Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: KAAREPERE EKSPERIMENT: PROVOTSEERIME LAUPKOKKUPÕRG

23:41 08.12.2019
Kärss
Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Sellist lollust on raske kommenteerida (kuigi mitmed on üritanud:), aga olge lihtsalt ettevaatlikud, kui seal libedaga, tugeva külgtuule vm mõne raskeveokiga kohakuti satute.

https://www.vooremaa.ee/maanteeameti-pilootprojekt-kaarepere
s-tekitab-segadust/#disqus_thread


See, mis pildilt hästi välja ei paista, paistab paremini sellest videost:
https://www.facebook.com/aivo.liiv.5/videos/534942610683272/

Muudetud 8.12.19 23:42

01:19 09.12.2019
solksolk
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ohjah, eino järjest paremaks läheb meil see värk.
Hakkab tunduma, et teatud asjapulgad teevad meil, mis tahavad ja mitte keegi ei saa neid takistada, selline võim ikka.

See on ju sigaohtlik koht, ilmselgelt hakkab seal pauke juhtuma.
Kahjuks on see leviv trend ja nüüd juba väga tõsised mõõtmed võtnud.
Igal võimalusel üritatakse liiklust takistada, selle peale, aga ei mõelda, mis on selle kõige hind.
Viisakalt öeldes on see ju täiesti läbimõtlematult ehitatud teekitsendus, kus reaalsusele pole üldse mõeldud, kui ohtlik see on, eriti talvel.
Ma olen siin isegi kirunud neid igasugu soperdisi, mis meie liikluses kogu aeg ehitatakse liiklust takistama ja kitsad teed ning nüüd on siis järgmine tase.
Eriti äge, kui veel talv tuleb ja sinna saarekeste kõrvale koguneb lumi ja seejärel jäätub see ära.
Ohtlikuks muudab veel asjaolu, et nüüd peavad jalgratturid ka hakkama rohkem tee keskele võtma, kuna teeservas nad enam sõita ei saa, noh, need kes seal muidu ohutuse tõttu sõita otsustasid, kes sellest aru said, et nii on ohutu.

Selline jama ärritab ikka tõsiselt.
Kas ei saada juba aru, et lihtsalt takistamisega ei saa kiirusi alla ja liiklust ohutuks, selleks on politseid rohkem vaja, miski muu ei aita.

Loomulikult peame selle eest tänama ka kihutajaid, kes ei saa aru, et 70 ja 50 alas tuleb kiirus maha võtta.
Nende pärast selline asi ette võetigi ilmselgelt.

Muudetud 9.12.19 01:30

02:24 09.12.2019
Ma olen varemgi kirjutanud (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Meil on ametitesse saanud kroonilised psühhopaadid!
Nende ainus soov on sitta kokku keerata.
06:35 09.12.2019
.................... (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Meie ametnikud on pehmeltöeldes puudulikud vist ? Näidatakse et tehakse tööd, jah tehakse aga tehakse valesi ja halbu asju.
07:48 09.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
seal MNT s pole vist enam ajudega kaadrit. kui küsida mistahes uute lolloste kohta, vastuseks: kõik on mudelitega läbi mängitud ja seaduslik. tundub et kodus lastega mängides projekteeritakse selliseid i.iootsuseid

