Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: TALVEREHVIDE EELISTUSED

19:30 12.11.2019
Sull12
Talverehvide eelistused
Kuna teemas "naast vs lamell" läks jutt juba ka pastlad vs testivõitja vs hiinakas, siis arutame seda teemat siin.

PS! nael vs lamell siin ei aruta

Ehk siis
Paljudest teemadest on välja tulnud, et eestlasele kõlbab ainult testivõitjaid alla panna, kõik muu on hiinakas
Kuigi tegelikkuses on ju valik palju laiem
1. tuntud tootjad ja nende testides osalevad rehvid, Goodyear, Michelin, Nokian jne jne
2 tuntud tootjate allüksused, mis toodavad a'la 5+ aasta vanuste tipptootjate koopiaid. Barum, Matador, Gislaved, Debica, Fulda, Sava + 50 nime veel
3. pikalt tulul olnud, aga mitte veel nii nimekad eestlase jaoks, Nexen, Nankang jne jne
4. meile täiesti tundmatud idamaade tootjad- Racealone, HiFLy jne
5. netist ostetud teadmata vanuse/ajalooga, aga nimekad ja veel "piisava" mustriga, et talvele vastu minna.

Ise ostan iga teine talv valikutest 2 või 3 uue jooksu ja asi unustatud. Kuna ei näe ca 1200 € iga teine talv rehvide alla magama panna erilist mõtet, siis lepin 600 € jooksuga. Nr 5 saaksin kindlasti odavamalt, aga olen suht kindel, et sellest "tegijast" pole aastatega enam midagi järel ja ainult nimepärast osta pole ju mõtet.

Muudetud 24.2.20 19:21

20:26 12.11.2019
Minule (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
sobivad väga hästi sinu poolt loetletud 2. grupi rehvid. Olen kasutanud Fulda ja Barum lammelli ja Sava naastu ning pole nendega probleeme olnud ei pidamisega ega kiirendamisega. Testivõitjad ei paku pinget, sest need on kallid ja ma pole nii rikas, et osta rehv kalli raha eest kui teine tootja pakub sama asja odavamalt.
20:31 12.11.2019
63amg (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
mina sõidan alati nn. premium rehvidega.pole kunagi mingit hiinakat ja muud odavat brändi ostnud.mingeid mõttetuid teste ei vaata kunagi.igaüks sõidab sellega millega tahab
22:14 12.11.2019
A24KJa
Re: Talverehvide eelistused
Rehvidega on lihtne - suverehvid võivad mingid pastlad ka olla, talverehvid peavad (eriti meie kliimas) väga head olema. Igal juhul 1. , äärmisel juhul 2. Teised variandid on eos lollus.
22:25 12.11.2019
4jjr55 (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Oleneb kindlasti rehvimõõdust, aga Hankookid võiksid olla parimad hinna ja kvaliteedi suhtega.

Muudetud 12.11.19 23:36

11:30 13.11.2019
Kärss
Re: Talverehvide eelistused
Ma olen kasutanud kõike 1-5, aga neist nr 4 kõige vähem. Igaks juhuks mainin, et sellist teadmata vanusega rehvi polegi vist olemas, seda rehvi tootmise aega saab ju lugeda alati rehvi külgseinalt.

Varem tegin esiveoliste autodega nii, et ostsin iga (või iga teine) sügis uued rehvid ette, vanad rändasid taha, hiljem kulutasin suvel lõpuni (talvekad vilisevad all paremini:)).

Tagaveolistega siis vastupidi, et uued taha ja eelmisel hooajal taga olnud rehvid ette ning lõpuks surid suvel suitsusurma.

Olenevalt autost olen teinud seda juba ammu, aga teen üha rohkem nii, et ostan poolikuveolisele autole teadlikult erinevaid rehve esi- ja tagasillale, kuna mul on nende sildade käitumise osas ka erinevad ootused. Sellepärast loen ka rehvitestides sisulist poolt, mitte lõppnimekirja, kuna ostan ikkagi väga konkreetseid omadusi. Sest sealjuures on ka teisi omadusi, mis pole minu jaoks absoluutselt olulised, kuid määravad sageli rehvi paiknemise pingereas. Mitte et oleks alati odavaim lahendus, aga usun, et nii saab parima tulemuse ja samas ka sama raha eest kõige rohkem käegakatsutavat tulemust. Kombineerin esimese postituse punkte 1,2 ja 5, aga eelkõige ikkagi 2. Minu jaoks see punkt 5 on rohkem üldse kärude teema, et kui on vaja mõõtu, mida ühestki autost üle pole jäänud, siis mõistus tõrgub kärule uut rehvi ostmast, kuna kärude rehvid ei kulu vist kunagi lõpuni, kõik kipuvad hukkuma mingi vigastuse tagajärjel ning ma ei kasuta käru kohtades ega kiirustel, kus juhitavuse pärast pead tasuks vaevata.
12:23 18.11.2019
maaks
Re: Talverehvide eelistused
Uuele autole alla 1. valikust rehvid, mis siis peavad veerema 5 talve vähemalt, pärast mida neist saavad suverehvid.
Pere 2. autole alla 2. valikust midagi, mis loodetavasti samuti kestavad vähemalt 5 talve.
Kasutatud rehve olen elu jooksul 1x ostnud kui karjääris 1 sai kivi otsas lõhutud ja oli vaja ühe silla jagu enam-vähem sama kulumisastmega rehve kui ol.olevad.
Hiinakaid (Antares ja Nankang), ehk siis 3. või 4. grupp olen kah ostnud - autole mille aastane läbisõit jääb 5...6kkm juurde.
14:25 18.11.2019
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Siiani alati tipprehvi talverehvi puhul eelistanud. Suverehvi puhul ei oma väga tähtsust. Pigem jälgin, et oleks rehvimustrit piisavalt (vähemalt 3mm suvel) ja et tootmisaeg ei oleks üle 5a vana. Rehv ei tohiks olla koht, mille pealt kokku hoida.
Teste ei vaata, pigem tuginen enda ja tuttavate kogemustele. Talverehvid on viimasel ajal olnud GoodYeari ja Continentali valikus, ühel autol sai 18" talvekad puhtalt hinna pärast Hankookid pandud ja ei saanud mitte üht halba sõna öelda.
Suvekatena olen kasutanud erinevaid tootjaid, alates noname korealastest kuni tipprehvideni, Continental siis, välja.
21:00 18.11.2019
Kogemus (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Ise sõidan lamelliga juba aastaid. Üldiselt 2 talve ühe jooksuga (~40 000 km kokku) ja siis uued alla. Kasutan aastaid mingisuguseid odavlamelle venemaalt. Ausalt öeldes hätta pole jäänud. Kasutades 2 talve on väga okei. Naine soovib järjepidevalt üldiselt naaste. Kuigi saime kokkuleppele, et ka temale vaatan 2 aasta pärast lamellid. Linnas kösserdamiseks pole naaste vaja ja on vaiksem sõita ka. Naise masinal on üldiselt moodsate testide 3-4 koht. Ehk siis võtan listi ette ja vaatan, mis seal listis kõige odavam on. Hetkel endal ja naisel 16" velgede peal. Kui läheb naisel vahetusse, siis lamell läheb 17" ja suvekas tuleb 18". Enda masinal tööandja suuremat velge kui 16" ette ei näe.
19:42 20.11.2019
Kruzma5 (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Eelminse talve eel sattus juhuslikult 2018 aasta rehvi testivõitjate leht kätte.

