Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: 2016 UUED VOLVOD

19:28 13.07.2018
andrush
2016 uued volvod
Liigub siin rahvast, kel uued mudelid käes ja kogemust jagada?
21:00 13.07.2018
10evrot (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Kui oleks üleliigset $ telliks kohe, pidid head olema ja minuarust väljanägemine ka igati tip-top.
10:41 14.07.2018
autoremm (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Uued volvod sõiduautod kasutavad, nagu kõik kaasaegsed masinad väikese töömahuga mootoreid .
Kui vanasti oli volvo 2,4d mootor 5 silindriga ,siis nüüd saad vaid 4 või isegi 3 silindriga pukatsi .
Jah see 4 silindriline polegi mingi mingi Volvo mootor ,vaid Fordi käkerdis.
Selline müüt ,et volvo maailma pommikindlam auto ,oli vanasti.Enam nii ei julge pakkuda.
Kui 2,4D sõidab ka 600 tuh.nagu niuhti ,siis uute mootorite kohta pakuks sellest vaid poole....
12:57 14.07.2018
to eelmine spets (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Hallooo mootoridoktor, nüüd panid küll pommuudise. Loe parem küsimus läbi ja vasta sellele, kui oled muidugi uusi volvosi lähemalt näinud ja kindlasti pole sa nendega sõitnud.
13:15 14.07.2018
autoremmile (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Mees kes ei oska kirjutadagi, pajatab siin kaasaegsetest automootoritest?
13:37 14.07.2018
Teada fakt (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Fakt on see, et vanad, 2,5 TDI mootorid, mis pärit VAG grupilt, kestsid probleemideta müstilisi kilometraaže. Ka tänapäeval on võimalik leida Rootsi ja Soome müügikuulutusi, milledes müüakse V7O-neid läbisõiduga isegi üle miljoni km.
Kusjuures märkega, et need sõidukid omavad kehtivat ülevaatust.
Ei saa ka märkimata jätta, et need viiesilindrilised kahepoolesed diislid võtavad vaid 5L sajale kütust, kui nendega korrektselt liigelda.
Sellised ajad, mil toodeti tõesti nii pommikindlaid sõidukeid on küllap nüüdseks läbi saanud tõepoolest.
Teine täiesti arusaamatult lollikindel mootor on VAG grupi 1,9 TDI, 81 kW.
Surevad need mootorid kas väärikasse vanadusse või inimese lolluse kätte.
Japsidel oli 3L kuuene rida diisel ja see vist 2,4, mis 80-nendatel HIACE peal oli. Need jätkasid oma elu paatidel kui auto ümbert põrmuks varises.
14:23 14.07.2018
Z (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Mikromootorid ei kesta suurtel autodel - fakt.
Volvo on lihtsalt mingi kena välimuse aga mäda sisuga käkerdis täna...
14:56 14.07.2018
10evrot (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Loeks siis huviga neid fakte ja kas on ka konreetselt ka uute volvodega ka kogemusi? Tundub et ei ole vist, niisama lapseohtu kraaksujad siin mõni.
15:26 14.07.2018
autoremm (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Milliseid kogemusi siis teada tahate???
Et nagu mitu leedtulukest on autol ,või mitu puutetundliku ekraani ?? Või millise uue juhiabi (sõitmist takistava vidina) keegi on jälle suutnud saamatutele juhtidele leiutada?
Kas see on kõige olulisem?
Mina räägin oma seisukohast ja neid uuemaid mootoreid on tihti remondis....
Volvo autost on saanud Fordi kloon.
Pole need fordi mootorid midagi kiiduväärt .
Vanakooli Volvo ridaviiene sõidab mitu korda kauem ,kui kaasaegne D3-D4 mootor .
Aga Eestis polegi oluline auto vastpidavus ,vaid et oleks ikka naabrist ilusam.
Ärge käige remonditöökaded siis ulgumas ,kui midagi remontida vaja ja palju raha kulub teie lolluse peale sõita autoga kuni liigub viimase meetrini.

