Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: ŠKODA KAROQ

10:54 28.04.2017
YloA
Škoda Karoq
Yeti järglast tutvustati autoajakirjanikele (ainult proovisõit) Eestis.
Kus see tuuleveski asub?
https://www.youtube.com/watch?v=gZTasako9zU

Muudetud 22.5.17 08:30

12:12 28.04.2017
Peaks olema ... (registreerimata)
Re: Eelseeria Škoda Karoq Eestis
08:33 22.05.2017
marita57
Re: Škoda Karoq
Nüüd siis ka mitte enam eelseeria, vaid ametlikult esitletud.

http://www.skoda.ee/news/uus-tulija-vaikeste-linnamaasturite
-segmendis-skoda-karoq


VAG-grupp teeb jälle Sharalaxyt. Erinevus Seat Atecaga on üsna väike. Eks neid ju toodetakse ka samas kohas Tšehhimaal.
22:19 05.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Igal juhul toimub Karoqi mudelite tellimustega midagi müstilist.
Nimelt aasta alguses tellitud ja lubaduse kohaselt juunis kätte antav auto saabub, mis te arvate millal.... aasta lõpus november-detsember.
Tundub nagu nali ja naljakas kuid ei ole seda kaugeltki. Selle aja peale on inimene juba unustanud, et ta üldse on auto tellinud ning ei tea enam isegi, mida ta täpselt tellis.
Kuidas see on küll võimalik? Igatahes pettumus on ülimegasuur ja hetkel ei oskagi miskit kosta ega peale hakata.
See viis kuud olen selle vaimus saanud hakkama ühe vana ja väeti autoga ning kuna läbisõit kuus ikka selline 2500-3500 siis olen hinge kinni pidanud, et vastu peaks selle aja.
Ettemaks ka tasutud juba. Kahju oleks loobuda samas, auto kokku pandud enda soovide ja tahtmiste järgi. Kaalun, kas oma raha tagasi küsida ja valida mingi teine mark / mudel üldse.
Ausalt ütelda paras sigadus on selline asi. Inimeste lollitamine ja nende üle irvitamine on selle asja nimi.
23:19 05.06.2018
To aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Eks hetkel on jälle kätte jõudnud see aeg ,kui müügimehed ei jõua enam isegi võtmeid kätte anda. Ka eelmisel buumitipul ootasid ükskõik millist marki autot pea aasta ja lõpuks said ainult nii kätte,et kui nägid treilerit esindusse sõitmas lõid rusika lauale . Õnneks on nüüd enamus markidel päris suur laoautode valik ja see on ka ainus võimalus midagi kiiresti kätte saada.kahjuks ei saa meie kohalikud esindused sinna midagi parata,et oleme maailma jaoks üks pisike punkt ja meie soove täidetakse alles ,siis kui mujalt midagi üle jääb.
Jõudu ja jaksu sulle, vast korvab sinu ootusvalu hilisem sõidunauding täpselt sinu soovitud autos
06:43 06.06.2018
............... (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mina loobuks, kui kättesaamise aeg lükkub ootamatult pool aastat edasi või kas siis kätte saamisel vaadatakse hind ka uuesti üle ? Poole aastaga ikka mingid muutused on hinnas toimunud, eriti muutub hind siis kui sa sellega tänavale vurad.
07:22 06.06.2018
Ain12332 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tehastel hakkavad puhkused ning kehtima hakkavad ka Euro 6.2 nõuded autodele. Mis mootoriga tellisid?
07:24 06.06.2018
Vänto (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kallis inimene, elu on liiga lühile, et mingit skoodat aasta oodata. Tehke silmad lahti, on veel autosid ilma loodud. Lihtsalt õudne, milline skoodapede eestlane on.
07:45 06.06.2018
Soesoovitus. (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mina saadaks p...e selle esinduse. Lepingu rikkumine ju selgelt. On ikka auto mida oodata.. ha ha ha.
07:54 06.06.2018
stammer (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Miks peaks pool aastat lisaks ootama? Jaluta lihtsalt minema.
Või on diil tehtud ja maksad juba rõõmsalt liisingut, autot nägemata?
Kui jah, siis ...ah. las ta jääda ( no saite aru küll).
08:50 06.06.2018
No vot (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tuttavatele venis ka auto saamine pikale ning nad küsisid tasuta kasutamiseseks masina škodast mis ka anti. Mine küsi neilt mis lahendust nad pakuvad, kui sissemakse tehtud,siis ilmselt ostad sullis välja ja loobudes ei pea jälle liisingu kadalippu läbima.
10:50 06.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Saan aru ka nendest, kelle jaoks Skoda ei ole auto mida eelistada. Kuid hakata stiilis ha... ha... ha... on auto mida oodata parastama on ikka veidi kummaline. See on minu valik ja mulle meeldib see auto. Ma ei räägi sellest, et kellele see auto meeldib või mitte vaid sellest, et selline case on hetkel.
loomulikult ma ei maks amingit liisingut ennem auto kättesaamist. Pangalt oli küll ennetavalt võetud kinnitus, et kui auto saabub juunis on asjad ette aetud ja tingumised kinnitatud.
Ettemaks on tõesti makstud teatud ulatuses, seda küll mitte suures summas.
Loomulikult jääb mulle õigus loobuda, see on selge. Kuid just see, et auto on tegelikult päris hea hinnaga mulle kokku pandud ning ta ongi täpselt minu vajadustele varustatud paneb sellele otsusele veidi pidurit.
Selles osas olen nõus, et sinnee müüja ei saa tehast käsutada. Kuid siiski mina suhtlen müüjaga ning mul ei ole teist suhtluskanalit, et a la tehasesse minna korda looma. Seega ikka müüja vastutab kogu loo eest.

No vot-le, kas ikka päris tasuta antakse pooleks aastaks kasutada auto. Mingi kokkuleppe kindlasti saab saavutada kuid seda, et lihtsalt auto antakse pooleks aastaks ja sõida... on see tõesti võimalik? Kuigi jah, see ei ole ju minust sõltuv jama ning kuidagi peab müüja selle asja klattima.
Jääb ka arusaamatuks, kas ainult minu autoga on sellised jamad või on neid kliente veel lisaks olemas, kes sellises olukorras on?
11:18 06.06.2018
grt123 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Lepingus peaks olema välja toodud konkreete tarneaeg. Ja siis peaks olema ka sanktsioonid lepingu mitte täitmise osas. Kui neid sees ei ole, siis milleks üldse see leping?? :D
11:27 06.06.2018
Naerapuruks (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Ei ole seal mingit lepingut, maksad 500.- € ära ja siis saadetakse sinu tellimus tehasesse, vastu öeldakse mingi umbkaudne tähtaeg mis ei kohusta pooli millekski. Kui auto laekumine venib, siis võid oma 500.- tagasi küsida ja minema jalutada. Oma sissemaksust oled ilma ainult siis kui auto laekub õigeks ajaks ja sa loobud omal soovil. Samas kui sa hakkad otsima samade omadustega ja sarnast komplekti varustust sisaldavat autot, siis ega väga alternatiivi pole selle raha eest, ja ilmselt peab ikkagi ootama. Prantslastel on kas midagi puudu või on teiste eurooplaste puhul hind juba kallim jne, japsidel on jälle variaatorkast jne. Selles mõttes Skoda omadused ja hind on kooskõlas ja seda kinnitab tehase suutmatus tellimusi täita. Ju inimesed ikka teavad mis on OK hinna-omaduste suhtega, enamusele piisab sellisest lihtsast masinast.
12:54 06.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Jah, olen Sinuga naerapuruks nõus. Mingit lepingut ei ole, maksad ettemaksu ära ja tellitakse auto. Pannakse aega sellel hetkel eeldatav tarneaeg. Ja nii käib, vähemalt Skoda puhul.
Kuna auto saabumine ongi nüüd veninud, on minu otsus mida teen. kas loobun ja küsin oma raha tagasi või ootan ja saan müüjaga mõstlikule kokkuleppele, ehk siis asendusauto. See mis läbi käis siit, et tasuta antakse auto - seda ei ole kohe kindlasti mitte. Iseasi on selle asendusauto kulud (remont, hooldused jne) kuid kuumakset peab siiski maksma ning eks ma hakkangi läbi rääkima asendusauto teema osas.
Selles osas Sul nerapuruks ka õigus, et kui nüüd hakata enda vajadustele sobivat mingit muud marki otsima ja tellima, toimub sisuliselt mistahes markidega suht sama lugu. Asi selles, et karmistuvate keskkonnanõuetega kosskõlla viimisega tegelevad kõik autotootjad ning uued seadused mis hakkavad kehtima 2020 aastal viivad need nõuded uueöle tasemele. Skoda puhul on teema just 1,5 TSI 110kw mootor mida asutakse karmistuvate seaduste vaates täiustama ning neid mootoreid ei jõuta lihtsalt toota.
Kui soovid näiteks 1,0 TSI või 1,6TDI mootorit - palun väga. Näiteks Laagri Skodas kohe salongis olemas ja sõida sama päev minema. Ka on olemas üks 1,5 TSI kuid selle varustus ja hind selline, et seda ei jõua osta aga sellele on ostja ütleme, et juba olemas.

