Dacia

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Uus džiip - Dacia Duster

 
1Mart2Rein
20:26 27.07.2012
Tänan julgustavate sõnumite eest. Lähiajal lähen kaupa tegema. Kas (lisa)varustuse osas on soovitusi. Mul pere tahab küljele astmelaudu-torusid näiteks. Ise pean oluliseks nutitelefoni ühendamist juhtmevabalt auto kõlaritega... Mida veel?
tolmukassile
16:44 31.08.2012
Ma arvan et see oli kas lambda andur või temperatuuriandur!
Uus Duster 2013?
19:25 28.12.2012
Kas selline hakkab välja nägema uus Duster 2013? Kas tuleb üldse uuendust?
http://33autocars.com/dacia/2013-dacia-duster/
Või hoopis selline:
http://auto-blogger.org/dacia-duster-2013
ehk siis Stepway nii öelda suurem vend?:
http://auto-blogger.org/new-dacia-stepway
1Mart2Rein
22:30 28.12.2012
Pean seda autot endale väga sobivaks. Meeldib nupust 4x2, 4x4 ja reguleeritava ülekande valik. Lühikeste sõitude ja väikese aastase läbisõidu tõttu eelistan bensiinimootorit. Hinna eelis diiselkütusega variandiga võrreldes annab mitme aasta kütuse hinna... Ka kasutusrent on mõeldav.
2013 aastal
15:49 10.01.2013
Kas 2013 on oodata uut mudelit?
trandulett
17:24 10.01.2013
Nu on ikka pelmeen küll see mark..ma ei tea kas need sõidukad ka sellised juustud. Meil siin hoovil ühele firmale osteti neid mõned...sai proovitud..nagu kits libedal jääl...ebatasausi ei kannata..kigiseb ja nagiseb(ilmselt plastikust) dziibiks nimetada on seda kotletti ikka väga palju...4 vedune sõiduauto on ka rohkem dziip kui duster. Lugesin seda foorumit...tundub, et müügimehed ongi erinevate nimede alt siin kiidulaulu laulunud ja sekka mõni kes on libeda jutu ohvriks läinud mingist olematust kvaliteedi ja hinna suhtest ja sõiduvajadusest punktist a punkti b. Kõik autod ei ole riistapikendused mis on kvaliteetsed ja maksavad rohkem ...aga sellele müügimehed siin rõhuvadki...aga olgem ausad...ega ju muid müügiargumente ei olegi:)
quattro90
18:58 10.01.2013
pisut tasuks kaaluda, enne, kui minna seda odavautot omale soetama. tehnika pool koos Nissanilt pärit nelikveo ja renault mootoritega pole paha. kuid-varustus. sel autol pole tehase poolt hinna sees yhelgi varustupaketil isegi välistemperatuuri näidikut! tehase raadio, mis on mannetute näitajate (4x15W) ja yrgse välimusega "stereo" hinnaga 415eur on kohustuslik hinnapakettides ambiance ja delsey. sama metallikvärviga-ka kohustuslik. alarm varustuspakettides puudub-maksa aga juurde. istmesoojendusi ei ole võimalik saada eestis, kyll aga nt rootsis myydavatele sõidukitele. kokkuvõtteks saab "taskukohasest" hinnast summa, mida taolise auto ostmise eest kuidagi välja käia ei tahaks. seda enam , kui tulemas on opelil uus linnamaastur (mocca?) ja veel igasugu muid.
pakun, et dacia ajad eesti turul on läbi-ka vähe kasutatud ja juba kõva hinnalanguse läbi teinud autod on myygis pysivalt.
Võsavillemi omanik
15:02 11.01.2013
Oeh see foorum on läinud imelikuks kätte. Viimane aeg kui mõni aktivist kuskile mujale mõistlikuma veebinurgakese moodustab.
Kui sa oled harjund mugava autoga siis ära dusterit osta... Osta parem kasutatud või uus BMW,Audi mis iganes. Sa ei suuda vastu võtta Dusteri spartalikku olemust.
Kaalusin Dusteri ostmist ca 1 aasta. Miks ma ta siis õigupoolest ostsin:
a)Käin kohtades kus sõiduauto põhi võib kahjustada saada. 4x4 või mitte pole nii väga oluline. Vaja on kõrgepõhjalist sõiduautot. Täis maastur - elu näitab et aeglustit on tegelikult vaja vaja nii paarkorda aastas ja miski ei takista natuke rohkem jalgu kasutamast.
b)Ostetav sõiduk pidi olema võimalikult lihtne/ läbiproovitud tehnika. Vähem muret igasuguste asjadega. Mida odavam seda parem.
c)Müra mind ei häiri. Pean kasulikuks kui kuulda on mis moodi häält auto teeb.
d)Veojõu kontroll mind häirib tegelikult ka abs... Mõlemad vähendavad auto tunnetust. Ei ole vaja mingeid isemõtlejaid...
e)Raadio olemas olu või puudumine pole oluline.
f)Ja kurivaim tänapäeva „auto“ nimelised masinad on kõik ühesugused (vähemalt inimesele, kes on ca 10 aastat maasturitega sõitnud)...seda märkasin proovisõite tehes - ainult hinna nummer om erinev. Pole ju midagi paha kui raha rohkem endale jääb...
Pigem oli raskem otsustada kas bensiin diisel; 2 või 4 vedu. Maastikul on hea diisel. Parem kui ilma turbota suur 3-4 liitrine. Asja ajab ära ka suur bensukas V8 samuti nii 4+ liitrine. Linnas on turboga muidugi mugavam saad kiiremini kohalt ära...Turbo mootorite häda on et need ei kannata tihedamat järsku välja suretamist. Sellest johtuvalt on hea kui sõidad päevas rohkem. Kuna päevas sõidan suurusjärk 10+10 km siis ilmselgelt valisin bensuka. Boonus on see et külmaga läheb isegi soojaks selle väikse maa peale. Muidu kui hinda arvestada tulevad (koos kasutamisega) samasse suurusjärkku vähemalt paberil
Kas 4 või 2 lahenes suht lihtsamini. 4 veolisel on sõltumatu tagasild mis mingil määral lisab mugavust ja on küngaste peal hea. Samas laguneb ta ilmselt kergemini ja on rohkem kohti mida parandada. Kuna seda künkaid silmas pidades ja samuti ka seda kui kergelt rattad esiveolisega kaapima sai pidasin paremaks 4 veolist. Siis kerkis esile kas konditsioneer või mitte. Siin sai määravaks kahe varustus taseme hinna vahe st kas on ikka mõtet 2000k maksta 2-3 päeva eest aastas selle jaoks et jahedas istuda saaks. Trööba auto peab lihtne olema et vähem muret oleks.
Pärast aastast kasutamist loomulikult on asju mida Dacia oleks võinud paremini teha. Need paraku kuuluvad rubriiki Maastur- kõrgendatud läbivusega sõiduautolt neid nõuda pole kõige õigem. Nüüdseks olen õppinud gaasipedaali paremini kasutama- See apastaat on küllalt kerge ja sellega peab raskemates oludes arvestama. Igaljuhul kui juba dusterit osta siis pigem võimalikult planguna. Näiteks istmesoenduseks kärab lamba nahk (see muideks pidi palavaga ka mõnus olema?). Stereo minu teada tõsised fännid ehitavd ise (isegi kallimatesse audi , bemmarid)... jne. Noh selle läbivuse parandamiseni võin isegi jõuda kui garantii läbi... Samas kui vaba raha tekkib siis pigem tekkib kõrvale hobikas.
Kütuse kulu 4x4 bensukal on nii et maanteel 7 ja linnas 10, mis on täiesti normaalne sellise konfiguratsiooni puhul. Kui paremat tahta tuleb mõni arenenum agregaat osta.
ex dusteri omanik
23:58 11.01.2013
Soovitus - kui ostad dusteri, siis osta kõige odavam, täiesti plank plekkvelgede ja vändaga akendega, et mitte ainsatki lisa ei oleks. Siis oled hea auto saanud. Mina tegin selle vea, et ostsin kõige kallima ja kõigi lisadega ja see ei ole ausõna seda raha väärt. Üks tähelepanek veel, kui lähed autot tellima, siis küsi milliste rehvidega tuleb tehasest. Kui continental, siis saada kuupeale. Kui michelin, siis ok. Antud continental rumeenia toodang ajab sind lausa hulluks, eriti kurvides ja eriti kiirteel. Ja hooldusvälpa dislal ära üle 20tuhade lase. Lubavad 30, aga see pole hea.
tolmu huviline
20:00 14.03.2013
Kaua dusterit pidasid? Kuidas autot kommenteerid - mis meeldis ja mis häiris? Kas lagunes või oli töökindel ja mis parima varustusega dusteri juures muret tegi, et planku soovitad? Tänud ette!
triceps
20:14 14.03.2013
Võsavillem,miks pead mootori,mis suurelt koormuselt tulnud kohe välja suretama.LIhtsalt lühikesed otsad ei tähenda turbole midagi.Sõidan aastaid ja mitmeidsadu tuhandeid turbodiislitega ja turbod kõik korras.Pole raske ju peale suurt kimamist mootoril veidi ,kasvõi 15 sekundit tiksuda lasta.Ei juhtu selle turboga midagi.
Võsavillemi omanik
10:43 08.04.2013
Tean seda TD välja suretamise asja- minu teada on suht std aeg 15...30 sekundit tühikäikku... olenemata koormusest. Kui ei usu vaata manuaalist järgi:P.
jalamees
20:56 10.04.2013
Dusteri omanikud. Kuidas on auto vastu pidanud, mis on remonti vajanud?
Auto endale ka silma jäänud, aga tahaks vastupidavuse kohta tagasisidet.
p.duster
12:28 28.05.2013
Oman dusterit aastast 2012 veebruar,läbisõit on hetkel 58600km.
Auto on 1,6 bensiin ja esiveoline.
Siiani veerenud muretult,veermik ok ei kolise,logise ,mootor töötab ilusti,kütusekulu mõistlik maanteel keskmine 6,5-7,5 linnas võtab tiba rohkem u.9.ökonoomsuse rekord on olnud dusteriga 40l 642km
Talvel luimisel teedel läbivus üllatavalt hea,eks see olene palju rehvist
Müratase sammuti hea,endal tehase rehvid mis natuke lärmakad aga talvekad on lamellid ja vaiksemad.
Väiksed komplekteerimis vead autol on,nimelt minul esimene suvi hakkas armatuuri ja esiklaasi vaheline tihend lainetama,juhipoolne päiksesirm tahtis pesast välja tulla ja sigareti süütaja lõpeats töö aga muidu ok.
Minulgi oli autoostul peamine kriteerium lihtsus ja auto kõrgus.
Soovitan julgel
Edu
retsu
15:14 02.03.2014
Dusteril on kehvapoolsed: igasugused tulukesed - põlevad/ei põle, käsipiduri tuli pidevalt jamas, salongi soojenduse taustavalgus, sigareti süütaja valgustus, niiske ilmaga vahepeal lasi nelikveo hädatule põlema, Esitule pirnid. Iseenesest tühised vead, aga kui pead koguaeg siiberdama esinduse vahet, siis viskab kopa ette küll.
Termostaat vahetati üsna alguses ära. Peale hooldust hakkas kütusefiltri tuli põlema...nagu oleks vett täis. Jäi mulje et jäeti filter vahetamata.
Pidurid väga viletsad. Tehase tagasi kutsumine oli ka kus vahetati tagumised piduritorud välja.
Parempoolne esimene rattakoopa logar paar korda lahtine, nii et rattaid väljakeerates läks vastu ja krigises.
Sõidu ajal mingil hetkel hakkas nõkatama. Lambda viga vist oli.
Hetkel vist kõik...kui midagi meelde tuleb, siis kirjutan.
tolmulapihuviline
15:20 02.03.2014
Kuidas on vahepeal käinud 4x4 dCi masinate käsi st kepsud? Vanematel masinatel peaks läbisõitu juba üksjagu olema. Kas on ootamatusi ette tulnud?
retsu
17:30 02.03.2014
Tahtsin mainida veel seda, et kui peaksin veelkord kunagi Dusteri ostma, siis kindlasti võtaksin ainult 2wd ja madalama varustustasemega ja võibolla siis isegi bensuka - mida odavamalt, seda parem see masin on.
Miks nelikut enam ei võtaks: see masin saab ideaalselt 2wd-ga hakkama ja kuna kliirens on ka sama mis nelikul, siis milleks lisakulutus.
Miks madalama varustutasemega: veojõukontroll täiesti mõtetu - ragistas jubedalt ja rohkem segas kui aitas. Valuveljed - ilusad kuid ega plekkveljed masinat koledamaks ei teinud ja isegi sobisid (silmasin sõbra dusterit millel olid orig. plekkveljed). Tagumised el.aknad - nagunii neid kordagi alla ei lasknud. Pamperid kerevärvi - milleks? Kui osta musta värvi Duss, siis pole ju vahet! Nahast rool ja käigukangi nupp - Rool nahast väga hea. Käigukangi nupp kulus millegipärast jube ruttu räbalaks.
Miks bensukas: Diisel tegelt meeldis mulle kuna sai 2 käiguga kohalt minema ja käiguühtlus oli väga hea (bensukal käiguühtlus nii hea ei olnud), kuid dislaga omajagu rohkem probleeme...soojaks läks kaua, tahmafilter (kordagi küll tahmafiltri tuld põlema ei löönud aga päris tihti tegi seda oma tsüklit - mootori hääl läks tugevamaks ja viskas grilli lõhna ja kütusekulu oli suur ja jäigi kuidagi suureks, esimene aasta oli väiksem). Nii et bensukas tuleks soodsam.
tolmulapihuviline
10:39 03.03.2014
Neliveo vastu tundsin huvi, sest esiveoline on tihti hädas (2km kehva külateed asfaltini) - kraabib nii, et katus mudane. Diisel sellepärast, et iga kuu vähemalt 3 tuhat läbisõitu.
Mahno3
11:17 03.03.2014
Kui sa vaatad müügis olevaid kasutatud autosid, siis enamus neist on sügavalt plangud. Ma võin paljude asjade puhul tingida, aga konditsioneer võiks autol ikkagi olla. Üks asi on jahutamine, mida võib eesti suves olla tõesti paar päeva, aga võib olla ka nädalaid vaja, teine asi on õhu kuivatamine, mida on palju rohkem vaja. Seetõttu jäi minu näol ka potensiaalne ostja olemata. Logan sai rumala peaga aasta tagasi ilma kondita ostetud, ja see oli ka peamine põhjus, miks ta ennem suve minema pidi.

Bens või diisel sõltub läbisõidust ja maitsest, aga mina bensukaid ei vaadanud.
maaltmees
12:47 10.06.2014
Mul siis läbisõit 87000.kõik tuttavad küsivad mis küljest ära kukkunud on.
siiani siis kõik toimib.ainuke et mootor võiks tsipa võimsam olla.talvel lumehanges tundub lahjaks jäävat.mul vaja 2,5km kehva teed vaja sõita 2x päevas + siis 60km tööle ja tagasi kuhu kuulub siis 5km linnasõitu.
Muidu maanteel ja linnas jään rahule. auto 4x4 diisel.
tolmulapihuviline
21:48 14.06.2014
Kui diisel juba lahjaks jääb, siis kuidas bensukas veel hakkama saab?
vetal494
19:04 31.10.2014
4 veoline auto mis maksab 20 tuhhi ja mootor jääb lahjaks?Mis mõtte sellel 4veol on? Natuke ajad sidur kuumaks ja 4veost saab 1 ratta vedu? Ei taha teile halvasti öelda, aga ma arvan et ma jõuan oma tavalise sedaaniga vähemalt sama kaugele kui Teie.
1Ruudolf
09:43 01.11.2014
Koigepealt proovi ja siis raagi!
jeeeep
10:55 01.11.2014
No lahjaks jääbki ilmselt sellepärast et sel neliveoliselt on ka natuke tegelikku maastikuvõimekust. Need neliveolised, nagu näiteks Yeti või Qasqai,milliseid toodetud sama võimsate mootoritega kuid millised maastikul praktilislet üldse edasi ei liigu, ei näita ka välja et jõudu väheks jääb.
vetal494
12:06 01.11.2014
Asi ei ole proovimises. Ma lihtsalt ei usu, et 20 000 euri on v6imalik anda auto eest, mis ei ole seda raha väärt. Sele raha eest tal ei ole ei läbiust, ei disaini, ei mugaust, ei võimsust. Mu ei ole vaja teda proovida,et sellest aru saada. Ja ma ei ole mingi audi,bemmi, mersu fänn, aga no andke andeks,20 tuhad,on natuke ylemakstud see auto. Oman piisavalt kogemust 4veoliste autodega, auto läivus sõltub suuremas osas juhi oskuses ja nii öelda psühologilises takisuses. Kui sa paned auto eest 100 tuhad välja, siis ma arvan et Duster s6idab isegi kaugemale kui see lux dziip. Kõik on inimese psüholoogias kinni, auto läbivus ei mägi suurt rolli. Loodan,et saite mu mõttest aru.
mõned soovitused
15:32 01.11.2014
tehke korriosioonitõrje kohe kui ostate
plastiku tagant roostetab
kui käigud käivad raskelt koheselt nõudke kastiõli vahetus
MRR77
18:06 19.03.2017
Kasutusrent pakub mullegi huvi... Kas kellegi on kogemust e. soovitusi? Sõidan harva ega taha autot seisma osta...
MantaOwner
15:13 04.09.2017
Juhtus ime ja Dusteri nimeline käkk sai omale automaatkasti, aga käki endaga imet ei juhtunud kahjuks - proovisõidu kokkuvõte sai kirjutatud Salmsi nime all:
http://forte.delfi.ee/news/auto/proovisoit-dacia-duster-soke
erivalt-taskukohane-taisvaartuslik-auto?id=79295206&com=
1&reg=0&no=0&s=1
keemik1
11:09 27.02.2018
Keegi uut Dusterit ka proovimas on käinud? Kuidas muljed ja edasiminek võrreldes vana mudeliga?
kruup
15:29 15.10.2018
Edasiminekus ei tohiks suuri muutusi olla, tehnika suures osas sama nagu ennegi. Aga auto välimus on küll hoopis teine, palju sujuvama joonega ja auto näeb juba täitsa ok välja. Samas ei aja seda ühegi teise autoga segamini, mis peaks ka pluss olema.
wole
18:26 15.10.2018
uus 130kw mootor varsti neile peale pandakse.
Mudahüpik
01:27 19.10.2018
Venemaal sõidetakse Dusteritega vot niiviisi. Kohalikud taunid kes selle auto võimekuses kahtlevad võiksid ennast pisut kurssi viia. Videotestides kotib Duster enamuses parketimaastureid kaasa arvatud Subarud jms nn valge mehe autosid. seega ei maksa lahmida kui omal kogemus puudub. Kui meeldib onada ninnu nännu, nuppude ja nahksisu peale siis jah Dacia ei päde, kui aga vajad liikuda iga ilmaga ja enamvähem ihal pool siis : https://youtu.be/NuqkZDWKgpo
......
12:10 19.10.2018
Täiesti sõidetav auto ja ei leidnud ühtegi põhjust, miks mitte osta kui sellist keretüüpi vaja. Kogu komplekt on üldiselt tasakaalus alates sõiduomadustest, mugavusest ja interjöörist ning üldine hinne kõva neli. Välimus ehk eriti palju plusse ei saa, aga see ei ole ka kõige olulisem aspekt kui auto on puhtalt tarbeesemeks. Bensukal tuli küll keskmine kulu 7l kanti, aga tegu sissesõitmata mootoriga.
viimaks
10:03 16.09.2021
siit saad teada kui vandistani keelt jagad, iseenesest väga hea ülevaade
https://www.youtube.com/watch?v=AnuDpudPQ9E
 

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

Foorumi reeglid

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

  • Foorumis on KEELATUD:
    • Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
    • Otsene reklaam
    • Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
    • Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
    • Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
    • Teemast mööda rääkimine
    • Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
    • Võõra inimese pärisnime all esinemine
    • Sõnumite ja teemade kordamine
  • Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
  • Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
  • Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
  • Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
  • Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.
  • auto24.ee-l on õigus foorumi reegleid muuta.

Vasta teatele

Pildid + lisa pilte