaatama. Põhjendati, et ohtlik olevat ja segavat töömehi. Viimane Opel oligi mul 2002 aasta oma. 2003-04 oli igal pool juba levinud selline tava, et klienti enam taha ei lastud mitte kuskil. Vahetasin autosid ja automarke ning esindusi ning kõige positiivsemad kogemused jäid sinna 20 aasta tagusesse aega. Mida aeg edasi seda ebameeldivamaid kogemusi kogesin ka ise. Juhtus teinekord kummalisi juhtumeid kus tundus vägisi, et on soomust tehtud. Tänaseks olen jõudnud tõdeda, et ma ei usalda enam mitte ainsamat töökoda. Igal pool võidakse sind petta, sest üldjuhul töökoja juhataja ei tunnista naljalt töömehe viga. Kindlasti vältida, et esinduses mõni praktikant su auto kallal toimetab.
20:28 17.01.2017
oopeliants (registreerimata)
Re: Toyota diisel
nii see on. Omanud pikka aega opeleid ja kogemus selline et kõik eesti opeli esindused on pannud mööda diagnoosidega kas tahtlikult või siis ebapädevusest. Jõhvis ja saaremaal ei ole käinud ja ka salomes mitte.
22:57 25.01.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Täna siis seis järgmine: Tallinnas suudeti siis lõpuks diagnoos panna.Loodan,et selleks korraks lõplik.Ikkagi olid pihustid vigased,mis nüüd asendada tuleb.Et nii lihtsat viga tuvastada tuli siis ,just nii palju vaeva näha nagu ülalpool kirjutanud olen. Teenuse osutajate suhtumine on ka igati mõistlik ja kui käru sõitma saavad siis on OK.
Aga ametikooli õpilased ja õppejõud oma tipptehnikaga jäid sedakorda hätta.Nii,et nutikat õpilast ei leidunud.Seega ei saa vist ka töökohta.
Pihustite diagnoosi panid Tartu mehed tegelikult kohe.Sama arvati alguses ka Viljandis.Paraku see arvamus miskipärast muutus ja sellest siis ka kogu vahepealne keiss,mis just eriti meeldiv ei olnud.
Üldiselt on nii,et kui oma auto remonti viia tuleb see varjatud kaameraid täis toppida ja teenindajatega vestluse lindistamise osas kokku leppida.Siis on kindel garantii,et ebakvaliteetse töö ka ära saab tõestada. Töödele kehtib garantii 2 aastat.Selline oli Tarbijakaitse info.
22:47 28.02.2017
31164 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
2,2l 130kw on ikka eriti hea minekuga, mul omal Avensisel kohe 300 000 km. ettetulemas ei võta õli ega tosooli. Tõsi pihustid sai 200 000 km. pealt vahetatud ja see on kõik. See mida külasepad räägivad sinisest tossust on normaalne, käib lihtsalt tahmafiltri puhtaks põletamine u. 5 min.
Nii,et ära usu igasuguseid saksaraua kummardajate vahtu.
00:23 02.03.2017
4327 (registreerimata)
Re: Toyota diisel
Täna sain auto kätte.Korda tehti see Tallinnas.Peab ütlema,et töö on igati hästi tehtud.Igati rahul. Viljandis makstud arved tühistati,mis on ka igati mõistlik.Kogu aja oli kasutada ka asendusauto 0 rendiga. Pihusteid pakkusid üle 800 eurise hinnaga tk.Siis pakuti veel,et taastatakse minu vanad pihustid üle 400 euri tk.Need ei olnud head valikud ja ostsin pihustid ise.Maksin uutest tehase pihustitest 465 e tk. Pump remonditi ka ja kütuselatt puhastati ultraheliga. Nüüd auto käivitub poolest pöördest,on väga äkiline ( passis 147 kw ) ja kütusekulu on keskmiselt 5,6.Kogu elektri teema on ka korras. Ainult pasa maitse jättis asjale külge see suhtumine ja kohati väga ebapädev jutt.See ametikooli tatikate kätte viimine oli muidugi tase.Oskasid mul pakiruumist võtmekomplekti ka pihta panna.Aga selle kohta ei esitanud pretensiooni.Eks tulevastel meistritel lähe ka head komplekti vaja.Ka ei saa ma tõendada,et see komplekt autos oli.Nii,et olgu pealegi.Oleks mul kasko peal olnud oleks see ametikoolis polstrite maha võtmine Amservile midagi maksma läinud,sest selline tegevus kahjustab auto väärtust.See muidugi pole minu arvamus vaid juristi oma.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.