Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KUMBA EELISTADA: 80K EESTI VÕI 160K SAKSA LÄBISÕIT

12:26 12.02.2019
KarlaM
Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tere auto24 rahvas. Olen uue kasutatud auto otsingul ning jäänud on valikusse kaks 2015 aasta MK5 Mondeot. Üks nendest 80k Eestis läbi sõitnud (vähem varustust), teine 160k Saksas läbi sõitnud (täislaks varustus).

Kui nüüd Eesti teid ja pigem lühikesi otsi arvestades, siis ma ise lohutan end mõttega, et saksas pikad otsad kiirel teel võiks masinat vähem kulutada, kui eesti auklikud teed.

Eesti 4 aastaga 80k tähendab ca 20k aastas, mis võiks järeldada, suuremas osas linnasõidud. Kes ikka kaugemaid maantee otsi tööle sõidab, siis selle aastaläbisõidud peaks suuremad olema. Saksa masina puhul võib olla jälle nii ja naa. Samas 40k päris linnasõiduga on raske koguda. Diisli puhul on jälle oluline, et oleks saanud rohkem maanteed kui linna.

Ehk oskate anda veidi kaalutletud nõu ja argumente, miks ühe või teise auto poolt otsustada.

Muudetud 12.2.19 23:05

12:31 12.02.2019
PS (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Saksa 160k võib muidugi kahtlane olla. Ma vaataks selle Eesti auto ilusti üle ja kui midagi viga pole, võtaks selle. Saksa oma sa enne ei näe kui juba tellitud ja oled sundseisus kui kohal.

