Kasutatud sõidukid

Populaarsed margid

RSSUUDISED

F1: Leclerc testis Ferrari roolis Pirelli rehve

F1: Leclerc testis Ferrari roolis Pirelli rehve

Pirelli rehvitestidel osales Ferrari autoga tiimi järgmise hooaja sõitja Charles Leclerc. Tänavu Sauberi võistkonnas sõitev Leclerc läbis Paul Ricardi rajal kahe võistlusdistantsi jagu kilomeetreid. ...

Ford ehitas tuleviku veoauto prototüübi

Ford ehitas tuleviku veoauto prototüübi (1)

Fordi Türgi haru Ford Otosan tõi tarbesõidukite messile IAA Nutzfahrzeuge tuleviku veoki prototüübi, eriline sõiduk kannab nime Ford F-Vision Future Truck Concept. Voolujoonelise välimusega veok vihjab, ...

Aston Martin arendab projekti 003

Aston Martin arendab projekti 003 (1)

Aston Martin avaldas esimese joonistuse keskmootoriga hüperautost Aston Martin Project 3, mille debüüt toimub millalgi järgmise kümnendi esimeses pooles. Autotootja enda kinnitusel on seda autot ...

Volkswagen Jetta sõitis 338,15 kilomeetrit tunnis

Volkswagen Jetta sõitis 338,15 kilomeetrit tunnis (1)

Spetsiaalse ettevalmistusega sedaan Volkswagen Jetta suutis Bonneville soolajärvel saavutada maksimaalkiiruseks 338,15 km/h. Tegu on konkreetse sõidukiteklassi uue maailmarekordiga. Varasem rekord õnnestus ...

Cadillac lõpetab kahe V-mudeli tootmise

Cadillac lõpetab kahe V-mudeli tootmise

USA autotootja Cadillac teatas, et lõpetab peagi kahe kuuma V-mudeli tootmise: konveierilt kaovad ATS-V ja CTS-V. Neist esimese mootori võimsuseks on 470 hobujõudu, teisel aga 649 hobujõudu. Seejuures ...

MAN hakkab pakkuma uut elektriveokit

MAN hakkab pakkuma uut elektriveokit

Volkswageni kontserni kuuluv veoautotootja MAN esitles Hannoveris uut linnavedudeks mõeldud elektriveokit CitE. 15-tonnise täismassiga sõiduk on mõeldud kaupade laialiveoks linnades. Veoki eripäraks on ...

 
Suzuki Jimny hinnad algavad Euroopas 17 915 eurost

Suzuki Jimny hinnad algavad Euroopas 17 915 eurost (8)

Suzuki on alustanud maasturi Suzuki Jimny uue põlvkonna müüki Euroopas, Saksamaal maksab pisike aga tubli sõiduk minimaalselt 17 915 eurot. Selle summa eest saab baasvarustustasemes Comfort oleva sõiduki, ...

ABT annab VW tarbesõidukitele elektrilised südamed

ABT annab VW tarbesõidukitele elektrilised südamed

Saksa tuuningufirma ABT Sportsline esitles Hannoveris kahte uut elektriautot, mis põhinevad Volkswageni tarbesõidukitel Caddy ja Transporter. Neist esimene kannab nime ABT e-Caddy ja see jõuab müügile 2019. ...

Neli Burt Reynoldsi autot jõuavad oksjonile

Neli Burt Reynoldsi autot jõuavad oksjonile

Oksjonifirma Barrett Jackson müüb 29. septembril Las Vegases peetaval autooksjonil neli näitlejale Burt Reynoldsile kuulunud autot. Kõige huvitavam kolmest sõidukist on tõenäoliselt 1978. Pontiac Trans Am, ...

Peugeot toob Pariisi elektrilise kupee e-Legend

Peugeot toob Pariisi elektrilise kupee e-Legend

Prantsuse autotootja Peugeot toob Pariisi autonäitusele kummarduse legendaarse kupee Peugeot 504 Coupe suunas: selleks on elektriline ideeauto Peugeot e-Legend. Uues autos on kuulsa eelkäija proportsioonid ...

