Mercedes-Benz

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: S-500, 2001 ISEND. TEADJATELE-MIS ARVATA SELLISEST

20:37 04.10.2009
vigurvant
S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/432/auto_php-id=6434
32-www_auto24_ee.html


Siin küll paar sarnast teemat leidsin aga mitte sellise väljalaske aastaga masina kohta. Kuna ma mersude kohapealt natuke võhik siis ei tea siia keretüüpigi kirja panna.

Soovin osta mugava ja turvalise auto, kuna vanainimeseks end veel ei pea siis universaali või väiksemate mootorite poole ei vaata.
See isend on küll ainult neljakohaline aga meid ka peres ainult kolm ja spetsiaalselt kellegi teise vedamiseks seda autot soetama ei hakka.
Mis sest arvata? Hind tundub natuke madalam olema kui teistel turul olevatel isenditel, samas lisasid rohkem? Kuidagi kahtlane selle poolest küll, aga eks peale proovisõitu ja kontrolli esinduses teab rohkem.
Kas tavalise ja lang-i vahe kuskilt mujalt kui istmete arvust veel tavaelus tunda annab?
Kas sel mootoril ka mingeid tüüpvigasid on? ei taha diislit juba sellepärast et tean omadest kogemustest et see kütusekokkuhoid ei tasu end ära.

Tänud ette kõigile endistele ja praegustele omanikele, kes viitsivad paar sõna siia kirja panna.


Teistele - palun ärge hakake jälle audisi ja bmw-sid kiitma. A8 vaatan ma kindlasti ennem otsustamist üle ja bmw poole ei vaata põhimõtteliselt(ise te bemmimehed olete omale selle maine kujundand, mina sellest osa ei taha).

22:59 04.10.2009
qq (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Langi tähendab, et on pikendatud kere, umbes 10cm on taga rohkem ruumi ja tagaumised uksed suuremad. Eks ole tehasest tellitud 4 kohane. 500 peaks olema üks pommikindlamaid mootoreid. Pildi pealt paistab täitsa korralik ja üllatuseks ka kõigi lisadega. Lase esinduses hooldus ajalugu välja võtta. Kõige nõrgem koht nende 10 aastat vana S puhul on reguleeritav vedrustus, mille vahetus võib pool selle auto hinnast maksma minna. Hind nüüd mada küll pole, sest ega täna pole neid ostjaid ülearu palju kes S500 tahavad osta . Lase põhjalik ülevaatus teha esinduses.
02:39 06.10.2009
esss (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
http://www.autoleht.ee/tests/test_old?test_old_id=2148
siin ilmselt suht adekvaatne info, mis vähemalt amorte silmas pidades peab 100 % paika.
08:07 06.10.2009
AS (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Endal tekib pigem küsimus, et miks selline masin üldse gaasile on ümber ehitatud ja miks teda nüüd müüakse. Gaas ei ole bensiiniauto ideaalkütus kahjuks, räägitagu mida tahes.
09:01 06.10.2009
Mahno3 (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Ega ei ole vist raske ära arvata, miks suure mootoriga auto on gaasiküttele ümber ehitatud. Ju ikka sellepärast et küttekulu on suur ja tahetakse küttearve pealt kokku hoida.

Enamjaolt võtavad gaasi teemal sõna inimesed, kes pole iialgi (või vähemalt peale vene aega) gaasiautot pidanud. Selles mõttes ei saa neid sõnavõtte väga tõsiselt võtta. Kui gaas ka mingisuguse võimsusekao tekitab, siis selle auto ja selle mootoriga vaevalt et seda eriti tunda on.
01:42 07.10.2009
mbmb (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Peale autolehe lugemist kaob enamusel igasugune 10 aasta vanuse S ostmis isu ära. Peab kohe raha pele kuri olem, või siis tõesti hobi autoks.
19:17 07.10.2009
mutikas7
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Mul üks tuttav paigaldab autodele gaasiseadmeid ja juhuslikult ütles, et need lõhuvad kõik õhufiltreid. Siis nägin, kuidas ta paigaldas uut seadet autole, millel oli juba gaasi seade- kuid kolm aastat vana. Kui need seadmed nii ruttu iganevad, eelistan sõitta bensiiniga ja isiklikult ei ostaks autot, millel on gaasiseade.
22:28 07.10.2009
seksek (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Väga mugav ja luks sõita ja võib ka vabalt osta, aga lihtslt peab arvestama, et min 30K peab tagataskus olema, kui juhtub mõni kallim rike olema, nii lihtne see on.
23:08 07.10.2009
bemmimess (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Ärge hirmutage inimest ära nüüd! Ise ei ostaks, aga pole ta nyyd nii hull midagi! Rmoti saab ka alati odavamalt. Mina soovitan osta, muidu jääd kahetsema kui mingi Avensise vms ostad. Auto EI OLE tarbeese. Auto peab olema asi mille pärast tahax hommikul tööle sõitma, et vaid saaks selle autoga sõita. Ootama tööpäeva lõppu, et koju sõita. Sellinne on üks korralik auto. Mitte auto mis ei tekita mingeid emotsioone ja elu ongi sellevaba! Siis hakkadki jooma ja krt teab mida tegema, et lihtsalt peletada masendust. Minu arvates tuleb elada, mitte säästa igaltpoolt. Säästmine on hea, aga teatud piirini.Kõik peab kooskõlas olema. Kui auto meeldib ja väga õige, et teiste jaoks sa autot ei osta et inimesi vedada. Kui ehitad uue maja, siis teed selle ka ju enda soovide järgi ?!? Mitte et külalistel oleks hea. Sama ka autoga, las naine sõimab. Saada kuu peale, kui ei sobi ytle mine ära. Kaua sa istud kodus ??