Muudetud 12.2.19 23:05

12:39 12.02.2019
....... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Loodad, et saksa auto veermik kestab igavesti, et seal ei tule kunagi ühtegi juppi vahetada? Ja mina sõidan aastas ca 15 000 kilomeetrit ja mitte linnas, vaid maanteel, seega sinu arvamus, et vähe sõitja sõidab linnas, on jama. Eestis on täitsa tavaline tööle- koju sõit miski 50km päevas ja sealt ei korja isegi 20 000km aastas kokku. Isiklikud sõidud siiski lisaks. Aga ostke ikka vanu saksa autosid, sest paljudel on veendumus, et eesti auto on rämps ja 200 000 sõitnud sakslane nagu uus. Hiljuti ostsin 95 000 sõitnud eesti ajalooga auto ja kõik on kõige paremas korras.
12:42 12.02.2019
Eesti autost (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
GOLF, ostetud Eestist. Tütarlaps ostis, kuus aastat tagasi. Sile, puhas ja läikiv masin, läbisõit 250 000.
Nii, esimesena hakkas tiibadest roostetama ja selgus, et mõlemad on vahetatud, järgmisena läksid karbid. Korralik laks oli olnud. Siis sai uuritud, kuidas läbisõiduga on ja selgus, et see polnud läbi sõitnud mitte 250 000 ostes, aga 500 000+ km.
Tiivad, karbid said vahetatud, tagaluuk ka korda tehtud.
Ainsad kõvad asjad olid sel masinal 81 kW 1,9TDI ja käigukast.
Eestist ja "ajalooga" oli, Saksa Autost ostetud kunagi.
Seega pole see "eestiläbisõit" ka näitaja.
12:46 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ma jah, veermiku pärast niipalju ei muretsegi, selle remont on suhteliselt odav. Pigem mootori ressurss ise, käigukast, roolilatt jm sellised kallimad vead, mis võivad mingist läbisõiduust alates rahakotile suuremaid põntse panema hakata.
Saksa auto on saksast juba Eestisse toodud ja saab käega katsuda ja proovida. Semõttes pole ka põrsas kotis.
13:11 12.02.2019
....... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eesti ajaloo kohta saab kasvõi manteeametist infi, saksa oma kohta tea halligi olenemata hooldusraamatust, mida saab ka ebayst osta. Liikluskindlustuse kõksud ka kõik avalikud kui pole suuremat kaskolaksu. Saksast pole võimalik tuua korralikku autot eesti hinnakeskkonda, sest korralik auto on ka saksas kallis, seega eestisse jõuavad suvalised platsidel vedelevad rondid, üldjuhul avariilised. Võta eesti müügihinnast maha paar tonni, vaata, mida selle raha eest mobilest saab ja näed ise, mis autoga tegu. See, kui keegi ostab pimesi rondi golfi ja siis halab eesti ajaloo üle, pole mingi argument eesti autode mahategemiseks.
13:16 12.02.2019
........ (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ja kui ostad fordi powreshifti, siis see on su suurim mure, mitte mootor. Ja miks üldse diislit vaja- lased 100km päevas?
13:20 12.02.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eks ta selline kahe otsaga asi ole. Üks asi tõesti meie teed jms, aga samas arvesta, et kui Saksamaa kiirteed, siis pole see auto ilmselt ka sõitnud oma sõite 80-100km/h, vaid oluliselt kiiremini. Et kuidas see kõik võiks samuti mootorit jms mõjutada. Kas keegi garanteerib sulle, et see 160k on ka õige Saksamaa autol? Kui mõlemad masinad on kohapeal olemas- lihtne soovitus- mine vaata mõlemad üle, vii võimalusel kontrolli ja osta korralikum.
Eesti ajalooga autodel on vähemalt see pluss, et sa saad läbisõidu kohta aimu Maanteeameti lehelet, samuti, kui auto on uuena Eestist ostetud, saad ka esindusest mingigi ülevaate auto mineviku kohta. Liiati, kui see Mondeo pole veel nii vanagi (2015a), siis kindlasti on ta käinud alles hiljuti esinduses oma asju tegemas.
Ise valima peaks, siis nii värske auto puhul ma kindlasti valiks pigem Eesti ajalooga auto.
13:22 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Kõik mu viimased autod on olnud diislid ja olen väga rahul olnud. Pole ühtegi probleemi olnud ja mõnusalt väike kütusekulu on ikka meeldiv küll. Ei pea kunagi põdema ühegi sõidu pärast ja mõtlema kütusekulule. Samuti on 2 liitrisel diislil mõnusalt jõudu, et sõitu nautida. Igapäevased sõidud on mul 20 - 30km vahel, korra nädalas 200+km sõidud. Uuematel bensukatel võib kirjas olla küll parem kütusekulu, kuid linnasõidul võtavad nad ikka kõik tunduvalt rohkem. Kindlasti on plaan osta ainult eelsoojendusega auto.
13:25 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Mis mured selle Powershiftiga on. Samad hädad mis VAG grupil?
13:44 12.02.2019
jepajeeee (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Väikese läbisõiduga ja korralik auto on alati Saksas kallim olnud. Hind muutub hetkega odavaks, kui mingi kala sees või on paugu saanud.
13:51 12.02.2019
n. (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
mina eelistaks eesti oma. saad ajalugu kontrollida ja enne ostu kontrolli viia. kui rooste pärast muretsed, siis võid ju ekstra seda lasta kontrollida. samas pole kuulnud, et uued mondeod roosteprobleemide käes vaevlevad.
14:49 12.02.2019
niinaa... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Olen ostnud eesti ajalooga(ls. 140000 kanti) auto ja kõik toimis, mõned pisiasjad nagu ikka tehnikal... sõitsin aastaid kui müüsin, sest tuli soov uuem soetada. Varem pooldasin ka alati kohalike autopoodide müüdud masinaid. Ja kuidagi sattus järgmine isend Beliast ja diisel, mida küll tükk aega sai kaalutud( aastate poolest uuem, aga ls. samasse auku ja nüüd poolteist a.kulgemist ja 0 probleemi. Nii, et eks ta paras loto on selle autoostuga. Belglane oli hoitud muidugi paremini kui eesti auto(nii seest, kui väljast). Tundub isiklikult et sisemuse osas hoiab välismaalane rohkem autot. Nii&naa värk selle autoostuga, head otsimist!
14:57 12.02.2019
Diiselpress (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ma ei saa aru, mis häda inimestel on selle saksa imemasina järgi?
Mina sõidan ka eestis 40 000 läbi aastas (ka Fordiga) ja ennäe imet midagi ei juhtu kui täpselt kell 160 000 peale hakkab jõudma. Praegu juba kolmas masin (ford, diisel, 40K aastas). Esimesed kaks väga täpselt meeles. 2011 masin hakkas jukerdama 164 000 peal. Silitati seda nii ja naa ning lõpuks 194 läks vahetusse, sõitsin tiba rohkem kui 4 aastat. Teine hakkas väsimise märke näitama 157 000 peal. Samuti silitati siit ja sealt, lõpuks 200 000 peal hakkas veel piduriõli salongi jooksma jne, seega vahetus. Kolmandal hetkel 79 000 kellal, seega 100 000 ehk 2,5 aastat peaks veel kestma. Ja mina sõidan ka valdav enamus maantee otsi - Narva, Tartu, Pärnu, Riia. Ehk siis küsija teooria järgi peaks see kestma. Maanteed on meil kusjuures suhteliselt siledad.
Lõpuks - isiklikult valiks pigem eesti auto, võimalikult uue, kindla ajalooga jne. Saksa masinal üldiselt hakkab ikka kusagilt midagi vilisema, sest 160 000 on just täpselt sätitud ida-euroopa kliendi jaoks. Saksas diisel ei sõida 40 000 km aastas, vaid pigem 100 000. Miks kapitalist peaks oma ülikallilt ostetud max lisadega korraliku masina ida-eurooplasest autovedajale poolmuidu müüma?
15:05 12.02.2019
Ford.ee (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Võta laoauto mondeo. Titanium. Löö see 15 000 raha sisse ja ülejäänud 8 000 - 11 000 liisingusse. Saad uue, garantiiga ja pole probleemi. Kui pank ei anna liisingut, siis on vaja üle vaadata oma kohustused või palka juurde küsida. Milleks vaevata pead mingi läbi aetud roimaga. Uus, garantii. No nii, milles on probleemi.
Auto tellimisnumber J0137 anna minna.
15:14 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Noh alati on võimalik osta selle raha eest esindusest null läbisõiduga näiteks mingi Hyundai i30 vms. Tutikas masin, garantii seal 5 - 7 a neil, peaks väga muretu olema.