Volkswageni mootoriga Gazelle Next pürgib Euroopasse

Volkswageni mootoriga Gazelle Next pürgib Euroopasse (1)

Vene autotootja GAZ tõi Hannoveris peetavale tarbesõidukite messile IAA Nutzfahrzeuge kaubiku Gazelle Next Euroopa turu jaoks mõeldud versiooni. Ekspordiks mõeldud autod varustatakse Volkswagenilt ostetud ...

Selgusid aasta parim veoauto, buss ja kaubik

Selgusid aasta parim veoauto, buss ja kaubik

Tarbesõidukite messi IAA Nutzfahrzeuge raames tehti teatavaks tiitlite aasta kaubik, aasta veoauto ja aasta bussi võitjad. Aasta kaubik läks korraga kolmele sõidukile: nendeks on PSA kontserni tarbesõidukid ...

Hymer läheb ameeriklastele

Hymer läheb ameeriklastele

Matkaautode ja haagissuvilate tootja Hymer läheb ameeriklastele: ettevõtte ostis ära USA firma Thor Industries. Thor Industries on tuntud kui kaubamärgi Airstream omanik. Kokkuleppe tulemusena sünnib ...

 
Kia e-Niro suudab läbida kuni 485 kilomeetrit ühe laadimisega

Kia e-Niro suudab läbida kuni 485 kilomeetrit ühe laadimisega (9)

Kia esitleb Pariisi autonäitusel elektrilist crossoverit e-Niro, mis suudab ühe laadimisega läbida kuni 485 kilomeetrit. e-Niro loojate kinnitusel peaks auto linnas suutma ühe laadimisega läbida suisa 600 ...

Veel uudiseid »

