Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

 
Laki tänava tehnoülevaatus (sissesõit territooriumile, kus töötame, asub Laki 11A vastas Tallinnas) alustas oma tööd aprillis 2002. Autode kontrollimisega olen ise tegelenud 10 aastat. Olen valmis vastama Teie küsimustele, mis puudutavad sõiduautode ja kuni 3,5t täismassiga veoautode tehnoülevaatust ja sellega seonduvat.

Tean, et tehnoülevaatust puudutavat ei saa alati võtta üheselt kuna palju oleneb hetkesituatsioonist, probleemküsimuste kogumi suurusest ja seaduse tõlgendusoskusest. Kui probleemide lahendamisel leitakse kompromisse, siis ei tohi need seadusega vastuollu minna. Vaatamata sellele, et tuginen oma vastuses kehtivatele seadustele, ei saa igas olukorras võtta minu selgitusi kui absoluutset tõde. See tähendab, et minu infot ei tohi kasutada à la Mait Millert ütles, et nii on õigem.

Minu poolt juhitav Maitene OÜ on eraõiguslik juriidiline isik, kes on sõlminud halduslepingu ARK-ga. Mainitud leping annab õiguse teostada riiklikku järelvalvet, st mootorsõidukite ja nende haagiste tehnoülevaatust. Vaatamata sellele, et minu seisukohad ühtivad enamasti ARKi ametnike seisukohtadega, pean vajalikuks ära märkida, et Maitene OÜ ega mina isiklikult ei saa foorumites esindada Riiklikku Autoregistrikeskust, ametnikke ega nende seisukohti. Haldusleping ei näe ette sellist võimalust.

Mait Millert
Maitene OÜ tegevjuht
telefon 715 4246
www.maitene.ee
 

TEEMA: TEHNOÜLEVAATUSE NÕUDED??

18:08 29.12.2018
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Kaitseraudade valiku saate leida siit : http://www.autokataloog.ee/et/search/query?keyword=kaitserau
d&search=
Tähendab meie mõtleme erinevalt kuna mina pean nn. stanget ka põrkerauaks kuid mitte mingil juhul ei pea mina seda kaitserauaks nagu seda teete Teie J871. Ammugi ei pea mina teemaalgataja auto tagastanget ei allasõidutõkkeks ega esikaitsesüsteemiks. Olen ennegi kohanud ametnikke kes ajavad segamini noku ja näpu nagu seda teete Teie. Võite minu murejuttu nimetada demagoogiaks sest Teie ei tee vahet ilmlihtsatel asjadel siis olgu nii.
03:16 02.01.2019
J871 (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Kaitse+raud = põrke+raud (nt autol).

http://eki.ee/dict/qs/index.cgi?Q=kaitseraud&F=M

Millert - õige aeg 2019 puhul kooli minna või vähemalt mõned kursused võtta ning ilmselt siis läheb ka vähem mõnuaineid, mis mõtted püksi vm ajab.
09:41 02.01.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Olete paar aastat tagasi korra näidanud oma seisukohta ülevaatuse temaatikas. 19:25 03.05.2016 tegin Teile abipalve, et tuleksite ja aitaksite ülevaatusel korda majja saada aga millegipärast kadusite? Sellegipoolest tänan Teid hea soovituse eest sest igasugune koolitus aitab vähemal või suuremal määral. Sõrmel kasvab küüs ja sel teisel võivad hambad olla. Mis puudutab mõnuainete kasutamist siis vahel ikka tuleb ette, et heade sõpradega koos... Head Uut Aastat Teilegi!
14:45 03.01.2019
.................... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Jama värk küll ! Mu sõidumassinal põlegi kaitserauda ja esikaitsevärgeldust põle kah, on hoopistükkis esipamper , kas ma sellega saan ülevaatuselt läbi?
