Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MIS ON SAABIDE MIINUSED?

17:42 23.09.2009
LAmazhoor
Mis on Saabide miinused?
Tere!
Võrdlen siin hindu ja mulle tundub, et Saabide hinnad on üldiselt kuidagi madalamad, kui teistel võrreldavatel markidel. Näiteks, kui panna otsingusse 70-100 tuh., siis MB toob E klassi puhul välja 2000-01 ja vanemad (kusjuures "kurval silmal" pole kõige parem kuulsus), samad aastad võrreldavate Volvode ja BMW-de puhul. Saabide otsing aga toob terve rea 2004 aasta omi välja. Siin foorumis räägitakse ka, et tegu on vastupidava ja mugava autoga ning rootslane ei tohiks ju ka ameeriklase moodi kütust rüübata. Mis siis miinuseks on? Midagi peab olema, sest hind reguleerub ju ikka nõudmise järgi paika.
18:18 23.09.2009
vastus saabile (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
saabide viga on see, et kui midagi saab p.. minna, siis saabiga kohe kindlasti.
Lisaks pole tegu mitte enam niivõrd rootslasega, kuivõrd pesuehtsa opeliga (no 9-3 näeb välja ainult teine, sisu on sama).
sellepärast oleks ka saabi võrdlemine premium kolmikuga (audi, bmw, mers)+lexus!! kohatu. Tegelikult sama ka volvo osas.
loomulikult on uus saab natuke parem kui sama klassi toyota, nissan või ford, aga lux klassiga teda kõrvutada ikka ei saa (ja vaadates ka erinevaid võrdlusteste jms, on vahe alati ka selgelt näha).
18:20 23.09.2009
vastus saabile-2 (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
lisaks veel selle, et kuna opleiga tegu, siis oletab igaüks ise, milline on vastupidavus...... (liida nüüd sellele kallimad varuosad ja lisade elektri teemade mitte funktsioneerimine)......
18:21 23.09.2009
Margusssssssssss (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saab on hea auto,lihtsalt odavamast klassist kui võrrelda MB-ga
Vaata mis aastaarvuga auto saad kui toksid sisse..Ford,opel...rääkimat´ta renoo,besoo,kia jne.
Mõned hoiavad järelturuväärtust rohkem kui teised.Mersu hoiab oma hinda kuidagi eriti hästi..ei tea küll miks.
19:22 23.09.2009
TDS... (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Ainult loll räägib sellist juttu,või keegi kellel pole kunagi ühtegi opelit olnud.Opel kestab paremini kui bmw,audi ja mersu,kuna ei ole mõtetult palju igasugu elektroonikat ja lisavidinaid täis topitud! Veermik on lihtne,mitte nagu mõni BMW millel 4x alumiinium õõtsad,mis meie teedel suht kergelt peeti lähevad.Mul on olnud 1BMW,mersud,audid,volvod....Ütlen ausalt et kõige odavam hooldada ja vastupidavam on olnud opel..nt 2aasta jooksul vahetasin ainult õli ja 1x esimesi klotse.Võrreldes teiste markidega,millel 2a jooksul tuli ikka ca. 5000.- remont ette.
19:26 23.09.2009
sdf6 (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Opel kestab palju paremini kui Saab, aga see ei tähenda et Opel parem auto on
19:38 23.09.2009
LAmazhoor
Re: Mis on Saabide miinused?
Huvitav, mulle on Saabist ikka jäänud selline pigem "luksauto" mulje, võrreldav Mercedesega või lausa Lexusega. Seepärast imestasingi neid hindu ja aastaarve võrreldes.

Mis Opelisse puutub, siis jah, Opelil pole vastupidavuse mõttes häda midagi. Mitme aasta jooksul pole remonti asja praktiliselt olnudki. Ei anna üldse võrreldagi näiteks VW Passatiga, kes armastas vaat, et kord kuus lasta ennast teeninduses masseerida. Ainult, et Opel on muidugi jäik ja kõva.
19:55 23.09.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
pole saabil viga midagi.väga pro auto,ülimugavad istmed ja turbo mootor.kui sattute risu otsa siis muidugi laguneb.mb ja bmw kohta liigug kah igasugu jutte.mb roostetab lihtsalt kätte ära.bmw peab iga aasta roolilatti vahetama.
20:12 23.09.2009
fuubo (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saab ja luksusauto? Saab on lihtsa tööinimese lihtne auto. Töökindlus sõltub kasutajast.
21:03 23.09.2009
saabidest (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
mäletan,et kungi ütlesid rootslased midagi taolist -meie autoremondi lukkseppadele on see suur õnn,et on olemas saab,muidu võiks nad vaesekesed varsti "hambad varna panna".pidas see paika või oli niisama tögamisi öeldud võta sa kinni.
21:15 23.09.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
saab pole mingi töömehe auto.täis varustuses saab maksab ikka pikalt
üle poole milli.varustustase täitsa luxauto vääriline
21:31 23.09.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
need 2003-2004a omad on 99 prossa eks taksod.võrdle ikka õigeid asju.
pool milli sõit mb ei maksa kah *****gi.
22:51 23.09.2009
LAmazhoor
Re: Mis on Saabide miinused?
Võib arvata, et diislid on kahtlaselt taksod vist jah olnud - ja enamik neid uuemaid just diislid on. Aga on ka bensiinimootoriga ja kui on Rootsist toodud, siis see ei ole vist tõenäoline, et seal bensiinimootoriga takso oleks? Loogiliselt võttes, talvel on ju vaja autot seest kütta ja bensiinimootor lihtsalt ei ole selleks rentaabel ega pea niisugust kasutamist vastu, et muudkui podiseb käia.
21:50 24.09.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
on ikka bensukad ka taksod.need on biopowerid.sõidavad nii etanooliga kui ka bensuga.üldiselt on nii,et kui on autom ja nahk ja bens ja universaal ja ei ole hooldusraamatut on 99 prossa eks takso.
00:15 25.09.2009
Ausõna pole mulle ajupesu teht (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Oh teid.

Hinda reguleerib turg. Turu moodustavad inimesed. Lugege nüüd siinsete keskmiste inimeste arvamusi ning saate aru, miks SAABi järele turul nõudlust pole. Ei, asi ei ole SAABide vastupidavuses või selles, et nad jagavad Cadillaci ja Opeliga platvormi, asi on keskmises debiilikus, kelle nägu turg on. Debiilikus, kes ei hinda SAABi mitte tema reaalsete tugevuste ja nõrkuste järgi, vaid pelgalt* maine järgi oma sõprade seas. ("Ütle, kes on su sõbrad, ja ma ütlen, kes oled sina.")



SAABisõpradel muidugi erilist põhjust kurvastada pole. Esimene kokkupuude maksab vähem kui Audi ning samuti ka kõik järgnevad kokkupuuted, sest SAABist on kuradi raske loobuda.



Huvitav asi see sõprus, kas pole?


______________________________

*pelgalt - ainult, üksnes, ainuüksi (ÕS 2006)
13:21 25.09.2009
haista g (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Ärge vinguge siin Opeli kallal! Opel on vastupidav ning lihtne auto, kuhu pole topitud liialt igasugu mõttetut ja naeruväärset jama peale, mis ühel heal päeval lihtsalt streikima hakkab!
Ja ka Saabil pole viga midagi, kena välimus ning mugav ja lisaks päris korraliku varustusega!
22:21 25.09.2009
Kaupo-kaups (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Sõitnud Saabiga pikalt ja auto on probeelmide vaba. Sellele on aga eeldus, turbomootor peab olema hooldatud regulaarselt. Rootsis on palju neid, kes iga 10000 km järel õlivahetuse teevad (ametlik hooldusvälpp sõltub mudelist ja aastast ja on reeglina kaks-kolm korda pikem). Ja siis toimib kui kellavärk. Käivitub iga ilmaga, olgu või õues -42 (pole külmema ilmaga ise käivitanud). Ja seda kohe ja laksust.

Miinus on see, kui mootor hooldamata ja ajalugu teadmata. Siis on tavaliselt üks jama teise otsa. Aga see pole ju auto viga. Ikka omaniku lohaksus. Seega kui ostad, osta ajalooga masin (= hooldusraamat olemas, fänn annab tavaliselt kõigi hoolduste arvedki kaasa). Kui kahtled mine kontrolli enne www.saabianti.ee või www.troostauto.ee. Mõlemad sõltumatud Saabide hooldajad, saad väikse raha eest ausa hinnangu autole. Ja kui aus olla siis hooldusajalooga Saabid reeglina nii odavad polegi. Nt Saksamaalt või Rootsist originaalkorras 9000 osta tahes tuleb tänagi ca 150000 kr lauale laduda!
06:43 29.09.2009
ahvkongost (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saab ruulib....
Igal juhul on nad vastupidavamad kui mersud ja bemmid....nende kvaliteet on juba ammu alla igasuguse arvestuse.

Vanema otsa saabide hulgas on tõesti päris mitu möödalaskmist ja lagunevaid mudeleid aga üle 2005/06 on asi ikka hoopis midagi muud.
08:17 30.09.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Ei ole siin midagi mööda lastud! Mööda laskjateks on nende autode kas rumalad või tõsti laisad omanikud, kel kas pole raha, või sellised kes arvavad et sõidan nii kaua kuni autol hakkavad jupid kukkuma, küll siis aega remontida on, ja siis leitakse et läheb kalliks, müüakse mõnele heausksele maha ja üsna pea on mõlemad isikud juba siin Saabi maha tegemas! Nagu aheljada!
09:13 30.09.2009
Tuscan
Re: Mis on Saabide miinused?
Suurim miinus on, et Eesti turult pole korralikke Saabe võtta. Otsisin omale autot 4 kuud ja õnnestus vaid üks korralik 9-5 leida, kuid sellega ei saanud hinnas kokkuleppele st müüja ei olnud nõus üldse tingima. Lõpuks sai Saabi otsingutest loobutud ja ostetud hoopis teist marki auto, ehk paari aasta pärast proovin uuesti.
Kui oled nõus maksma 100tuh või enam krooni auto eest, mis vajab kohe-kohe kettide vahetust või turbo remonti ja on läbinud enam kui 230 tuh km, siis tõepoolest ka Eestis valikut on, aga see valik eeldab seda, et kohe tuleb 15 tuh remonti panna.
Saab kaotab väärtust tõepoolest hirumäratavalt ruttu, ostad näiteks veidigi kobedama uue 9-5 700tuh eest ja 3a vanusena müüd juba 190-250 tuh eest
14:08 30.09.2009
Mati. (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saab küll ka SAABiga sõitta ja kas alati võibki kõikki nüansse miinusteks lugeda. Veidi häirib nõrk esisild mis küll ka kehvades teeoludes on ikkagi vastu pidanud aga paraku vist on minu liiga äkilise sõidumaneeri tõttu esisilla tala suured tugipuksid ära loksutanud (või on see ka kehvade "OPEL"ile mõeldud pukside süü). VOLVO kestis selles osas paremini ja kannatas ka veidi kiiremal tempol raudteeülesõitude ja tee peale paigaldatud kiirusepiirajate ületamist. Tundub ka , et enamus 2.3 l bensiinimootorite võimsust on ilma neliveota võimalik kasutada ainult kuival asfaldil , vihmamärjal teel "kohitseb" ESP tuntavalt mootorit kuid elektroonika aitab autot teel hoida ka äärmuslikult kehvades teeoludes. Korralik polaarjoone tagune pakane ja vahemere äärne kuumus ei ole sellele autole probleemiks osutunud kui vehk väga vana rondiga tegu pole. Elektroonika ja elektriseadmed toimivad vähemalt 8 a vanusel autol mida survepesuritega retsitud pole laitmatult. SID i displei on muidugi veidi vigane ja tundub , et Eestis ei oska keegi ka seda kvaliteetselt remontida. Remondi ja hoolduse koha pealt on aga vist enamik automarkide puhul sama teema , et õpipoisse jätkub igasse töökotta. Muidugi imelik on , et sellisel autol kui SAAB pidureid hooldades haamriga piduriketast ja pidurisadulat taotakse ja sellega autot lõhutakse ( väärtust kunstlikult vähendatakse). Ka sõidumüra on ilma lisaisolatsioonita SAABis suurem kui mõnes teises sama kaalu ja "kvaliteedi"ga sõiduautode puhul. Kõige suurem puudus on aga see , et SAAB neelab meeletult kütust , vala paaki kas 10 või 75 l korraga ja otsa saab see ikka kui autot lausa parklas ei hoia. Kuid väga palju on ka selle auto juures head. Kui ikka kütusepaaki korraliku kütusega täidad ja vajalikud hooldustööd teha lased siis oskuslikult rooli keerates jõuad alati sinna kuhu soovid ja millal soovid ja üldiselt päris turvaliselt ja mugavalt.
15:47 30.09.2009
, (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Viimane komm oli küll kõike muud kui positiivne. Aga eks teema ongi miinustest.
20:47 30.09.2009
k2 (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Sid i remontiaid on Eestis juba mitmeid ja remondivad hästi.
21:24 30.09.2009
To Mati (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Opelil on väga tugev esisild, ei ole vaja kohe hakata kõiges Opelit süüdistama! Egas siis kõik ka Opelilt pole! Kasutatakse teatud Opeli osi, aga see ei tähenda et Saab on sama mis Opel!
21:28 30.09.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Elektroonikajupid ju tulevad ka kõik ühest ja samast kesklaost, aga hinna otsustab siiski see kes nendest elektroonikajuppidest toote koostab! Autodega on samamoodi, Opel ei valmista Saabe ja vastupidi! Annan sulle jupid kätte, pane auto kokku, vaata kas saad sama hea tulemuse, hinda hoidva auto nagu mõni suurem autobränd! Ei saa ju!
Ka jupid meie erinevatele autodele tulevad ühest ja samast Poola kesklaost, mis küll varsti pidi kolima Madalmaadesse ümber!
21:31 30.09.2009
Saabiomanik (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Oman Saabi. Vead on: ülikehv helisüsteem ja parema süsteemi installimise problemaatilisus, müratase on ka 2005 a. autol suur, nagiseb seest ka. Head: võimas mootor, hea juhitavus, omapärane, korrapärasel hooldusel ka töökindel.
22:29 30.09.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
mõni on siin ikka küll kibestunud.mul saab 9-5 2,3t.minu arust küll on vaikne sees.auto peab ikka korras olema ja rehvid mõjutavad ka väga palju seda müra värki.ja see bensukulu värk on ka jama.võta samade näitajatega saksalane,mis peaks juba siis olema ka 6 sil.võrdle siis kulu.
23:25 30.09.2009
creative1
Re: Mis on Saabide miinused?
9000 aerol polegi miinuseid. kuni 98 .a. on rootslane. klassika mu meelest!!) miinuseid kui otsida siis ainult omalt endalt. kui oled omanud saabi,tonnist aerot siis ausalt on tegu et võrdväärset autot leida.võimsuse kiirenduse,mugavuse ,töökindluse ja ökunoomsuse suhe ei ole teiste sama klassi autodega võrreldav.
ja kui mõni kirjutab et (tümps on niru) ...no kellelt peaksime miinuseid otsima...?
00:00 01.10.2009
heh (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
9-3 pole küll justkui halvaks autoks nimetatud, ja pärast seda kui Fiati diislid tulid pole ka selles vallas nõrku kohti.Vastu pidavuselt kindlasti mitte kehvamad kui Audid. Samas tuttaval oli 2,2 disla , kui hooldasid siis oli ikka lihtne mootr aga norm tõmbega.Praegu sõpsil 3 litrane 9-5, opeli oma aga uurige, Saabi ringkonnas on tegu ühe lollikindlaima mootoriga , on tõmmet, on siiski vaikne seest ja on mugav.Ok, S80 on seest mugavam aga ka mitte paha masin juu.
00:43 01.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
vanade ning uute turbomootorite vahe on vaid selles, et uuemal on sees imepeenikesed kolvid ning kepsud veel peenemad, kõik muu, kilowatid ning surved on enamvähem samad! Jama ongi nende uute mootoritega 9-3 ja 9-5 autode 2 ja 2,3 liitristel mootoritel! Kuna kepsud on imepeenikesed, siis võite järeldada kui kergesti võib materjal järgi anda ja mis peale seda tuleb, ei taha mõeldagi! uued mootorid on probleemsed siis kui hooldustest kinni ei peeta ning üle minna lastakse ja kasutatakse kehva kvaliteediga õlisid, teine nõrk koht on DI süüteplokk, kui olete laisad ja ei viitsi küünlaid õigeaegselt vahetada, siis kärsatavad vanad küünlad süüteploki läbi ja see on päris kallis vidin, samas geniaalne, jäävad ära need tüütud küünlajuhtmete probleemid, ka ei pea te juhtmete järjekorda meeles pidama! Kui ma peaks praegu valima, siis valiks 9-5 kere aga vana tüübi 2se või 2,3se mootori, mida pandi 900le ja 9000le peale, neil mootoritel olid veel korralikud normaalmõõdus kepsud ja kolvid sees, mis nii lihtsalt kõveraks ei läinud!
Käisin Saksas 2 aastat tagasi ja tahtsin osta SAAB 9-5 endale, millegipärast aga jooksis kuulutustest läbi palju 9-5 mudeleid mootoridefektiga, ma küll ei küsinud mida see defekt eneses sisaldas, aga matsin selle auto ostmise plaani maha tol korral, noh lõin põnnama, tahtsin ju autoga otse koju Eestisse põrutada, aga see distants oli liiga pikk et riskida kuskil keset Saksamaad teelejäämisega!
Kindla ajaloo ja korralike hooldustega uuemad saabid peavad vastu küll, probleem on aga autodega, milledel on varasemalt olnud mitu omanikku, ning kuidagi pole võimalik teada saada, kuidas hoitsid autod eelmised omanikud, ja sellist autot ostes, võid igasuguse rämpsu otsa sattuda, mis eeldab kohe suuremat sorti remondivajadust!
00:57 01.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Eestis on vähe korralikke vähemalt 5-13 aastat vanu 9-5 mudeleid! Enamus vajab kohe peale ostu juppide ja remondiinvesteeringut, enne kui üldse sõidust mõnu saate hakata nautima! Autod on läbiaetud, ja muidugi meie kehvad teed, eriti kevadel peale lume sulamist on meie teed eriti aukus, talvised soolad ja lörts ka loomulikult, mis sööb peale metalli ka muide kummi kenasti, ja kummist on enamus puksid tehtud, kuid kui tehas auto valmistas, ei mõelnud tehas sellele, et Euroopas on ikka veel üks ajast ja arust mõtlemisega patuoinast riik nimega Eesti, kes ikka ja veel elab ürgajal ja teedele soola laotab, samal ajal kui mujal riikides seda ammu enam ei tehta!
Ainult jumal teab, kui mitmeid ringe pukse ja nende eest makstud kallist raha te näiteks olete jätnud teest kõrgemal või madalamal asetsevatesse kaevuluukidesse! Saabi veermik kahjuks pole just kõige tugevam omasuguste seas!
Saab on kapriisne, kuid vastupidav auto, mis oleneb väga palju auto omanikust, kui omanik on laisk, lohakas ja hoolimatu, siis on auto ka alailma katki, aga kui hoiate ja hoolitsete oma sõiduki eest hästi, teenib see auto teid pikalt!
10:38 01.10.2009
Tuscan
Re: Mis on Saabide miinused?
Olen 100% nõus Haista viimaste postitustega, eriti viimase postituse esimese reaga.
Müratase on siiski minu arvates 9-5s üsna madal, kui istusin oma BMW-st Saabi, siis tundus ikka ülivaikne, kuigi ka BMW mürasummutus on tasemel.
Nüüd liiklen Mazdaga ja see on Saabiga võrreldes justkui paberist, kogu müra tuleb salogi kuigi peaks olema muretum pidada.
Ka mina lõin 9-5 ostul põnnama nende mootoriprobleemide ja kallite varuosade pärast. Samuti ei ärata erilist usaldust see, et bensiinipump ja süütekassett võivad täiesti lambist saba anda ja sind teele jätta. Saabi foorumist sain lugeda, et mõni mees on bensiinipumpa vahetanud lausa üle aasta, täielik müstika. Välismaale sellise autoga ma minna ei julgeks.
Mõne aasta pärast tahaks siiski osta 2002a välja tulnud 9-3 põlvkonda kuna auto on ilus.
11:51 01.10.2009
haista g (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
No kui sa sõidad Mazda 3 mudeliga, siis pole ime, et see paberist on! Sellel on tõesti mürarikas salong! Saabide süütekassett läheb enamasti läbi tänu eelmise omaniku laiskusele vahetada regulaarselt küünlaid, uued küünlad hoiavad DI kasseti korras! Nagu ma ütlesin, ostaks 9-5 või 9-3 mudeli aga mootoriga mida pandi peale 900le ja 9000le! Need mootorid kestsid, kui korralikku hooldust ja kvaliteetõlisid sai!
11:53 01.10.2009
haista g (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Ja üldiselt on mõttetu siduda Saabi kõiges Opeliga, sest 2 ja 2,3 liitrised on saabi enda mootorid
11:59 01.10.2009
haista g (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Bensupumbast ma ei tea midagi, aga mootorid on uuematel kehvemad, kui vana kooli 900l ja 9000l peal olevad 2ne ja 2,3ne! Uutest valiks tol juhul juba Opeli V6 mootori, see on pommikindlam mootor! Uute mootorite puhul maksab hooldusega viivitamine või üldse tegemata jätmine kallilt kätte! No nagu Opelite ecopwer dohc mootorid, mis vajavad ka väga ridaajavat hooldust ja õlisid
12:56 01.10.2009
) (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
mul sõbral kunagi oli vana 900 biturbo (saabi tehase töötaja auto oli),
läks poodi, et osta väline magnetiga kinnitatav mobiiili antenn. küsis, et mis kiiruseni katusel püsib, öeldi et kuni 200 km/h.
läks ja proovis ja ostis ära..
16:15 01.10.2009
haista g (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Kuidas seda nüüd võtma peab? Ma ei saa aru mis sellel jutul on pistmist Saabide miinuste või plussidega? Kas see on miinus, et su sõber pidi antenni Saabile ostma, või on miinus see et magnet üle 200km tunnis katuselt minema lendab?
16:59 01.10.2009
.... (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Endal kogemus 9-3 Aeroga.

Eelnevalt mainiti suurt bensiinikulu (see oli küll vist 9-5 puhul). Vaidlen vastu. Endal manuaaliga ja maanteel on ikka väga ökonoomne - 6,5 - 7 sajale. Linna kulu on ka päris mõistlik. Kui siia juurede arvestada mootori üli hea teravus, siis on ikka väga hea kombinatsioon.

Parandada ei ole endal vaja olnud.

Miinustena tooks välja ka odavama seeria audiosüsteemi madala kvaliteedi (plekine kõla), armatuuriplastiku ja üldise salongikvaliteedi kesisuse ning auto puise oleku. Kuigi viimane ongi ilmselt Aero sihilik eripära. Teelpüsivus ja juhitavus on õnneks tänu sellele päris head. Istmete mugavusega võib ka võrreldes enamiku autodega rahule jääda. Välisdisain on ilus ja meeldib enamikule, salong on aga teine teema - armatuur ja uksed on ikka omaette disainizanr (kellele meeldib, kellele mitte üldse) :D

Kokkuvõttes ütleks, et kui auto suurus ja omadused meeldivad, siis tegu hea autoga. Kes ostab hooldamata panni, see on juba ise süüdi.
21:28 03.10.2009
RaixMits
Re: Mis on Saabide miinused?
Mis aastani 9-5-le vanema tüübi mootoreid (2.0 ja2.3) peale pandi. Kas 2004 aasta 9-5 2.3T 136kw on halb mootor või 184kw on veel halvem kuna on välja pigistatud viimanegi kw-t?
Sooviksin osta Saabi 9-5, milline oleks parim mootor nii diislitest kui ka bensukatest?
22:47 03.10.2009
K. (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
9-5-le ega 9-3-le ei ole kunagi neid "häid" mootoreid pandud. Haista G. ajab mingit kamarajura (tema mainitud ajajärgul oli tegu mootorijuhtimissüsteemi vahetusega, T5->T7)... korralikud 9-5 omanikud ehitavad oma mootori ümber kasutades 9000-de plokki. Paraku maksab see nii palju, et H.G. ei tee seda kunagi...

Samas... korralikult teostatuna kannatab see saabi mootor ka 600-700 HP väga suure turboga..;) Originaal sisuga ..;) käige üritustel, siis näete neid relvi.
15:45 04.10.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
pole neil mootoritel häda midagi.õigel ajal õli vahetada ja turbot jahutada pärast sõitu.kestavad ilusti.mida te siin halate.probleem võib olla nende üle tuunitud mootoritega.
16:02 04.10.2009
RaixMits
Re: Mis on Saabide miinused?
Põhimõtteliselt ei saagi ühtegi autot osta,ükskõik mis auto foorumisse vaadata on igaühel on mingi häda kallal mis maksab rohkem või vähem pappi.
No ja tegelikult on vist nii, et ostad normaalses korras Saabi teed tal selle keti vahetuse jama ära, mis pidi maksma n.ö. 10000 ja saad ju sõitta jälle mõni sada tuhat. Ja kui Saabi sõidumõnu on hea...ma arvan et see ehk kompenseerib selle investeeringu autosse, või mis arvate? Kas 2.3T 136kw on turbo probleem ka või, kui on siis palju selle eest tuleks välja käia või oleneb see jälle eelmisest omanikust?
14:58 05.10.2009
Tuscan
Re: Mis on Saabide miinused?
Turbo probleem tuleb varem või hiljem ette kõigil turbomootoritel. Mis puudutab Saab 9-5, siis 2,0 ja 2,3 (125 ja 136 kw) mootoritel on peal madalsurve Garreti turbod, mis kuuldavasti ei ole nii vastupidavad kui Aero seeriate Mitsubishi päritolu turbod. Tallinnas Troost autost väideti mulle, et remonditud turbo saab nende eest kätte 7-8 tuh eest(uus maksab muidugi rohkem). Muud kuluosad veel kettide vahetus vajadusel 10-12 tuh, süttekassettt 5 tuh, bensiinipump 2 tuh jne, SID ekraan(kui remontida ei anna) ka mingi 5 tuh.... mina jõudsin peale mitmekuist Saabide nillimist ja omanikelt asjade uurimist siiski otsusele ,et ma pole nii rikas et ülal pidada suure läbiõiduga ja pea 10a vana Saab 9-5.
Saab 9-5 omamise võludest ja vaevadest loe näiteks selle Saabi omaniku saagat http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2209

Muudetud 5.10.09 14:59

22:03 05.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saab 9-5le pole kunagi vanemat 2 ja 2,3 liitrist pandudki, tuli uus mudel ja tuli ka uus mootor, kuigi kilowatid horsapowerid samad, on erinevus silindrite läbimõõdus ja muidugi ka kolvi läbimõõdus, isegi DI kassett on seesama punane seal peal! Kui eelmise mudeli ehk tonnisega julgen vabalt kuskilt Saksast Eestisse sõita, siis 9-5ga kahjuks mitte, juhul kui sel 3ne V6 peal on, siis on hoopis teine jutt!
22:09 05.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Sai siin just ühe Saabi asjatundjaga rääkida, ja tema laitis uued 2 ja 2,3 liitrised maha just peenete kepsude pärast ja sõrmejämeduste kolbide pärast! Kui tahate tonnise plokki kasutada, siis peate ka tonniste kolvid ja kepsud panema!
Uutel on üritatud mootori kaalu kõvasti vähendada detailide vastupidavuse arvelt!
22:12 05.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Soovitan valida 9-5 mudel Opeli 3se V6 mootoriga, on minekut ja lusti küllaga! Ja kütusekulu pole eriti suurem kui turbomootoritel! Ja kui raha rohkem, vali griffin juba, selleks et teistest veidigi erineda!!
00:18 06.10.2009
uuno prostamool (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Aastase kasutamise peale ei oska muud miinust välja tuua peale küllaltki suure rehvimüra, mis kostab häirivalt salongi. Endal siis autoks 9-3 Sport Combi diisel (tõsine Saabifänn teeb mind nüüd murust madalamaks :D). Muidu on väga hea auto. Ei heiduta mind teadmine, et tegemist on mootori poolest Fiatiga ja põhjast Opel Vectraga. Põhi võib ju sama olla, aga olles ka Vectrat omanud, siis sõidumugavus on hoopis teine, Saabi nahkiste on ikka teisest klassist...
Kuna tegemist uuena Vikingist ostatud autoga, siis hoolduse poole pealt ei oska midagi ebameeldivat välja tuua, ainult korralised hooldused. Viimati läks maksma midagi 4000 ringis (60000 km suur hooldus)
Ei ütleks, et midagi üle mõistuse kallist ja ootamatut oleks.
18:52 06.10.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
ise ei loobuks mingil juhul 9-5 ostust.kirjutavad mis nad siin kirjutavad see ei loe.2001 lõpp kuni 2005 aasta 9-5 vector või aero on ikka viimase peal.plussid kaaluvad kõik üle.on enne olnud kaks 9-5 ja on ka edaspidi.tuleb lihtsalt osta korralikku ajalooga auto,mitte ajada taga ainult mingit odonäitu.
19:31 06.10.2009
Hiugo (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
See kes kiidab siin näiteks mersu vastupidavust ja laidab opelit ja saabi, see ei tea vist küll mida ta räägib. Saab on küll hea ja vastupidav auto. Võrreldes bmw, mersu ja ka audiga, siis saabi puhul saab vähema raha eest autot palju rohkem. Uued mersud on küll sellised autod, mille puhul aru ei saa mis seal maksab.
20:55 06.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Audi, mersu ja BMW ei müü ammu enam kvaliteediga, vaid nimega! Olen näinud uuemat mersut mis roostetab! Siis küsimegi, et kus on jäänud siis vana ja hea mersu kvaliteet! BMWst ma ei räägi üldse, meie teedele need autod ei sobi, kui just pole tahtmist iga natukese aja tagant roolilatti või uude veermikusse investeerida! Ega sakslane ei teadnud autot tootes, et need peavad saama hakkama eesti teedel, mis on hullemad kui ülesküntud kartulipõllud! Sama jutt käib audi kohta! Kuigi audi jupid on tsipa odavamad!
SAAB on üldiselt tugev auto, eriti vanakooli Saabid! Ja bemmid, mersud või audid pole sugugi mugavamad et neid ikoonideks kutsuda, tundub kummaline, aga nii see on! Saab on ka neist kolmest ruumikam ja omapärasem!
22:33 07.10.2009
ramska5
Re: Mis on Saabide miinused?
Olen 9-5 2,2 tid-i omanik juba üle aasta, auto aastast 2003. Olen rahul autoga, midagi santi ölda ei saa, eks igal autol omad vead. Vigadest: Tagasilla puksid, neid tuleks kontrollida enne ostmist. Esipidurid, nagu rasketel autodel ikka, kui koormus langeb esisillale. SID-i displeid ei tasu lasta remontida, kui on läbi, odavam osta uus esinduset: u 2000 eeki, ja vahetus 5 min. 2,2 tid mootoriga probleeme pole (kett ülekanne), kütust ka 6,6 l keskmiselt, 3,0 aga probleemne mootor, võimsust on , aga õrnake. Auto ehitatud Opel Vectra veeremile, seega odavad jupid, kui midagi lepingu üles ütleb. Seda aga juhtub harva, kui korralikult hooldada.Mina hoolduse pealt kokku ei hoia, see minu turvalisus ju. Sõidan palju, u 50 tkm aastas, ja igati asjalik auto pikkadeks sõitudeks, mingi Toyota või Mazda roolis oleks juba küürakaks jäänud. Viking Motorsi teeninduse juht ütles kuldsed sõnad kunagi: Kui hoolid enda ja kaassõitjate mugavusest ja turvalisusest , siis vali SAAB, seal on need kõik sinule valmis pakitud, ja palju muud veelgi. Edu Teile Saabi Fännid!

Muudetud 7.10.09 22:43

08:22 08.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Üks väga oluline pluss eriti vanemate Saabidega, neil on väga vastupidav kere ja raam, mis on nagu tugev metallpuur ümber sõitjate ja avariisse sattudes, ei käkerdu see auto nagu paber kokku, nagu mõni jaapanlane! Selle autogi kohta võib öelda, väga tugev Rootsi auto, nagu Volvogi! Turvaline on Saab kahtlemata!
17:55 11.10.2009
Mati. (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Teema oli ju SAAB ide miinused. Muidugi on SAAB hea auto igasuguste seebikarpide kõrval. Aga nagu ma mainisin varem on nõrk koht just esisild. Või vähemalt minu auto puhul siis minu vastik harjumus aegajalt kummi suitsetada mida võimas mootor ja manuaalkäigukast ideaalselt võimaldavad. Ja kuna sel autol on OPEL i pukse esisilla tala ja mootori tugiraami kinnituses kasutatud siis SEE ON VIGA. Ei maksa kõike halbade Eesti teede süüks ajada kuna sõidan Eestis vähe võrreldes teiste põhjamaadega. Ja see viga oli autol juba ostes 100000 km läbisõidu juures. Vähemalt auto müüja seda liisingautot esimese omaniku käest mulle pakkudes nii mainis ja hooldusraamatust ka näha oli , et auto põhiliselt Lõuna Saksamaal kasutuses olnud. Aga rehvimüra on selle hinnaklassi auto jaoks suur ja ka juhipoolsest küljest mingi piriseva rolleri möödumisel on tunne nagu aken oleks lahti(kuigi ei ole). Eelmises autos mis oli VOLVO 960 valitses SAAB iga võrreldes igal kiirusel vaikus. Viking Motors`sist pakuti "kobeda rahanutsu" eest müra lisaisolatsiooni aga natuke imelik tundub , et sellise auto puhul on vaikne salong lisavarustusena ostetav. Ja kuigi ma ei tea roostegarantii kestvust autokerele on imelik , et 6 a kasutusel olnud auto tagaluugi alaservas on mitu läbiroostetanud auku (nähtavasti värvipraak KOMBI puhul) Samuti on töölepingu lõpetanud tagumine klaasipuhasti või õigemini pesur. Ja kuna Eestis ei ole osanud "Saabianti" ega " Troostauto" töömehed seda korda teha siis nüüd nühibki klaasipuhastaja aegajalt tagurpidikäiku lülitades automaatselt liiva laiali ja kriibib klaasi.
Mootorite kohta aga on vist siinsed paljud kommentaarid ebaõiged. Me ei räägi ju kiirendusvõistluse autodest kus meeletuid liitrivõimsusi välja aetakse. Igapäevaliikluses piisab põhimõtteliselt ka " Sapaka" mootori võimsusest ja turboprobleem on nende lollide tragöödia kes ei tea mida mootori seisma jätmisel jälgida. Enamus sõiduajast on näidikuteblokis olev turbo rõhu näidik rohelises tsoonis ja kui siis turbo oma töölepingu ennetähtaegselt üles ütleb siis on tõesti kas õlitusprobleemid või kehv turbo. Samas aga kas ükski autotootja ütleb oma mootorite läbisõiduresurssi? Ehk ongi juba enamus mootoreid ja muid agregaate ehitatud sellise teadmisega , et enamus uue auto ostjaid 3 a või 150000 km läbimise pärast need niikuinii liisingfirmale tagastab ja teise ringi kasutaja on ise süüdi kui auto juures mingid vead ilmnevad.
Kuid üldiselt pole sel autol viga aga kiidulaulude jaoks võib siis keegi avada uue teema kui huvi tunneb.
19:19 11.10.2009
k (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
sildade teemal alada on küll väga mõtetu.saabi sillaehitus nii lihtne.vaatage auto alla ,kui vähe on seal juppe mida vahetada.sillale kuluv raha võrreldes saksa samaaja autodega on ikka väike.
20:04 11.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Opeli veermik on üks tugevamaid Saksa autodest, siukest juttu et Opeli sildade paigaldamine Saabile on viga, see jutt ei kõlba kuhugile! Opeli veermik on tugev sellepärast, et on lihtsa ehitusega, ei ole ülearuseid vardaid ja sharniire nagu audidel, audi veermik on nagu rägastik, aga suurt erilist paremat juhitavust pole ma selle margiga tundnud, pigem veab see rahakoti tühjaks, kui kõik see jama esisillas ära vahetada! Lisame sinna veel audide ja volkarite geniaalne roolilati asukoht! Mul ämm on sõidab siiani Vectra Bga, juba mingi 5 aastat ja pole tema seal veermikus midagi vahetanud, kuigi ta leiab kõik teeääred ülesse, varem omas ta Omega B mudelit, ka see sõitis tal ligi 6 aastat ilma et oleks veermikus midagi erilist peale stabikapukside ja kontide ja piduriklotside vahetanud, ka mootorid on mõlemil autol õnnestunud, Omega ainus viga oli see, et roostetas lõpuks väga ära!
Üldse ei saa ma aru, miks on loodud selline teema nagu Saabide miinused? Neil pole erilisi miinuseid, selle eest plusse on kamaluga! Saab laguneb vaid siis, kui peremees on auto käest lasknud!
20:07 11.10.2009
Haista Gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Sorry! Minu viga, tegemist oli siiski Omega A mitte Bga! Omega B väga ei roosteta!
20:54 11.10.2009
heh (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saabi suurim miinus on see, et seda marki millegi pärast ei aksepteerita oma tehniliste väikeste (nii arvan mina ) viberuste pärast nõnda nagu näiteks Alfa Romeot.
Vaikuse teema kohapealt, juu siis autod on erinevad, sest sõpsi kolmese Opeli mootriga (mis muide on öeldud tunnustaval toonil-saabivennad teavad miks) üsi-vitonen on suht (kahjuks ei oma absoluutset kuulmist et täpselt eristada) sama vaikne kui sama perioodi Allroad (vahet pole kas siis 2,7 biga või 4,2 võrreldes) .Samas üheksa kolme 2,2 diisel oli ikka kuulda kiirendamisel suht kõvasti aga täpselt sama kõva on ta ka näiteks praegustel Passatidel ,mis on korralikult varustatutena ka suht samas hinnaklassis nii, et nii ja naa.
Aga lagunemise kohapealt siis, et mida imet te ootate kui ühteki autot pole juu meie teedel ei projekteeritud ega katsetatud.
21:28 11.10.2009
tomsaab (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Hm, Saabi 9-5 salong on piisavalt vaikne, sest sõites telefoniga rääkides ei saada aru, et olen tegelikult roolis ja imestajad muideks on nii MB-C, BMW-3 ja X, Audi 4 klaaside uute masinate omanikud. Ei kasuta handsfreed. Vigadest: L-Eestis ei taheta igal pool tegeleda. Lammeri hinnad jaburad, (Saabi omanike käest saab vaja minevat tavaliselt kordades odavamalt). Juppide tellimine kaugelt (õnneks netist, üldiselt läbi TroostAuto, kes õnneks saadab vajamineva ka teele). Nõrkused on eelkommenteerijad loetlenud, SID, kett, turbo ja display. Muu normaalne. Kiirenduse ja kütusekulu suhe väga normaalne. Sõitnud 5 aastat 97a 9-5ga ja 60000km. Rahul.
19:48 12.10.2009
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
kett ei ole nõrkus.rihma peab ju kah vahetama.selle pärast ei ädalda keegi.kui ostad turboga auto siis tuleb sellega arvestada,et see ei kesta igavesti.kett ja turbo eluiga sõltub ikka väga palju hooldusest.kett peaks ikka üle 200000km vastu pidama.ise ei pea neid asju nõrkusteks.mõnel müügis oleval on kindlasti kett juba tehtud.seega mure kohe vähem.turbo kap rem maksab ainult 4000-5000 eeku.ei näe probleemi.
20:44 12.10.2009
haista gäng bäng (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Tuleb aegsasti õli vahetada, mitte oodata kuni õli mootoris solgiks põleb! Ei ole paha 15000 asemel 10000 pealt juba õli vahetada, ei ole mõtet õli 100% ära kasutada ja võtta sõna sõnalt seda lolli longlife'i juttu! Viimased tuhanded kilomeeterid pole see õli enam kõige paremate määrmisomadustega, arvestades milline kuumus mootoris on! Odavam on vähe varem õli vahetada, kui pärast hakata näiteks tõukureid, turbot ja tihendeid vahetama ja võib olla mõni auto jõuab isegi kapremonti!? Mootori eluiga määrab õli kvaliteet, kui mootor saab pidevalt head õli, ei kulu ta ka nii ruttu ära!
Probleemid algavadki sellest et hoolduseaegu lükatakse ikka ja jälle edasi, aga nii ei tohi teha, see rikub teie auto südant! Ka inimene ei suuda kaua ilma vee ja toiduta elada, miks peaks auto vastu pidama kehvale kohtlemisele? Need miinused ongi kellegi tegemata töö vili, kui probleeme ennetada enneaegse hooldusega, teeb see autole vaid head, ja iga hilinenud hooldus tapab teie autot!
20:47 12.10.2009
haista gäng bäng (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Kui te ei viitsi õli õigeaegselt vahetada, ja teil läheb kett või turbo, siis pole see mitte auto miinus, vaid teie ämber! Hammasrihm kulub ka iga 70000- 90000 km pealt, kas see on ka miinus? Oma tekitatud ämbreid ei ole ilus teiste kaela ajada! Vingujaid on palju, kuid enamuses on nende endi süü see, et auto laguneb!
00:06 13.10.2009
haista gäng bäng (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saabide miinused on autost mitte teadlikud olevad omanikud, kes oma auto räimeks muudavad ning siis heas usus maha müüvad! Ja need kes selle räime otsa satuvad ongi Saabide vihkajad, nii nagu iga teise automargiga!
17:22 08.01.2010
enam ei Saa (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
21:33 09.01.2010
haista gang (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Vanemate markide puhul kindlasti üks miinus oli ja on üllatavalt suur kütusekulu, eriti turbomootoritega saabid! Mul endal võttis 9000 linnas ligi 14 liitrit kohati ja maanteel oli kõva tegemine, kui sai 8,5 liitrit sajale, sel ajal tehti teiste markide poolt juba sama võimsa mootoriga mudeleid mis võtsid 6,5 - 7 maanteel ja linnas õnnestus jääda 10-11 liitri piiridesse! Sellepärast arvatavasti müüs Saab oma autosid ka enamasti USAs rohkem kui Euroopas, samuti ka Volvo, sest Ameerikas ju kütusehind ei määra elustiili! Ameerika autod nagunii rüüpasid isegi rohkem ja SAAB ning Volvo olid nende mõistes ökoauto, sest paljud ameeriklased võtsid tollal keskmiselt 15 liitrit sajale juba!
Saabide kasuks räägib nende tugev ja turvaline kontruktsioon, üsna tugevad autod, vähemasti vanemad mudelid olid soliidsed rootsi rauad!
Plussidest võiks veel nimetada selge erinevuse teistest markidest oma keredisainis ning interjööriga, samuti lisade rohkus!
Vanemate mudelite mootorid olid vastupidavamad kui praegused!
21:26 13.01.2010
pumpsi elmar (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Leian, et see on äärmiselt mõttetu teema, teades et SAABidel polegi miinuseid!
21:30 13.01.2010
salme masso (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Pange see teema lukku, äärmiselt solvav on see et küsitakse miinuseid, teades väga hästi, et miinused puuduvad!
11:20 01.03.2010
Statistik (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Vaadake Saksa TÜV 2010. aasta statistikat ja näete, et Saab 9-3 on üks probleemivabamaid autosid üldse. Mis puutub Opelitesse, siis nende osas on küll midagi kiiduväärt pole...
23:10 01.03.2010
Kärss
Re: Mis on Saabide miinused?
Küsiti miinuseid, mitte plusse. Tooks välja mõned miinused. Minu jaoks on vana kandilise kerega 900 viimane Saab, milles istudes on see "tunne", et sõidad Saabiga. St lisaks ergonoomikale on tegemist Saabiga ka põhja ning kapoti alt, selline kiiksuga kuid samas praktiline ebatraditsiooniline loogika tehniliste lahenduste puhul. Miinus on rooste.
Samas Saab 9000 on lihtsalt hea suur auto, minu jaoks siiski mitte enam Saab, pigem suvaline Fiat/Alfa/Lancia (millega jagab lisaks põhjale ja paljudele kereplekkidele-klaasidele veel palju muudki), mitte et see selle pärast halvem oleks. Sõitnud rohkem ka 2002 Aeroga ja 2006a 9-3TDI-ga ning 9-5 2.0T-ga, niisama sõitnud ka sõbra 9-7x-ga. Kõik nad head autod, aga nii isikupäratud, kui üks auto üldse olla saab, odav plastik, salongimüra võrreldav japsidega, vedrustus loeb üle pisimadki teekonarused, no sorry, ei ole tõesti minu maitse (loe: ei ole põhjust eelistada suvalistele japsidele). Minu jaoks tähendas Saab ikkagi oma ajast ees käimist, midagi innovatiivset ja väga kvaliteetset tehnikat. Sellepärast ka fännan pigem vanu Saabe (90, 95, 96, 97, 99, 900), hilisemad on minu jaoks lihtsalt tavalised autod, mitte fännamise objektid.
18:39 06.03.2010
kelner (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Mis on Saabi miinused? Ma ei oska kyll midagi öelda. Mul endal 96a. 900 SE,olen omanik nyyd 6-aastat, ls.280000 km. Ma olen väga rahul. Olen käinud ainult vahetamas öli ja muid loomulikult kuluvaid osi. Muudest asjadest olen vahetanud kyttepumba ja syyteluku pohja ja kunagi alguses oli jama mootoripadja kinnitusega,aga yks kolhoosi mehaanik tegi ta korda (keevitas) ja siia maani(5 aastat juba) Lapsedki imestavad,et vanamehe Saab nii hästi vastu pidanud,neil endil ju volkarid ja bemmid ning tunduvalt tihedamad hoolduse kliendid.
See mul kolmas Saab(99,900GLS,900SE)ja ma ei saa yhegi nende kohta öelda midagi halba. Peaks vist sylitama yle vasaku öla,kolm korda!
12:27 22.03.2010
salme masso (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Saabidel pole miinuseid!
16:32 12.05.2010
VVV1
Re: Mis on Saabide miinused?
Tänapäeva Saabide suurimaks miinuseks ongi see, et tõelist Saabi on tas vähe järel. Täpselt sama asi on juhtunud Subaruga.
20:26 09.06.2010
katsetaj a (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Nõustun eelmise kommentaariga ja sellest on kahju..
(enidse klassiku omanik)
11:52 10.06.2010
tttttttttttttttttttt ttt (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
mul oli 2 aastat 2003 a audi a6.kui midagi läks,siis tuli rahakotti mõnusalt tühjendada.nüüd olen 2 aasta sõitnud 2003 a saab 9-3 aeroga ja diisel ka veel.väga hea auto.remondi kulud on olematud,võrreldes audi,bemmi või mesaga.aastaga tuli ainult piduriklotsid ja õli vahetada,muidu tangi ja sõida.
12:00 10.06.2010
eelmisele rõõmurullile (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
mida need aastad omamisel näitavad?läbisõit loeb ikka.
13:14 11.06.2010
to: eelmisele (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Läbisõit ei loe enam tänapäeval midagi kasutatud auto juures, oled loll kui vaatad läbisõite, enamusel nagunii keritud enne müüki paiskamist, et kergitada hinda mõne tonni nimel!
13:41 11.06.2010
audi_a4_v6
Re: Mis on Saabide miinused?
to: to:eelmisele

et siis loe nagu uuesti paari viimast postitust, siis saad aru, kes siin tegelikult loll on!
14:33 11.06.2010
ZF (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
to tttttttttttttt ttt

Kas siis diiselaerosid oli ka olemas ? Võib-olla pole täpselt kursis aga sellest kuulen küll esimest korda.
15:15 11.06.2010
audi_a4_v6
Re: Mis on Saabide miinused?
see andmebaas, kust mina vaatan ei anna diisel aerode kohta midagi. Üleüldse ei ole selle aja saab 9-3 peal ühtegi eriti võimast diislit, mida natukenegi võiks nn aeroks nimetada.
19:32 11.06.2010
kpl (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
viimase mudeli 9-3 td on 2 turboga ja kui osta aero pakett peale,siis peaaegu nagu ongi aero.aga 2003 kindlasti ei olnud olemas sellist asja.ju see diisel aero omanik sai lihtsalt külma ostes,kui müügimees ütles,et on aero.üsna tüüpiline Eesti autoaedadele on ju see,et kõik audid on s-line ja bmw on m ja nii edasi.
22:09 11.06.2010
Slawka4 (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
19:15 14.06.2010
A.N-2 (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Miinuseid ei ole olemas,kõik mis liigub se ka kulub!! Olen ise sõitnud Saabidega pikka aega,autod on olnud 81-kuni 98 aastani ja 4 tk ei nuta. AGA ON KA AEG VAHETUSEX, mitte selle pärast et Saab oleks kehva,vaid prooviks muud !! Mida ...... se tekitab segadust. AU SAABILE!!
22:22 18.06.2010
mumbo dzumbo (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
80% auto miinustest ja plussidest on nende omanikud, kes hooldavad oma autot vähem, kes rohkem. Kes kõrvaldab vea kohe, kes viivitab sellega!
Just nimelt, kõik mis liigub ka kulub.
18:17 19.06.2010
saabimati (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
need kes räägivad et saabid janused ja eriti vanemad saabid,need peavad küll **** ajama....
mul 93 aasta 9000 cse 2,3 turbo ja maanteel pole mingi kunst saada näiduks 6,5 l/100, kusjuures automaatkastiga
13:55 25.06.2010
AS (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Viimasel ajal olen täheldanud, et Saabide suurimaks miinuseks on see, et nende rooli on sattunud keerama debiilid - kehtib ka BMW kohta kahjuks -, kes pole kuulnud ei liikluseeskirjadest ei viisakusest.
16:05 25.06.2010
romurallimees (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Liiklus eeskirjad on loodud vaid debiilikutele, teistele on loodud vaid siduri ja gaasipedaal, ja kui te ei taha et teid piduriks hüüdma hakatakse eemaldage heaga piduripedaal oma autolt!
16:06 25.06.2010
romurallimees (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
........ja viisakust võin sulle näidata, kui sulle jalaga tagumikku löön!
17:26 25.06.2010
clarkson (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Autoinimesena ei tunne kedagi,kes tunneks kedagi,kes Saabi ostaks või kiidaks.
12:13 26.06.2010
SAAB on väga hea (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
No ja mis sinu arust siis hea on? Hakkad jälle seda VW ja audi ****a siin pritsima we? Ostke audisid ja volkse, sest need on ainsad autod maamunal! Igav plaat juba ja enamasti peale pandud tahtmatusest nende autode hädasid tunnistada! Aga kedrake edasi oma katkist plaati!
Saab on ergas, omapärane ja üsna ruumikas!
14:09 21.07.2010
VVV1
Re: Mis on Saabide miinused?
Turbote probleemide kohta, et varem või hiljem juhtub igal-ühel vaidleks vastu. See sõltub ikka VÄGA SUURESTI kasutamisest (külma mootoriga mitte kõrge pöördega sõitmine ja pärast kiiremat sõitu tühikäigul jahutamine) ja hooldusest (õlivahetuse tihedus, õli kvaliteet, õlifiltri kvaliteet jne).
Bensiinimootori enamus turboid peab vastu mitusadatuhat km, kui mitte mootori kap.remondini. On muidugi ka erandeid, aga needki on suures sõltuvuses konkreetse kasutaja teadlikuse ja hoolsusega.
TD mootorite turbod nagu üldjoontes tunduvalt vähem kestavad kaaasaegsetel mootoritel.
Üldiselt on nii, et turbo on projekteeritud õige kasutamise korral kestama samapalju, kui kogu mootor. Meil tuleb see "häda ja hala turbote" teemal rohkem sellest, et meie kesmine autokasutaja pole mootori õlimajandust kunagi väga tähtsustanud ja liiga palju usub automüüja variatsioone "parimast võimalikust hooldusest".

Muudetud 21.7.10 14:11

10:29 23.07.2010
Saabiomanik (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Kas mäletate mitme aasta tagust uudist, kus USA-s üks vanamees sai endale tehasepoolt uue Saabi, kuna ta oli oma 92a(?) turboklassikuga miljon miili maha sõitnud ?
Selle aja jooksul hooldas autot korrektselt ja vahetas ainult korra turbo.
Mõnus onju ? :)
11:07 23.07.2010
to saabiomanik (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Kui mersu hakkaks kõigile miljon miili läbinud mersuomanikele uusi autosid jagama siis läheks ta pankrotti- neid oleks lihtsalt liiga palju.
11:08 23.07.2010
to Saabiomanik (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Mäletame, mäletame. Ja see vana oli lihtne pereisa, kes uhas aastas enam-vähem 100k.
Olid omal ajal ka mingid liinibussid, kus kirjad peal " Miljon kilomeetrit ilma kap.remondita" - mis rahva seas muudeti ümber " Miljon kilomeetrit ilma hoolduseta ehk õlivahetuseta. :P

Saabi suur + on see, et selle ostab tõeline saabifänn ja - on see, et mittefänn käib suure kaarega mööda.
11:10 23.07.2010
Saabküll (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Üks saabi miinustest on kindlasti remontijate vähesus, ja nende ülbus klientide vastu :) Oleme kunnid, remondime SAABE ja kui kliendile ei meeldi, võib minema astuda ! Näiteks Troost siin ühes teemas avaldab üsna otsekoheselt oma suhtumist klientidesse, SAABi omanikesse.
Seega ei tasu osta saabi, kui ei suuda ise autol näiteks moto kap remonti, oma kodu garaasis teha.
14:40 23.07.2010
to saabimati (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
maanteel võtavad jurakad mootrid ka vähe. Nii, et kohatu väljend on võrrelda maantee kütusekulusi. Linnas näitaja on objektiivem. Ja see sul kindlasti kiita ei ole. Masin on raske ja paigalt liigutamiseks kulub kütust mõnudega. Selle koha pealt on suured bensu Saabid janused ja eriti automaadiga. 15+ liitrit, jättes arvestamata allamäge ja rohelises laines sõitmised ning 70ga kulgemised. Nii nagu paberil kirjas on.
14:45 23.07.2010
Kütusekulu miinus (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Üks miinus on ka see, et kiputakse vanu loorbereid esile tooma. Tänapäeval see ei maksa midagi. Korea auto tootja on juba isegi arvestatav tegija, mis siis veel Saabist rääkida. Mootorite kütusekulu koha pealt on asi nutune kui võrelda sakslaste või teiste saavutustega.
19:24 25.08.2010
jhkkj (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?ja
Diislite puhul on kütusekulu tõesti saabil suurem kui vw mootoritel ja näiteks puudub ka dsg ga analoogne käigukast.Bensukatest ei tea.
Uus 9-5 saab aga ka uue 2l opeli diisli mis on paremate näitajatega.Kuid uus 9-5 on ise igavene kolakas-5m pikk ja1800kg tühimass.Kütusekuluks lubavad seejuures:6,9/4,3/5,3.Seda 160hv ja 350nm juures.Ilmselt tegelikus elus need numbrid ülituvad.

Siin kommentaaridest näeb,et saabie hinnad on madalamad seepärast et nenega sõitjad on "keskmistest autoostjatest debiilikud"
Väga kahtlen selle versiooni paikkapidavuses.
Ikka teised margid on sedavõrd atraktiivasemad et neid ostetakse ka kallimalt.Võrrelgem kasvõi bmw ga milledega sõitjad sageli rullnokad.
16:34 17.01.2012
heh_mida_kõike (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Lugesin kaua-kaua seda kõike, mida olite kirjutanud. Osalt kiidetakse, teisalt suunatakse sellele, et kuidas hooldatud on?!

Point on ju selles, et mis saab saab´ist siis kui oled mingi eksemplari ära ostnud? Olen nüüd oma esimese täispaugu 9-3´vector 1,9 TDI omanik.

Enne olid: Avensis, sõitsin 200 000km (muutus räsuks) - pehmeks siis nö.
Audi A6 S-line 3,2 2005a - sõitsin 150 000km. - õigel ajal müüsin maha, vältimatu oli uuel ostjal sinna panna üle 3000 EUR´i probleemide tõttu, mis oli platsil seistes ilmnenud.

Praeguseks siis Saab 9-3, millel oli ees 230 000km kui ostsin (kuna ei osta läbisõitu) vaid kõhutundest tulenevalt, eelmise autoomaniku head tava.

Vaatasin saabide keskel 9-3´st bensukaid, aga kahe silma vahele jäi üks diisel - see sama nüüd. Ja siiani olen palun uurida 5´l erineval autoremondil oma hinnang anda, vahetasin sillaosi, täishooldused - isegi kui arvetel oli ühtteist näha.

Ja milline auto :D?! teate, ma naersin kunagi sõpra, kes ostis kunagi "headel aegadel" nii 2008 umbes, et ostis saabi. Kui ise poole milli eest kasutatud audi ostsin. Täna, naeran iseend, et sellest autost midagi ei teadnud juba siis.

Supper lux on see auto, ausalt - aga muidugi, kui need kes maksavad liisingut ja arvavad, et siis ei pea autot hooldama siis järelturg ongi selline nagu ta on! Muinasjuttudesse ei usu isegi, kõik mis liigub see kulub! Miks minu arvuteid ei pea remontima koguaeg, ei ole täis ussviiruseid jne? Sest ma tean mida ma sellega teen- ma teen tööd!!! Nii on ka autodega. Tee nii, et see kestaks.

erinevalt teistest, võin mina auto käima panna, võtab talvel 6,5l keskmiselt diislit ja sõita selle autoga ~1000km. Muretult :)!
02:27 22.05.2016
landser88
Re: Mis on Saabide miinused?
Kuidas praeguseks on see 1.9 vastu pidanud?
23:50 27.06.2016
soovin osta saabi (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
00:43 28.06.2016
dldlzdklzdlz (registreerimata)
Re: Mis on Saabide miinused?
Kuna VIN koodi pole märgitud ja toodud Taanist (väga lihtne netist läbisõitu kontrollida) ning antud autopoest on väga raske leida kerimata kelladega pilli siis tee läbisõidu suhtes omad järeldused

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.