Ma olen siiski samuti arvamusel, et hind ja omadused on Skodal kooskõlas ning Karoq vastab minu soovidele siiski kõige rohkem. Tegin selle asja juba läbi aasta alguses, käisin läbi nii RAV4, Qashqai jne ning tegin oma otsuse. Kuna konkreetne Karoq on siiski minu jaoks kokku pandud, jään selle juurde ja ootan ära.
Praegune seis selline, et tundub nagu saan müüjaga mõlemaid pooli rahuldavale kokkuleppele asendusauto osas. Kui selle saavutame, ootan selle novembri ära.
13:33 06.06.2018
No vot (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tasuta autot muidugi kohe kellelegi pakkuma ei tulda,aga kõik on kokkuleppe küsimus ning oleneb ka inimesest kes küsib ja kes istub teiselpool lauda.mina tuttavate tehingu kõrval polnud ,aga mingitel tingimustel nad masina kasutada said, algul pakuti muidugi soodsama hinnaga autorenti.
15:16 06.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Jah, usun, et kokkuleppele saan ka mina kuigi see ei ole veel selge mis sisuga see kokkulepe saab olema. Kui on vastuvõetav, saab edasi minna ja püüan siis oodata auto ära.
07:33 07.06.2018
Vänto (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Vend autot ostis siis ka tarne viibis. Pank kukkus juba arveid esitama. Auto müüja maksis rõõmsalt kinni kõik.

Muudetud 8.6.18 08:04

08:38 07.06.2018
To vänto (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mille eest või mille alusel see pank neid arveid esitas.
08:53 07.06.2018
marita57
Re: Škoda Karoq
Mis autot vend ostis, mis aastal ja mis nimega firma see automüüja oli, et rõõmsalt kõik arved kinni tagus??
10:37 07.06.2018
v_ (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Koostekvaliteet on kõigil niruks läinud kui plastmaterjale uurida. Samas elektroonikat on üha rohkem ja rohkem. Eriti hea näide on uus Audi A4 kus kõvat plasti on eelmise põlvkonnaga võrreldes ikka palju rohkem. Armatuuri alumine osa, kindalaeka kaan, kõik kõvast plastist. Isegi eelmise põlvkonna Superbil oli see pehme. Skoda kvaliteedi tippaeg oligi 2005-2014 kui kasutati rohkem pehmeid materjale kui täna. Audil jäi see veel varasemale ajale.

Mind tegelikult huvitab rohkem lisavarustus ja nutividinatega ühilduvus. Mis seda plasti ikka taga ajada. Ega see ei võta rehvimüra vähemaks.
10:41 07.06.2018
v_ (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Minuarust üks ülehinnatumaid autosid on Mercedes C klass uuest peast. Suht odavalt kokku klopsitud. Üritatud jätta kena mulje. Lõpuks on välja kukkunud nagu üks varasema põlvkonna Opel Corsa kus lakitud plast nägi 5 aasta pärast niivõrd kriimuline välja, et nagu keegi oleks liivapaberiga nühkinud.

Toyota fännidest ma absoluutselt aru ei saa. Aga noh eks kõigil ole kuskil lühis. Üldiselt soovitan autot osta auto enda järgi mitte logo järgi.
14:08 07.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Saan nüüd ütelda, et põjhimõtteliselt on saadud mõlemaid pooli rahuldavale kokkuleppele. See küll paberil veel ei ole kuid küllap siis see ka tehtud saab.

Minu postituse eesmärk ei olnud see, et mingi margi või mudeli pooldajad hakkavad siin võitlusrt pidama stiilis kellele meeldib ema või kellele tütar. See ei ole antud juhul üldse oluline, kes mis autoga sõidab ning kes peab Skodat parimaks või kes peab muud marki parimaks. Kõigil autodel omad head ja vead ning lõpuks piirdub asi detailides ning üks nendest on disain, väimus. Minu eelistus on konservatiivne lähenemine ning see ka üheks valiku põhjuseks.

Kuid kahte väidet ma siinsetes vastustes ei usu. Nimelt seda esiteks, et tarne hilinemisel müüja kõik kinni plekkis ehk, inimene sai a la pooleks aastaks tasuta auto ning teiseks Vänto väide, et pank kukkus arveid esitama... mille eest? Ennem kui auto kohal ja / või liisingleping alla kirjutatud? Pean sellisel juhul tõdema, et see on siis täiesti inimese enda jura ja lollus kui kirjutas millelegi sellisele alla et peab maksma hakkama ka siis kui autot kohal ei ole.

Tagantjärgi lugedes vastuseid mu postitusele siis selgelt tõene on Ain12332 07:22 väide: "Tehastel hakkavad puhkused ning kehtima hakkavad ka Euro 6.2 nõuded autodele. Mis mootoriga tellisid?"

Vastus: jah nii see ongi, seda uurisin täiendavalt ning Ain12332 väide on tõene. Ning tellisin 1,5 TSI 110kw ning see ongi probleemse tellimisajaga. Nagu juba ennem mainisin, 1,0 TSI ja 1,6 TDI ei ole probleem - mine ja osta kohe kui soovid.
Lisaks, tõene on ka see, et vähemalt kolm nädalat on juunist tehas kollektiivpuhkusel ning seegi lööb üldisesse tarneaehalsse suur augu sisse.

Kuid esindusest üteldi ka sellist asja, et peale puhkust on käitutud tehases ka nii, et need autod, mis on tegemata ja tarneajad lõhki võidakse kohe esimese asjana ette võtta. See aga sõltub täiesti tehase juhtide otsusest, kuidas käitutakse. On selliseid juhtumeid olnud ning ka sedasi, et ilma maaletoojat ja sealt edasi müüjat teavitamata on auto järsku kohal.
Kuigi, nende 1,5 TSI mootoritega isenditega arvatavasti seda ei juhtu paraku. Aga mine tea ette...
14:21 07.06.2018
Nipiga Värk (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kuidas tarnija ei tea tootja kollektiivpuhkuse aega?
14:47 07.06.2018
AntiOpel (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Ilmselgelt Vänto ja stammer on trollid.
Liising ei esita mingeid arveid enne, kui on allkirjastatud eseme üleandmise akt. Ja vastavalt sealsele kuupäevale hakatakse esitama igakuiseid arveid. Ainuke arve, mida nad esitavad varem, on sissemaksu kohta. Ja tavaliselt saad siis tellimuse esitada, kui sissemakse on tasutud (enda kogemusel). Samuti ei taha uskuda seda "pooleks aastaks tasuta auto" juttu.
Lugedes aadu maalt viimast postitust, siis tootja suhtumine on küll müstiline. Skoda on hea auto, aga ilmselt mitte nii hea, et oleks seda nõus nii kaua ootama.