15:48 14.07.2018
vot nii (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
see on tase! Võttis sõnatuks. Võiks vist selle teema lukku panna, ega siit midagi asjalikku ei tule.
16:23 14.07.2018
andrush
Re: 2016 uued volvod
Oleksin väga tänulik kui vastaks keegi, kellel reaalne kogemus. Stiilis, nägin, proovisin, tellisin ja nüüd 20,000 km hiljem tean...
16:42 14.07.2018
to autoremm (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ära enam peale võta! Nii ajuvaba juttu pole ammu kuulnud, mis Fordi kloonist ja Fordi mootoritest jutt käib? Pane enda ette mõne uue 4-silindrilise Volvo ja uue 4-sil. Fordi kapotialune, nende mootorid erinevad nagu siga ja kaelkirjak. Volvo VEA mootorid, mis on tootmises alates 2013.a. teisest poolest, on 100% Volvo enda toodang, pole neid ühelegi Fordile peale pandud.
Teadmiseks, et Volvo on juba alates 2010st aastast hiina ettevõtte Geely oma.
Ja taksode pealt on teada, et need uuemad neljasilindrilised peavad ka üle 300 tuhande km vabalt ehk siis keskmise eestlase jaoks peaaegu 20 aastat sõitmist.
EGR-iga oli paari esimese aasta mootoritel probleeme, muud ei miskit.
17:28 14.07.2018
to andrush (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
See inimene kes jaksab sellise hinnaklassi auto osta vist eriti ei loe siinseid foorumeid, nendel vist targemat teha, kui siin sellistega vägikaigast vedada. Eks see paras huumori nurk ole, kes oletab, kes pakub, kes arvab jne...proovind-näind pole kedagi (2016 ja uuemaid).Olen elus kolme omanud (eelnevaid põlvkondi) ja pole pidanud pettuma, kindlasti on uued mudelid veelgi paremad. Nüüd tuleb kindlasti uus sapine tulv kohe. Parem mine esindusse, võta proovisõiduks auto ja saad küsimusele parima vastuse, omal sama plaan küpsemas.
18:56 14.07.2018
Volvo omanik (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
2016 aasta omadest ei tea midagi, küll arvan, et kui minule tõesti pakutaks valida, kas võtta tuliuus 2018 sõiduk või GEN1, max GEN2 2000 aasta V70 2,5TDI kasvõi 100 000 sõitnud sõiduk ja ma PEAKSIN sellega sõitma garantiita nt 5 aastat, valiksin vana. Kindlalt!
Põhjus on täiesti mõistlik mu meelest- vana juures oskaksin tarvilikud tööd ise suures osas teha ja jupid ei maksa midagi, lisaks on tegemist tõepoolest ülimalt töökindla sõidukiga, kui just mingeid seebist väljanikerdatud U-grupi osi külge ei kruvi.
Las mul olla konkursi "inetud pereautod" nominent, aga ma sõidan sellega iga ilmaga ja kuhu iganes.
Mul on tuttavaid, kes ei julge aasta vana sõidukiga Euroopassegi sõita, sest peavalu kõikvõimalike "garantiiremontidega" on nad ära hirmutanud- jah, neil pole küll VOLVO-d.
21:05 14.07.2018
jkkj (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Tuleb pöörduda Tallinna Linnavalitsusse. mõni aeg tagasi telekast näitas et neile anti üle uus neliveoline S90. arvata võib et 10 000 on juba läbi sõitnud.
22:49 14.07.2018
Rootsi kvaliteeti pole enam (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
plaan oli osta xc90. käisin proovimas xc90 ja v90cc. peale proovimist tegin uue plaani ja ostsin teist marki sõiduki, millega olen rahul.
23:04 14.07.2018
K. (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Uuemate autode remont ja ülalpidamine võib tõesti olla kulukam kui vanade oma aga sõidumugavus maksab ka midagi. Uued autod on alati mugavamad (võrdle sama klassi masinaid)! Kivikirvega saab ka puid raiuda ja hoolduskulud on olematud, aga mootorsaega on ikka tootlikus ja jõudlus suurem. Autod arenevad kiiresti ja ikka paremuse poole, olenemata margist. Kindlasti on ka uued Volvod head aga paljudele kättesaamatud nagu mullegi ja pean sõitma 2010 a mudeliga.
23:23 14.07.2018
Mida iganes inimesed (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
2016.a XC90 sai 90k täis, murevaba masin, mingit garantii remonti pole. Mugav, öko, hea minekuga. Siin mingid vanamehed jahuvad vanadest volvodest, jah olid tugevad, aga elektri vigu oli sitax. Pole midagi neil 2.0l mootoritel viga, ei saa aru mis haige jutt siin käib. Kes üldse tänapäeval sõidab 300k täis? Paar aastat, garantii lõpp, võtad uue masina ja sügavalt savi mis vaesed teise ja kolmanda ringi mehed teevad. Kuid kindlalt kestab ka neil masin edasi. Kvaliteet on jätkuvalt kokkuvõttes hea.
23:25 14.07.2018
Volvo huviline (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Kui uued volvod ja 2.0 mootorid ei kestaks, siis soomes, rootsis ja mujal taksodeks ei ostetaks. Enamus taksosi ongi volvod...Sõidavad 400k murevabalt ja siis lähevad müüki, vaja uuemat autot.
23:43 14.07.2018
Issand halasta- mida inimesed (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Vanamehed, vaesed, kolmanda ringi mehed, sitax jms... Sa oled küllap 14 aastane, kui sedagi?
Täiskasvanu sellist ülbet jama lihtsalt ei ajaks.
OK- ütle siis mingi "sitax elektrivigu" nende "vanade Volvode" osas.
"Kes üldse tänapäeval sõidab 300k täis?"- einoh...