Muudetud 4.1.20 19:29

07:53 09.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
teine sarnane takistus on uued bussipeatused, mis on poolenisti sõidurajal. vaimastverre sisse sõites isegi sikaani taga, kus vääratusega lihtsalt bussile tagant sisse. suurema lumaga vast ootadki, kuni buss peatuses majandab
08:05 09.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kui pilootprojekt, siis ilmselt tuleb neid veelgi. Mõistlikku selgitust taoliste moodustiste tekitamisele on aga võimatu leida. Kes krt just selle kaarepere välja valis?
09:13 09.12.2019
muhv,30 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kui inimesed numbreid ei tunne või neid miskiks ei pea, tehaksegi selliseid "pilootprojekte"
09:50 09.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Enamus siiski tunneb numbreid ja enamus oskab liigelda nii, et probleeme ei teki, st sõidavad ohutult, aga et kuskil on mingi vähemus, kes ei hooli ja kelle pärast selliseid asju tehaksegi, siis hakkavad kannatama ka korralikud juhid. Hea küll, asula sildi juures peaks kiirus üldiselt juba 50 olema, aga võõras kohas, pimedas ja halva ilmaga, vastutulevate autode tuledest häirituna märkad seda moodustist liiga hilja ning siis võib ka 50ga sõites asi ohtlikuks minna.
Ühe sarnase idiootsuse avastasin elvast- diagonaalis, justnimelt diagonaalis üle tee on tehtud künnis ja kuigi tänaval on 30km piirang, ei ole seda moodustist võimalik ületada 30ga vaid heal juhul 10ga ning ka siis käivad kõik neli ratast tümaki-tümaki-tümaki-tümaki kõigepealt künnisele sõites ja sealt maha sõites samamoodi neli korda. Natukene maad edasi on teine künnis, "õnneks" küll risti teega. Sellist absurdsust on võimatu kommenteerida ja eesti keeles ei ole nii palju roppe sõnu, et seda iseloomustada.
10:09 09.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Muhv, ka välismaal tehakse numbrite mittetundjatele sellised takistusi, aga ma tõesti küll ei mäleta (neis vähestes riikides kus mina käinud olen), et autod teineteisele lähemale viiakse. Ikka sissesõitev suund teeb paremale jõnksu ning see jõnks on piisavalt järsk, et pead hoo maha võtma. Aga see lahendus....see on debiilsuse tipp.
11:50 09.12.2019
Minule meeldivad paroodianalja (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kunagi mingis Itaalia linnas tõitsid kõik autojuhid liiklusnõudeid ja sellega tekkis kaos.
Tartus Karlova linnaosa on täies ulatuses 30 ala. Ilmselt loodeti et sõidetakse 40ga. Aga kui mina seadusekuulekana hoian seieri 27-28 peal, sest paar kilomeetrit tunnis on kiiresti võimalik kogemata ületada.
Nüüd lisandub lisanaljafaktor, nimelt EL direktiiv mis sunnib et spidomeeter valetaks mingi protsendi. Kui minu seier on 28 peal liigun reaalselt 24 km/h.
Parem-vasakpöördel ei pea isegi pidurdama. Minule on tagant vilgutatud tuledega. Ei mõista. Miks minule? Mingu linnavalitsusse kes selle seedetulemi kokku keerasid.
11:52 09.12.2019
On juba olemas selline olnud (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
2000-ndate alguses tegid käepärastest vahenditest alaealised just sarnase tõkke Harku alevikku. Tahtsid "nalja" teha.
Laagri poolt tuli sõiduk, roolis viimast vinti rase naine ja märkas seda tõket ja püüdis vältida, peatuda, mida iganes, kuid lõpetas vastu Harku mõisapargi põlispuud.
Pauk oli fataalne, naine sai surma. Rasedal polnud ka turvavööd ilmselt peal.
Küll oli tee jääs.
Seega- Maanteeameti konstruktsioon on samaväärne.

