Kasutatud sõidukid

Populaarsed margid

RSSUUDISED

Isdera esitleb Pekingis elektrilist kupeed

Isdera esitleb Pekingis elektrilist kupeed

Legendaarne autotootja Isdera näitab Pekingi autonäitusel uhiuut elektrilist kupeed Commendatore GT, tegu on kajakatiibse sõidukiga, millel on vähe ühist Isdera varasema toodanguga. Pikkust on elegantsel ...

Hyundai i30N vs VW Golf GTI: kes on parem kiirenduses?

Hyundai i30N vs VW Golf GTI: kes on parem kiirenduses? (8)

Austraalia veebiportaal Caradvice.com korraldas kiirendusvõistluse Hyundai i30N-i ja VW Golf GTI vahel, et näha, kes neist on kiirem. Kumb võidab: kas uustulnukaks olev Hyundai või juba ammu legendi ...

Kahe aasta pärast on kõik Smartid elektrilised

Kahe aasta pärast on kõik Smartid elektrilised (1)

Daimleri kontserni juhi Dieter Zetsche kinnitusel läheb väikeautode tootja Smart aastaks 2020 täielikult üle elektrimootoritele. Elektrimootoriga autod on Smarti toodangus juba ammu, kuid siiani on nendele ...

Audi uudismudeliks Pekingis on Q8?

Audi uudismudeliks Pekingis on Q8? (3)

Saksa autotootja Audi on oma Twitteri ja Facebooki lehekülgedel avalikustanud peibutuspildid Pekingi autonäitusel debüteerivast sõidukist, selleks on tõenäoliselt uus crossover Q8. Tootja ise on kinnitanud, ...

Kodiaqi ja Karoqi järel tuleb Kamiq

Kodiaqi ja Karoqi järel tuleb Kamiq (8)

Škoda crossoverite valik täieneb järjekordse uudismudeliga: selleks on väike crossover Kamiq, mida hakatakse aga müüma vaid Hiinas. Toodab uut sõidukit ühisettevõte SAIC Volkswagen. Oma mõõtudelt on Kamiq ...

Honda Monkey naaseb Euroopasse

Honda Monkey naaseb Euroopasse

Jaapani mootorrattatootja Honda toob juunis Euroopas taas müügile klassikalise väikemootorratta Honda Monkey. Seekord pakutakse seda legendaarset kaherattalist 125 cm3 neljataktilise ühesilindrilise ...

 
Global Rallycross sari lõpetas tegevuse

Global Rallycross sari lõpetas tegevuse

Põhja-Ameerika populaarne rallikrossisari Global Rallycross peatas oma tegevuse ja tänavu sarja läbi ei viida. Sarja korraldajad sattusid rahalistesse raskustesse, eriti pärast möödunud hooaja lõppu, mil ...

Veel uudiseid »

FOORUMID

  • Küsi spetsialistilt: Tehnoülevaatus
  • Millist mobiili? (76)Kui kedagi huvitab, siis siin on täiesti korralikud maakeelsed ülevaated ühest antud hetke turu huvitavamast "labidast". https://tehnika.postimees.ee/4456651/seda-te-ei-teadnud-kogu -tode-maailma-esimesest-kolme-kaameraga-mobiilist https://geenius.ee/test/nelja-silmaga-p20-pro-teeb-koike-mid a-lubab/ Pildi laenasin netist, neid suurema ekraaniga variante veel igaüks kaasas ei kanna, aga irooniana sobib küll siia teemasse, kus paljud sõnavõtjad kasutasid telefoni ajal, mil mõõtude ja kaalu osas oli pidev hirm, kas telefon ikka vedeleb särgitaskus või on sealt äkki välja kukkunud.
  • 5 istmekohaga tarbesõiduk (24)Ei taha niiväga teemas kaasa rääkida, aga paar "fakti" häirivad veidi: # Kõik VW grupi 09-12a. väiksed bensukad on saast, kuna hakkavad rämedalt õli # sööma. Remont on u. 4000 kanti Terve mootor ilma lisaseadmeteta oli viimati, kui huvi tundsin, isegi odavam sellest summast. Prantlaste puhul veel oluliselt odavam,ka diislid. # Tutika prantslase eluiga on 5-7 aastat kui teda kasutada sihtotstarbeliselt ja siis # on see aparaat surnud, edasised remondid ei ole enam mõtekad Mul on tutvusrkingkonnas esimeste omanike käes mõned esimeste aastakäikude Berlingod, Partnerid ja Kangood, mis ilma tõsiste tagasilöökideta sõitnud kellale selliseid numbreid, mida kohtab vaid Eestisse toodud autodel enne hodoka kerimist. Ja mis teevad ikka reaalset tööd, viivad talutoodangut laatadele, tööstusseadmeid objektidele jms. Igaks juhuks meenutan, et kõik ülalmainitud mudelid tulid turule 1999a ja samal aastal tuli ka meie peresse uus Berlingo, mis ainsamagi probleemita aastaid hiljem uuele omanikule läks. Samal ajal naabri Berlingo mahtuniversaal käis garantii jooksul vist peaaegu kümme korda pisiasjade pärast remondis, aga müüdi ära 2016 veel täiesti korras autona ning sõbra 2005a Kangoo 4x4 toimetab pereauto/tööauto rollis tänaseni (nelivedu ei tööta:). On veel mõned, mille käekäiku pole ise kõrvalt näinud küll päris ostmisest saadik ja on ka uuemaid, kus omanikud hoolitsevad hästi ja suhtuvad nii, et enne kui pole põhjust, ei kavatse ka müüa. Aga samas pole tutvusringkonnas mitte ühtegi sellist Caddyt, Combot või Transitconnecti, mis kõik peale liisingu lõppu rõõmuga käest ära anti. Mu jutt pole kindlasti absoluutne tõde ega ka mingi tõsiseltvõetav statistika, aga just nendele näidetele tuginedes ma ei välistaks sugugi prantslasi (sõita ju head!) ning ise pööraks margile-mudelile üldse vähem tähelepanu, kuid tunneks seda rohkem huvi, mis on auto praegune seisukord ning millise suhtumisega on praegune omanik. Tänavad on neid kõiki ju täis, st reaalselt sõidavad ja nii halb pole vast ükski, et lihtsalt margi/mudeli nime pärast oma valikut kitsendama hakata. Ise eelistaks mootorina võimalusel vanakooli bensiinikat ja kindlasti pikka kereversiooni (nii vanadel vist ainult Caddy ja Kangoo), kuna see pikem teljevahe annab lihtsalt nii palju juurde maanteesõidumugavust ja pole parema aerodünaamika tõttu nende lisakilode tõttu ka janusem.
  • 00:595ne 722.6 kast (16) Mercedes-Benz
  • 23:085 istmekohaga tarbesõiduk (24)
  • 22:55Uus auto kuni 23000 (37)
  • 22:43Hyundai i30 2013 universaal (3) Hyundai
  • 22:31Rooste eemaldamine rehvidelt (5)
  • 22:23Palun vähe abi Opeli kohta (6)
  • 22:13Ford Transit TDCI 2.2 92kW 2013 salongi soojendus (2) Ford

KASULIKUD LINGID

Reklaam