Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: PASSAT CC 2008

16:11 13.02.2017
Urmasp4
Passat cc 2008
Tere,kas tasub sellist autot osta,disain võib ilus olla,aga autoleht kirjutab mingisugusest tüüpvigadest,palun andke nõu,kes omab sellist isendit
17:01 13.02.2017
troonik
Re: Passat cc 2008
pole häda midagi,kui manuaali ostad
17:30 13.02.2017
Omanud (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Passat CC on olenevalt tehnikast väga okei, 3.6 mootor DSG kastiga oleks parim valik, boonusena on seal ka nelikvedu. Need 2.0 diislid ning 4 silindrilised bensukad võid ära unustada, need tekitavad sulle kõvasti tehnilise poole pealt peavalu. DSG kastil pole häda midagi kui õigel ajal õli vahetad, manuaaliga oleks lihtsalt nii ebamugav sellise masina puhul ning seal saab samuti kuluosi olla nagu sidur jne. Hetkel on päris suur valik neid 3.6 variante müügil, lisavarustus ka osadel ikka väga rikkalik. Kuni facelift kere tulekuni on neil suurimaks probleemiks rooste, nii nagu "tava" Passatil ja muudel VW/Audi grupi masinatel, tagumised koopaservad vaata terava pilguga üle, samuti ustel iluliistude kõrvalt.
17:55 13.02.2017
v_ (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Olnud 2.0TDI ja mingeid probleeme ei olnud. Sõita oli päris hää teisega. Mul oli teine auto 2009 aasta A4 ja CC oli sõita palju mõnusam. Küll võin öelda, et auto on äärmiselt ebapraktiline. Taga istmetel ruumi ei ole kuigi auto on väljast päris suur. Kolmandat kohta taga ei olnud, oli mingi plastist panipaiga jura seal mis keskmise koha enda alla röövis. Kui tagumised istmed ka alla ei käi siis ära looda, et selle autoga poest midagi suuremat koju tood. Võta universaalkerega Passat ja saad auto mis täidab oma eesmärki ka siis kui vaja autoga midagi transportida.
18:00 13.02.2017
v_ (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Kui võtad ukselingist siis aken liigub paar senti tihendist allapoole. Meie kliimas kus aknad kinni külmuvad on see saast lahendus! Sama häda ka Audi A5-l. Kui aus olla siis paras keigari masin, suur ja mõttetu! Bensukat ei soovita!
19:50 13.02.2017
Kupee fänn (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Selline lahendus enamustel raamita klaasidega autodel. Vähestel kupeedel( cc pole kupee), kus klaas läheb tihendi peale ja ei liigu käepideme puudutamisest alla.
Mulle aga isiklikult see CC ei sümpatiseeri kohe üldse, kuidagi kerejoon on veidrik, eriti tagaosa oma lühikese paksu ja ämara pepuga. Ilusat selles autos küll ei näe.
20:51 13.02.2017
to Kupee fänn (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Aga sa ole kaval ja ära osta endale CC-d, kui viimane sulle ei meeldi.
21:03 13.02.2017
tiit_ (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Klaasilalahenduse puhul näiteks raaita 2007 Subarul seda huinjaad ei ole. Aga igavene jama on jah see isesõitev, talvel külmub kinni jne. Sõltub muidugi palju ka kus autot hoiad. Kui öösel garaazis siis vast ei ole hullu.
21:25 13.02.2017
absik (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Huvitav, et minul pole kunagi olnud nende liikuvate klaasidega muresid. Tihend on ju vetthülgav ja jääd külge ei võta. Lihtsalt seda kaitsekihti tuleb ikka aeg-ajalt uuendada ka. Selleks saab esindusest õige mögina osta.
20:18 18.04.2017
lysty
Re: Passat cc 2008
Meie perre sai ostetud kui oli sõitnud 100000km ja nüüdseks 186000km. 2010 103kw.man. Alguses olin hädas undamisega, sai vahetatud rattalaagrid ja lõpuks juba jõudsime tarkade diagnoosidega käigukastini(manual) mida õnneks ei jõudnud vahetada-remontida(seda remondib eestis vaid üks inimene).Sai vahetatud mitmeid rehve ja lõpuks saabus vaikus Barumitega. :) Seega on ta rehvidesuhtes väga tundlik ja tahab võimalikult vaikseid pastlaid.
Muus osas on auto kestnud ülihästi,vahetatud on vaid tag.konte, korra kettaid ja klotse, rooliotsad ja esiamordid.Muidugi rihmavahetus koos sinna juurde kuuluvaga. Nüüd hakkab tahtma amordi tugilaagreid ja tag. amorte.
Klaaside kinnijäämisega ja läbijooksmisega pole siiani probleeme olnud, küll aga on hakanud väsima juhiukse hinged. Kuna meieomal on tagaiste allaklapitav siis midagi seal süsteemis naksub,samuti nigiseb ja raksub armatuuri iluliist-d.
Sõita mugav ja hea dünaamikaga kuid siiski pisut mürarikas, kohaltvõtt meenutab natuke vana diisel Golfi. Jälgida tuleks talvel ka tagaluugi ja klaasivahelist plastikpaneeli, et sinna vahele-alla ei jääks jääd kui luuki kasutad, kipub pragunema.Hooratast veel vahetada pole olnud vaja.
Ja nüüd see, mida keegi kuulda ei soovi ja avalikult rääkida ei taha... Rooste!!! Oleme seda autot korralikult pesnud ja rohkem kui vaja vahatanud siis oli üllatus suur kui avastasin nüüd kevadist suurpuhastust tehes, et ussid on liikvele lastud.Nii uste kroomliistude(juhipoolsed) äärest kui ka ühe ukselingi ümbrusest(kundepoolsel tagauksel) ja kobrutab isuga. Arvasin,et meile on sattunud mingi vigane eksemblar aga lugedes ja uurides interneti avarustest siis ongi see 2010 ja edasi täiesti tavaline, eriti just ukse liistude ümbrus ja see ei ole tingitud välistest vigastustest. Ja vot see võttis ära kogu positiivse, mis kogunenud on. Teiseks autoks peres Honda Accord 2005 ja olen leidnud ainult ühe koha kus midagi hakkab looma.
Kui roostelembus kõrvale jätta siis igati kestev ja väikeste ülalpidamiskuludega sõiduk,boonuseks veel ulmeline küttekulu suvel mnt-4,3 ja keskmine 5,3
06:32 19.04.2017
................ (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Ühesõnaga passatist x2 kallimal isendil on alla igasugust arvestust helisummutus.
10:12 19.04.2017
td (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Ex see helisummutus on sama nagu passatil,iseenesest taiesti normaalne, oleneb millega vorrelda,ega saagi ju tahta et olex nii vaikne kui Mb.See oli ju ostes ka juba kuulda.Helisummutust annab ju alati parandada.
Samuti need kuljeliistu roosteprobleemid pole midagi uut ju sama mis passatil.
Ex ongi ju passat tegelikult.
09:47 18.08.2018
Kolmas Omanik (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Olen omanud aasta Passat CC 2008 3.6 4motion. Läbisõit 190 000, aastaga olen sõitnud 10K.