Hakkasin siis listi ülevalt allapoole analüüsima kuni leidsin rehvid, mis maksavad ~110€ tk ja võtsin ära.

Kordan sama tõenäoliselt 2021 aastal, võib-olla varem... oleneb kuidas kuluvad.

Seekord läksid alla Hankook (eelnevalt olid GoodYear mis maksid umbes sama kopika) ning pidavuse poole pealt ütleks, et üsna võrdsed.
11:57 24.02.2020
Sull12
Re: Talverehvide eelistused
Olen nüüd 4 kuud lund ja jääd sõitnud 2 eri masinaga (polaarjoone taga), T5 4x4 all on Hakkepeltitta lamell (äkki on cr3), teist talve all, ca 7mm jääki ja Volvo all on Presa suv lamell, esimest talve all, sõitnud ca 14000km. Esimene siis ju iga autojuhi unistus, Nokian ikkagi ja teine kategooriast, käib kahh. Sry, aga sinna, kuhu ma sõidan Volvoga, pole T5-ga asja. Eriti tuleb vahe välja just tõusul startides, kui bussil hakkavad kõik rattad ringi käima ja esp üritab pidamist leida, siis Volvoga pole seda kordagi juhtunud. Üks ja sama objekt, sügaval orus ja T5-ga olen otsinud traktorit 3x, Volvoga tuleb üles ka probleemideta käruga.

Karta on, järgmiseks talveks lähevad need Hakkad prügilasse ja tulevad alla midagi muud.
15:14 24.02.2020
stammer (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
autod ju erinevad ja T5 nelivedu on ka nagu ta on.
19:35 24.02.2020
marita57
Re: Talverehvide eelistused
# Kasutan aastaid mingisuguseid odavlamelle venemaalt. Ausalt öeldes hätta pole jäänud. Kasutades 2 talve on väga okei. Naine soovib järjepidevalt üldiselt naaste. Kuigi saime kokkuleppele, et ka temale vaatan 2 aasta pärast lamellid.

Minu noorem laps nõudis ka kategooriliselt, et tema auto all peavad olema naastrehvid. No sai Hankookid ja laps on rahul ning minu süda on rahul. Seda, et temaga kunagi tuleb muu kokkulepe, ma niipea ei arva, aga ilmselt ükskord kindlasti.

Suverehvide osas ma väga nõudlik ei ole, kuid talverehvide osas tõesti loen kõiki kätte juhtuvaid teste ning teen nende põhjal siis ostuotsuse. Ausalt öelda pole pidanud pettuma. Pole ikka nii palju võimalik udu ajada mitmel väljaandel järjepannu.
20:00 24.02.2020
ddig
Re: Talverehvide eelistused
Reeglina p.1. Selle erisusega, et sageli palun maaletoojal endale spetsiaalselt rehvid euroopa ladudest tellida, sest mulle meeldivad kõva seguga lamellrehvid aga seal on mul omad kiiksud/kriteeriumid ning neid meie hinnakirjadest ei leia (nt. ei sobi määratud pöörlemissuunaga rehvid ja/või kalasabamuster). Proua autodel reeglina pehme seguga rehvid aga järgides eespool viidatud kriteeriume.

Eksperimenteerinud olen väga palju p.2 kirjeldatud rehvidega ning üldiselt julgen neid rehve soovitada - need rahuldavad vähemalt 90% vähemalt 90%-i juhtide vajadustest.

Punktid 3 ja 4 on minu jaoks üsna kaugeks jäänud ning oma autodele neid kunagi paigaldanud pole. Küll aga olen mõndadega üksjagu sõita saanud ja seda ka üsna äärmuslikes tingimustes (lumetorm, suletud täistuisanud jäätee mandri ja Hiiumaa vahel, öötunnid). Kokkuvõttes kilomeetreid sellistega üsna vähe aga mälestused on sellised üsna koolipoisilikud - oli mis oli aga kuidagi pidi sõidetud saama :-)
Üsna selgelt mäletan otsest võrdlust pidurdusest kiilasjääl, kus Nokian'i kõva seguga lamell (Renault Laguna all) jättis Kelly vms naastust (Toyota Camry all) selgelt parema mulje. Aasta oli siis 2004/2005.

Punkt 5 kirjeldatud kujul ei ole mind otseselt puudutanud.
Küll aga sai 90ndatel rõõmustatud kui mingi ägedama mustriga asi õnnestus kusagilt rämpstöökojast kätte saada. Täna sellistesse urgastesse oma veeringuid ei viiks.
96/97 oli minu esimene ametlikult liikluses osaletud talv ning see sai sõidetud suverehvidega. Autoks VAZ2106. Järgmine talv õnnestus tagasillale saada mingid muldvanad Gislavedi MS-id, mis tõstis juba järgmisse kategooriasse ning tuli mõelda vargapoltide peale.
Järgmiseks talveks sain juba ühe paari naastrehve ning Gislaved'id rändasid esisillale. Nüüd polnud enam midagi karta :-)
21:29 24.02.2020
autojuht aa (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Vaadake aknast välja ja mõelde ise . Veebruar või asi .
Pole mingit vahet millise rehviga sõidad peaselt et ei mürise .
Ma võtsin juba kuu algul naastrehvid alt ära ja alla lendas uus Hiina suverehv (Minerva),millel mingi hädine m.s peal naljapärast.Ment ei kepi mind teepeal. Kui lumi tuleb(ei usu eriti) siis keeran naastudega rattad alla tagasi .(Nokian)
Üldiselt ma ei ületa kiirust ja ei sõida nagu debiil ja Hiina rehv kõlbab hästi.
23:33 25.02.2020
Kärss
Re: Talverehvide eelistused
Viimasele: mõtle ka selle peale, et erinevate inimeste aknad asuvad er kohtades. Mul on praegu akna taga - 10 (Eestist kaugel), päev hiljem kodus, järgmine päev Läti piiri ääres... Sinu veebruar ei ole minu veebruar, aga talveks ostetud rehvid peavad tegema oma töö ära talve algusest lõpuni. Kuidas see saavutatakse, peabki olema samavõrd erinev, kui erinevalt inimesed ka oma talvesid veedavad, sellest see teema ongi.
11:39 26.02.2020
stammer (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
täna 26.02.2020 vaatasin aknast välja ja...lumi on maas. Niiet, veebruaril on jumet. Eks ole õhtul uudistest kuulda kui palju neid lakse esimese lumega oli.
12:09 26.02.2020
VL (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kas kodanik autojuht aa (registreerimata) keeras täna hommikul siis Minervad Nokiani vastu tagasi kah?
12:49 26.02.2020
Autojuhile (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
"Vaadake aknast välja ja mõelde ise . Veebruar või asi .
Pole mingit vahet millise rehviga sõidad peaselt et ei mürise .
Ma võtsin juba kuu algul naastrehvid alt ära ja alla lendas uus Hiina suverehv (Minerva),millel mingi hädine m.s peal naljapärast.Ment ei kepi mind teepeal. Kui lumi tuleb(ei usu eriti) siis keeran naastudega rattad alla tagasi .(Nokian)
Üldiselt ma ei ületa kiirust ja ei sõida nagu debiil ja Hiina rehv kõlbab hästi."