16:25 03.01.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Loodetavasti saan Teie irooniast õigesti aru kuna mina ise suhtun ülevaatuse korraldusesse teatud irooniaga sest viimaste aastate jooksul on ülevaatustemaatika minu jaoks tundmatuseni muutunud. Muudatus on toimunud selles, et autotehniline ohutushinnang kui selline on minu nägemuse kohaselt riigiametnike poolt asendatud HALDUSÕIGUSEGA mis reguleerib kodanike ja riigi koostoimimist ja sellega seonduvat. Varasemalt oli ülevaatus autopõhine ikka selleks, et masin oleks liikluses ohutu. Nüüd aga on auto ülevaatus kodanikupõhine kus piirang kui selline pannakse auto liikumisele KUID auto roolis on ju kodanik … Väga raske on minul enda mõtteid siin arusadavalt paberile panna kui igapäevaselt toimub surve „kõrgemalt“ mis ütleb: “Sina oled käsutäitja ja ei muud midagi, oled jobu kes allub minu korraldustele!“ Täna on rõhuasetus nihkunud pigem auto registriandmete pideva ülekontrollimise vajadusele sest see võib võtta kuni 10% ülevaatusajast. Jah enamus ülevaatajatest sülitab ülalt tulnud tobejuhistele ja mina seda ei tee, sellepärast siis minu turrisolek. Kerel loetav rikkumata Vin-kood tundub olevat ametnikele olulisem kui esisilla kokkujooks. Seda sellepärast, et reeglites ja juhistes nõutakse tänapäev vana „sara“ Vin-koodi ülelöömist MA kontoris aga auto juhitavuse seisukohalt üliolulise silla õige reguleeringu korrasolek ei huvita kedagi kuna sellest ei ole midagi kirjutatud „ülevaatusotsuste määruses“. Miks ei huvita kedagi? Sellepärast, et ülevaatajatel on KLEELATUD sanktsioneerida asjades millest ei ole selgitusi MKM 77 lisa 4´s ja seda olenemata ülevaatusdirektiivi nõudest mis annab juhise, et ülevaataja PEAB probleemi kirja panema alati… Tulles tagasi algusesse tahan öelda, et tehnoülevaatusel töötavad professionaalid kes palju ei lase ennast mõjutada tobekäskudest ülalt. Mina teen seda ja sellepärast “põlen sisemiselt“ tundes kui ülekohtune on olukord kus olen ülemuste lükata ja tõmmata.
Te saate ülevaatuselt läbi.
23:16 03.01.2019
Lv (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Tõsijutt. Ülevaatuselt läks probleemideta läbi auto, mille mootoris oli alla miinimumi õlitase ja mootori kett jubedalt kolises. Ülevaatajal polnud midagi öelda, kuna seda polnud veatabelis kirjas. Uksel vaid mokaotsast mainis, et äkki kui viitsid kalla õli juurde ja lase kett ülekontrollida/vahetada.
08:08 04.01.2019
.................... . (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Tänan! See oli tõesti öeldud irooniaga ja kindlasti mitte Teie pihta.
Jõudu tööle ka algaval aastal!!
07:47 05.01.2019
... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
kett pole just väga liiklusohtlik, lihtsalt ühel hetkel sa enam koju ei sõida, aga õli võiks iga endast lugupidav autoomanik küll ise kontrollida.
08:07 05.01.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
no praeguste si..ade teeoludega võib selle purunemine tuua kaasa ka fataalseid tagajäri
11:47 05.01.2019
... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
samamoodi võib hammasrihm katki minna ja seda ei kontrolli ülevaatusel keegi.
14:25 05.01.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Ülevaatusel ei kontrollita mootori mehaanilist seisukorda sest piisab korras heitgaasidest. Hammasrihma kohta piisab infost, millal see viimati vahetati ja see ei ole ülevaataja kohustus. Küll aga diisli suitsususe testile eelneva tegevuse hulka kuulub küsimus autoomanikule, et millal siis rihm viimati vahetati? Mis puudutab ketti siis see puruneb 10 korda harvemini kui hammasrihm. Kett kuludes pikeneb, kulub ketiliin, ketipingutist enam ei piisa ja nii tekivad kolinad ja klapijuhtimise süsteem hakkab andma häiret. Seega enne keti purunemist antakse piisavalt palju informatsiooni probleemidest. On ka erijuhtumid aga need on üksikud, samas ega autoesindustel ei ole alati piisavat kompetentsigi kui tehnikud ei kasuta oma pead vaid mingeid tuimasid juhendeid. Nii oligi, et ühel masinal vahetati nukkvõlli andureid siis kui vajas kett vahetamist … Autoesinduse tehnikud ei suutnud mitme aasta jooksul selgusele jõuda miks samal masinal mootor ei lähe soojaks, miks tekib emulsioon? Töökoja juhataja ajas rumalat mula pool aastat ja me kaotasime isegi tarbijakaitses. Alles pärast minu argumentide saatmist Londonisse selgus, et autoesinduse mehed olid otseselt süüdi selles, et auto mootor purunes teeninduse meeste käte vahel.
