Erinevalt muidu kõvatajatest oskab Kaspar oma kätega ilmselt "natuke" rohkem asju teha kui arvuti ees laua all vaikselt lahti lüüa :-) See ongi lisaväärtuse loomine, millest siin keegi eelpool rääkis.
Miks te arvate et 18k ei ole õiglane hind sellise auto eest, uus/avariivaba =32K?
Kõik sõltub töö kvaliteedist- kes garanteerib, et auto on samaväärne kui sarnane avariivaba auto? Kasumi saamise nimel vist väga ei pingutata lõpptulemuse täiuslikkuse osas. Kas turvapadjad on? Tulevane omanik võib oma tervisega maksta selliste kätega tegijate tõttu. Soovin enne ostu näha esinduse garantiitõendit tööde vastavuse kohta tehase nõuetele, mitte müüja suusõnalist kinnitust, et heas korras ja avariivaba...
Kas meil nö kaubandusvõrgus on ka mõni kaup, mille eest tahetakse rohkem maksta? Minu arust on elementaarne, et otsime odavamaid ja samaväärseid kaupu. Miks te läti vahet kruiisite alko otsinguil? Kas kohalike kaupluste valik ja hinnad ei sobi? Miks tellite aliexpressist ja mujalt igasugu nänni kui kõik sama kraam on ka eesti poodides müügil? Miks te kiunute ja inimest maha teete, kui keegi tahab odavamat korralikku autot? Mis pagana müstifitseritud asi ja püha lehm on autoturg, kus ainult ostja on loll ja teda võib igakülgselt pügada? Vot mina ei saa aru inimestest, kes lömitavad rondiärikate ees.
Tahtmine on taevariik, aga kui tullakse välja ebareaalsete (majanduskaugete) soovidega, siis tekib tahtmine õpetada/ironiseerida/sõimata.
Kontrollitud ja mõningase garantiiga kasutatud autod on edasimüüjate juures saadaval. Hind on kõvasti kallim, aga kontroll ja garantii (riskide enda kanda võtmine) selle kallima hinna põhjustabki - automüüjad pole heategevusettevõtted.
Imelik, et kui mingid klounid lubavad pidevalt loteriide kaudu miljonilisi ja mitmemiljonilisi võitusid olukorras, kus keegi mingis loosis pole isegi mitte osalenud, siis keegi ei võta seda tõsiselt ega kaeble, et miks jälle liiga tehakse. Auto puhul, kus taustauuringud on lubatud nii arvuti taga kui kohapeal (kasvõi esinduses), loodab aga keegi tõsimeeli omale tasuta lõunat või lausa lotovõitu.
# kes garanteerib, et auto on samaväärne kui sarnane avariivaba auto?
Kui seda garanteerimist raha eest ise ei telli, siis loomulikult keegi ei garanteerigi! Aga hind on ju odavam. Huvitav küll, mille arvelt? Ega selle peale pole tulnud, et kulutada selle hinnavahe jagu raha näiteks esinduses auto kontrollimisele? :)
Kusjuures näinud palju autosid, millel vahetatud esinduses katus piilaritest kiht-kihilt eri kõrgustelt, nagu ette nähtud, ongi paigaldatud uued turvapadjad jne. Aga see auto pole ka odav ja pole ka põhjust, sest kui teisel sama vanal autol on turvapadjad juba paar aastat vanad, siis sellel on veel päris uued.
Veelkord, keegi ei sunni ostma ja ostja valib riskid vastavalt oma oskustele ja maksejõuekusele. Isegi avariilisena ja täiesti romuna on autol mingi väärtus olemas. Ei pea müüja kontrollima ja neid kulusid pärast hinnale juurde panema.
Paljudes riikides annab ostja allkirja OM-lepingule, et ta on teinud kõik endast oleneva võimalike probleemide avastamiseks ja vabastab müüja igasugusest vastutusest. Nii on ka aus, sest siis jõuab rohkem autosid esindusse kontrolli ja see, kel omal käed küljes ja nupp nokib, pääseb lisakuludest ja maksab lõppkokkuvõttes vähem. Ja kellele selline OM-lepingu säte ei sobi, ostab omale teise auto teisest kohast (nt esinduse kasutatud autode platsilt lühikese garantiiga) ja jätab tulevase probleemide allika kahtlasest kohast ostmata. Absoluutselt kõikvõimalikud turunishid peaks ostjate poolelt kenasti kaetud olema. Selline olukord, kus ostjat teavitatakse riskide võtmisest, peaks tabama kõige valusamalt aga rondiärikaid, sest riskijaid ja illusioonides elajaid oleks siis palju vähem praegusest.
Punktiir, Lätis pole alko kõige odavam, on veel soodsamaid riike! Kas nüüd hakkad läti ärimehi siunama?
Igat automüüjat või ettevõtet pole põhjust tembeldada rondi müüjaks. Nö rondi ostja lepib auto seisukorraga, kui hinnanumber sobib8. Hiljem juhtub ikka see, mida siit foorumist igapäevaselt järjest enam lugeda saab. Juurde läinud remonditööde maksumuse tulemusel, on kogukulu suurem kui turu ülemine ots.
Samas pole ka välistatud olukord, et tüüp müübki oma kahte autot korraga? Olen ka ise olnud olukorras, kus kolmest autost on vaja üks realiseerida. Seega otseselt polnud vahet milline. Uusimast ei loobunud, seega kaks teist läksid müüki. Üks osteti ära, seega nii nagu algne soov oli, kaks jäi alles. Reaalselt pole ma mingi ärikas ja ei mahhineeri.
TMBLK9NE8J0081721 Skoda. Sattusin atud masina ostukanditaadiks ja muuja suhtumine ja käitumine tekitasid esimeste minutitega soovi autot mitte soetada-üleolev ja ääretult ebameeldiv. Liisingusse ei soovi anda, ei viitsi 2 nädalat oma raha oodata, selle ajaga on mul auto ammu müüdud...FAFA. No nagu näha,ikka ei ole küll müüdud. Nägi korralik välja ja liikus aga jah,kes garanteerib,et need turvapadjad seal ikka uuesti tagasi pandud on.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.