Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: UUS LINNAMAASTUR 2018A.

20:12 01.03.2019
ivo45
Uus linnamaastur 2018a.
Palun abi inimestelt,kes omavad uut linnamaasturit škoda Karoq 1.0 b.automaat,Peugeot 3008 1,2 b. automaat, Opel Crossland 1,2 bensiin või Renault Scenic 1,3b. automaat.
Karoq on alles aasta eesti turul olnud ja infot 1,0 mootori toimetuleku- ja käitumise kohta ei ole.Scenic on ka uue disainiga alles paar aastat turul.Huvitab just nende mootorite hakkamasaamine ja automaatkastide töökindlus,samuti muud tähelepanekud.
Palun ärge kirjutage siia inimesed,kes on pettunud mõnes vanemas automargis (stiilis -renault ei ole mingi masin j.n.e.)
21:18 01.03.2019
Ain12321 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Crossland oma suurusega pigem klassi võrra väiksem, mõtled ehk Grandland?
Scenic pole linnamaastur vaid mahtuniversaal, mõtled Kadjari?

Karoqi tehnika juba ära proovitud teiste VAG toodete peal. Kõrva on jäänud, et võimalusel 1.5 peale minna, sest kulu numbrid sarnased aga tööd peab rohkem tegema.

Peugeot ja Opel kasutab Aisini automaati (tükike kuulub Toyotale). 1.2 sõidab hästi aga tehase numbrid jäävad kaugele.

1.3 Renaulti mootor uus aretus koos MB (A ja B klass).

Neil kõigil piisavalt pikk garantii, et pead mitte vaevata. Auto ikka osta, et meeldib, mitte et millega kõige vähem võib kunagi tulevikus tekkida probleemid.