Aga samas lisasid netu, mugavus ilmselt pigem väikeauto mitte keskklassi masina oma, automaatkasti netu, navid, leedid jm digivigurid saab kohe ära unustada. hea kui parkimisandurid selle eelarve sisse saab.

Seega dilemma vol 2.0: kas uus plank õmblusmasina mootoriga taburett või 80-160k läbi sõitnud taburetiga võrreldes luksusauto :)
15:20 12.02.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Oota nüüd natuke. Mondeo ja luksusauto? Nalja teed? :D
Mina paneks samuti selle 15000 sissemaksuks ja võtaks tutika normaalse varustusega auto liisingusse (kasvõi selle Fordimüüja reklaamitud uue Mondeo). Igaljuhul maandad oma riske sellega- garantiid-asjad, pole muud, kui liising ja hooldus. Sa ei pea muretsema, et kui äkki miski kuskil juhtub, et palju siis remont maksab jne.
Muidugi teine teema on, kui liisingut ei anta.
15:32 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Kahjuks on eelarve paigas
16:04 12.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Antile: kirjutasin ju, et taburetiga võrreldes luksusauto. See oli kujundlik võrdlus ja keegi pole pidanud siin Mondeot päriselt luksusautoks.
16:25 12.02.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Igaühele oma, aga IMO pole Mondeo ka nende taburettidega võrreldes mingi luksusauto.
Aga kui Sul tõesti eelarve kriitiliselt paigas, siis mina soovitaks pigem ikkagi Eesti ajalooga auto võtta. Kui aga elu on igav ja otsid põnevust, miks mitte proovida seda leida Saksamaalt toodud autoga.
17:47 12.02.2019
v-kaheksa to Kpl (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eesti auto hind = auto hind
Saksa auto hind = auto hind + transporditasu + riigilõivud + autoärika töötasu
Kui need summad on võrdsed ja autod paistavad samaväärsed, tekib küsimus, miks oli see Saksa auto nii odav? Hinnavahe pole vastus, korralik auto pole Saksamaal eriti odavam kui meil.
Korralike autode müügiks toomine Saksamaalt oleks heategevus, mitte äri. Parimal juhul saaksid iga kord lihtsalt oma raha tagasi.
18:01 12.02.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
v-kaheksa to Kpl (registreerimata) - sa teema pealkirja ikke lugesid
18:05 12.02.2019
autoremm (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eestis keritakse pooltel autodel spidod tagasi,et mitte käia kallis hoolduses...
Spidode kerimise vajadus Eestis on ka selleks,et paljudel liisingu lepungutel on auto jääkväärtus ja kui sõidad väga palju,ei jäägi mingit väärtust... Hea kui tagasiandes peale maksma ei pea.
Lisaks Eestis sõitnud roostetavad .või hakkavad varsti tulevikus. See on ju Ford...
Eestis on palju lohakamad omanikud,autoga sõidetakse kuni liigub. Sakslane viib remonti ja laseb korda teha tavaliselt.
18:19 12.02.2019
Kärss
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ma ei eeldaks autosid nägemata midagi, aga eelistaks seda, mis on paremas seisukorras.

Kui hästi hoitud autodel ei paista ka 500tkm+ läbisõidud veel eriti kusagilt välja, siis see 80K vs 160K võiks ka täiesti põhjendatult olla ootused veidi kõrgemad.
https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=90386
18:57 12.02.2019
Roisteuss (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ei roosteta nad midagi. Rooste tekib just sellele kirikuõpetaja autole, mis on saksas laksu saanud ja seejärel meil 160K km müügis. Minu fordid pole veel küll rooste läinud esimese 5 aastaga. Ilmselt minu viga, et pole saksa kirikuõpetaja autot ostnud. Ja täpselt 5 aastat. Selle potensiaalse kliendi 2015 aasta 160k km ilmselt läheb rebaseks ka järgmise paari aastaga. Pigem tõesti uus. Aga kui hind paigas, siis pigem jätaks 2-3000 tasku igaks juhuks vilede jaoks.
19:04 12.02.2019
stammer (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Kõik sõltub kasutajatest. Meil 80 tuhat sõitnud auto võib suht raibe olla, eriti kui on liisingus olnud. Muidugi võib ka korraliku isendi otsa komistada, aga see peab ülisuur joppamine olema. Vaatasin neid Mondeosid ja peab ütlema, et sedaan on päris kena. Universaal meenutab rohkem pikalevenitatud kerega taksikoera.
20:55 12.02.2019
K (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Vaata mõlema auto alla. Saksas sõitnud auto on alt nagu uus. Puksid ja muud liikuvad osad ei ole saanud kahjustada Eesti soolalägast jms.