09:34 06.01.2019
Lv (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Asi on tegelikult naljakas seetõttu, et kui pesuvedelik otsas panevad kirja veana, kui kaasidele ja tuledele ei pritsi, kuigi süsteem tegelikult töökorras. Õli kadumine mingil hetkel mootorist oli ootamatu, sest seni oli hooldusest hoolduseni aasta jooksul kadu olnud max ja min tähise vahel vast 1/3.
12:16 06.01.2019
... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Asi on ju lihtne- kolisev kett ei ole liiklusohtlik (kuigi mõni seda väidab), aga mudase- lögase esiklaasi või tuledega ei näe sõita. Pidurid, rool, veermik, tuled- need ehk ohutuse tagamisel olulisemad.
13:21 06.01.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Kui ülevaataja toimetusi auto juures salvestab videokaamera siis laternapesu mitte töötamine on ju tagantjärele tuvastatav ja miks ei võiks inimesed natuke mõelda enne ülevaatusele tulekut. Samas on tänased reeglid teinud võimalikuks oluliste vigadega kordusülevaatuse saanud M1 ja N1 kategooria autodel kuni 60 päeva liikluses osaleda. Minule paistab hetkeolukord sellisena, et isegi tuksis pidurite või rooliga taksole ei saa juriidiliselt peale panna liiklemispiirangut sest ka väikekaubik võib tööd edasi uhada kehtiva kordusülevaatuse tähtaja jooksul … Jah piirang tuleb nn. kommertssõidukitele aga need on üle 3,5T.
15:38 06.01.2019
63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
kui saad korduva ja lähed 59-l päeval uuesti ja saad jälle korduva,kas siis saab jälle 60 päeva rahus liigelda
16:12 06.01.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Olenevalt sellest kui palju varem tullakse ülevaatusele võib saada kuni 60 päeva korduvat ainult 1 kord. Pärast kordusülevaatuse dokumendi kehtivuse lõppemist ei ole mõtet minna ülevaatusele lootuses saada järgmist ringiuhamise luba.
19:26 16.02.2019
sass12345635 (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Tere

Kui roostes võivad olla terasest piduritorud, et auto veel läbi läheks? Asi selles, et ma pole kohanud üle 10 a vanusega autot, millel torudel kuskil üleskobrutanud kohta poleks, samas rõhutesti (täie jõuga töötava pidurivõimendiga pedaali muljudes) läbib ilusti. Samas kas on aktsepteeritav sellise üleskobrutanud rooste eemaldamine liivapaberiga ja toru ülevärvimine või kindlasti toru vahetus?
20:04 16.02.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Roostetamise ehk korrosiooni temaatika on jätkuvalt vastava juhendi puudumise tõttu küsimusi tekitav sest on erinevat suhtumist, seega otsustab ülevaataja kas tema arvates on roostet liiga palju? Mis on aga liiga palju, võib lugeda MKM 77 lisa 4 olevast selgitusest:
2.8. Korrodeerunud – sõiduki ja selle osa keemiline ja elektrokeemiline roostetamine, mille
tõttu on vähenenud sõiduki osa tugevus või jäikus. Kuidas jäikuse või tugevuse vähenemist hinnata, see jääbki subjektiivseks arvamuseks mida peaks aktsepteerima kui nii on otsustanud kontrollija kes annab hinnangu antud hetkel kuid mõtleb ka tuleviku peale. Pindmine rooste ei tohiks veel mõjutada piduritoru tugevust, sellist toru võiks aerosoolõliga üle õlitada. Selleks, et vähendada võimalikku erimeelsust ülevaatajaga, peaks üle 10 aastasel masinal kobrutava piduritoru välja vahetama. Vahel on lihtsam vahetada vasktoru vastu kui hakata roostet maha kraapima, et siis hiljem veel värviga katta või õlitada. Kui ülevaataja näeb, et piduritorudega on tegeldud ja toru paksus paistab olevat sama mis ilma roosteta torul siis ei hakata nurisema.
