Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

[email protected]

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: VÕRDLEKS SIIS TAASKORD BMW E34 VS E39

22:56 05.06.2009
al101
Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Niih, sai siis E34 ja E39 osas, veidi targemaks saadud ja nüüd võiks teha kokkuvõtva võrdluse, mis on juba päris asjalik, alustaks siis E39 vigadega nimelt.

Varuosade maksumus on märkimisväärselt kõrgem, kui E34-l.

Varuosi on rohkem, kui E34-l ja E39 laguneb rohkem, ehk siis vajab varuosi rohkem.

E39 roolilatid kipuvad suht ruttu läbi minema, kiiremini, kui E34 roolikarbid otsad annavad.

Esitulede klaasid tuhmuvad, mistõttu enam ei näita tuled nii hästi, E34-l oli see probleem kuidagi väiksem, et tuled halvaks muutuvad ajapikku.

E39 ABS-i andurid ei taha meie kliimas, väga vastu pidada.

E39 maksab ostes rohkem.

ASC, stabiilsuskontroll on küll olemas, aga seda on vaja rohkem algajatel, väga vähe, kui korralik kogenud juht seda vajab.

Sõiduomadused on mõlemal tavaliikluses üldjoontes samad, mõlemad on ühe vaiksed, ühe stabiilsed ja kuuletuvad roolile sama hästi, tõsine proff võiks ringrajal sõites natuke küll norida.
Samas tavaliikluses, ei tule ka mitte kogenud juhi käes, see imepisike vahe välja, sest pole vastavaid rehve, muu liiklus segab, kiiruspiirangud ei luba saavutada vastavaid kiirusi, kus mingi vahe oleks ja samuti ei võimalda kahepoolne liiklus kurve lõigata suure kiirusega, mida oleks vaja, et autol midagi välja tuleks korralikult, mingid eelised, mis on ka imeväiksed ja sellises võibolla asjad, tänavarehviga, nagunii sa õiget võidusõitu ei sõida ja tänav pole kihutamiseks.


Nüüd oleks mõni pluss E39-le.
E39 on märkimisväärselt turvalisem, kui E34, avariis jääb salong ikka üsna terveks, erinevalt E34-st, kui võtta näiteks mats, kui 70-ga sisse panna teisele autole, esiots see peabki mõlemal lössi minema.

Tõesti kujundus on E39l veidi moodsam, see eest on salongis ruumi vähem, kui E34-l, teisalt on E34 mõneti ilusam ja samas jälle E39 kohati ilusam.
Esimesekes E39 disainiveaks loeks kindlasti, tema üsna rõvedat esiotsa, seda on kuidagi eiratud bmw disainerite ja muude auto disainiga tegelevate inimestega poolt.



Seda kõike arvesse võttes, on natuke arusaamatu, miks turvalisusest mitte hoolivad rullnokad, eelistavad E39-t, kui see on tegelt suht mõttetu valik nende jaoks.
Samuti on mitte rullnokki, kes turvalisusega kursis pole ja sellest ei hooligi, ka nende valik E39 kasuks on selles valguses mõttetu, kuna halbu omadusi on E39-l nii palju, häid aga vähe, võrreldes E34-ga.

Muudetud 5.6.09 23:01

07:53 06.06.2009
E39 vs E34 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Mis on selle teema mõte? Need, kellele meeldib E39, selle ka ostavad. Ära hakka siin oma eelistusi peale suruma solksolk. Ja see pole esimene taoline teema, mida sa teed nende autode kohta. Saaksid juba ükskord üle selles teemast?
On meelde jäänud üks hea kommentaar - kõik autod mida sa ei jõua üleval pidada või maksavad rohkem kui sul raha on, neid teed sa täiega maha. Arvan, et selle lausega on 100% täppi pandud.
10:11 06.06.2009
al101
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Ei ole, sa eksid 100%, sellepärast, et ma pole selline.
Ma võtan autosid sellistena nagu need on, autod ei ole mulle mingid prestiizi asjad, ega kõvatamise asjad, sellepärast ma võtangi autosid täpselt nende omaduste järgi.
Ma olen isegi mõelnud E39 soetamisele, aga kui vaatan, selle mõttetust E34 ees, siis väga isu ei ole selle järele.
Tõesti, turvalisuse pärast võiks ju osta E39, aga noh samas leiab ka odavamaid turvalisemaid autosid ja uuemaid.