Lihtsalt infoks, et Minerva on Belgia toodang koostöös Continentaliga. Füüsiliselt võivad nad Hiinas valmistatud olla nagu palju teisedki tuntud margid aga see ei ole tüüpiline "hiinakas".
13:35 26.02.2020
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kodanik autojuht aa on just täpselt selline pooletoobine, kelle load tuleks võtta hoiule. Ta kirjutab küll, et ei sõida nagu debiil, kuid samas tema kirjapilti ja keelekasutust vaadates tekib küsimusi...
Aga huvitav tõesti, kas ta täna keeras siis Nokianid alla tagasi?
Lisaks üks asi on naastude kulutamine sellises talves, nagu ta on, aga mõtle ka sellele, millistel temperatuuridel muutub suverehv (ka sinu uus "hiinakas", mida Minerva tegelikult ei ole) kasutuks plastikrõngaks ohuolukordades. Nii mitmeteski artiklites on öeldud, et alla +5 ei taha suverehv enam väga töötada, kuna segu läheb liiga jäigaks. Googelda, leiad päris kergesti selle üles ilmselt.
13:38 26.02.2020
vänto (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Suverehvid Nexenid 2a juba. väga ok. SKodal olid uutel autodel Nexenid all mingivahe
15:24 26.02.2020
Väikepoiss (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Suvekate osas ei pea olema meie oludes nii kriitiline, tõesti. Täiesti kannatab hiinakaga sõita väga edukalt. Aga teema on talverehvidest.
10:07 23.09.2020
Bezanalogovitsh (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Ostsin talveks paljukiidetud Continental VikingContact 7 ja alles hiljem, kui juba velgedele paigaldatud, avastasin, et Made in Russia... Püüan küll rahulikult võtta, et Continentali tehas ja nende tehnoloogia aga ikkagi kahtlane... Ehk on keegi neid kasutanud?
10:48 23.09.2020
küll need vankad (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
oskavad ka conti tehasest midagi head kaasa vinnata,mis peaks sinna kummi sisse sattuma, seega ämber missugune
18:12 23.09.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kui need contid oleks sul saksa tööjõu ja palkadega tehtud, siis sa vaene eestlane neid ilmselt osta ei jõuaks. Ükskord võiks hakata aru saama, et kõik tootjad otsivad odavama tööjõuga riike, aga see ei tähenda automaatselt, et ka kvaliteet sealse riigi tasemel on.
20:07 23.09.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Tegelikkus on see, et väga paljud ostavad kas odavaid rehve või kasutatud.
Teatud osa ostab siis uusi premium naastrehve, sealhulgas testivõitjaid, ka ise kuulun nende hulka, kes eelistab premium rehvi, nii suveks, kui talveks ja vaatan ka rehvitesti.

Ah, et sama asi või ? Ei ole ju, haakuvuses on vahe sees, kallid premium rehvid on siiski parema haakuvusega, aga tuleb vaadata ka rehvitesti, et leida parim hinna ja kvaliteedi suhe nende premium rehvide seast.

Hiina rehvid on, aga Eestlaste seas väga populaarsed, niipalju, kui siit ja sealt kuulnud olen.

Kärsale veel vastuseks, et paremad rehvid peavad taga olema, mitte ees, seda sõltumata veoskeemist, väga lihtsal põhjusel, et autol ei läheks külg ette ei sõites ega ka pidurdades.

Väga ennatlik on mõelda, et praegu talve ei olnud, et nüüd polegi enam või? Praegu tulev talv võib tulla selline lumeuputus ja musta jääd, et vähe pole, seda ei tea iial ette.
Muideks oli ka eelmine talv musta jääd ja ka lund.
Pole väga vahet, kui palju seda on, piisab ka 50m, et ennast kehva rehviga ja hooletult sõites, väga ohtlik kombo mõlemad koos, kasti sõita ja teisi.
Ehk siis, rehv peab uus ja korralik olema ikkagi.

Meenutan teile, et 2008-2009 oli ka samasugune talv, aga 2010 9/10 detsember tuli lumetorm Monika.

Muudetud 23.9.20 21:02

21:22 23.09.2020
Talihernes (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Heaks tavaks on tõesti nö. tavalisele inimesele häid ja turvalisi valikuid soovitada, et paremad rehvid alati tagateljele paigaldada. See on umbes sama, et kui käest hakkab minema vajuta sidur alla ja looda parimat. Minu masinal on hetkel nelivedu ja lukustuv tagumine diferentsiaal, loomulikult juhin ka gaasijalaga ja eelistan kontrollitud libisemist tagasillal. Enne omatud ka ketasplokiga lühikese teljevahega tagaveolist. Linnas lõbus, maanteel väsitav. Lihvige sõiduoskust ja valige mõistlikud rehvid, füüsikaseadused toimivad ka testivõitjate ostjale.
21:33 23.09.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
siduri lahutamist soovitatakse sellepärast, kuna väga paljud, julgen arvata, et enamik ei ole rallimehed ja ei suuda autot enam ekstreemist tagasi tuua.
Sellises olukorras ongi siduri lahutamine parem, kuna siis lõppeb veorataste libisemine ja tihti ka auto oma.

See, et paremad rehvid tagateljele kehtib ikkagi ainult siis, kui vahe on väike, kui vahe on suur, eriti, kui ühed rehvid ka teab, mis head enam pole, tuleb ikkagi uued rehvid osta.

Kui osta paarikaupa uusi rehve, siis tuleks nad esmalt tagasillale panna ja siis järgmine aasta ostes jälle uued, tuleks jälle uued tagasillale panna.
Sedasi liiguks rehvid kogu aeg eest taha, eeldusel, et rehvide mustrijäägi vahe on väike.
Muul juhul osta kõik 4 rehvi uued, mis on igal juhul kõige parem valik.

Kui näiteks rehvimuster on poole peal ja üks läheb katki, siis pole mõtet enam paari osta vaid kõik 4 uued.

Muudetud 23.9.20 21:36

23:12 23.09.2020
siberia (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Made in Russia Continentalid on suure tõenäosusega vene turule tehtud. Pole saksa omadest halvemad ega paremad kuid tollimaksude tõttu on igal soliidsemal tootjal Venemaal oma tehas.
Tollimaksud toimivad ka vastupidi ehk kui seal tehtud asi tuua EL turule läheb see tollile makstava raha jagu kallimaks. Pluss ilge keberniit KM tagasisaamisega.

Kui niisuguseid Eestis juba laokaubana müüakse siis on vene rubla piisavalt odav. Või tõi mõni rekkamees salakaubana toonud terve seljatäie. Või pandi mingi praakpartii odava raha eest turgu - seda on ka ette tulnud et Venemaal müüakse hävitamisele mõeldud praak tuima näoga maha.