Mis puutub tarneaegadesse, siis Skoda puhul ei tea, aga enda mõlema Honda puhul öeldi orienteeruv kuupäev. Miks orienteeruv- sest iial ei tea, kuidas logistikas võib midagi ette tulla või tehases. CR-V saabus 2 päeva hiljem, kui öeldi, Civic Tourer aga ligi nädal enne. Tavaliselt automüüjad ei taha väga öelda üldse mingeid kuupäevi, pigem öeldakse orienteeruv aeg (ala umbes 3 kuu pärast v nii), sest sedasi proovitakse vältida neid anaalinokkijaid, kes iga minutit ja sekundit taga ajavad, adumata, et tihti ei sõltu kõik asjad vaid müüjast.
18:39 07.06.2018
No vot (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tean et inimesed said tasuta skodast auto kasutada, kui tarne hakkas venima. Ega nad seal skodas ka ju ei teadnud pikaks asi venib, eks neil näitas ,et kohe kohe on valmis ja kuidas sa pärast raha küsid kliendilt veel selle eest ,et liiga kaua läks,et nüüd tahaks selle tasuta kasutatud auto eest raha saada.
08:11 08.06.2018
marita57
Re: Škoda Karoq
Esiteks, selliste tasuta kasutuse väidete puhul palun rohkem täpsust! Mis esinduses, mis mudeliga ja mis aastal sellist diili pakuti? Praegu kõik räägivad, et "tuttava sugulase vanaema sai hea diili". Kuna need ei ole alati väga usutavad, siis on mõistlik olla võimalikult täpne.

Teiseks, kuna tegu on ikkagi Škoda Karoq jutulõimega, siis tahaks kuulda rohkem hinnanguid ka auto enda kohta! Mis meeldis, mis ei meeldi ja mida on teistel ostjatel mõtet silmas pidada.
11:19 08.06.2018
Qorak (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Karog 1.5 DSG Ambition. Sõidetud nüüdseks sellega kolm kuud. Ruumikas, funkstionaalne, vaikne, pehme ( isegi 18'' ratastega, võtsin need lisavarustusena ). Võrreldes 1.4 mootori ja DSG kastiga ( ennem oli Octavia ) on 1.5 minek hoopis teine.
Kurta pole eriti millegi üle, kui siis vaid see, et väljavaade on A piilari ja peegli juures kaunis kehv. Ma ei oskagi seda seletada, peegel ja piilar varjavad koostöös üsna palju ära, no kui teed mingit järsemat vasakpööret ja on äärekivi, sama kehtib ka jalakäijate kohta.
Võin soovitada küll.
11:27 08.06.2018
heh (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Lihtsalt huvi pärast, et palju seal kriteeriumites sul erinevusi oli , et Tiguan või Ateca välja langesid ?
12:16 08.06.2018
Qorak (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tiguani oleks sama raha eest ( ca 25 000.- ) saanud väga palju nigelama varustusega ( Karoq-le sai lisatud selle raha sisse isegi veel lisavarustust ), Ateca poole nagu ei vaadanudki...

Pealegi näeb minu meelest trendline või comfortline Tiguan välja nagu auto kaheksakümnendatest, küll on aga kena highline. Aga see on muidugi maitseasi.
12:20 08.06.2018
marita57
Re: Škoda Karoq
Aga kes pole veel otsustanud, võiks vaadata Ateca poole küll ja võtta võrdlev pakkumine. Auto on ju praktiliselt sama, nipet-näpet ainult muudetud.
Letihinnas on Ateca võrreldavas varustuses õige-õige pisut kallim, aga see on nii vähe, et tõde selgub konkreetset pakkumist võttes.
Küll aga ei saa Atecat 1,5 bensiinimootoriga, vaid selle asemel pakutakse täpselt sama võimast 1,4 mootorit.

Muudetud 8.6.18 12:21

17:19 08.06.2018
heh (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Viskasin ka pilgu peale Seatile, seal jah see vana 110 kw mootor pakkumises, praegu seal ka sellele 2 liitrasele 4 veole suht okei kampaania hind. AGa see väljanägemise teema on ühine nendele kõigil kolmel,kui ikka on base või tase kaks , ega siis on kokkuhoidu näha kõigil.
19:44 08.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Selle minu teema lõpetuseks, et kokkulepe müüjaga on olemas mis mõlemaid pooli rahuldab.
Eks siis näeb, kas november 2018 on auto kohal.
19:51 08.06.2018
....... (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
novembris on juba palju uusi ja põnevaid mudeleid väljas.
20:14 08.06.2018
No vot (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Alati tuleb midag uut ja huvitavamat välja, hullem on siis kui tellitud mudelist jõuab vahepeal mudeliuuendus välja tulla või suisa uus põlvkond :)
20:17 08.06.2018
Inczp80 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
1.4 TSI Atecale on järjekord aasta ja normaalse helisüsteemi saab vaid lisavarustuses, isegi Excellence tasemel on standardis baasraadio, 2.0 TSI või diislid tulevad kiiremini ja laomasinaid neil sisuliselt polegi, salongis valdavalt man kastiga autod.
Ise võtsin 1.5 TSI Ambition DSG Karoqi, esinduse proovisõidukas, nii et kätte sain vähem kui nädalaga, oli selleks momendiks sõitnud 4000km. Kui oleks tellima hakanud, siis sel hetkel lubati septembriks.
21:44 08.06.2018
komvek
Re: Škoda Karoq
Tehasest küll aga on ju erinevaid kohti kus vastavalt maitsele lisatakse kõlareid juurde.
22:06 08.06.2018
No vot (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kodiaq-is pole isegi canton, aga ei ütleks et originaali ei kannataks kuulata. Tehase helid on ikka tohutu hüppe kõikidel markidel teinud, ise ei näe küll mingit mõtet uuele autole veel mitu tuhat eurot lisaks investeerida,et endises stati parklas või burgeriputka ees mõnusam passida oleks
10:18 10.06.2018
seeonsaatanast (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Täiesti põhjendamatu hullus eestlastel selle tsehhi automargi vastu.
10:11 13.06.2018
karoqi ootel (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Sai ka tellitud Karoq Detsembris. Algselt lubati kättesaamist aprill/mai,siis tänaseks ei ole masin veel kohale jõudnud.Ootaja aeg on pikk :)
12:16 13.06.2018
wigry
Re: Škoda Karoq
Tean ka inimesi, kes on uue Škoda tellinud peatselt peale uue mudeli saabumist ning jah ooteajad on pool aastat kuni aasta. Seega võiks juba õppust võtta, et lase Škoda mudelitel 3-4 aastat turul olla ja alles siis mine ostma, siis ooteajad juba normaalsed. Kohe varsti tuleb ka uus Octavia (vast aasta-kahe pärast) ning siis kordub kõik taas. Tormatakse ostma ja saadakse aastakese oodata. Laske see hullus mööda siis aega küll masinat valida. Ise aga sõidan oma uuena ostetud 14 aastat vana Octavia II-ga mis peab ennast eeskujulikult üleval.
12:44 13.06.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Karoqi ootel, Sa pigem uuri veidi asja saad ehk targemaks. Kuna mina tellisin veebruari alguses ning pidi tulema juunis ning reaalselt auto lubatakse novembris siis Sul võib mingi saama teema olla. Jääb jõhkralt hiljemaks. Minu ajatelge vaadata siis ehk saad septembris. Müüja käest sain info, et klient kes tellis novembri lõpus pidi kätte saama aprillis ja autot ei ole siiani.
Loodan, et Sul läheb paremini ja auto tuleb peatselt.
Jutt siis puudutab just 1,5 TSI mootoriga autosid.
Kuna mul aga saadud müüjaga mõlemaid pooli rahuldav kokkulepe selleks ooteajaks siis ootan rahumeeli selle aja ära.
14:47 13.06.2018
karoqi ootel (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Auto ongi 1,5 TSI mootoriga ja olen saanud vastava info selle tarneprobleemidest. Pakuti ka kohapeal olemasolevaid,aga ma otsustasin siiski oodata enda kokku pandud masina ära. Viimase info kohaselt pidi väidetavalt sel nädalal auto tehases valmis saama ( kui tõene see info on,seda ma ei oska kommenteerida )
18:11 03.07.2018
marita57
Re: Škoda Karoq
Väidetavalt (pole 100% kindel) on VAG grupp peatamas vanadele ehk siis sügisest normidele mittevastavate mootorite tootmist ning tehases käib suuremat sorti ümberseadistamine. 1,4 TSI mootorit enam praktiliselt ei toodeta ning töötajad lähevad varsti enamuses kollektiivpuhkusele.

