Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
22:46 täna
komvek
Kas teadsite et Soome kütusehinnast moodustavad 68% maksud? Vähemalt 3 nädalat on 20 jaama üle soome suutnud diislit müüa alla 1,20raha. Viimased 7 päeva on disla odavaim hind olnud 1,08
22:35 täna
Sull12
Ega loogikat polegi? Ostan hetkel Norras diislit 94senti l. Ja juba 2,5 nädalat. Siin vist viirust ja ostu vähenemist pole?

Miks sa Solk tood igasse teemasse sisse 150 (või 115kw ehk sinu Honda)- 200kw masinad? Küsin endiselt, hapud viinamarjad?
22:34 täna
63amg (registreerimata)
no mis labor! pane õlid köögis tulele ja võrdle!
22:33 täna
63amg (registreerimata)
mul 90kw auto võtab rohkem kütust,kui 240kw masin
22:31 täna
Sull12
Küsimus lihtne sulle Solk:
Mis tingimustel tohib teha möödasõitu?
22:18 täna
solksolk
Külma õli loksutamisega ei saa sa küll midagi selgeks, milline see õli soojana on.

Õlitootjatel on olemas infolehed, kust on näha, mis viskoossusega on õlid näiteks 40 ja 100 kraadi juures.
Samuti miinuskraadid.

Pole mõtet siin oma asju välja mõelda, kui asjad on laborites välja mõõdetud.
22:14 täna
qp (registreerimata)
To eelmisele: loksuta kodus purgis 10W õli ja siis 0W õli. Tule siis tagasi ja kanna ette, mis nägid.
22:12 täna
solksolk
95 ja 98 ei ole algselt sama hinnaga.
ütlesin ju, et hulgihinnale lisa transport ja võta postihinnast sooduskaart maha, nii tuleb vahe väiksem, kui 30 senti.

Mind ei sega jah kütusehinnad, sest need ei ole kõrged ja tanklad ei koori inimesi.
Lisaks on kütuse ostmine vabatahtlik, sõida vähem, osta ökonoomne normaalse võimusega auto ja sõida ökonoomselt, mitte gaas põhja ja ristmikul lärts pidurit.
Ei ole vaja maanteel ka sedasi kihutada ja palju möödasõite sooritada ja kolonnide vahele pressida, see kõik võtab kõvasti kütust.

Võib sõita ka 85kW autoga, ei pea sõitma 150-200kW autoga, kui kütusehind sinu jaoks kallis on.

Praegu selle viiruse jama tõttu ongi ilmselt hinnad kallimad, kuna ostetakse vähem, tanklad peavad, aga ikka toimima.
Ma ei salli seda tanklate süüdistamist, elame kapitalistlikus ühiskonnas ja igaüks võib oma kütuseäri teha, kui tahab, kui tal on piisavalt pealehakkamist.
Kui ei ole, siis pole ka mõtet viriseda kalli kütuse üle, kuna see ei ole üldse nii lihtne äri, nagu siin mõned üritavad väita.
22:08 täna
Sirkel X (registreerimata)
Sa Solk ikka täiega vahutad siin. Oledki mingi kütuseärikas või sind üldse ei koti kütusehinnad, vastupidiselt enamikele inimesetel. Sinu siinsed väited ei pea üldsegi paika nendes, et juurdehindlus on kõigil 5-15 senti ja hind sellega kõigil sama. Aga kuidas saab siis näiteks esiteks Jetoil müüa kütet 7-9 senti odavamalt, teiseks firmakaardiga saab diisli ca 15-20 senti alla postihinnast, kolmandaks hulgihind oli siin pea 30 senti soodsam. Neist numbritest saab mingi ettekujutuse, palju neil kasumimarginaal on. Lisaks on 95 ja 98 võrdse hinnaga aga kartell lisab lihtsalt 5 senti juurde.
22:08 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Tunnen ennast üha rohkem imelikuna kuna minu arvamus erineb liiga tihti ikka väga palju riigiisade loogikast. https://www.postimees.ee/6945690/riik-peatab-viiruse-leviku-
tottu-mootorsoiduki-soiduoppe
Tahaksin küsida kui mitu õppesõidukit on Eestis? Kui palju õpilasi nad koolitavad päeva jooksul? JA MITU TAKSOT on Eestis ja mitu klienti nad sõidutavad päeva jooksul? Oma küsimustega sihin selles suunas, et kas minul on probleem loogikaga või on riigiametnikel probleem? Samas tulles tagasi viiruse temaatika juurde tahaksin uskuda, et koroona viirust ei ole rohkem kui gripiviirust eelmisel aastal samal ajal. Lihtsalt täna öeldakse surmade põhjuseks koroona kuigi inimesel on teinegi raske varasemalt alanud haigus millele koroona andis hoogu juurde. Miks ma nii arvama olen hakanud, võite ise vaadata https://www.youtube.com/watch?v=Tznxg-q-HrY&feature=shar
e&fbclid=IwAR2VyJRMFH82gqhcxiSvj_zsWyJUTrNBw3GTf2ihu7J2S
XJbfn5RdSjRh-w
21:58 täna
solksolk
Hulgihinna juurdehindlus on olematu, seal ei ole enam mingit erilist soodustust teha, see on võibolla üks sent, mille sealt mõni väga hea klient võib saada.
Mina tangin sooduskaardiga üldjuhul Olerexis ja ei kurda.
Kas sa tead, et hetkel on sellest hulgihinnast üle poole riigimaksud?
Ehk siis, seal ei olegi enam mänguruumi, sinna peab veel ära mahtuma ka kütuse enda hind, millega see riiki sisse tuleb, vastavalt kütusele ka biokomponendi maksumus.
21:57 täna
tiit_ (registreerimata)
Mina isiklikult tangin juba üle aasta üldjuhul Jetoilis, vahel ka Krooningus kus on postihind ilma lepinguta täiesti normaalne võrreldes hulgihinnaga. Kui lõunas käin siis on Läti tanklad.
21:55 täna
solksolk
Kärss, mis sul viga on? Ma tõin sulle reaalse kohtulahendi välja, kus anna teed märgi alt sisse sõitja jäi süüdi vaid 20% ulatuses.
Sul ei tohiks rohkem mitte midagi öelda olla.
Mis tähendab seda, et anna teed märgi alt ette või sisse sõitja võib vabalt olla vähem süüdi, kui peateel sõitev rikkuja ja rohkem ei tohiks sul mitte midagi olla öelda.
Ehk siis, osasüü, millest ma ka rääkisin.

