Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MIKS TE OSTATE CRV

16:08 28.08.2007
vaiknevend
Miks te ostate CRV
Tahaks teada, et miks te ostate endale CRV?
Mina küll ei saa aru. On ju ilusamaid, ruumikamaid, parema neliveoga.
Tundub nagu kole ja ebapraktiline ja kehva juhitavusega ja hindki vist pole mingi Dacia oma.
00:36 29.08.2007
Registreerimata kasutaja (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ise ostsin küll Accordi, kuid CRV ostja hindab tõenäoliselt:
- Kõrget kvaliteeti
- Head mahutavust
- Mõistlikku kütusekulu

Loomulikult saab rohkema raha eest mugavamaid ja ilusamaid, kuid CRV on, oma hinna eest nagu ka teised Hondad, väga vastupidav tööloom ning erinevalt Toyotast pole nii tuim - veidi teravamad mootorid ja disain.
08:08 29.08.2007
lapplapipeal (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Kütusekulu kohta ei saa ilmselt mõistlik öelda. Muidugi kui võrrelda suurte bensu maasturitega siis on ta mõistlik aga see kulu ei ole parem kui teistel autodel.
Mahutavust pakuvad ka paljud universaalid, mahtuniversaalid ja pirukad. Ja kas meil pakuvad kõik inimesed nüüd kolimisteenust.
08:33 29.08.2007
WagaBond7
Re: Miks te ostate CRV
Aga vähemalt võimalus on olemas :D muhahhahaaa
16:31 29.08.2007
parvi
Re: Miks te ostate CRV
Aga missugune uus linnamaastur saab osta 400 000 EEK eest , kus on AT kast ja kõik lisad ?
Hyndai Santa Fe ~ 500 000 EEK
Toyota RAV 4 ~ 440 000 EEK (sama kui CRV varustusega)
Chevrolet Captiva (mis on Korea toode) ~ 450 000 EEK
Opel Antara ~ 520 000 EEK
Nissan X-trail ~ 480 00 EEK
Kia Sorento ~ 480 000 EEK
Land Rover Freelander ~ 600 000 EEK
Lexus R 300 ~ 800 000 EEK
CRV -s on mõistlik hind, tunduv kvaliteet, normaalne kütusekulu, värske mudel, ilus disain.
13:11 30.08.2007
mikskyll (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
aga küsimus ongi suunatud sellele, et miks ostetakse linnamaasturit ja näiteks crv, mis ei ole ilusa disainiga ka muideks aga no see on juba maitseküsimus natukene
14:49 30.08.2007
Kastjan
Re: Miks te ostate CRV
täpselt nagu sa ütlesid... välimus on maitseasi. Aga linnamaastur ostetakse tingituna tallinna/eesti teede seisukorrast.
15:41 30.08.2007
urrurr (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
tahtsin ja ostsin!
15:48 30.08.2007
Sven regamata (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Aga millist mahukamat ja odavamat kvaliteetset (maht)universaali te teate? Ega neid palju ei ole, Accord ja Avensis on sama varustuse juures kallimad (Euroopa autodest nagu Passat, Touran, Zafira, Mondeo, S-Max jne rääkimata - kui neil sama varustus peale laduda, siis võtab hinnalipik silmist pimedaks). Corolla Verso ja FR-V on jälle märksa väiksema pakiruumiga.