Kui nad tagasi tööle tulevad, on juba liinid seadistatud 1,5 mootori tootmiseks ja siis on lihtsalt aja küsimus, millal ka teise sordi inimestele tootmislimiiti eraldatakse. Tõenäoliselt saab see olema kusagil oktoobri lõpp - november nii et heal juhul saad enne jõule auto kätte ja halval juhul ei saa. Aga septembris auto tarne osas olen sügavalt pessimistlik.
20:39 03.07.2018
-Kaupo- (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tuleb tuttav ette kogu see teema...

Karoq 1.5 TSI DSG Elegance

Tellisin jaanuaris, lubati aprilliks/maiks, aga siis tulid need 1.5 TSI tarneraskuste teated (sama teema, mis siit juba mitu korda läbi käinud) ja pidi valmima juuni lõpus. Pettumus suur, kuna juuni alguseks oli tegelikult autot vaja. Samas jõudis isegi uuest lubatud ajast natuke kiiremini, kätte sain juuni keskel, nädal enne jaane.

Nüüd mõned nädalad sõitnud ja seni väga rahul. Kuigi ootamine oli pikk ja lõpus kippus juba meelest ära minema, mida ma täpselt tellisin, siis kokkuvõttes ei kahetse (hetkel). Vaikne, pehme (sai samuti 18'' veljed valitud), mõnus. Nõus eelkõnelejatega, et auto on hea hinnaga ja seda, et omadused ja hind kooslõlas, kinnitab tellimuste arv. Julgeks teistele soovitada küll.

Kui oleks olnud väga oluline auto kohe kätte saada, oleks võtnud mõne juba olemasoleva. Kuna pigem oli oluline hind ja see, et auto täpselt enda järgi kokku pandud (pole kohati mõttetut lisavarustust, mis hinda üles ajab), siis viitsisin ka oodata.

Vaatasin ka Tiguani, mis oleks tulnud kallim ja isegi sama palju ei meeldinud. Pigem juba T-Roq, mis oli mõnus, aga jälle liiga väike. Ateca jäi ära, kuna tarneaeg oli veelgi pikem. Väljast ilus Peugeot 4008 ei meeldinud seest ja oli sõita jube (tagasihoidlik isiklik arvamus). Asiaate sai ka uuritud/proovitud, aga selle hinna eest tundusid kõik kehvemad. Kuna olen ise rahul, siis palun solvangud margi valiku vms osas enda teada jätta.
22:34 18.07.2018
Karoq (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tellisin samuti veebruari alguses ilma eriliste lisadeta Karoq 1,5 TSI DSG, algul lubati aprillis, / hiljemalt mai alguses, seejärel lubati juuli alguses. Möödunud nädalal selgus, et tehas on kolmenädalasel kollektiivpuhkusel, kusjuures millal see algas, ei osatud esinduses öelda!!?! Ei ärata erilist usaldust Skoda Eesti esindus. Selline teadmatus annab aimu, et koostöö tehasega väga algeline. Millal auto kätte saan, ei osatud öelda,paluti oodata kuni kollektiivpuhkus läbi saab, siis on lootus lisateavet saada ...
14:17 21.07.2018
Avorex (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mina ootan ka juba märtsist saati ja ei ole veel lootust kaotanud. Nad on tootmisega jännis ja sel aastal hakkab ka VW tehas saksamaal Karoq kokku panema, sest nõudlus on nii suur. Minu oma pidi nüüd 30 nädalal tootmisse minema. Müüsin ka juba vana auto maha - rentisin inimeselt-inimesele autolevi.ee asenduseks rattad alla sain 13euri päev, esindusest ei ole asendust küsinud, autorendi firmas SIXT tegin hinnaküsimise VW Golfi peale. Reklaamitud 15 eurost sai pakkumises 45 Euri päev - võta või jäta. mina jätsin asja katki. Nii et - Varu kannatust.
14:59 21.07.2018
Ain1232 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
https://www.autoevolution.com/news/2019-volkswagen-tiguan-to
-replace-14-with-15-tsi-might-lose-20-bitdi-127224.html


Nõudluse taha lihtne peita. Tegelikult asi lihtne. VW Grupp on jäänud jänni WLTP regulatsioonide täitmisega. Kuna see 1.5 on ainuke EURO 6.2 ning mootoreid tahavad saada VW, Seat, Audi, ja Skoda ning näiteks Tiguane läheb Euroopas 5 korda rohkem kaubaks kui Karoqe, siis ongi valida, kuhu mootorid saadetakse.
22:17 22.08.2018
Kuidas inimene (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
viitsib ja tahab 6 kuud mingit jama oodata? Turg on sõidukite tootjaid täis ja pole probleeme isegi paari päevaga auto kätte saada. Mida nähakse skodas? See on müstika! See auto pole odavate killaste ja lisaks plank nagu iga volkat. Näiteks Ford on juhitavuselt kindlasti üle ja hind on umbes samast klassist. Isiklikult ei viitsi ja kindlasi ei taha mingit tühist autot 6 kuud oodata ja siis heietada, et on ikka äge masina ja hästi hea, sest ootasin kaua ja maksin ulmelist hinda!
00:11 23.08.2018
To kuidas inimene (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Fordi ainsaks plussiks ongi juhitavus, muudes asjades jääb ta kahjuks VW grupi toodetele alla või on samaväärne. Samas, keskmise ostja jaoks on hea juhitavus nii umbes kolmekümneseitsmes asi oma tähtsuselt. Ise loobusin Fordi tõsiselt võtmast u sel ajal kui see praegune Mondeo välja tuli - hind on praktiliselt sama mis VW/Škoda aga kvaliteet kehvem. Nii igas klassis ja uuemad bensukad on neil eriti kehvad millegipärast. Enne vaataks juba Opeli või prantslaste poole, või koreakate-japside poole. Ford on kahjuks surnud.
P.S. Sõitsin 2011.a. Mondeo universaaliga 4 aastat, see oli viimane mõistliku hinnaga Ford.
15:04 30.08.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
22:17-le. Osaliselt olen nõus, et autosid on igal pool ladudes küllalt ning mine ja vali välja ning 2-3 päevaga käes.
Kui aga Sulle sobib laoauto ja seal on peal kõik see mis sobib siis on ju tore. Mulle aga ei sobi osta olgu siis ulmelise või vähemulmelise hinna eest autot mille varustus mulle ei sobi ning peal on minu jaoks mittevajalikku nänni.
Tellimise eelis on see, et saan kokku panna sellise varustusega auto mis sobib just mulle. Ning ütlen ausalt, tellitud auto hind teeb oma varustusega versus hind pikalt silmad ette kõikide hetkel laoautona saadaolevatele Karoqidele. Sellle hinna sees on veel nii mõnedki asjad mis on kauba sees personaalselt ning mis on kliendi ja müüja vaheline asi.
Siin ongi olnud valikute kohad, oli võimalus loobuda. Kuid sel hetkel, juuni alguses olekski kaks valikut olnud - kas võtta laoauto mis minu soove ei rahulda või tellida mingi muu mudel / mark mis oleks samuti aega võtnud 4-5 kuud. Kuid kui ma selle raha juba välja käin, tahan ikka saada enda soovidele vastavat autot.
Mis vahe siis enam sellel on, kas ootan enda soovitud / tellitud autot või tellin uuesti ning ootan ikka selle aja ära?

