Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
06:53 täna
. (registreerimata)
sellise tegelase ajuehitust, kes võrdleb plahvatusi liiklusmüraga, peaks lähemalt uurima.
06:47 täna
. (registreerimata)
jälle üks koolipoiss trollimas. tahab kihvtimat sõidukit, aga leiab mingi ilmetu pesukoti. ja diisli.
ja see ... jälle kolib kuhugi. alles tahtis autot osta, nüüd juba müüb.
01:27 täna
Deus
Ei tohi jätta, meil on müügiportaal selleks.
00:55 täna
timolan (registreerimata)
mis pagana elektroonika vead? ära kuula neid tabureti experte. neil ei ole sellisi probleeme. mina soovitaks 2.0 Endal 2 tk olnud, suht probleemi vabad. 2,0 liigub kõvasti parem ja küttekulu sama. 308 2,0 keskmine 5l.
00:21 täna
M40 (registreerimata)
Nursipalu laiendamise toetajatel soovitan minna kasvõi 5 km kaugusele harjutusväljaku piirist selleks, et "nautida" pidevat paugutamist, sissehingata mürgiseid gaase ja mikroosakesi. Küsimus pole 21 pere küüditamises, vaid suure osa Kagu-Eesti elanike elukvaliteedi hävitamises. Kahjuks paljud Kagu-Eestist kaugemal elavad ajupestud ja mõtlemiskultuuri mitteomavad inimesed sellest aru ei saa. Ja see on kurb.
Vastan sellele kommentaarile.
Kuna tegemist on ikkagi autofoorumiga, siis märgin, et kõlab see täpselt nagu praeguse linnaelaniku elu Tallinnas, või kohaliku elu kusagil uue rajatava neljarealise maantee ääres. Kõike paremat!
00:17 täna
... (registreerimata)
Peugeot 208, 2012 a, 1.6L 88 kw, manuaal, bensiin, väike läbisõit, tehniliselt täiesti korras. Ei ole elektroonilisi probleeme. Kolin maalt linna ja seal enam autot vaja pole. Pole veel nii täpselt mõelnud, palju saada tahan aga kuna uusi autosid toodetakse pidevalt juurde ja tegu on ikkagi üle kümne aasta vanuse autoga, siis mingit ulmelist summat ei oota. Enne kui hakkan müüma, läheb vähemalt kuu aega aega. Kui on huvi, võid oma kontakti jätta ja ma võtan ühendust, kui õige aeg käes.
23:57 eile
karpunkel (registreerimata)
elektroonika on esimene pranslastel mis ära vajub. pommikindlad masinad on ainult vanad Audid aga neid enam kommirahaga eijagata niisama kuna teatakse mis on mis väärt.
23:40 eile
Vanad uudised (registreerimata)
Et Parempoolsed on alles värsked, pole nad end veel näidata jõudnud. Enne peavad endid ilmselt veel tõestama, kui valituks osutuvad. Mina arvan, et neid valides läheb hääl lihtsalt raisku.
Sotsid on tuulelipud, oma kindel arvamus neil puudub. Samuti ei jaga nad majanduse toimimisest. Tahavad vaid väärtusi ümber jagada, saamata aru, et ümber jagamiseks on kõigepealt vaja see väärtus luua.
Veel hullemad tuulelipud on rohelised. Ausalt öeldes ei saa neist üleüldse aru. Jääb mulje, et neil puudub elementaarne arusaam poliitikast ja selle teostusest. Kuulates roheliste esinaise sõnavõtte siis - hoia jumal nende eest.