Küsida tahtsin hoopis seda, et kas on keegi aastaringseid rehve kasutanud? Michelinil on sellised Crossclimate, Nokial vist Weatherproof ja Continentali nime ei mäleta. Hiinakaid on ka kuid neil pole Y-kiiruskategooria rehve ja ülevaatusel võidakse sõimama hakata.
M+S ja lumise mäetipuga märk jne on peal ning nad ongi aastaringseks kasutamiseks mõeldud. Seda tean ka, et rehvimüüjad ütlevad kohe, et mõttetu kraam ning osta ikka kaks jooksu ja veel samadel velgedel ja käi kaks korda aastas vahetamas. Loogiline reaktsioon, sest muidu ostan ühe komplekti ning ei tule enam 5 aastat rehvitöökotta.

Aga objektiivset arvamust ning selles plaanis, et ega nad ometi ühe suvega Lenini peaks ei kulu?
08:15 24.09.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Rehvi valik on alati kompromiss, pole võimalik teha rehvi mis toimiks hästi igal pool ja ajal, ning seejuures jääks kulumine mõistlikuks. Ehk aastringne rehv on aastaringi vilets, aga kui su ootused on madalad, siis miks mitte.
Ülevaatusel minu teada enam kiirusindeksit ei kontrollita, ainult koormus on tähtis.
11:31 24.09.2020
siberia (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Mitte ootused pole madalad vaid kogemused on suured :) Paljud ostavad tippbrande sellepärast et rehvid kompenseeriks võimalikke sõiduvigu. See aga kes aastaid on sõitnud saab ka kiilaka suverehviga talvel enamasti hakkama. Vanal kastikal mul ongi suvemustriga hiina rehvid. M+S peal ja mina oskan nendega talvel sõita. Üks noorhärra eelmisel aastal proovis ja ma polnud nii higist meest juba ammu näinud :)

Need Y-kiirusindeksiga rehvid ongi mõeldud ca 300 km/h vastu pidama ning enamuses Euroopast on selge overkill. Samas on karkass tugevam ning kestab ka eesti teid . Isegi kui nad on mingi kompromiss 250 km/h sõitmiseks siis 120 juures selle halvemad omadused veel ei avaldu.
12:19 24.09.2020
63amg (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
kogu idamaa toodang on tegelikult pask! eelmine nädal läks tuttaval rehv kandiliseks.mustrit 7 mm.ei iial sellist jama ostma hakka
17:02 24.09.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
...et ega nad ometi ühe suvega Lenini peaks ei kulu?

kõik sõltub ju läbisõidust.
Aga ühel autol olid vredesteini universaalid, et ka varakevadel ja varatalvel sõita ja kuigi talveks läksid alla siiski päris talvekad, sai korra lumel proovitud ja üllatavalt hea pidamine oli. Kulumine oli kuskil lamelli ja suveka vahepeal, seega mõistlikum siiski kahte erinevat jooksu omada kui aastased läbisõidud 20 000 piiresse jäävad. Siis kestab kumbki komplekt ca 5a ja sellest enam kui küll, universaale peab ilmselt tihedamalt vahetama.
22:05 24.09.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Kõik me teeme sõiduvigu ja valearvestusi libeduse osas, eriti must jää.
Samuti tekib ootamatusi ja hädaolukordi, sõltumata sellest, kui hea juht sa oled.
Lisaks tekib olukordi, kus lihtsalt füüsika vastu ei saa ja on vaja head rehvi, halva rehviga lihtsalt vajudki kraavi või juhtub midagi muud.
Olen tundnud, mis tähendab sõita suverehviga sulalumega, täielikud kelgud, ole sa kui hea juht tahes, suverehvidega on talvel väga ohtlik sõita, lisaks on tänapäeval kiirused nii suured, et istud jalus teistel oma suverehvidega talvel.

Igasugu allseasonid ja cross climate rehvid on asfaldil head talverehvi kohta, aga talveks need ei kõlba, eriti meie põhjamaisesse talve.

Ehk siis, meil tuleb osta ikkagi põhjamaised talverehvid talveks ja suveks suverehvid, õnneks on nüüd ka meie seadused vastavad, mis iga talverehvi ei lubagi meie teedele.

Muudetud 24.9.20 22:06

09:40 25.09.2020
siberia (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Pole enam mingeid põhjamaiseid talvesid ja küll on viimasel ajal aastaid olnud kus nii jaanipäeva öösel kui jõulude ajal on ühtemoodi + 4 õues.
Pealegi vähemalt mina ei küsinud suverehviga talvel sõitmise kohta vaid aastaringse rehvi kasutamise kohta uues reaalsuses.

Kulumine võib olenevalt segust suuresti erineda. Mul on õnnestunud täiesti uued Continentali suverehvid ca 15 000 km ehk ühe suvega kiilakaks sõita ja seda tavalise 81 kw VW Passat all. Paar aastat hiljem oli Tehnika Maailmas juttu skandaalist kus Conti tõi testimisele eriliselt pehme seguga rehve et paremaid tulemusi saada ning tarbijaid mõjutada.
Ma ostsin toona lammarist järgmiseks soomlaste poolt ära trööbatud Michelinid ja neist jätkus veel kaheks aastaks. Praegult on kaks korda võimsamal autol Pirelli rehvid ja peale kolmandat suve ennustada veel julgelt kahte.
14:51 26.09.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Ja mina vastasin su aastaringse rehvi kasutamise kohta, et meie kliimas tuleb kasutada ikkagi põhjamaiseid talverehve.

Jutt, et meil pole enam talve on väga lühinägelik ja hooletu suhtumine, väga hea viis kraavi sõitmiseks ootamatu musta jääga.
Ka eelmine talv oli meil lund ja musta jääd ja seda ei tea keegi, milline tuleb järgmine talv, ühe talve põhjal küll midagi otsustada ei saa, see oleks väga ennatlik ja lühinägelik.

Ära tule nüüd seletama, et teisi talvesid ka polnud, oli ikka küll, mäletan väga selgelt üleelmist talve, mis oli täitsa korralik talv.
Sõitsin tooaeg Tallinn-Tartut rohkem ja see oli jaanuaris päris pikalt lume ja jää all.
4 realine tee oli vahepeal nii paksu lume all, et auto ujus.
Aga noh ma tean, inimeste mälu on lühike, selline asi läheb ruttu meelest.
Üks kodanik oli veel video netti laadinud, kus 4 realisel lund täis teel temast liinibuss möödus, mis sellele kodanikule ei meeldinud.

Muudetud 26.9.20 14:54

14:57 26.09.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kle lõpeta ükskord oma pidevad mõttetud heietused ühel ja samal teemal. Nagu vigane heliplaat käiab ühte ja sama jama. Kui sa ei oska autot juhtida, ei suuda ka kõige parem rehv sind teel hoida.
17:50 26.09.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Sina oled üks neist juhtidest, kes on liiga enesekindel ja kui pauku paned on alati kõik teised süüdi.
Alustad muidugi teehoolduse süüdistamisest, endal sinusugsed süüd ei leia kunagi.