Saksa auto on saanud terve elu head kütet, piisavalt pöördeid ja vähe külmkäivitusi.

Lisaks on Saksa autot hooldatud kokku hoidmata ja vastavalt sealsetele liisingu nõudmistele. Sellistel autodel on enamasti olnud üks omanik, tõendatav hooldusajalugu, need on sõitnud pikkasid otsasid ja on seest uueväärsed.

Räägin oma kogemustest.

Samas võib olla ka Eesti auto eeskujulikult hoitud. On erandeid mõlemal juhul.

21:47 12.02.2019
k... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Omale jäi samuti silma 2,o diisel ja DSG kastiga universaal Mondeo. Ls 150 000 2015a. Esimeselt omanikult kuid toodud Saksast. Mida see käigukast endast kujutab? Kuuldavasti paneb Ford vähemalt Mondeole sellest aastast tavalise automaadi.
21:54 12.02.2019
mõni_ (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
kohalik ei viitsi enne müüki seest puhastadagi, väljast rääkimata. On nähtud päris uusi autosi, mis seest meenutavad rohkem lauta, kui autot. Hoolduse kohapealt sama lugu, mis krd.i eesti ajaloost räägime siin. Mõnel tolkneb pool talve porikoopas soola ja lumekärakas ja vingub et kehv masin(roostetab). Lõunapool kliima parem ja autod kindlalt paremini säilinud. (Muidugi nagu mainis her K. on ka erandeid) 1000 prossa K.-ga nõus.
23:16 12.02.2019
marita57
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
# Eestis keritakse pooltel autodel spidod tagasi,et mitte käia kallis hoolduses...

Tule Ansip appi! Kindlasti mõned ahvid kerivad, aga pooltel, no see on raudselt ilukirjanduslik liialdus ja seda juttu ei maksa kindlasti tõsiselt võtta. Pätte ja kaabakaid on kõikjal, aga pooled lausa - ei, kindlasti mitte!
11:45 13.02.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Fordil ei ole DSG- kast, on Powershift. DSG on VAG (VW-Skoda-Seat-Audi) teema.
Aga no see on küll korralik iba, et keritakse maha, et mitte kallis hoolduses käia. Mida sa mees tarbid? Samasugune lollus on ka jäägi osas petmiseks kerimine. Sinusugune tola vast tegeleb sellega, normaalne inimene mitte. Liiati ei huvita läbisõidu suurus mitte kedagi, kui auto maha müüd, mitte liisingule ei tagasta.
Tavaliselt jääb asi ikka sinna: mine VAATA JA PROOVI ise järgi, mitte ära oota vastust kuskilt foorumist. Hooletuid omanikke on kindlasti Eestis, aga kohe kindlasti on neid ka Saksamaal. See, et auto Saksamaalt toodud on, ei tähenda, et teda on hoitud nagu prillikivi.
12:06 13.02.2019
professor_sammaljalg
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Rõvedalt keritakse ja mitte ainult hoolduse, vaid ka kasutusrendi piirangute tõttu. Vehos müügis olnud "73tkm" jumpyl oli reaalsuses 273 või isegi pigem 373 sõidetud. Räuskamisega oma naiivsust peita.. nojah.
12:18 13.02.2019
........ (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Jumpy on tööauto, mitte eraisiku pereauto. Tavaline inimene ei hakka jamama mingi kerimisega, sest enamus jäävad oma läbisõitudega liisingu määratud piiridesse.
22:29 13.02.2019
Pole vahet (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tööauto või mitte. Mida kerida, kui kõik nii "ausad" on? Müügi siis selle õige ls näiduga. Müüdi siin ühte Eesti ajalooga pereautot. Õige ls 450 tuh, siin müüdi 240 tuh ls. Muide, "hooldusraamat" olemas..
22:49 13.02.2019
KarlaM
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
See läbisõidu teema on jah lõpmatu jant. Tuleb vist ikka vähe tagasihoidlikum ja tutikas masin osta ja mure murtud.
05:56 14.02.2019
... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
nonäed, hakkab juba mõistus pähe tulema.
09:02 14.02.2019
uuskuus (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Uus on uus, kasutatud on kasutatud. Veidi vale võrdlus, aga kas sa eelistad väiksema või suurema läbisõiduga naist? Mõni suurema, sest vähema läbisõiduga naist ei saa kätte ja õigustab siis, et suuremal on rohkem kogemusi.
Väiksema läbisõidu omanik irvitab vaikselt pihku ja mõtleb, et andku minna.
Sama teema, et 160K sõitnud auto on uueväärne. Sry 160K sõitnud masin on 160K sõitnud, see ei saa mitte mingist otsast olla uus. Uus on uus. Seda uueväärset mainib ainult see, kes reaalselt uut ei saa ja siis loob omale mingit illusiooni.
10:18 14.02.2019
......... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ega sakslane ju loll- ta ei oska uueväärsust hinnata ja müüb 160K sõitnud auto maha. Eestlane aga teab, et saksa bahnidel on mootorid pidevalt soojad, hooldusi teeb saksmann pigem varem ja tihedamalt ning hoiab autot nii hästi, et eestlane ta uueväärsena endale saaks. Igaks juhuks paneb pagassi uue roolilati ja käimakasti ka tagavaraks kaasa. Tuleb ju hoolida euroliidu vaesemate riikide inimeste eest.
10:27 14.02.2019
ahhh (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Käisin vaatamas Iveco kaubikut 2014 aasta toode ja raam täiesti roostes. See oli eelmine aasta Eestis sõitnud masin Iveco platsil.
Ostsin Saksamaalt sama aasta Iveco ja raamil värv peal nagu uuel.
Arge pasa..dage et Eestis autod ei roosteta. Kusjuures Saksamaa auto mis ostsin oli palju rohkem sõitnud ka.
11:45 14.02.2019
. (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ei saa aru tegelaste loogikast,iga auto mis esindusest väljub on juba kasutatud auto tegelikult,kuhu need kasutatud siis panna kui kõik uue ostavad?