Aga Looja huumorimeel on vahva! Seesama tõkke teinud kamp alakaid võttis aastaid hiljem ühe poisi vanema auto, ilma loa ja juhtimisõiguseta ja joobes.
Tuldi Laagri poolt, kiirelt ja vihaselt ja reis lõppes samas puus, täpselt sama puu otsa ja hulgimurdudega, kusjuures lahtistega ja kogu kamp sai kõvasti pihta.
Aga valge aiajupp on ehitatud selleks, et sellele tähelepanu juhtida ja "karistuseks" sõiduk puruks sõita.
Hullumeelsed ametnikud.
12:28 09.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Auto lõhkumine on köki-möki. Inimvigastused ja ka surmad on juba teine teema.
13:24 09.12.2019
VL (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ma olen peaaegu kõik euroopa riigid läbi sõitnud, no ei ole magistraalidel selliseid ega ka teistsuguseid takistusi. Põhiliselt ainult, vahetu hoiatusmärgiga kiiruskaamerad on igal pool, enne asulaid.
13:25 09.12.2019
VL (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
St asulates sees, mitte enne.
13:42 09.12.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
13:47 09.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
See nüüd väga imelik küll ei ole, sest järgneb vasakpöörde rada ja otsesõitja ei pea ka suunda muutma ega mingit lolli põiget tegema nagu meil siin sunnitakse.
13:48 09.12.2019
hea valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Selle võiks liigitada isegi mõistlikkuse alla. See saareke välistab võimaluse, et vasakulepöörajast mööda kihutatakse ja loob autonoomse vasakpöörderaja.
Skandinaavias ka nii ja enne 2+1 ja 1+2 tsoonide vahetumist on asi sarnaselt reguleeritud, et laubakaid vältida.
Kaarepere on laubakate korraldamiseks.
14:06 09.12.2019
VL (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Pimedas, vihmasajuga oli selle Maanteeameti idiootprojekti läbimine eriti sürr. Pm visuaalselt näed säravate postide ja tarade tõttu, et nüüd läheb tee äkitselt üheks reaks kokku ja kui veel vastu ka keegi tuleb siis libedaga võib mõni algaja või muidu ebakindel sõitja vabalt asjatu pidurdusega külje ette keerata.
14:16 09.12.2019
63amg (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
mitte vihmasajus,vaid lumesajus on asi väga ohtlik!paksu lumesaju korral pole isegi liiklusmärke näha.rääkimata mingitest torbikutest.kõik on ühtlaselt valge.poolas on ka taolisi nn. liiklustrahustavaid sikaane,kuid need sikaanid on rajatud nii,et sa ei põika mitte vastassuuna vööndisse,VAID TEEPEENRA POOLE!
16:21 09.12.2019
Suvalinesõitja (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Eilse seisuga oli juba kaks toru maha sõidetud. Üks jäi minu ees neid seaaedu vahtima ja oleks torudest üle pannud.
17:05 09.12.2019
. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kohalikud võiks teema üles võtta,enne kui õnnetus käes. Pärast õnnetust hakkavad tavaliselt muutusi tegema
18:08 09.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
valerka, normaalsetes riikides on enne asulat sellised kiiruse maha võtmise takistused. see taanis. ja selliseid ka saksas näinud.

https://www.google.ee/maps/@56.5390568,8.5409651,3a,75y,90h,
91.6t/data=!3m6!1e1!3m4!1syy8iNDguWQIoB_a881FKjA!2e0!7i13312
!8i6656


pole kuskil kohanud liikluse kokku viimiseks,
18:59 09.12.2019
solksolk
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Meenutaks, et nagunii tuleb pimedas halva nähtavusega ette kahjuks vastassuunda kaldumisi autodega, seal hakkab see olema veel eriti tihe.
Teise variandina sõidetakse neile saartele otsa.
19:53 09.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ärge nüüd meie juhte nii ka alahinnake. Küll saab hakkama, midagi eriti hullu ju polegi.
20:57 09.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ega kõik ei plaanigi sinna otsa kimada, piisab ühest asjaolude õnnetust kokkusattumisest ja moodustis on oma "eesmärgi" täitnud. Kohalikud muidugi harjuvad sellega kiiresti, aga nagu öeldud- pimedat ja kehva ilma meil piisavalt. Ka transiitsõitjaid, kes sealsete oludega kursis ei ole.
21:00 09.12.2019
qp (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Valerka, selle taga on vasakpöörde rada nö "kaitse" alla võetud. Seal on olnud tagantotsasõite vasakpöörajatele.
21:01 09.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ega see ei tähenda, et iga päev kabelimats juhtub. See on piisavalt kitsas, mõlemad sõidukid peavad keskele suunduma. Kui üks neist peaks tabama seda saart, viskab auto veelgi keskjoone poole. Teades meie olematut talvist teehooldust, siis küsimus pole, et kas juhtub, vaid millal juhtub. Juba on siin keegi maininud, et postid on läinud. Meie teedel liigub ka laiveoseid, mis vajavad veelgi rohkem ruumi. paljud (enamik ei loe seda foorumit ja facebooki), seega üllatus missugune. Samuti liikleb meil palju võõraid, kellele see debiilsus võib ikka üli ehmatav olla.
21:09 09.12.2019
siberia (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Akurelakas peab Eestis ikka endiselt autos olema ja vaba aega, et idiootide soperdisi teelt koristada.
Kuigi noh, kohalikud talumehed võiks selle ise buldooseriga ajaloo prügikasti lükata. Liiklusturvalisuse parendamine pole karistatav.
21:26 09.12.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
21:39 09.12.2019
Väike Maarjast (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Väike-Maarjas on kõik jonksus, see jant on surnuaia kõrval, pole kaugele viia...
Küll paneb imestama see, et millega tegeleb kohalik volikogu, sest kohalik võim peaks sellise jama ära keelama.
Üleüldse, need, kes selliseid asju korraldavad teedele- nad peaks kinni istuma!
21:44 09.12.2019
khm (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Sorry, aga see hüsteeria siin on vähe üle pingutatud. Umbes samasugune kisa läks lahti, kui Tartu maanteel Adavere kandis enam-vähem sarnase ajendiga n-ö šikaane rajama hakati - küll pidada autosid karjakaupa hakkama välja sõitma ning rekkad katusele keerama või lihtsalt kinni jääma. Ei ole küll kuulnud, et seal ühtegi avariid oleks olnud, mingist massilisemast jamast rääkimata.

