Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
17:21 täna
. (registreerimata)
aga kuidas sa tead, et tuleb juurde panna kui isegi seda ei tea, kus paak on?
16:19 täna
paak om (registreerimata)
Kõrvalistuja pool, sisse läheb see mis paraskagu sees on, kas sinine,roosa,kollane vöi roheline
16:14 täna
sirtsu1000
Tere! Kas teate aidata,kus on Ford Galaxy 2008 aasta tosoolipaak,kus ma saan tosooli juurde panna.
Ja on kahte värvi tosooli sinine ja roosa,kumb sobib.
Tänud vastajatele.
11:59 täna
A! (registreerimata)
marita57

Huvitav, mul just vastupidised mõtted. Vahel enam ei mäletagi, kas sai see juhe auto külge pandud, või mitte. Lähed kontrollid, on küljes. Eeldab muidugi seinalaadija olemasolu, portatiivse laadijaga muutub toimetamine üsna kiirelt tüütuks, ses osas olen ühel meelel. Ise ostsin mõlemad odavalt alist ja toimivad.

Hetkel hakkab endale seatud üleminekuperiood pluginaga läbi saama ja peaks elektrikat otsima hakkama, aga ei tahagi enam. Eriti kui hinnad on küllaltki konkreetselt eest ära jooksnud ja mudelivalik suhteliselt kesine endiselt - mitte ühtegi sõiduato mõõtu universaalkerega elektrikat pole olemas ja lähitulevikus pole ka ette näha, et kellelgi neid peale minu vaja läheks: )
Seega kasutan ära mõlema lahenduse häid külgi ja olen rahul. Üks entusiast lubas järgmiseks aastaks suurema aku välja töötada ja kui hästi läheb, siis sõiduulatus võiks kerkida praeguselt 25-35-lt 60-80-ni. Investeerin parem x raha sõiduulatuse tõstmisesse ja võiks kokkuvõttes rahul olla. Igaühele oma.
11:56 täna
wb (registreerimata)
Kui võrrelda Model 3 hinda sama võimsust ning kiirendust omavate fossiilikate hindadega, siis elektrikas on fossiilsest pigem odavam.
Analüüsimajasid on kui seeni pärast vihma ning igaühel on õigus arvata, aga kiiret hindade võrdsustumist ennustajad ei arvesta sellega, et elektrikad arenevad ja paari aasta pärast pole elektriauto enam see mis täna. Põhiliselt akude mahtuvus suureneb ja seetõttu ka hind tõuseb.
Need, kes ennustasid, et el.autodel pole järelturgu, kuna nende akud on paari aastga kutud, panid samuti puusse.
11:29 täna
............... (registreerimata)
Üks mees käis ka oma volliga igalpool mujal kui esinduses, kuna esinduse hind pidi kallis olema. Vahetas siis õhulugejaid ja igasugu andureid (mootor ja kast ei tahtnud hästi omavahel toimida) Pärast pea 2000 eurot juppe vahetades otsustas esindusse minna. Tööraha 240.- ja masin korras. Tarkvara probleemid, mootor töötas manuaalkasti tarkvaraga.
Iga erand kinnitab reeglit, tenekord on odavam maksta 2x kõrgemat tunnihinnet ja saada lahendus, kui.....
11:05 täna
võõrandamisest teatamine (registreerimata)
On asja võti, seda igalpool nämmutatud,aga ikka eisaada aru
10:59 täna
v6sa
Tasub helistada tõesti, kuna alaealisega lepingu sõlmimine ilma vanema või eestkostja teadamata (ja see teadmine peab ka lepingul kajastuma allkirja näol) pole korrektne. Kui on aus kodanik ja probleeme ei teki, siis pole ka muret.

Aga kui sõidab sellise liikumisloata karikuga kusagil kellegi kasti, siis esimeses järjekorras tullakse vastust nõutama viimaselt registrijärgselt omanikult ja siis läheb lõbusaks.

Täisealisega on asi lihtne: skaneeritud OM-leping büroosse koos vastava omakäelise avaldusega ja edasine pole enam müüja probleem. Eeldusel, et vastav ostja on registrites olemas.... Kas ja kuidas see protsess käib alaealise ostjaga, pole õnneks au teada.
10:57 täna
Av (registreerimata)
Tere. Palun koodi raadiole gamma WWZIZ3
B7044411
10:57 täna
marita57
Anna siis siin teada, kui oled Carglassist hinnapakkumise saanud, kas läks tööks või mitte?
10:38 täna
marita57
See teema võiks nüüd varsti kinni minna, sest auto ostu-müüki vormistades liigubki omandiõigus üle ja transpordiamet teeb ise vastavad kanded. Kui keegi annab raha ja saab vastu räime, mille dokumentides pole seeläbi toimunud muudatusi ning omanik on jätkuvalt keegi kolmas, siis pole sisuliselt ostu-müüki toimunud, vaid üksnes kasutusvaldus on üle läinud määramata ajaks.

Merlele - omandisuhe ei sõltu omaniku vanusest. Nii näiteks pärandvara võib sisaldada autot, lihtsalt pärija ei saa seda enne kasutada, kui tal pole juhtimisõigust.

Kõige kindlam soovitus - helista Transpordiameti infotelefonile ja räägi oma mure ära. Mina olen sealt alati väga professionaalset abi saanud, mis puudutab ülevaatust, registreerimist ja üldse kõike nende tööga seonduvat.
10:37 täna
Marko
Teoorias peaks ta vormistama 5 või 7 päeva jooksul, ei viitsi otsida. Praktikas ei huvita see mitte kedagi.
Tema vanus ei puutu asjasse, kuna autot võib omada ka 5aastane, juhtida ei tohi. Kui pahandusi kardad, teata arkile võõrandamisest!
10:22 täna
marita57
# Samas on hästi mugav tänapäeval äpiga tankida. Teed autos makse ära ja tuleb väljas aint ots sisse pista.