21:31 16.02.2019
dgbd (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Odomeetri numbrid kadusid ära. Kas ülevaatusel on see probleemiks?
07:49 17.02.2019
... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
ülevaataja peab kirja panema hetkeläbisõidu ja kui ta seda teha ei saa, ei saa ka ülevaatust.
12:07 17.02.2019
K5 (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
7.11. Läbisõidumõõdik - Ilmselt ei tööta - VO viga.
Ülevaataja paneb näiduks 0km ja läbid ülevaatuse.
15:14 17.02.2019
63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
huvitav,milles seisneb km lugeja mitte töötamise ohtlikus.saan veel aru,et kiirust ei näita,aga seda ju ei kontrollita
15:16 17.02.2019
63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
tegelikult saab ju obd-st näidu kätte,kui vaid tahtmist oleks
19:37 17.02.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Läbisõidu mõõdiku probleemi ei võeta kui ohtlikku puudust, sellepärast ongi ta VO - viga mida ei pea isegi kõrvaldama. Nii ta on, et tänaste reeglite järgi võib teatud juhtudel olla tarbesõidukil kuni 29 VO puudust mida ei pea kõrvaldama sõiduki kasutusea jooksul ega enne romulasse andmist.
07:52 18.02.2019
63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
mille alusel see viga kirja pannakse.kas siis,kui ls pole nähtav,või ls pole ka muutunud
09:02 18.02.2019
to 63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Sobivad mõlemad lihtsalt näit vaja panna see mis oli eelmisel ülevaatusel
10:56 01.03.2019
ellekas5
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Tere.Nagu teada ,ei vöi ülevaataja teha ülevaatust oma pereliikmetele,ega sugulastele.On ikka haige seadus välja möeldud,kui kaugele suguvösast siis vöib teha?Kas omaküla mehale ikka vöib?
12:52 01.03.2019
xxxxxxl (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
2.2.1. Ülevaataja ei tohi teha ülevaatust sõidukile, mille omanikuks, kasutajaks või vastutavaks
kasutajaks on ülevaataja abikaasa, vanavanem, ülevaataja või tema abikaasa vanem või
vanema alaneja1
sugulane, sealhulgas ülevaataja laps või lapselaps või isikud, kellega on
ühine majapidamine;
2.2.2. Ülevaataja ei tohi ülevaatuseid teha sõidukitele, mis on seotud ülevaatuspunkti haldava
ettevõtte juhatuse liikme/omaniku või tema lähedastega;
2.2.3. Kui ülevaatajal või tema lähedasel/elukaaslasel/äripartneril on osalus ettevõttes või nad
kuuluvad ettevõtte juht- või kontrollorganisse, ei tohi ülevaataja sama ettevõtte ega selle
töötajate või juht-/kontrollorgani liikmete sõidukitele ülevaatust teha. Lisaks pole
ülevaatajal lubatud enda või lähedastega seotud autoremondifirma klientide sõidukitele
ülevaatuseid teha, kui vahetult enne ülevaatuse teostamist on seal sõidukit remonditud
(vastavalt KVS § 11 lg 1 p 2).
2.2.4. Kui ülevaatajal on veel teine tööandja, kellele ülevaataja allub, siis antud firmaga seotud
isikute sõidukitele ei tohi ülevaataja ülevaatust teha;
1 Alanejad sugulased on lapsed ja nende järglased.


https://www.mnt.ee/sites/default/files/content-editors/Faili
d/Ylevaatajad/Juhendmaterjalid/korruptsioon_tehnonouetele_va
stavuse_kontrollil_ja_sellest_teatamine_2.pdf

17:11 01.03.2019
... (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Ehk siis juba loomuldasa eeldatakse, et ülevaatajad on korruptandid. Inimlik riik meil...