Aga selles mõttes tuleb nõustuda, et kuidagi loogilisem võiks tegevus välja paista. Palju seal Kaarepere vahel siis õnnetusi on olnud, et seal hädasti on vaja kiirust maha võtta? Vägisi jääb mulje, et osatakse ainult kiirust mõõta ja selle "vaenlasega" võidelda. Võib-olla on häda hoopis mõttetus piirangus?
23:00 09.12.2019
Bravo 2 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Antud kohas sai sõidetud täna läbi, kui oli juba õhtune aeg ja sopane ilm. Antud kohas on see siiski asula ala, ning nähtav ka sellise vihmase ilmaga, kuna olemas tänavavalgustus ja postidel ning künnistel helkurmaterjal peal.
Iseasi kas see on tõesti täiesti vältimatu liikluskorraldusvahend seal, pigem aga peaks juhid harjunud olema nendega, sest mujal on selliseid tehislikke ümberpõikeid kasutatud juba mõnda aega.
Sai sõidetud ka Jõgeva äärest läbi, ning ausalt öeldes, kui leidub juhte kes seal ka suudavad 50 alas ringristmikku ja seal olevat muldvalli mitte märgata, siis oleks targem load hoiule viia - kui seal suudeti peale rajamist mitme juhi poolt ring otseks sõita, siis pole juht oma sõiduoskustega piisaval tasemel. See jutt, et "mina olen sõitnud siin 25 aastat ja pole siin sellist asja enne näinud" on ka naljakas vabandus, teele jookseb põder või laps, siis on ka sama vabandus otsa sõitmisel, et põdral on keelatud teed ületada ilma helkurita vms? Vanad torisejad võivad nüüd kommenteerida aga üritage ikka oma peaga mõelda, mitte ärge kaagutage lihtsalt ühe järgi sama juttu.
01:21 10.12.2019
Braavo jah (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Braavo ja ovatsioonid liikluses segaduste ja ebaloogiliste elementide loomise eest!?
Muide, need ringristmikud on mitte liiklusohutuse tõstmiseks, aga eurorahade laiakslöömiseks ja lahustamiseks. Karta on, et ka need uudsed hullused on kellegi taskusse priske summa tekitanud.
No varastage, optimeerige ja lahustage, aga ülejäänu eest tehke midagi mõistlikku!
07:11 10.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
to Bravo 2 kui mingi 10a jooksul paar tohmanit ei suuda teed anda, siis kas sellepärast on vaja kohe selline idiootlik ring jõgeva trassile teha. veokitega talvel täpsussõitu viljeleda pole küll eriti mõnus. ja nagu siin varem mainiti. normaalsed takistused viiakse lahku, mitte kokku.. tegemist olla katsetustega, kas järjekordsed inimkatsed.
07:14 10.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Pangu kaamera. Toob vähemalt raha sisse. Lätlane näiteks saab kaameratega hakkama.
https://goo.gl/maps/TuT7A3TbfgkqsKUGA
09:55 10.12.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
09:57 10.12.2019
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
10:29 10.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
pildi järgi 2 suurt korraga ei mahi. mis veel lumesajus ja kui on sahavaalud lükatud. postimehes interviuud vaadates, see MNT tegelane ikka raske vaimse puudega
15:00 10.12.2019
Kärss
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
# see hüsteeria siin on vähe üle pingutatud. Umbes samasugune kisa läks lahti,
# kui Tartu maanteel Adavere kandis enam-vähem sarnase ajendiga n-ö šikaane
# rajama hakati - küll pidada autosid karjakaupa hakkama välja sõitma ning
# rekkad katusele keerama või lihtsalt kinni jääma.