Kahju, et paljud inimesed ei oska autosid vaadata nende omaduste järgi, vaid vaatavad hoopis, aastaarvu ja mingit mainet sel autol.

See on ka põhjus, miks ma bmw E36 maha teen, ma jõuan seda osta ja pidada, selle pidamine on odavam, kui 5 seeria oma ja ostuhind ka midagi röögatut enam pole, aga see auto ei meeldi mulle lihtsalt ja põhiphjus, miks ei meeldi on väike salong ja nigelad sõiduomadused, bmw kohta.
See oli hea näide sellest, kuidas ma autodesse suhtun nii nagu nad on.

Ma tõin ju omadused välja, miks E39 on E34 ees mõttetu, loe neid.

Muudetud 6.6.09 10:17

10:25 06.06.2009
e34e39e34e39 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
10:39 06.06.2009
a vat (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
milleks võrrelda kiviaegset autot uuema mudeliga ? inimesed katsuge aru saada et E34 on ikka oma aja ära elanud , ja enamus autod romudeks sõidetud . seda mudelit hakati tootma rohkem kui 20 aastat tagasi. ega see E39 ka midagi kuldset ei ole , ajahammas neidki purenud palju , E39 romude hinnad algavad 40000 tuh.
10:45 06.06.2009
al101
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Sa võid seda kiviaegseks kutsuda, aga E34 on väga hea auto ja vastupidav samuti, korralikke leiab veel küll, kui otsida ja eks veidi võib remontida ka neid, E39-t pead ka remontima.
Võrdlemisel on mõte sees, see näitab kui mõttetu on see E39, ometi on ta uuem ja kallim.
See näitab, kui hästi on ikka E34 tehtud ja missugune areng oli ta autotööstuses omal ajal, minu arust on ta piisavalt kena ja moodsa disainiga ka tänapäeval, pealegi, ega disain sõiduomadusi muuda, E34 on endiselt hea ja vaikne masin, neid liigub veel endiselt palju, see ka räägib juba midagi nende headusest ja vastupidavusest.

Ühtlasi olen ma märganud, et uued autod ei taha eriti vaiksemaks ega stabiilsemaks ,muutuda kui seda oli E34.
No tõesti kallid sportatuod ja ka näiteks MItsubishi Evo on tõesti arenenud, ja asi kõvasti paranenud, aga need on natuke teise malli masinad kah.
Ühesõnaga, kas tänapäeval põhiline areng ongi siis peamiselt välimus ja varustustase autodel?
Vaikselt areneb veermik ka, aga peab mainima, et teokiirusel.
E34 oli ikka tõsine järsk samm edasi, peale seda on aga liigutud arengult teosammul.

