Volkswagen on lõpuks otsustanud alustada mahtuniversaali Touran kaasajastamist: Genfi autonäitusele tuuakse populaarse mahtuniversaali uus mudelipõlvkond.
Kuigi visuaalselt on uus Touran väga sarnane oma eelkäijale, on tegu siiski sisuliselt uue autoga, mille loomisel on kasutatud veermikuarhitektuuri MQB.
Samuti on Tourani senine veidi igavavõitu disain asendunud värskelt Golfilt ja Passatilt laenatud ilmega.
Samuti võetakse autol kasutusele uus istmelahendus, mis võimaldab mittevajalikud istmed peita auto põrandasse. Pagasiruumi mahuks lubatakse kuni 1990 liitrit.
Uut Tourani pakutakse nii viie- kui ka seitsmekohalises versioonis, VW mudelivalikus asetub sõiduk Golf SportsVan'i ja suurema Sharani vahele.
Võrreldes eelmise mudelipõlvkonnaga on uuele Touranile tulnud pikkust juurde 13 sentimeetrit, laiust 4,1 sentimeetrit ja kõrgust jäänud vähemaks 6 millimeetrit. Salongi ruumikuse seisukohalt oluline teljevahe on kasvanud 11,3 sentimeetrit.
Suurenenud mõõtmetest hoolimata on uus Touran keskmiselt 62 kilogrammi kergem kui eelkäija.
Auto kaalu vähenemine koos küllaltki väikese õhutakistusteguriga 0,3 (ehk siis 0,296), samuti uued jõuallikad ning start/stopp süsteem koos pidurdusenergia kogumissüsteemiga on võimaldanud muuta auto 19 protsenti ökonoomsemaks.
Jõuallikate valiku moodustavad kolm TSI bensiinimootorit võimsusega 110 kuni 180 hobujõudu ja kolm TDI diiselmootorit võimsusega 110 kuni 190 hobujõudu.
Uuest lisavarustusest on Tourani pardal lisatasu eest saadaval LED-tuled koos süsteemiga Dynamic Light Assist, uus multimeediasüsteem ja palju muud kasulikku.
Euroopas jõuab uus Touran müügile alates septembrist. Hinnad koduturul algavad umbes 23 000 eurost.
KOMMENTAARID