Kasutatud sõidukid

Populaarsed margid

RSSUUDISED

VIDEO: Seat Leon Cupra 300

VIDEO: Seat Leon Cupra 300 (16)

Cupra lisanime kandvad kuumaverelised Seatid on läbi aegade olnud ohtralt sõidunaudingut pakkuvad autod. Hiljuti sai Leon aga facelifti, mille käigus valmis ka läbi aegade võimsaim Cupra.  Proovisõiduauto ...

Mattias Ekström püsib DTM sarjas liidrikohal

Mattias Ekström püsib DTM sarjas liidrikohal

Moskva ringrajal toimunud Saksamaa turismiautode sarja DTM etapil kuulusid sõiduvõidud Maro Engelile ja Rene Rastile, aga sarja liidrina jätkab Mattias Ekström. Avasõidu võitis Moskva ringrajal Audi sõitja ...

Jay Leno's Garage: 1971 Mercedes-Benz 280SE

Jay Leno's Garage: 1971 Mercedes-Benz 280SE

Täna on Jay Lenol põhjust rääkida tema enda garaaži püsiasukaks olevast Mercedesest, täpsemalt 1971. aasta kupeest Mercedes-Benz 280SE. Seda autot on Jay tutvustanud mitmes oma restaureerimisvideos, nüüd on ...

VIDEO: Romuautode võidusõiduks ehitati küljel kihutav buss

VIDEO: Romuautode võidusõiduks ehitati küljel kihutav buss

Ameeriklane Jeff Bloch ehitas romuautode võidusõidu LeMons jaoks mikrobussi VW T2 kere baasil sõiduki, mis kihutab küljel lebades. Nime Trippy Tippy Hippy Van kandva sõiduki ehitamiseks kulus vaid viis ...

Saksamaa autotootjaid kahtlustatakse kartelli moodustamises

Saksamaa autotootjaid kahtlustatakse kartelli moodustamises

Euroopa Liit on algatanud uurimise, mille eesmärgiks on saada selgust, kas Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche ja Volkswagen sõlmisid salajastel kokkusaamistel kartellikokkuleppe, manipuleerimaks ...

Bugatti Chironi järeltulija muutub hübriidautoks

Bugatti Chironi järeltulija muutub hübriidautoks

Hüperautode tootja Bugatti boss Wolfgang Dürheimer kinnitas ajakirjale Autocar antud intervjuus, et Bugatti Chironi järeltulija muutub hübriidautoks. Dürheimeri kinnitusel on ainult nii võimalik ületada ...

850 000 diiselmootoritega Audit peavad läbima hoolduse

850 000 diiselmootoritega Audit peavad läbima hoolduse (1)

Saksa autotootja Audi teatas, et kutsub hooldusesse 850 000 kuue- ja kaheksasilindriliste diiselmootoritega autot, põhjuseks vajadus muuta nende väljalaskegaasid jõuallika juhttarkvara vahetusega senisest ...

Veel uudiseid »

