Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: SAAB 9-3 1.9 110KW DIISEL

20:21 14.01.2014
joel1983
Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Tere,kas tegu õnnestunud mootoriga?
20:44 14.01.2014
ventilaator_ (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Kui mõtled 2 generatsiooni aparaati (2002 ja uuemaid) siis Z19DTH on Fiati diisel. Sama mootorit on ka Opelitel kasutatud.

Ma usun, et Astra/Vectra mehed oskavad rohkem pajatada kuna neid on rohkem liikvel.
21:04 14.01.2014
VectraOmanik (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Kui hooldustest kinni peetud korralikult (ennem 2007 aastat 15 000 km või kord aastas, peale 2007 aastat 30 000 km) siis kestab väga hästi. Endal veerand miljonit sõitnud ning ei köhi ega ähi. Jälgida tuleks EGR klappi (kaua seisnutel jääb kinni), kannatab puhastada aga mõtekam välja vahetada. Kui palju lühikesi otsi, siis võib tahta tihti filtrit puhastada aga see kõikide diislite mure. Soovitan kindlasti automaat isendit. Uskumatu kui see ka pole, automaat manuaalist pommikindlam. Manuaalil probleeme hooratta ning siduriga.

Mootoril tõmmet jätkub ning maanteel olen saanud rekka varjus ning kõik el. seadmed väljas 3,7 liitrit sajale 20 km lõigul. Hetkel 6000 km keskmine (linn 80 maantee 20) 8,9 sajale ning ei hellita.
21:45 14.01.2014
kpl (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
manuaal ikka lollikindlam ja märgatavalt ökom.hooratta probleem on kinni omanikus,mitte autos.
21:52 14.01.2014
yksikhunt (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
8,9l/ 100? palju pole väikse auto kohta?
22:13 14.01.2014
VectraOmanik (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Vecta viis meetrit pikk ja tyhimass yle 1500. Ei ytleks et väike :) manuaakil ennem 150 000 km hooratas läbi. Kuidas saad kindel olla, et sakslane hoidis oma hooratast.
22:16 14.01.2014
VectaOmanik (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Saan nyyd sõimu kindlasti aga elus kõik autod olnud opelid. Üks saab eksis ka ära kunagi aga sinne ei jõudnud enam kütet valada (Aero). 1.9 tean enam vähem kõike. Umbes 100 000 kahe 1,9 liitrisega maha sõitnud. Kui hoida kwstab väga hästi see mootor.
22:33 14.01.2014
ventilaator_ (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Täpsustan Vectra C mõõtmeid. Päris nii ei ole, et 5 meetrit pikk. Juba 100mm pikkust on autonduses päris märkimisväärne vahe mida niisama tähele panemata ei jäta.

Pikkus:
Sedaan/Luukpära: 4611 mm
Universaal: 4839 mm

Tühimass alates: 1393 kg. Diiselmootoritega autod on raskemad. Palju sõltub ka varustusest.
22:33 14.01.2014
saabsaabsaab (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Tegemist on hea ja ökonoomse autoga. Olen ise sõitnud pea kaks aastat, 2005 1,9 td vector atm kastiga, ja on ikka väga ökonoomne ja piisavalt äkiline ning vastupidav. Soovitan!ps: minu oma varsti saadaval :) kuna silmapiiril uus 9-5 :D
07:53 15.01.2014
VectraOmanik (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Vectra/9-3 jagavad palju ühiseid detaile. Olen ka ise asendanud esisillas paar asja Saabi omaga sest oli odavam osta. Mis aga sama pole, on elektrisüsteem. 9-3 mingid ajud/andurid juhi istme alla kehasti kaitstud ning kui vett saab annab saba.

Muudetud 15.1.14 08:31

10:29 15.01.2014
op (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
kas see mootor ketiga või rihmaga?
10:47 15.01.2014
Per Astra (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
See on rihmaga mootor, vahetusvälp 150 000 km. Meie kolme mootori kogemus on väga positiivne. SAAB-i kütusekulu on juba manuaalis liitri võrra kõrgem kui Opelil , ei tea millest. Soovitan ka automaati, seal kasutatakse jaapani kaste.Jutt käib SAAB 9-3- st, mis on kasutatud peast kallim kui 9-5. Keskmine küttekulu jäi Opelil sinna 5,8 kanti.
10:56 20.06.2018
melkz
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Manuaali järgi on rihma vahetusvälp siiski 120 000 (või 8 a), mitte 150 000 km.
19:15 24.07.2018
oopeliants (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Kas roostet ka saabil saab näha?
18:44 11.07.2019
Elkson (registreerimata)
Re: Saab 9-3 1.9 110kw diisel
Tsingitud kere ja paks plekk - rooste väga ei kimbuta. Oli vist ka 10a garantii kerel. Eks kui killustikuga värv viga saab, siis kunagi sealt rooste ka arenema hakkab, aga tõenäoliselt enne saab auto muul põhjusel otsa.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.