Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
12:38 täna
looder23
Seda ma ju räägingi, et sa ei saa aru. Ise selgelt ütled ära, et ei kujuta ette. Siin su empaatia võimetus seisnebki. Sa ei suuda end panna teiste inimeste asemele ega vaadata teise inimese vaatevinklist. On sinu vaade ja muu on mänguasi ning tilu-lilu. Sa ei suuda ette kujutada, et inimene võib omada ka mõni hektar metsa, mitte sadu hektareid ja peab kohe rasketehnika muretsema. Ja teine näide , rekkamees võib-olla tõesti elab juudid, kuid raskeveoki juht võib ka iga õhtu koju minna. See on nüüd sulle totaalne üllatus. Rekkajuht on eriti tühmadele isikutele selgitamiseks, oma ameti kohta. Kui ikka mitte muhvigi aru ei saa ja tühma pilguga vaatab, siis ohkad ja ütled, et rekkajuht, siis pilk selgineb ja aaaa.....

Oehh, miks ma üldse vaevun....
11:29 täna
Ljeeppa1985 (registreerimata)
2,4T oleks ennastki kibelema pannud. Nüüd on see kiusatus vähemat neutraliseeritudja saab oma OB13 diisliga edasi kärutada ja nii vist selle surmani :D
11:19 täna
. (registreerimata)
Kes ütles,et keegi rumal on? Need on lihtsalt minu valikud.
Looder ega rekkajuht saagi kõigest aru kui pikalt kuudis elab.Anname andeks.
10:03 täna
Robert Lõiv (registreerimata)
Tere. Kas keegi oskab nõu anda kuidas Ford Kuga 2015 orginaal raadiol kadus heli ära kui sai telefoniga ühendatud,mis tuleks teha,et heli parkimis anduri heli tagasi saada
10:02 täna
looder23
Punktike ei saagi aru saama. Ja kõik teised on lollid kui ei mõtle või ei tee nii nagu tema. Ta on empaatiavõimetu inimene ja ta ei saa sinna midagi parata. Talle tuleb lihtsalt andeks anda.
09:58 täna
Al (registreerimata)
Outback ei võistlegi Chargeri või UAZiga, vähemalt mitte otseselt. Küll aga võistleb ta kõikide kõrgendatud universaalide ja teatud mööndustega 4wd linnamaasturitega. Ning just nende kontekstis on minu jaoks see 2,5 + CVT kombinatsioon väga õnnetu. Kusjuures ei ole ka oluline see 0-100 aeg, sest näiteks 2016a diisel ja bensiin on kiirendus numbrites sarnased, samas väände tõttu on diisliga normaalne sõita, aga 2.5 käest tahaks peale selle dünaamika kätte saamist vabandust paluda. See kõik ongi subjektiivne ja otseselt seotud sellega, millega eelnevalt harjutud, töökaaslane, kes 2.0 Honda CRV pealt 2.5 sai on arvamuselt, et tegu väga heade omadustega mootoriga. Teistele, kes diisel või 3.6 OB või mõne teise tootja turbo, hübriid või diisli pealt tulnud, see tihti enam nii ei arva. Kolmandatele aga on täiesti üks kõik ja rahuliku sõidu tarbeks võib seal ka liitrine kubatuur olla.
Kusjuures USA turul on uue OB peal ka turbo mootor(2.4T), kahjuks hoolimata vahepeal ringelnud legendist, seda EU turule ei toodud.
08:39 täna
63amg (registreerimata)
milleks sellist jura kirjutad
08:16 täna
martvar auto (registreerimata)
Tere

Kes tegeleb Lexus rx 400 h remondiga ?
07:59 täna
tänapäeval naabrimiis (registreerimata)
ei hakkagi kuhugile ronima, toksib numbri taustakontrolli ja loeb info sealt
07:48 täna
arvoLM (registreerimata)
Ja kui Subaru isikupärast rääkida... Nii mõnigi teine mark on selle ära teinud, et esialgse neliveolise oreooli säras pakkuda esiveolist odavalt. Naaber ju ei näe, mis kõhu all...