Muudetud 2.3.19 10:43

09:17 02.03.2019
AntiOpel (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Grandland X on suurema klassi oma, pigem CR-V ja Kodiaqi konkurent. Mokka X peaks olema Karoqi ja selliste asjade konkurent.
Ise peaks valima ses klassis, siis valiks 3008 ja Karoqi vahel. Mõlemaid proovinud, Skoda jättis parema mulje üldiselt. Peugeot oli pisut avaram, aga mitte oluliselt. Kindlasti võiks Skoda puhul võtta 1.5T mootori. See 1.0T on kuidagi jõuetu ja kütusekulu oli samasse auku.
11:32 02.03.2019
ivo45
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Tänan-asjalik link.
11:53 02.03.2019
aadu maalt (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Ma ei oska ausalt ütelda kommenteerida teisi autosid kui Karoq. ma ei ole nendega ka proovisõitu teinud.
Kuid kui küsisid 1,0 mootori kohta siis võiksid ikkagi kaaluda võimalusel võimsamat mootorit. See 1,0 saab hakkama kuid on selgelt ikkagi jõuetu ning võibolla sellega küll harjub kuid minu kõrvale on 3-silindrilise põrn eriti tühikäigul ja madalamatel pööretel harjumatu. Tegemist on täiesti baasmootoriga, baasmootorid ei ole reeglina ühelgi margil - mudelil eriti võimekad.
Kui rahakott lubab, osta ikkagi veidi võimsam, kütusekulus Sa eriti ei kaota. Mul on 1,5 TSI ning kui olen arvestanud kulu nii reaalselt kui kompuutri alusel siis on viimase 3500 km keskmine kulu 5,9 - 6,1. Seda siis põhjamaade lamellidega ning kliimas mis meil on. Küll näiteks pead aga arvestama, et kohati on tunda 1,5-l ACT rakendumist ja mahatulekut. See ei ole otseselt häiriv kuid teatud situatsioonis on seda tunda siiski. Väidetavalt annab ACT kokkuhoidu 100-le km 0,5 - 1 liiter sõltuvalt sõidutingimustest. Eeldatavalt võiks saada suvel hakkama siis kuluga 5,5 - 5,6.
Mis puudutab neid, kes sarjavad ja pragavad teemal linnamaastur - ei tasu kuulata. Igaüks valib ise auto endale ning mina siis küsiksin - miks mitte linnamaastur? Keda see puudutab, et Sina oled otsustanud linnamaasturi kasuks? Mitte kedagi, valik on Sinu.
Esimene asi, proovi ikka ise need variandid ära. Saad aimu, mis on mis.
14:01 02.03.2019
3030 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Ma ka enne ostu proovisin erinevaid variante: Honda HRV, RAV4, Opel Crossland ja lõpuks Karoq (1,5 bensukas ja 1,6 diisel). Ostsin 1,6 diisli, sest tellimisaeg oli lühem ja kütusekulu väiksem. Momendiks sõidetud 2500 km. Rahul. Kütusekulu keskmine 5,6. Arvestada tuleb seda, et mootori sissesõidul, naelrehvidega ja külmade ilmadega see ongi suurem. Ilmselt suvel peaks 5-ga hakkama saama. Ei saa kurta, jõudu ja minekut piisavalt. Salong läheb külmade ilmadega hästi ja kiirelt soojaks. Lisadest soovitan esiklaasi soojendust, kaugtulede automaatset vahetust ja reahoidmist. Ise tellisin ka Canton helisüsteemi, aga see väga äge polegi... 25-26 tuh. saab täiesi hea varustusega Karoqi kätte.
15:44 02.03.2019
aadu maalt (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
To 3030 - kaalusin samuti 1,6 diislit kuid sellel hetkel, kui tegelesin teemaga olid diisli ja bensuka hinnavahed täiesti olemas mille eest sain endale olulisi lisasid tellida. Nüüd hetkel on diislitel soodushinnad ning kui vaatasin Ambition varustuses baashinda siis võrdsed 1,6 diisel ja 1,5 bensiin.
Noh, eks seal kw vahe on olemas, 85 v. 110 kuid tavakasutuses ei määra see midagi.
Canton on jah selline keskpärane tase. Ei ole ta midagi erilist kuid parem kui tavaversioon.
Kuid ärme tee teemat ühe mudeli keskseks :-)
11:01 03.03.2019
Päästeingel (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Vabandan veidi OT pärast, kuid tegelikult pole Karoqi ja Rapidi võrdlus vale. Puhtalt numbrites on tegemist sisuliselt sama suurte masinatega. Erinevuseks kõrgus nipa napa ja kliirens ka. Muidugi kaal sama mootori kohta on Karoqi kahjuks ~ 100 kg. Rohkem teemasse ei sega, panen ainult 2 linki numbritega.
http://www.skoda.ee/mudelid/karoq/karoq/karoq-mootmed
http://www.skoda.ee/mudelid/rapid/rapid-spaceback/rapid-spac
eback-tehnilised-detailid
.
12:20 03.03.2019
to Päästeingel (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Karoqil on iga mõõt mõni cm suurem ja päriselus annab see palju suurema salongi, nii et need ei ole võrreldavad autod!
15:57 03.03.2019
marita57
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Kuidas nüüd seda viisakalt öeldagi? Ehk aitate?
Teemaalgataja loetelus ei olnud Škoda Rapidit. Sel teemal võib lugeda ja mõtteid jagada näiteks siin:
https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?fgid=74 või lihtsalt kasutada otsingusõna Rapid.
Palun püsime teemas!
PUNKT.

