Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: FIAT DUCATO

20:45 20.02.2013
jsepp
Fiat ducato
Teab keegi soovitada kuidas Fiat Ducato ennast üleval peab, 2008-2009 a.
Millise mootoriga võtta kas 2.3 või 3,0

Muudetud 20.2.13 20:51

10:09 10.03.2013
dukaat (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Kuigi ducato selle aasta ja kerega kogemus puudub, kaldun arvama, et pigem 3.0 diisel, sest see 2.3 jääb äkki tiba lahjaks. Aga eks sa proovi ja siis tead. Fakt on see et kui väike mootor lõugab maanteesõidul suurte pööretega, samas kui suuremal on 2000 pööret või alla selle, on suurem ka ökonoomsem. Lisaks sellele parem minek ja kestab kauem. Endal oli kunagi 98 aasta tavadiisliga ducato ja see oli suht äpardunud kooslus - ei liikunud ei peast ei pepust ega olnud ka mingi ökopill, sest jõuetu mootor pidi ikka metsikut tööd tegema liikumiseks.
11:13 10.03.2013
................ (registreerimata)
Re: Fiat ducato
2.3 on ilmselgelt lahja ja kõlbab ainult linnasõiduks. No need on juba enamvähem isendid, vanemad on küll paras õnnetus. Ei lähe nad soojaks, ei ole nad ökonoomsed, varuosad kallimad võrreldes renoo ja besooga.
Ise vaataks kaugelt mööda, oli tööbuss aga see oli vanem...väga õnnetu.