Muudetud 16.7.18 09:15

23:52 14.07.2018
jahhh (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ega tavainimesele ei räägitagi ,millest auto koosneb ja kes tootnud.
Margiesinuses ostad ju VOLVO .
Volvol diiselmootor D4 Fordi toodang.
MB Vito 1,6 diisel on tähisega R9M ,ehk pesuehtne Renaulti mootor mersu küljes.
Kui kõik teaks seda ,siis osad inimesd jalutaks Mersu keskusest küll minema....
Tahtsid ju mersut või volvot?.

00:25 15.07.2018
mina isiklikult (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
autoostu puhul siit foorumist küll nõu ei küsiks, usaldaks pigem iseenda kõhutunnet. Ei kujuta ette mis inimeste peas tänapäeval toimub, et nii kalli ostu puhul tulevad sellisest kohast abi paluma?(Muidugi on ka mõni asjalik komm, aga üldiselt paras kibestunud laadamuttide kari).
00:31 15.07.2018
Jaaaaaaa (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ja kus siis lähed nõu küsima? Margiesindusest?Seal tehakse ja räägitakse kõike mis sulle meeldib.
Parim näide oleks Toyota Proace .Mis on selles autos Toyota toodangut.Embleem kapotil.Ülejäänud on kõik Peugeot toodang.
Toyota on ju aastaid ise ostnud sisse mootoreid ,mis üldsegi Bmw omad ,mis ajast maha jäänud.
Toyota ise ju diisel eurosaastenormile vastavat mootorit toota ei suutnud.Ja teiste sisseostmine liiga kulukas.
Selleks ju Toyota lõpetabki diislite müümise.Rahvale aga tehakse ajupesu ,et ostetaks ikka nende autosid hybriididena.
Huvitav aga paljudel teistel markidel pole küll plaanis diislite tootmist lõpetada?Lihtsalt käivad ajaga kaasas ja arendavad edasi karmimatele normidele kohanedes.
11:09 15.07.2018
viimasele (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
mis mullis sa elad? arendatakse petutarkvara ainult, et nõuetele vastaks. järjest kõik jäävad vahele. diisel on eilne päev, nagu aurumootor.
11:29 15.07.2018
Jaaaaaaa (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
See on sinu arvamus ja poliitikute pealesurutud tahe.
Diiselmootorid ei kao kuhugile veel pikki aastaid.
Sõiduatole tõesti pakutakse piiratid sõiduulatusega elektri ja hübriide,kuid kaubikutele ja raskeveokitele kes läbivad pikemaid vahemaid alternatiivi pakkuda ei ole.
11:35 15.07.2018
ärgake üles (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Küsitakse nõu ja kogemusi uute Volvode kohta ja üks loll jahub Toyotast, nende diislitest ja ei tea millest veel. Teemasse ja kui ei oska pealkirja lugeda las ema loeb ette ja kui pole antud uute isenditega kokku puutunud võiks multikaid telerist parem vaadata mitte lolli ila postitada.
11:51 15.07.2018
IA (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
D3 JA D5 on kõige rohkem näppimist vajavad ja põduramad mootorid.
15:38 03.09.2018
Uno Uuno (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Võin jagada V90 D5 kogemust, suvega ca 18000 läbitud. Kolmas Volvo, on millega võrrelda.

Kütusekulu: maanteel 6, linnas 7,5-8.

Head: väga vaikne, väga ruumikas salong, D5 mootor koos käigukastiga annab sujuva kiirenduse, enamusel kasutaja seadistustel 3 seadet, kliimaseade jahutab 30 kraadi juures salongi kiiresti ja ilma jääkulma õhku puhumata. Väga head LED tuled. Volvo On Call on mugav äpp, saab nii eelsoojendust kui ka mootorit käivitada, uksi avada ja pakub nii sõidulogi kui ka auto asukohta kaardil.

Vead: pagasniku kuju (langev tagaluuk), lootusetult loll parkimisassistent (tahab parkida, kui ristmikul buss kõrvale sõidab, samuti kiviaedade vahel sõitu alustades).

Pool-muna lahendused: 2 seisupidurit, üks liikluses ja teine parkimiseks, mõlemat saab automaatsena kasutada. Kaardi uuendused - juba kolm korda uuendatud ja iga kord 46 GB! Ja mälupulgalt uuenduse ajal (ca 1h) pead istuma/sõitma autos, muidu jääb pooleli. Lisaks nõuab lõpuks auto süüte väljalülitamist. Mälupulga ka Ipod-iga sama lugu, igakord, kui uuendad, on 30-40 min mureta. Esiistmete massaazi juhtimine (kang istme juures pluss ekraani pealt juhtimine).