Tegelikult ma tean ühte vastust oma küsimusele: Seat Altea XL. Aga aasta alguses, kui ma oma CR-V ostsin, polnud seda veel müügil. CR-V libanelivedu võiks minu poolest olemata olla, tegemist on soodsa ja mahuka mahtuniversaaliga.
17:27 30.08.2007
keemik1
Re: Miks te ostate CRV
to parvi: oluliselt parema läbivuse ja mahutavusega UUS X-trail maksab AT kastiga 408 000. Kust see 480 000 võeti? 476 000 eest saab juba nahksisude jms gemüüsega masina Nissanilt - ehksiis umbes-täpselt sama palju maksev auto kui nahksisuga CRV
11:04 01.09.2007
parvi
Re: Miks te ostate CRV
To keemik1
Väga võimalik, et X trail maksab nüüd 408 000 EEK. Aga see on vana kerega. Varsti tuleb uus X-trail, mis maksab juba ~ 480 000 EEK. Mulle X-trail lihtsalt ei meeldi ja uus kere on sama jama, kui vana.
17:59 01.09.2007
keemik1
Re: Miks te ostate CRV
to parvi: ma räägingi uuest X-Trailist. Salongides juba väljas see. Miks vaielda kui asjast midagi ei tea - tee endale asi selgeks ja siis tule räägime uuesti mis ja kus maskab 480t. See et sulle väliskuju ei meeldi on juba iseasi ja väga individuaalne - näiteks mulle ei meeldi jälle uue CRV sulanud seebikarbi välimus sugugi. Aga X-Traili hinda see ikkagi kallimaks ei tee;) No offence.
15:07 07.09.2007
matik5
Re: Miks te ostate CRV
mina tahtsin osta tegelikult accord tourerit, et lapsevanker ja kola paremini ära mahuks - sihikul oli 2,4 AT EXE koos naviga (kirjade järgi janune küll, 14 linnas, aga EXE mudelit 2,0-st ei pakutud).
siis jaanuaris oli CRV just müügile tulnud, sama varustusega pill oli tourerist odavam + lisaks veel adapteeruv püsikas, CMBS, AFS ja muud lisad. nelivedu ka, ja 2,0 ning vähem janusem. nii et, ei mõelnud 2 korda ja tellisin ära. sain pool aastat hiljem nüüd kätte, juuli vist oli.
nii et ostsin vist sellepärast, et hinna-varustuse suhe oli.. parem? :)
13:35 19.09.2007
to kastjan (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
kas sina ostsid linnamaasturi sellepärast et linna teed tuksis?kui ostsid siis kuidas linnamaasturiga auklikel teedel parem sõita?.pigem on asi hoopis vastupidisem maasturi vedrustus on oluliselt jäigem kui sõiduautodel(st et kui sõidad aukudes siis maastur raputab oluliselt rohkem) ja maasturi puksid kuluvad samamoodi kui sõiduautol,aga maksavad oluliselt rohkem.
13:51 19.09.2007
Kastjan
Re: Miks te ostate CRV
Mina ei ole ise linnamaasturit ostnud, sõidan tavalise väikekeskklassi sõiduautoga. Aga teede-tänavate seisukorra all ei mõelnud mitte ainult tallinna teid ja mitte ainult auklikke teid, vaid pigem üldistasin olukorda, arvestades sealhulgas ka meie kruusateid ning talvist teehooldust, või õigemini selle kohatist vähesust. Ehk siis maasturiga (ja ka linnamaasturiga) milledel 4-veo võimalus ja sõiduautost kõrgem kliirens, on meie väiksemaid teid oluliselt mugavam sõita, kui sõiduautoga.
Ja ma siiski ei tahaks nõustuda sinu väitega, et maasturi puksid sama kiiresti auklikel teedel kuluvad, kui sõiduautol.. ent kuna ma ei ole ka spetsialist, siis parem ei hakka vaidlema.
14:54 19.09.2007
... (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ei saa minagi aru sellest miks Honda CRV. Ise otsustasin Suzuki Grand Vitara kasuks. Nimelt Suzukil palju parem 4-veo skeem ja tundus ilusam kah.
20:04 26.09.2007
.... (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ma ei saa jälle aru, kustotsast suzuki ilusam on. crv sõidumugavus, eriti maanteel mulle meeldis palju rohkem, samuti disain, varustus. Käin ka metsavahel, vahest, vahet ei ole siiani märganud, kas on liba või päris 4 vedu. põhimõtteliselt lihtsalt keegi ütleb, et oi parem, on päris nelivedu- on sellest tolku, tegelikult, või ütleme siis, ütleja tõesti tundnud, et oi see on parem? metsas käimiseks, ma mõtlen offroadi jaoks ei ole neist kumbki, selleks vaja 30000ga vana dziip, villis või niva osta. pool kommentaaridest on minu arust täitsa lambajutt.
ja see, kas meedlib crv või suzuki või mingi muu, lihtsalt maitse asi, mulle meeldis ka kuskil 400000 kanti uutest linnamaasturitest kõige enam crv. kui sulle ei meeldi? so what? ja tegelikult nii ongi. sama minu kohta.
21:23 26.01.2008
hondaonu (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Milleks on sulle vaja 4x4 veolist hirmkallist ja rasket kasti, mis kitsas ja korge ,nagu silotorn ja mille kytusekulu magedes , soidumugavus alla igasugust? Tavainimene soidab valdavalt linnas ,maanteel ja seal pole vaja 4x4 vedu pidevalt kasutada.Selleks crv nelikvedu ideaalne, kuna see hakkab toole siis kui satud kusagil taistuisanud poldudevahelisele teele voi korgemasse lumme ja rohkemaks polegi vajadust.Milleks ma peaks ostma naiteks hirmkalli LandCruiseri,kui ma ei roni soos....ja soos ei tee see 4x4 ka midagi targemat kui crv.Sinna ikka vaja paris manuaalset aparaati, mis ei motle ise vaid taidab juhi poolt antud kaske.Crv seisab hasti teel ja on piisavalt korge,et ylevaatlikumat pilti saada.Lisaks on sinna mugav siseneda ja ei pea iga kord sisse pugema nagu koopasse. Disainilisest aspektist vaadatuna on uus 2007 crv koigist konkurentidest peajagu yle (Rav 4 ,Tiguan ....),see muidugi maitse asi aga millegiparast on selline maitse suuremal osal ostjatest.Hind ka konkurentidest ca 20000 odavam.Kytusekulu on normaalne ......see koik teebki selle uue CRV koige ostetumaks SUV-ks nii Eestis kui Euroopas.
23:18 26.01.2008
Sik-sak (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Jälle kõva vaidlus nagu teisteski foorumites. Hea küsimus miks te ostate CRV? Samas võiks küsida miks te ostate bmw, vw, audi, nazda jne.
Disainiga on nagu ikka, et ühele meeldib ja teisele mitte nagu iga teise autogi puhul. Ühe arvates pole mõtet maasturil tänaval loksumiseks ja teise arvates on. Honda CRV disain mulle ka ei meeldi, aga kindlasti on tegu hea autoga ja nagu nähe müüb ka hästi. Ise sõidan väikese keskklassi autoga, aga hea meelega sõidaks ka linnamaasturiga, kuna ta on kõrge suur ja mugav, hea siseneda ja väljuda. Vajadusel saan ka vähe kehvemal teel sõita ja igasugu kola vedada jne. jne.
23:59 27.01.2008
quintessenss (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Mazda CX-7 on tõeliselt stiilne maastur, oleks sellele mudelile saada ka AT käigukasti, ostaksin selle auto kohe, kuna seda hetkel saada pole, siis pean CRVga kulgema, kahjuks!
15:30 28.01.2008
hondamazda (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
CX7 automaat vene turul juba müügis, sõidab 95 bensuga, deforseeritud
230hp peale, 260hp siinsel turul oleva vastu. Kindlasti müüks see siin paremini kui manualka. Tundub et CRV-ga võrreldes ta jääb siiski kallimasse hinnaklassi ja ta on ka suurem.
23:56 09.02.2008
trustno
Re: Miks te ostate CRV
CX7 on CR-V'st suurem??? Uus 6 on ka ruumikuselt suurem kui CX7. Kuni 2007 a. CR-V ruumikusele pole vist küll vastast (minu arvamus ja kogemus).
00:18 10.02.2008
Uuuduuur (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Nii CR-V praegune kui eelmine põlvkond on mõlemad ehitatud Civicu põhjale. Uuel on teljevahe isegi 5mm lühem kui 5D Civicul. Tänu kõrgemale isteasendile on reaalsuses muidugi jalaruumi rohkem. Aga CR-V salongi kohta mahukas küll ei julgeks öelda. Pakiruum seevastu on tõesti mahukas (üle tagatelje ulatuv jupp on päris pikk), RAV4 jne ei saa lähedalegi (Mazdat pole ise näinud, ei tea võrrelda).
12:53 10.02.2008
trustno
Re: Miks te ostate CRV
parandus: CR-V kuni 2007 a. on suurem kui CX7. See on enda kogemusest.
13:24 10.02.2008
,.,., (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Honda CR-V on mõttetu jäik vedrustus ja maastikul pole nelikveost kasu sest tagarattad tulevad liiga hilja appi.
14:42 10.02.2008
vrc (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ei saa aru, miks linnainimene üldse ostab mingi jeebi, kas neid sõidumugavus ei huvita, lisaks sellele peaks autol ikka välimust ka olema.
01:08 19.02.2008
matik5
Re: Miks te ostate CRV
pigem on CRV-l liiga pehme vedrustus minuarust
vrc: proovi AT CRV-ga sõita linnas, minuarust on ikka väga mugav. ma ütleks, et isegi liiga mugav, lausa igav hakkab roolis. valgusfooride taga ja ummikutes peab ainult pidurdama-gaasitama, muidu paned ACC sisse ning sõidab teiste autode järgi samas tempos. keera ainult rooli ja loe kasvõi ajalehte
07:41 19.02.2008
MM (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Mulle CRV meeldib. Ainuke asi mis häirib on odava plastmassi rohkus salongis.
00:02 29.02.2008
mudaralli (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ei saa aru mismoodi see crv nelikvedu liba on...töötab täpselt siis kui vaja ja kui pole vaja siis ta ei tööta ja ei aja kütusekulu lakke...käisin enda crv ga mudas müttamas...muda oli ukse alla ääreni ja ei jäänud kinni...mitte lihtsalt sopaloigus ei sõitnud vaid metsas kus oli väga pehme ja palju muda...ei mingit probleemi.
00:03 29.02.2008
Crv omanik (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
mõtlesin et loen veits crv-de kohta tarka juttu aga siin olev tekst on ju pehmeltöeldes lambajutt...nagu turul vanad naised seletavad mingit täielikku jama suust välja...ˇkollane on ilusam,ei must on ilusam..ei see on mõttetu..ei see roheline on ikka üle kõigeˇ .....ma ei saa aru mida te ronite üldse siia kui teil midagi tarka öelda pole
22:43 08.03.2008
civic dype r (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
to crv omanik
nii, nüüd loe oma jutt uuesti läbi ja too palun välja punkt(id) mis haakuvad antud teemaga?