FIAT- fehler in allen teilen
12:07 10.03.2013
. (registreerimata)
Re: Fiat ducato
3.0 hävitab käigukasti umbes 100-150 tuhandese läbisõiduga ära jälle. Võta või jäta.
04:54 13.04.2013
leukeemia (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Kas kellelgi on kogemust uue 3 liitrilise mootoriga isendiga? Usa s muud diislit ei hakata pakkuma, kuulaks kogemusi. Diisel siin ainult automatiseeritud manual kastiga,kas eestis sama,automaati pole,ainult bensukal.
10:19 02.11.2014
audis8
Re: Fiat ducato
Mul endal 2,2 Peugeot Boxer ja ei nurise. Kütuse kulu võiks olla väiksem aga läbisõit on 170000 ja vead,ning varuosad mis siiani vahetatud võib üles lugeda ühe käe sõrmedel. Oli eelmine auto 3.0 mootoriga ja tõesti andis käigukast otsad 270 tuh pealt, hiljem selgus et juhi viga: käigukastis peab olema umbes liitri jagu õli rohkem kui tehas ette näeb ja teine faktor et ei tohi haagisega sõites (koormatud) kasutada 6ndat käiku. Mõlemad autod võtavad kütet samaväärselt umbes 12liitrit.
Mina väga rahul ja soovitan teistelegi. Varuosad on odavad, sarniir 19.- piduriklotsid kõik kokku koos trossidega 100.- , õhufilter 20.- õlifilter 15.- õli eestis 17.- (soomes odavam) liitri hind.
Osta endale ja sa naudid sõitu. Mugav ka järjest 1000km sõites.
11:36 02.11.2014
k.kaubik (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Kuidas sab olla juhi viga ,et käigukastis oleks õli rohkem?? Kas autojuht peab õli koguaeg vaatama . See on hoolduse meeste mure.
Käigukastid on lihtsalt väga halva kvaliteediga ,"parimatel" lagunevad kastid juba alla 100000 km. Tehasegarantii alla see ka ei kuulu ,kuna Garantii lisatingimustes on samasugusel Peugeot kirjas käigukasti garantii kuni 40000 km.
Üldiselt on autol väga palju puudusi ja rikkeid pidevalt . Realne eluiga sellele autole on 200 th km ,peale seda hakkab igast otsast lagunema .
Seda autokolmikut Ducato- Boxer- Jumper on siin foorumis lahatud pidevalt ,loe varasemaid teemasid . Negatiivseid väljaütlemisi on palju ja oma sõbra firma autode töökindlust vaadates on tõepõhi taga. Põhimõtteliselt laguneb kõik mis suudab laguneda.
See et kellegil on Pühapäeval kirikus käimise auto ja väike läbisõit,võibolla sõidab hästi .
Aga saada korras ja head kaubikut kasutatuna 4-5 aastat vana on suht lootusetu. Tavaliselt pannaksegi siis müüki ,kui lagunema hakkab .
11:47 02.11.2014
k.kaubik (registreerimata)
Re: Fiat ducato
"Osta endale ja sa naudid sõitu. Mugav ka järjest 1000km sõites."
Parim nali ,mida kuulnud .
Mugavust ei ole sellel autol üldse ,auto vedrustus on jäik ja hüppab teel ja põrutab nagu vana kopli tramm (ka uus auto). 1000 km sõit on räige piin,lainetav maantee loksutab kõhus kõik segamini........
Kabiin on ebamugav ja kitsas istme kuju on sobilik kuni 170 pikkusele inimesele ,pikematel on lausa raske autost välja vaadata. Väga niru salong ,jalaruumi ei ole üldse,vasak jalg ei mahu pikemal inimesel kuhugi ,on kägaras väljaulatuva rattakoopa ja pedaalide vahel.Plasdetailid nigisevad ja kägisevad.
Kõige arusaamatum on rooli kardaan pedaalide vahel ,mis segab suurema talvesaabastega lausa sõitmist .
Aga mõni harjub nii kõigi veidrustega ja kui paremat pole omanud siis tundubki hea.
07:41 05.11.2014
audis8
Re: Fiat ducato
Väga austan k.kaubiku juttu aga arvan et sul ei ole sellist autot olnud. Minul teine ja olen VÄGA RAHUL. Miks küll valisin teise sellise auto kui ta ON NII EBAMUGAV väidetavalt??????
Mul on pikkust 178cm ja jalgadel on ruumi ja kui sõidangi pikka otsa võtan kingad jalast nagu KODUS ikka tehakse????
Jala saab edukalt armatuurile panna ja ka teise ,muidugi kui on püsikiiruse hoidja. Iste on väga mugav aga peab olema natuke kallim varjant, nimelt on olemas vedruga istmed ja ostes sellise naudid iga hetke. Käigukasti õli vähese koguse viga on eelnevalt olnud ka sellisel kõval autol nagu TOYOTA HIACE. Juht peab ikka ise ka hoolitsema auto eest kui tahad et ta kestaks. Tehase 35tuh kilomeetrit õlivahetuse välbaks antud aeg on ju iga targema automehaaniku silmis TÄIS JAMA!! Õli peaks ikka vahetama 15 tuh, tagant siis on ju su autol ka hea ja kerge teha SINU JAOKS TÖÖD.
19:55 18.10.2018
aimpsike
Re: Fiat ducato
Tere tarkade klubi kas keegi oskab ytelda kus asub mootori kyljes egr klapp masinaks fiat ducato multyjet 2007 2,2 74 kw
20:07 18.10.2018
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Fiat ducato
14:44 19.10.2018
aimpsike
Re: Fiat ducato
just selline vidin aga oskate ytelda kus asub see vidin või olex mingi remondi link kuskil
08:24 06.01.2019
aimpsike
Re: Fiat ducato
tere oskab keegi ütelda kas siduriga genekad peavadki kinni jääma pidevalt nii kõvasti et rihma lööb puru ringi ajada ei jõua või on selle vastu mingi rohi.
10:05 06.01.2019
Aga... . (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Kinni kindlasti ei pea ega tohi jääda sest siis lööb ju rihma puruks.Võib piirduda laagrite vahetusega või halvemal juhul kogu genekas uus.
10:56 06.01.2019
r.r (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Kui geneka siduriga rihmarull on peetis,siis nii juhtubki,genekas ise täitsa töökorras.
Endal sellega kogemus olemas.
11:10 06.01.2019
................ (registreerimata)
Re: Fiat ducato
Päris rumal jutt ikka. Juhi viga kuna käigukastis peab olema normist rohkem õli sees ? See tähendab ikka inseneride viga, peab auto pool kummuli ajama ja siis hakkama kasti õli ajama ? Täitmise avast ju rohkem ei saa valada, voolab ju sunnik välja sealt, on loogiline või ei ?

Muudetud 7.1.19 09:13

12:18 11.01.2019
aimpsike
Re: Fiat ducato
19:25 11.01.2019
diversant (registreerimata)
Re: Fiat ducato
teema ei olegi õlikoguses. käigukasti tapab madalatel pööretel sõitmine koormuse all, eriti diiselmootoritega isenditel. kunagi sai renditud Fiati matkaautot, vist oli 2,9 diisel, armatuurile oli pandud kleeps et 6 käiku kasutada ainult 90+ kiirusega. tglt jaksas ka 80 kiiruse juures kulgeda, kergelt värisedes, aga vot see värin tapabki käigukasti ja nii kõikidel autodel sõltumata margist, manuaalkastiga. automaat valib ise käigu vastavalt koormusele ja ei lase kasti madala pöördega lõhkuda. julgen väita et enamus remondikohtade lukkseppadest pole midagi kuulnud väändevõngetest, kahemassiline hooratas (varasemalt siduriketas leevendusvedrudega) on nende meelest mõttetu vidin , autoinseneride vandenõu...!?? hea lihtne on ju diagnoos panna et õli viga. autoinsenerid on ju kõik lollid...
08:07 01.12.2019
toits77
Re: Fiat ducato
2,3 mootor 109 kw, fiat ducato, mis mootoriga tegu??

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.