Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

[email protected]

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KAS KERITUD?

09:16 14.03.2013
dudemaster
Kas keritud?
Kas keegi oskab öelda, et antud auto on keritud? Kuna rool näeb välja nagu oleks 20 aastat teeninud, kuid auto läbisõit minimaalne.
http://www.auto24.ee/used/1219584
09:40 14.03.2013
spido lihtsalt kinni kiilunud (registreerimata)
Re: Kas keritud?
ei ole keritud... kolmeliitriste dislodega sõidetaksegi 10000km aastas ;p
09:44 14.03.2013
pigem keritud (registreerimata)
Re: Kas keritud?
See pole võimalik et 2007 a nii vähe sõidetud.
Avalikult tunnistan et mul omal 2011 a. diisel maastur ja olen sellega sõitnud 88000km ja ei ütleks et magan autos :)
Reeglina tehakse uue autoga kindlasti vähemalt 1x Euroopa trip.
09:53 14.03.2013
karvanejakole
Re: Kas keritud?
Arvan et viimasest hooldusest on 58000km läbitud
09:56 14.03.2013
vaata rooli (registreerimata)
Re: Kas keritud?
358 000 pakuks sellele
10:13 14.03.2013
uuri asja (registreerimata)
Re: Kas keritud?
soovitan VIN koodi alusel uurida esindusest nagu iga mõistlik inimene teeks
10:14 14.03.2013
K (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Vin-kood on varjatud, hooldusraamatust pole juttugi...tee sellest omad järeldused.
10:17 14.03.2013
ikkaveel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
leidub ja vist jääbki leiduma inimesi, kes ostavad aastat v läbisõitu v lisasid aga mitte autot ennast....kindlasti on keritud ja kui ka pole siis mis see loeb. vaadata võiks seda mis seisukorras isend on ja see on peamine. sama aastaarvuga ja poole väiksema läbisõiduga võib vahel auto olla oluliselt rohkem korrast ära kui hästi hooldatud isend. ma ei ütle et see bemm on hea v halb, sest pole seda näinud ega tea. lihtsalt saage suureks ja vaadake igat asja konkreetselt mitte mingite lollide näitajete põhjal.
10:18 14.03.2013
tolad kuubis (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Järjekordne spidomeetri näidu ostja. Osta auto ikka,kui auto näeb räbal välja - ÄRA OSTA.
Kui sulle meeldib ilusad numrid spidol , võin müüa ainult spido ja hooldusraamatu sulle. Auto pole ju oluline.
Enamus inimesed ainult neid 2 asja taga ajavadki, sellele tähelepanu ei pööra tavaliselt et auto on toodud Leedust ja prahist kokku klopsitud . Vähesõitnud autod sattuvad ka avariidesse. Kui hooldusajalugu olemas ,siis inimesed ostavad kallimaid autosid.
11:17 14.03.2013
to ikkaveel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Kuule sa võid mingite sierrade ja scorpade puhul vaadata, mis seisukord on! Kui ma ostan uuemat malli BMW, siis ma tahan täpselt teada, mis ja millal tal tehtud on! See 58 tkm läbisõit eriti kaasa ei aita. Minu poolt jääks mõistagi ostmata.
11:20 14.03.2013
ÄRA OSTA KERITUD AUTOT!!! (registreerimata)
Re: Kas keritud?
"Järjekordne spidomeetri näidu ostja"... pigem järjekordne tola kuubis müüja, kes spido ulmeliselt ära kerinud ja ise muffigi asjast ei tea... võiks täitsa vaatama minna seda pilli - saaks kindlasti hea muinasjutu võrra rikkamaks ;D
11:46 14.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Spidode kerimises ei saa vaid müüjaid süüdistada, nõudlus on see mis tingib kerimise, ehk senikaua kuni arvatakse, et 200-300tuh sõitnud auto on rimakas, keritakse neid alati ja jäädaksegi kerima, ostetakse vähe sõitnud auto ja sõidetakse 200tuh keritaske taas alla jne.jne, saage aru et autod saavad vanaks ca 600-800tuh km peal, mõned ka miljoni juures, mitte 200 tuh km peal, mõnele diislile 200 on sissesõit alles.
Sõidan päris palju taksodega mailmas ja kui vähegi võimalik, siis piilun ikka palju LS on, ja ei ole harvad 700+tuh läbisõidud ja auto näeb välja nagu uus, niiistmed, kui rool, kui ka väljast, ei kolise ka midagi. Saage juba üle sellest läbisõidu ostmisest ostke autot, antud masina puhul ei ole erilist vahet kas on läbisõit 300tuh või 100tuh, vahe oleks ehk 300tuh või 600 tuh. Vaadates kasvõi lähinaabrite autokuulutusi siis harvad pole seal ligi miljonilised läbisõidud ja autod näevad välja kui tutikad, eks Kärss võib palju pajatada neist.
http://www.nettiauto.com/listAdvSearchFindAgent.php?id=90495
773&tb=tmp_find_agent&PN[0]=adv_search&PL[0]=adv
[email protected][email protected]=tmp_find_agent

11:52 14.03.2013
Et (registreerimata)
Re: Kas keritud?
on keritud? Lihtsalt roolinahk unustati vahetamata. Muidu pole peaaegu üldse sõitnud.
11:56 14.03.2013
TO: spido lihtsalt kinni kiilu (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Tunnistan ausalt, sõidan oma 2,9l diisliga max 8000 km aastas ja ei põe.
Aga näe müües pean juurde kerima-keegi ei usu!

Ennetades ilkujaid: SÕIDAN, mitte ei remondi!
12:13 14.03.2013
ostuhuviline (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Minu firma 2007 aasta TDI Golf mis ma müüsin 2011 aastal ära läbisõiduga ca: 240 tuh km oli müügis hiljuti ja läbisõit 145 tuhat ja hooldusraamat kah. Tegu eestist uuena ostetud autoga ja esinduses oli ta meil kogu aeg hoolduses, seega ei tea mis selle hooldusraamatu ja ajalooga tehtud oli. Tilkagi õlikulu ei olnud ja kõik toimis perfektselt.

Auto oli müügi hetkel heas korras, oli just esinduses hoolduses käinud ja ostjaks oli tõenäoliselt ärikas sest kõik kartsid läbisõitu. Isegi sugulasest tuttav kellele ma seda Golfi toona soovitasin kartis, et liiga palju sõitnud ja ostis ühe 130 tuh. sõitnud Golfi mis nagu hiljem selgus oli keritud, värvitud ja mootor võttis õli, et tegi täiesti vale ostu. Võimalik, et läbi Leedu toodud. Aga noh see on inimeste vaba valik. Ma ise üldiselt peale ei käi, ainult soovitasin, et aus auto aga eks ärikate mesijutt oli magusam.