23:42 08.03.2008
cvb
Re: Miks te ostate CRV
to mudaralli: sa ei ole omanud ei õiget nelikveolist autot, ega käinud ka autoga mudas. MIks CR-V nelivedu liba on? Sellepärast et sa ei tea kunagi milline ratas mis momendil veab. Eriti jõhker on minuarust sellisega talvel kurvilisel teel sõita. Ning tagasild hakkab vedama enamasti siis kui on hilja.

Ning siin ühele veel. Maasturi jupid ei ole alati kallimad kui sõidauto omad.
22:45 27.05.2008
blääd (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
linnamaasturi omamine on moeasi olete nõus, praktilist vajadust selleks absoluutselt pole. ei ole mõtet jahuda et jubedalt ruumi jne, paljud teist ei ole transamehed ja seda "ruumikust" läheb vaja mõtetult vähe, enamus aega on kunnid nagunii üksi roolis :). kõrgel sõita on ka mõtetu argument, point peaks olema madal kütusekule, muidu ostaks iga järgmine mats kõrgema auto - rumalusest :). crv kütusekulu peabki suur olema, vaadake kui kõrge kliirents ja tuuletakistus selles kolakal on. aga noh moevärk ikkagi ja moeahvil peab olema moekas auto :)
15:04 02.06.2008
matik5
Re: Miks te ostate CRV
viimasele:
btw, kütusekulu kohta ütleks, et tegelikult peale mootori sissesõitmist (15000km) on see hakanud vähenema, täna lasin tallinnast tartusse (100-105 kmh spidol) ning keskmine tuli 6,9 (passis lubatud 6,7) aga eks ma ikka litsusin mõnestki rekkast mööda kah. tegu siis 2007 AT EXE mudeliga. linnas, tõsi, on ta 10,5-11 kanti, aga ütleme ausalt, et 2.0 L mootori ja AT kohta on kulu ikka üsna väike. teine auto on mazda3 1,6 AT ja sellel üsna sama kulu! samas noh, mazda on jõle erk kah, kui sellel gaasi vajutada, siis tahab kohe paigalt hüpata. crv natuke mõtleb, et mida vaja, ja siis hakkab liikuma... :)

praegu on crv 2007 mudeleid päris kõvasti müügis, eks majanduslangus annab tunda. et kes tahab head pereautot, ostke aga, saate hetkel soodsamalt kui muidu :) ise ei müüks seda vist niipea, enne kui uus generatsioon tuleb, igatahes mitte
17:26 02.06.2008
Tassike (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Minu arust pole ühtegi nii lühikest aega müügil olnud autot nii arvukalt järelmüügis kui uus CRV.
21:44 03.06.2008
Sõidan sellega (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Talvel tunned eriti, et see on hea masin. Olen vana CR-Vga sõitnud pikalt ja olen tõesti rahul. Töökindel ja hea minekuga masin. Porisel teel saab ilusasti hakkama. Selleks, et kusagil kinni jääda, peab ikka väga rumalalt sõitma.
20:06 25.06.2008
marita57
Re: Miks te ostate CRV
Ma ei ole kunagi elus ostnud CR-V, aga ei välista, et see võib lähiajal juhtuda. Miks?
Korralik, mahukas, mugav ja kvaliteetne salong. Maanteel sõiduautolik käitumine. Enamuse ajast esiveoline (kütusesääst!). Oma klassis väga konkurentsivõimeline hind, millega kaasneb väga hea varustus. Ühesõnaga, omas klassis selgelt parim hinna ja kvaliteedi suhe.

Mida veel tahta?

Et valikus oleks ka esiveoline mudel ja 1,8 bensiinimootor. Aga seda oleks ka liiga palju tahetud, kuna sel juhul ei jõuaks Honda tehased neid ilmaski nii palju toota, kui nõudlus oleks.