Muudetud 6.6.09 10:49

11:11 06.06.2009
al101
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
11:25 06.06.2009
rkj1 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
vaata,oleks sul rohkem raha ,oleks e39 parem auto.
11:39 06.06.2009
cllf (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
No korralike isendite hinnavahe ju 2-3X (40-60K vs 100-...K), see paneb ju nii mõndagi paika, lisaks veel remont kallim jne.
Ehk siis nagu eelmine postitaja ütles...
12:51 06.06.2009
Julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
See auto peab vaid siis vastu kui mööda siledat teed sõita, no näidake mulle siin Eestis mõni sile tee! Lapitakse neid kuradi maanteid et rullikud saaksid end ja teisi surnuks sõita, aga linnatänavaid ei remondi keegi! Kui on vaja sõita siis ei saa ju kogu teekonna vältel vaid sildaid teid otsida!
Taastatud roolilatt on sama kui mittetaastatud, sest see läheb sama kiirelt kui see alla pannakse!
Kui uuski roolilatt laguneb päris kiiresti siis mida oodata taastatud latist, mitte kui midagi!
Õõtsuvardad on teised osad, mida läheb nagu leiba, tükk maksab esinduses 1500 - 1900 ja neid on kokku 4 tükki + silmapuksid mille hind on kuskil 800 krooni tükk ja neid on kaks tükki, lisaks stabilisaatori liigendid, mis on ikka imetillukesed sel mudelil, otsi luubiga taga! Süütepoolid maksavad 1100 krooni tükk, kui sõita peetis poolidega keerad varsti ka aju ja muudki sellega seotud osad ******.
Tühikäigu mootori klapp läheb neil tihti ******!
Istmete turvapadjad ja andurid on üsna ****d, nii et kui tuled vilguvad, võid kindel olla, et korralik raha tuleb jälle välja käia!
Kliimamoodul ja reostaat on neil ka üks nõrk detail, mul tihti töötas iseseisvalt peale auto seisma jätmist veel edasi ja neelas akut!
Ruumi on selles E39 mudelis tõesti auto suuruse kohta vähe, võib leida isegi keskklassi väike autosid mis on seest ruumikamad, isegi mõni väikeauto annab silmad ette!
Suur mootor on tore asi, kuid suurel mootoril on ka oma hädad, see läheb aeglasemalt soojaks, eriti talvel on päris häda! Termostaadi vahetus ei aita, suured mootorid on juba sellised!
E39 veluuristmed võiks veidi vastupidavamad olla!
Ukse ja keretihendeid läheb nagu leiba, säh sulle siis paljuräägitud E39 kerejäikusest!
Kui veermik läbi on aetud võid julgelt vähemalt arvestada 15000 krooniga, lisa sinna juurde roolilatt 18000 - 24000 krooni, pidurikettad peab ostma ainult esindusest, sest B varuosana võib leida vaid kõveraid kettaid, isegi jändasin sellega, arvasin et saan odavamalt, aga tegelt sain hoopis kõverad!
Veermikuosi B varuosana ei soovita osta, sest nagu ma juba ütlesin ei tea B varuosa tootjad BMW jäikusest mitte midagi! Pukside jäikus on BMW tehases testitud ja seda õiget vedrustuse ja pukside jäikust teab vaid BMW ise! B varuosa ostes võib jääda tunne nagu poleks üldse midagi vahetatud! Mul on kogemus olemas juba!
Ainult originaali, ja siis saad selle BMW elamuse!
14:45 06.06.2009
al101
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Üldjoontes julgatsi poolt üks tark postitus.

Ma ei saa aru, miks arvatakse, et kui keegi midagi maha teeb ,et siis tegija kade on või raha pole.
Ei taheta vist aru saada, et hea maine ei tähenda veel head autot.
Toonitan veelkord, ma võtan E38-t sellisena nagu ta on, minu rahakott ei mängi siin mitte kõige vähimatki rolli.
Ma vaatan, mis on mõtekas ja kui palju on E34 ja E39 vahet.
Loomulikult mulle ei meeldi raha tuulde loopida, kuid E39-ga ma saaks rahaliselt hakkama küll, iseasi, kas on mõtet seda raha sinna panna, kes meist ikka miljonär on, eriti praegu veel.

Mina ei võta aastaarvu järgi, et uuem auto on parem, mina uurin auto kohta ja proovin seda, seejärel alles ütlen, mis ta on.
E39 kohta olen omajagu lugenud ja olen sellega ka sõitnud piisavalt, et öelda mina ei näe sel autol mõtet.
Pelgalt välimuse ja turvalisuse eest ma ei ole nõus maksma mingi 3 korda suuremat raha, kusjuures E39 esiotsa pean ma koledaks.


Ma olen tänu sellele teemale E39 osas veelgi targemaks saanud, nüüd ma olen veel enam kindel, et E39-t ma küll omale ei osta.

Kui peaks tõesti juhtuma, see ime, et ma E39 osta otsustan, siis ainult kahel põhjusel, midagi sobivamat polnud võtta ja et ta on turvalisem, kui E34.