Mis kisa? Kus? Millal?

Minu jaoks täitsid Tln-Tartu maanteel juba kiiruskaameradki oma eesmärki: korra sõitsin (testperioodil) ja pole pärast seda Tln-Tartu otsa enam selle maantee kaudu sõitnudki. Ja kuna aegajalt peab sinna teele ikkagi sattuma mingi lõigu läbimiseks, julgen väita, et inimesed pole tänaseni nende kaameratega ära harjunud ja ma sõidangi alternatiivseid teid, kus keegi ei kontrolli, patrulle väljas pole, liiklust kah eriti pole...

Huvitav, et seal Kaarepere asula sees on liigne kiirus oluline, aga sinna kaamerat panna ei taheta, kuid pannakse suurele maanteele möödasõitude takistamiseks, kus need rohkem "raha teenivad"... Kaarepere asula oleks minu arvates just loogiline koht kiiruskaamera jaoks, mille olemasolu ei häiriks kedagi teist peale liiklushuligaanide:)
15:12 10.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
kui nüüd bravo2 tooks välja, kus riigis on selline lahendus, et autod viiakse liikluses kokku. jõnks paremale, pole probleemi. valerka toodud lingil joonis, kus sõiduraja laius 3m. palju veokite peeglite laius on? isegi joonisel on kujutatud peeglid laiemad kui sõiduraja laius.
15:23 10.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Meie liikluses on vist sõiduki max lubatud laius 2,5m, peeglid veel lisaks. Reka selle 2,5 kanti ongi
15:44 10.12.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
nüüd maname ette olukorra, jalgrattur, veoauto ühes suunas ja mingi sõiduk vastassuunas, laske tulla variantidel
15:45 10.12.2019
mõtlik. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Olen ka reisides näinud igasuguseid vigureid, et asulasse sissesõtev auto jõnksu peaks tegema. Aga need tavaliselt tee keskel ja suunavad teelt ära. Et kui käna paned siis paned pigem teelt välja põllule. See leiutis muidugi kilplaste tehtud ja laubaka tõenäosus on päris suur. Ka otsasõidul võib visata auto vastassuunda.

Olgem ausad, need asjandused on kõik meie endi liikluseeskirjade eiramise pärast. Arenenud riikides muidugi väga palju kaameraid ka. Ega see saarekeste ehitus odavam ei ole. Hoiatasin kunagi naabreid, et ärge kihutage oma tänaval, lastega pered hakkavad nõudma magavat politseid. Siis on kõigil sitt sõita. Ei mõjunud kellelegi. Pandi magav politsei, nüüd näod mõrudad peas, et lõhub autot. Aga paraku on osad meist rohkem loomad ja saavad aru alles siis kui pannakse füüsiline takistus.

Kaamera oleks muidugi kõige parem variant. Igale poole võiks neid panna ka magavate politseide asemele. Kes sõita ei oska, see oleks lihtsalt vaene. Nii lihtne see olekski.
15:46 10.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
veok 2,55 + peeglid. külmik 2,6m. aga laiveosed? kuni 3 meetrit võid vedada ilm,a teelubadeta. alates kolmest meetrist load, ja kuskilt maalt tulevad lisaks saateautod. kuni saateautodeni on seal suht jama, kui mõlemal või ühel neist tuleb see asi üllatusena.
15:48 10.12.2019
Kärss
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Teoreetiliselt on jah 2,5m pluss peeglid. Praktikas on rohkem. See pilt illustreerib hästi, rekka on pikem ja haake kõige tagumiste rataste sõidujoont arvestades sunnib kurvis veduriga teinekord üsna palju sõidureast välja kalduma. Tahaks loota, et sellega on arvestatud ja vajalik jõnks selle takistusraja läbimisel ei ole väga suur.
16:36 10.12.2019
solksolk
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Peab ikka mõnel loogika olema, et võrrelda seda Tallinn-Tartu Adavere jõnksudega?
Kas mõnel üldse loogilist mõtlemist pole?
Adaveres paiknevad osad ei jookse kokku vastassuunavööndiga, vaid suunab need just eemale, lisaks on need vaid kergelt ebameeldivad, aga nende läbimine pole midagi hullu, 70ga saab kenasti sujuvalt läbi sõita.
Õnneks tehti Adavere omad mõnusad sujuvad ja ruumi on, teine asi on see, et libedaga võib mõni auto seal juhitavuse kaotada.