Toona oli auto kuu aega müügis ja kui hinda langetasime siis ostja tuli ja oli näha, et tegu on kogenud mehega. Läbisõitu ta isegi ei uurinud ja ei maininud sõnagi, uuris, et kus on hooldatud, nuuskis autot igalt poolt nagu narkokoer. Eesti inimeste tehnikaalane taip on märkimisväärselt madal kui aus olla. Ma vaatasin Rakett69 kus mingid füüsika üliõpilased teevad ülesandeid ja hämmastama paneb, et teoorias ollakse tugevad (oomi seadust teatakse lausa peast) aga praktikas täielik null! Suvaline elektrikust põhjakäinud joodik teeks need ülesanded ära millega ei saa meie tulevased füüsikud/insenerid hakkama. Ja sellest ka nõudlus turul keritud ja värvitud autode järele. Ja kui noorte pealekasvu vaadata siis ega turul midagi ei muutu. Eksisteerib mingi legend mille põhjal 100 tuhat sõitnud auto on paremas korras kui 200 tuhat sõitnud auto. Tegelikult on meil üsna uusi autosid olnud millel mootorid on juba 50 tuhande pealt ära vahetatud. 80 tuhat sõitnud autol 2x sidurit vahetatud. Auto tervise puhul sõltub väga palju inimesest kes on selle autoga sõitnud. Mõni vahetab käike ilusasti ja väldib auke, sõidab 300 tuhat suurel maanteel linnade vahel. Teine sõidab 100 tuhat linnas läbi aukude, hooldused jätab vahele jne... Selles suhtes läbisõidu ostjate tunnus on, et nad on võhikud!
13:18 14.03.2013
karvanejakole
Re: Kas keritud?
Mingid krdi rappemüüjad käivad õigustamas siin pettusi, võite 20a vanuseid autosid osta-müüa vaid autot vaadates. Katsuge ometi aru saada, et inimesed ei osta vaid läbisõitu ja hooldusraamatut, vaid sellest asi alles algab. Kui läbisõit keritud ja/või hooldusraamat puudub ja/või VIN varjatud, siis ei tasu edasi enam vaadatagi, ilmselt põhjusega. Autoärikad võivad käija ainult seisukorda ostmas, tavalist inimest huvitavad teised asjad ka. Kui auto ongi reaalselt ca 300000 sõitnud, siis peaks teda müüdama teise hinnaga, see ongi pettus.
Kutsun omalt poolt kõiki autoostjaid üles boikoteerima kõiki neid kuulutusi, kus ei ole läbisõitu, VIN-koodi, ehitusaastat, reg.nr varjatud, hinda jne. Alles siis hakkaks kasutatud autode turg korrastuma.
Nüüd ilmselt hakkab kohene kasutatud autode müüjate hädakisa antud postituse mahategemiseks ja omapoolseteks ostusoovitusteks vaid seisukorda vaadata.
13:34 14.03.2013
Nõndaviisi jah (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Tuleb nõustuda, et läbisõidu ostjad on tavaliselt jah täielikud võhikud aga samas kanged vin koode otsima ja odomeetri näitu vaatlema. Puhtalt selle järgi ostes on tõenäosus petta saada üsna suur. Aga sõiduki tegelikku seisundit hinnata ei osata. Täiesti nõus, et 100000km läbi sõitnud auto võib olla tõesti täielik lõhutud ja hooldamata sara. Ja samas mitmed 200000 km või rohkemgi tegeliku läbisõiduga autod võivad olla veel väga heas korras ja sisuliselt sisse sõitnud alles.
13:36 14.03.2013
jessas! (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Olen KÕIK oma autod ostnud ilma igasuguse vinni ja puhhita!
Mis haigus see on neid taga ajada?
13:44 14.03.2013
kits kss kss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mina tean yhte kinnitamata legendi. Ehk siinsed kasutajad on minust targemad. Mina olen kuulnud kui auto on diisel ja rool nahast siis on võimalik kõrge rooli kulumine kuna diisliga määrdunud käed kulutavad või söövitavad nahka (roolinahka).
13:44 14.03.2013
hot dog (registreerimata)
Re: Kas keritud?
VIN koodi saab ju alati küsida meilitsi, kui siis juba ei anta, on asi halb; aga enne seda ma boikottima küll ei hakkaks.