Mark, mudel jne ei peaks aga üldse kriitika alla. Mis see Sinu mure on, mis margi või mudeli inimene endale ostab? Kui Sulle sobib Ford, palun väga, osta ja sõida. Mulle meeldib VW ja Skoda konservatiivne stiil ning valik on ju minu.
23:27 15.10.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kätte on jõudnud see hetk kus oli võimalik saada infot tellitud Karpqi kohta.
Nimelt on väidetavalt auto tootmine 44-45 nädal ja kohal novembri keskel.
Väidetavalt seepärast, et ennem ei saa milleski kindel olla kui saab kindel olla.
00:46 16.10.2018
jepajeeee (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Vot see on tase! Tasub ikka ootamist...
09:02 16.10.2018
A. (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kommentaar hinna kohta, et soovitan alati küsida pakkumist, teinekord muutub see “odavam” auto erinevate allahindlus protsentide tõttu “kallimaks” autoks.
11:17 16.10.2018
Qorak (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Karog 1.5 DSG Ambition, 8 kuud ja nüüdseks sõidetud 11 000 km. Endiselt väga rahul.
13:00 16.10.2018
heh (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Millise võimsusega 1,5 all on ?
14:28 16.10.2018
Qorak (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
17:33 16.10.2018
sd (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kuidas on salongi mürasummutus? Kannatab pikemaid otsi maanteel teha ja rääkida tagaistmel istujatega juttu või peab häält tõstma?
17:39 16.10.2018
1980i (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mina lasin vahetult peale ostu teha lisamürasummutuse, aga isegi niisama oli üsna vaikne.
21:40 16.10.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Müra mõttes on suverehviga ka karedal kiirteel täiesti OK. Naastrehvi müra oli maanteel veidi rohkem kui eeldanuks, kuid võib-olla pääses see esile kuna mootorimüra ja tuulevihinaid vähe. Mõningane uste ja rattakoobaste mürasummutus ei teeks paha, kuna uksed tunduvad muidu veidi õblukesed ja originaalkõlarite heli kumisev. Aasta algusest meie peres olev 2.0 TDI 4x4 DSG sõitnud ligi 20tkm ja kogu perioodi arvutuslik keskmine kütusekulu 6.3 l/100-le.
08:55 17.10.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
jepajeeee , 00:46... Tase või mitte kuid nagu olen kirjutanud siin, oli juuni kuus võimalik valida kolme variandi vahel:
1.Ootan enda auto ära
2.Ei oota enda autot ära ja tellin kas sama või muu margi / mudeli mida ootan samuti 4-6 kuud
3.Valin sama või mõne muu margi / mudeli laoautode hulgast.

Kuna laoautot ma ei soovinud (kuidas kellegile, minu jaoks on see väga suur raha ja selle raha eest võiks siis osta uue autona sellise varustusega ja konditsioonis nagu mul endal vaja on) siis jäigi üle otsustada, kas jääda sama Karoqi juurde või tellida uuesti mis nagu kirjutasin oleks samuti aega võtnud 4-6 kuud. Olenemata margist / mudelist.

Mul on vähemalt argumendid millega põhjendan enda valikuid. Sinu puhul ei ole näha kuidagi foorumi kasutamise mõtekust. Mõnesõnalist jama ajada oskab meist igaüks, see, et minu eelistused ei ole Sinu omad on Sinu teema ja probleem. Mina ei kritiseeri ei Sinu ega kellegi teise valikuid. See Karoqi teema nagu ka muud teemad on vast ikka arutelule keskendunud mitte teiste valikute parastamisele.

A-le. Kui Sa seda pead silmas, et kas küsisin hinda teistelt müüjatelt siis jah. Küsisin kolme müüja käest pakkumised täpselt samas konditsioonis autole. Seepärast saangi ütleda, et hind on hea.
09:21 17.10.2018
Qorak (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Auto on vaikne. Oli suverehvidega ja lamellidega nüüd veel eriti. Aeg ajalt sõidan üsna pikki otsi ja kulgemine on suht stressivaba.Tagaistmel olevate inimestega saab jutustada täitsa vabalt.
Kõlarid: minul on 8'' BOLERO raadio- 4 kõlarit ees ja neli taga, sellele ei saa küll midagi ette heita.
10:22 17.10.2018
........... (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
inimesed ja vajadused erinevad ja mõni käib elu lõpuni ka tööl, et ära elada.
18:05 26.10.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Eks see vaiksus on võibolla suhteline. Mina ei oska seda Karoqi puhul hetkel veel loomulikult hinnata. Proovisõidud ei ole enam nii mälus ja eks rehvid on erinevad ning teetingimused on erinevad. Proovisõidu autod võivad olla palju kallimas varustuses, rehvid kallimad ning vaiksemad jne ning ehk ei anna proovisõidu auto päris 100% teadmist vaiksusest?
On hinnanguid, et Karoqis kruusasel teel pidavat kiviklobinat kosta olema. Selle vihjas ka Motors24 test. Mina kahjuks proovisõidul seda katsetada ei saanud, ei sattunud sellisele pinnasele / teele.
Tegin ka valiku lamellide kasuks ning on ka ostetud juba.

Siit ongi küsimus, et on soov osta talverehvidele ka plekkveljed kuid lühike otsing Googles ei andnud mingit erilist tulemust. Valusid ei taha talveks, hinnavahe ka olemas. Mõõt 7Jx17, 5x112, ET45, keskava 57,1 - keegi oskaks jälgedele juhtida?

Ma väga ise helisüsteemi ei katsetanud proovsõidul, selle juures pigem on kõrvalised helid segavad faktorid. Kuid usun, et tavaseades Bolero kannatab kriitikat. Kuid valisin Cantoni helisüsteemi, ehk on veidi parem kui tavaseades asi. Kuigi, kindlasti ei ole see Canton ka mingi imeasi.
20:22 26.10.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Kui talveks plekkvelje jooksu tahab, siis seda peab 16 tollises mõõdus vaatama. Ja lubatud rehvimõõt oleks sel juhul 215/60R16 (4x4 puhul on lubatud ka 225/60R16). 16 tollised Karoqi originaalvaluveljed on ka olemas päris mitmes variandis. Ja kes ei leia endale meeldivat velge Skoda valikust, võib vaadata mida sõsarmudelitele Ateca/T-Roc pakutakse.
07:37 28.10.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Tänud, 1979s vihje eest.

Muudetud 29.10.18 09:00

09:40 28.10.2018
......... (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Oleks võinud kohe tellida plekkvelgedega versiooni tehasest. Muret vähem, ei pea netist otsima :)
11:08 28.10.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Plekkvelgedega Karoqit ei ole saanud seni tehasest tellida. Nüüd äsja muutus plank ehk Active taseme Karoq tellitavaks ja jääb ehk seda ekspertide irinat vähemaks, et Karoqi eest tuleb "jämedat" raha välja käia :)
Kuid Active ehk tehase plekkvelje tase jääb ainult nõrgimate mootorite (1.0TSI ja 1.6TDI) pärusmaaks, nii et Aadu tellitud mootorivariandiga masina puhul ...... hüva nõu ei päde. Pealegi tundub, et Eesti turu tarbeks on Active vaikimisi 16 tollise valuveljega, aga kui hästi küsida küllap tullakse vastu ja saab plekid :)
Teist veljejooksu ei pea netist otsima, mõistlik on esinduste kaudu tootjatehase veljed võtta (vahet pole kas valu või plekk). Siis on kindel, et saab ka aastaid hiljem vajadusel üksiku purukssõidetud velje asemel täpselt samasuguse uue tellida.
17:13 28.10.2018
1980i (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Laagri Škodas paistab küll üks plekkvelgedega Karoq saadaval olema: http://www.skodalaagri.ee/eripakkumised/

Enda omal katsetan järgmine suvi 16" veljed järgi, valukad, üks jooks koos 215/60 suverehvidega jäid Yetist järele, ei näinud põhjust neid niisama ära anda.
21:17 28.10.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mõnel mehel ei tasu plekkvelgede teemat rahvusliku katasdroofina võtta...take it easy.
Rahustan ......... maha, valud teised olemas ja elu läheb edasi. Originaal Skoda omad.
Kuid kui ei oleks saanud ok hinnaga siis esindusest ca 750 eur jooks ka ei ostaks.