Ma isegi imestasin, et Adaverre nii sujuvad jõnksud tehti, loomulikult võiks need ka olemata olla, aga need on üleetavad.
Kuid see, Kaarepere asi küll kuidagi aksepteeritav ei ooe.
16:40 10.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
kärsalt väga hea näide, aga kaareperes ei ole sellega arvestatud. vaadates valerka esitletud õhust tehtud pilti, siis seal on selgelt näha, et kahel veokil läheb kitsaks. antud sooloveok on umbes 9 meetri pikkune. lisa sellele veel pikkuseks 7,5 meetrit. pane vastassuunda ka nüüd 16,5 meetri pikkune veok. need on poolhaagised, täishaagised võivad olla 18,75m. pikendatavad poolhaagistreilerid. kahtlen, kas kahe saare vahe on 20m. ei tahaks uskuda.

bravo2, vihmaga, hämaras, pimedas, helkurribad peal, loomulikult on näha. räägime valgel ajal tihedast lumesajust, helkurribad lume alla mattunud. udu jne.

Muudetud 10.12.19 16:43

17:34 10.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
No, mis lahti? Profid ei saa sõitmisega hakkama, ei mahu teele ära. Jeerum küll, pidureid pole või silm ei seleta, kus pidurdama peab? Lollus on see seal küll, seda ei saa eitada, aga no ega te "mis siis saab, kui" jutt ka targem pole. ;)
18:01 10.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Elame me tegelikult kõik äkki juhtub režiimil ja kui mõnel juhtub, et kaob ära rahakott või lennujaamas ei leia piletit üles, siis teisel juhtub midagi liikluses. Mõni päev tagasi raplamaal jalakäija surnud- käis ilmselt aastaid seal jalgsi, aga lõpuks juhtus. Samamoodi võid ise korralikult sõita, aga teine võib sulle oma lollusest otse kümnesse sõita. Äkki juhtub asjade eest pole me siin ilmas keegi kaitstud ja kui kellegi kolmanda tegevus neid riske veelgi suurendab, siis pärast nenditaks tuimalt, et valesti valitud kiirus ja näppis nutiseadet jne. Liiklus tuleb teha ohutumaks küll, aga mitte ohtu suurendavate lahendustega. Äkki RK püüab natukene mõelda.
18:12 10.12.2019
Masendav rumalus (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
R.K. kiljatab:
"No, mis lahti? Profid ei saa sõitmisega hakkama, ei mahu teele ära."
Täname küsimast, oskame.
Kui aga inimena arvab, et tuleb ehitada tõkkeid, et proffide oskust kontrollida- siis on see inimene vaimselt pisut peetud.
Tulede mustaksvõõpajad on suureks kasvanud ja Maanteeametisse tööle saanud?'
Kui kõik näevad vaeva sellega, et hoida teedel sõidukeid lahus, siis meie Maanteeamet püüab neid teel kokku viia!?
Just sellega nad ju tegelevad!
Ja siis mingid nende klaköörid kiljuvad, et keegi ei oska sõita ja muud soga.
18:50 10.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Tabasin naelapead. ;)
18:56 10.12.2019
Palju õnne R,K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Aga miks sa naela endale kulmude vahele pealuusse taod?
19:57 10.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
R.K. sõita oskame küll, ja mahume ka teele, aga me ei soovi omale lisaohtusid ja jama selle näol, et keegi teine meile kõhu alla maandub. meie tõstame jalad põrandalt üles (et põrutada ei saa), aga paremate ratastega seda saarekest tabanud sõiduauto paiskub sealt vasakule. kui veok teeb jõnksu vasemale, siis iga normaalse inimese reaktsioon on, päästa mis päärta annab ning samuti rabab paremale. kui see teine auto tabab nüüd seda äärekivi, siis viskab auto vasemale. ei pruugi veoki alla visata, aga rabelemiseks läheb.