Ahjaa, teemaalgataja meelest on ka parema nelikveoga autosid. Õige! Parim nelikvedu linnamaasturile on nelikveo puudumine.

Muudetud 25.6.08 20:11

23:06 17.07.2008
värske crv (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Kolm nädalat auto omanik ja väga rahul .Maa teedele hea auto.Ehk natsa tugev müra salongis mis segab kuidas seda vähendada....
21:19 21.07.2008
marita57
Re: Miks te ostate CRV
Need, kes väidavad, et CR-V on väga palju järelmüügis, ei arvesta seda, et tegu on siiski väga ostetud ning mõnel perioodil koguni enimostetud mudeliga Eestis. Arusaadav, et mingi osa neist autodest jõuab ka enne liisingperioodi lõppu järelturule, aga suur ei ole nende arv kindlasti mitte.
Mine ennast hämmastab hoopis diiselmootoriga variantide suur arv järelturul.
Salongis oleva müra vastu aitavad pigimatid üsna hästi, kuid kas probleem on ikka nii suur? CR-V on minu hinnangul üsna vaikne auto, eriti kui võrrelda teiste konkurentidega samas klassis.
21:26 21.07.2008
mida iganes (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ära suru oma kahtlast maitset teistele peale
21:37 21.07.2008
marita57
Re: Miks te ostate CRV
Ei ole mõtteski teistele oma maitset peale suruda. Auto ost on maitse asi ning siin jutulõimes on ilmselt vastanud inimesed, kelle maitse on CR-V. Mis ei tohiks kuidagi häirida neid, kellele see ei meeldi. Igaühele oma.
09:40 22.07.2008
585 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Mulle ka varem CRV välimus ei meeldinud ja poleks kunagi arvanud, et just CRV ostan. Juhuslikult sai müügisalongis ka CRV-d vaadatud. Hind ja praktilisus muutsid mu arvamust. Peale proovisõitu saigi CRV ostetud. Kummaline, kuid nüüd meeldib mulle ka CRV välimus. Peamiseks jaapani auto ostmise argumendiks oli vastupidavus. Varem olen sõitnud ainult Euroopa autodega. Nüüdseks sõitnud autoga 4 kuud.
17:05 29.07.2008
Rahul :D (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ostsime samuti CRV elegance aut. , olen väga rahul. Mõnede asjade üle ehk nuriseks, kuid siiski sai proovitud eri varjante olen kuidagi valikuga rahul. Kuna pean sageli sõitma pikki otsi on eriti tähtis, et roolis olemine ebamugavaks ei muutu, eriti kui oled yle 190 cm. Kõik on käe ja jala juures. Käed ulatuvad roolile, juhul kui pikk inimene on roolis siis mahub ikkagi keegi mugavasti taha istuma. Ruumi on piisavalt. Minumeelest 2 tasandiline bagasiruum on vahva ja mugav. Kytust läheb piisavalt aga kuidagi SUVi kohta vähe. Talvel on auto teel stabiilne, pysib hästi teel. Cruis control on loogiline. Istmed on piisava laiusega ja pehmed. Elektroonikat on piisavalt ja ega väga enam lisa ei tahakski. Milee üle siis NURISEDA Keegi ennem rääkis plastik sisust- kahjuks küll aga see on nii, kõik kergemad kraapsud ja kriimud jäävad konsoolile hästi peale, samuti on turvavööde polster suht kähku täkkeid täis. Sama probleem on ka ustel. Aknapesu töötab ebaloogiliselt ja peaasjalikult on probleem selles, et iga kord kui pesed akaent peseb auto esmalt tuled, kuigi seda pole vaja. Samuti on aknapesu tünn liiga väike. Sellise kulutuse juures peaks olema vähemalt 10 L, aga see on umbes 5 ja saab ruttu tühjaks. Kui väjas on vihma sadanud siis põhimõtteliselt luuki ylestõstes tilgub kaela vett, aga sama jama olen näinud ka teistel autodel. Maantepeal pysib auto suurepäraselt küll teel, kuid möödasõidud tekitavad suti peavalu, kuna mootor reageerib kiirendusele uimaselt ja möödasõit venib pikaks. Õnneks on autol D3 funks. mis vahetab käigu madalamks ja see kuidagi korvab mingil määral probleemi, aga mitte täielikult. Linnamaasturilt ootaks seda et auto manööverdaks hästi, CRVl on aga pöörda trajektoor liiga suur ja parkimisplatsil peab alati autot parkkima suurema kaarega, kuid sellega harjub ära ja ehk autogi on nii pirakas, et vajab enam ruumi. Põhimõtteliselt kõige eelnevaga harjub, ainult yks asi käib pisut närvidele, nimelt kui temp. langeb alla -3 siis pidurid hakkavad kergel pidurdusel valjult vinguma, probleem on alati sõidu alguses, kuid hääled kaovad pärast mõnda tugevat pidurdust. Käisime selle asja pärast ka teeninduses, kus pidurid puhastati ja hääl väheseks ajaks ära kadus, kuid suti ajapärast olid hääled taas tagasi. Teeninduses väideti, et tehas on asjast teadlik ja asjaga tegeletakse. Praegu pole nagu asjast midagi kuulnud, aga võib olla et piduri systeem on muudetud. Eks sygisel näeb. Difri lukk võiks olla, kuid palju sa ikka linna maasturiga metsas sõidad.
Enne autot ostes kaalusin ja vaatasi eri sõidukeid, lõppkokkuvõttes olen autoga rahul, kuna mahun sisse ja sõitta on mugav. Eel mainitud probleemidega harjub ja ilmselt uus CRV on noor ja palju titehaigusi ei ole veel välja ravitud. Proovisin 4 päeva RAV4 ja minu arust on auto kitsas, kui jalad mahuvad siis ked ei ultu roolile ja kui ked ulatuvad siis jalgadel ei ole ruumi, konsoolil samad probleemid, kõrvalistujal ei ole jala ruumi, eriti kui oled pikk inimene. Taga on vähe ruumi ja pakiruum on eriti tilluke. OK difri blokk on. Ilmselt võibolla oleks mõelnud autlanderilegi kuid siiski jään CRV:le truuks. Pean mainima ka seda etüleüldse kõik hondad yllatasid mind, kõigis autodes on ruumi ja elektroonika on loogiline ja kädev. Saksaauto sõbrana pean mainima, et hondaga tutvumine oli meeldiv ülatus. Toyta oli suti pettumus, kuna hinnad on autodel sutsu põhjendamatult kõrge. Lõppkokkuvõttes eks igaüks leiab endale ise sobiva sõiduriista, mina kirjeldasin ainult oma kogemust CRVga. Olen autoga praegu väga rahul, eks näis mis saab kui auto 4-5 aastat vana. :)
10:10 31.07.2008