nagu öeldakse, oma silm on kuningas, mine vaata üle nii rool kui muu, ja kui nii kallist autot ostetakse, siis võiks selle 20 minutit leida
14:01 14.03.2013
Nõnnatviisi (registreerimata)
Re: Kas keritud?
to kits. Ma pole küll selgeltnägija ja ei tea millega su käed on ja mis nahka nad kulutavad. Küll aga paistad sa olema selgeltnägija ja tead, millega diiselmootoriga autojuhtide käed on.
15:05 14.03.2013
to 2,9l diisliga max 8000 km a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
olen kindel et erandeid on... aga reegel on see, et diiselautod on kallimad ja selleks, et hinnavahe tagasi teenida peab rohkem sõitma... pakun, et keskeltläbi sõidavad sellised 3.0 diislid 50 000km aastas.
nõudlus, konkurents ja pettus on erinevad asjad. mina selliseid petiseid/kerijaid ei toeta ... odo ja vin uurijad tahavad teada auto ajalugu ja alles siis hakkavad autot tehniliselt kontrollima. kui odo ja vin ei klapi pole tihtipeale erilist mõtet tehnilist seisu vaatama hakatagi (aja ja raha raiskamine) sellepärast ongi nendel rämpsu müüjatel põhjust möliseda, et "kehva ostja"... nende unistus on muidugi see, et tuleb sularahahunnikuga puruloll kohale, kes kõiki muinasjutte usub ja kohe auto ära ostab ja kasti konni ka veel kingib. kui ostja tahab ausat kaupa (reaalselt vähe sõitnud autot, korraliku ajalooga) siis pole tegelikult ju põhjust müüjal teda selle pärast mõnitada "odonäiduostja" jne. põhjust on möliseda ainult nendel müüjatel, kes tegelikult täielikku pas*a müüvad.
16:23 14.03.2013
8000 km mees (registreerimata)
Re: Kas keritud?
No ja annan Teile selle Winny, mida Te sellega peale hakkate?
Remonttööd teen ise või lasen sõbral/spetsialistil teha, peale garantiiaega Te mingit märget auto kohta arvutist ei leia.
MNT mõtleb nüüd TÜV andmeid kuskile üles riputada aga sinnani on veel aega.
16:48 14.03.2013
njah.. (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Selleks, et diisliga hinnavahe tagasi teenida tuleb sõita sama palju või vähem kui bensukaga sõidetakse. Ega see niisama ringi sõitmine midagi tagasi ei teeni. See on puhas kulu! Diisliga on mõistlikum veel vähem sõita kui bensukaga ja seda kiiremini "tagasi teenib" kuna kütuseraha jääb kõik alles pluss mud kulud mis autopidamisega kaasnevad.
17:09 14.03.2013
njah.. (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Kas keegi üldse teab või mis statistika ütleb mitu % hinnanguliselt kasutatud autode turul on muudetud odomeetriga sõidukeid? Kusagilt nagu oleks meelde jäänud, et mida vanemad autod seda suurem on tõenäosus, et maha keritud. Ega ma ise ka ei poolda seda kerimist. Aga kui auto on korralik ja hind sobib siis puhtalt odomeetri näidust end mõjutada ei lase nagu. Sest ega ma odomeetri näitud ei osta vaid autot ikka ostan. Ja kui ei oska seisukorda hinnata siis on jah kehvad lood!
17:14 14.03.2013
Ja-jah... (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Minu diidelauto, mis jäi neli aastat tagasi rohkem naise kasutusse kuna sai omale teine soetatud, on selle ajaga läbinud umbes 10 000km .Samas pole ta ka seisnud ,iga päev lapsed koolist koju toodud aga lihtsalt vahemaad pole pikad.Kui nüüd peaks müüma hakkama siis olen hirmus kurjategija kes spidot kerinud jne.
17:17 14.03.2013
keri (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Ehe lugu sellest kui ei vaata läbisõitu ja lähtud välimusest. Nimelt ostsin 6a. tagasi endale auto läksin poodi meeldis ja ostsin. Visuaalselt oli kõik viimasepeal mõned kulumise jäljed olid mis 160000 juures tundusid normaalsed, auto ise oli umbkaudu 3a. vana. Kui ära ostsin siis küll põdesin, et kedagi targemat kaasa ei võtnud ja läbisõit nii hirmus suur 3a. kohta. Autol puudusid ka igasugu paberid, et kuidas teda hooldatud või mis temaga tehtud. müügi mees ka ei osanud rääkida andis võtmed mine sõida kui meeldib teeme paberid ära ja auto minu. sõitis, meeldis ja ostsin. Nüüd olen 7,5a. sõitnud ja olen väga rahul vaadates tagantjärgi. Just panin auto müüki natuke isegi kahju müüa aga tahaks juba uuemat autot. Ah pärast ostu aasta hiljem lasin ka esinduses kontrollida kas keritud? arvati, et pole- kõik nagu klapis aga pead pakule ei juletud panna. ütlesid, et näinud igasugu osavaid kerijaid. Autoks Opel Vectra c caravan muidugi firma kust ostsin oli usaldusväärne(tauf auto) ja autole anti isegi garantii vist oli 3kuud. Teemase tagasi see BMW mis siin pildil tundub aga küll keritud kuna rool väga kulunud mul autol nahk rool ja 240000 juures pole veel nii kulunud kui sellel autol aga mine tea äkki eelmine omanik oli roolilüpsja ja nühkis koguaeg rooli see seletatav.
17:19 14.03.2013
keri (registreerimata)
Re: Kas keritud?
vaandust mul alguses 6a. aga vaatasin liisingu paberitest järgi 7 millegagi. Ikka juhtub
17:21 14.03.2013
Lisaks... (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Tihti just vanemad ongi vähem sõitnud .Pean silmas euroopast tooduid.Aga omal hetkel müügis 2004 a diiselauto ls 235000km ja kedagi ei huvita .Hooldusraamat olemas hooldused tehtud,kord aastas kere kontrollitud jne.Varst lõpeb kuulutus ära siis 164000kellale ,hooldusraamat nahhui ja küll ostavad.
17:30 14.03.2013
220V
Re: Kas keritud?
Ja-jahile:
Sellise auto puhul on plussiks pikk ühine ajalugu. Kaua keegi omanik olnud, saab ikka kontrollida. Kui nägu ka aus peas, siis pigem ollakse õnnelikud ausa ostu üle.
18:10 14.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
///Tihti just vanemad ongi vähem sõitnud .Pean silmas euroopast tooduid.Aga omal hetkel müügis 2004 a diiselauto ls 235000km ja kedagi ei huvita .Hooldusraamat olemas hooldused tehtud,kord aastas kere kontrollitud jne.Varst lõpeb kuulutus ära siis 164000kellale ,hooldusraamat nahhui ja küll ostavad. ///

Mingi müstiline arusaam jah Eestis et 200tuh on see mingi piir millest auto rohkem ei tohiks olla sõitnud, tea vene ajast vist, kuigi isegi sõitsin mossega mille oli vist(pole päris 100% kindel kas kolmas õi neljas ring) 3 ring käsil ilma suuremate remontideta, ehk siis ca 370tuh võis olla. ja liikus küll. 500 tuh sõidavad enamus autodest, kui nende eest hoolitseda, kui hästi hoolitseda siis 700-800 tuh. nagu on näha taksode odokatel. kerijaid ei salli, aga kuna seda tehakse siis ei tohi odoka näidule üldse tähelepanu pöörata vaid autole korralik kontroll teha ja ostul lihtsalt korralik isend välja valida mitte loota et vähe sõitnud juu on korras.
nied legende on igasuguseid, mul tuttav tõi saksast omale audi100, oli ka vähe sõitnud mingi 220tuh vms, sõitis sellega 100000km, kui avastas kleepsu kuskilt et järgmine õlivahetus 540 tuh, muiudgi oli tüüp löödud aga auto oli tõesti super korras ja sõits aastaid teadmises ja ilma igasugu kahtlusetra et auto on sisuliselt 300000km vähem sõitnud, sõidab vist siiamaaani sellega.
18:16 14.03.2013
kpl (registreerimata)
Re: Kas keritud?
kas bmw pole mitte nii,et diisel ja bens on samas hinnas uuena.mingil hetkel oli nii.
18:41 14.03.2013
ikkaveel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
tuli veel üks vana lugu odomeetrinäiduga seoses, esiteks kui autosid müüa sai vanasti siis mina ei rõhunud mitte läbisõidule vaid odomeetri näidule sest siis sa ju tegelikult ei valeta, ja siis tuligi ostja ja mul kenasti keritud nagu peab 10a vana auto 165000 km ja nagu see asi käis, ja siis vana kes ostis peale tehingut küsis palju siin ausalt ees oli ja ma vastasin ka ausalt et eestisse jõudes mingi 430 000 aga masin oli väääga ilus ja korralik, siis vana ütleski et ta arvestanud sellega ja tema otsis autot, mitte rida seda mida mu tähtis raamat v odomeeter näitab.
diisli ja bensuka suhe ei pea ka olema alati nii et 10a vana auto on sellest ajast 9 kindlasti kogu aeg terved ööpäevad ainult ringi uhanud. ma ise ja paljud minu tuttavad ostavad tänapäevase diisli suuresti sõidumõnu ja mootori mõnusama väände pärast, mitte selleks et autos elada.
käisin hiljuti ühel naistuttaval abis uut Toyotat valimas ja ..... no ausalt ei suutnud talle otsa vaadata ja öelda, et Ok bensukas on odavama ja parem ka. diisliga on sõidumõnu oluliselt suurem, hiljem järelturu hind kindlasti kõrgem jne. ta maksiski rohkem ja võttis sama kerega diiselisendi ja ma usun et ta ei kahetse. Samas aastane läbisõit vb olla mingi 15000, a mis teha ei suuda mina kiita enam tänaseid bensiinimootoreid.
18:45 14.03.2013
psveeel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
bemmi 3.0 diisel on väääga hea mootor, olen seda proovinud nii 7nda kui X5 peal ja ei nurise, kui seda on korralikult hooldatud, siis 500 000 on veel suht ok läbisõit ning nende mootoritega saab suht iga teine diislivend ka hakkama, sest neid liigub ikka megapalju
19:15 14.03.2013
stammer (registreerimata)
Re: Kas keritud?
...muidugi firma kust ostsin oli usaldusväärne(tauf auto)...
19:34 14.03.2013
psveeel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
ega see ei tee müügikohta pahaks kui mõni loll sealt s...a auto ostab, alati on ju võimalus esindusse astuda ja muretu aastaid kestev innovaatiline dacia soetada näiteks....
20:13 14.03.2013
ts (registreerimata)
Re: Kas keritud?
To 8000 km mees

Mnt päring on olemas ja töötab ;-) 2€eest saab kätte kogu auto andmestiku ja ülevaatuse andmed (ka läbisõidu)

Ehk nüüd lähevad läbisõidud normaalsemateks...