10:07 29.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mis hinnaga need plekkveljed siis kätte tulevad? Enda kogemus ütleb, et Odavama otsa valukad on plekkveljest soodsamad. Just soetasin omale 17" valukad, 78€ tüki eest. Edevus pole eesmärgiks olnud, kuid plekk läheb kiirelt rooste ja on ka mudeleid, millel võib see lihtlabaselt kergelt lõhki minna.
11:00 29.10.2018
aadu 212 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
16'' velg 60 kõrge rehviga Karoqi all jätab kummalise mulje... suured tühjad rattakoopad... kõrgem rehv oleks abiks.
13:12 30.10.2018
Oihhh (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Olen nõus, 16' puhul peaks kõrgema profiiliga rehv olema kui ettenähtud. Ise soetasin vähekasutatud veljed koos rehvidega, mis pärinesid Passat B8,väga rahul.
Kuna elan eramajas, olen mõelnud plokisoojendusele (1.6tdi), pole veel uurinud, kas lubatud garantii ajal paigaldada.
18:00 30.10.2018
to Oihhh (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Garantii ajal võib paigaldada plokisoojenduse. Uuri kindlasti asja esindusest ja parem lase neil see paigaldada. Lisaks pead olema kindel, et element on plokisisene, mitte õlivanni külge kruvitav plaat. Viimane on väheefektiivne. Paljudele uutele mootoritele ei saagi ploki sisse elementi tellida. Ehk sobib mõni lõdviku vahele pandav element.

Vaata defa.com või calix.se
23:19 03.11.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Siiski tähtaeg mis novembrisse pandi Karoqi kohalejõudmiseks, tundub, et saab tõeks.
Auto sai tehases valmis neljapäeval. Lubati, et nädal kuni kaks läheb aega kui kohale jõuab.
Kuid ennem ei saa kindel olla kui saab kindel olla ehk, auto ka reaalselt kohal on. Kuid vaevalt see nüüd mingi udujutt ka on, kui teatavad, et auto on valminud.
Elame, näeme.
11:33 05.11.2018
kommentaar (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Sai tellitud Karoq pärast põhjalikku kaalumist märtsi teises pooles. Ambition-tase, millele sai näpuotsaga lisavarustust juurde pandud (kaamera, esiklaasisoojendus, family-pakett) + esinduse poolt kummimatid ja ohutusnodi.

Esialgu lubati tarneajaks juuni-august (sõltuvalt sellest, kas jõuab enne juuli kollektiivpuhkusi valmis või mitte). Vana auto oli plaanis nö sissemakseks jätta ja sellele sai kevadel esinduse poolt tehtud hinnapakkumine, kokkuleppega teha uus hinnapakkumine vahetult enne uue auto üleandmist.

Juuni lõpus uurides selgus, et tarne lükkub eeldatavasti novembrisse. Septembris uurides teatati, et auto läheb tootmisse oktoobri esimesel poolel ja kuu lõpuks peaks olema üle antud. Esindus tuli vastu ega hakanud vana autot uuesti hindama, vaid jättis kehtima kevadel tehtud hinnapakkumise (rahaliselt seega tõid tarneprobleemid kaasa väikese võidu). Üldse oli esindusega suhtlemine sujuv ja koostöö meeldiv.

Auto saime kätte oktoobri lõpus. Olles sõitnud nädalapäevad linnas ja ka esimese pikema sõidu, võib väga rahule jääda. Sõit on sujuv, vaikne, mugav. Kütusekulu tuli neljarealisel püsikaga 110-ga sõites keskmiselt 6.3l/100km kohta. Ei tea, kas on palju või vähe - suurusjärgus sama, mis eelmisel autol.

Nupud, hoovad, infosüsteemid on üldiselt loogilised ja kergesti käsitletavad. Püsikaga majandamine käis vanal autol roolil olevate nuppude abil, Karoqi kangisüsteem nõuab veidi harjumist. Lapsevanker ja pagas oleks ilmselt Kodiaqi pagasiruumi paremini mahtunud, aga veidi tetrist mängides saab hakkama.

Tasus oodata.
12:29 05.11.2018
1980i (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
6.3 110 alas võib reaalne olla, ise saanud pigem 6.7-6.8, endal 1.5TSI, aga sinna kulu sisse läheb ka veidi Tallinna linnas kulgemist, seega ilma Tallinnata võiks 6.3 olla küll.
Pagasiruumist niipalju, et tetrist tuleb teha jah, mul on see variant, kus on kõva pagasikate, need kellel on rulookate on asi lihtsam ja nad saavad ruumi juurde ka pisut toole ettenihutades.
20:44 05.11.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
No olen siis ootuses. Oleme ausad, et proovisõit, kuigi see oli ca 120 km, ei anna lõplikku tõde ja see lõplik tõde selgub ikka auto pikema kasutuse käigus.
Kuid aluseks võttes seda 120 km-t on ootus ikka positiivne.
Kütusekulu on kindlasti kinni nii sõidustiilis, kiiruses kui (talve)rehvides jne.
Tellisin Ambition tasemele lisaks esiklaasi soojenduse, Canon helisüsteemi, Varioflex istmed, elektrilise haagisekonksu (tavalist ei pakutagi Karoqile), LED esituled, lähi-kaugtulede automaatse vahetuse, pagasi mati kahepoolse, väliste peeglite tumenemise koos pardavalgustusega ja kokku klappimisega(Boarding Spots) 35% tumedaks tooninud tagaklaasid, värvilise maxi dot infoekraani.
esinduse poolt veel esi ja taga porikummid ning taga tunneli mati (lisavarustuse kataloogis olemas).
Lisaks siis teised veljed ka esindusest, esialgu pidin küll originaalid võtma kuid mõistlik oli hinnavahe tõttu nende enda soovitatud velgede seast valida mitte-originaalid.

Kokkuvõttes, kui mitte arvestada pikka ooteaega (mis ei ole esinduse otsene süü tegelikult ju) siis ei ole mul ka midagi nagu ette heita suhtumises. Asendusauto sain mõistliku kokkuleppega, teine lubatud tärmin auto saabumiseks saab (loodetavasti) täidetud.

Kommentaar 11:33 mainis ka ära ühe pisiasja mis mulle ei meeldinud proovisõidul ja see oli tol hetkel ainuke asi. Nimelt püsika juhtimine lisakangiga. Mulle tundus see suht kummaline ja harjumatu kuid loomulikult sellepärast ma seda autot ka ostmata ei jätnud. Kuid eeldan, et sellega harjub ära. Eelmisel autol oli roolil ning igal juhul on roolil mõistlik lahendus.

Kui kütusekuluga 6 sajale hakkama saab keskmiselt, on see suht ok number kuid oma kogemus ütleb, et tehase lubatud kulule saab üsna lähedale erinevate autodega. Saan ütelda, et päeva lõpuks olen ma saanud ka reaalselt hakkama kahe viimase VW-ga (Golfid mõlemad) lubatud keskmise numbriga. Nimelt, olen selline tegelane, kes märgib ülesse kõik autodega seonduva, alates kütuse võtmistest kuni muude tegevusteni. Sellepärast tean viimase ligi 20 aasta kõikide enda autode kulusid täpselt ning saan teha selge analüüsi, mis on olnud kulud ning mida mingi auto pidamine on maksma läinud. Ning siit tuleb ka point, miks ma olen oma läbisõitude juures valmis liisima uut autot - makstav raha versus peavalu on mõistlik maksta liisingut kui hakata iga nädal tegelema auto lappimisega.
Üks parimaid lahendusi kütusekulu poolelt oli Golf 5 DSG ja 103 kw TDI - sõidetud ca 47000 km keskmine tuli 4,94 sajale.
Selle juures bensiinikad Golf 7 luukpära ja 103 kw manuaal (ACT versioon) keskmine oli 5,13 sajale ning Golf Sportsvan 92 kw DSG oli 5,23 sajale (mõlemad uuena ostetud).
Need kõik aastaringsed keskmised kulud, on kõik reaalsed kulud, ilma ilustamata ja enda jaoks kõik ausalt ülesse märgitud numbrid.
See siis vahemärkusena lihtsalt juurde kütusekulu teemale.
20:48 05.11.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mootoriversioon on samuti 1,5 TSI, jäi mainimata.
22:20 05.11.2018
wigry
Re: Škoda Karoq
Paistab, et ajani, kus Karoq'i saab osta paari nädalase ooteajaga on veel kaugel. Kunagi 2004 sai Octavia 2 ostetud ja siis oli vaja oodata meeletult pikalt - tervelt 5 nädalat, et auto kätte saada. Vot olid ajad kus Eestisse veel saabumata mudelile polnud ulmelisi järjekordi. Sõidan selle autoga tänase päevani ja on truult teeninud aga no eks ikka pilk piilub uuemate masinate poole ka ja kuna Octavia 4. põlvkonda annab veel oodata (pluss veel meeletud ostujärjekorrad kindlasti) siis miks mitte mõelda Karoqile?