Rikked/probleemid: midagi parandada pole vaja olnud, üks kord on olnud kummaline situatsioon, kus enamus assistente olid kadunud, piisas süüte välja/sisse lülitamisest.
18:29 03.09.2018
eelmisel (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Kõik muu võib olla sulatõsi aga vaikne see salong(võrreldes konkurentidega) küll pole. Seda on vist pea igas ajakirja testis mainitud.
18:55 03.09.2018
huvitav küll (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
...ise vaadanud ka mitmeid erinevaid teste ja vastupidiselt eelkõnelejale räägitakse väga vaiksest autost?
19:30 03.09.2018
Onu Uuno (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ei tasu eriti uskuda autoajakirjandust - igaühel oma arusaam ja erinevad teed testimiseks. Isegi sama mudeli korral võib müratase olla oluliselt erinev, sõltudes mootorist, rehvivalikust ja lamineeritud külgklaasidest. D5 (T8 on müra poolest parim aga nii väikese kütusepaagiga autot ei tahaks küll osta), 19" rehvid ja lamineeritud külgklaasid annavad parima tulemuse. Muidugi saab veel vaiksemaks, piisab kui tehasest tulevad suverehvid asendada korralike, 3-4 dB vaiksematega.
Nii et oma kõrv on kuningas ja proovisõiduks/võrdluseks tasub valida midagi eeltoodu sarnast.
11:12 04.09.2018
karvanejakole
Re: 2016 uued volvod
Enim häirib mootori ja kasti koostöö, järsem gaasivajutus laseb mootori vähest momenti kompenseerides pöördesse, sellel hetkel on neljasilindrilise lärm üsna suur. Distantsitundlik kiirusehoidik on isegi kõige lühemas seades liiga pikk. Enamikke seadistusi tuleb kaäivitamisel uuesti seadistada, ka esinduses ei saanud paika. Iste ei sobi mulle, samas naine on rahul. Omal ajal oli valik Q7 vs XC90, Q7 oli üle 10000€ kallim, samuti ei olnud sellel hetkel valida konksu ja tagumise istmesoojendusega autot, Q7 tundus esimese hooga teisest klassist.
22:44 20.11.2018
S90 D4 R-Design (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ise olen sõitnud ~5000 km D4 mootoriga S90:ga ja pole mingeid probleeme olnud.
Esimese otsa S90/V90:l oli probleeme aku kiire tühjenemisega kui kasutati webastot OnCalli kaudu (isegi siis tühjenes aku ruttu kui autoga sõideti suhteliselt pikki otsi). See probleem on kaa lahendatud (tarkvara uuendus).
Soovitan huvilistel igati proovida, tegemist on mõnusa masinaga.

PS: keegi seal eespool oli kangesto seda meelt, et D4 on fordi mootor. Niipalju võin Volvo esinduse töötajana öelda, et on täiesti Volvo enda mootor (nagu kõik muud praegused mootorid).
08:55 12.12.2018
Blondy007
Re: 2016 uued volvod
Liigub sellist rahvast... Olen veel vähe sõitnud, aga esialgu olen väga rahul. Hea rahulik, just paras naisekas... Ostsin Saksast XC60.
Aga kuna olen naisterahvas, siis mootorist ei tea mitte midagi :) Kütuse kulu on ka ok (noh võrreldes mu eelmise autoga BMW530D).