Muuseas -nahkrool on võimalik väga kiirelt ära kulutada (nahkkindad, natuke diislit peale ja ongi olemas ) - sama käib ka nahkistmete kohta ( kui auto sisu ei hoia, siis saab kolme aastase linnasõiduga vabalt auto täielikuks küüniks muuta- olen kokku puutunud sellise juhtumiga)
20:52 14.03.2013
Berkk (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Vaadake Rootsi, neil võimalik kontrollida läbisõitu ja palju muud.

https://www21.vv.se/fordonsfraga/
https://www.carfax.se/

Olen nüüd 2 autot ostnud Rootsist. Siiis tea et läbisõit õige ja hooldused õigel ajal tehtud. Kaasas olid enamik remondifirmade arved ja tehtud tööd. Muidugi hindasin auto seisukorda, ja ega see näit väga väike ei olnud.
Ega see petmine enne ei lõppe kui võtame rootslastest eeskuju. Minumeelest on ju imelik kui autol pole kaasas ühegi arvet, ülevaatusakti ega silti hammasrihma vahetuse kohta. Neid ju tekib ikka, endal samamoodi, hea ju need kaasa panna.
Olen küsinud vin koode mida pole tulud, oli jutt et naine saadab kui koju jõuab, saamaani saadab. Ise olen enne müüki alati raha sisse pannud, hea müüa korras asja, ja siis ei usuta ka et ülevaatuselt läks ametlikult läbi. Ma pole kunagi ülevaatust ostnud, ei teagi kuidas seda teha. Täitsa haige ühiskond.
20:52 14.03.2013
veel. (registreerimata)
Re: Kas keritud?
//Tihti just vanemad ongi vähem sõitnud .Pean silmas euroopast tooduid.Aga omal hetkel müügis 2004 a diiselauto ls 235000km ja kedagi ei huvita .Hooldusraamat olemas hooldused tehtud,kord aastas kere kontrollitud jne.Varst lõpeb kuulutus ära siis 164000kellale ,hooldusraamat nahhui ja küll ostavad. //
Aga hinnale ka u.1000eur juurde!
20:58 14.03.2013
Berkk (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Lisaks veel et neid roole ja istmeid ei saa jälgida, see kasutajas kinni. Midagi saab küll järeldada aga teinekord lihtsalt üks väike äpardus ja kõik. Ja see kes on puhtusefriik, ei pruugi õli kunagi vahetada. Eks auto peab tervikuna ok olema. Sinna juurde kuulub ka õige läbisõit jne
20:59 14.03.2013
Väino56 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Ei ole see Rootsist auto toomine ka mingi imelugu enam. Iga teine automüüja on juba türklane vms ja otse omanikult auto ostmine on järjest keerulisem.
21:03 14.03.2013
mitte kunagi (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Ei aita siin ükski andmebaas ega hooldusraamat.Lihtsalt ostsin uue auto .2 õlivahetust tegin ise , siis odomeeter tagasi kolmas õlivahetus esinduses. Kolm aastat polnud ülevaatusele asja .Enne ülevaatust uuesti kell õigeks ja jälle kaks aastat mureta.Jne,jne. Kümme korda kella kerida ,sõltuvalt automargist kuni 500 .eur.Aga nüüd auto 120000 sõitnud ja igasugune ajalugu igasugustes andmebaasides laitmatu .Ja auto hind 10000eur-i kallim .No ostke ikka Eestis sõitnud kindla ajalooga autosi ,mitte Euroopast toodud ja 100 prossa kerituid.
21:05 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mina jälle arvan, et rooli ja istmete. Samuti pedaalide kulumine enamjaolt räägib ikka küll ühtteist autost ja selle ajaloost. Kui inimene ja ta sõiduk on ka puhas siis võib eeldada, et inimene on ka ise korrektne ja puhas ja teeb või laseb neid hooldusi ka autol teha õigeaegselt. See kel auto on sõnnikut maast laeni täis istmed polstrid plekke täis ega siis võib arvata, et ega see auto pole ka mingisugust tehnilist hooldust saanud. Mootoris õli heal juhul valatakse peale ja see vähemalt oma 5 aastat karteris autole "lisandväärtust" andmas.
21:09 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Pole neid kindla ajalooga autosid naljalt kusagilt võtta. Odomeetri näitu saab igalpool muuta. Just nimelt enne ülevaatust muudetakse odomeeter selliseks nagu vaja ja kui vaja esinduses ajalugu teha siis kolmas õlivahetus seal tehaksegi. Ajalugu missugune:)
21:12 14.03.2013
Pedaal001 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Pedaali kummid maksavad 5-10eur. Uus nahk roolile 60 eur.Aga auto jälle uus.
21:15 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mis uus nahk? Uut rooli ikka vaja. Muidugi neid kõiki võib vahetada ka aga siis võib autohind kordades kallimaks minna. Istmed saab ka ära vahetada ja uksehinged lingid jne pidurikettad mis iganes. Nimekiri millest järeldusi saab teha läheks lihtsalt liiga pikaks.
21:15 14.03.2013
Ajalugu12 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Aga see eest ajalugu ju oligi iroonia... .
Kui ei keri omanik kerib esindus peale liisingust auto tagasisaamist.Nei ju ka vaja müüa.
21:21 14.03.2013
- (registreerimata)
Re: Kas keritud?
autotootjatel oleks väga lihtne teha odoka võltsimine võimatuks, aga miskipärast pole seda siiani tehtud. kas pole mujal maailmas see nii suur probleem või on põhjused hoopis segasemad ja sügavamal kui arvata võiks.
21:29 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
See ei ole väga kindel kui lihtne või kui odav autotootjatel odomeetri võtsimine võimatuks teha on. Arvan, et küll leidub nupumehi kes panevad ikka odomeetrile sellised numbrid nagu kellegil parasjagu meeldib või vaja on.
21:29 14.03.2013
noor auto (registreerimata)
Re: Kas keritud?
100-150tuhat km või kuni viis aastat on reeglina ju tehasegasantii autodel. st hooldusajalugu peaks igal juhul olema nii väikese läbisõiduga autol. 15-20 aastastel sõidukitel pole jah mõtet "winnitada"
11/2007 ikka Eesti mõistes suht uus sõiduk, mis 90% tõenäosusega läheb liisingusse ja uus omanik tahab teada ajalugu, mis on täiesti normaalne.
kes kindad diidliga teeb on loll... kes nende kinnastega veel rooli peese keerab on eriti loll (pole kahtlustki et ka sellised on olemas)
21:35 14.03.2013
karvanejakole
Re: Kas keritud?
Ostes 10+a vana autot, siis tulebki lähtuda välimusest ja tehnilisest korrasolekust, sest nii vana autot üldjuhul esinduses ei hooldata. Mina mõtlesin siiski max 3-4a vana autot, kus läbisõidud varieeruvad 100 ja 400000 vahel. Sellise auto owstmisel on kindel ja kontrollitav hooldusajalugu kõige alus.
"Mitte kunagi" kirjutatud (ilmselt fantaseeritud) lugu eeldab juba autot ostes teadlikku petmisskeemi, millele reeglina uue auto raha omavad inimesed välja ei lähe. Nõus, et mõneaastast autot vaadates ainult läbisõitu ja hooldusraamatut ostes võid petta saada, kuid nende puudumisel on pettus juba ilmne.
21:40 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Ei ole neil 5-10 a ehk "uuamatel" ka erilist mõtet winnitada ja 100-150 tuh sõitnud autol jah üldjuhul hooldusraamat. Miski aga ei välista, et seda hooldust on tehtud nii, et 2 korda tehakse hooldust ja vahetatakse ise õli või kusagil nurgataga ja enne kolmandat õlivahetust mis tehakse siis esinduses, lastakse odomeeter mõnikümmend tuhat km tagasi. Nii, et igaüks kes vähegi mõtlemisvõimet omab peaks aru saama, et ka neid esinduse hooldusraamatuid ei maksaks ka eriti tõsiselt võtta:)
21:43 14.03.2013
mitte kunagi (registreerimata)
Re: Kas keritud?
50/50 jutt õige ,lihtsalt neid autosi on mitu ja viimased 3-aastat on andnud korraliku kokkuhoiu firmahoolduste pealt pluss jääkväärtus.Samuti kilometraas liisingu perioodil piiratud ja 5aasta jagu saab paari aastaga täis .Pole midagi parata selline on reaalsus.
21:50 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
2´pluss aastast autot ostes tuleb samamoodi lähtuda välimusest ja tehnilisest seisukorrast kui 10 pluss autode puhul. Hooldusraamatud võivad ka mõlemal olla aga need tihtipeale ei ütle mitte kui midagi ei uuemate ega mitte nii uute autode puhul. Võivad olla tõesed aga võivad ka mitte olla. Võidakse selle uuema ja hooldusraamatut omava sõidukiga ka 500000 tuhhi ja rohkem maha sõita ja hooldusraamatus kenasti kirjas, et aastas vaid paarkümmend tuhhi sõitnud ja käinud vaid esinduses hoolduses. Tegelikkus võib olla hoopis midagi muud. Pooled hooldused võibolla üldse tegemata ja odomeeter enne esindusse hooldusse minekut maha keritud sest nii on odavam ja garantii ka ei katke. Ei maksa neid hooldusraamatuid ja odomeetri näite ega vin koode eriti tõsiselt võtta.
22:04 14.03.2013
Siidiuss (registreerimata)
Re: Kas keritud?
to karvane ja kole. Selline "uus" auto mis 400000 tuhat maha sõitnud ma arvan ei ole enam uus ja targem vist selline suht suure läbisõiduga uus auto ostmata jätta ja osta mõni pisut vanem ja korralikum ning väiksema läbisõiduga. Ja mispärast uue auto raha omavad kodanikud peaksid hooldusraamatut ja vin koodi kontrollima. Kui on raha või kui ei ole raha siis vb ostetakse liisinguga ja seal pole midagi vaja uue auto ostul nagu kontrollida. Või on uue auto raha omavatel inimestel ka oht petta saada, et kontrollitakse ka uusi autosid juba salongis, et mitte petta saada või nö liimile minna?
22:58 14.03.2013
B (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Muideks selline rool sellise läbisõidu juures on täiesti võimalik, kui kasutada sõitmisel nahkkindaid. Kuna nahkkinnastel on juba aastaid olnud kindel osa minu garderoobis, kasutan ma neid septembri lõpust mai alguseni, seega pole mingi probleem pidevalt linnas rooli keerates ca 50000km-ga rool nõnda ära kulutada.
23:05 14.03.2013
Nõnnatviisi (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mul pole isegi nahkkindaid tarvis. Olen nii proff, et hoian roolist ühe näpuga tavaliselt kui sõidan. Mitte nii nagu mõni, et kramplikult kahe käega roolist kinni ja silutakse ja nühitakse ka seda siis nii kuis jõutakse mille tulemusel on varsti rool sile nagu pulli nina mis hiljem ei seisagi pihus ilma, et ei hoiaks kahe käega kramplikult kinni! ühe sõrmega roolimisel on ka see pluss, et rool ei kulu ka inetult ära.
23:30 14.03.2013
... (registreerimata)
Re: Kas keritud?
ainult lammas hoiab rooli ühe näpuga, proff kahe käega...
00:28 15.03.2013
mina mina (registreerimata)
Re: Kas keritud?
To:keri