Muudetud 6.6.09 14:47

16:55 06.06.2009
düsgraafik (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
jumala eest,osta endale see mis meeldib aga ära rohkem targuta sellel teemal.
minul on e39,olen väga rahul.sina osta e34 kui arvad,et see parem.
edu!
17:01 06.06.2009
Julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Mul endal on E39 juba 3aastat, ja kõik arved on ju alles hoitud ja sealt hea lugeda mis vahetatud, selle aja jooksul on veermik läinud 4 korral vahetusse, veermikuks pean õõtsavardaid, silmapukse, stabilisaatori liigendeid ja pukse, tagasilda olen remontinud paaril korral ja amordid olen vahetanud terve ringi koguni 2 korral ja seda 3 aasta jooksul!
Roolilatte on kulunud selle ajaga 3 tükki, see teeb originaaliga kokku 4 tükki üldse peal olnud!
Süütepoole korra vahetanud! Tühikäigumootorit remontinud paaril korral!
Ukse ning keretihendeid on läinud 2 korral!
Lisaks olen 2 korda vahetanud kliimareostaati ja mootorit jne! Rääkimata hooldustest!
18:55 06.06.2009
R6 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
4 aasta jooksul pole veel remonti jõudnutki 99a. kus seee eelmine elab ja kas vaeb käru taga ja elab seal hommikust õhtuni, või takso ja mill ees, ja roolilatti väänab kohapeal parklas nii et hammmbad ristis...
21:02 06.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Kõik oleneb sellest kus sa sõidad, kas ainult maantee otsad, või sõidad enamasti linnas! Oleneb millised on konkreetse linna tänavate katte kvaliteet! Võib olla oled 4 aastaga vaid paar tuhat sõitnud, ülejäänud aja korjad raha et midagi parandada! Minu auto on aastast 1996! Võib olla sõidad vaid pühapäeval, mina aga teen selle autoga pidevalt tööd! Aga võib olla vigised niisama et pole midagi vahetanud, istudes samas ise arvete hunniku otsas! See on loll jutt mida räägid, kui sa pole 4 aastat autol midagi remontinud siis see auto vedeleb sul niisama garaazis, käid aegajalt pai tegemas!
Selliseid on palju kes ainult teeninduses istuvadki samal ajal käivad siin kibedusest teist juttu ajamas ja on ka selliseid kes ei julge autoga sõita, kuna midagi võib alt ära kukkuda!!
22:05 06.06.2009
R6 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
ehhee lõunaeesti kurvilistel kruusateedel elan ja ei ole pühapäeva autoke! kuda sul need ukse ja keretihendid kuluvad pooleteist aastaga, kas ***** nii suur et ei mahu uksest sisse ja hõõrud tagumikuga lihtsalt ära jne?
22:26 06.06.2009
e39 pidaja (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Mul siiani keskmiselt 6000-7000 kuus remondiks läinud. Lükkaks raisa pangaservast alla, kui milegi muuga sõita oleks.
00:59 07.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
6000 - 7000 kuus on ikka ilgelt palju, mõned ei saa nii palju palkagi kuus tänase päeva majandusseisuga! Mul läheb see auto nagunii vahetusse, teen praegu turuuuringut, üks odava ülalpidamiskuluga ja öko auto on vana Opel Omega või 1996 - 2002 Vectra, mul ämmal on vana Omega, krt, selle auto kütuseseier ei taha kuidagi langeda, jube ökonoomne on küll! Vanad Opeli mootorid on ka üsna vastupidavad! Ja veermik peab ka paremini vastu kui BMWl, mul ämm sõidab nagu hull, ei tema aukudest hooli ja ei ole tal selle autoga muresid olnud peal rooste, mis on opelite tüüpviga, aga see on ******!
Vanad Volvod ja Saabid on ka üsna kõva veermikuga! Neil on ka mootorid üsna head!!
See E39 viib mu rahakoti tühjaks, kahju on, aga rahakott ei pea vastu hetkel ja logiseva autoga enam sõita ei viitsi!
