Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
11:37 täna
kl22bu (registreerimata)
samas eks venelastel komme jälle tanki v kirovetsiga iga ülesannet täita.

Endal 520L ja pole küll hätta jäänud. Respo ATV 3-4 meetriseid palke peale kuhjaga ladunud. samas keegi ei keela 2x rohkem kulutada ja 850xc osta. aga liitrine on ju veel võimsam?
09:58 täna
looder23
Alati tasub olla omanike nimekirjas paaritu arvuga kohal. 1,3,5 jne.
1 sõidab ja naudib
2 sõidab ja remondib
3 sõidab ja naudib
4 remondib ja sõidab
5 sõidab ja naudib
6 remondib ja sõidab ja remondib
7 sõidab ja remondib ja naudib
8 siit edasi enam pole vahet. Võib juhtuda, et ainult remondid ja võib juhtuda, et ainult sõidad.
P.S. Sõitmise ja nautimise alla kuulub siiski ka hooldus.
09:38 täna
Kunnnn (registreerimata)
Viimane postitus oli väga õige ja soovitan seda järgida.
09:17 täna
triipriit
Vectra on väga mahukas ja mugav auto, kasutusomadustelt hoopis teisest klassist võrreldes Astraga. Aga kui hästi hoitud Astra on minimaalselt hoolt vajav ökopill, siis Vectra puhul pead lisamugavuse eest ka rohkem auto eest hoolitsema. Ma ei soovitaks viimast soodsaks ostuks välja arvatud juhul kui armastus autode vastu on suur ja heas sõidukorras hoidmise nimel pole sinu jaoks probleemiks seda sama 1500€ summat sinna iga aasta sisse panema. Olen omanud mõlemat mudelit, igatsen Vectra soliidsust, väga mugavaid ning vaikseid maanteesõituomadusi, aga mitte remondiarveid :). Uue omaniku käes kuulu järgi sõidab Vectra nagu kulda, nii et võta näpust, müüsin vist valel hetkel.

Astra puhul soovitaks 1,6 85kw või 1,8 103kw bensiinimootorit, need on lollikindlad ja läbiproovitud, esimest pandi veel mõni aasta tagasi baasmootorina Mokkale.

Paar sellist täitsa olemas:
https://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=100&
amp;aj=&b=5&bw=42&f1=2006&f2=2009&k1=85&
amp;k2=85&h=1&ae=2&af=50&ag=0&ag=1&o
tsi=otsi