Oled ikka lammas küll:)
Tauf Auto ei ole kindlalt usaldusväärne-pätikari ja seda väidan omast kogemusest.
Tauf on kindlasti firma kust mina autot ei osta!!!Ega soovita ka sõbral osta.Päris mitu tuttavat on jätnud minu kommentaari peale Taufis kauba tegemata.
08:35 15.03.2013
PS (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Äkki räägid Tauf- Auto kohta lähemalt? Mis probleemid on esinenud? Igaljuhul nii omapärast ja ülbet müügimeest nagu Steven nägid minu silmad küll esimest korda!
08:37 15.03.2013
ikka keritud...... (registreerimata)
Re: Kas keritud?
tagasi teemasse. Selle bemmi odomeeter on keritud. Uutel selle klassi autodel ei ole näit kirjas kujul 058000 vaid kujul 58000 (ehk, et esindusest uue autoga välja sõites ei ole sul näiduks mitte 000005 vaid 5 vms). Ma olen kuulnud, et kerides pidi saama näidud nullida aga mitte kustutada, pead ei anna, kas ka praegu 2013 aastal see tõsi aga mingi aeg tagasi oli nii küll.
Selle "mitte kunagi" kommentaari peale - sa oled ikka eriline lammas, kui lähed ja ostad uue auto ning hakkad seda ise hooldama - esinduses tuleb see ju välja. Mina olen oma autod enamuses uuena ostnud ja mind ei huvita üldse, mis see odomeeter näitab, kui liising lõppeb ja vana auto jälle uue vastu vahetan. Tegelt ka, milleks sellise jamaga tegeleda?
Ka pole ma kordagi (no viimased 10 aastat, kui olen uusi autosid omanud) laksnud esinduses oma hooldusraamatusse midagi kirjutada - kõik andmed ju neil arvutis olemas.
08:41 15.03.2013
roland22222 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Ei tea,mul naise auto rool samasugune ja 40 tkm kella peal.
Aga seal minu arust syy kinnastega sõidul.
08:43 15.03.2013
looder23 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
...ja jätnud hea auto ostmata? muidugi kui ostetakse müügimehe head juttu ja usaldatakse "sõpra", aga et teha enne autole ostueelne kontroll, see on ju mõeldamatu. siin on praegu täpselt 50/50. üks sai sealt hea diili ja teine mitte. see siis kui suur % nende autode läbimüügist?
me ei tea isegi seda, kas üks sai kõikide kehvade autode seast juhuslikult hea auto või sai teine heade autode seast juhuslikult selle ühe kehva auto.
p.s. ei ole mitte ühegi müügiplatsi müügimees, aga jäin lihtsalt mõtlema.
09:14 15.03.2013
karvanejakole
Re: Kas keritud?
Siidiuss, sõnade kokkuveerimine ja jutu läbilugemine sisust aru saades ei ole samad asjad! Kas mõni on lihtsalt loll või proovib intriige üles tõmmata? Ei rääkinud 400000 sõitnud auto ostmisest, vaid et ka selliseid võib leida. Loomulikult tuleb seisukorda osta, kuid kõik algab ikkagi sellest, kas hooldusraamat on või mitte.
Proovin siis puust ja punaseks, et kõik aru saaksid.
Minu autode vaatamise loogika on siiani olnud selline:
1. Vaatan max 3a vanu hooldusraamatuga autosid, mille ls kirjade järgi on max 180000. Kui hooldusraamatut ei ole, siis rohkem ei vaata, sest kõikidel uutel autodel on need olnud ja selle puudumine viitab pettusele. VIN-koodi järgi proovin leida andmeid auto ajaloost.
2. Olles leidnud mõne sellele kriteeriumile vastava auto, lähen kohale, teen proovisõidu ja vaatan auto oma silmaga üle.
3. Kui nüüd tundub, et kõik OK, lähen autoga esindusse põhjalikku kontrolli.
Kui nüüd ka kellelgi veel mingeid lolle arusaamatuid küsimusi tekib, siis minge kooli!
09:36 15.03.2013
jessas! (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Enamustel uuetel autodel Te ei leia enam hooldusraamatut- asi juba elektrooniliselt kuskil andmebaasis.