Õõtsuvardad kulunud ja auto vedrustus on kalk, nüüd kui sellise autoga tänavaaukudes sõita, jääb mulje nagu sõidaks hobukaarikuga või kivirahnu autoga, sellest need tihendid lähevadki, kuna kere ja raam vibravad igakord kui august läbi sõidan, see sööb jubedalt tihendeid!
01:03 07.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Salong on ka nagisema hakanud millegipärast!! Kui Saksast tõin, oli kõik tipptopp, ise sõitsin veel autoga Eestisse, paar kolm kuud eesti teid ja tänavaid ja veermik läks lödiks kätte täitsa ära, siis otsustas roolilatt ****** minna! Ma sõida väga hooletult, aga nii paraku juhtus!
01:07 07.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Riik tehku teed korda, siis hakaku nõudma igasugu euro 3 ncap autosid ja sedagi et vanaraud ei liiguks meie teedel, siin ei saagi muuga sõita kui vaid vanarauaga, sellest pole vähemalt kahju! Valitsus ainult nõuab ja maksustab, aga vastu ei tee midagi!
01:10 07.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Auto väga hea, lihtsalt eesti teed on jube ****d, paraku aga BMW AG tanke ei tooda!!!
11:42 07.06.2009
al101
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Kusjuures, põrutamine võib küll tihenditele halba teha, Niipalju, kui mina aru sain, siis E39 sillad pidid jäigemad olema, aga sellest tuleneb ehk ka kere suurem põrumine aukudes? Ning sellest omakorda saavad tihendid?
Ausalt öeldes, kuulen tänu sellele teemale üha rohkem hirmulugusid E39-st.
15:21 07.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Bemmil on nii uksel tihendid kui kerel, nii, kui te august läbi sõidate või üle asfaltikonaruste ja servade, saab auto veermik löögi, mis kandub edasi raami ja sealt edasi saab kere oma lataka, kuna E39 uksed on üsna rasked, nühivad uksetihendid vastu keretihendeid ja vastupidi, sellepärast ongi saksast tulnud E39 tihendid korras et seal on teed korras, nii kui Eestis mõne kuu sõidad, hakkavad need tihendid narmendama ja varsti on auk sees!
E39 on jäik Saksamaa oludele, aga tulge vaadake eesti tänavaid, tulge Pärnusse vaatama, ma võin isiklikult teile pilte teha tänavast mille ääres ise elan ja mida mööda sõitma pean, ja ega valikut pole, kui see tänav lõpeb hakkab uus kuumaastik pihta! Sõidaks ringiga aga ei saa, ümberringi on tänavad igalpool lagunenud! Kõik lammari tihendid olid nii kulunud et sealt osta poleks mõtet, ainult esindus! Aga teate palju need kuramuse tihendid maksavad esinduses? Samas kui tihendid vahetad ära on auto kohe kõvasti vaiksem ka seest!
16:23 07.06.2009
saabas22 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
kuule julgats ära aja siin rahvale *****, 3 roolilatti 3 aastaga siis oled sa kül need latid mingi x või y katekooria omad ostund või valmistad neid kodus põlvepeal,
ma saan aru kui pole võimalust osat endale bmw siis ei pea teistepeale kade olema ja autot maha tegema
16:58 07.06.2009
........ (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
e39 on mõtekas osta alates 98a...esimestel on lapsehaigused küljes.
09:54 08.06.2009
rooba (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
pärnu-julgatsil ju polegi bemmi, ta fännab audit, aga sõidab vana roostes opeliga...jutupaunik.
10:57 08.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Ja rooba käib kahtlaseid kuseloike öösiti autode all degusteerimas, nagu te teistele siin õpetab, et kui loik auto all, lükka sõrm sisse ja maitse, ainult nii pidavat teada saama mis vedelik seal on!
Siis on roobal igakülgsed probleemid oma suguorganiga, küll on tripper ja küll valutab eesnahk!
Mine ravi ennast mees!
11:02 08.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
rooba:

aga äkki oli rattaalune loik hoopis kellegi kusi...kas analüüsi ikka tegid?

KAS TULEB TUTTAV ETTE VÄ? KUI SUL MIDAGI TARKA ÖELDA POLE, TEGELE OMA KUSELOIKUDEGA MUJAL! MA EI SAA ARU MIKS JÄMEJALAST SINUSUGUSED VÄLJA LASTAKSE KUI SA HAIGE OLED!
11:13 08.06.2009
to: saabas (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Roolilatid olid ostetud Automaailmast ehk siis teise nimega Salome, mina ei tea kes neid taastab, kuid uue hind oli 24000 esinduses!
Inimesed on nii kitsarinnalised, te suuda süübida teemasse, targutate siin!
Kui sa selline saabas oled, siis mine ja ole saabas edasi!
13:13 08.06.2009
to: julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
oled töötu või, et päevad läbi netis oma bemmi laidad? tegelikult ta ongi paras pann.
22:38 08.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Ei ole töötu, mul on tööarvuti, see on parem varjant isegi kui töötu olla! Ja pann ta on! Nüüdseks müüdud ka juba! Sai lappimisest siiber! Saad ühe asja korda, laguneb juba järgmine koht, ja nii aga pidevalt ja lõppu näha polnud!
16:11 17.06.2009
V8 (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
"E39 roolilatid kipuvad suht ruttu läbi minema, kiiremini, kui E34 roolikarbid otsad annavad."
Täpsustuseks et e39 535,540 ja M5 ehk V8 versioonid on roolikarbiga siiski.
22:51 17.06.2009
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Eesti teedel küll! Roolilatte peab varuma nii, nagu mossemees varus stagnaajal endale varuosi pagasnikusse, no igaks juhuks! Paraku oli vene auto nagu tank ja enamus neist pagasnikus vedelevatest juppidest vahetas koos autoga omanikku mitmel korral!
BMWl paraku nad pagasnikusse ära ei mädane, eriti veermikuosad ja roolilatid! Selle peale võib suisa mürki võtta!
18:31 05.04.2020
lendurott
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
e 39 ikka mugavused kõik kui lohku ei tõmmata .2000 -2004 soovitan võimalikult lisasid siis teada,et hoolitsetud auto
12:55 09.04.2020
julgats lendurotile (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Ma kasutan vaid mõnda lisa - kliima, elektriaknad, peeglid, püsikas, rohkem polegi vaja, käed, jalad ja silmad on mul endal, et edukalt autot juhtida. Mida rohkem lisasid, seda suuremad väljaminekud.
12:57 09.04.2020
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Vahepeal on ära peetud üks Saab ja üks Mondeo. Hetkel liigun benssu tarbiva w124'ga.
12:59 09.04.2020
julgats (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
Mida vanem, seda töökindlam.
19:55 11.04.2020
Säh sulle siis (registreerimata)
Re: Võrdleks siis taaskord bmw E34 vs E39
BMW häda on see, et BMW ajab oma autod väga keeruliseks, alates vanosest ja lõpetades keerulise jahutussüsteemiga.
Ma kogesin seda bensakas, kui minu kõrval ühe töötava E46 jahutussüsteem äkki pauguga lõhkes ja varsti olid kõik kohad jahutusvedelikku täis. Selgus et omanik kontrollis rehvi rõhkusid. Pauk oli vali.
BMW oleks võinud lihtsalt ehitada, nagu teised brändid, paisupaagi radikast eraldi ja ülespoole radikat, poleks seda õhutamise pederastiat.
E39 on võrreldes rivaali W210ga seest äärmiselt kitsas, eriti kui juht on 100+kilone mees, pole tagumisel istmel üldse põlveruumi.
Mersu ainus kiiks on topelt süüteküünlad. Muus osas võrreldes BMWga lollikindlalt tehtud. Pole mingeid "teaduslikke ime gismosid".
E39 esisild on sama nõrk kui AudiA4/A6 ja Passati esisild. Tegu on väga geniaalse multilink vedrustusega, paraku aga lõpeb see geniaalsus eesti teedel ja esisilda tuleb neil autodel tihti remontida. Jupid on mõnevõrra odavamaks läinud, samas on see tüütu.
E39 miinus on ka see, et valdav osa siin müüdavatest on rimakad ja läbi aetud, nagu 60 aastane prostituut.
E34 võrreldes on E39 arengus ühest küljest edasiminek, teisest küljest tagasilangemine.
Heas korras ja hoitud E39 võib saada Hollandist, Šveitsist, Itaaliast, Prantsusmaalt. Eestist ei tasu osta.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.