Krt nyyd läks vist liiga Arnold Ryytli jutuks ära e. off topic :)
Osta ära kui õige kaup on ja ära kahetse!!!
03:50 09.10.2009
vigurvant
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Tänan info eest.

Vastuseks siin paarile kirjutajale - kõik tänapäeva autod on ****d ja kogu selle ****hunniku läbisorteerimiseks läheb päris pikalt aega. Tehakse ju enamus masinaid ainult garantiiajaks. Aga mercedese puhul jääb jah veel see rooste küsimus, arusaamatu kuidas 21. sajandil on üldse võimalik nii autot ehitada.
Keegi äkki teab kas need amortide probleemid tulevad peale mingit kindlat läbisõitu või nii nagu heaks arvavad?
Teine mure on selline et kuna sellel masinal on mingi pool miljonit turvapatja, kuidas ja kuhu sinna lapse turvatooli/hälli paigaldada annab? Kas tuleb mingid padjad välja ka lülitada?

:D ma usun et naine mind sõimama ei hakka kui ma talle S-mersu ostan :D
aga jutt jummala õige, ega autot teiste inimeste vedamiseks ikka ei osta küll.
07:31 09.10.2009
supra3000
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
tere !
ise olen väga suur mersu fänn. aga ei sõida ainult mersudega, sest olen samuti noor. olen proovinud palju Sport autosid, mitte sportlike atosid.
Viimasel ajal olen proovinud paljude mersu variantidega sõita.
91 a.W-140. S-600 oli esimene mis ostsin. oli mingi eritellimuse peale tehtud auto, spidokal 300 km/t ja spets käigukast. väga pro auto oli. aga 25 liitrit linnas ei olnud see mis vaja. siis ostsin S-500 , siis S 420. kütusekulu ikkagi 20 ringis.
Siis proovisin selle uuema kerega. See ei ole enam see õige mersu. vanema kerega on ikka parem. see uuem S-500 oli sama janune nagu vana S-500.
kahju et sa ei taha diislit... olen tuttava S-320 tdi-ga sõitnud. No usu või mitte , selline tunne on et astub edasi sama hästi nagu S-500 , aga kütust võtab poole vähem.
siin alati vaatan kõigide autode teh. andmeid. arvan et parim leht selle jaoks ... http://www.carexpert.ru/compare.php?view=OneModel&modid[
]=merss-1998s50&modid[]=merss-1998s33&Submit.x=53&am
p;Submit.y=10&Submit=Submit

19:35 09.10.2009
mutikas7
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Selgituseks. Ma ise ei ostaks seda autot. Minule ei meeldi, kui luksus autole on paigutatud gaasiseade. See ei pruugi olla põhjendatud arvamus. Ise sõidan eelmise kere 600- ga ja väga rahul. Kuid minu auto on toodud Itaaliast ja ilma mingi roosteta. Vaata vast veel ringi ja kauple hindadega. Kui mingi sellise ostad ja isegi kui sul teda remonttida tuleb, usun, et sõidumõnu on seda väärt.
11:12 18.10.2009
keegi227 (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
on selle auto ostnud,kuidas rahul oled.otsin ka omale tagaveolist massinat,millega aeg ajalt sõita.
12:01 18.10.2009
sossss (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Asjad on propotsioonist väga väljas, kui ainult amortide ja pumba vahetamise peale kulub vähemalt 40% auto soetamise hinnast, see on utoopia. Varsti antakse neid S juba tasuta, või lähvad kohe lammutusse.