peale (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
To rahul
tagaluugi tilkumise vastu aitab mingi tihend mis paigaldatakse hondas tasuta kuna uutel mudelitel on see juba küljes ja lase siis juba korraga esitulede juhtmesari ka ära vahetada garantii korras
Oma crv-l on üks asi häirivaks hakkanud et esi uksed nagisevad.
piduritega on mul sama jama aga uutematel ehk siis 2008 aasta masinatel ei pidanud enam olema ja teenendus ei taha millegi pärast klotse välja vahetada ütlevad et tuleb järsemalt pidurdada aga mida sa talvel nii järsku ikka pidurdad tuleb ju sõita rahulikult
peab vist veho omasin uuesti pommitama hakkama nende pidurite asjus natuke imelik on sõita uue autoga aga pidurid vilistavad
23:36 26.08.2008
aasta CRV-ga (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Pole minagi kunagi mingi linnamaasturi fänn olnud, ometi juba pea aasta uue CRV omanik. Vastuseks järgmised punktid:
1. Sattusin järjest proovima Passatit ja CRV-d - puht subjektiivselt meeldisid CRV sõiduomadused rohkem kuna müra oli vähem ja Passatil häiris selline vedel vedrustus. Kuni CRV-n sõitnud paljude erinevate uute sõiduautodega ja minu meelest sõiduomadused üllatavalt head kui ei hakka ettekujutama, et sportauto roolis istud.
2. Mugav asju pakiruumi loopida ja laste turvatooli autosse tõsta - minule kõik sellised tegevused just parajal kõrgusel
3. Kütusekulu tehniliste andmete järgi ok. Praktikas veelgi ökonoomsem (M/T) linnas mul keskmiselt 8,3 - 8,7. Milline 2,0 sõiduauto võtab vähem? Näiteks eelmise põlvkonna Mondeo 1,8 univ. alla 9,4 ei saanud mingi trikiga. Ok, maantee kulu mul reeglina normist kõrgem 7,3 -7,8 l/km selles suhtes sõiduauto kindlasti ökonoomsem.
4. Seni sõidetud sõiduautodel (nagu vist enamikul uutest autodest) olnud suhteliselt madal kummiprofiil ja tänu sellelele kruusateel sõitmine ikka suht vilets - lihtsalt kahju hakkab autost kuulates kõiksugu naginaid ja kolinaid. CRV näol tegemist autoga millega ilma igasuguse kahjutundeta võimalik ikka täiega mööda kruusateid võib sõita.
5. Maastikuomadused? Soovitan ikka ära unustada CRV kui maastikuauto. Jah, kõrgem kliirens võimaldab veidi vabamalt end tunda. Ise sõitnud ca 500 -700 mm üle kevadise põllu kus auti vajus mudasse veidi rohkem kui kummiprofiili jagu. Tulemuseks oli nibin-nabin läbimine ja lõpuks mingi kummaline kärsakas. Eks rehvid mängisid siin oma rolli - lamellrehvid pole tõenäoliselt selliseks otstarbeks kõige parem lahendus.
Igal juhul julgen soovitada, tuleb vaid selgeks teha mida autolt ootad ja mida tähtsaks pead. Üldiselt D kommentaaridega nõus kuigi ruumikitsikust parkimisplatsil pole mina täheldanud :)
13:17 08.09.2008
CRVst (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Peamine põhjus miks CRV osta on kvaliteet, ruumikus ja kahe viimase suhe hinnaga:)Pealegi ei käruta kogu aeg linnas tühja autoga ringi vaid maal igasugustel teedel ja kolaga. Olen kasutanud 2007 aasta CRVd nüüd aasta ja paar kuud peale, läbinud sellega u 30000 km. Siiamaani rahul. Kampaaniakorras vahetati ära tulede juhtmed ja paigaldati tagaluugile tihend-ei tilgu enam soppa kaela. Vahepeal häiris mingi nagin juhiukse juures, aga kadus ära vähemalt praeguseks.Kütusekulu on nii suure auto kohta mõistlik-u7 maanteel ja 8ringis linnas, tegu küll manuaalkäigukastiga. Lisadest lasin autole panna plokisoojenduse(talvise käivitusega rüüpab vähem bensu ja läheb ruttu soojaks)komposiidist karterikaitse ja lisakaugtuled(pimedatel maateedel väga tõhusad ja sobivad laia stange peale kenasti) Vanduma võtab rehvide haruldane mõõt ja sellest tingitud väike valik.225/65/17 naastud sooviks nimelt saada talveks ja vähem kui 20000 jooks.
08:20 10.09.2008
Eelmisele (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Linnas 8 sajale? Räägi,mis valemiga.Kui siis diisel ainult.
14:31 11.09.2008
rahulikult (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
15:03 11.09.2008
unu (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Tuttav omas eelmise põlve 2004a. aut. CRV-d ja linnamehena sellega tööl käies tuli keskmiseks kuluks 17l 100km kohta.Käis selle problaga ka mitu korda teeninduses kus pandi pistik külge ja uuriti ja puuriti, kuid mingit viga ei leitudki.Jahuti midagi sellist,et et linnas peabki rohkem minema aga läks ikka maanteelgi sama kulinaga.Oli mingi pikem sõit ees ajas kutt siis auto bussijaama ja sõitis bussiga.
Arvan,et oli erand juhtum(mingi tuvastamatu elektrooniline kala) aga sellegipoolest mehe järgmiseks autoks enam Honda ei olnud.
14:22 13.09.2008
AS (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Kuna CRV, eriti eelmine mudel, on Venemaal väga minev masin, siis soovitaks lugeda nende foorumeid ja klubilehtesid ... küll oleks vastuse saanud, miks nii palju rüüpas.
15:51 30.09.2008
ei CRV-le! (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ega ikka ei osta küll!Mis see raha mulle halba teinud on,et ma ta peale nii vihane peaksin olema?Üle mõistuse kallis auto!
15:54 30.09.2008
soovitaja (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
VEHOS on CRV 17 tolliste naastude jooksuhind 17500 kuid kui kaubelda saaks 16000-ga!
09:48 01.10.2008
CRV2008 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Rehvid24.ee-st ostsin oma CRV-le 17" naastrehvid Goodyear UltraGrip 500 SUV 2700 EEK/tk eelmisel nädalal. Seega jooksu hind kokku 10 800 EEK. Pole mõtet esindusest rehve osta.
09:12 03.10.2008
jõmmadi (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ostan CRV siis kui masin saab automaat kastiga diisli, millel Nm on vähemalt 400