Tankisin eile Circle Gay's äpiga. See on ikka kohutav ajaraisk, kliendi-või pangakaardiga saab võrratult kiiremini. Aga noh, kui aega on ja paak täiesti tühi, siis selle 7-sendise ale nimel ju vahel võib :)
10:11 täna
marita57
# Oleme jõudnud ajajärku, kus kõige odavam elekter ei pruugi olla enam öine elekter. Hetkel oleme üleminekuajas.. kord nii, kord naa.
Aga jõuame peagi sinna, et kui väljas valge, siis elekter odav, kui mitte, siis kallis.

No sinna jõudmine eeldab ikka nii pikka aega ja sellist tehnoloogilist revolutsiooni, mida meist keegi praegu ette kujutada ei suuda. Elekter on odav siis, kui tarbimine on väike ja kallis siis, kui tarbimine on suur. Ja tarbitakse ikka siis kui inimesed on ärkvel ja väljas on valge. Tarbimise määravad tööstustarbijad, kodude valgustamine on tühine osa.

# Ka elektriautode jõudmine siia võiks kulgeda loomulikul teel, las inimesed ostavad siis kui see on neile kasulik ja nad neid tahavad, mitte ponnistades toppida neile maksumaksja raha, et saada ka siin täis miskit protsenti ja rabades sellega niigi nappivaid elektrisõidukeid tuhandete meist palju hullemini heitgaasidega saastatud linnade elanike eest.

Kahjuks see pole internetiajastul enam võimalik. Inimkond (twitteri avangard) on kaotanud arusaama sellest, kus nad elavad ning võukleb jääkarude päästmise eest kohas, kus viimased pole kunagi elanud. Selle vastu me võidelda ei saa kahjuks. Kurb on vaid see, kui meie oma riigijuhid on kaasajooksikute esirinnas.

# Mulle elektriautod meeldivad ja hoian ka ise asjal silma peal, ehk soetan juba mõne aja pärast ühe isegi, kui hinnad peaks muutuma.

Mulle ka. Aga hinnad teatavasti muutuvad ainult ühes suunas ehk kallimaks. Kõik analüüsimajad ennustavad juba aastaid, kuidas kohe-kohe muutub sp mootoriga auto omahind võrdseks samaväärse särtsuka omaga - ainult et ma miskipärast ei näe seda võrdsust autode müügisalongides ja seda ei paista ka kusagilt.

# Kui, siis esialgu pigem küll pistikhübriidi...

Olen pidanud tööasjus mõned tuhanded kilomeetrid pistikhübriidiga läbima. See on olnud väga värskendav kogemus.
Esimesed päevad paned rõõmuga saba seina, sest elekter on odav ja öine elekter eriti odav.
Mõne päeva pärast teed seda juba vastumeelselt.
Siis mõtled, et miks ma pean?
Teed peas kiire arvutuse, kui suure rahalise efekti annab igal õhtul auto laadima panek (plusspoolele), arvestad, et tegelikult sõidab auto täiselektriliselt lubatud 50 km asemel vaevalt 30, lisad sinna juurde auto hoovi ning sealt välja ajamise aja ja vaeva, korrutad selle läbi oma töötunni maksumusega (miinuspoolele) ja tulemusena unustad ära igasuguse kaablitega jantimise. Miks ma peaksin, kuni tanklas veel bensiini antakse?
08:27 täna
m00nakas to v8tdi (registreerimata)
Kui mõni ärikas saab rahulduse sellest, talle pidevalt helistatakse siis jõudu talle! Mul on ajaga muudki teha kui müüdud autode kuulutuste peale helistada. Väike nipp sulle- kui soovid rohkem kõnesid saada, pane odavam hind ja pead kõnede vastuvõtmiseks sekretäri palkama. Kuulutuses olev auto on loomulikult selle aja peale juba Kuusakoskisse jõudnud. Peaasi, et helistatakse!
06:23 täna
manitseja (registreerimata)
Oleme jõudnud ajajärku, kus kõige odavam elekter ei pruugi olla enam öine elekter.
Hetkel oleme üleminekuajas.. kord nii, kord naa.
Aga jõuame peagi sinna, et kui väljas valge, siis elekter odav, kui mitte, siis kallis.

Pean silmas maailmas tervikuna, mitte siin ekvaatorist kaugel gloobuse pärapõrgus, kus elab vaid pool protsenti Maa rahvastikust....

Ka elektriautode jõudmine siia võiks kulgeda loomulikul teel, las inimesed ostavad siis kui see on neile kasulik ja nad neid tahavad, mitte ponnistades toppida neile maksumaksja raha, et saada ka siin täis miskit protsenti ja rabades sellega niigi nappivaid elektrisõidukeid tuhandete meist palju hullemini heitgaasidega saastatud linnade elanike eest.

Mulle elektriautod meeldivad ja hoian ka ise asjal silma peal, ehk soetan juba mõne aja pärast ühe isegi, kui hinnad peaks muutuma.
Kui, siis esialgu pigem küll pistikhübriidi...
01:04 täna
Merle Tammsaar (registreerimata)
Tere tegin lepingu rollerit müüdes alaealisega enne seda võtsin rolleri kaheks aastaks registrist maha ühe kuu pärast saab ta 18a kas ta peaks rolleri oma nimele kirjutama või ei ja kuidas edasi toimida et ei oleks minu nimel?
00:22 täna
tiit_ (registreerimata)
Mõnes autos on juba tehases kinnitatud kõrvalistuja jalgade taha esiistme serva alla.
järgmine lk »