loomulikult pole kõik sellised ässad ja meistrid nagu R.K., aga arvestama peab ka sellega, et isegi elukutseline võib olla esimest päeva veoki roolis ja tööd teha. meenuta lahtheina õnnetust. värske noor juht, väheste kogemustega veoki roolis. loomulikult, enamus meist üritab anda endast parima, aga kahjuks ei suuda ka meie kõiki lollusi siluda.
20:33 10.12.2019
Kärss
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Normaaloludes saavadki kõik hakkama, normaalsete juhtidega polnud probleeme ka enne.

Mis saab siis, kui politsei ajab taga lubadeta alaealist, kes on issi tagant auto näpanud ning kiirused on oluliselt suuremad lubatust? Või juht on umbjoobes? Seda kõike kiilasjääga? Loogilisem oleks sellised juhid suunata turvalistesse tapjakraavidesse kui laupkokkupõrkesse ilmsüütu vastutulijaga.

See veri jääb kellegi kätele kindlasti, kui seda lollust enne likvideerida ei jõuta. Järelikult on mõne ametniku jaoks oma töökoha õigustamiseks vajalik ohtlike olukordade lavastamine väärt selliseid riske.
21:23 10.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Miks me eelarvamustes elame? Ja looder, ise elukutseline, ukerdad päevast päeva veel hullemates ja kitsamates kohtades ja nüüd ei saa ühe teekitsendusega hakkama? Nalja teete või?
On küll lollus, nõus teiega, aga mingit nuttu lasta, et mis kõik juhtuda võib, no see meenutab natuke, no ma ei tea, naljakas on.
Ma juba aiman, mis mulle järgmiseks vastatakse. ;)
21:28 10.12.2019
Jätke meelde (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Erik vahemäe- lapsametnik.
Ärge elustage, kui temaga midagi juhtub, 50 000 EUR maksis see tema hullus, ta olla ekspert liiklusohutuse alal.
Tema seab teid teie endi raha eest ohtu.
21:43 10.12.2019
qp (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kui seal vastamisi kaks naisjuhti kokku saavad, siis kumb peab teisele teed andma? Arvestades, et nad mõlemad jätavad 1, millegagi meetrit paremale poole puhvriks ja nii nad ei mahugi teineteisest mööda. Ja seda 50-ne alas?
22:11 10.12.2019
Jätke meelde (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Selgitan 50 000 lahustamist.
Kõigepealt tellime liiklusohutuse hindamise.
Siis loome töögrupi.
Siis teeme projekti.
Siis teeme "disaini", need valged nässakad ju puha kunst!
Siis kinnitame projekti.
Siis tellime joonised.
Siis kuulutame välja hanke ehitamise osas, mis peab olema selles kõige odavam!
Siis saab ilu teoks ja liiklusohutuse ekspert saab vinnilisel ninal olevate uduste prillide tagant vaadeldava vilava pilgu saatel teles deklareerida, et nad oma elu hinnaga hoolitsevad teie ohutuse eest ja see ei maksnudki mitte midagi, no peaaegu.
Ainult 50 kiloeuri.
Aga kõik ju said!
Teie saite ülima ohutuse, nemad 50 kilo teite korjatud pappi.
Puha vendlus ja võrdsus- kõik ju said!
00:24 11.12.2019
looder23
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
R.K., üks asi on kuskil kitsastes kohtades ukerdada/laadida. seal on kiirused möni kilomeeter tunnis. kriimustatakse plekki, kui juhtub, teine asi on liikluses kus kiirused on tunduvalt suuremad. selleks ongi mul väga vähe juhtunud, et ma suudan mõelda ,et mis võib juhtuda. ma olen palju asju ette näinud. vaata, koormat ei seoks ka mitte meetritki, kui teaks, et mitte midagi ei juhtu. nii mõnegi asja olen oma kraest ära saanud, et kui pannakse peale asi, millele peale vaadates näed juba ära, et kahjujuhtum on sinna sisse projekteeritud. kinnitad ära, teed pildid, saadad logistikule ja mainid ära, et sellele on kahjujuhtum sisse projekteeritud. juhtuski. mina ei maksnud, sest pildid olid enne teele asumist tehtud. ja keegi ei öelnud ka pärast, et valesti oli kinnitatud.