praegu pole ühtegi korralikku mootorit , kahjuks.
09:40 16.10.2008
idalimusiin
Re: Miks te ostate CRV
Nüüd olemas ka Ford KUGA, millega võrrelda. 4x4 hinnad alates 420 000.-
08:24 21.10.2008
AS (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
CRV on hea ja väga hea aga üle ookeani Ameerikas on asi veel parem, sest seal on CRV suurem vend nimega PILOT ja see on juba tõesti masin.
11:34 21.01.2010
subaru fänn (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
11:36 21.01.2010
subaru fänn (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
siin on vastus nendele, kes eisaa aru, miks on cr-v libanelikveoline, pealegi on ta liialt madal, niiet ta võiks olla vabalt esiveoline mahtuniversaal:)
10:18 29.01.2010
ragnarc
Re: Miks te ostate CRV
aga mis põhjusel tagasild siis ikkagi vedama ei hakanud (ei hakanud ju) kui esisild kohapeal tallas ning auto grammigi ei liikunud?
10:47 29.01.2010
trustno
Re: Miks te ostate CRV
Uus CR-V on jah kahjuks täiesti mõtetu "maastur" nii linnas, kui ka mujal. Kahjuks on see video täiesti ...
Kuna usas on CR-V sid ka esisilla veolised, siis ... :D
CR-V tagasild on hüdrosiduriga ja kui anda järsult gaasi, siis rakendub sild ühtlaselt taha e. läheb nendest takistustest ilusti üle!
Kahjuks ei oska enamus seda trikki kasutada ja laidavad auto täiesti maha.

Täpsustuseks, et CR-V nn. vahekast on jäiga ühendusega e. kui esisild veab rahulikult, siis ka tagasilla kardaan käib sellega kaasa, aint kui tagadiffer pole järgi ühendunud, siis jookseb tagasild vabalt!
21:02 31.01.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
mingist vahekastist cr- v puhul rääkida ei saa, tal on lihtsalt õlivannis märgsidur vahel, mis lülitub sisse siis kui üks esiratastest läbi libisema hakkab, difrilukud puuduvad, niiet maastikule pole temaga mõtet ronida
10:15 01.02.2010
trustno
Re: Miks te ostate CRV
päris huvitav! vb uuel on märgsidur õlivannis, aga eelnevatel see taga diffris. See ei sõltu üldse esirataste libisemisest. Märgsiduri töö põhimõte on täpselt nagu siduril, ainult, et mida jõulisem vääne on, seda rohkem rakendub järgi!
Maastikul tuleb osata sõita sellega ja läbid kohti mida keegi ei usu sellest autost!
Loomilikult ei saa võrrelda seda autoga, mille kliirens on ... ja sillad luku või LSD diffriga!
10:34 01.02.2010
CR-V omanik (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ajate siin iba. Mida te ilgute linnamaastur ja linnamaastur.
Vaatan tehnilist passi ja seal kirjas Mahtuniversaal. Kes siin maasturst ja selle omadustest räägib. Mahtuniversaal ei peagi kõrge olema ja mäkke ronima.
Olge ikka teemas.
21:34 01.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
misasi see difris paikneb???....maasturitel on difris difrilukk, mis kannab jõu libisemisekorral ka teisele rattale, mitte eihakka tühjalt ringi käima
PS! nelikveo skeem on uuel täpselt vanapealt kopeeritud, mingeid muudatusi pole seal tehtud ja jõud kantakse üle tagaratastele märgsiduri kaudu:)
10:13 02.02.2010
huviline006 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Vastates postituse esialgsele küsimusele, mina vist küll ei osta kunagi ühtegi maasturit. Esmapilgul tundub küll uhke istuda suure auto roolis ja vaadata kõigile ülalt alla. Odavat maasturit pole praktiliselt olemas, seega on tegu staatusesümboliga. Aga teisalt, ma ei taha kogu aeg õõtsuda kõrgel nagu kapten ookeanilaeval. Miks ma peaksin maksma kalli elektroonika eest, mis peab kompenseerima maasturi kõrget raskuskeset. Miks pean sõitma autos, millele kurvis mõjuvad külgjõud rohkem kui veojõud otsesuunas? Miks peaksin fossiilsete kütuste ajastul uhkeldama autoga, mis võtab keskmisest sedaanist või universaalist alati rohkem kütust? Milleks mulle auto, mis oma kõrge esistange tõttu põhjustab otsasõidul jalakäijatele, eriti lastele, raskeid vigastusi? Nüüd sai vist kõik kirja.
10:22 02.02.2010
cerv (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Näha et pole kunagi maasturiga sõitnud. Maastur ostetakse vajaduse pärast.Saab vedada näiteks paati,atv-sid hulgi.Mida iganes.Kõrge raskuskeskme kompenseerib tihend rooli ja istme vahel,ja tänapäeva maasturid ei kuluta kütust sugugi rohkem kui sedaanid-universaalid.Mis jalakäiatesse puutub,püüa neist mööduda nii et pihta ei saa
10:46 02.02.2010
huviline006 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Muidugi saab maasturit sihipäraselt kasutada, maal või rasketes oludes, paati või jumalapärast kariloomi vedades. Aga nii kasutatakse ju murdosa maasturitest. Ja mis jalakäijatesse puutub, siis hoidku jumal nende autojuhtide eest, kes ei arvesta, et jalakäija võib mõnikord pimesi ja täiesti ootamatult teele tormata. Eriti lapsed. Ja otsasõidu vältimine ei ole siis meie kätes. Kirjutasin aga sellepärast et justnimelt olen sõitnud maasturiga, aga ei meeldinud.
11:03 02.02.2010
trustno
Re: Miks te ostate CRV
Nagu näha, et kellele "ema" ja kellele "tütar", aga lõpp läheb jurax.