Juba see, kuidas sa minu poolsesse liiklusohutuse tähtsustamisse suhtud, näitab, kui hooletu autojuht sa tegelikult oled ja kuidas enda juhtimiskustest liiga palju arvad, aga see ongi teada, et keskmine juht peab ennast keskmisest paremaks juhiks.

Õige juht omab enesekriitikat oma sõiduvigade suhtes ja teab, et ta on üldjuhul keskmine juht.

Muudetud 26.9.20 17:53

18:34 26.09.2020
stennets777 (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
pere kõikidele sõidukitele ja oma hobisõidukile alati parimad / preemium / testivõitjad alla. sirgjooneliseks veeremiseks ja laugeks kurviks võib täiskummist ketas ka velje peal olla, aga igasugusteks erinevateks ootamatuteks ja mitte nii ootamatuteks olukordadeks ikka korralik rehv peaks olema. talveks head lamellid, ülejäänud ajaks head suverehvid. samuti kaherattalisele head tahmarõngad alla. ei mõista neid rotte, kes mingeid prisma peremarketi banaanileti kõrval olevaid rehvilaadseid asju soetavad ja kiidavad, et teeb 1:1 sama töö ära ja omadused samad. arst / hambaarst / preseravatiiv / rehvid on ühed sellised asjad, mille pealt kokku hoida ei tasuks.
11:01 27.09.2020
eelmisele (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Suhteline,kui auto maksab 1000€ siis vaevalt sa sinna 600e rehvid ostad. Maal poes käimiseks sobivad need marketist ostetud ka.
17:30 27.09.2020
63amg (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
pole mingit vahet palju auto maksab! jälle hakatakse lahterdama inimesi,milliseid rehve nad osta tohivad!
06:34 28.09.2020
jee.kim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
To:Amg
Keegi pole öelnud, et ei tohi osta, kirjutati ju selgelt, et VAEVALT!
11:08 28.09.2020
HeaHa (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Sooviks ka autole ikka premium tootjate rehve. Vahepeal ostsin kumm.ee-st Kleberid. Need vibreerisid ja ei saanudki tasakaalu. Kumm.ee ütles, et see on norm ja vibreeri edasi. Nüüd ostaks naise autole uued lamellid. Soovitage poodi?

22:19 01.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Mul tekib ka küsimus, mida see loeb palju auto maksab?
Kas odavale autole kehtib mingi teistsugune füüsika, kas sinna ei olegi ohutust vaja?
Pole mitte mingit vahet, ka odav auto peab vastama nõuetele ja peab olema ohutu, nagu ka odava auto puhul oleks mõistlik kasutada häid rehve.

Nagunii on odavad autod tavaliselt vanad, millel on tihti väiksem odav rehvimõõt all.
22:40 01.10.2020
jee.kim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Asi on suhtes:
"Nagunii on odavad autod tavaliselt vanad, millel on tihti väiksem odav rehvimõõt all. "

Nt. A8 rondid on miski 1500€ praegu, vaevalt, et sinna testivõitjad alla ostetakse...
20:21 02.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
See, kas ostetakse või mitte, ei näita midagi, mida see suhe siin loeb?
Sõita on vaja iga autoga ja ohutult, kasutatud juuste ei tohi ühegi auto alla osta.
Aga odav auto ei ole mitte mingi näitaja, et sinna ei peaks korralikke või lausa tipprehve ostma, peab ikka.
Kui mina omaksin vana Audi A8-t, ostaksin ma sinna alla kindlasti kallid rehvid, mida ma nagunii teen, olenemata autost.
Sest füüsikaseadused ja liiklusohutus on sama.
Vanad autod vaata, et vajavad seda turvalisust veel rohkemgi, kuna nende avarii turvalisus on tunduvalt kehvem, kui uutel autodel.

Muudetud 2.10.20 20:28

20:58 02.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Mitut avariid ehk füsikaseaduste eiramist sa päeva jooksul näed? Või arvad, et kogu eesti sõidab premiumrehvidega? Ilmselt ei sõida, aga sellest hoolimata füüsikaseadusi ei eirata. Seega mida värki sa kogu aeg põed ja halad?
00:41 03.10.2020
Bezanalogovitsh (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Põen ikka veel oma Made in Russia Continental VikingContact 7 lamellide pärast aga täna sain TM 2020 talverehvide testi vaadates nõks kergendust - naeltest nr.1 - MICHELIN X-Ice North 4, Made in Russia
13:53 03.10.2020
Kärss
Re: Talverehvide eelistused
# Kas odavale autole kehtib mingi teistsugune füüsika, kas sinna ei olegi ohutust vaja?

Loomulikult ei saa taandada kõike rahale, ei auto ega ka otseselt rehvi hinnale. Kui nüüd vinti natuke üle keerata, siis nt möödunud talvel oli suverehvidel rohkem eeliseid kui pehme seguga lamellil:))

Füüsikaseadused on ikka samad, aga neist samadest seadustest lähtudes tehakse nii rehve kui autosid. Sellepärast, kellel on soov neid seadusi paremini talvel enda kasuks pöörata, ostab omale spetsiaalselt talvetingimustesse disainitud auto (vanema Volvo või Saabi) või siis midagi muud, mille puhul neid disainipuudujääke kompenseeritakse elektroonika abil. Aga selle määrab ikkagi ära füüsika, miks ühe autoga on võimalik sõita ohutult n kiirusega ja teise puhul tekib elektroonikal vajadus sekkumiseks n kiirusest juba oluliselt madalamatel kiirustel. Sama käib ka rehvide kohta, sest me sõidamegi erinevates oludes, erinevate kiirustega, erinevalt koormatuna ja täiesti erinevate autodega. Sellepärast, püüdmata näha teise inimese reaalset elu oma silmade läbi, on äärmisel küüniline ja ebaviisakas hakata kirjutama kellelegi teisele ette, kuidas ja milliste rehvidega ta sõitma peaks ja võiks piirduda pigem soovitustega ja neid põhjendada. Õigete otsuste mõõdupuu on tulemus, mitte mõne foorumitarkuri hinnang.
15:22 03.10.2020
V (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Keegi Triangle rehvidest oskab midagi rääkida?Raadios reklaamitakse neid.Teised mida reklaamitakse on Sailunid.Pole kummagagi mingeid kokkupuuteid olnud
15:29 03.10.2020
marita57
Re: Talverehvide eelistused
# Ostsin talveks paljukiidetud Continental VikingContact 7 ja alles hiljem, kui juba velgedele paigaldatud, avastasin, et Made in Russia... Püüan küll rahulikult võtta, et Continentali tehas ja nende tehnoloogia aga ikkagi kahtlane... Ehk on keegi neid kasutanud?

Kuna teema tõusis tõsiseks, siis tõusin lõpuks tugitoolist üles, panin prillid ette ja läksin kuuri alla. Ostsin ju mullu isiklikule autole elus esimest korda lamellrehvid alla (kuna tööasjus nendega piisavalt sõidetud, siis sellest ka julgus) ning arusaadavalt said valitud Continental VikingContact 7.

