Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
01:29 täna
Quixy
Tere!

Sooviks oma Octavia Mk2-le mõningaid lisavõimalusi näiteks kurvitulede jms näol. Kas oskab keegi soovitada teadjat inimest või ettevõtet, kes sellega tegeleb Tallinna/Harjumaa piirkonnas?


Tänud ette!
01:08 täna
Quixy
Tere!

Nädal aega tagasi tekkis selline probleem, et iga kord kui autot käivitada ning A/C kohe koos puhuriga ja klaasisoojendustega sisse lülitada, hakkab konditsioneerist tulema kohutavalt valju raginat. Kestab umbes 5-10 sekundit ning siis on kõik korras. Tekib ainult kohe peale auto käivitamist. On kellegil mõtteid/ideid, mis sellisel juhul kõige tõenäolisem probleemitekitaja on? Midagi seoses konditsioneeri kompressoriga?

Mainin igaks juhuks seda, et kliimat ei ole päris mitu aastat täitnud ning süsteemi hooldanud, kuid sellist probleemi kohtan esmakordselt.


Autoks on 2009. aasta Ford Fiesta 1.4 TDCi.
23:44 eile
Kärss
Juba aastaid kuulen erinevateld inimestelt, kui erinevalt neil samasugused autod samal viisil tarbides kütust võtavad. Seal on loomulikult veel rohkem nüansse (rehvide erinevad ökonoomsusklassid, lisaks veel võimalus kasutada sama auto all eri laiuses ja rõhuga samasuguseid rehve, DPF-i rakendumine vägagi seotud eri kütustega jne), aga siin on link artiklile, kus on võetud väga hästi kokku juba see, mis pööretega maanteel sõidetakse ja et madalam pööre pole alati sugugi ökonoomsem, mõnikord isegi mitte ligilähedaseltki. Meie Mersul on sama "probleem" nagu artikli Crafterilgi, aga kuna kütuse ega võimalike kaugemate probleemide eest nagunii ise maksma ei pea, kas siis ongi üldse oluline õpetada naine automaadiga käike vahetama ökonoomsuse ja mootori/jõuülekande säästmise nimel? Träfikutega õppis ta igal juhul lõpuks ära selle, et "kuues käik pole Eestis kasutamiseks" ja nüüd Espacel samuti läheb legaalsetel kiirustel kulu kuuendaga kohe käest ära. Käru sabas saaks sama öelda isegi 5nda käigu kohta - mitte, et jõudu poleks piisavalt, aga on loomulikult vähem ja kulu kah kohe suurem. Kusjuures paljudel autodel soovitab "ökonomaiseri" tuluke vahetada käiku sama valedel pööretel (ökonoomsust silmas pidades) nagu automaadid seda automaatselt ise teevad...

Lugege mõttega ja lõpuni. See siin on nüüd küll hästi lihtsustatud kokkuvõte, aga ehk leiab ta ükskord aega kirjeldada ka teisi "loomkatseid", mida sellise kilometraazhi juures kasvõi juba enda lõbustamiseks on tore korraldada:)
https://www.accelerista.com/abc/autoomaniku-abc/korgeim-kaik
-ja-madalad-poorded-ei-ole-alati-okonoomseim/
23:05 eile
Sama asi (registreerimata)
Mul oli garantiitaotlus terve aasta töös. Pika aja peale läks ka omal meelest ja lõpuks küsimise peale tagastati ka raha. Tasub küsida ise, mis seis on garantiitaotlusega.
22:49 eile
Taavi3131
Toyota Land Cruiser 120 on nii 5 kui ka 8 kohalisi. See on väga lollikindel auto.
21:26 eile
jbs (registreerimata)
https://www.auto24.ee/used/3448913

WAUZZZ8E98A022518

15 november 2018 310 000 km (autoDNA)
14 detsember 2018 210 000 km (taustakontroll)
28 november 2020 253 000 km (auto24 kuulutus)

21:19 eile
Aga.... . (registreerimata)
Peaks EGR-klapp olema.
järgmine lk »