Ülejäänutega võib vähemal-rohkemal määral luurele minna küll. Isamaa-Ekre-E200-ga vähem, Kesikute ja Reformiga veidi rohkem. Reformi tugevus on vähemasti majandus ehk riigi käigushoidmise alustala.
23:04 eile
Deus
Absoluutselt mitte. Ma olen nõus sinuga va selle kitsa rehvi teemal aga see on teine jutt. See, mida sina praegu kirjutad on see, et elektriautoga sõit on nagu vana mootoriga manualiga, seega automaatkast on vaenlane siinses pildis. Ja vana mootorit mainisin seepärast, et uued liitrised on manualiga suht vabajooksus tegelt. Ütle nüüd mulle, kui pidureid sihtotstarbeliselt kasutada, kas on linnapildis ikkagi vähem piduritolmu vs vanakooli mootor + manual?
22:58 eile
Rallisõitja Jaan (registreerimata)
@Kässar
Ma arvan, et Sa tee endale algatuseks ise selgeks klassikaline vasak- ja parempoolsus, kuidas see haakub konservatiivsusega ja liberaalsusega ning siis vasak ja parempoolsus erinevates poliitikates (majanduspoliitika, sotsiaalpoliitika), isikuvabadustes, demokraatiasse suhtumises jne. no ja siis pane konkreetse partei või ideoloogia põhipostulaadid ritta ja vaata kui palju neist asetseb klassikalises parem-vasak skaalas ühele või teisele poole.
Puhtaid vorme ei ole, aga kui natsid peaks mustvalgelt parem-vasak skaalale panema, siis nad lähevad ikka paremale.
22:56 eile
minu meelest (registreerimata)
saab küsimus pigem selles olema, milliseks edaspidi igasugu testide-kontrollimiste hinnad olema saavad. Võimalik, et tuleb mõistlikum hoopis uus kustuti osta selmet vanaga jaurata. Müügifirmade huvi seadusesse saanud...?
22:54 eile
meeme mee to leno (registreerimata)
Sa saad suured tähed kui Shift vajutad.
21:55 eile
fhft (registreerimata)
Lihtsalt ääremärkuse korras, et mis siin siis vene jaoks 1944- 1991 huvitavat oli?
21:40 eile
leno
olen värske juhilubade omanik, nüüd sooviks liikumiseks kihvtimat sõidukit, soovisin alguseks skoda fabiat aga see laideti maha
nüüd tõstan lati kõrgemale ja küsin sellise auto kohta
Peugeot 3008 Active Plus 1.6 73kW 2018a.
kas selline õigustab end ära, on ta pommikindel riist,kuidas peab vastu ad blue süsteem, kas tal tõmmet ikka on, millised vidinad tal esimesena ära kukuvad?
tänud teile
21:05 eile
wb (registreerimata)
"Siin on seda "Elektriauto ei vaja pidureid" trummi taotud korralikult. Küsimus, miks on Hyundai Ioniq5 nimelisel masinal 18" pidurikettad all? Ärge tulge massiga vabandama, mu 16" velgedega kolakas on raskem ja saab 13" ketastega ennast sama kiirelt pidama."

Deus, mulle tundub, et sa oled siin ainus, kes seda trummi tagunud on. El.mootoriga pidurdus on nagu manuaalkasti ja madalama käiguga pidurdus, ainult el.auto puhul see energia ei lähe raisku. Äkkpidurdus käib kõigil tavapiduritega.
Suure läbimõõduga veljed ja kitsad rehvid pole loodud edvistamiseks, kuigi nendega sageli ka edvistatakse. Kitsad rehvid tagavad parema haardumise ning lühema pidurdusteekonna. 16" ja 17" diameetriga velgede pidurdusteekondade vahe on umbes 7%, kui rehvisegu ja välisläbimõõt on samad. See pole suur vahe, aga mõnel juhul võib see päästa elu.
20:53 eile
jee.kim (registreerimata)
Portatiivsel on kas kogumispaak või läheb koos soojaga õue.
PS! see mis õue läheb on tõesti SOE!!!
Oleneb korrusest(kas kannatab akent lahti hoida) on müügil spets katted, mis ei lase õuesoojal ja satikatel sisse tulla, nt.
https://probreeze.com/products/air-conditioners/500cm-window
-seal-kit-for-portable-air-conditioner-and-tumble-dryer-hing
ed-windows-500cm/
20:45 eile
wb (registreerimata)
Tasapisi hakkavad töökohtade parklatesse ka laadijad tekkima - magalainimesed saavad seal ilma ajakuluta autod laetud.
20:39 eile
? (registreerimata)
Nii et ikkagi on mingi toru? Sel juhul on ehk õhsoojuspump parem variant.
20:28 eile
Deus
Väga kanged seened.
- Deus, endine ja tulevane ning seal teeninud kagu-eestlane.
20:25 eile
Kässar (registreerimata)
Hari ennast, rallisõitja. Kiire google on abiks:

file:///C:/Users/Kasutaja/Downloads/30822-how-and-why-fascis
m-and-nazism-became-the-right-2.pdf