Muudetud 3.3.19 16:03

18:46 03.03.2019
Ivo Väljaotsa (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Olen nüüd piidelnud mitmeid mudeleid ja mitmega ka sõitnud.(Karog,Grandland,HR-V,C-HR,Kadjar)Ei ole nii suur asjatundja,et sõidad 10 km. ja kohe selge.Üllatas mind Kadjar,ehkki tahtsime proovida Scenicut,mida ei olnud prooviks pakkuda.Sellel pillil istmed nahaga pooleks tugevdatud,lisasid Intens paketil pea kõik,sõitis vaikselt 1,3 b.vedas korralikult.Auto oli automaatkastiga EDC , mis pidi olema topeltsiduriga ja lülitas käike ilusti.Mis väga sümpatiseeris,oli see,et autole on eesti keel selgeks õetatud ja tekst suurelt näha.Kui inglise keelt ei valda,siis eestikeelne info on väga hea.Näidikute plokk on digitaalne, kiirust näitab lisaks numbritega ja kuvab esiklaasile.
Scenicul on minu meelest väga originaalne puutetundlik multimeedia-ja navigatsioonisüsteemi ekraan.Võib öelda,et Renault üllatas.
19:01 03.03.2019
Ivo Väljaotsa (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Palukski siinkohal abi uue Renault Kadjari või uue Scenicu(uus Scenik vist alates 2017a.) omanikelt,et kuidas nad autoga rahul on ja ,millised probleemid on ette tulnud?Vaatan praegu ikkagi bensiinimootoriga ja automaatkasiga auto poole ja huvitab kui ökonoomsed on bensukad ja kui töökindlad on need EDC käigukastid ,mida Renault juba üle 10 aasta oma autodele on paigaldanud.
Palun kirjutage ainult need,kellel on teemakohane info.
19:31 03.03.2019
Aga 2008 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
21:27 03.03.2019
hsd (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Paar tähelepanekut Grand Scenicuga proovisõidust. Teises reas 3 eraldi istet, siis istmepadja üles keeratud servad hakkasid täiskasvanud istujat häirima. Kui taga on klapplaud ja iste alumises asendis, siis tagaistujal põlved vastu lauda (ees ja taga 180cm reisija).
Muus osas oli meeldiv auto.
21:30 03.03.2019
hsd (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Lisan, et põlved vastu klapplauda ka siis kui see on kokku pandud.
22:01 03.03.2019
st098 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Mul on Kadjar 1.5 DCi, automaat. EDC kast on minu arvates hea sõita, probleeme ei ole kahe aasta jooksul ette tulnud. Toimetab hästi. Paar väiksemat probleemi on autoga olnud. Aeg-ajalt unustas auto oma seaded osaliselt ära - instrumentide paneeli kujundus, kütusekulu statistika jne. Selle raviks vahetati instrumentide paneel garantii korras välja. Peale seda on korras olnud. Teine häda oli see, et külmade ilmadega oli kuulda mingit kiuksu kui kohapeal rooli keerasid. Selle raviks vahetati amordi tugilaagrid (samuti garantii korras). Peale seda ka see häda kadunud.