17:38 01.03.2019
63amg (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
see on ikka äärmiselt perverssne seadus! totaalselt haiges riigis elame!
21:11 01.03.2019
Loodame (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Loodame, et sellise seaduse loojad on kord situatsioonis, milles neile on vaja teha kiirelt vältimatu kirurgiline opp, kuid ainus lähedalolev arst on "korruptiivse sugulusega" ja laiutab käsi- ei tohi, selline seadus on, et arstid korruptiivseks kätte ei läheks.
Ma kordan jälle- meid on sattunud valitsema ja ametnikeks on saanud egoistlikud, diletantidest, profaanidest egomaniakaalsed tüübid.
00:51 02.03.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Tegelikkuses hr. xxxxxxl ei toonud saidile vaatamiseks mitte korruptsiooniseadust ennast vaid väljavõtet Maanteeameti töötajate poolt koostatud tegevusjuhendist tehnoülevaatajatele ja neilt palka saavatele ülevaatajatele. Ülevaatajate ja nende ülemuste st. tehnoülevaatajate ajusid on riigiametnike poolt nii palju töödeldud, et mina hakkan harjuma kõigi alandustega mida meie suhtes korda saadetakse. Teades, et minu üleskutsed mõistusele, et minu palved arvestada minu tehtud soovitustega ja kogu senine aktiivne tähelepanu on jäänud „hüüdja hääleks põrgus“ – mõistan, et õigem on lõuad pidada ja edasi teenida kui tahan pappi teenida. Tunnen, et pean kaitsma kodanike vaimset tervist andes selgitusi, et mitte meie ei komposteeri klientide ajusid vaid lihtsalt reeglid on sellised. Riigiametnike väga omapärase kompetentsi pärast olengi sunnitud vastu võtma kõike seda paska mida minule pähe valatakse. Pasa all mõtlen ülevaatajatesse alandavalt kahtlevat suhtumist kuna meie oleme ametnike jaoks madalama kasti inimesed nagu olid neegrid omal ajal. Jah me võime liikuda nendes ruumides kus on riigiametnikud AGA meid koheldakse kui potentsiaalseid kurjategijaid st. ilgelt ahneid altkäemaksuvõtjaid. Ega siis asjata ei kirjutanud kohtunik oma otsuses: „Isikliku kasu saamise eesmärgil võttis 2 eurot altkäemaksu ja tunnistas mittekorras sõiduki korrasolevaks“ Selline kohtuotsus tehti ajal kui oli SEADUSEGA antud kohustus tunnistada mittekorras sõidupiduriga sõiduk korrasolevaks. Selline seadus kehtis 12 aastat ja needsamad korruptantidest ülevaatajad rikkusid KÕIK seadust ja ei lasknud ülevaatuselt läbi mittekorras piduritega sõidukeid. Vot selline on meie riigiametnike kompetents ja täna võib kohata nn. nutitaksosid mis on saanud kordusülevaatuse tuksis pidurite või rooliga AGA neile on määrusega antud õigus kuni 2 kuud sellises tehnilises seisukorras edasi osutada taksoteenust … Selline on meie riigiametnike tase ja ma nendega ei vaidle pikalt sest ametnikel on alati õigus kuna „nemad on valged ja mina neeger“. Mis puudutab väljatoodud juhenditeksti siis teen Teile väljavõtte antud juhendist:
“Lisaks pole ülevaatajal lubatud enda või lähedastega seotud autoremondifirma klientide sõidukitele ülevaatuseid teha, kui vahetult enne ülevaatuse teostamist on seal sõidukit remonditud (vastavalt KVS § 11 lg 1 p 2).“
Toetudes ülal olevale korruptsioonijuhendile nüüd küsin, et miks on korruptsioonijuhendi rikkumisele vaatamata lubatud autoesindustele omad ülevaatuspunktid, miks on paljudel ülevaatustel remonditöökojad? Vastan - sest meil on riigiametnikel kui kõrgemas seisuses olevatel lubatud o m a s u v a järgi tõlgendada kõike, olgu tõlgendus kui tahes vale. Neil on ka õigus oma tööd õigesti teinud ülevaatajale määrata vanglakaristuse tingimisi selle eest, et kontrollid eksisid …
10:10 02.03.2019
Loodame (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Eilne pretsedent. Hankisin ühele oma Piiteri sõbrantsile otse tehasest ühe spordivahendi. Teie ostaks selle poest ja seal maksab kõnesolev ese 1550 EUR.