"Stalin refused to acknowledge that the National Socialist German
Workers’ Party (Nationalsozialistische Deutsche Arbeiterpartei,
NSDAP) was indeed a party of socialist crusaders. He disingenuously stated that German fascism was “wrongly called nationalsocialism—wrongly because the most searching examination will
fail to reveal even an atom of socialism in it” (Stalin [1954d] 2008).
Entirely on the contrary, Hitler’s twenty-five-point program and
his future activities had all the “socialist” atoms and one alien
bit called Nazism (Office of the United States Chief Counsel for
Prosecution of Axis Criminality 1946). It was not a far-left program
of Marxism, but it was a social chauvinist program of leftist
“reformism.” Indeed, Hitler did not explicitly call for an outright
expropriation of the means of production, but neither did Social
Democrats. The “National Socialist German Workers’ Party” was
not a right-wing party, neither imagined nor real. It conducted a
large-scale socialistic reform according to its leftist platform and
identical to the programs of most European leftist parties with just
a subtle caveat: Nazis were building socialism exclusively for the
super-race of Aryans"
19:51 eile
jee.kim (registreerimata)
"Venemaad ei huvita absoluutselt Eestimaa, mis on nagunii suuresti juba maha parseldatud, isegi Nursipalu harjutusväljak koos veel mitteametliku laiendusega on 2017 valitsuse otsusega antud USA-le , kusjuures USA võib Eestimaal teha , mida iganes soovib."
Kanged seened olnud vist kirjutajal :D LOL
19:46 eile
Deus
Portratiivsetel on kogumisnõu, mida aegajalt tühjaks kallama peab. Enamuse aurustab selle kuumatoru kaudu õue.
19:19 eile
Rallisõitja Jaan (registreerimata)
@ants maalt
Las see jääb Ants Teile koduseks ülesandeks - mõelge välja, kuidas saavad kiirteed ja ka näiteks kiired raudteed takistada kohaliku külamehe elu - ta saab ju muretult üle viadukti sõita ja ei pea enam tee ületamiseks vaba hetke ootama :)
19:01 eile
Ants maalt (registreerimata)
Leidsin sellise kommentaari.
Väga tabav kommentaar, hetkel Eestis toimuvast.
Venemaad ei huvita absoluutselt Eestimaa, mis on nagunii suuresti juba maha parseldatud, isegi Nursipalu harjutusväljak koos veel mitteametliku laiendusega on 2017 valitsuse otsusega antud USA-le , kusjuures USA võib Eestimaal teha , mida iganes soovib. Nursipalu laiendamise toetajatel soovitan minna kasvõi 5 km kaugusele harjutusväljaku piirist selleks, et "nautida" pidevat paugutamist, sissehingata mürgiseid gaase ja mikroosakesi. Küsimus pole 21 pere küüditamises, vaid suure osa Kagu-Eesti elanike elukvaliteedi hävitamises. Kahjuks paljud Kagu-Eestist kaugemal elavad ajupestud ja mõtlemiskultuuri mitteomavad inimesed sellest aru ei saa. Ja see on kurb
18:24 eile
Urmas.s (registreerimata)
Eile õhtul oli keegi uuel Tallinn-Tartu lõigul vist ära eksinus,sõitis Kükita grilli juures vastassuunas.Õnneks mitte väga kaua enne kui aru sai.Samas ega väga ei imesta kui nagu eelpool mainitud siis uuel lõigul vajalikud liiklusmärgid puuduvad,kaasaarvatud viide sellele et sõidetakse ühesuynalisele teele.Tallinna pool igatahes need märgid olemas.
18:24 eile
Ants maalt (registreerimata)
Kuidas on võimalik kohaliku tasandi maamehel kaotada aega ja kilomeetreid kiirtee ületamisel kui talle on tehtud sild üle selle ja ei pea enam ootama vaba hetke tee ületamiseks?
18:22 eile
mati1222 (registreerimata)
Sa nagu siiani aru ei saa, raha on ainult kindlatele tegelastele. Pole seda õiget teede remonti kunagi olnudki, see kevadune remont on ka paras porr.
18:06 eile
. (registreerimata)
kogu see vesi kokku, sellega saad teed keeta.
17:33 eile
M40 (registreerimata)
https://www.err.ee/1608864998/muutlik-ilm-on-suurte-maanteed
e-teekattele-mojunud-vaga-halvasti

Ehitades neljarealisi, ei tasu kunagi unustada, et ka tulevased kulud nende hooldamiseks suurenevad! Mis olukord meil praegu kasvõi arstiabi kättesaadavusega on?
16:52 eile
? (registreerimata)
Konditsioneeris on külmaaine. Konditsioneer puhub külma õhku. Kas mööda seda toru läheb kondensvesi õue? Selle toru jaoks on vaja siis teha eraldi auk seina. Korter on esimesel korrusel ja kui kodust ära lähen ja ööseks küll ei julge akent lahti jätta. Või juhin vee kuhugi anumasse või vee äravoolu ja hiljem tühjendan. Ma tean, et autol on kliima ja suvel palavaga kui auto on töötava mootoriga ühe koha peal seisnud, tekib auto alla loik, arvatavasti kondentsvesi. Kas kondistioneeril on sama põhimõte?
järgmine lk »