Aasta või paari pärast soov jälle uut autot osta,kes selle sinu vanaga siis peab sõitma,kui ainult uus on ainuõige valik alati.
11:52 14.02.2019
ahhh (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tänapäeva mootorid on suuri saastenorme taga ajades muutunud nõrgaks,paarisaja tuhandega on läbi.
Nii ongi ,et 5 aastased masinaid polegi mõtet osta,saad nuhtluse kaela.
Osta täiesti uus ,või 10-15 aastat vana auto ,mida lihtsam remontida ja varuosasid saada piisavalt ka lammutustest.
14:22 14.02.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eks see eesti ajalugu on rohkem autokaugete inimeste jaoks oluline. Kes vähegi rohkem jagab nooti ostab pigem toodud auto.
15:19 14.02.2019
Jämejala pealik (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Nagu eelnevalt öeldud, see kes jagab nooti, see ei hakka peavaluga tegelema ning ostab uue. See, kellel on liialt palju vaba aega ning uut osta ei jaksa, kiidab toodud masinat. Huvitav on ka see, et paljud autoplatside omanikud ise sõidavad esindusest ostetud uue autoga. Huvitav miks küll?
15:26 14.02.2019
professor_sammaljalg
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Pole küll väga palju tuttav, aga minu põgusast kokkupuutest autoärikatega jagaksin kogemust, et platsiomanik sõidab ikka korraliku avarii tagajärjel üle värvitud kõrgklassiautoga, millele vaja paar kivitäket ning natuke üldist kulumist tekitada, et keegi midagi kahtlustada ei oskaks.