Kuna kuulsa "välismaa firma" teehas asub tegelikult siinmail ja mul on seal nö "käsi sees", kujunes tehasehinnaks 499 EUR.
Kuid- kuna ese läheb EU-st välja, makstakse neile tagasi VAT ja eseme hind on 415 EUR.
Kuna juba oldi tehase laos, siis lahkelt lubati veel "sõbrahinnaga" oste sooritada 245 EUR eest tema mehel.
Kõik absoluutselt legaalselt, lihtsalt eraisikule müüdi tehasehinnaga.
Ametlikud invoice-d, ostja nimed jms peal.

Nii- nüüd teemasse ametnike kontekstis.
Narva piiripunktis tuleb VAT tagasisaamiseks kaup EU-st välja deklareerida, kokku sellelt kaubalt tagasisaadav summa on 149 EUR. Teades, kuidas tüdruk selle siinmakstava raha kokku laenas, on see 149 EUR tema kontekstis hetkel oluline.
Ja nüüd astub areenile riigiesindajast ametnik, noor tütarlaps, kes kauba deklareerimise asemel deklareerib, et "tšekki, kassatšekki pole..." ja seega lakkuge panni!.
Minu sõbrants, kes valdab vaid vene keelt läheb paanikasse, et raha ei saa, öeldakse, et asjad nii, kas Vene pool ütleb "a kust sa said" jne.
Palun temal mitte mingil juhul tütarlast uskuda ja rahulikult nõuda mingit "ülemust".
Punnimise peale, (ta helistab mulle veel kaks korda ja ma ütlen, et ei sammugi tagasi!) tulebki kohale "ülemus", kes rahulikult aitab deklaratsioonid ära täita ja mitmetunnine košmaar lõpeb, Vene toll märkimisväärselt suure eseme peale ei liiguta kulmugi, sest hinnad, kaalud jms on maksuvaba piires ja EV deklarid näpus.
Resümee:
Riiki esindav ja meie asjade üle otsustav ametnik ei tea tihti üldse, millega ta tegeleb.
Antud keisis ei kõlvanud firma plankidel ametlikud invoice-id, koos kõikvõimalike rekvisiitidega nii siin kui Norras, kõik väljatoodud maksuarvestused jms ja väideti, et sobib vaid taskussekortsutatud mistahes poetšekk, mis tundub tegelikult sürrealistlik.
Selge, et nii ei ole!
Kuid- valdav enamus inimesi ei tea ei oma õigusi, usuvad pimesi esimest ettejuhtuvat ametnikku, ehk "riiki", kes/mis käitub mingite ebaselgete motiivide ajendil ja loobuvad koheselt.
Kõikidele, kes ametnikuga "võitlusolukorda" satuvad, soovitus Samuraikoodeksist:
"Kui enam midagi teha pole- astu samm edasi!"
11:40 02.03.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Eestis on süvenemas ametihaigus mis muudab muidu normaalsed inimesed ennasttäis tuimadeks ja abituteks riigiametnikeks kes oma alluvaid süstemaatiliselt ahistades omakorda muudavad meid süsteemi orjadeks. Juht oma kompetentsi ja teadmiste vähesuse tõttu koostab ametijuhiseid millest ei ole kohati võimalik aru saada kuna juhi madal IQ ja emakeeleoskus ei võimalda alluvate jaoks arusaadavaid lauseid koostada. Seejuures ei pea juht vajalikuks küsida kuidas asjad tegelikult käivad sest kuidas sa siis saad endast madalamas seisuses inimestele näidata kui abitu sa tegelikult oled? Mis ma siin juhistest - mõned aastad tagasi tegin isiklikult MKM 77´le 192 muudatusettepanekut kui saatsin need ka ministeeriumisse ja kolleegidele. Ega siin miskit imestada ei ole kui ülevaatusreeglite mõistuspärasuse kontrollsõelaks on papa Märt Sults ja Erki Savisaar, on ju nad mõlemad tuntud autospetsialistid ... Seda abitust ja alandlikkust peavad ülevaatajad omakorda edasi riigikodanikesse süstima tunnistades liiklusesse mitte sobivaks masina millel auto kaalu näitav andmesilt on riknenud, millel vin kood on roostes kui see on loetav veel kahest kohast... See ametnike diktatuur on lammutamas tehnoülevaatuse olemust ja põhimõtteid ning juba täna tahan öelda, et ainult loll alustab oma tööliskarjääri ülevaatajana kui ta on valmis 2 eurose kingituse eest saama kriminaalkaristust mis jääb plekiks elu lõpuni.