Muudetud 12.12.18 08:58

10:21 12.12.2018
v_ (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Teise generatsiooni hiinlastega kahasse loodud XC60 vaevalt, et järelturul piisavalt liikvel on. See Saksast toodud isend on ilmselt esimese põlvkonna auto Fordiga koostöös loodud. Tegu on kahe täiesti erineva autoga nagu siga ja kägu. Mingit seost neil ei ole. Samas on mõnele keeruline seletada, et miks sama nimega autod ei ole omavahel sugulased, peale sama nime ja sama logo kapotil. Ikka vaatavad ju nime järgi. Ikka öeldakse, et see bränd on hea jne süüvimata konkreetsesse autosse... Eestlaste IQ autonduses on üsna nutune. Kõige naljakam oli kuulda kuidas 2000 aasta Audi A4 omanik võrdles oma autot uue Audi A4-jaga. Samas on see üsna kurb, et silmaring nii piiratud on inimestel. Ei osata näha oma auto analooge teise kaubamärgi alt. Vaadatakse ikka seda kaubamärki mida omatakse ja seostatakse autot sama brändi teise mudeliga millel ei ole mingit seost tegelikult...
11:39 12.12.2018
to v_ (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Teise põlvkonna XC60 on järelturul lademetes, nii Saksas kui ka Rootsis, masin ju väljas oma 1,5 aastat juba. Rootsist saab seda nüüd isegi parema hinnaga võrreldes Saksaga. Ja lisaks pole seal miskit hiinlastega koos loodud, SPA platvormi arendas ja kasutab ainult Volvo. Tõenäoliselt ajasid selle segi XC40 ja tollel kasutuses oleva CMA platvormiga, mis tõesti tehti hiinlastega Geely-ga kahasse (Lync & Co).
Samas, ei saa kurta ka vanema mudeli kohta, esimese põlve XC60 on Saksa TÜVi statistikat uurides oma klassi üks vastupidavamaid masinaid, kindel valik igaljuhul.
Praeguse põlvkonna Euroopas müüdavat XC60 toodetakse ainult Rootsis, Torslandas, niiet pole ka selle asja puhul tarvis hiinlasi karta, kuigi tänaste tehaste automatiseerimise tasemega kursis olles - vahet pole.
13:53 12.12.2018
AntiOpel to V_ (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
No sina küll ei ole oma teksti põhjal inimene, kes autoalase silmaringi kohalt sõna võiks võtta...
16:40 12.12.2018
helluss (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
mina teie asemel Volvot ja eriti uut ei ostaks kui ei soovi maad jagada IAga. nimelt nad juba lasevad külmalt garantii atosi üle. ühesõnaga garantii alla ei kuulu midagi kõik omast taskust. teemad ka volvo foorumis.
17:41 12.12.2018
AntiOpel (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
See on müstika. Kuidas saab lasta üle asju, mis lähevad selgelt garantii alla. Mõni näide ka on, või lahmib kodanik helluss niisama?
Kuidas saaks olla nt kui lakkab töötamast vihmaandur mingil põhjusel garantiilisel autol ja see ei läheks garantii alla? Lauslollus. Aga, kui näitab kodanik ära näite, siis räägib edasi.
20:46 12.12.2018
255A (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Ilmselt pole helluss kunagi ühtegi uut autot garantiiga suutnud osta. Sest saksast veetud masinal on garantii tavaliselt nii palju kui tagatuled paistavad.
16:45 16.04.2019
andrush
Re: 2016 uued volvod
Jälgisin huvi ja ootusega teemat, mille algatasin. Siiralt hämmastav, et ei ilmunudki ühtki negatiivset kogemust. Ausalt olin teema juba sootuks unustanud, meenus vaid kogu halb unenägu kuna oli "rõõm" sõita terve päeva rendikaga milleks osutus uus V60 ls 3100km 2019a, kuna sellel ilmnesid analoogsed mured mis minu S90 2016a, panen oma vahetu kogemuse kirja. Mitte mingil juhul pole mul pretensioone eesti esinduse töötajate vastu, pigem Volvo kui varem tuntud kvaliteetse, usaldusväärse preemium klassi vastu mida edaspidi väldin ning pigem jäängi 10-20 aastaste Volvodega sõitma. Proovisin ka vahetuse mõtteid mõlgutades muid mudeleid nagu V90CC ja XC60 kuid ka neil ilmnes ebameeldivaid detaile. Jään Volvot alati võrdlema just kasutajakogemuselt Škoda Superbiga mis on umbes kolm korda odavam auto.

1. Autos oli pidevalt, eriti peale külma kuulda “rebenenud kõlari heli” reaalselt on täna teada, et istme mälu ja city safety kubus -nupud vibreerisid.
2. Stabiilsel kiirusel 85-90 auto vibreerib/võbiseb, kuna mootor või käigukast vms. ilmselt pole tasakaalus.
3. Kickdowni korral taga sild rakendub raksuga, vibratsiooniga, sõiduk väriseb üle kere. Ühe korra peale softi uuendust tundus probleem kadunut, paraku tundumuseks see jäigi.
4. Tihti pakasega eelsoojendus ei rakendunud (pole vaja teoretiseerida aku laaditusest või kütuse jäägist paagis)
5. Esitulede pesurid ei sõida tagasi, ka suvel (pole vaja teoretiseerida jääst ja lumest)
6. Talvel TLN-TRT, umbes 20-30km enne Tartut alati läheb salongi külmaks ja aitab ainult temperatuuri vägisi tõstmine +4 kraadi.
7. Juhi istmel on ebameeldiv istuda pikemalt kui tund, tagumiku alt jookseb läbi mingi tala mis takistab vereringet.
8. Käigukasti juures oli lõdvik pooleks
9. Mootor paremalt, rihma poolt õline (ls. 50,000)
10. kaks korda tulid suvalised inimesed ütlema, et kuule, sul ripub taga mingi voolik. Mis see täpselt oli ei tea, asus vasaku ratta poolel ja meenutas mingit vildist tihendit mis peale esindusest käimist ilmselt oma kohale tagasi pandi.
11. tagaluuk avanes "käed vabalt" keskmiselt üks kord kolmest (pole vaja teoretiseerida vale jalaviipe teemal).

ja lühidalt: autol justkui puudus heli-isolatsioon, midagi lisati A-Piilarites veidi paranes; Tagaistmel sõiduajal on kuulda kuidas tuul vihiseb kusagil ukse taga servas. LED numbrituli põles läbi aastaga, kusjuures LED ei käi garantii alla vaid kirjeldatud tavalise hõõglambina; kõik uksed olid auto küljes kõverad-paigast ära e. reguleerimata; no ja naljadest kus kogu ekraan sõidu ajal kinni jooksis, pole mõtet pikemalt kirjutada, see lahenes softi uuendusega.

Positiivne oli Full led valgustus, see tõesti valgustas suurepäraselt. Visuaalselt ja ergonoomiliselt muidugi salongi kujundus.

17:34 16.04.2019
stammer (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
väga hea kokkuvõte. Mina sain nii aru, et muidu enam-vähem auto, aga kui tahad preemium marki, siis tuleb mujale vaadata.
18:09 16.04.2019
toinoo
Re: 2016 uued volvod
Tere! Lisan ka omapoolse negatiivse, kahjuks, arvamuse nim. margi kohta ja sunnib mind selleks just suht uute 16-18a 2.0 dislade, automaat järelturg. Läbisõit on nö tühine ja las ütleb keegi, miks müüakse UUS-HEA-SUPER suksu kähku maha- midagi peab valesti olema! Siinsamas foorumi nö "müügi salongis" on üllatavalt palju neid ja mina mõtleksin-mõtlen ikka tõsiselt enne kui pilgu nende poole pööran ja tengelpunga rauad avan! Omal on V70 ; 2.4d; 05a.
Lugupidamisega T.
08:35 05.06.2019
siim279
Re: 2016 uued volvod
Päris huvitav lugeda seda kokkuvõtet.

Mis mootoriga V90 oli? Ja mis istmed? Ise vaatan V90CC hetkel ning täitsa paneb mõtlema välja toodud vead.
09:25 05.06.2019
andrush321 (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
S90 mudeliks, mootor D5 + Polestar. Istmed vastavalt Inscription varustusele, ilma ventilatsioonita. Meenub et XC60 istmed olid ka ebamugavad.
Tee proovisõit, oleme kõik erinevad ja ehk on sinu ootused preemium klassi sõidukile teised.
13:26 05.06.2019
siim279
Re: 2016 uued volvod
Ma tulen A7 pealt, nii et ootused või iseenesestmõistetavus mugavusele vist on pigem kõrgemad.

Proovisõitu olen teinud, kuid mitte nii pikalt kus oleks hakanud ebamugavust või häirivaid aspekte kogema comfort istmetega. Igatahes tänud, et võtsid aega lahti kirjutada kogemus pikemalt.

01:26 03.07.2019
Volvo omanik (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Vastupidiselt Andrushile on mul ainult positiivsed kogemused (isiklikuks vahendiks XC90 First Edition D5 ning 2 V90 D5 versiooni 2 aastat rendikaks olnud). Üks V90 aastast 2016 ja teine 2017.
XC90 tänaseks 128000 läbi sõitnud (ise ostsin 85000 pealt) ja 1 rendikaga sai 22tuh läbitud teisega 20tuh. Mõlemad on otse poest võetud.

XC90nel pole midagi muud peale korrapäraste hoolduste tehtud ja pole ka ebakorrapärast tarkvarauuendust vaja olnud. Istmed on ventileeritavad ja comfort versioonid mis on natuke pehmemad kui tavalised seega väsimust pole kuidagi tekkinud. Sisu on peale sellist kilometraazi ikka nagu uus ja mootor ei näita hetkel veel mingeid väsimuse märke.
Ühtegi veermiku detaili pole vahetatud ja ei tundu ikka veel väsinud.
Andrushi poolt toodud probleeme pole mitte ühtegi täheldanud.
V90ned on mõlemad täpselt sarnaselt väga hästi ennast üleval pidanud, ainult 2017 aasta masinal oli probleeme adaptiivse püsikaga mis tuli uuesti kalibreerida kuna ei tundnud teatud hetkedel eesolevat autot ära.

Tänaseks hetkeks on teada umbes 20 sellist TSB'd mida SPA platvormile tehtud masinatel tuleks korrastada aga jällegi millegipärast need ei tundu kehtivat first editioni puhul seega tundub, et need esimesed 1927 mudelit tehti erilise hoolega. Hetkel teadaolevatest esimestest mudelitest rootsis eksisteerivatest on 1 masinal 140tuh mootor vahetatud kuna isik ei lisanud õli ja jooksis kokku.
Ainus mis on tehtud 60tuh peal on õhkvedrustus uuesti kalibreeritud ja kompressor vahetatud (selle kohta oli TSB, et juhul kui kaitse läbi läheb, siis tuleb uus kompressor paigaldada - 2018 versioon ja uus seadistus teha ning see kehtis siis teatud VIN numbritega masinatele ja see tehti tehase kuludega).

Uute mootorite kestvuse kohta võib öelda seda, et siin rootsis on juba taksodeks olnud masinatel üle 200tuh sõidetud ja ilma probleemideta, kuid need uued mootorid vajavad peale 10tuh läbimist õli lisamist pea 0.3l ja see tundubki normaalne samas imelik ja nõme.
Lisaks on veel selline seik, et paljud kurdavad vibratsiooni üle aga selle kohta on samuti TSB välja antud ning uued parameetrid on tutvustatud sildade regulli osas mis pidavat muutma olukorda. Pidavat olema probleeme nende uute lollakalt suurte rehvide ja esialgselt plaanitud seadistuste kooskõlas. See muidugi ei tohiks olla mureks 2018 ja 2019 aasta masinatel.