Rooli kulumine: Ostsin kasut auto rekkamehe käest, rool kulunud kella 7-8 vahel.
Panin uue nahkkatte ja peale 15 tuhhi rool samuti sealt kulunud...

Miks? sest kasutan vasakut kätt rooli keeramiseks, kohapeal ja järsemad pöörded ainult vasaku käe peopesa alumise osaga
14:11 15.03.2013
n. (registreerimata)
Re: Kas keritud?
mul on isa selline kes armastab rooli käes libistada. näiteks kui pöörab siis peale pööret laseb roolil libiseda käes otseks tagasi. sellise teguviisiga on ta oma u.110 000km sõitnud auto rooli nii ära kulutanud, et peaks mitusada juurde kerima. aga see bemm ju nii uus, et selle ajalugu peaks saama esindusest küll kätte.
14:41 15.03.2013
VVV1
Re: Kas keritud?
Kui auto on Eesti taustaga pole kuigi raske kontrollida, mis läbisõiduga on auto ülevaatusi läbinud. Kui on väljamaataustaga on ta 99,9% keritud spidomeetriga.
Üldiselt suht vähe võimalik, et selline auto on ostetud selleks, et sellega alla 10 ooo km aastas sõita. Kui on Eesti tasutaga võib see aga suht tõenäoline olla, oleneb kes seda autot on enne omanud.
Naturaalnahast kattega roolil ja käigukanginuppudel pole selles midagi imelikku, kui need ilma hoolduseta ja pidevalt mustade ja higiste kätega sõites juba paarikümne tuhande km läbisõiduga kuluma hakkavad.

Muudetud 15.3.13 14:43

14:46 15.03.2013
miseepuutub (registreerimata)
Re: Kas keritud?
asjasse kui on v ei ole keritud ma ei saa aru, kui oled nii loll, et autost ettekujutuse saamiseks on vaja ainult hooldusraamatut ja odomeetrinäitu, siis palun korjake raha ja vutt-vutt uut autot soetama, sest ega muidu ei saa ju ausat ja head kaupa. tean inimest kes sõidab aastas küll vähe aga selle eest ainult mööda viletsaid teid ja külma moootoriga, on see siis nii jube hea variant w
15:41 15.03.2013
Nalja kah. (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mees leidis ostetud autost miski paberi sakslasest vana omaniku andmetega. Helistas ja täpselt kümnesse. Sakslane imestas kui vähe ta auto müües sõitnud oli (280000 km. vähem) raamatukeses kõik ilusti "ausalt" kirjas! Serviseraamatu teeb igas riigis printerit omav koolipoiss järgi.
20:02 15.03.2013
põhiharidusonpiisav (registreerimata)
Re: Kas keritud?
To ikkaveel:
Kas sul on põhiharidus?
Kui ma niivõrd uut autot ostan, siis on suur vahe kas on keritud või ei ole. Keegi ütles õigesti, et scorpade ning passatite(>2000 a) puhul vaata hetkeolukorda, kuid on suur vahe kas auto on sõitnud 50000 km või 300 000 km. Üks on praktiliselt uus. Siin ongi vahe, et kui see auto on läbinud 50 000 km , siis võib üsna kindel olla, et auto on tehniliselt korras. Kui aga auto on läbinud 200 000, (spidomeetril aga 50 000 km) siis on autol juba vaja kuluosi vahetada ning ei ole ka kindel õlivahetustes. Ja kõigele lisaks, kui sul on valida: KAKS AUTOT, MÕLEMAD 50 000 KM LÄBINUD( ÜKS KERITUD NING TEGELIK LÄBISÕIT 300 000 KM) NING SEE, MILLEL KERITUD SPIDOMEETER, ON SAMUTI TEHNILISELT KORRAS AUTO. SAMUTI VÕIB KINDEL OLLA, ET ÕIGE 50 000 KM LÄBISÕIDUGA AUTO ON TÄIESTI KORRAS. MILLISE AUTO OSTAD, KUI NEED ON SAMA HINNAGA. Sina võta ikka see 300 000 läbinud, sest sa ei osta juu läbisõitu ning sind see ei huvita.
10:07 16.03.2013
ikkaveel (registreerimata)
Re: Kas keritud?
haridust ja kogemust autodega oman piisavalt, aga eelmise jutt on natuke liiga seinast seina. ma räägin siin autodest, mis on tulnud eiteakustkohast ja eitamisajalooga, siis tuleb vaadata hetkeolukorda mitte odokat. on loomulik, et kindla ajalooga autot on parem osta ja on ka loomulik, et 50 000 ls autol veel palju vastupidavaid originaalosi küljes, aga see ei ole peamine alati saad sa aru. omasin hiljuti uut nissan kaubikut ja mõlemas 30 0000 ja 60 000 hoolduses vahetati hunnik asju esisillas, 30 000 kukkus sumpa alt ära jne. müüa sai asi maha ca 100 000 ls ja ajalugu kõik olemas. tahan lihtsalt seda öelda et mida aeg edasi seda kehvem on koostekvaliteet ja osade vastupidavus, siis pole ju mõtet ajada taga väikest ls vaid seda mis olukorras auto on.
12:15 16.03.2013
m00nakas (registreerimata)
Re: Kas keritud?
MInul ka negatiivne kogemus Tauf-autoga. Ostsin sealt kasutatud auto. Palusin ka auto alt üle vaadata, et teada, mida tuleks esimeses järjekorras teha. Kõik oli väidetavalt korras. Järgmisel päeval teenindusse viies läks esisild suures osas välja vahetamisele kuna oli avariiohtlikus seisukorras.