FOORUMID

  • Küsi spetsialistilt: Tehnoülevaatus
  • FORD GALAXY või Vw Sharan,Seat Alhambra (43)Kui eelmine kokkuvõte oli tehtud pigem emotsioonidest ja ostusoovitustest lähtudes, siis seekord pigem tehnilise nurga alt. Sõidetud on ikkagi üksjagu juba. Eks ma lootsin jah autot pikemaks ajaks, kohe peale ostmist tegin auto korda, ostsin juurde enda jaoks vajaliku lisavarustuse (oli niigi juba täisvarustuses auto), sildadesse uued õõtsad-puksid, rihmad-mahlad jne. Trööbanud olen kõvasti, paljud käruvedamised räiges ülekaalus, istmeid loopinud sisse-välja kõriauguni, et ca 800kg koormaid salongis vedada. Trööpamine polegi nagu autole midagi teinud, mootor on tänu väga väikesele läbisõidule endiselt selline, et võiks nimetada ideaalilähedaseks, läheb paugust käima ka -30 juures, veermikuga peale ostujärgset ülekäimist mitte ainsamatki muret (pooltelje kummikatet korra vahetatud), salong siiani ilus ja terve, omasugustega võrreldes võiks öelda, et tõesti hea on sõita... aga selle aja jooksul on tekkinud ka vigu. Lisan siia tänaseks kogunenud listi omapoolsete kommentaaridega. - ostes oli roosteta, paari talve järel pole autol enam ühtegi roosteta keredetaili (originaalvärv) - esimestes poritiibades ka läbiv rooste (õnneks tiiva hind ca 50e, tiivaservad korralikud, tikutopsi suurune kleepekas katab praegu auku) - ühe poole küljekarbis ühes kohas auk (karbi hind 20 midagi rubla, praegu veel peaaegu märkamatu, paari aasta pärast on mõlemad karbid tõenäoliselt pehmed ja vajaks keevitust) - katuseluuk ei tööta enam, õnneks lakkas töötamast suletud asendis, st ei avane enam - ühel hetkel lakkas töötamast ka püsikiirushoidja - laekellalt on kogu aeg piksleid vähemaks jäänud - signaal kadus stange tagant ära, enam seda polegi :) - konditsioneerist lahkus külmaaine, kliima töötab, külma ei puhu - eberspächer töötas esimese (pehmema) talve ilusti, aga eelmisel talvel kõige külmemate ilmadega, kui seda oleks kõige rohkem vaja olnud, enam tööle ei hakanud, ilmade soojenedes loomulikult jälle töötas - generaatoririke, lihtne viga - starteril sai üks laager otsa, peale laagri vahetamist töötab tõrgeteta - EGR tõrgub sageli, nagu varemgi mainitud, peale puhastamist saab üv-l tahmata näidu probleemideta kätte - EDL rakendub kehvemini kui teistel VAGidel tavaliselt või mõnikord üldse mitte - jahutusradika ribide avamise termostaat andis otsad - radika ventilaatori mootor põles maha - turbo pikilõtk läks nii suureks, et hakkas korpusesse käima, asemele läks teine turbo, neid tillukesi kaalikaid müüakse õnneks kasutatuna 20e eest - ühe tagarea istme seljatoe fiksaator läks rikki, see iste on nüüd kasutatav vaid lauana, st kui vaja kasutada ikka 7 kohta, tuleb see iste tõsta kolmandasse ritta, sõidutada siinidel kõige tagumisse asendisse ja panna toetama vastu tagaluuki:) - kolmelt istmelt on liigutamise käigus murdunud ära plastikust külgkatete kõrvad, need panin nipukatega kinni - kerge peale toetamisega purunes ühe tagaistme topsihoidjatega plastikkate - põrandas istme kinnituste plastikud on kohutavalt rabedaks muutunud ja servadest murduvad pidevalt (pilt, taksot sõites ei juhtuks vast midagi, aga istmeid sisse-välja pidevalt tõstes on neid pea võimatu tervena hoida = tüüpviga) - kesklukk lakkas töötamast, tõenäoliselt mingi kontaktiviga, sest igal kümnendal puldivajutusel auto lukku läheb, puldist lahti pole enam kunagi tulnud, võtmest keerates sama lugu - tagaluugi lingi hoovastik purunenud, muul viisil on õnneks kasutatav esiustel lukud töötavad vahelduva eduga, sees hoovastik väändunud, ilusa ilmaga saab võtmest ikkagi kinni-lahti keerata - kapoti tuuleriivil kinnitus murdus - ühe esiamordi tugilaager lagunes laiali - esiklaasi elektriline soojendus töötab nagu juhtub, mõnikord soojeneb terve klaas, mõnikord osa klaasist, iga nupuvajutusega ei pruugi üldse sissegi lülituda, ostes töötas ilusti, õnneks soojeneb kiiresti ja klaasi saab puhtaks kiireks iga külmaga ka traditsioonilisel viisil, aga kui töötab, siis on ikka mugav küll - tagaklaasi kojamees jäi aeglasemaks, kuni lõpetas üldse tegevuse kuuest elektriaknast kaks ei tööta iga kord, pika klõpsimise peale saab alati ikkagi