Teema pealkiri on: MIKS TE OSTATE CRV
18:55 02.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
kordan veelkord eriti tupoidele...sidur asub enne difri tja kardaan käib niisama ringi ja tagumisi rattaid eivea kui esirattad läbi ei libise, kujutage ette mootori ja käigukastivahelist sidurit....põhimõtteliselt on see sama asi :)
19:06 02.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
nüüd nendele vastuseks, kes aru ei saanud, miks videopeal cr- v paigal seisis ja mitte ei teinud nägugi, et liikuma hakkaks....aga sellepärast, et elektroonika ei saanud aru, et ta peab tagumised rattad taha lülitama....elektroonikajaoks oli autole esivedu piisav...paiguta ta rullidele, mis vahe, kas ta sõidab rullidel või teepeal, sama juhtub ka lumes, elektroonika lülitab siis tagumise silla taha kui kui esirattad hakkavad erineva jõuga vedama st üks kipub teisest rohkem libisema...ja nii see sunnik toimetab omasoodu:)
19:50 02.02.2010
monna1
Re: Miks te ostate CRV
ise sõidan juba 4 aastat diisel CR-Vga ja väga rahul.
20:01 02.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
monna1...kindlasti...ainult kui keegi tahab temaga offroadima minna, siis visaku juba eos see mõte peast:)...isegi suzuki xs4 on tegijam maastikul kui cr- v, sest tal on võimalus lülitada pidev 4- vedu taha ja sõita sellega kuni kiiruseni 60 km /h..aga linnas on cr-v kindlasti omal kohal....naised armastavad kõrgemat vaadet ja kui tavaauto võib parklas kinni jääda, siis sealt võib cr- v välja vedada:)
20:07 02.02.2010
monna1
Re: Miks te ostate CRV
minul küll endal sellist mõtet ei tulnud et cr-vga kuskile offroudima minna ja sellel talvel pole ma ka temaga kuskile kinni veel jäänud ja ma ei sõida temaga ainult linnas.
20:59 02.02.2010
õnnetus (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Miks te räägite maasturist,kui honda seda pole ja ei saa ka kunagi selleks!!!!!
09:46 03.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
väga õige, cr- v on mahtuniversaal, millel on automaatselt sisselülitav/väljalülitav nelikvedu, mida teie juhtida ei saa...sobib koduperenaistele, meestele, kes eeldavad nelikveoliselt rohkem, ei sobi mitte kuidagi
16:55 05.02.2010
meeleheitel koduperemees (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Jah ka minule sobib, sest ma olen meesterahvas.
Auto meeldib, sõidab läbi lume nagu sahiseb. Ei huvita see liba nelivedu jne.
Samuti ei tule ma teisi õpetama, milliste ruunadega keegi sõitma peab.
17:22 05.02.2010
............. (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ei huvita liba 4vedu? Küll huvitama hakkab,kui auto käest jookseb,hakkad vastavalt juba asja korrigeerima,kui tagumiku tunnetust on ja äkki lükkab elektroonika kõik 4 ratast vedama...siis tuleb ju kasutada juba teisi sõiduvõtteid.Ohtlikud on tegelikult need liba 4vedulised asjad.Konkreetse auto kohta ei oska kiita,ega laita..kuid need iselülituvad 4veolised asjad ei ole õiged.
20:08 05.02.2010
XXL2000
Re: Miks te ostate CRV
Parem kui sellisel ekstreemseid olukordi ette ei tuleks. Paar aastata tagasi oli võimalus kirjeldatud isendit kasutada ja vahepeal tulid tilgad püksi, sest CRV-l muutus mitmeid kordi libedas kurvis veoskeem. Praegu on kasutuses nelikveoline VW Passat ja asi oluliselt turvalisem.

PS! Aga kuna tegemist mahtuniversaaliga ja kui vaja veel midagi haakekonksu otsa haakida, siis peaks asi sobima veel eriti neile, kes AT-ga sõitma harjunud.