Mingi vahe oli valdav enamus A24jas müügil olevatest USAst toodud GL-mersusid näiteks täpselt sellised. Õige valguse all paistsid külgede peal järelekuivanud liivapaberijäljed jms mõnna.
15:49 14.02.2019
To kpl. (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
...Kes vähegi rohkem jagab nooti ostab pigem toodud auto.....
Huvitav, kas sm.kpl võiks ka siis rahvast valgustada, et miks see siia toodud romu ikka parem on???
Et nagu väljamaa värk või?
15:59 14.02.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Lihtsalt toodud auto saad paremas koosluses, on küll rohkem sõitnud. Minu point oli pigem selles, et pole see kohalik ajalugu mingi imeasi mida pidevalt tuuakse esile. Ja kui veidi rohkem autot tahad saada siis lihtsamalt leiab mujalt kuna valik suurem. Ise ostsin neli aastat tagasi sellises koosluses mondeo mida meil uuena ei müüdudki. Oli teine üle kahesaja tuhande sõitnud aga sellest hoolimata sõitis kolm aastat minu käes täiesti probleemi vabalt.
16:03 14.02.2019
Taavid Joll- Näruonn (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Kõik sõltub ikka konkreetsest autost. Ainult läbisõitu osta on rumalus.
16:30 14.02.2019
PS (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ütleme, et on mingi tehase kampaania. Kas olete kindlad, et mujalt toodud autol tehakse need asjad ära kui sa kogemata esindusse satud? Minul nimelt hetkel juhtus selline asi, et sattusin ühe veaga esindusse. Ma pole seal tegelikult viimased 5 aastat enam käinud, juppe mujal vahetanud. Auto on aga kunagi Eestist uuena ostetud ja hetkel 11 aastat vana. Aga tuli välja, et autole kehtisid veel kaks tehase kampaania tööd ja vahetati tasuta osasid pealekauba. Ma kahtlen, et kui oleks Saksast toodud masin olnud, kas sellist asja oleks tehtud..
17:12 14.02.2019
Recallidest (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Kui tehas on määranud mingitele juppidele vahetuse, siis on see auto päevade lõpuni ja ükskõik kus kehtiv, kasvõi Udmurtias, olgu see auto toodud või Austraaliast.
17:56 14.02.2019
to kpl (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ostes mingi surmaeelse Mondeo ja selle najal tõde kuulutada, on natuke ennatlik. Ise ma vist samuti nooti ei jaga ja eelistan uut autot, kuid eks igaühele oma. Autot ostes tuleb lähtuda ikka konkreetse isendi seisukorrast, mitte geograafilisest päritolust. Samas, Saksamaa on ju suur maa, seega on seal palju kirikuid ja igas kirikus on vähemalt üks kirikuõpetaja, kes oma autoga vaid pühapäeval liikvel... Tuleb vaid tugevat usku omada.
18:43 14.02.2019
Kpl (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Esiteks pole ma mingit tõde kuulutanud. Puhas minu arvamus, pole omanud ühtegi uut ega kohalikku taustaga autot. Seega eks veidi kogemust on. Ja mis puutub uue auto ostu siis minu kriteeriumitega uus auto on mõttetult kallis. Ja miks ma peaksin järgi andma, lihtsam on tuua sobiv auto mujalt. Uue auto omamine on eraisikule kindlasti kõige kallim versioon üldse. Kui ei osta autot just eluks ajaks.
18:47 14.02.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
kahjuks on nii, et kui kõik lõpetaks uute autode ostu, saaks ju autod otsa
18:55 14.02.2019
... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Eks uut autot eitavad need, kel lihtsalt pole rahalisi vahendeid uue ostmiseks. Olen isegi selle staadiumi läbinud. Kui aga oled aastakümneid vanakesi ostnud ja neid elus hoidnud, siis lõpuks tüdined ja saad aru, et uuega on siiski mugavam elada. Ehk siis oma vana naine, keda juba tunned ja oled temaga harjunud ning uus auto on ühele keskmisele mugavale mehele parim. Ja naine ei õienda, et miks auto katki ja miks kogu aeg garaažis istud.
19:19 14.02.2019
tramm no 2 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Need nn. uhiuued kohati veel mädamad kui mõned vanurid. Loota ainult garantii peale, noh...Marki nimetamata sai villand, aasta joosul viis korda garantiis, aga igapäeva asjaajamised tahtsid tegemist ja siis mõtlesin palju ma raha letti ladusin, tekkis küll l...i inimese tunne ja kahju oma rahast. Järgneva eluperioodi jooksul püüan vaadata neid mis on juba poe uksest välja aetud 1-2a. elu näinud(aga suht värsked veel), aga rahakotile on mõrv tunduvalt väiksem. Väitke siin mida tahate-see puhtalt isiklik kogemus, arvamus. Seda tänapäeva sodi koos ulmeliste tilu-liludega müüakse ikka minuarust natuke liiga kallilt! Aga jah, iga mees loeb ise oma raha ja teab kuhu või millesse ta selle paigutab.
19:24 14.02.2019
kolmele punktile (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
uus on ta sul ainult 1-2a. siis juba kasutatud. Aeg lendab nagu tuul ja hind kukub nagu ...
19:32 14.02.2019
. (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ja uue auto ostu õigustavad vaid need kes sellele kohustuse kaela võtnud. Ei ole minu ühelgi kasutatud autol probleeme olnud rohkem kui tavalised kuluosad nagu ka uutel.

Uute autode omanike hala kalli hoolduse üle on samuti naljakas,et valitakse autosid mil hooldus odavam mõni sada!

Asi pole alati ostujõus ,pigem naudin mõnda hobi kui rabeleb tööl,et liisingut orjata ning kaskot,5a pärast on see esinduse auto samasugune hall mass nagu kõik teisedki tänaval ja ,10a pärast vanaraud.

Mõistlik investeerib selle 30t kuhugi mujale.