Vaatama minnes vaata üle värvkate, otsi roostet ja värvierinevusi erinevate kerepaneelide osas. Vaata üle rattakoopad ja otsi roostet / roostest söödud, aga üle värvitud ebaühtlasi ääri. Keera auto rool ühele poole välja ja vaata väljas üle rehvimuster. Vaata ka omanikuga tõtt, küsi auto üldise- ja hooldusajaloo kohta, palu näidata ka pabereid / tšekke – õigeaegsed õlivahetused on mootori pikaealisuse seisukohalt väga olulised. Küsi, millal vahetati mootori hammasrihm (1,6 puhul oli välp 150 000 km / 10 a kui mälu ei peta) ja palu näha tõendit. Vaata kapoti alla ja kontrolli vedelike tasemeid, küsi omanikult julgelt küsimusi. Tee proovisõit. Kui kõik tundub soliidne ja auto sõidab ja pidurdab probleemideta, siis juhul kui sul pole kaasas adekvaatset mehhaanikut, kes kohapeal oskab asju hinnata, siis minge koos ülevaatuspunkti või töökotta, kõige paremal juhul isegi margiesindusse, ja telli auto ülevaatus.
07:42 täna
... (registreerimata)
keegi on selle auto veebruaris ostnud ja nüüd müügil- tavaline huiar või auto on nii närus seisus, et vaja siiski lahti saada?
milleks sulle suur universaal- vead kaupa turule? bensukulu maanteel julgelt üle 7l. 400 000 sõitnud auto on kui 75a inimene- mõni veel üsna kõbus, teine otsib soodusmüükidelt kirstu. aga kuna ülevaatus järgmise aastani, siis tuleb käia ning auto üle vaadata ning jälgida eelpoolkirjeldatud nüansse. ka bensukas ei tohi suitsu välja ajada ja kõige parem õlisöömise kontroll on nii, et lased tuurid üles, siis alla ja siis järgmisel gaasivajutusel viskab sumpast sinist kui mootoril õliisu kallal. kui ei viska, on kõik ok. üldiselt suvalisest üv punktist läbi astudes saad asjast parema pildi.
00:15 täna
sm Küngas (registreerimata)
Kui tihti oled õli vahetanud, kas oled kasutanud kvaliteetset õli ja kvaliteetset filtrit?
22:55 eile
63amg (registreerimata)
ma ei ole teoreetik,vaid praktik! pole ju lõdvikud kõvad!
kui lisasid tuure ja vett tuli,siis ju pump töötab
22:53 eile
Willem0
Vene kroonust mäletan , et ega need armeenlased eriti suured inimesed polnudki :)
22:42 eile
suur T (registreerimata)
Kõige lihtsam, tõmba selle musta karbi ja turbo vahelt hoob lahti ja vaata mis siis teeb. Räägitakse, et sellest juba aitab ja kargamine kaob.
22:39 eile
suur T (registreerimata)
turbo aktuaator on süüdi. Omal kogemus E320CDI-ga olemas, veateade oli ka sama. Ma vahetasin ikka ilusti pool mootorit ära, enne kui vea jälile sain. See on see must karp turbo küljes, mis turbo geomeetriat reguleerib, pane uus karp või veel parem uus turps koos karbiga ja sõida muretult edasi.
22:10 eile
pesukott123 (registreerimata)
ma mõtlesin et mine teenindusse
21:59 eile
passati omanik (registreerimata)
mul oli audil kora ka sama viga. näitas et rõhk suur. sai lasta sund põletus teha a ikka näitas sama viga. siis sai korra rõhu anduri pistik järalt ära näitas sama viga. sai siis uus andur pandud ja asi korras.
19:53 eile
andi44
ei puhugi sooja .keerasin salongi tuleval torul õhutusnipli maha tuli nats mulle ja muud midagi ,ei mingit ringlust.kui veidi tuure lisasin tuli sealt niplist veidi tosooli .
19:18 eile
no diivaniluksepad (registreerimata)
suurem osa korke 15psi kanti https://www.youtube.com/watch?v=9ehZH3CgguY mõõdetuna manomeetriga, mite mapi anduriga
ja kui keegi väidab et selline surve ei lükka voolikuid kõvaks siis las olla
18:59 eile
R.K. (registreerimata)
Ma olen ammu tahtnud küsida ja nüüd küsin- mis eesmärki see auto pilt täidab?
16:57 eile
... (registreerimata)
miks peab üldse mingist atfanist (tagurpidi nafta) auto ostma? nimi meenutab vägisi lõunamaa osavaid poegi, kes harjunud valgenahalist uskmatut ja naiivset ostjat pügama.
16:54 eile
... (registreerimata)
autode puhul ei ole terminit "ülalpidamiskulud ei oleks üüratud". kui uue auto puhul on üldiselt teada korralise hoolduse maksumus pluss kasko jms, siis kasutatud auto puhul ei tea sa iial, milline jupp homme saba annab. veermiku remont on üldiselt lihtne ja odav töö, aga jällegi sõltub autost- mõnel on keerulised sillad, jubinaid palju ja kui korraga ära ei tee, jäädki ühekaupa juppe vahetama. hinnaklass 1500 tähendab üsnagi vana autot, millel kasvõi mootor juba nii hõre, et neelab õli ja suitseb ning ülevaatusel võib tekkida heitgaasidega probleeme. väga raske on sellise raha eest leida korralikku autot ja kui igakuiselt palk ka suht kehvakene, siis jää ka remondi jaoks suurt üle. eelpool pakutud focus või fiesta on mõistlik valik, getz ka ja eks tasubki selliste väiksemate hulgast otsida. volksvaageni polo, mõni toyota, chevy aveo, sidrun jne.
16:45 eile
... (registreerimata)
90% plokikaas või tihend, silindrist tulev surve lööb õhukorgi ette ja ringlust enam ei toimu, suveks võib termostaadi välja võtta, siis peaks ka ajutiselt toimima.
16:45 eile
Kunnnn (registreerimata)
Sellise eelarvega võta kindlasti bensukas, alates 2007.a. Getz on näiteks üsna mõistlik algajale naisterahvale.
16:40 eile
BWS (registreerimata)
Mootor hea - vastupidav.
Kui on õlivahetusvälp 30k(Longlige, tegelikult auto ise määrab), siis 150-200 tuh pealt läheb kuluosana ketivahetus(ca 1-2,5k euri olenevalt kus teha. See peaks olema tehtud kui suurem läbisõit.
Kütusekulu Passati peal ka suhteliselt mõistlik.
16:23 eile
63amg (registreerimata)
korras autol pole kunagi voolikud kõvad.
kui veepump ei töötaks,siis ei saaks sul sooja ka puhuda.ringlust ju pole.subarul ei ole ka lisa tsirkulatsiooniumpa
järgmine lk »