Piisava otsimise tulemusena leidsingi külje pealt kirja Made in Germany (ja suur rahu tuli hinge). Selle peale on mul küsimus, et kuskohast Bezanalogovits need Made in Russia rehvid üldse soetas ning huvitav oleks ka teada, kui palju jooks maksis?
15:47 03.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Kärss, heast rehvist on kasu alati ja kui rehv ikka ei haaku, ei päästa sind ükski auto ega auto erinevus.
Rehvisoovitus jääb minu poolt endiselt kõigele üheseks, ostke korralikke rehve, olenemata sellest, mis autoga te sõidate.
Füüsikaseadused kehtivad kõigile autodele.
Eks neid õnnetusi talvel libedaga ikka Eestis on omajagu juhtunud, kus rehvid ei ole just kõige paremad.


Põhjus, miks erinevad elektroonilised abid sekkuvad uuematel autodel seisneb selles, et need ongi nii disainitud tegema, mitte selles, et autol midagi viga oleks.
Lisaks on uuemate autode mootorid erksamad, tihti ka võimsamad, mistõttu ongi väga kerge ratast libisema saada.
Samal ajal ütleksin enda 8nda generatsiooni Accordi kohta, et väga kindel auto libedaga, kuid siiski ostan sinna korralikke rehve, kaasas olnud vanad talverehvid lähevad nüüd väljavahetamisele, mis polnud enam parimad, aga sõita oli veel ok.

Olukorras, kus vana auto natuke libiseb, mida sa võibolla ei märkagi, sekkub uuemal autol juba elektroonika, kuna ta tuvastab selle võrdlemisi varakult.
Seda pean muidugi mainima, et minu Accordil elektroonika talvel just üleliia ei sekku, eks asi ole ka minu sujuvas ja mõistlikkus sõidustiilis.
Eks jäisel teel kiirendades, ikka vilgub see tuli, aga ei ütleks, et üleliia ja möödasõite tehes lumesopist läbi sõites ikka tuleb ette, et auto jõnksutab, kuna veojõukontroll sekkub.

Muudetud 3.10.20 15:52

16:27 03.10.2020
Bezanalogovits (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
"Selle peale on mul küsimus, et kuskohast Bezanalogovits need Made in Russia rehvid üldse soetas ning huvitav oleks ka teada, kui palju jooks maksis?"

http://rehvimaailm.eu/
225/60/18
2020 suvel tehtud
180 tk.

20:33 03.10.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Erinevaid mõõte toodetakse erinevates tehastes. Conti rehvid on alati euroopast tulnud, aga moodsad ajal võib mõni mõõt ka venemaalt tulla. Kvaliteet sellest muutuda ei tohiks.

Kas rehvil olid euroopas nõutud tähiste kleeps ikka peal?
21:12 03.10.2020
Kpl (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Sõita on vaja iga autoga ja ohutult, kasutatud juuste ei tohi ühegi auto alla osta.

Miks mitte. Mina näiteks ostsin enda autole kasutatud brändi rehvid mis olid põhimõteliselt kulumata. Sama raha eest oleks saanud uued hiinakad ka. Aga neid talveks ei ostaks iial.
06:34 04.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kustmaalt lõpeb uus rehv ja algab kasutatud rehv (pastel, juust)?
08:46 04.10.2020
jee.kim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
See on lihtne, kui eestlaste piiblis, TM rehvitestides, esimese 3'e sees ei ole, on tegu juustu ja pastlaga!
09:31 04.10.2020
siimrasmus
Re: Talverehvide eelistused
Tea paljud hiinakate kirujad nendega sõitnud on? Oma bussil talvel Sailuni naastud all, mitte midagi halba pole öelda.
10:26 04.10.2020
IntelCore (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
"See on lihtne, kui eestlaste piiblis, TM rehvitestides, esimese 3'e sees ei ole, on tegu juustu ja pastlaga!"

Need rehvitestid TM-is ja Autolehes on kindlasti mittekallutatud ka :D

Ainus õige meetod oleks erinevad rehvid, nii brändikad kui ka hiinakad panna alla nii, et teada on vaid, et tegemist on teadmata rehviga nr 1,2,3... jne. Hiljem need tulemused pigeritta panna ja alles siis avaldada, et mis rehv on mis. Siis saaks ehk objektiivse ülevaate asjadest.

Kindlasti peaks selle testi läbi viima mõjutamata grupp inimesi.
10:53 04.10.2020
Kpl (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Ei ostnud top 3 kuuluvat brändi rehvi. Aga kui ikka mingi uus no name maksab sama palju kui väga vähe kasutatud kvaliteet rehv, siis pole mul mingit kahtlust mida osta. Asi ei ole alati pidamises, rehvil on muid omadusi ka.
12:54 04.10.2020
stammer (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
" Asi ei ole alati pidamises, rehvil on muid omadusi ka. "

Mis siis saab pidamisest olulisem olla?
13:12 04.10.2020
Bezanalogovits (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
"See on lihtne, kui eestlaste piiblis, TM rehvitestides, esimese 3'e sees ei ole, on tegu juustu ja pastlaga!"
Need rehvitestid TM-is ja Autolehes on kindlasti mittekallutatud ka :D
-----------
Tore, et on palju erinevaid inimesi ja arvamusi. Mõned ostavad rehve tunnustatud testijate soovituste ja teised naabrist Stjopa või Nelli Teataja horoskoobi põhjal.
Trianglid, Huianglid, Sunnid - siisus kraist!
Sunny WinterGrip SN3860 TM 2020 testis:
"Sunny on õnnetu näide sellest, et naastudest pole abi kui rehv ise ei toimi. Libedaga on Sunniga peaaegu võimatu sõita, sest rehv libiseb kogu aeg erinevates suundades. Lumel pole olukord sugugi parem. Kui rooli pisutki üleliia keerata, kaotab rehv juhitavuse."
Ja nüüd vaadake netist ise, kuidas Sunny müüjad neid kiidavad...
Ostad Sunnyd 50€ või Nokianid 100€... 4-5 aastaks ja kurat, ei leia seda 200€, et 4-5 aastat talveteedel ohutult teel püsida... panete end, oma pere ja teised kaasliiklejad ohtu ja kakerdate teedel jalus... Õudne!
Siin venkud teste kogunud: http://colesa.ru/test
13:17 04.10.2020
looder23
Re: Talverehvide eelistused
Siiimrasmus, ega ei olegi midagi öelda, sest sa ei tunneta seda, et sailunitegs saad oma kaubiku seisma 1,5 kaubikupikkust kaugemal kui nn testivõitjatega. See poolteist pikkust tähendab, seda, et ekstreem olukorras tuleb sind lihtsalt juhiistmelt pahtlilabidaga lahti kraapida.

Tegelikult tõesti me ei tea nende hiinlaste tegelikke omadusi, sest neid ei testita. Isegi mitte neid, mis pikemalt juba müüdud. Loomulikult ei jõua testida kõiki noname üheks hooajaks sisse ostetud partiisid, aga neid nn hiinlasi on juba suhteliselt palju, mis mitu hooaega turul olnud, kuid ikka ei testita.
14:02 04.10.2020
Stammerile (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Müra, karkassi tugevus, pidamise stabiilsus rehvi kuludes, naelte sees püsimine.
19:49 04.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Minu teada TM rehvitestides testija ei tea, mis rehvid all on, kui nad testivad.

Rehv algab loomulikult võimalikult heast haakuvusest, aga omadusi on veel nagu ka enne loetleti.
Üldine ehituse kvaliteet
nagu öeldi, naelte sees püsimine
milline on rehvi haakuvus näiteks peale 10 000km
Kui kiiresti muutub muster kõvaks

Loomulikult on iga toote all kiidulaul, toote müüja peabki seda kiitma ja tootja, kuidas teisiti saaks ?

Ise ma lähtun rehvitestide puhul nii, et valin esiviisikust rehve, aga üritan piirduda esikolmikuga.
Sealjuures mõtlen ka ise loogiliselt ja vaatan hinda.
Üldse, vaatan ma mitme aasta rehviteste, sest rehvid korduvad nagu ka muid rehviteste vaatan.

Mul seisab nüüd see sügis ees, uute naastrehvide ost.
Ootan uut rehvitesti, aga valikus on Michelin X-ice North 4, Hankook RS2 misiganes see täpne mudel oli, igatahes uusim ja pakub ka huvi, mis koha sai rehvitestis Pirelli ice zero 2 või mingi selline nimi oli.
Continental on ka üks variant IceContact 3

Muudetud 4.10.20 20:18

20:37 04.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Jälle need haiged hakkavad talv otsa puhtal asfaldil naeltega klõbistama. Ja nii maikuuni välja, mõni eriti hull ka uue talveni.
21:09 04.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
Ja sina oled see haige, kes oma lamellidega musta jääga hooletu sõidu tõttu teelt väljas on ning teehooldust kirub.

Meil on siiski talv ja esineb musta jääd, esines ka eelmine talv ja sa ei tea, milline tuleb see talv.
Eelmine talv ei näita mitte kõige vähimalgi määral seda, milline tuleb järgmine ja ülejärgmine.
Piisab 50m mustast jääst korra 10 aasta jooksul, et ennast ja teisi kasti sõita, kui valearvestuse teed ja arvad, et musta jääd pole.
Sellises olukorras võib mõistliku sõiduga nael täiesti päästa ja suudad auto kontrolli alla saada ning hoo maha võtta.
Mõistlik sõit, kus arvestad ka, et võib must jää maas olla, ei sõida talvel suviselt.
Või selline mõistlik sõit, kus arvad, et musta jääd pole või unustad selle ära ,aga sõidad siiski sujuvalt ja mitte suviselt, ka nii võib üllatava musta jääga nael anda võimaluse teele jääda ja auto juhitavus taastada, olenevalt ei pruugi ka juhitavus kaduda.

Muudetud 4.10.20 21:12

00:05 05.10.2020
Marko
Re: Talverehvide eelistused
Paadunud naelafännina on seda tiba imelik kirja panna, aga tõe huvides kriban. Mustal jääl (miinuskraadides märg asfalt) ei ole naastudest vähimatki abi. See on kõiketeadjal solksolkil ära ununenud.
00:32 05.10.2020
Sull12
Re: Talverehvide eelistused
PS
nael vs lamell jätkub teises teemas. See pole see teema
00:55 05.10.2020
Marko
Re: Talverehvide eelistused
Õige see on, aga trolli korrale kutsuda võib igal pool. Just vaatasin, härral on vähemalt 15 tänaseks aegunud bänni, peab vist uuendama kui vallatused jätkuvad.
06:29 05.10.2020
siimrasmus
Re: Talverehvide eelistused
Looder123, Aastaid tagasi olid all testivõitjad Continentalid, vulkaniseeritud naastudega ja puha. Kuu ajaga olid naastud kadunud, ja pool mustrit ka. Sellised testivõitjad siis.
06:34 05.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kord ma küsisin nende bännide kohta ja vastuseks sain, et ilmselt on keegi sama ip aadressiga, seega selline bännimine ei käi alati õige inimese pihta. Kui on vaja oma võimu demonstreerida ja ego rahuldada, siis piisab postituste kustutamisest, mitte bännimisest. Kui kirjutistes ei ole roppusi, vihaõhutust või muud sellist solki, siis ei ole mingit vajadust kedagi bännida.
Teiseks trollib siin rohkem solk, sest muid sõnu kui füüsikaseadused, must jää, hoolimatu autojuht siin ei loe ja tema jaoks täiesti tundmatule inimesele olematute sõiduoskuste sildi külgekleepimine on tema põhiline oskus. Ei ole veel kordagi musta jääga või muude talviste ilmaoludega teelt lahkunud ja rooli hoidnud kauem kui solgil aimugi on.
08:21 05.10.2020
jee.kim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kus kohast pärineb see idiootne mõtteviis, et kui testivõitjat all ei ole, oled kohe surmalaps, pere on haiglas ja kui õnneks läheb, siis auto kindlasti kraavis?!?!
08:55 05.10.2020
63amg (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
lääneeurooplastel on ainult üks valik ja see on lamell.kuidas nemad hakkama saavad.neil seal korralikud mäed.meie inimestel läheb kõht lahti,kui korraks on libedust tunda. tundub,et eestlane on üks saamatumaid rahvuseid maamunal
09:03 05.10.2020
marita57
Re: Talverehvide eelistused
Vastuseks Bezanalogovitsile, kelle rehvid maksid
http://rehvimaailm.eu/
225/60/18
2020 suvel tehtud
180 tk.

www.reff.ee
215/65/17
VikingConntact 7 XL FR
166.4 tk.

Seega minu auto all olevad Saksamaal toodetud rehvid osutusid isegi odavamaks Venemaal tehtutest. Arvestama peab muidugi, et mu autol on toll väiksem velg ja selle võrra kõrgem profiil.

Muudetud 5.10.20 09:05

10:24 05.10.2020
looder23
Re: Talverehvide eelistused
Siiimrasmus, siis viid need rehvid garantiisse, teed auto korda või muudad oma sõidustiili.
Omal veeresid Michelini naastud 6 või 7 hooaega all.

Jeekim, kui sa tead ette, et sul mitte kunagi ei tule ette ekstreemseid olukordi, siis võiks ju ka suverehvidega töristada. Enamus inimesi ei ole nii kõrgelt arenenud, et suudavad elu ette näha, kuidas keegi teine liikluses käitub ja autot valitseb.

Amg, eestlane ongi saamatu. Eestlasel on 2 kiirust, kas seisame ja mugime burksi või sõidame vähemalt max lubatud sõidukiirusega, olenemata ilmast, teest, rehvidest, kogemustest. Saksas sajab vihma, ja sakslane roomab mööda kiirteed. Eestlasel vastupidi, tema peab kohale jõudma varem kui kaitseingel. Ja need kes sõidavad koos kaitseingliga, need on mökud, saamatud ja muidu jobud.
10:57 05.10.2020
siimrasmus
Re: Talverehvide eelistused
looder123, mis sa arvad mida maaletooja garantii kohta ütleb? Ja mida on uuel autol korda vaja teha? Kelbast pole mõtret suust välja ajada. Maaletoojale näitamiseks et tema pastlad on saast sai alla pandud Nokia rõngad. Neil millegipärast muster ei hävinud ja naelad püsisid sees.
11:04 05.10.2020
looder23
Re: Talverehvide eelistused
Noh, siis oma viga, kui esimese pikalt saatmise peale kõrvad lonti lasid. Kui sul on ostutšekk ja eraisikule ostetud, on eriti lihtne see vaidlus. Aga kui althõlma soetatud, siis tõesti pole midagi teha. Tuleb pikaltsaatmisega leppida.
12:57 05.10.2020
siimrasmus
Re: Talverehvide eelistused
Ei olnud althõlma ja ei olnud eraisikule ostetud. Igasugu idiootidega ei viitsi vaielda, lihtsalt teab millest eemale hoida. Rehvitestides võiks ka kestvusteste teha, siis pilt hoopis huvitavam. Ja küll juhuseid olnud kus testide jaoks hoopis teised rehvid saadetud võrreldes poes müüdavatega. Ja seda just nn. premium rehvide osas.
13:37 05.10.2020
looder23
Re: Talverehvide eelistused
Just nende ekstra rehvide testi saatmisega muudeti testitavate rehvide hankimise süsteemi. Enam ei lasta omale rehve saata, vaid ostetakse poest.

Üks küsimus veel, et mida ja kuidas sa näitasid maaletoojale, et sa panid alla teist marki rehvid? Samuti premiumi.

Midagi jätad siin rääkimata. Kuu ajaga pool rehvimustrist kulunud? Sõitsid 30000 kuus? Või juhtus see väga kaua aega tagasi.
14:40 05.10.2020
siimrasmus
Re: Talverehvide eelistused
Asi toimus 7 aastat tagasi, samal nädalal käisin näitamas neile et nokia alla pandud, kuu aja pärast uuesti. Siis tuli jutt et muutsid sõidustiili.Nii lolli juttu ei viitsinud pikalt kuulata, ütlesin mis ma neist arvan. Kui 30 aastat oled sõitnud siis ei muuda inimene kuidagi oma stiili. Aastane läbisõit 60000.
02:10 06.10.2020
Bezanalogovits (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
20:36 07.10.2020
Lv (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Contidel on läbi aegade olnud kiire naastud kadumine teemaks olnud. Ühegi teise tootjaga pole mul kunagi naastud kadumisega probleeme olnud. Seepärast ei vali enam iial Conti naastu.
21:54 07.10.2020
solksolk
Re: Talverehvide eelistused
marita57, toll väiksem rehvimõõt ongi üldjuhul odavam.
Marko, naela haakuvuse osas ma sinuga vaidlema ei hakka, minu poolest mõtle välja, mida soovid, mind see ei kõiguta.

Muudetud 7.10.20 21:56

22:51 16.10.2020
Ants08 (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Marko, mõtle oma soovid välja, jõulud tulemas;)
Loomulikult mustal jääl töötab kena lamell paremini kui nael. Ise valin oma autodele alati laiema klotsivahega mustri. Paraku enamusel lamellidel see üsna kitsas. Kõige ohtlikum on sõita autoga paksus soolaga veeldatud lumepudrus. Seega mitu aastat juba minu lemmik on Sava Eskimo stud. Tal jääb jääga kontaktiks keskel veidi kummipinda kuna naelad asuvad äärtes muutuvates asukohtades..
01:46 17.10.2020
Marko
Re: Talverehvide eelistused
Marko, mõtle oma soovid välja, jõulud tulemas;)

Kas see on altkäemaksupakkumine, laikimine või midagi hoomamatut?
Jooks talverehve kuluks ära, aga siin seda asja ajades rikuksin kõiki reegleid ju.

Muudetud 17.10.20 01:47

13:30 17.10.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Ära usu solgi juttu, Sava naast on selle raha eest hea valik. Jäärajal tippudega ei võistle, kuid tavaolukorras igati tasemel.
23:02 17.10.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
´Jäärajal tippudega? Ei tasu ikka uskuda seda juttu . sest me teame, mis rehvid katsetajatele tehasest anti. Müügile paisati hoopis teisest kummisegust rehvid.
Kas SS ostis end vabaks?

Muidugi jäärajal loeb naelte arv kuid maanteel selliseid külgkiirendusi ei esine.
23:10 17.10.2020
Alma piim (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
SS, vii end praktikaga kurssi. Minu elu ja töö käib allpool Viljandi- Tartu liini. Kuigi töökoht Laeval... Lõuna-Eestis ilmad veidi heitlikumad. Asfaldil olev must jää on nii õhuke, et nael teeb asja palju libedamaks. Korralik lamellkumm on seal siiski tõhusam. Peaksid juba uskuma hakkama kui mitu inimest sulle seda kinnitavad.
10:19 18.10.2020
marita57
Re: Talverehvide eelistused
# Contidel on läbi aegade olnud kiire naastud kadumine teemaks olnud. Ühegi teise tootjaga pole mul kunagi naastud kadumisega probleeme olnud.

Goodyear Ultra Grip 5 kannatas selle häda all väga kõvasti. Sellest on internetis palju juttu olnud ja võin isiklikest kogemustest kinnitada, et sel on tõepõhi all.
14:22 18.10.2020
Kunnnn (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Olgem täpsed, jutt käib ikka ultra grip 500-st. Aga neid rehve pole juba vähemalt kümme aastat toodetud, sama kehtib ka conti kohta mis naelu kaotavad. Mälestuste eietamine on tore, aga selles teemas täiesti kasutu.
14:46 18.10.2020
karvanejakole
Re: Talverehvide eelistused
Siin mõni on end ikka segi kamminud, nael lisab rehvile libedust:) daaa.
21:01 18.10.2020
n. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
no aga see "nael teeb rehvi mustal jääl libedamaks" ongi siinse foorumi tase. ma käin siin puhtalt meelelahutuse pärast, ega siin mingit asjalikku juttu pole.
00:27 19.10.2020
viimastele (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Misajast asfaldil naelrehvi pidamine parem on? Mustal jääl pole ju seda paksust kuhu nael võiks end puurida. Nalja nabani tõesti.
06:40 19.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Samahästi võid usklikule rääkida, et jumalat ei ole olemas. Kui ikka nael on jumal, siis ka usutakse temasse jäägitult.
07:01 19.10.2020
Reix8567 (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Mida te kõik sokite siin? Nael on rehvil ilu pärast hoopis.
07:17 19.10.2020
. (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Ei ole ilu pärast, nael teeb klõbinat ka. Siis kuuled, kuidas nad töötavad ja jää sisse tungivad.
09:33 19.10.2020
63amg (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
naelrehvi eelis on ainult sõitmisel hokiväljakul. raud asfaldil on alati libedam,kui kumm
10:11 19.10.2020
eelmisele (registreerimata)
Re: Talverehvide eelistused
Kas see rehv kannab end naeltel või? Ja rehv ise ei kontakteeru asfaldiga? Saab siin ikka huumorit lugeda.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.