Küll paneelika ees näha kalleid uusi autosid ja korter vana Hruštšovka. Kellele mida.
19:40 14.02.2019
viimsele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Üks norm. mehe jutt
20:17 14.02.2019
.... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Olen ka punktiga sada prossa nõus. Ei tähenda alati, et inimestel pole raha uue auto ostuks või liisingusse võtmiseks. Lihtsalt tihti tuleb ette, et uue auto ost ei ole lihtsalt majanduslikult mõttekas, pean siin silmas justnimelt neid 30+k masinaid. Kas mitte uue auto ostul pidavat kehtima reegel, kui auto esinduse väravast välja sõidab ja homme tagasi tahab müüa, siis juba 10% hind kukkunud?
21:09 14.02.2019
eelmistele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Keegi rumal peab ka uue auto ostma, et siis hiljem teiesugustele tarkadele, elukogemusega, finantsgeeniustele maha müüa, lastes teil rahus esimese omaniku istmesse poetatud kõhutuult nuusutada ja oma elust rõõmu tunda. Alati ei pea uue auto ost tähendama makaronide söömist, korteris virelemist ja garantiiprobleemidega maadlemist, ei mõista, kust küll selline seisukoht. Paljudel lihtsalt on teistsugused võimalused, ostavad uue ja jätavad vana teile. Olge pigem neile tänulikud, kust te muidu oma liikumisvahendid saaksite.
22:28 14.02.2019
to 21.09 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
olemegi tänulikud sinusugustele, mis seal halba siis. Edaspidi toitu tervislikumalt, et seda va kõhutuult vähem istmetesse satuks. No eks igamees õigustab siin oma ostu ja see vaba valik ja igaühe oma raha( või panga) ja tehku mis tahab.
06:34 15.02.2019
... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tegelikult on nii, et kui raha oleks piisavalt, tormaksid kõik uusi ostma.
Kõikide nende lollide vabanduste väljamõtlemine a la ",pigem naudin mõnda hobi kui rabeleb tööl,et liisingut orjata ning kaskot,5a pärast on see esinduse auto samasugune hall mas" tähendabki seda, et pappi ei ole.
Ma ei rabele töö juures, palk laekub igakuiselt ja sealt jääb ka liisingu jaoks üle. Lisaks on perel hobi, mis nõuab ka oma raha ning jääb ka selle jaoks. Ja 5a pärast pole mu auto hall mass, vaid minu jaoks ainult 5a vana ja 100 000km sõitnud auto, mis ei tekita mulle erilisi remondimuresid, sest tegu ei ole 15a vana "160 000"km sõitnud saksa kirikuõpetaja autoga.
Ja kui mõni tüüp ei tunne isegi õigekirja, siis pole vaja kaua mõelda, miks ta uut autot ei osta- sellise haridustasemega ei saagi normaalse palgaga töökohta. Ja ilmselt pole tal ka mingit hobi peale foorumis kommimise ja reedeõhtuse pudeli lahtikorkimise.
08:44 15.02.2019
Viimasele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tundub et sa ei mõista jällegi tekstist aru saada. Teema sai alguse hoopis muust. Kust tuleb See 15 aastat vana auto. Jutt käib 4 aasta vanusest kohalikku taustaga versus poole rohkem sõitnud toodud autoga. Kumb on parem, ja jutt, et ostke uus on ka veidikene imelik. Äkki inimene ei taha auto peale rohkem raha kulutada.
14:13 15.02.2019
uustuus (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Aga mina olengi enamike foorumlaste jaoks just see loll, kes ostab uue auto esindusest. Sõidab sellega keskelt läbi 3 aastat ilma igasuguste probleemideta (hoolduskulu aastas alla 200€, kuna läbisõit on napilt alla 15 000 km aastas) ja seejärel müüb auto maha, et osta järgmine uus. Hoolduse ajal tehakse täpselt see, mida tehas on oma moodsas exceli tabelis ette näinud ja ei grammigi rohkem. Nagu ütles üks kuningas: " Peale mind tulge või veeuputus" ütlen ka mina. Üleliia ei investeeri, ülemõistuse kalli alghinnaga ei osta. Tüüpiline rahvamasin, mida on ka 3 aasta möödudes hea realiseerida. Mina saab algavast probleemist lahti, järgmine on õnnelik, et saab võimalikult uue.
Ma ei ela halvasti, elan prestiižes asumis, kus pole kortereid. Igal elanikul on ka maalapp. Aastas käin 4x perega reisil ja mitte lätis alkot või õlut ostmas. Tulen oma eluga ilusti välja. Näiteks 2017 aastal ostsime uue auto esindusest, mingi debiil sõitis tiiva mõlki. Kindlustus tegi korda ja vahetasime uue esindusest soetatud auto vastu välja. Ei oodanud mina, et seal midagi juhtuma hakkaks. Järgmine omanik oli õnnelik, et sai aasta vana masina ja üli väikese läbisõiduga. Hind turul olemasolevaist keskmiselt kallim. Sama masina lihtsama versiooni oleks juba saanud esindusest 5000€ soodsamalt. Seega kiitke oma kirikuõpetaja sõidukeid ja olge õnnelikud. Mina hea meelega olen edasi loll ning tunnen rõõmu uue asja omamisest, mitte "uue" asja omamisest.
19:12 15.02.2019
tramm no 2 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Aksepteerin kõikide arvamust, kes tahab uut-kes veidi kasutatud, igaühel omad võimalused ja arusaamad raha kulutamisel. Aga häirib mõne tarkpea rusikaga rindu tagumine, et minu ost ja arvamus on ainuõige, eriti debiile komme jagab kolme punkti mees( mul ka pappi jagub, võiks isegi paar uut korraga osta, aga vat enam ei soovi). Mingi tola on elus esimese uue soetanud ja nüüd kaagutab siin kõigile kui targa otsuse tegi, ole siis õnnelik! Aa ja veel pingviinid lõpetage see kirikuõpetaja soga, see ju päris lapsik juba. Kolm punkti, jutt ei ole 15a. vanadest, aga paari aasta vanustest autodest(tutvu pealkirjaga!)
00:09 16.02.2019
Palju kisa (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Võin teile öelda, et te kõik olete jube targad,
Tehke erakond ja juhtige riiki saam tublilt nagu oma väikese mootoriga seamunasid..
00:49 16.02.2019
To tramm no 2 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Aktsepteerid kõigi arvamust ja siis hakkad ühekaupa kritiseerima. Huvitav seisukoht seegi.
01:30 16.02.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Tõsi on, et elu Saksamaal võibolla väheke kergem (kliima, kütus, hooldused) aga seisukord sõltub peamiselt kahest tegurist.

