Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
21:59 eile
manitseja (registreerimata)
kuulge elektriautode omanikud... Kuidas teile elektrit müüa saaks?
Mul krunt ühe suviti suht külastatava objekti kõrval.
Inimesed sõidavad sinna kohale ja veedavad aega, kes tunni, kes paar või lausa pool päeva.
Mis peaks olema elektri hind, et autoomanik vaevuks pistikut välja võtma ja seda minu aia küljes olevasse pistikusse torkama?
Kuidas täna tagada maksmine?
Mündituvastaja? laseb eurose sisse ja siis aegrelee annab tund aega voolu?
3,7 kWh? see oleks 1 faasilise 16A pistikupesaga.... Vähe...?
3x16 või 3x32 ampriga saaks vastavalt tunniga 10 või 20 kWh...
Mis hinda oleks autoomanik nõus selle eest maksma..?

Tglt ilmselt kohe tekib küsimus et kuidas jõude pistiku küljes vedelevaid mittemaksjaid sealt minema saada..
21:38 eile
Röövelööbik (registreerimata)
Aga sa ära vaidle. Vasta lihtsalt nendele küsimustele, mis ma sulle viimati esitasin. Küsimustele vastamine pole ju ometigi vaidlemine. Või sinu meelest äkki on?
20:32 eile
Jokkvärk (registreerimata)
Tore kui sõitjaid juurde tuleb. Millest krossiauto koosnema peab ja kus midagi olema/asetsema peab, saad lugeda "tehnilistest" ning kui juba ehitad, siis alates 2022a. on nõutud ka kabiini sisene turvakaar (skeemjoonis tehnilistes olemas), mis oleks mõtekas kohe valmis "väänata"/paigaldada.
19:26 eile
A66 (registreerimata)
Mu aeg on selleks liiga kallis, et teiesugustega vaielda. Ostke omale ratastega taskulamp ja keegi ei pahanda, ausalt. ;)
16:38 eile
labjakas (registreerimata)
# mida pakub üks ÕIGE mootor.
A66, ilmselgelt sa pole kunagi elektrikaga sõitnud või siis vaid mõne linnakäruga nagu eUp või iMiev (Sooviks siinkohal näidet, kus fosiilikast linnakärul nö õige mootor on tehasest tulles).
Tahad pilli, mis sõidumõnu pakub? Tesla Model 3 Performane peaks küllaga andma tallamis mõnu. Tõutähistega looma tahad, siis Proche Taycan on vägagi kiidetud masin oma sõiduomaduste poolest.
Ehk siis selle jutuga võid väga edukalt kapi taha häbenema minna, nagu elektrikatel puuduks "õige" mootor.
Tõsi, sellist lärmi nad ei tee nagu lõhke-reaktsioon metall-silindrsi tekitab.
16:22 eile
LL (registreerimata)
Tere, Kas keegi oskab öelda kui palju maksab auto liisimine (ehk siis müügi finantseerimise teenus) Müüjale ehk kui palju ta müügihinnast pangale peab loovutama?
15:28 eile
Röövelööbik (registreerimata)
"Demagoogia on hoopis see, kui mõni arvab, et otsa sissepistmine on üks ja sama särtsuka ja vedelkütuse puhul. Ühel juhul tangid 3 min. ja sõidad 1300km järjest."

Veel üks superdemagoog. Räägid meile äkki lähemalt siis oma 1300km järjest sõitmistest? Kuna viimati, kust kuhu jne.? Ka särtsukaga kulutad tankimisele 3 min ja sõidad 1300km.

"Kui on tõsine eriolukord, ei tee särtsukaga midagi, sõltud pidevalt kuskil juhtme otsas rippumisest ja auto pole kohe igaks sõiduks valmis."

Räägi siis meile juba oma tõsistest eriolukordadest ka, mis sul elu jooksul ette on tulnud? Vähemalt mina kuulan huviga.

"Hääletu liikumine on õõvastav ja sama ohtlik, nagu partsi porgandid."

Sa vahi, mis sinu jaoks õõvastav on! Minu jaoks on anaalseks õõvastav, aga mis siis. Keda kotib?
15:02 eile
Kärss
Röövlinnule: ma pole kusagil väitnud, et neil sekunditel üldse mujal tähtsust oleks, kui argumentidega teadlikult manipuleerides. See, et ei sobi argumendiks ja ei oma tähtsust, ei ole omavahel seotud. Tõenäoliselt pole need sekundid ka kellegi jaoks põhjus midagi osta või ostmata jätta.