Muudetud 18.3.13 09:04

12:42 16.03.2013
VändaVeelix (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Olen isegi jätnud Taufist ühe auto ostmata kuna jutt ja pilt ei läinud kokku.
12:58 16.03.2013
205d (registreerimata)
Re: Kas keritud?
300000-400000 läbisõitnud auto on ikkagi väsinud , rääkige mida tahate. Ise ei ostaks elus sellise läbisõiduga autot teadlikult, kahjuks tänu kerijatele ei saa kunagi kindel olla tegelikus läbisõidus. Pigem maksta rohkem, aga kindla hooldusajalooga auto max 150000 km läbisõiduga, üle selle hakkab magus aeg juba läbi saama ja ees ootavad väga kulukad remondid.
14:42 16.03.2013
kpl (registreerimata)
Re: Kas keritud?
mõni siin mainib,et hooldusraamatut tehakse järgi ja see kasutu.aga see on ju kontrollitav kas on võlts või õige.99,9 prossa toodud autodest on keritud,seda ma ka ei usu.
14:45 16.03.2013
Kärss
Re: Kas keritud?
Kerimise/kulumise osas tegin siia foorumisse kunagi ka piltidega teema:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=90386

Aga 205d sugused ongi vist autoärikad või siis lihtsalt trööpavad väga julmalt oma autosid, kui 300-400tkm juba väsinud välja näeb. Seal teemas on ju näha reaalsed pildid neist 300-400tkm sõitnud autodest, ei ole istmetel mingit kulumist veel, rool on enamikel (mitte küll kõigil) autodel selle aja peale veel kare jne. Siin näide sõbra käest ostetud Seatist, ostes oli 458tkm kellal, müües oluliselt rohkem:
Juhiiste, istmekatteid kasutatud pole http://img8.auto24.ee/auto24/forum/560/462/12740462.jpg
Rool, täiesti originaal http://img8.auto24.ee/auto24/forum/560/466/12740466.jpg

Sarnased näiteid võiks tuua ikka väga palju eeldusel, et autod on toodud ise välismaalt otse esimeselt-teiselt omanikult, mitte kusagilt türklaste müügiplatsilt. Kahjuks oma üle miljoni ls-ga diislid ostsin 90ndatel, autodest on küll pilte palju, aga filmirullifotograafia ajastul ei teinud spetsiaalseid pilte salongist ja hooldusajaloost. Naine sõidab hetkel 630tkm ls-ga bensuautoga (meie peres viimased 260tkm, kalleim remont selle aja sees on esiklaas, ülejäänud kulud pole isegi mitte mainimistväärt), ma ise vaheldumisi ka seal teemas näidatud 330tkm sõitnud diiselmaasturiga ja ühe sama ls-ga sportlikuma bensuautoga, väsimust võib märgata pigem siin mõne kommentaarija juures.

Kordaks siin hea meelega qp tabavaid sõnu, et "ei jõua te kunagi miljonini, kui iga kolme aasta tagant jälle maha kerite."

Teemaks oleva auto kohta - nahkrooli puhul on tõesti raske hinnaga rooli kulumise järgi auto vanust. Aga lisaks istmenahale tahab hoolt (puhastamist-kreemitamist) ka roolinahk, mida ei tee eriti keegi. Lisaks rikutakse palju roole ära sõrmustega. Mõistlik oleks vaadata autot kui tervikut, mitte keskenduda mõne üksiku detaili kulumise tagamaadele, kuna petmishuvi korral poleks just raske/kallis seda üksikut detaili või kasvõi tervet salongisisu romulast korralikuma vastu vahetada.
16:11 16.03.2013
master123 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
müüsin hiljaaegu renault masterit 2,5 diisel ja 6 aastaga sõitnud ühes firmas korraliselt ja korralikult hooldatuna 450 000 ja müüa oli suht võimatu, sest kõik irisesid läbisõidu kallal, kuigi masin oli nii seest kui väljast väga korralik ja viimasel talvel käivitus ka üle 30 kraadiga eeskujulikult. kerima ma ei hakanud põhimõtteliselt sest tahtsin seekord aus olla. isegi oma tuttav inimene tõi saksast sama aasta bussi ls 210 000 ja siis ladus sinna hunniku plekki sisse ja kirus et miks ta küll minu oma ei võtnud, kus ajapikku kõik oli juba üle käidud ja vahetatud. lõpuks leidus üks inimene kes otsis autot mitte odomeetri näitu ja ostis asja ära, on väga rahul.
aga oma jutuga tahan sinna jõuda, et turg ise paneb kerima ja valetama, sest ju siis saab ostja rahulikult magada kui kõigil autodel olenemata aastaarvust on kuskil 173 400 odomeetril
17:20 16.03.2013
Alexander123 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Müüsin kaks kuud oma 2006 a Golfi ls.206000km .Selle aja jooksul vist kaks helistajat kes tahtsid poole hinnaga osta. Lõpuks teiste soovitusel sai keritud 196000-le ja kahe päevaga müüdud .Seejuures jäi serviseraamat puutumata kuna vahepeal polnud hooldust ega sissekandeid.
17:57 16.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
to 205d

oled sa sõitnud mõne autoga (teadlikult) mis 400tuh+ läbisõiduga?
Sedasi need legendid tekivad autodest mis 200tuhandest kilomeetrist alates rimakad on, enamus neist 200 tuhat sõitnud autodest on umbes 500-800 tuh kilomeetrit ees ja siis räägitakse, et ei-ei üle 200 sõitnud auto vajab juba remonti ja ma ei tea mida.

400tuh+ läbisõiduga autod on oma parimas eas, kus tavaliselt veel 200-400 tuh ees ootab(ilma suurema remondita, remondi järgselt enamgi.
Ja ära räägi neist eesti 300tuh+ autodest millega sõitnud oled, vaid ikka nendest mil tõesti 500;600;700 tuh ja enam km näidikul, ma olen sõitnud umbes paarikümnega kus odomeetril enam, kui 700tuh km, ja autod usu või ära usu aga nagu uued on olnud, ei kolise, ei suitse, sisu korras jne.
18:44 16.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
lisada veel, et Soomes 600+tuh km ga autot müügil ca 200, siis eestis vaid mõned.
Soomes 400tuh+ autosid müügil oma 2500, eestis mingi 20 vast:)

Arvake ise palju Eestis olevad autod tegelikult sõitnud on, eks Soomes olevaid autosid on ka keritud, paljud ca 400-600 tuh sõitnutest on ikka väga kenad isendid, nagu uued autod võrreldes meie alla 200tuh sõitnutega ;)

Aga ostke pealegi hooldusraamatu ja teab millise "esinduse" ajalooga neid "vähe sõitnuid" Eestist:)