FOORUMID

  • Küsi spetsialistilt: Tehnoülevaatus, Autohooldusvahendid
  • Elektriauto mõttekus ja ELMO (587)# CNG'd ei saa kanistrist kallata Igal CNG autol on lisaks ka bensiinipaak. Nagu ka igal LPG autol # Laadijavõrgustik on 15 korda levinum Eestis kui on CNG võrgustik. CNG auto sõitmist ei piira mitte CNG võrgustik, vaid kõige tavalisemate bensiinijaamade võrgustik. CNG teeb ainult sõitmise odavamaks. Sama ka LPG kohta, kuid LPG võrgustik on tänapäeval juba vägagi tihe. # Valikus olid ainult värsked puuviljad. Seega ei sobi ka eelmise aasta õun, mis ei ole mäda Aga ise põhjendad Leafi eelistust Fabia ees just sellega, et enne peab auto 8.2 aastat vanaks saama, kui ära hakkab tasuma. Sinnamaani ju ei tasu ära, seega sinnamaani peab olema ostuargumendiks (põhjuseks, et maksta rohkem) midagi muud. Sinu auto pole kah enam uus, nüüd on juba vana Leaf ja lausa akutehnoloogia poolest nii vana, et varsti nii väikese akuga enam neid ei saa uuena isegi osta:) # Samamoodi nagu saab ka 4-5 liitrit mersuga kätte maanteel 60ga pärituult Mis point on selliseid väljamõeldisi pidevalt esitada? Saab ja lausa Norra mägedes max lubatud kiirusega sõites. Siin on kuu aega tagasi tehtud pilt pardaarvuti näidust viimaselt Norra tripilt. Autoks 2002a E-klass, automaatkastiga ja tavalise 2.2L commonrail diisliga. On näha km hulk peale starti (peale tankimist), on näha ka kütusenäidiku näit (just nii palju ongi kulunud 755km peale, enamus paagitäiest veel sõitmata), on näha keskmine kiirus (maanteel püsikaga max lubatud kiirusega, läbi linnade sõidud ja teetööd tõid keskmise kiiruse just nii palju allapoole), sõiduks kulunud aeg. Tõe huvides olgu öeldud, et reaalne kulu on ca 0.2-0,3L/100km kohta suurem kui auto ise arvab. Ja tõe huvides mainin ära ka sellise pisiasja, et autos 5 inimest (sh kolm last) ja kandevõime ületatud matkavarustusega niimoodi, et põhi vastu maad ja tagarattad lääpas all. Üksi-kaksi sõites on ka kulu väiksem, samuti ka lauskmaal sõites (Norras teatavasti maastik natuke teine). Ja see pole isegi mitte kõige ökonoomsem paagitäis reisilt (oleks ette teadnud, oleks ka ilusamaid numbreid võinud pildistada). Eks elu ongi lihtne, kui käiakse ainult Varssavis, aga kui tahad käia Hispaanias või Itaalias, siis igal reisil ikka Riia loomaaia peatust tegema ei hakka. See auto ei puutu asjasse, mulle ei meeldi mersu ja see ongi meil vaid pikkade autoreiside jaoks, tõin ise Eestisse alla 1K hinnaklassis ning lisavarustuse nimekirja ei pea küll täislaks Leafi ees häbenema (pole loomulikult LED esitulesid ja veel (ainult!) paari asja 15a uuema auto täisvarustuse listiga võrreldes, kuid pole ka siniste õmblustega jalamatte jms lollusi, millega uue Leafi varustusnimekirja on kunstlikult pikendatud). Vabandan selle pärast, et mu postitus on teemast täiesti mööda, aga samasuguseid väljamõeldisi on kogu see teema täis, kui hakatakse arvamiste ja väljamõeldistega tegema maha kõiki teisi alternatiive elektriautodele. Kasvõi seesama Fabia maanteekulu, mis samuti teemasse ei puutu (mitmelt sõbralt küsitud pilt kompunäidust oleks piisav?). Või siis see jutt, et MAANTEEL (tingimused, millega siin Leafi pikki igapäevaseid sõite õigustatakse) on automaatkast kuidagi ökonoomsem või mugavam või otstarbekam näiteks Fabia peal, kuigi maanteetingimustes keegi praktiliselt ei katsugi käigukangi ja numbrite järgi (võetud siitsamast auto24-st uute autode võrdlusest) annab tehas maanteel 66kw 1,4tdi automaatkastile suurema kulu (manuaal 3.1, automaat 3.4). Kui see säästlikkus ei seisne kütusekulus, milles see siis seisneb? :) Mul tekib igatahes küsimus, kas see on teadlik foorumi trollimine, lihtsalt inimlik rumalus või hoopis laiskus, kui ei viitsi enda esitatud "faktide" tausta isegi kontrollida. Või räägime nüüd jälle abstraktselt, sest loomulikult on lisaks antud teemas puudutatud autodele ka selliseid, millel on (erineva ülekande tõttu) tõesti automaatkast maanteel säästlikum ja linnatingimustes kehtivad need (mugavus, sujuvus, parem kiirendus ja säästlikkus) loomulikult, aga see kõik ei sobitu nagu kuidagi jutu sisse, kus räägitakse särtsuautode ebapiisavast max kilomeetritest maanteel. Selliste lohaka "faktidega" ümberkäimise tõttu tekib kirjutiste kvaliteedi osas ka see küsimus, kui usutavad need pooltargumentidena esitatud "faktid" üldse on? Aga teemasse ka: ikka aegajalt hakkab silma Leafe ja ka teisi särtsuautosid puksiiride peal. Mis nendega juhtub? Kas neil on mingeid tehnilisi probleeme või ongi vaid asi selles, et aku saab "ootamatult" tühjaks, kuid erinevalt fossiilipõletajatest ei saa kutsuda sõpra kanistriga appi, vaid tuleb auto viia füüsiliselt laadija juurde? Või mis siis üldse saab, kui inimene teeb näiteks talvel ilmastiku muutumise tõttu valearvestuse ja aku saabki maanteel tühjaks - kas see tähendabki ainult autos külmetades puksiiri ootamist või on olemas ka mingi "elektriabi", et tullakse kohale ja laetakse akut nii palju, et saab sõita lähima laadimispunktini?
  • vw golf3 1.4 44kw elektri süsteemi rikke (8)kas keegi oskab õelda mis releega on tegu minu mure on järgmine süüte sisse keeramisel ei hakka tööle bensiini pump.armatuuris läheb põlema ainult generaatori tuli ei põle õlirõhu tuli ei tööta spidoka läbisõidu näit ,startertöötab aga auto ei käivitu.vahetatud süüteluku põhi jagaja süütepool kuid midagi pole muutunud kaitsmed on terved mulle tundub et viga on mingis relees.
  • 09:19volvo v70 1998 awd (3) Volvo
  • 01:03Gaz 67B (7) Gaz
  • 18:04Rääkigem Insigniast suud puhtaks! (153) Opel
  • 17:22Kui vanalt saan teha BE kategooria (13)
  • 16:11Horvaatia (77)
  • 13:17Teises reas sõitmine linnaliikluses. (24)
  • 12:59Tagant otsasõit - sooviks liiklusjuristi arvamust (35)

KASULIKUD LINGID

pakkumised

Uued sõidukid8882
Kasutatud sõidukid23821
Sõidukikaubad182206
lisa kuulutus

Reklaam