13:19 18.10.2009
S-500.- (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Tehke gaasi omadused ja bensiini omadused selgeks,saate isa ka aru et gaas ei ole mootorile just kõige parem...seda pikaajalises perspektiivis.Põlvkondade erinevuse vahe on ainult kulus.
21:53 18.10.2009
1991-1998 s klass (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
si**. w140 viimane parim merss. 124 ka hea

Muudetud 6.6.17 08:35

22:31 18.10.2009
gaas (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Olen gaasiga sõitnud pea 8 aastat ja palun tehke mulle ka selgeks mis on gaasil viga. Mootor käib nagu kella värk ja kütte pealt olen kokku hoidnud üle 25K.
19:16 25.10.2009
ga ikkagi (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
ikkagi veel ootaks omanike kommentaare ja ka tegelaste jutte, kes on neid autosid remontinud. Kas siis tõesti see autolehe artikkel peab paika?
19:55 25.10.2009
kuult (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Kui on läbiaetud pill, siis on remondi teema hulga hullem kui seal autolehe tekstis.
10:30 28.10.2009
mb omanik (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Sõita on üli mugav ja remontida väga kallis. Kevadel kulus esi ja taga sillas kuluvate pulkade peale koos tööga 27K. Hinnad on väga heaks läinud http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=660460
00:34 31.10.2009
HaistaGang
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
No ütleme nii, et ega see auto pole loodud meie kartulipõllu teedel sõitma ja ega sakslased ei hakka ju eraldi eesti teede kehva kvaliteedi paketti tootma nagu on näiteks põhjamaade pakett! Need suured autod tahavadki head teed saada, siis on nendega kaif kulgeda!
Kui pidevalt linnas kanalisatsiooniluukides ja teetruupides sõita, mis on torude paigaldajatest maha jäänud, siis loomulikult kulub veermikkuosa tihedamini, isegi suurtel autodel nagu S-500!
Meie teedel ei ole kasulik madalat või kõvast kummist valmistatud rehve kasutada, sest see põrutab kiiresti läbi nii amordid kui ka kogu ülejäänud veermikku.
Kui kasutada pehmemat ja kõrgemat rehvi ja õigeid rehvirõhkusid, siis ei tohiks ju väga kuluda midagi!
Ja eks tuleks vastavalt teekatte kvaliteedile ka kiirus valida, kui aukudest valimatult ja pidevalt läbi sõita, kulub ka veermik kiiremini ja remonti oleks ka vaja tihedamini teha.
22:52 02.11.2009
EE (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Mul oli 99 aasta S500L. Mingite elektrilisadega küll ainsatki jama ei olnud. Kusagil räägiti et Xenonid põlvad tihti läbi, jällegi minul sellist jama ei olnud.
Jupid on üsna kallid. Airmatic amorte saab osta juba u 4000.- tk. Muud ei oskagi öelda. Vaikne, väga mõnus. Bensiinikulu (kui sellest sellise auto puhul võib rääkida) oli minu arust üleootuste väike.
23:02 02.11.2009
EE (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Nii palju lisaksin veel omalt poolt, et :
- gaasiseadme kisuks ma välja ja müüksin kellelegi, kes neid mingil imelikul põhjusel kiidavad. see auto on tehtud bensiiniga sõitmiseks, ka kõik osad mootoris jne. kui see gaasiteema ikka üks õige asi oleks, ju siis tehtaks lisaks bensumootoritele ja diiselmootoritele ka gaasimootoreid. ja ma arvan, et kokkuhoid 8 aastaga 25 tuh on nagu lumme kusta
- nõus rehvijutuga. kui auto ostsin, oli 18" ratas. see on suur. hiljem panin kõrgema kummi ja orig. 16" talveratta, sõit oli poole mugavam ja ei mingit raputamist ja jama. olgem ausad, et reg.vedrustus teeauke ei paranda.

Siin üks tarkpea mainis sõna sitt ja väitis, et vanad 140 on viimane mersu. aboluutne rumalus ja lollus. Hooldage enda autosid. See on ju ilmselge, et uuemal autol on enam lisasid ja need vajavad hoolt! Kui ei hoolda, siis ilmselge, et asjad lähevad nässu. Näiteks nende samade amortidega. Kindlasti pesta neid survekaga, korrosioonimöginaga üle jne. Selle amordi küljes on 2 andurit, ning kui sinna pääseb mustus ja rooste, siis minu arust regullib ta end jäigaks ja kogu lugu.

Muuseas ABSi andurid on suht minev kaup, aga ei maksa palju. Alla 1000.-
23:37 14.11.2009
eelmisele (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Kle mees, misasja sa hooldad selle auto juures näiteks ABS andureid või amorte? See pesemine ei pane neid kauem kestma, proovitud värk. Mida rohkem sa pesed, seda kiiremini nad sul mädanevad. Ja kas saab hooldada neid enamaid lisasid, nagu tagumised el. istmed, adaptiivne kiirusehoidja või mis iganes elektroonikat? Puhastad tolmuimejaga vms?
See auto on rikkurile, muud midagi.
02:28 15.11.2009
EE (registreerimata)
Re: S-500, 2001 isend. Teadjatele-mis arvata sellisest?
Kõike saab auto juures hooldada ja korras hoida, k.a. mainitud andureid!
Ongi kaks varianti sisuliselt :
1. Lased asjadel nässu minna ja ostad uued
2. Hooldad asju ja nad kestavad tänu sellele kauem

Enam kui loogiline. Ja ei mädane seal amordi juures pesemise peale küll miski ära.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood