Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

[email protected]

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: VÄGA EBAMEELDIV KOGEMUS TEHNOÜLEVAATUSEL

02:27 28.12.2019
KuuuurijaZRS (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
... eks need ülevaatajad elavad ennast võimalust viisi välja , kuna palk nende arvates ikka väga väike, seetõttu tujugi ikka niru, aga kui saab klienti veidz mugavalt nö ametnikku positaioonist kottida ja see veel nö 'laseb' ka, sest võibolla ta lihtsalt kõiki seadusi ja dokumente pole pähe tuupinud, oh päev kirjas kohe!
See on jobude riik ja idiootide palagan mitte tülevaatus! Siin idiootide riigis tuleks sõita ämbriga, millel on ainult rool ja rattad, siis poleks kellegil rohkem midagi kobiseda!
Ahjaa, veel üks tark mõte tuli meelde: 1) Tehnoülevaatuse tähtaega enam ei määrata sõiduki reg.märgi viimase numbri järgi. Nüüd saab seda vaadata ainult reg.tunnistusel. Kui sõiduk esitada ülevaatusele enam kui kahe kuu võrra varem, siis uus tähtaeg määratakse samuti vastavalt varemaks. Kui venitada tehnoülevaatusega enam kui kahe kuu võrra, siis uus tähtaeg nihkub samuti vastavalt hilisemaks. Ahjaa, see on jobude riik ja idiootide palagan mitte tülevaatus!
11:25 28.12.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Kuna ülevaatust korraldavad riigiametnikud on korruptiivselt loonud oma väikese "parteirakukese" kuhu teisi ligi ei lasta siis muutuvadki ülevaatusreeglid üha rohkem elukaugemaks. Uute reeglite järgi ei tea mitte keegi millal peab ülevaatusele tulema ja 20 aastat tagasi olnud jutt autode ühtlasema jaotamise vajadusest aasta peale on tänaseks ununenud. Uute reeglite järgi omavad võrdseid õigusi nii korras auto kui kordusülevaatuse saanud. Uute reeglite järgi ei pea auto kasutaja teadma, kas masinal on kordusülevaaus või ei ole sest korduva märget reg. tunnistusele ei kanta. Ülevaatajate tööle visatakse kaikaid kodarasse ja nii on juhtusid kus kordusülevaatusele tulnud auto kontrollitakse täies mahus kui oleks piisanud turvapadja tulukese kontrollist. Varasemalt oli reg. tunnistusel kirjas kas on 4wd, nüüd ainult, et on kaks silda. Vahel juhtub kus autol on nelikvedu kuid seda kusagilt ei ole väliselt näha ja nii on juhtusid kus alustatakse pidurite testimist kuid veoskeemi vägistamisega. Palju on frustreerivat ülevaataja jaoks ja seda kõike korraldab MKM, Maanteeamet käsikäes MTÜ Eesti Tehnoülevaatajate liit. Väike punt ülevaatajatena MITTE ATESTEERITUID on võtnud korruptiivselt ülevaatustegevuse oma kätesse ja laamendavad kui elevant portselanipoes. Sellepärast peabki ülevaatuse organisatoorse poole ära võtma tänastelt tegijatelt ning andma Tehnilise Järelvalve Ametile kusjuures tänaseid ametnikke mitte kaasates vaid valides uued läbi riigihanke. Palaganiks on muutnud ülevaatuse need kes seda korraldavad.
12:30 28.12.2019
Seadustest (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Seadusi teevad diletandid, järgmiseks võtavad komisjonis uue seaduseelnõu arutamisele taas diletandid. Nüüd läheb see seadus riigikogu saali hääletamisele, kus odapildurid, suusatajad, telenäod, humoristid, sumomaadlejad, sulid, ärikad jms kontingent selle vastuvõtmise hääletamisega heaks kiidab.
Sama on igasuguste seadusemuudatuste, nende lisade, määruste ja muuga.
Vabalt võib juhtuda nii, et tehnilise, meditsiinilise vms erialateadmisi nõudva reglemendi koostavad need, kes asjast absoluutsekt midagi ei tea ja selline olukord kestab kuni uue seaduse kehtimahakkamiseni.
Sellisel moel kehtib seadus selle hetkeni, kui eraisik on oma kaebusega jõudnud välja Riigikohtusse, olles eelnevalt oma raha eest läbinud eelnevad kohtuastmed, tellinud spetsialistidelt ekspertarvamused ja teinud ära selle, mida oleksid pidanud tegema juba riigikogu komisjonid, kes on KOHUSTATUD palkama eksperdid! Muidugi seda nad ei tee, sest nad on ise enda meelest väga targad.
Riigikohus siis otsustab, et mingi koormis, nõue, vms on vastuolus kas Põhiseadusega, loodusseadusega, üldiselt väljakujunenud hea tavaga, millega iganes ja tunnistab kas seaduse või osa sellest õigustühiseks.
Kui läheb hästi, maksab riik selle asja korraldanud kodanikule tema tehtud kulutused tagasi.
Tegelikult maksab tagasi Millert ja kõik kodanikud, sest see leitakse eelarvest.
Ma olen näinud seaduseelnõud milles on tehtud uueks Mendelejevi tabel, metallide osas oli korraldatud täielik sõgedus. See läbi ei läinud.
On Relvaseadus, mille nõuded on juba mitukümmend aastat maailmale naeruks, sest meie oma nõuab ohtliku olukorra tekitamist, mis mujal on keelatud.
Viimane, küllap mingil hetkel ka välismaal elevust tekitav seadus on see Lindpriiseadus.
Nimelt kehtib (vist 2018 jaanuarist) seadus, milles inimene, kes ei ütle riigile koos selle ütluse tõendamisega meetri täpsusega oma elukohta, muutub lindpriiks.
Temale ei väljastata mitte mingeid dokumente, ka juhtimisõigust tõendavaid, juhikaarti ei pikendata ja mis seklle juures on eriti küüniline- ei väljastata isikut tõendavaid dokumente.
Sellega rikutakse kodaniku põhiseaduslikke õigusi väga mitmes paragrahvis.
Kodanik ei saa kutsealal töötada.
Kodanik ei saa lahkuda Eestist.
Kodaniku lapsi pole võimalik lasteaeda panna.
Kodanik ei saa arveldada pangas, sest isikut tõendav dokument ei kehti.
Kodanik ei saa ka B kat juhilube pikendada.
Jne.
Küsite, et miks siis ei anna mingit suva aadressi?
Sündmused on alanud Omandireformiga, mil lennutati tänavale 100 000 inimest, ehk ca 8% Eesti rahvastikust. Kusjuures suures osas olid need ärikate skeemid, mitte varade tagastamine.
Seadusjärgsed omanikud, kellelt vara lihtsalt ära kanditi, need lisame juurde.
Tekkis olukord, milles riik küüditas NKVD poolt küüditatuid veel kaks korda.
Kõigepealt kanditi nende endine vara ärikatele, mitte ei tagastatud ja siis visati nad välja oma kodudest, millised nad olid aastakümnete jooksul üles ehitanud.
Eriti Tallinnas.
Sellisel juhul pidid nad leidma üüripinna ja see on materiaalne kollaps.
Nende lapsed pidid samuti üürima ja sellisel puhul ei jätku raha oma kodu soetamiseks.
Ja NÜÜD nõuab see riik neilt, et neil OLEKS oma kodu!?
Võetakse, varastatakse paljaks ja nõutakse, et olgu olla!?
Kui tubli ametnik Enel Pungas kõikjal pressis ja teles deklareeris, kuidas nad korraldavad neile, kes ei anna oma elukoha andmeid, täieliku kollapsi, koos terve rea ähvardustega- siis arvasin mina, et mitte ükski riik EI saa oma kodanikke nii alandada.
Aga ma arvasin valesti.
Kusjuures, nähes, mida see seadus inimestega teeb, tuli mul eile väga ketserlik mõte- nimel see, et mis värvi kuusnurgad peaks sellises staatuses inimesed oma kuubedele õmblema ja kas nad kõnniteel ikka tohivad käia?
Holokausti teema ju popp...
Kas te mõistate, et ametnikud ja täiesti ogarad "rahvasaadikud" on loonud uue ühiskonnaklassi, nimelt "lindpriid", kes on õigusteta isikud.
Kisades samal ajal demokraatiast, vabadusest, eduloost ja teab millest veel.
Seega- tehnilise osa pealt on diletantlus täiesti mõistetav, kui sellised asjad toimuvad juba kodanikuõigustega.
Taas esitan küsimuse- kas olete mõelnud, milline riik jääb selliste sündmuste ja arengute puhul teie lastele?
13:25 28.12.2019
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Tehniline diletantlus võib varsti hakata tootma laipasid kui ta seda juba ei tee? Vaidlesin riigiametnikega, et täna kehtiv reegel ülevaatusel EI TOO kordusülevaatust kui auto tuled on liiga alla reguleeritud. Tähendab liiga vähe on veel otsasõitusid pimedal ajal sest aega reageerimiseks on vähendatud vastava ülevaatusreegliga. Kuidas mõjub kodanike moraalile teadmine, et tuksis pidurid on OKEI st. meil on kordusülevaatuse saanud autod juriidiliselt korras kaks kuud ja pärast kordusülevaatuse tähtaja kukkumist nad ei ole enam juriidiliselt korras. Et siin riigis on auto tehniline hinnang kokku liidetud riigivalitsemise korra - ehk haldusõigusega on suur lollus. See on üks põhjus paljudest, miks meie riik on naerualune Soomlastele kui nad vaatavad pealt auto all aelevat Millertit kes ülevaatuse käigus drelli otsas oleva traatharjaga puhastab maasturi raami. Kohati taban ennast mõtlemas, et minule tundub nagu on ametnike elukauge mõtlemine seotud sellega, et neid nõustavad tehnoreeglite tegemisel nende naised… Mina püüan jätta oma lastele parema riigi, sellepärast olen kohtunud poliitikutega tegemaks nende hulgas selgitustööd tegelikult valitseva olukorra kohta.
14:02 28.12.2019
Seadustest (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Ka mina olen poliitikutega kohtunud, pidanud nendega kirjavahetust ja nende imal ilaajamine lõpeb sel hetkel, kui nad saavad aru, et nad peaksid oma inetut ihu liigutama hakkama, ehk siis tegelema oma otseste kohustustega.
Sellest hetkest suhtlete mingi "nõunikuga", kes on täielik lambapea ja ei saa isegi mitte aru, millest üldse jutt on.
Saate aru, et edasine suhtlemine on sama tark ja tulemuslik, kui kanale selgitada Liivi Sõda puudutavat ajalugu.
Sellega asi ka tavaliselt lõpeb. Viimase kahe kuu kogemus on see, et nii lõpevad asjad ka Euroopa Parlamendisaadiku poole pöördumisel.
Lisan veel, et kõik "aatemehed" kelle poole pöördute, teevad sama. Rahva ees etlevad nad küll rahva eest seisjaid ja tublisid õiglustundest meelestatud asjamehi, kuid noiipea. kui tuleb midagi teha, on nad kadunud.
No võivad jagada häid soovitusi, et "aga palgake jurist" vms.
Miks ma peaksin ise õigusteadmisi omades palkama juristi!?
Mul on vaja inimest, kelle hääl on kuuldav!
Selgub, et mida valjem hääl, mida suurem aatelisus- seda sitem tervis ja suurem argus.
Pmt väidan ma, et Eesti on sulide, varaste, aferistide ja ka psühhopaatide meelevallas. Aatemehed on nendega vesteldes vägagi psühhopaatide moodi, sotsiopaatide moodi kohe kindlasti.
Juba ammu on nii ja sellistes tingimustes tuleb alati välja üks ja seesama ja see pole ei hea ega ilus.
02:01 23.12.2020
Ardo Mazda (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Ülevaatus koht, mida pigem vältida!
Pole just ilusa koha peal ega kaasaegne.
Üleolev ja kohati asjatundmatu suhtumine liigse liialdamisega pole kunagi professionaalne:
Kui auto on 95% korras ning öelda(abilise Borissi poolt), et ainuke asi mis korras, on pidurid! siis sellisel juhul tegu ikka suure asjatundmatusega, mis vanusega kasvab.
CO2 normtaseme ületamine ja rooste peitmine olid minu sõiduki korduvülevaatlusele laskmise põhjused.

Kui foorumites Mait rääkis palju negatiivsetest kogemustest ametnike ja bürokraatiaga ning nende liigsest negatiivsusest, siis nüüd paistis, et tema ja ta abiline oleks nagu loobunud võitlemast süsteemiga ja astunud ise samasse lõksu. Vastu voolu ujumine on ikkagi ressursinõudlik tegevus!
08:12 23.12.2020
Doris diisel (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Teil vedas ,et Mazda diiselmootoriga ei olnud.........................:-):-)
09:47 23.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Kuna kõik mis meist kirjutab Ardo Mazda on laim sest tegemist on kodanikuga kellel ei ole absoluutselt teqadmisi auto kohta. Masina kerele on tehtud makrofleksi remint ja ees põiktalasid ei ole vaid on makrovaht. Ma ei hakanud kogu autot läbi koputama sest tavaliselt ma ei tee selliseid asju. asjatundmatuses meid süüdistab tavaliselt see kes ise matsu ei jaga, endal masin millel heitgaasitestis tuleb tagant nii palju piimvalget tossu, et 5 meetrilt masinat näha ei ole ja CO% kõigub 3% - 10%. Jah eks ta ole need kellel "lumehelbekese hingekene" ei kannata tõde, sest ma soovitasin kriitiliselt üle vaadata pleksepa pool, kas tasub raha sisse paigutada keretöödele ja kui ei tasu siis pole mõtet ka mootorisse sattuva pidurivedeliku või jahutusvedeliku teemaga tegelda. Kui härra kohal oli siis naeratas ja oli kõigi selgitustega nõus ja nüüd tuleb siia foorumisse vihakünet pidama - alatu. Ja MAZDA esindust olevat veel tollele härrale öeldud, et masin täiesti korras. Aga võitlemisest lollusega ma ei ole loobunud.
09:55 23.12.2020
Hea Ardohädaldis (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Mis alusel oleks just SINU roostes ja tossav raud pidanud saama mingi erikohtlemise osaliseks!?
Et kui untsukeeratud rauaga ei läbi ülevaatust- siis on see mingi asjatundmatus, liialdamine, ebaprofessionaalsus, mittekaasaegsus ja muud luulud?
Sinu väide:
"CO2 normtaseme ületamine ja rooste peitmine olid minu sõiduki korduvülevaatlusele laskmise põhjused."
Kui ikka augud makrofleksisarnase ollusega täidetud ja musta õlivärviga üle pintseldatud, siis on see igati õige otsus, sest just üks käis Maanteeametile hädaldamas, et ülevaatusel lasti roostega sõiduk läbi ja ta ostis sellise õnnetuse jms.
Kas selgitaksid, mis on sinu halamise eesmärk?
Lihtsalt elu peksab ja sul puudub oskus ja tahe vastu lüüa ja nüüd on kõik teised süüdi?
Kirjelduse järgi on su auto romulakorras ja tema hind on ca 150 EUR, aga 500 eest saad juba läbiroostetamata kuudi koos töötava mootoriga, vaata kuulutusi.
Vaesus EI ole häbiasi, ausad jäävad vaeseks esimestena, aga sinu selline hala on küll häbiväärne!
10:06 23.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Muuseas, CO2 EI NORMEERITA mitte kusagil maailmas tehnoülevaatustel ... mõõteriist küll mõõdab, et saaks paremini diagnoosida kuid üheski seaduses ei mainita CO2 numbreid, mida võtta aluseks otsuse tetgemisel. Üldiselt on teada, et MAZDA on KÕIGE rohkem roostatav sõiduk meie kliimavööndis. Jah meie ülevaatuspunkti kohta on tulnud kaebus augustis, et tunnistasime aasta tagasi "makrofkleksi masina" korrasolevaks kui auto oli veel alt paksult lumine.
13:12 23.12.2020
. (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
need 6 sed mazdad on kõik romula kaup.kere poolest kindlasti.
14:30 23.12.2020
63amg (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
sellisele sarale tuleks liikumiskeeld koheselt peale panna!
15:11 23.12.2020
tiit_ (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Peale on kasvanud uus põlvkond lumehelbekesi ja sarisolvujaid kellele ei tohi mitte midagi kriitilist öelda.
15:26 23.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Loodan, et meie peale kaebaja - Teie hr. 63amg adekvaatset vastust loeb, muuseas kodanik kasutas ülevaatusteenuse maksmisel nn. soodusteenust ja sai ülevaatuse toimetused 20€ eest. Lõppev aasta on minule märgatavalt palju rohkem toonud kurjust ja õelutsemist klientide poolt, eks see viirusejama ja poliitkaklused rahva esindajate kojas tee ka inimesed tundlikumaks.
16:19 23.12.2020
toinoo
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Tere! Soovin kõigile HÄID JÕULE!!! Sulle Mart, perele, kollektiivile veel ekstra aga teemast: keegi "mina" polegi tihtipeale rahul ÜV tulemusega (siiski tuntav vähemus, õnneks). Põhjus võib olla lihtsalt "harimatuses" antud spetsiifikas/nõuetes (ei välista professori staatust) ja lisaks kindel arusaam- "olen alati saanu, mis siis nüüd ?", lisaksin parooli: kas sa tead kes ma olen jne... . Olen Toivo N.- Mardile.
Lugupidamisega T.
16:27 23.12.2020
toinoo
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Tere! Sorry Mait, anna andeks, ristisin Su Mardiks, kolleeg ütleks...juhtub!!!
Lugupidamisega T.
20:03 23.12.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Veidike teemast välja, aga kas tõesti leidub veel ullikesi, kes Mazda 6-te ostavad. Mõni optimist loodab vana kerega kuue eest isegi 3000+ euri Auto24 vahendusel saada. Paaril tuttaval mädanesid paari aastaga läbi ja imestan, kuidas need olemasolevad siiani elus püsinud on.
13:13 24.12.2020
63amg (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
see mazda oleks tegelikult hea näide,mida tuleks selliste rapetega teha.kuna inimene on teadlikult petnud,üritades roostet varjata,siis anda koheselt liiklemis keeld.masin omaljalal lahkuda ei tohi.foto ja video jäädvustus,kuidas treilaga minema veetakse.kui omanik teeb auto korda,siis esmalt peaks masin läbima tehnilise kontrolli ark-i angaaris.kui komisjon otsustab,et masin on ok,alles siis võib omanik sõita tüv-i punkti ülevaatusele
14:28 24.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
To: 63amg
Teadlikult on petetud kodanikku kes nimetab ennast mitte õige nimega (on lubatud) Ardo Mazda ja saades meil ülevaatusel teada pettusest, tema ego sai kahjustatud sest ta alles ostis auto ja sai teada kui lapsemeelselt on ta suhtunud investeeringusse. Härra ostis hiljuti auto, mille kohta väitis minu töötajale Borissile klient, et MazdaAbi töötaja väite põhjal on tegemist päris korras sõidukiga. Nüüd siis saades "vastu pükse" on Ardo Mazda´l soov oma enda eksimust kuidagigi psüühiliselt leevendada nii, et tehakse haiget firmale ja minule kasutades alatuid võtteid.
Teie idee mille esitasite viimases lauses ei ole kahjuks teostatav kuna ARK angaaris on tööl mitmed alatud inimesed kes ei tunne autot ja paljudele minu arvutis olevatele faktidele toetudes saan arvata, et paljud neist kasutavad ametiseisust inimeste mõnitamiseks.
Toon näiteid elust enesest, millest siin foorumis andnud selgitusi.

Tuli augustis klient kelle auto esiklaasid tundusid olevat liiga tumedad. Tegime videokaamerate silmade all tumestuse mõõtmise koos kliendile sealsamas kohapeal selgituste andmisega ja saime OK tulemuse, mille kohta tegid vastava sissekande konkreetse auto andmekaustas. Kuna autol oli andmesilt rikutud, siis läks klient oma sõidukiga ARK- i, et vormistada auto kasutamise luba (lubatud kasutada riknenud andmesildiga). ARK-s tekkis samuti kahtlus, et on liiga tumedad auto eesmiste uste klaasid ja seal rebiti kiled maha. Nüüd siis esitati autoomaniku poolt kaebus Maitene OÜ vastu, et meie mõõtsime valesti klaaside tumestust tema enda silmade all ja algatati nn. haldusmenetlus. Esitasime sõiduki klaaside tumestuse mõõtmise video ja palusime, et MA poolne menetleja Hr. Orr (mees kes tunneb oma tööd) vaataks ka MA angaaris toimunut - et saada teada kuidas siis seal toimetati. Kui toimus telefonivestlus hr. Orr´iga siis sain teada, et menetleja saadeti PIKALT oma enda asutuse töötajate poolt ja temale ei näidatud videot sellest kuidas ja kas toimus uste klaaside tumestuse mõõtmist... On veel minu poolt kirjalikult menetletud juhtum kus esmaregistreerija on ületanud volitusi ja ei võta arvele sõidukit tuuleklaasi praoga kuigi sõiduki arvele võtmist ei tohi takistada auto hetkeline tehniline seisukord. On teada juhtum kus auto registreerimise protsessi pidi sekkuma PEAMINISTER isiklikult kuna ei tahetud arvele võtta Rootsis arvel olnud invasõidukit...

Küll aga on super hea mõte see kui enne dokumentide vormistamist oleks võimalus MA angaaris vaadata ostetavat sõidukit puhtas valgustatud kanalis ja saada arvamust.
15:16 24.12.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Nojah, nüüd on vähemalt selge, kus kohas see auto "ekspert" hinnangu sai. Mingi töökoda julgeb ennast ehtida mingi automargi nimega, siis kipuvad inimesed ekslikult arvama, et nad teavad sellest margist läbilõhki kõike. Antud töökoja puhul on see viimane koht, kus Mazdaga ABI saab.
15:17 24.12.2020
Mazdavolli 2020 (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Kuidas öelda. Sõidan 1998 aastast ainult Mazdadega. Esimene oli 1992 aasta Mazda 6, väga hea auto. 2002 ostsin tutika Mazda 6 (1,8 bensiin). Sellega sõitsin kuni 2013 kui ostsin uue Mazda 6 (2.0 bens aut). 2002 aasta autol vahetasin mõlemad esitiivad (ca 40€ tk) rooste pärast, mujal roostet polnud. Peale 10,5 aastat sõitu nägi auto välja kui uus, kõik toimis. Praeguse Mazda 6ga saab peagi 8 aastat sõidetud. Kestab, roostet ei ole, kõik toimib, auto on ülimalt öko.
Ju mul on siis vedanud...
20:46 24.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Ka täna võib kohata VAZ 2101 mis kui prillikivi - Raivo E-Tamm omab üht. Tahan siinjuures öelda, et ka MAZDA 6 on auto mis peab vastu kui tema eest hoolt kanda st. varakult roostetõrjega alustada. Teised margid nagu minu Honda Civic 2008 on OK kui lasin pintsliga õli peale kereplekkide ühenduskohtadele ja kõik OK. Jah kohe kindlasti ei ole MAZDA 6 halb KUID nad vajavad natuke rohkem hoolt kui teised margid ja kui ta saab hooldatud st. piisavalt vara õlidega alt töödeldud siis ta jätkub kauaks.
14:56 25.12.2020
elmar kuusik (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Oskate ka öelda milline õli sellise asja teostuseks kõige parem on?Mõtlen neid liitekohti teha?
16:56 25.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Ma ei tea mis on parim kuid kasutasin oma autol TAD 17, transmissiooniõli mis on hästi kleepuv ja piisavalt paks, et ei tilguks ning lasin kõik kohad üle väikese lapikpintsliga ning tegin seda suve jooksul 3 korda ja viimane kord oli vaja 10% üle teha sellest mis eelmistel kordadel. Esimesel korral panin akutrellile väikese traatharja millega lasin roostetama hakanud kohad üle, et lahtine rooste ja teepori eemaldada. Ega ma kogu põhja õlitanudki vaid neid kohtasid mis roostetasid ja õli läks 0,5 liitrit. Muidugi kui viia spetsialisti juurde siis saab parema tulemuse aga asi seegi kui 90% sai ligi olulistele kohtadele.
17:54 25.12.2020
vanames
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Tad17 on hüpoidõli ja pole kõige parem. Ta on selleks otstarbeks ikka väga vedel.
Mina kasutan omale mögina koostamiseks Tep15:
https://erimell.ee/toode/tep-15-5l/
Vot seda ei võta ussi ega püssirohi. Vastavalt välistemperatuurile teen sellest vastava segu. Segusse kuulub veel nn. must mögin, diiselküte, jahedama ilmaga bensiin. Teen mögina nö. tunde põhjal, suvel kuumaga see kraam ronib ise igale poole vahele, isegi akendeni. Olen alati oma autod ära möslanud ja pole kunagi roostega probleeme olnud.

PS.
Mis Tad17 puutub siis kasutan seda autodes käigukastis ja sillas juba aastaid ja pole probleeme olnud.

Muudetud 25.12.20 17:59

20:23 25.12.2020
fhft (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Vene ajal oli mögina kokku segamine terve garaaziteadus. Igal mehel oli oma retsept, mida naljalt teistega ei jagatud. Karpide töötlemiseks olid pikad peenikesed torud, mis sigullil lükati tagarattakoopast karpi ette välja et seest õlitada jne jne. Auto tilkus hiljem mitu päeva. Olid ajad.
21:28 25.12.2020
63amg (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
praegu samamoodi ju.kui tuled krowni nn. korrosioonitõrjest.3 päeva auto tilgub
01:46 26.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Eks selle roostetõrje asjandusega on õigem, et iga asjalik autoomanik natuke süveneb teemasse ja siis otsustab mis ja kuidas. Mina vahelduva eduga tegelesin oma auto roostetõrje mõtetega paar aastat kuni leidsin enda jaoks lahenduse mis minule sobis. Mõistlik otsus on uue auto alt õlitamine ära teha kiirelt ja siin on häid valikuid pool tosinat ja rahvas teab mis on parim. Olen ülevaatusel näinud masinaid mis 10 aastat vanad kuid "mastiks" kui eile kantud.
07:26 26.12.2020
Roobert1 (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Nõuka ajal oli möks nimega Movil ja hiljem miski Resistiin. Neile vastast polnud ja pole vist siiani midagi (vähemalt ma ei tea). Muide, ka linaõli on hea, kuumaks ja püstoliga peale.
11:46 26.12.2020
. (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Nõukaajal oli kahurimääre parim mögin. Ju nad eestis praegugi kahureid millegagi möksitavad.
11:52 26.12.2020
. (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
No tõesti ei saa aru milleks mängida auto konserveerimisega,samasugune enesepettus nagu naiste meik. Kui suudate auto põhja isegi korras hoida siis mujal jagub ikka neid kohti mis rooste lähevad. Korralikul autol on juba tehasest põhi mastiksiga tehtud ja mingit prob ei teki.
Lihtsalt ostke korraga auto mis on ka 20a vanuselt roostevaba. Näiteid vaadake tänavapildist.
13:05 26.12.2020
Sass0101 (registreerimata)
Re: Väga ebameeldiv kogemus tehnoülevaatusel
Vähe lihtsam on vist tõesti Audi osta. Isegi Krowni keskuse juhataja eelistab Audisid. Millest me veel räägime. Roostetavad ka need, aga pigem erand, kui reegel. Mazda 6 on hea auto tõesti, kui kohe on alustatud roostetõrjega. Paraku keegi ei osanud selle peale tulla, kui neid uuena müüdi ja siis hiljem olid omanikud sellega lootusetult hiljaks jäänud.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.