Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: VOLKSWAGEN E-UP- MÕTETU MÜÜK EESTIS

11:14 20.06.2014
reio72
Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Milleks küll see auto Eesti turule toodi, kui tema laadimisotsik ei ole Jaapani süsteemis- seega Eesti kiirlaadimistanklates teda laadida ei saa- vaid kodus 220 V pistikust.
Hakkasin juba antud isendi vastu huvi tundma- õnneks selgus see "pisiasi", mis ei võimaldaks kodust eemale sõitu, sest laadida kuskil ei saa- täiesti absurdne olukord.

Samas annab Möller oma hinnakirjas- Kaablid 230 V vahelduvpingega laadimiseks kodumajapidamises (2,3 kW, 10 A) ja avalikus laadimispunktis (3,6 kW, 16 A)

http://www.volkswagen.ee/content/medialib/vwd4/ee/pdf/e-up-p
df/_jcr_content/renditions/rendition.file/e-up_20-05-2014_ee
.pdf


11:59 20.06.2014
asdfg23213123 (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
kas elmo toetab 50% selle auto puhul? ehk siis u 13000.- maksab?
12:12 20.06.2014
PS (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Toetust saab küll.

Ka teine eurooplane, e. BMW vale pistikuga. Aga jaamad tehakse mingi aeg ümber, et ka eurooplane laadida saaks.
12:17 20.06.2014
reio72
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
ELMO toetus kehtib, saaks juba 12500-ga kätte. Kõik oleks ok, aga kodunt kaugemale sõita ikkagi ei saaks või siis hädaga tööle ja tagasi- talvel saaks töö juures ka ehk keegi laadida.

Sõiduulatused on külmaga ikka väga väikesed.
Keegi taanlane on testinud 2,5 C juures

https://www.youtube.com/watch?v=hthTbAYOF14

https://www.youtube.com/watch?v=X7ljmA23mEA

Ma kardan, et -25 C sellega üle 30-40 km ei sõida või kui siis- vaid jäätunud akendega ja külma salongiga.

Auto ise muidugi väga kenake, paraku ikkagi mõeldud Lääne-Euroopale.

Ma imestan, et müügimehed seda "vähetähtsat nüanssi" Sulle ei ütle.
Hea üllatus on inimesele, kes teemat vähe uurinud- ostab auto ära ja esimeses jaamas saab "toreda üllatuse" osaliseks.

Sama asi oli ka upi prooviautoga- 1.0 bensiinimootor- millel suur logo auto küljel ( veebruari kuus)- 79 g CO. Keegi aga ei ütle seda, et see auto on hoopis surugaasil sõitev, mida Eestis jällegi ei müüda. Milleks reklaamida toodet, mida tegelikkuses osta ei saa.

Muudetud 20.6.14 12:27

13:06 20.06.2014
sitrus* (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Unusta ära see elektriauto.Tolmu pühkimiseks võid koju osta.
13:50 20.06.2014
. (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Surugaasi ehk GNG tanklad on Eestis täiesti olemas.
13:53 20.06.2014
reio72
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Tanklad võivad olla, aga surugaasil Uppi eestis ei müüda.
23:36 20.06.2014
breaking bad (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Arvan,et pistikuga ei tohiks ikka probleemi olla.küllap sakslased pakuvad lisaraha eest female/male vahetükki,millega ühendada meie laadimisjaamade võrku.Maaletooja ei saa ju ometi nii rumal olla ,et promoda meil autot,millega sõita ei saa.
11:13 21.06.2014
vw-kiirlaadimiskaabe l.. (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
see kaabel on Eestis müüdava autoga kaasas.
saab/võib ühendada kiirlaadija vasakpoolsesse pessa (32A 400V).
11:58 21.06.2014
vdX (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Vasakpoolne pesa pole siiski kiirlaadija vaid pigem pisut kiirem tavalisest kodupistikust - sealt täislaadimine võtab Up´il u 3-4h ehk kokkuvõttes saab kasutada aga kui teisest pistikust saab 80% umbes paarikümne minutiga siis ... samas vist lubati, et paari aasta jooksul tulevad ka need europistikud kiirlaadijatesse (kui on kannatust oodata ;)
13:35 21.06.2014
to reio (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
teslat ka ei müüda eestis... ega eesti ei ole ainuke koht kus autosid osta.
11:16 24.06.2014
elmo kasutaja (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Eesti kiirlaadijate väljundid:

*CHAdeMO standardile vastav alalisvoolu kiirlaadija nimivõimsusega 50kW (kuni 500V ja 120A ,tegelikult 390V ja ca 85A-110A. nb! peale 61% aku täitumist langeb 65A-16A peale, minu kogemus näitab ,et Leafi laeb kiirlaadija tegelikult alguses 40kW/h )
*Vahelduvvoolu laadimispistikupesa Type 2 (nn Mennekes pistikule) nimivõimsusega 22kW (400V ja 32A) (see juhe on VW-ga tasuta kaasas, kuigi juhtmel on kirjas- kuni 16A)
12:35 24.06.2014
Siiiidiuss (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Elektriauto mõttetu tolmuimeja, ja triikraud kõik ühes. Ainuke häda, et sõita nendega normaalselt ei saa. Oleks trolliliinegi rohkem siis saaks natuke sõita sest juhe koguaeg küljes. Muidu sõita ei sada sest aku tühi enamus ajast.
19:42 05.08.2014
ordi123
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Olen sõitnud e-up iga .Väga mõnus pill ja kiirendus hea.Aku laetud 100%. 40km mnt.sõitu ja 40 km linnas.Keskmiseks kuluks sain 9,5kwh.Kompuuter näitas veel 87 km sõitu.
20:15 05.08.2014
Mahno3 (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Tehke auto, mis maksaks mõistlikku raha, ei näeks välja nagu pedemajakas ja omaks läbisõitu ühe laadimisega 200km talvel külmaga, suurusega golf või suurem ja ma loobun diislist :)
20:32 22.08.2014
HMLM
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
e golf tuleb kohe varsti müüki ja sõidab rohkem kilomeetreid ka :P
12:48 13.06.2019
ee-vee (registreerimata)
Re: Volkswagen E-UP- mõtetu müük Eestis
Kas keegi oskab öelda, kuidas töötab e-upi salongi eelsoojendus/jahutus? On selleks mingi pult või äpp? Kas juhe peab seinas olema, et eelsoojendust kasutada? Aitäh!

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.