Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
15:11 täna
väljapurskemootor (registreerimata)
Ilmselt ei taha avalikustada oma Rootsi TGI päritolu, sest peale kommentaare sai aru, et seotas takso sätitud 160K odoga. Ja jutt, et Rootsis taksodel pole DSG ja nahksisu ja lisasid on sama loll kui väita, et meie kliimas on talvel sama soe kui Kalifornias.
15:11 täna
AL (registreerimata)
Koolitaja jah, ta on päris hea . Aga küsige tema käest, kas purjekas on kinni makstud. Minu teada mitte, ja juba kolm aastat see tsirkus käib...
15:07 täna
Jee.kim (registreerimata)
Miks ta siis vedades tööle ei hakanud?
14:08 täna
Superb2TDIDSG
Ja ikka veel ei tule infot läbisõidu ja päritolu kohta....
13:47 täna
kurvizk2nzaz
Auto korras, koer oli maetud vigasesse starterisse.
13:40 täna
Kustmatean (registreerimata)
Jah aga mis v6ib viga olla on kysimus
12:32 täna
......... (registreerimata)
Kui oled möödas õueala lõpu märgist, käib edasine liiklus nagu tavateedel- pole sebrat, pole ka jalakäijal eesõigust, va kui teed parem- vasakpööret. Aga seda sa juba mainisid.
12:27 täna
maaks
LS §17 lõik 3
(3) Parklast, õuealalt, puhkekohast, teega külgnevalt alalt või nende juurdesõiduteelt teele sõites peab juht andma teed igale teel liiklejale, kui teeandmise kohustus pole liikluskorraldusvahenditega reguleeritud teisiti.
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv#para
17

Ehk siis pead andma teed.
12:26 täna
jõudu tööle (registreerimata)
Grigoori kirjutas:

//Ning kui mõne mehe neliveoline Skoda kipub alajuhitav olema, siis lülita ASR ehk veojõukontroll välja ja auto muutub hoobilt ülejuhitavaks. Ning muidugi võiks gaasi ka veidi vajutada, muidu oled lihtsalt kulgeja.//

Proovisin järgi. Nii ongi. Veojõukontroll väljas sõidab tõesti hästi. Nõme, et seda igal käivitamisel peab välja lülitama ning selletõttu 3 erinevat kollast tuld armatuuris põlema läheb. Aga sõita on tõesti lõbus nii. Soovitan. (Superb III, 4x4, bensiin, 206kw)
12:06 täna
Ats-mees (registreerimata)
Paraku ei ole mina see ainus "loll" kes DSG-dega hädas on / on olnud. Terve ilm on siis täis neid "lolle" kes üleilmselt oma meelepaha kuskil väljendavad.
Kui minu kogemust arvestada siis nii see on nagu kirjeldasin. Kusjuures käitusin mõlema kastiga väga teadlikult ja ilma "retsimata". Pole ju põhjust lõhkuda nagu, enda rahakotti lõhuks sel juhul.
Millega saan nõus olla - jah, DSG-ga on iseenesest ok sõita. Sellega ka nõus, et teemaalgataja peaks pöörduma pädeva spetsialisti poole kuna vigu võib olla mitmet laadi ja see tuleb ehk esimeseks püüda diagnostikaga leida ja sealt vajadusel edasi lahti võtta.
11:39 täna
PS (registreerimata)
Kas sinisel mehikesel on tee peal ees sebra ja on seal ülekäiguraja märk?

Arvan, et nii või naa ei pea sa otseselt teed andma. Jalakäija ei tohi enne teele astuda kui on veendunud ohutuses. Ja autojuht ei pea seisma jääma kui jalakäija ei ole arusaadavaks teinud, et tahab üle tee minna, s.t. seisab ilusti tee ääres ja vaatab vasakule-paremale, mitte ei torma kapuuts peas otse teele ja pärast kukub veel tänitama, miks otsa tahad talle sõita..
11:03 täna
AntiOpel (registreerimata)
Ära sa jumala eest reeda, et millise aastakäigu autoga tegemist on.
10:50 täna
Kasvav hoone (registreerimata)
Kõigepealt tuleb karkass korrektselt kinnitada ja ka omavagel korrektselt kokku keerata.
Karbonaatkesta ei teki mingit elu, kui paanide otsad korrektselt sulgeda. Mitte tavateibiga. aha "hingavaga", sest kuumenedes lööb tavalise lahti.
Kui asi korrektselt vormistada, on asi väga tugev ka ka kena vaadata.
Tähelepanu tuleb pöörata karkassile, pigem võtta venelaste töö kui mingi euronali.
Ja kannatust perekesksel kokkupanekul- muidu tuleb lahutus...
järgmine lk »