Muidu minu arvates on auto väga hea ja mõnus sõita, vähese raha eest palju varustust. Kui Kadjarit võrrelda qashqaiga, siis on auto ruumikam, helisüsteem on parem ning navi on oluliselt parem. Diisel on muidugi ka väga ökonoomne. Bensiini koha kahjuks ei oska öelda.
08:40 04.03.2019
Johnny2 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Mul kaks aastat olnud Kadjar 1,5d EDC automaat ja mina olen autoga üldises mõttes väga rahul - mingeid garantiijuhtumeid pole olnud ja esinduses on auto käinud ainult hooldustel. Kadjar on mugav, öko ja suht hea varustusega oma hinna kohta. EDC kastiga oli ka eelmine auto - eelmise põlve Scenic, ja mõlema autoga pole olnud mingeid käigukastiteemasid. Scenicul oli ca 80000 ja Kadjaril hetkeks 55000 km läbisõitu.
Kadjari ostu ajaks (2017) oli just viimane Scenic välja tulnud, kuid midagi nagu selle juures mulle ei istunud, isegi ei kaalunud ostmist. Üks minu jaoks üsna oluline probleem olid 20" veljed vähelelevinud rehvimõõduga, millega kehvale teele ja kruusale autot lõhkuma ei ole mõtet minna.
10:32 04.03.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Minul fluence EDC kastiga. Kella peal 158000 ja toimetab probleemideta. 81kw DCI sama jutt.
13:46 04.03.2019
ivo45
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Tänan vastajaid teemakohaste kommentaaride eest.Tavaliselt vastavad need inimesed,kellel on auto kohta midagi kiruda,aga siin on vastupidi.Tundub,et see EDC käigukast on töökindel.
Kui saaks infot ka tegeliku1,2 b,mootori bensiinikulu kohta ,siis olen saanud kõike,mida ma siit soovisin.
14:51 04.03.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
15:18 04.03.2019
CAPTUR (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Captur 1,2 EDC. Sama mootor, mis Kadjar-il. Kuna kellal alles natuke üle 1000km, on vist vara õigest kulust rääkida. Trassil 5, enamus sõite linnas ja lühikesed otsad 7-8. Uus 1,3 pidi ökom ja vastupidavam olema, aga laos sellise varustusega 1,3-st ei olnud nagu tahtsin ja oodata ei viitsinud. Nagunii on garantii 5 aastat. Sain täpselt selle, mida tahtsin ja rahul.
16:29 04.03.2019
Johnny2 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Kütusekulu mõjutavad nii palju asju, et mingit tõsiselt võetavat tõde sa siit vaevalt saad. 1,5 81 kW diisel Kadjari keskmine kütusekulu oli ostes pakkumises 3,8 l/100 km, mis on paras ulme ligi 2 tonni kaaluva auto kohta. Igapäevaselt näitab auto kompuuter suvel 4,5, praegu ca 5,2 (60% maanteel) ja ka need numbrid on tankuri juures arvutatuna veidi liialdatud. Reaalne on vast 4,8-5 suvel ja 5,5-6 talvel.
Ehk siis pane 20-30% tehase poolt lubatud numbritele kindlasti otsa, kui mingit orientiiri tahad. Realne kütusekulu sõltub aga paljudest asjadest eesotsas tihendist rooli ja pedaalide vahel.
17:03 04.03.2019
Mahno3 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Minu oma võtab 5-5,5 aastaläbi, aga kiirus on ka pidevalt veidi üle selle, mis liiklusmärkide peal kirjutab.
17:08 04.03.2019
kadjar1,2edec (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Ei meeldi Kadjari käiguvahetus (jõnksutab vahel kohalt minnes), siiani pole esindus sest midagi arvanud. Keskpaneel unustas mälus olevad seaded ära, vahetati garantii korras välja.
Bensukulu linnas kipub nii 9-10l kanti. Lühikesed otsad ning jalg ka raske. Maanteel ühtlane rahulik sõit nii 5-6 vahel.
Kütusekulu sõltub tõesti "rooli ja istme vahel oleva tihendi" jala raskusest.
Hetkel aasta kasutuses ja läbisõit alla 20tuhhi, enamus linnasõit.
17:46 04.03.2019
to Johnny2 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Kadjar ligi 2 tonni?
18:16 04.03.2019
Aulux (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Kuna nüüd on sama EDC kast koos uue 1.3 mootoriga ka Qashqai-l, siis erinevus kohalt võttes päris suur, võrreldes endise variaatoriga. Sellega harjub ja viga ei ole midagi ning minek äkilisem, puudub kummipaela effekt.
04:00 05.03.2019
Grand scenic (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Minul on grand scenic 1.3tce ja automaat. Autol on peal kõik mis andis panna. Ehk siis tühimass on juba 1.7 tonni. Ja mootorist köige võimsam varjant. 120 kw. Kui nüüd kütusekulust rääkida, siis see on mul kompu järgi 8.1l sajale. Ise pole eraldi mõõtnud. Sõidan vast linnas ikka rohkem. Läbisõit ka alles 10 000.
08:05 05.03.2019
Johnny2 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Kadjari 1,5d edc tühimass on 1520 kg, täismass 1940 kg. Mul autos pidevalt kolm täiskasvanut, veidi kola ja kui paak täis, tuleb ilmselt sinna 1900 kg alla ära ka.
12:17 05.03.2019
k... (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Vaata seda C3 Aircrossi. Üllatavalt ruumikas, hästi varustatud ja tavalise automaatkastiga. Tegemist siis sama autoga, mis 2008 või Crossland. https://www.auto24.ee/used/3000795

13:15 05.03.2019
pesoo3008 (registreerimata)
Re: Uus linnamaastur 2018a.
Oman uut 3008 Allure Plus 1.2 mootoriga. Sõitnud olen temaga 30 tuhat ja keskmine kulu on 6.8l/100. Sõidud maanteel ja linnas pooleks.
Väga hea auto.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.