Muudetud 5.11.18 22:22

23:18 05.11.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Nende väiksemapoolsete TSI-de kulu 110 alas näiteks regulaarselt TLN-Rakvere vahet sõites võib sõltuvalt päevast vabalt 1.5 liitri jagu erineda. Mõjutavad tuul, teekatte karedus ja -kuivus, õhutemperatuur ja –niiskus, auto koormatus, ja kipub ununema, et vahepeal sõitis ~150m eespool sama kiirusega kaubik :)
Ning me ei tea, kas 110 alas sõit tähendab konkreetse inimese jaoks spido järgi sõitmist 110-ga (ehk tegelikult Karoqi puhul 105-ga) või GPS-i järgi 120-ga.
Ka uue meetodiga antud ametlik keskmine kulu sellele mootorile on väga märkimisväärne vahemik (6.1-7.0 l/100km), mis oleneb masina lisavarustuse hulgast, rataste mõõtudest, disainielementidest tingitud aerodünaamika erisustest, näiteks plastist koopalaiendid, Sportline/Scout teistmoodi pamperid jne. Ehk siis ei ole mõtet ühekordselt kogetud kulunumbrit tõe pähe võtta.

Vaadates Aadu tellitud konfiguratsiooni, kus Ambition tasemele on lisatud vähemalt 5 Style taseme standardelementi ja sellega kokku hoitud vähem kui 20% nende kahe varustustaseme 2000Eurosest hinnavahest, tekib küsimus, miks küll nii. Ma tegelikult väga austan inimese soovi täpselt oma soovi järgi masin tellida, kuid Karoqi puhul nii väikese hinnaerinevuse puhul ma ei näe Style paketis miskit, mis äärmiselt vastukarva võiks olla. Kunagi eelmisel kümnendil pidin omale heas varustuses Superbi komplekteerima Ambition baasil, kuna ei soovi vakstut meenutavast materjalist nahkistmeid, nii et see oli toona konkreetne sundseis. Karoqi Style on igati OK, puhas igapäevast kasutusmugavust pakkuv träna, kui katuserelsside värv kõrvale jätta. LED lähituled on väga head, LED kaugtulede osale võib ette heita, et kitsavõitu, kuid ulatus on hea.
23:51 05.11.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Wigry, Euroopa autode puhul on tavaline tehasetellimus 2.5 kuni 3 kuud. 5-6 nädalaga tehasetellimus on üldjuhul reaalne vaid suht kasina varustuse ja baasmootoriga variandi puhul. Mida rohkema/spetsiifilisema varustusega autot tellida, seda suurem on tõenäosus, et mingi jubin või konkreetne värv või velg vmt lükkab tootmisnädala kaugele tulevikku. Muuseas, mina tellisin oma sahara beeži Octavia eelmise kümnendi keskel vaid veidi sinust hiljem, kuid tegu oli TDI Elegance + mõned lisad ja tarne oli tavapärane 3 kuud. Muuseas, meie peres olev 4x4TDI Karoq sai tellitud veidi üle aasta tagasi nii öelda esitlemata autona ehk mõnes mõttes põrsas kotis, ja tuli ka normaalse 3 kuuga.
Selle aasta tarneraskused paljude bensiinimootorite puhul olenemata margist/mudelist on suuresti mõjutatud uutest heitmenormidest ja uue metoodika järgi heitmete hulga mõõtmisest (mis tuleb teha sama mootori puhul vist iga võimaliku mõju omava varustuse kombinatsiooniga) ja enamus autotootjaid on sellega jänni jäänud.
00:08 06.11.2018
wigry
Re: Škoda Karoq
1979s - tore kuulda, et kah valitud Sahara beež Octavia. Neid ikka aegajalt trehvab ning sam värv minu omalgi. Mu meelest ilusaim ja kurb et Škoda vahetas selle värvi 2006 aastal Cappucino vastu välja. Väidetavalt pidada aga Paint Boxi kaudu ikka veel seda Sahara beeži tellida saama.

Mis aga tellimisse puutus, siis ma tegelikult tol ajal tahtsin esimest põlvkonda kuna tundus sportlikum ja kandilisem. Aga tuli välja et enam ei saanud seda tellida, sest kohe oli uus tulemas (ja Tour varianti veel polnud pakkumises). Öeldi, et tuleb uus mudel ja näidati pilti. Ütlesin, et mul on siuke summa olemas, et kas selle eest miskit saab? Öeldi jah et üks beež 1.6 bensukas tuleb Ambition varustusega. Ütlesin, et ma võtan siis selle ära ning astusin poest välja. Et selliselt on siis võimalik auto viie nädalaga kätte saada ilma igasugust erisoovi avaldamata ja leppides sellega mis on :) Ehk siis minu masin esimesest partiist mis Eestisse tuli.

Aga jah loodame et saab VW sellest 1.5TSI tootmise ja tarneraskustest üle sest paistab et see on siis ainuke bensukas mis vastab uutele nõuetele ja seetõttu ka kõik sõsarmudelid neid nõuavad. Kuna ise sõidan enamikus lühikesi linnaotsi siis diisel oleks surm ja bensukas seega ainuke valik. Vaikne ja puhas ka.
07:05 06.11.2018
AntiHonda (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Huvitav, mis sellel Karoq- l nii erilist on, et peab ootama märtsist oktoobrini. Kas tal on mõni eriline lisa veel peale kandiliste rattakoobaste.
07:34 06.11.2018
sukisukisuki (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Mingi arusaamatu hullus :)
08:34 06.11.2018
Ain12332 (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Skoda pole enam eestlaste jaoks automark vaid usk. Varsti nimetatakse esindused ka kirikuteks ümber.
09:34 06.11.2018
kütuseröövel (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
6,3 püsikiirusega 110 on väga suur. mu 3 liitrine q7 võtab sama, aga auto kaaluvahe ca 1 tonn ja võimsus 100+ kW. uued x5 saavad 5 liitriga hakkama.
10:30 06.11.2018
1980i (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Jutt käib 110kw bensiinimootorist, karta on et teie Q7-d ja X5-d tarvitavad hoopiski diislit.
Kui sõita bensumootoriga Q7 või X5-ga, siis vast saaks keskmise kirjutada kahekohalise numbriga.
10:48 06.11.2018
hkljkl (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
see usk on suurepärase müügitöö tulemus ja eks hind on ka taskukohasem. tegelikult saad täpselt seda mille eest maksad ja üle garantiiaja ei ole mõistlik seda autot pidada. ma tean millest ma räägin, kuna ettevõttes, kus abikaasa töötab, on kõik autod skodad. roomsteritest, superbini.

pidevalt on erinevaid probleeme, kõige õnnetum on üks octavia, millel on garantiiajal vahetetud turbo, mootor võtab õli esimestest kilomeetritest saadik (esindus ütleb, et see on normaalne) ja nüüd kohe peale garantii lõppu on probleemid DSG käigukastiga. kusjuures õli võtmise probleem on kõigil, ka sellel kevadel ostetud masinal. pisematest probleemidest pole mõtet rääkidagi.

ma ise ei kaaluks hetkeksi skoda soetamist.
13:53 06.11.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Õnneks on kõigil olemas võimalus valida endale auto mis meeldib ja mis sobib. Kummaline on see, et inimene kes ei poolda Skodat leiab ülesse foorumi teema kus räägitakse Skodadest.
Ise nagu ei leia mõtet lihtsalt minna ja mingi automargi teema all hakata ajama mingit jauramist, et see või teine automark ei kõlba kuhugi.
Sõitke enda autodega ja mistahes markidega. Kõik autod saavad vanaks ning kõiki neid tuleb remontida.
Viimasele kommenteerijale. Mul on näiteks kohe kõrval naabrimees kes sõidab juba 7 aastat Octavaiaga, uuena ostetud Eestist, 1,4 ja 90 kw mootor. ning üle 260000 sõitnud. Probleemivaba, hooldused ja kuluosad (piduriklotsid jms kuluosad).
Samuti õe perel on aastast 2013 Octavia, 1,2 ja 77 kw. Mingit jama ei ole, käib hoolduses, teatud kuluosad mis kuluvad igal autol (näiteks vahetas nüüd aku uue vastu ennem talve) ja sõitnud ligi 200000.
Mõlemad manuaalid.
Targem oleks tuua võrdsuse mõttes igasuguste autode probleeme välja ning teame ju, et ühel või teisel määral on neid kõikidel markidel.