12:23 02.03.2019
Loodame (registreerimata)
Re: Tehnoülevaatuse nõuded??
Elust enesest:
Diletantide koostet meie Relvaseadus kohustab hoidma püssirohtu raudkapis ja veel selles eraldiasetsevas lukustatavas raudsektsioonis.
Mujal maailmas on see rangelt keelatud!
Miks?
Nii, nitrorohi põleb tikuga süüdates lihtsalt susinaga ära, põleb, mitte ei plahvata ja muu, arukas maailm keelab selle hoidmise umbses teraskestas, seda hoitakse lukustatavas kohas, kuid sellises, mis süttimisel ja püssirohu põlemisel lihtsalt kas avaneks, maha põleks vms.
Meie seadus on selline, et iga relva kohta võib kodus hoida 1 kg rohtu ja minul on olnud seega kodus ka 5kg rohtu, sest omavahel ei tohi vahetada käsirelva, vintraudse karabiini, sileraudse jms rohtu, sest see lõpeb fataalsete tagajärgedega.
Meie RS kohustusega aga loome enda majapidamisse pommi! Vabalt põledes on püssirohi kergestisüttiv aine, nt nagu atsetoon, bensiin vms, kuid kahekordses kestas, nõutud siis 2x4=8mm teraskestas on see pomm, mille ekvivalent on nt 5 kg korral 5000:2,62= 1908 ühikut NATO WIN308 padrunit, mis teevad korraga pauku, sest umbses "seaduslikus" teraskestas vallandub hoopis teine reaktsioon kui niisama põlemine...
Aknast väljalendavale tuletõrjujale on raske selgeks teha, et "RS ju nõuab!"
Seega tekib hämmastavalt arulage situatsioon, milles saab arukat ja tegelikult ohutust tagavat kodanikku karistada RS kvalifikatsiooniga selle eest, et ta püüdis tagada ohutust!?
Kontsadel tibi, Erki, Märt jms kooslus ei taipa midagi ei sise- ega välisballistikast ja neile tundub süütu püssirohi nii koleda ollusena, et nad sunnivad tegema teil koju lõhkekeha! Ma väidan, et selliste hoiutingimuste juures ON tegemist lõhkekehaga!
Nende arvates tagavad aga nemad teie ohutuse, rõhk on "nende arvates", aga nende arvamus ei maksa midagi, sest nad ei tea asjust mitte midagi!
Aga on ju asjatundjad, eksperdid?
ON!
Juba aastat 12 tagasi esitasime Riigikogule põhjaliku selgituse, välisriikide relvaseadused (Suomen Aselaki on paljudele teist loetav, vaadake) ja kõikvõimalikud argumendid, et see meie Relvaseadust naeruvääristav nõue muudetaks!
Tuli isegi vastus, Jaanus Rahumägi oli allkirjastanud.
Tänati, et tublid asjatundjad, spetsid juhtisid tähelepanu niivõrd olulisele aspektile...
Ja nüüd HETKEL kehtivast RS-ist:
" (2) Relvakapis peab olema vähemalt kaks eraldi lukustatavat laegast, millest üks on ettenähtud laskemoona ja sütikute ning teine püssirohu hoidmiseks."
Vot nii!
Rahvaesindajad nõuavad ikka pommi toanurka! Nemad juba teavad! Paremini, kui ülejäänud maakera elanikud kokku!
See oli siin praegu lihtne näide sellest, mis toimub.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.