Plussidest ei ole mõtet hakata rääkima, sest inimene teab neid niigi selle auto kohta, kui juba huvi osta. Kahetsema ei pea. Kütusekulu ka mõistik, kui päevas üle 60km ei sõida. Oluline on ajalugu, mina olen 3s omanik. Ehk siis aastatega klapib, 5 aastat piisavalt pikk aeg, et 1 autoga sõita.

DSG kast. Sidurid hakanud libisema.. Remont, koos õlide tihendite ja el. klappidega 1700eur+. Kui õlis metallitükke, siis lisandub kardaan ala 500eur. Kui auto osta, siis igaksjuhuks see raha varuda pooleks aastaks. Usun et see põhiline müügipõhjus.

Uksed on teisel kohal. Odavam mure, oleneb kui peetis on. Kui kasko peal siis ei pea väga muretsema selle pärast. Ise tegin need korda.

Mootor kuiv, pole probleeme olnud. Kui mootor on pestud, siis soovitaks põhjalikuma ülevaatuse teha. Vabalt hingav, ei ole diisli mootorile omaseid probleeme ja väga laheda minekuga.
12:18 18.08.2018
Grandmaster B (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Tere Kolmas Omanik! Kuidas sellel mootoril selle läbisõidu peale õlikuluga lood on? Kas mootor õli võtab? Kui pikk on olnud õlivahetus välp (seda ka eelmiste omanike käes)?
21:50 27.08.2018
Kolmas omanik (registreerimata)
Re: Passat cc 2008
Õli võtab, aga üli vähe. Aastas kord on mul õlivahetus ja poole aasta peal lisan midagi, et oleks norm piiril lihtsalt. Oluline ongi sellel mootoril, et tihendid korras. Kui ei ole, siis õlikulu tunduvalt suurem. Ja soovitan kasutada kvaliteet õli nagu ikka. Määrib paremini.
00:59 05.02.2019
lysty
Re: Passat cc 2008
Nii... Nüüdseks siis jälle tilk vett merre voolanud ja CC ikka meie majaees. Panen siis natuke jutujätku ka uutele info otsijatele. Ls. nüüdseks siis 223000km ja siiani pole kapotialuse tehnika kallale suurt asja olnud, va. õli ja filtrite vahetused. Aku sai vahetatud sügisel seda siis kolmandat korda. Õli vahetan iga 10000km tagant ja siiani ei ole juurde pidanud valama, torud tagant puhtad. Eelsüüte küünlaid pole ka vahetanud sellest ajast kui auto minukäes ja käivitub ideaalselt. Hooratas sai nüüd alles vahetatud koos piduriketaste ja klotsidega, lepingu lõpetas start-stopp süsteem, mille üle olen õnnelik.:)
Üldiselt kestab see tehniline osa ikka vägagi hästi, samuti ei ole salongis kulumisjälgi. Sildades vahetatud ikka minimaalselt osasid ja nüüd miskit kergelt klobiseb taga.
Tagaluugi plastikule lisandub iga aastaga üks uus pragu ja nagu targemad väidavad on selle taastamine suht mõttetu tegevus, rõõm on üürike kui just vaiku ja võrku ei kasuta.
Ja nüüd see mida jällegi paljud kuulda ei soovi... NR-1 Kolinal langev koht kestvuse tabelis ja sellega kaasnev hinnalangus ja NR-2 Kõikehõlmav rooste! (ei ole vaja tulla mulle rääkima midagi auto pesemisest, hooldamisest, vahatamisest!!!) Nüüdseks on saarmas kõigi uste kallal ja ka tagatiiva ääred maitsevad hästi. Esitiibade alumised nurgad ka ja rooste täpid ilmuvad suisa lampi keset ust.
Kui see ei häiri siis auto oma hetkehinda täiesti väärt, saab neid elusaid juba 6000e eest. Juppe leiab tõesti iasugusele rahakotile ja isegi kvalität jubinad ei tekita rahakotis hävingut. Sidurikomplekti sain Sacsi oma koos hoorattaga 340e.
200000km peale ei ole see ju mingi kulu ja rihma peab vahetama igal autol, mõnel ketti, mis on reeglina veel kallim ja tänapäeva liikuritel kestab vähem kui rihm.
Kui midagi huvitab siis küsige kui siia satun siis vastan!
Edu !!!

Muudetud 20.2.19 15:01

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.