Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: OPEL INSIGNIA KÄIGUKAST

19:58 30.10.2014
Karli87
Opel Insignia käigukast
tere!

Autoks on Opel insignia 2,0tdi 96kw, 2010, automaat, ls 158000

Probleem siis selline, et külmalt töötab kast väga ilusti, aga kui auto juba natuke sõitnud on siis, hakkab käiguvahetus jõnksuma. Eriti üleminekul teiselt kolmandale, neljandalt kolmandale ja kolmandalt teisele, käivad jõnksud läbi. Eriti suur jõnks käib siis läbi kui vahetad D pealt R´i peale, vastupidi on kõik OK. Ja seda siis kui oled mitu korda edasi-tagasi sõitnud.
Et milles võib probleem olla?

Ette tänades Karli
20:46 30.10.2014
Madizzz
Re: Opel Insignia käigukast
Alustada võiks sellest, et D pealt R-i vahetamine peab käima ALATI paarisekundilise vahepeatusega N asendis. Vastasel juhul kui kiirelt edasi-tagasi rammida siis rikubki kasti ära.
20:51 30.10.2014
Karli87
Re: Opel Insignia käigukast
Ei sõida esimest korda automaatkastiga. Tugev jõnks käibki oodates läbi. Et kui R-i peale jõuab siis käib jõnks läbi

Muudetud 30.10.14 20:53

21:14 30.10.2014
PS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Kaua oled selle autoga sõitnud ? Värske ost või kogu aeg sinu käes olnud ? Kas hooldused tehtud ? Kas kastis õli on vahetatud kunagi ? Kas õlitaset on kontrollitud ?
Igasugune jõnksutamine sellise Opeli kasti puhul tähendab, et midagi on juba viga. Kõige õigem, et pöördu esindusse või automaatide spetsialisti poole. Foorumi kaudu siin remonti ei saa teha.
21:49 30.10.2014
Wello
Re: Opel Insignia käigukast
loll küsimus võib olla, aga kas kavatsed kasti ise remontima hakata või remondimeestel siit pakutud viga kõrvaldada.
22:10 30.10.2014
Karli87
Re: Opel Insignia käigukast
Remondimeestel, endal ei ole ei aega ega ka kohta.
22:18 30.10.2014
.............. (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Külmalt töötab ilusti, soojalt mitte. Metall nii palju omadusi ei muuda soojenedes, õli küll. Remondimehed ütlevad: õlivahetus.
23:13 30.10.2014
.............. (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Vii Wello autoremonti hooldusesse saad topelthinnaga väga hea teeninduse osaliseks (y)
23:49 30.10.2014
PS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Soojenedes tõmbab juba ladestunud sodi põhjast ülesse ja hakkab klappe/kanaleid ummistama ning jõnksutama. Õli võid ju vahetada alustuseks enne remonti, aga põhiküsimuseks jääb, millest see sodi sinna tekkis ?
Tee üks täis-õlivahetus ning nulli kasti aju ära ja vaata, mis kast edasi teeb. Kui ei mõika, siis kindel remont ja kasti lahkamine.
10:22 31.10.2014
professor_sammaljalg
Re: Opel Insignia käigukast
see õlivahetus on mõttetu raharaisk, ega sa kasti sellega ei remondi.
10:53 31.10.2014
Wello
Re: Opel Insignia käigukast
miks sammal, mina paneks ka lisandeid juurde
11:32 31.10.2014
Aivar3211 (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Kas on juba MY2011. Kui on saab teha tarkvaravahetust. Minul igatahes aitas.
11:38 31.10.2014
PS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Taseme kontroll on ka paras tsirkus, aga panen selle juhise siia ikkagi:

Automatic transmission, level check
* Ensure the vehicle is horizontal
Note: Do not start the engine
* Move the gear lever to position 'P'
* Connect the diagnostic tool
Delete all the fault codes
* Remove the filler plug
* Place a draining tray under the gearbox
* Run the engine
* Cycle through the gears, pausing in each gear for 2 - 3 seconds
* Move the gear lever to position 'D'
* Move the gear lever to position 'P'
* Repeat the procedure twice
Note: Do not press the brake pedal during the procedure
* Check the transmission fluid temperature
When the fluid temperature reaches 70 - 80 °C
* Raise the vehicle
* Remove the level plug
ATF should trickle out of the overflow tube
If no fluid flows out, refill until the fluid trickles, then drips
* Refit the level plug 8 Nm
* Renew the seal
* Lower the vehicle
* Add 0.4 litre of ATF
* Turn the engine off
* Refit the filler plug 40 Nm
* Renew the seal
12:03 31.10.2014
AS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Õlivahetus mõjub alati hästi ja kindlasti on seal seda vähemalt 1x juba ka tehtud. Opelil on see välp kuni 80 000km, seega on sul kastis õli vana ja vahetada võiks kindlasti ja kui kõike kätte ei saa, siis 3-4x järjest või dünaamiline õlivahetus. Firmad täitsa olemas. Omal sarnane kogemus olemas, vanast õlist just tekkiski selline järsem lülitus, pärast uut õli vaikus ja aastateks.
12:46 31.10.2014
Karli87
Re: Opel Insignia käigukast
Käisin siis täna esinduses, lükati juhe taha, adaptsioonid nulliti ja konfiguratsioonid uuendati, aga viga jäi alles. Öeldi, et proovi õlivahetust, aga suure tõenäosusega ei aita. Ja siis lajatati, et solenoidi plokk tuleb välja vahetada. Kurb tõsiasi on see, et hinnaks on 1000€ + õli (jopen puhen).
Küsimus siis selles, et kas ma peaks nende juttu tõepõhjana võtma ja asja seal ära vahetama, või on kellegil mõni muu variant pakkuda ennem, kui seda tegema lähen?
13:02 31.10.2014
Karli87
Re: Opel Insignia käigukast
Ega ma ei kardagi seda väljaminekut, pigem ikka see( et esindus on ju teadatuntud, et vaheta osa ära ja siis korras) et kas on mingeid teisi võimalusi, äkki asi ei olegi solenoidi plokis, siis maksan niisama uipu ju.
13:08 31.10.2014
Wello
Re: Opel Insignia käigukast
esindusega ju lihtne tema ka garanteerib tulemuse, samas kes keelab pöörduda lätlaste poole
13:14 31.10.2014
PS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Karli87, ära seda esinduse diagnoosi veel usu. Tee see õlivahetus (dünaamiline) esialgu ära. Ma ei tea hetkel (pole sellise Opeliga isiklikult kokku puutunud), kas seal põhjakaan on ja kas saab lihtsalt alt ära võtta. Kui saab, siis peaks võtma ja vaatama, milline sete seal põhjas on ja kui palju seda on. Lõplik diagnoos ja remont usalda ikka spetsialistide hooleks, kes automaate igapäevaselt teevad, mitte esinduse hooleks. Kui juba remondiks läheb, siis arvesta, et ka peale remonti võib kasti jääda sellist setet, mida kuidagi kätte ei saa ja kast võib ikka nöökima hakata. Remondi asemel kaalu ka kasutatud kasti ostu kusagilt romulast Eestist või välismaalt, kes ka mingi garantii annaks. Kasutatud kast tuleb tõenäeliselt odavam kui täisremont.
14:22 31.10.2014
AS (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Ma juba rääkisin ennist pika jutu, vist ei saanud aru. Lätis on üldiselt firma nimega Recrol, pädev seltskond ja teeksid ka su ploki korda ja hind oli vist Opelil sinna 400-500 kanti kuid see viga võib taanduda iseenesest kui õli ära vahetada, see kast seal on väga tundlik õli kvaliteedile.
16:31 31.10.2014
datsuni fänn (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
vaheta õli ära ja müü maha
varsti uus mudel väljas saad täna midagigi
aasta pärst hind kivina kukkunud
19:29 28.11.2014
Karli87
Re: Opel Insignia käigukast
Sain auto korda, viga oli ikkagi solenoid blokis, vahetasin ära ja käike vahetab nagu peab nüüd.
19:50 28.11.2014
stelf
Re: Opel Insignia käigukast
Automaatkastiga auto omaniku rõõmud! Ei osta endale iialgi sellise käigukastiga autot!!!