Sellega olen küll nõus, et DSG kastid on rikkealtid vaatamata sellele, et väidetavalt neid aina täiusstatakse.

No küllap hakkan 3-4 aasta pärast kahetsema siis oma ostu.

1979s, siiski tuli jah odavam sellises konfiguratsioonis tellida. Oli võimalus saada Ambition baashinnast oluline soodushind mis viis Ambitioni hinna niipalju alla, et oli mõistlik tellida see varustus peale. Lisavarustuse osas allahindluseid ei tehta, soodushinda oli võimalik saada baashinnast ning arvutuskäigud andsid mulle sellises versioonis olulise hinnaerinevause.
14:02 06.11.2018
marita57
Re: Škoda Karoq
Aadu maalt ja teised! See on suurepärane, et siin jagate oma muljeid Karoqi kohta, sest tavaliselt tullakse foorumisse siis, kui vanus on nii suur, et auto enam käima ei lähe! Hoidke marki ja teemat elus!

Üks palve ka - kui räägite kütusekulust, siis mainige ka, mis mootori ja veoskeemiga on tegu. Muidu võivad igasugused tühikargajad ilmaasjata hüppama tulla!

Jõudu ja edu teile!
15:28 06.11.2018
hkljkl (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
ma sirvin viimaseid sõnumeid foorumis, seal on kõikide teemade sõnumid. ei käi skoda alajaotuses ega ka üheski teises mitte. ütlen juurde, et rääkisin uutest skodadest, ca kuni 4 aasta vanustest, kõigil turboga bensiinimootorid.

no eks see ole eraldi küsimus, et kes mida probleemivabaks peab või kuluosaks ja hoolduseks

võtab õli - ühele probleem, teisele probleemivaba
turbo läbi 20 000km pealt - ühele probleem, teisele kuluosa ja vahetus hooldus
käigukast läbi - kuluosa, vahetus hooldus

kõike annab mitmeti võtta. minu jaoks on kõik, mis ei puutu korralise hoolduse programmi, remont. ja hea auto ei vaja esimesed 100 000 - 150 000km mingit remonti.
15:57 06.11.2018
aadu maalt (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Minu toodud näited on sõitnud vähemalt 200000 km ja tean väga hästi mis on remont ja mis on kuluosa.
Kui ma peaksin käigukasti vahetust, turbo lendamist 20000 pealt või õli võtmist hoolduseks või kuluosaks, ma siin ei kirjutaks ega ei avaldaks arvamust.
Just nii ongi, kõike annab mitmeti võtta.

See nüüd ei puutu küll otseselt viimaste postituste teemasse - võib ka uskumatu tunduda minu toodud kütusekulu näited, et olen saanud väga ligilähedaselt hakkama tehase antud numbritega kuid nii see on - ennast ju ma ei peta ja numbrid räägivad paberil enda eest. Sedagi annab võtta mitmeti - keegi ka eelpool kirjutas, et kütusekulu on paljus kinni. Muidugi, 110 km/h sõites peabki võtma rohkem kuna kui mitte muu siis juba tuuletakistus on võrreldes 90 km/h niipalju suurem, et liiter juures ei ole mingi ime. Ükski kütusekulu arvestus ei käi kiirusega 110 km/h. Juurde panna rehvide osa, tuulesuund ja tugevus, teekate ning ongi numbrid mis tõesti ei vasta tegelikkusele.
Igal hommikul - õhtul käin tööl kokku edasi - tagasi 85 km. Mis iganes hetkel, olgu pime või valge. Olgu libe või mitte, Olgu nähtavus hea või mitte - sõites kiirusega 95 km/h ehk seieril 100 km/h paneb 90% autodest mööda nagu postist. Mis tähendab kiirendus - pidurdus - kiirendus - pidurdus ja nii teab kui mitu korda ennem kui teelolija kohale jõuab. Selle juurde kiirused mis vahepeal on 120 km/h ning siis imestatakse, et autod ei tule välja tehase lubatud kuluga.

16:47 06.11.2018
............... (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
kõik skodat ostma!
17:38 06.11.2018
1979s (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Aadu varasemate masinatega saadud ilusatele keskmise kulu numbritele kommentaariks nii palju, et tehase lubatule lähedaseid numbreid saidki seni vaid rutiinse kasutusmustriga "hommikul-tööle-õhtul-koju" maantelõiku tinistavad kasutajad. Ja kuna hommikul sõidab enamus inimesi tööle ja õhtul koju ning need suunad kipuvad olema enamusele sarnased, siis tekib maanteel nii öelda pärisuuna tunneli efekt. Ehk siis Aadu sõidab osaliselt ka nende kulul, kes temast kui postis mööda panevad :)
Kuna varsti vajuvad vana NEDC meetodiga tehasekeskmised ajalukku, siis jätame siia märgi et, 1.5TSI 2WD Karoqi jaoks oli see number 5.3 (DSG 5.6). Loodame et see ei jää Aadule püüdmatuks :)

Mitmekülgset kasutust saava 4x4 TDI -DSG Karoqi kogu aasta arvutuslik keskmine Eesti oludes (hetkel siis alates jaanuarist) paistab meil tulema 6.3 kanti. Samas see number võiks vabalt olla ka ilusam kui viitsiks rohkem DSG vabaveeremist kasutada, selleks peaks iga kord peale käivitamist Eco režiimi valima. Või kui oleks kitsamad talverehvid valinud - aasta tagasi ei osanud esinduse inimesed veel kinnitada, kas 4WD korral kitsam mõõt M+S jaoks ametlikult ikka lubatud saab olema. Sellegipoolest oli soojal aastajal viimase 5000km keskmine näidiku järgi 5.6 mis on üllatavalt väike. Eriti kui võrrelda sarnase konfiga diisel Kia Sportage puhul samades tingimustes kogetuga.
18:00 06.11.2018
maaks
Re: Škoda Karoq
Mõõtke oma spidoka viga GPS-iga üle ja siis rääkige keskmisest kulust 100le
Täna sain proovida töökaaslase tutikat Kodiaq'i ja 110 juures näitas gps ainult 102 ja seda <200km sõitnud tutikate rehvidega.
Tootjad tõmbavad ostjatele ikka järjest suuremaid kotte pähe, küll valetatakse kulu väiksemaks küll kiirus suuremaks :-)
18:40 06.11.2018
to maaks (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Pole need GPS masinad täppisseadmed midagi. Kui tahad õiget mõõduriista, siis pead seadme ära taatlema näiteks Metrosertis. Mingi suvaline GPS näitab kindlasti suvalisi aiateibaid. Näide. Oma autol tean, et kui spidol 90 km/h, siis tegelik kiirus on 84 km/h (mõõdetud taadeldud seadmega). Kasutan Tallinn-Tartu maanteel sageli kepsu. Olen sõitnud sageli kepsu järgi, millel ilutseb number 100 ja spidol siis 106 km/h. Aga on juhtunud, kus kepsul on 100, aga spidol juba 110 km/h. Samas on ette tulnud olukordi, kus kepsul on 100 ja spidol samuti 100 km/h. Võta siis kinni, mis on õige ja mis ei ole õige. Seega on suvaline GPS seade tavaline saast kiiruse mõõtmiseks. Sõita tuleks ikka spidomeetri numbrite järgi.
18:45 06.11.2018
VL (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Sa ikka tead GPSi tööpõhimõtet? Taatlema :)
19:02 06.11.2018
eelmisele (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
GPS andmeid saab juba viimasel aastal lausa R kioskis uuendada.
19:23 06.11.2018
VL eelmisele (registreerimata)
Re: Škoda Karoq
Muidugist, R- Kiosk teeb kohe satelliitidele update ja lükkab nad paika.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.