Täpsed olukorrad jahvatavad vajadusel paika juba kohtuveskid.
Aga ma tõestasin sellega oma väidet, et anna teed märk ja peatee ei tähenda, et sa peateel mida iganes teha võiksid ja alati õigeks jääda võiksid, nagu reaalsest kohtulahendist näed, siis ei ole nii.

Loomulikult lahenevad erinevad juhtumid erinevalt, aga ma tõestasin oma väidet, peateel sõitjal ei ole kõiges õigus anna teed märgi suhtes, ta ei või teha mida iganes seal peateel.
21:53 täna
tiit_ (registreerimata)
Hulgihinnast tuleb samamoodi kliendi lepingu soodustus alla.
21:49 täna
aldur77
Ootaks arvamusi, hinnanguid, kogemusi kaubik bussi Renault Nissan Primastar 1.9 koha (2003 a isend). Vastupidavus (miinused, plussi), varuosade saadavus, hinnaklass teiste kaubiku makidega, remontimisel lihtsused ja raskuskohad
21:44 täna
solksolk
Ära unusta ka tõsiasja, et transport tuleb juurde ja näiteks Olerexis on miinimumkogus 3000 liitrit hulgimüügi puhul.
Samuti, kui sa vaatad posti hinda, lahuta sellest sooduskaart.
21:38 täna
Kärss
# Seega, kuidas sa saad väita, et tee andmise kohustus kehtib, olenemata sellest,
# milliseid vigu tehakse peateel?

Enne, kui üldse midagi kirjutama hakkad, palun too välja liiklusseadusest kõik need punkitid, mille puhul peateele sõites tee andmise kohustus ei kehti.

Kirjutasin, et seal on rohkem nüansse, mida pole siin offtopikuna mõtet lahata ja ega neid ei saagi lõpuni lahata just nimelt nende samade kohtulahendite pärast. Kui oleksid toonud hoopis 10 näidet ja mina 10 vastupidist näidet, mis siis edasi saab? 100 vs 100 näidet või nii kaua, kuni üks lahendite otsimisest loobub?

Enda toodud näitega olen kursis, kuna elasin aastaid Tallinnas ühe sellise ristmiku ääres, kus just selliseid pauke tehti iga nädal, parimal juhul ka mitu korda päevas - kõik peateele ette sõitjad samamoodi väge täis, et jah mina rikkusin LE-d, aga tema rikkus ju kah = koolitund saabuvalt politseipatrullilt, mida kuulanud n+1 korda tänavalt, läbi lahtise akna, tunnistajana jne. See, kuidas tavaliselt laheneb, ei ole samas vastuargument sellele, kuidas hea juristi puhul võib laheneda. Eks igaüks teab oma võimalusi kõige paremini ja eirab teeandmise kohustust nagu ise heaks arvab. Maanteel, kus tehakse möödasõite, on seda kindlasti hästi kaval katsetama hakata, sest hea juristi korral äkki ei jäägi süüdi laubakas osalemise järel.
21:34 täna
tiit_ (registreerimata)
Kriisi ja äkki saabunud majandussurutise ajal on marginalid jõudnud juba 30 sendi peale liitrist bensiin 98-l võrreldes hulgihinnaga. Marginalid ei ole kunagi nii suured olnud kui need on täna. Inimestel langetakse palkasi, ettevõtted saadavad töötajaid sundpuhkusele või koondavad aga kütuse edasimüüjad võtavad rekordmarginaale. Kindasti annab oma osa see ka, et piirid kinni ja inimesed ei saa enam käia Lätis odavat kütust tankimas.
järgmine lk »