08:03 31.12.2014
MI (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Kus siis töö tehti ja mis maksma läks?
Endal vist sama asi ees ootamas.
12:43 31.12.2015
Oooopel (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Sama asi ootamas. Hõbenooles ala 1600€. Teine koht tln-s 1400€
Kus tegid ja palju oli maksumus?
21:36 29.09.2017
peetersinimets
Re: Opel Insignia käigukast
2011a insignia. oli ka mure. käigud hakkasid lõhkuma. Hoo raugedes kuskil 60km/h viiendalt neljandale käikku vahetas tuntava jünksuga. Sai vahetatud soleniodi plokk(kuskil tartus turu tn trans em, miskit taolist oli, 1500euri läks koos õlivahetusega)... korra nagu oli hea. Siis nüüd umbes aastapärast hakkas vaikselt uuesti jõnksutama ja nüüd sai esinduses tarkvara uuendus kastile ja hakkas veel paremini tööle, kõik käigud hakkasid vaiksemalt ja pehmemalt vahetama. Kuni 13a mudelitel pidigi olema tarkvara muresi. nii et enne suure raha alla panemist kasti remondile lasta teha tarkvara värskendus tuleb esialgu odavam.
23:38 29.09.2017
Illimari (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Minul lôppes kàikude raiumine turbiini ja hüdraulika bloki vahetusega.
Hiljem käisin veel kaks korda käigukasti õpetamas kuna suurematel kiirustel toimusid käiguvahetused liiga vara.
Lōplik rahulolu tuli alles peale käigukasti õli vahetust. Praeguseks sõitnud ca 4000km ja peaks uuesti vahetama minema. Pidi nats must olema.
06:56 30.09.2017
.... (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
automaatkasti omanikel juba igav ei hakka...
08:14 30.09.2017
63amg (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
jutt käib ju Opelist!
08:21 30.09.2017
Illimari (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Asi pole ainult opelis. Kolkswagenite kuuekäiguline DSG on samamoodi õnnetu isend. Vaata palun palju tänavapildis neid leidub..
Kokkuvõttes on selle nimi areng sest millest muust kui vigadest õpitakse
09:57 30.09.2017
.... (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Mis nüüd "Kolkswagenite kuuekäigulisse" puutub, siis minul korraliku hooldusega juba 340 000 km läbitud ja seni vähemasti kast küll mingit muret tekitanud pole.
16:28 30.09.2017
Automaailma multikulti (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Tegu Aisini kastiga, kasutusel tervel hunnikul autodel: https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC.
21:13 30.09.2017
professor_sammaljalg
Re: Opel Insignia käigukast
Sama kastiga Peugeot 508 enam-vähem samade sümptomitega läks remont €2400, hüdroplokk oli korras. Sai ka alguses õli vahetatud ja plokki paar korda. Hõbenooles vähemasti pandi vana plokk uuesti tagasi ja raha võeti ainult õige vea remondi eest, kast käis kolm korda juppideks.
19:49 01.10.2017
Surrammurrakas (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Min Audi A3 olid samad sümptomid ja peale dünaamilist õlivahetust sai ka vahetatud solenoid blokk (hind 1900 EURi) ja probleem lahenes. Hetkel sõitnud juba 2 aastat ja siiamaani korras.
20:35 01.10.2017
joel113
Re: Opel Insignia käigukast
Kuidas täpsemalt algas sai 508-l kastiga probleem? Mul vahetati garantii käigus 73k pealt kast. Probleem oli selles, et kaldepeal ei lukustunud D käik ja õrnalt vajus tagasi. Samuti teinekord ristmikul tekkis tunne nagu pidur oleks peal, kui hakkasin sõitma. Nüüd 100k kellal ning plaan kasti õli vahetada 120k pealt.

Muudetud 1.10.17 20:36

23:21 01.10.2017
professor_sammaljalg
Re: Opel Insignia käigukast
Jah, samamoodi ei olnud kohapeal seistes teinekord vedu taga nagu peab, st auto kohapeal hoidmiseks ei olnud vaja pidurit peal hoida. P-D-R käisid soojast peast korraliku pauguga, ülejäänud käiguvahetused jõnksuga või viivitusega.

Ei olnud samas õli vahetamata jätmisest tingitud, väidetavalt tehasepraak.
09:46 15.03.2019
trukkmann (registreerimata)
Re: Opel Insignia käigukast
Kui nüüd rääkida konkreetsest opeli mudelist siis käigukast on jaapani toodang ja mootor itaalia...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.