Heliisolatsioon on väga tugevalt seotud rehvidest ja suurusest - XC90s on kuni 140ni täiesti vaikne (pole originaal 21 tolli vaid 20) ühel V90nel olid 21 tolli suverehvid ja tõesti väga lärmakas, teisel olid 19 tolli ning vaiksemgi veel kui XC90.
Ainuke koht mis veidi plärises on ukse käepide kui muusikat liiga valjusti kuulata ja selle likvideerisin ise pehme auto teibiga. Aga B&W sound süsteem on lihtsalt uskumatu kui hea - hetkel veel pole BMW, Audi ega Mersu süsteemist vastast leidnud. Mersu Burmeister oli kah väga hea aga puhtusest jäi puudu, audi concert (ei teagi mis firma toodang) oli jälle bassiga üle.

Jääb tihti erinevates foorumites lugedes mulje, et teatud autod on vist väga suurte probleemidega tehasest väljunud aga mul ei ole lihtsalt kunagi selliseid sattunud.

Kuna reisin vägagi palju siis on tänaseks vast sadu erinevaid autosid ja marke proovitud (kaasa arvatud nn luksmarke) ja isiklik arvamus on küll selline, et igal masinal on omad positiivsed ja negatiivsed asjad.

Igatahes pole mul ühtegi suuremat negatiivset esile tuua, ainult jah see tagaluugi avamine jalaga on paras naljanumber aga mille ise avastasin oli see, et siis kui võti on samas taskus kus on mobiil asi ei toimi, niikui võtme eraldi panen töötab iga kord.
ûks negatiivne asi meenus - gaasipedaal on nüüd nendel uutel masinatel maast üles ja pikka maad sõites ei saa paremat jalga enam otse hoida (pedaali all) vaid külje peal ja see on natuke ebamugav.

Eks ta jah nii on et iga inimene proovib ise ja siis teeb otsuse. Mulle lihtsalt volvo sobib ja pole eriti huvitatud teistest markidest.

Ise pole näiteks 2017 Audi A6 universiaalis leidnud mugavat sõiduasendit kuna vasakule käele pole kohta iste on kole madalal ka kõrges asendis, BMW 5 seeria istud nagu asfaldil aga muidu täitsa tore, mersu E või S klass on päris ok aga jalgadel pole erilist tuge.
10:46 03.07.2019
ohjahojkak (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Väga imelik jutt. Mis tähendbs et ostsin 85000pealt ja otse poest?
Heliisolatsioon ei sõltu mitte kuidagi rehvidest, sest see on tehases paika pandud.
Rehvidest sõltub müratase ja selle jutu järgi otsustades ei ole see heliisolatsioon uute volvode puhul suutnud saamu pidada rehvi mõõtmete kasvuga.
tegelikult on muidugi ilmslt seal kusagil pagasniku kihtide alla peidetud antimüra seade.
14:09 03.07.2019
autotestide lugeja (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Autobildis VW Arteoni (kupee Passat) peeti paremaks kui Volvo S90. Volvo puhul on palju hinnas auto mainet. Reaalsuses konkurendid möödusid juba varem, see ka nende müügi alla viis. Ei ole ka uued mudelid suutnud endist Volvo hiilgust tagasi tuua kuigi müüki on parandanud küll. Eurooplased siiski eelistavad parema hinna ja kauba suhtega autosid rohkem.

https://www.youtube.com/watch?v=SrXFyjMw1N0
15:42 04.07.2019
malt
Re: 2016 uued volvod
to: ohjahojkak (registreerimata)
kokku kolm autot: ühe ostis kui sel oli ees 85000km ja teised kaks otse poest.

Muudetud 4.7.19 15:43

09:31 07.09.2019
volliturbo (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Autovahetus käsil ja käisin proovimas 2018 aasta XC90 ja V90CC. Võrreldes Saksa premium markidega, siis positsioneerib Volvo ennast vales segmendis. Tuttava Skoda oli peajagu V90CC üle ja seda poole odavama raha juures. XC90 on ilus auto (minu arust), aga sellega asi piirdubki. Q7 ja ML-ga pole millegagi võrrelda ja seega vastast pole. Eelmise põlvkonna Touaregiga võiks isegi võistelda, aga sel juhul üks on vana auto ja teine "kaasaegne". Volvo ostust asja ei saanud.
18:21 08.09.2019
Vrc23 (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Mille poolest siis tuttava skoda üle oli? Äkki täisvarustuses skoda ei olegi enam volvost nii palju odavam?
19:35 08.09.2019
Axztujh (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Škoda hinda ei tea, küll aga heas varustuses S90 algab 70+€.
02:03 10.09.2019
siim279
Re: 2016 uued volvod
Oskan segmendi ja positsioneerimise kohta niipalju kaasa rääkida, et vahetades A7 välja V90CC vastu (mõlemad täisvarustuses) siis autos sees istudes või sõites kvalitatiivset erinevust ei märka. Ainuke asi milles päriselt elukvaliteet langes, oli soft-close puudumine volvol, mistõttu siiani ust 2x kinni pean tõmbama.
07:35 10.09.2019
A! (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Tuttava v90 puhul pani tõsiselt imestama pagasiruumi olematu maht. Salong on jällegi hiiglaslik tehtud. Võta sa siis kinni. Superbil on ses osas tasakaal, et pagass on ka suur. Heliisolatsiooni vajadus on inimeste jaoks erinev. Mõni laseb ka uuele s mesale juurde panna, teisele näib corolla täiesti ok. Kui tundub, et on valju, siis paned väheke juurde, mis võimalik. Tänapäeva autodele annab ses osas kõva panuse palju klaasipinda ja panoraamkatus.