aknad lahti/kinni - piduri töösilindrid on jäänud kinni ja siis sama ilusti ka iseenesest lahti tulnud, viimase aasta on sõitnud pidurite poolest probleemideta, kuigi midagi remonditud polegi, vahepeal jäid kaks piduritest tugevalt peale aga enam mitte ja kui viga uuesti tekib, eks siis teen ka korda, käsipidurile pole mingeid etteheiteid - tagaklaasisoojendus töötab nagu juhtub - pardaarvutil töötavad ainult osa funktsioone ja arvutuslikud näidud on mõnikord õiged, mõnikord harva peksab täiesti segast - käigukastil on mõned sünkronisaatorid otsa saamas, ostes olid korras - kütusepaaki minev toru või selle kinnitus on lahti tulnud, algul hakkas kõrini täis tankides immitsema, nüüd tuleks viimane liiter lihtsalt tankimata jätta - signa/keskluku pult kord töötab kord ei tööta, kesklukk ise samuti, aga sellest oli juba varem juttu - airbagi tuli süttib tugeva põrutuse peale (peale veateate kustutamist saab sõita kuid, enne kui ununeb ja kruusateel suurematesse aukudesse lennates jälle põrutamise peale tuluke süttib) - roolivõimendi rike, õnneks oli kasutatud varupump varasemast olemas - kellaplokk läheb mõnikord errorisse, mõne nädala jooksul viga kaob lambist, eelmisel aastal juhtus korduvalt, sel aastal juhtus viimati talvel Tunnistan ausalt, et mul pole tõesti olnud elu jooksul autot, mis nii lühikese aja jooksul nii palju oleks lagunenud. Ostes tundus kõik ilus, avariideta ajalugu ja kordades vähem sõitnud kui praktiliselt kõik teised, mida turul pakuti ja siiani pakutakse, lihtsalt kätte tuli odavalt tänu paarile konkreetsele veale ja mõnedele pisivigadele, mis eelmisel omanikul üle jõu käisid. Mis edasi? Ülevaatuse ausat läbimist puudutavaid vigu on õnneks vähe ning nende likvideerimine ei maksa ise tehes praktiliselt midagi ja sellepärast jätkangi rahumeeli auto trööpamist ja säästan seda trööbates oma teisi autosid. Aga päris korda seda enam kunagi ei tee. Sõidab kaua sõidab ja kui treilat vajab, siis kodu asemel treilatan otse emeksisse:) Sõber ostis loetud kuud hiljem omale samasuguse, aga kümmekond aastat noorema, kuid juba peaaegu poole miljonilise läbisõiduga ja visuaalselt kulumismärke omava auto. Temal on selle ajaga vigade list natuke lühem, aga oluliselt suuremad-kallimad vead, nii et ta on kulutanud selle käigushoidmiseks ikkagi väga mitmekordse auto turuhinna. Erinevalt minust on ta kaks korda ka teele jäänud. Temal samas Sharanist loobumise mõtteid pole, kuna talle väga meeldib selle autoga sõita. Selle sõidu meeldivuse osas pean temaga paraku nõustuma.
  • Elektriauto mõttekus ja ELMO (2485)Kes tahab liitiumakude eluiga hoida pikemana, peab järgima neid juhiseid, mis on kinnitatud. Need, mida soovitab iga mõistlik elektriauto tootja: lae nii tihti kui võimalik (iga öö on optimum), ära kasuta kiirlaadimist 0 niisama ja lülita sisse säästev režiim (mis piirab maksimaalse laetuse mingisuguse väärtuseni, näiteks 80%). Viimast kasutavad ka mõned targemad sülearvutitootjad (nagu Lenovo). Solk võib veel paarkümmend aastat oodata ja siis otsustada, kas läheb pensionile nina püsti (kahjurõõm) või nina norgu. Möödapääsmatu on pensionile minek masuudipressiga kui sammuda rivi lõpus, väga, väga pika rivi lõpus. "Ära kahetse asju, mida tegid. Kahetse asju, mida ei teinud" - see tuleb ikka ja jälle meelde kui vedelen kodus tühja. Ahja. Niisama igavusest fototan, mis mul teises sahtlis vedeleb. Niimuidu hobi. Audi elektrikas näeb vinge välja, aga nagu kombeks on, alustatakse ülemisest otsast ja tullakse odavamate kallale hiljem. See on ka põhjendatud. Nagu elementaarsed kalkulatsioonid näitasidki, elektriautod vajavad RÄIGELT palju akutootmisvõimekust, mida maailmas ei ole. Kui õigesti mäletan, siis kogu maailma vallutamiseks on vaja sajakordistada iga-aastane akutootmismaht (2015a seisuga). Sada Gigatehast maailma peale laiali laotada on minu arvestuses kökimöki.
  • 02:14EGR vahetada või eemaldada (57)
  • 21:03Elektriauto mõttekus ja ELMO (2485)
  • 16:48Odav 4x4 (29)
  • 16:45FORD GALAXY või Vw Sharan,Seat Alhambra (43) Ford
  • 15:44Audi a4 b7 sidur (3) Audi
  • 09:31Subaru mudelivalik kuivab kokku (17) Subaru
  • 21:38Auto remont Tallinnas (2)

KASULIKUD LINGID