07:39 täna
arvoLM (registreerimata)
Ma ei hakka teemat nüüd väga pikalt arendma selles suunas, et erinevateks toiminguteks on erinevad autod siiski. Püüab lühidalt. Kas auto "headuse"all mõeldakse järjekordselt seda, et temas peaks peituma sportauto ja maastur ühes? Ma ei taha ju kiirteele minna sama autoga, millega harvesterimehel metsas külas käin? Või siiski tahan? Ja veerandmiili võistlusele minna koos autodega, mille kütusekulu sada sajale? Muidugi Ladaga hakkamasaamine on tore võrdlus, ehk kaaluks sedagi, kui oleks kliimaga isend kusagilt võtta. Ega ta häbisse jääks liiklusvoolus, kui tänavasõidu nukkvõll peal, pigem võivad kaasaegsed autod sama mootorimahuga alla jääda. Minu isiklik hämming on pärit elust enesest, kui sain aru, et reaalsel maastikul on UAZ võimekam, kui Patrol. Hinnavahet ei tasu vast mainida... Lohutuseks vaid niipalju, et venelased on omal ajal asju kopeerinud ja need toimetavad siiani hästi. Tegelikult ei vaju uaz nii sügavalt porri, kuna kergem.
Nii et metsa venelasega ja kiirendama Chargeriga? Ja leppida, et OB ei võistle mitte kumbagagi, onju.
06:58 täna
lamemaalane (registreerimata)
vaata alvadi,amazon jne
06:30 täna
suls
Oskab keegi soovitada,kust saaks Dodge Grand Caravanile,2008 aasta.,esi pamperit,ainult plastikut,kannel terve,udutuledega variant.Võib olla kasutatud.Ja mis tal hind võib umbes olla.Usa-Partsist oskan ise ka tellida.Tänud ette.
21:44 eile
viimane heaOB (registreerimata)
Viimane hea OB müüdi Eestis 2012. aastal, mis oli 3.6 liitrise mootri, klassikalise automaatkastiga ja tõesti väga hea nelikveoga (toodeti neid 2014 a lõpuni, aga Eestist uuena osta enam ei saanud). Üldiselt on Subaru ära jaganud, et 90% OB omanikest ei keera peaaegu kunagi asfalteelt maha ja ei ole mingite asjade peale enam mõtet raha kulutada. Ühest küljest mõistetav, teisest küljest on mingi isikupära Subarul hakkanud ära kaduma, aga eks seda ole nii mõnegi teise tootjaga samamoodi juhtunud.
20:57 eile
tublimiis
Panen ka siis oma valiku siia kirja. Kolisin pealinnast Lõuna-Eestisse 15 aastat tagasi ja et sugulaste T-16 "Põka" minu soovidele ei vastanud, hakkasin kaaluma, kas osta ATV või Jaapani minitraktor. Et ATV-ga paarutamine mind eriti ei huvitanud, langes valik Jaapani minitraktorile, milleks sai Mitsubishi MT 205, võimsus 20hj(minule täiesti piisav) - väga hea läbivus, väike kütusekulu(ca 0,8 l/h) ja kõik viled-tuled toimivad. Küttepuude veoks ostsin Viljandimaal toodetava kallutava tagakopa, millele tegin peale lisatava vineerist kõrgenduse, mis annab puude mahuks ca 0,8 ruumi. Kuivatan puud metsa all riitades 1-3 aastat, mis teen samasse kohta, kus puu maha võtan ja siis vastavalt vabanevale kohale kuuris/räästa all toon tasapisi ära, tavaliselt 4-5 koormat, e. 3-4 ruumi. Traktoriga oli kaasas nagu tavaliselt mullafrees, mis on aia-kartulipõllul igati hea asi. Minu trakatsiga oli veel kaasas ka hooldusniiduk, seega jäi ära ka murutraktori ost. Kallutava tagakopaga vean kruusa, liiva, mulda ja talvel ajan ka õues lund tagurpidi käiguga. Ja isegi lõbusõitu saab teha - tagakoppa pink sisse ja 3-4 inimest istuma, kiirus on muidugi väike, ca 30km/h, aga ongi ohutum. Selline värk siis minu puhul.
20:36 eile
oh amg63 (registreerimata)
originaal juppidega on asi teelpüsivusest vääga kaugel, ei ralli ega dtm kasuta ühtegi originaal varuosa vedrustuses. Ei tea küll miks?
20:29 eile
63amg (registreerimata)
mis see margifännlus siia puutub!mul pole 26 aasta jooksul ükski vedru mersudel katki läinud..palun loe mersu foorumit,kui mind ei usu! kui tahad mersu mugavust ja teelpüsivust,siis tuleb kasutada ainult originaal vedrusid.
järgmine lk »