Muudetud 5.2.10 20:09

21:51 17.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
............. seda, et nelikvedu ootamatult sisse lülitub, on rsake uskuda, kurvis ta seda kindlasti ei tee kui rool vähegi välja on keeratud, aga mitsu outlander teeb küll sellist trikki, et kui veopeal gaasi maha lased, lülitab tagasilla välja:) ja seda peab meeles pidama
15:38 20.02.2010
triceps (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Herilane.Outlanderil paned ju keskdifri lukku ja pidevalt veoljõud mõlemal sillal.Ise ta midagi välja ei lüli.
Ja selleks et tagasild crv-l rakenduks peavad esirattad mingi nurga jagu tühjalt kaapima.Suurel kiirusel ilmselt seda ei juhtu.
20:19 20.02.2010
to triceps (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Suuremal kiirusel võib-olla ei juhtu, aga 70-80 km/h läheb küll.
16:38 24.02.2010
kogemused (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ei ole kunagi tundnud, et CR-V tagasild suurel kiirusel rakenduks.
Tunda, et tagasild veab saab ainul kohapealt kiirendades või siis paksus lumes mütates.
Suurel kiirusel kurvi minnes libeda teega rakendub ainult mingi stabiilsus kontroll või kuidas seda honda nimetab.
Eriti hea on hangedes ukerdada kui VSA välja lülitad, siis ei ole elektroonilisi abilisi takistamas ja kõik sillad veavad edukalt.
Vähemalt kinni jäämis ohtu ei ole veel tundund.
10:34 27.02.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
triceps ...Outlanderil saab lukustatud difriga liikuda kuni 40 km/h, kui kiirus läheb suuremaks lülitab elektroonika selle automaatselt esiveoliseks
17:35 05.03.2010
triceps (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Herilane,ma ei tea mis outlanderist sa räägid,aga minu oma sõidab ikka maanteekiirusel kah neliveolisena kui on lock asendis.
11:26 11.03.2010
ei tea (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
See küssa on nii tobe, et sellele ei oskagi vastata. Sama hästi võiks ju küsida. Miks te elate? Ise sõidan sellisega ja olen igati rahul, mõistlik hinna ja kvaliteedi suhe ning vastupidavam kui mõni teine samalaadne. Loomulikult olenevalt peremehest, kui peremees on ..... siis autoga sama lugu.
23:11 11.03.2010
MMM67878 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
nelivedu on sellel CRVl nii moe pärast, *****gi sellest kasu ei ole. Subaru forester paneb siin Hondale pika puuga ära.
13:06 12.03.2010
Juhan Julm (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
CR-V nelivedu on täiesti piisav maanteel ja linnas lumepudrus ja hangedes ukerdamiseks, samuti vahest mudasele külateele eksimiseks ehk siis selleks milleks 90% linnamaasturi ostjad seda 95% ulatuses kasutavad.

Selleks ei ole vaja Forresteri pidevat nelivedu ning sellega kaasnevat suuremat küttekulu.

Igale oma.
11:18 14.03.2010
rahul (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
mida te jahute see on hea ja too halb. ostke selline nagu meeldib ja asi korras. crv-l pole häda midagi auton nagu auto ikka, pea et liigub. see milline meeldib on täitsa maitse asi. hinnd ja kvaliteet on paigas, mahutavus samuti hea. nagu aru on saada sõidan isegi sellisega ja tahan ka järgmist seda marki autot. vaatasin ka teisi ja ikkagi crv jäi peale.
11:59 14.03.2010
to herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
sa ajad ikka täiega möga, outlanderil isegi 4wd auto asendis veab tagasild vähemalt 15% veojõuga. 4wd lock asendis antakse tagasillale vähemalt 50% rohkem veojõudu kui auto asendis (kuni 60%-40% tagasilla kasuks) ja seda suvalisel kiirusel.
12:17 14.03.2010
................. (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Eks iga mark ole teistest parem ja peajagu üle,kui teisi marke pole proovitud :)
16:02 14.03.2010
matik55 (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
>cr- v fännidele http://www.youtube.com/watch?v=2OzK-oRPCbs :)

see youtube video on üsna üllatav. olen sel talvel ristmikel täheldanud, et tavaliselt tulevad tagumised rattad järgi alla 1 sekundi, kui valgusfoori tagant kiirendada, esirattad jää peal vms.
võimalik et usa variandil on peale 2,4 mootori veel muid erinevusi, VSA tarkvaras või mujal. kui VSA välja lülitada, siis see ei pärsi mootori pöördeid ning nelivedu tuleb veel kiiremini taha
11:51 18.03.2010
marita57
Re: Miks te ostate CRV
Vastuseks subaru fännile (registreerimata), kes eis aa aru, miks on cr-v libanelikveoline ja miks ta ei võiks olla vabalt esiveoline mahtuniversaal. Varustaks veel 1,8 mootoriga ka?

Põhjus on lihtne - siis oleks ta veel ökonoomsem ja ka lõpphind odavam - tehas ei jõuaks lihtsalt nii palju toota, kui nõudlust oleks. Seetõttu tulebki libanelivedu juurde panna, et ülejäänud autotootjaile selles segmendis ka midagi müüa jääks.
15:30 19.03.2010
herilane (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
matik55...pole siin üllatavat midagi...kas sõita rullidel või mööda teed...vahet pole...auto toimib esiveolisena ja ta eisaa arugi, et peab tagumised järgi lülitama...tagasild tuleb taha siis kui üks esiratastest hakkab läbi libisema...aga kõik niilihtne ka pole...kurvis, kus välimine ratas läbib pikema teekonna kui sisemine ja kiiruste vahe on olemas, siiski ta veel tagasilda taha ei lülita, kuna elektroonika jälgib ka veel rooli asendit ....sellest ka selline nimetus...libanelikvedu...olukorras, kus üks ratastest on jääpeal ja teine asfaldil (näiteks), lülitab ta tagasilla taha küll :)
12:56 25.03.2010
MNMNMNMNMN (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
öelge omanikud, palju on CRV 2.0 l AT bensukulu? Kas tõesti vastab tehasepoolne näit tõele???
13:37 25.03.2010
Cr-v AT kulu (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Oktoobris mäletan, et oli 10,4 talvel 12 hetke ilmadega hakkab jälle kukkuma, juba jõudnud 11,6 peale.
Jutt siis ainult linnasõidud.

Mis need tehase andmed siis on, ei ole süvenenud.
10:46 21.04.2010
Fishi (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
No tegelikult kaaluvad CRV mitmed omadused tavalise universaali omadused üle, sest nagu räägitud on ta veidi kõrgem, linnamaasturi kohta ka suhteliselt voolujooneline ja seega ökonoomne, mahutab palju ja ei ole kõige odavamailmelise interjööriga. Veidi kehvapoolne nelivedu on siiski parem kui ainult esisillavedu ja lõpuks maksab see kasutatuna tunduvalt vähem kui näiteks uue kerega Forester.
10:52 21.04.2010
päev algab naeruga (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
ammu pole luuserilt sellist nalja kuulnud
12:34 01.06.2010
VVV1
Re: Miks te ostate CRV
Suhtkoht mõtetu auto jah, nii nagu üks linna"maastur" nähtusena üldse
13:17 01.06.2010
eelmisele (registreerimata)
Re: Miks te ostate CRV
Ja millise mõtetu autoga sa VV1 ise sõidad :-)

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.