1. Kes on autot eelnevalt kasutanud? (on hoidnud kui oma või võõrast)
2. Kus ja kuidas on autot kasutatud? (pikad või lühikesed otsad, palju külmkäivitusi, siledal teel või kuumaastikul)

Lisaks paljudel tootjatel suured hooldused 120 - 150 k pealt ning muud korralised väljaminekud. 160 pealt ei tohiks selle pärast enam väga muretseda.
15:33 16.02.2019
ostuhull (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ükskord noorena ka ajaviiteks ostsin saksast veetud sarasid ning müüsin neid edasi. Uskumatu, aga huvi teatud kauba vastu oli ülisuur. Näiteks oli üks A4 2,8Q, millel ilutses kellal 217 000. Koristust tehes leidsin autost aga lehe, et 294 000 oli olnud juba 3 aastat tagasi. Rool oli lõigatud ning ülemine osa robustselt vahetatud ning jätkukoht musta teibiga üle kleebitud. Kuna toona (aasta 2010 vms) sain masina tõesti soodsalt (kõige odavam turul) ja pigem oli soov kasutada seda talvel naljategemiseks, tegin ka ilusad pildid ja panin üles ka. 1 nädalaga ostis mingi noor pereisa suure vaimustusega ära, et selle saraga soomes tööl käia. Hästi. Siis vaatasin järgmise A4 2,8Q. Veetud Šveitsist ja avariilisena. Siin üleslöödud, mitte just ka kõige paremini. Juba ostuhetkel nägin pahtli jälgi pakiruumis. Teema sama. Tegin pildid, panin üles. Mõtlesin, et kui läheb, siis läheb ja kui ei lähe, siis pole ka vahet. Talvel on huvitav. Tuli järgmine koll Soomest (soomlane ja ekstra seda masinat vaatama). Põles rõõmust ja ostiski 1200€ kallimalt 5 päeva hiljem. Oli ka veel kolmas ja neljas ja viies jne lugu, kuid sellega enam ei viitsi siin lugejaid informeerida. Seega neid sarasid tahetakse, olgu nad ükskõik missugused. Kõik läheb kaubaks.
19:21 16.02.2019
to ostuhull (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
tegelesid pettustega ja julged siin veel sellega uhkustada?
07:19 17.02.2019
viimasele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
Ostuhullu näite põhjal saamegi veel ühe põhjuse, miks uus auto soetada. Vähemalt ei targuta hiljem keegi, mis sarasid ta teistele pähe on määrinud. Eks muidugi siin väärivad mõlemad osapooled üksteist.
08:56 17.02.2019
hehehee (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
no loll saab kirikus ka peksa, kui mõistus selge, on ka teiseringi masinate seas korralikke isendeid, peab oskama valida!
09:21 17.02.2019
... (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
"on ka teiseringi masinate seas korralikke isendeid, peab oskama valida"
tehniliselt korralikke ikka leiab, aga paraku teise ringi häda on see, et endale täpselt sobivat autot on väga raske leida, ikka pead mingis osas kompromisse tegema. täpselt endale sobiva auto saab siiski poest uuena.
09:56 17.02.2019
miks seda (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
siis raske leida on? ja poest leiab? Mõni aasta tagasi on nad kõik poest tulnud ja poekaup ju aastapärast ka juba kasutatud.
10:39 17.02.2019
eelmisele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
kle mõtle kasvõi värvitoonile, mille puhul teise ringi auto on esimese omaniku nägu. kui temale meeldib must, hall või valge, siis mina sellist ei taha. tavaliselt ei raatsi keegi mõne erksamat tooni metalliku eest lisaraha maksta ja võetakse see tavaline hall standarvärv. ja lisad, mida eelmine ei raatsinud tellida ja mis endale vajalikud tunduvad. suvalisi škodasid võib tõesti sadade kaupa läbi lapata ja miskit leiab.
11:02 17.02.2019
täpikesele (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
midagi on vist kaelast ülevalpool päris nihkes
12:37 17.02.2019
to pstitaja kl.10.39 (registreerimata)
Re: Kumba eelistada: 80k Eesti või 160k Saksa läbisõit
millega sõidad ja mis imevärv seda katab??? see nagu 5a. lapse jutt juba.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.