Labjakale: minul on vanem Master on 2,2 mootoriga, tehase andmetes maanteekulu 7,5L/100km ja see on suurema 100L paagiga versioon. Muidugi oleks võinud osta ka väiksema kütusepaagiga või janusema mootoriga auto, aga miks ma oleks pidanud omale sellise valima? :) Uuema mudeli ZE versiooni kohta on üldse raske infot leida, aga jääb mulje, et kogu see jutt linnast/koormast on seotud just selle lennukaugusega, sest kahtlustan, et maanteekiirustel koormaga (kus ei saa pidurdamistega särtsu juurde tekitada) ei pruugi see läbisõit niigi suur olla (mis on muidugi spekulatsioon, ei püüagi seda faktina näidata). See pole ainult minu mätas. Kaubikud ei sõida ainult linnas, vaid moodustavad ka maanteedel täiesti arvestatava osa liiklusvoolust. Muus osas nõustun Su jutuga.

Mul puudub absoluutselt igasugune huvi valetada või demagoogiat arendada - mõne särtsukatootja aktsiaid omades oleks pigem huvi seda teemat igal pool üles haipida, et aktsia kiiremini kasvaks:), aga mingid eetilised väärtused lihtsalt ei luba sellist manipuleerimist ja see rong liigub nagunii samas suunas ikka edasi. Igaühe oma valik, mis hetkel selle rongi peale hüpata otsustab.

Mis point on püüda näidata mind igal pool särtsukate vastasena, kui ma seda pole? Lisaks puudub ka huvi teoretiseerida olukorras, kus ma saan rääkida väga konkreetsetest valikutest, mida praktikas ei ole võimalik jätta lihtsalt tegemata - tuleb valida ühte või teistpidi. Minu varasema 7a särtsuauto kogemustega tänapäevaseid lahendusi võrreldes ostaks hea meelega praegugi särtsuka (vt kuhu hinnad on langenud!), kui mul oleks vaja sõita ringi ainult linnas või linna lähedalt linna tööle. Siin mõned inimesed küll üritavad tõestada, et särtsukas on juba "valmis" ka kõigi muude nishide jaoks, aga kahtlustan, et kas ikkagi veel ei ole "valmis" või siis selliseid auklikke veenmismeetodeid kasutades ei jõua lihtsalt sõnum pärale. Mitte ainult mulle, vaid ka paljudele teistele siin teemas...
14:54 eile
A66 (registreerimata)
Demagoogia on hoopis see, kui mõni arvab, et otsa sissepistmine on üks ja sama särtsuka ja vedelkütuse puhul. Ühel juhul tangid 3 min. ja sõidad 1300km järjest.
Kui on tõsine eriolukord, ei tee särtsukaga midagi, sõltud pidevalt kuskil juhtme otsas rippumisest ja auto pole kohe igaks sõiduks valmis. Hääletu liikumine on õõvastav ja sama ohtlik, nagu partsi porgandid. Vedelkütus on koju varutav, kui soovite. Ja siis see kõige tähtsam, inimesi on kahte tüüpi laias laastus, ühed sõidavad A - B kasvõi kopsikuga mingi vile saatel, teised naudivad seda, mida pakub üks ÕIGE mootor.
Ainult särtsukas ei tuleks isegi kõne alla hetkel.
14:43 eile
ei tasu ära (registreerimata)
avalike kiirlaadijate hinnad on suht kirved - u 2,5 korda kallim kui kodus laadides. mis viib tasuvuse kaduvikku neil kes kortermajades asuvad ja peavad laadimiseks avalikke laadijaid kasutama. sel juhul on elektriauto kütusekulu enam vähem samal tasemel uue diisli omaga.
14:41 eile
coolbet
opel vectra c diisel 1.9 110kw 2007a kas see on ekraani display ka
13:58 eile
Aga.... . (registreerimata)
Võib-olla sellepärast et peale ostu selgus et petta saanud kuna pooli lisasi mis kirjas autol reaalselt pole.
järgmine lk »