19:18 16.03.2013
master123 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
vaatan ja imestan kui palju krdi diskussiooni tekitab see kerimise teema ja olgugi et see ei ole ei eile ega üleeile avastatud asi. kisatakse et on pettus ja on valetamine, isegi pealtnägija saade oli sellest. kapitalism on üldse ju pettus kui sügavamale minna asjaga. olen ise aastaid olnud seotud autondusega ja seda hülge möla läbisõidu ja eelmise omaniku kiitmise kohta võtan kui kaasprodukti antud protsessi juures, hindad ju tegelikult reaalset asja siin ja praegu ja mitte dokumente ja hooldusraamatuid. tänane eestlane on vist nii mugavaks ja lolliks muutunud et ennem naisevõttu on ta ka sada korda läbi guugeldanud ja siis läbi feisbuuki ka paar korda k...nud, ennem kui reaalselt asjaks läheb.
kuni pole mingeid väga olulisi uuendusi tehtud on ikkagi olemas kriteeriumid, mis on määravad - kere ja selle visuaalne seisukord, mootor ja selle käitumine ja hääl, proovisõit ja niginad nagina kolinad ja muidugi hind millest jõud üle käib. kui ka on palju sõitnud isend mis see siis loeb nii väga kui vead on likvideeritud ja auto on ühes tükis. aga inimene ostab fassaadi ja las ta siis saab selle ulmelise alla 200 000 auto ja edu
19:44 16.03.2013
to PS (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Tauf Autos tõesti see müügimees peletab ostjad eemale oma suhtumisega klientidesse.
23:17 16.03.2013
205d (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Mu arvamus kehtis kuni ca 5 a autode kohta, mida võiks liisingusse võta . Ma ei näe mõtet niivõrd uut autot osta, mis on juba 300-400 tuhat saksamaal läbi uhanud ja teie jutu järgi väidetavalt igati heas korras on, aga tegelikult on vaid aja küsimus, mil suuremat sorti ahelreaktsioon kapoti all toimuma hakkab. Ma nõustun , et mootoriplokk ise võib ilma kap remondita isegi 800 tuhat või isegi miljoni läbi sõita, aga turbo, pihustid , kahemassilised hoorattad, automaatkastid lendavad ikka tunduvalt varem ja ma pakun, et just kuskil seal 350 kandis hakkavad need probleemid endast juba märku andma.
09:09 17.03.2013
To 205d (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Pakun, et 350.000km jooksul on kahemassilised hoorattad uuematel diislitel juba vähemalt ühel või isegi kahel korral vahetatud.
10:14 17.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Jällegi + põhineb see arvamus millel? Legendi võimendavad need 100-200tuh sõitnud autodega juhtumised.
Müüsin just diisli, millel ees 450 tuh km, väikeauto (väikese diisliga), algusest peale enda peres. Polnud neist vahetatud ühtegi mainitut, isegi pihusteid mitte(!?) ja tõenäoliselt ei pea ka uus omanik niipea midagi vahetama, auto sõitis super hästi.
Kuskohast sa võtad kõike seda tarkust et 300tuh alates on vaid aja küsimus kui midagi toimuma hakkab, küsin veel et mitme autoga sa oled sõitnud mil on 600-700tuh +km odokal, mitte 300tuh(mis tegelikult600tuh), mis väidetavalt laguneb(s) nagu kirjeldad?

Ja seda ka et mis vahet on osta heas korras keritud 150 tuh sõitnud saksast toodud auto hooldusraamatuga, mille tegelik läbisõit on 400-450 tuh, või siis osta heas korras auto mille läbisõit on võibolla odo järgi 350-450 tuh?
Ma ütlen sulle et vahet pole mingisugust, ühel juhul saame targemaks et selle 150 tuhisel ca 300 pealt on ahelreaktsioon kapoti alla tulemas:)

Mitu turbot ja kahemassilist hooratast siis autodel on, et neid autol mitmuses minema kohe hakkab 300+ autol minema hakkab?
Eile just oli naabriga jutuks, et tal autol 660 tuh ees ja auto algusest peale nende peres, aga tipptopp korras ja arutles siis et et tahaks uuemat mudelt aga muidu auto nii heas korras et laseb vist veel vanema mudeliga edasi, turbo originaal, hooratas originaal, pihustid on vast jah korra vahetatud, aut kast ka originaal ja auto 90 lõpust pärineb, ehk pole ka see vana hea W124, või W123, mida igiliikuriteks tituleeritakse.

Veelkord: unusta ära et 300tuh ja enam auto juba mingi rimakas on kus mingheid (ahelrekatsioone oodata), see on tugev keskiga autole, kus julgelt samapalju veel ees ootab, eriti kou korrektselt hoolusele või ka vajalikule remondile tähelepanu pööratakse, mitte üle jala ei lasta.
10:49 17.03.2013
stammer (registreerimata)
Re: Kas keritud?
viimasele: mis aasta diisel see oli?

Alates 2000 on ikka enamus autosid 300 tuhande pealt vägagi remontinõudvad. Mõne jaoks on 300 tuhat juba manalateele minek.
11:10 17.03.2013
katsetaj a (registreerimata)
Re: Kas keritud?
2003 oli see, mis nii pool aastat tagasi müüki läks(450tuh/km), enda auto mille müüsin kuu tagasi oli 300 tuh samuti ei vajanud remonti(diisel), naabri auto on kas 2001, või 2002, on olnud selline töö-matka auto, ehk ostis oma tööauto endale mõni aasta tagasi.

Mis autodel see 300 tuh manalateele minek küll on, ma ei tea küll ühtegi sellist(kui mitte rääkida mingitest sportautodest ja erimootoritest(vankel))
13:35 17.03.2013
Marten12345 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Muidugi on keritud, vaata aasta nr ja rooli seisukorda, auto näeb seest korralikult kulutatud-pleekinud välja. Kuskil 100 tuhat on kustutatud kindlasti...
19:55 17.03.2013
Kärss
Re: Kas keritud?
Ma lisaksin katsetaja jutule, et sama põlvkonna diisel praegu peres 410tkm, samuti pihustid-pump-turbo on originaalid, kahemassiline hooratas samuti, aga selle puhul tõesti ei looda, et teist samapalju veel sõita saab:). Minu antud lingil oleva Audiga sama lugu, 600tkm sõitnud turbo isegi ei leemendanud veel, aga samas pole vast ka palju autosid, mida on uuest peast hooldatud ivake sagedaminigi kui tehas ette on näinud.
Ma samas mõistan ka skeptikuid, kuna diislitest jõuavad vabal turul (mitte sõprade-sugulasteringis) müüki eelkõige just need, mida on keritud, hooldatud kehvalt, peetud nii koonerdades kui võimalik vms.
10:55 25.11.2019
bestestinvest
Re: Kas keritud?
22:21 10.04.2021
Sibul87 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
https://m.auto24.ee/3502957

09.2020 oli antud masina ls 480.... th km
11:02 11.04.2021
To Sibul (registreerimata)
Re: Kas keritud?
See ju poole odavam hind. Õige hind oleks ca 11000, kui poleks keritud ja ls alla 300t
11:28 11.04.2021
Sibul87 (registreerimata)
Re: Kas keritud?
Muidugi 300 th ja vastav hind muudab kõike
Auto on siis vähem kulunud ja ei taha investeerimist saada
Pigem asi nagu põhi mõttes.
Ilmselt mõni mees ostabki ta ära ja onn õnnelik ja sillas, et jube odavalt sain ja ls väike

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.