Superb näeb muidugi volvo kõrval kuidagi jube hale välja, kui ainult disaini võrrelda. Viimane kongigureeimine andis skooda hinnaks nõks alla 50 tuhhi, kuigi üritasin kokku panna suhteliselt mõistlikku varustustaset.

Tean inimest, kes peale uuemate kasutatud autode proovimist ja isegi kahel korral ostmist, sõitis lõpuks ikkagi oma vana, silma järgi 76 aasta moskvitsiga edasi. Küll oli üks liiga suur ja teine liiga kiire, mosse jällegi täpselt paras temale.

10:08 10.09.2019
v_ (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Need soft-close uksed olid juba Phaetonil ja Continentalil siis kui loomad veel rääkisid (2003 aastal). Sellise Phaetoni saab täna kätte kopikate eest:

https://www.youtube.com/watch?v=wh9oHOC6DK4

Kummaline, et Skodadele ja Seatidele ei saa seda siiani. Samas vaatasin just mingi aeg tagasi ühte Touaregit kus olid sellised uksed. Tegelikult ma arvan, et moodsad juhiabisüsteemid on palju olulisemad kui need soft close uksed mis kuuluvad pigem vanakooli luksusautode lisade alla ja ei anna suurt midagi kui uksed on niigi hästi ehitatud.

Eelmise põlvkonna A7 mest millel on veel Audi A6 C7 sisu on siiski natuke kummaline võrrelda uue S90-nega :S Viimasel on siiski näiteks multimeedia osa tunduvalt kaasaegsem. S90 tuleks võrrelda teise põlvkonna A7-mega ja uute autode seas pole S90 A7-mega võrdväärses konkurentsis kahjuks. Hinda võiks 10k allapoole lasta. Oleks müük kindlasti parem ja hakkaks ehk ka autoteste võitma.
13:47 10.09.2019
siim279
Re: 2016 uued volvod
Soft close tõingi välja kui pseudoprobleemi kogu auto võrdluses, igapäevases kasutuses ma ei ütleks, et kvaliteedis tagasi läksin. Autod on küll täiesti erinevatele sihtgruppidele ning sõidudünaamikaga, seda teadsin niikuinii.

Mis Škodat puudutab, siis käisin istusin L&K varustusega isendis, paberil samaväärse varustusega autod minu jaoks omavahel võrdlust ei kannatanud. Skoda on disainerite pealt kõvasti kokku hoidnud ning vana tehnika tilkumine audist 5 aastat hiljem tuntav kuhu iganes nurka vaatad.

VAG grupi mootorid ja käigukastid on täitsa omaette teema, miks skodat tõsiselt ei kaalunud.
16:10 10.09.2019
v_ (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
Maailm ei ole mustvalge! VAG-i toodang on väga kirju ja sama brändi alt leiab hulgaliselt erinevaid komponente. Inimesed kahjuks auto brändi logost kaugemale ei näe. Kui ühel A7 käigukast laguneb siis ilmselt arvab, et kõik lagunevad.

VAG kasutab näiteks väiksematel mootoritel massiliselt BorgWarner DSG kaste, mida on ka mitut erinevat tüüpi, kuiv ja märg kast jne.. Kõik sõltub auto komplekteeritusest.

Volvo V90 puhul on asi lihtne. Seal on 8 käiguline Aisin AWF8F35 (TG-81SC) mida kasutab ka näiteks Peugeot 308 või Toyota Camry. Sama kast on ka USA turule toodetud VW Tiguanil ja Jettal. Seega pole ju midagi erilist - pigem odavauto kast???

Võtame võrdluseks samas hinnaklassis rahvaauto VW Touaregi. Vanal mudelil oli Aisini TR-82SD mida võib leida Porschedelt ja Audidelt aga odavautodelt siiski ei leia. Uusimal mudelil aga juba ZF 8HP90 mis on näiteks peal ka mitusada tuhat maksvatel Bentleydel, Lamborghinidel. Audi A7 puhul sõltus mootorist mis kast peal oli. Pakuti S Tronicu nime all neile ka BorgWarner DSG kaste mis tehniliselt olid mingi aeg tagasi siiski maailma ühed moodsaimad aga lagunemise tõttu said kurikuulsaks. Samuti võib A7-mele saada ka ZF 8HP kui võtad vihasema mootoriga isendi. VAG peidab Aisini ja ZF kastid Tiptronic nime taha. S-tronic = DSG kast. Ostja otsustab mida soovib!
16:17 10.09.2019
.,.. (registreerimata)
Re: 2016 uued volvod
ZF 8HP on peal ka 7 seeria bemmil.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.