mina mõtlen ette, et mis sellises jaburas kohas juhtuda võib ja nüüd tean ka asukohta, siis ma tean seal olla eriti ettevaatlik, aga räägime inimestest, kes pole lugenud selles ööd ega mütsi, ei oska ettegi kujutada, et selline idiootsus on võimalik, lumesadu, udu, kõrval põllul töötav traktor (tolmutab) inimene jääb vaatama. jah, miljon asja võib juhtuda, aga sinna on oht juba sisse projekteeritud. ja ära tule mulle rääkima, et sinul on silmad ainult teel, sa ei vaata hetkekski kõrvale, linna piiris on kiirus juba 50, profülaktika mõttes 45 km/h. 99% inimesi ltõstab kiirusepiirangu märgi juures alles jala pedaalilt, mitte ei pidurda juba kiirust nõutuni.

sinu arust on siis idiootsuse kritiseerimine sõitmisega mitte hakkama saamine? ma lapsi ja naisele annan autojuhtimisel näpunäiteid, et mis võib juhtuda, kuigi ma usaldan teda ja tal piisavalt kogemusi. lapsele ütled kaju, et enne üle tee minekut tuleb vaadata vasakule ja paremale ning veenduma, et autot ei tule. ikka mainid ära, et võid auto alla jääda. või mitte, küll ta hakkama saab, miks sa hirmutad ja ajad llolli juttu, et mis küll juhtuda võib. sama ju tikkudega mängimise kohta.
01:12 11.12.2019
siberia (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Igasugused selgitused selle pornuhha peal olevatest abistavatest helkurribadest viitavad vaid mõtlemisele seljaajuga. Olukorras kus eesti teid katab aastaringselt sõrmepaksune porikiht on need helkurid elumõttetud. Või hakkab see vesiste silmadega lapsametnik, mis ta nimi oligi.... vahemäe... igal õhtul, ämber ja lapp käes, poste puhastama? Unistege madalamalt, lugupeetud oponendid!

Arusaamatus loomepuhangus sündinud teos on küündimatu ja mida varem see teelt kaob seda parem inimkonnale.
08:27 11.12.2019
Tavajuht (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Jõgeva kandis on üks nö. "super" ümberehitatud liiklussõlm. Vanadest, korralikest viadukti mahasõiduringtedest saadi suure raha eest tõeline käkerdis ehitada! Kõik vannuvad ja mis siis.
08:42 11.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Jah looder, minu arust on see sõita mitte oskamine. Just nii.

Toonitan igaks juhuks veel kord- see on tõesti lollus, 50 tuhat maksev lollus, aga et see nüüd nii ohtlik kohe on, et tasuks hakata mustemast mustemaid stsenaariume silme ette manama, no see on ka liialdus. Keegi eespool tõi teemasse kaks naist, et kui seal kohtuvad. Kuulge, midagi lollimat äkki? Siis see halb nähtavus, millele viidatakse. Kuulge, need helkurid helgivad aastaid, ei käi neid suurt keegi pesemas. Vähemalt mina pole näinud. Säravad nendel möödasõidu radadel tee keskel piirdel algusest peale, isegi liiga hästi. Ja nähtavusest veel, liites juurde ka kiiruse, mis asula märgist alates, just alates, peaks olema 50. Kas siin leidub keegi, kes teab kedagi, kes võtab maanteel pimedal ajal kaugtuledelt lähituledele üle minnes ka kiiruse parajaks? Et siis millest me räägime? Kuidas te maanteel näete, aga vot seda asula silti ja teetõkist ei näe?
Siin oleks ju jälle paras koht öelda, et seal tuleb lollakas jõnks, maanteel sõidan otse, et maanteel mahub kaks kombaini teineteisest mööda, aga seal kaks naist ei mahu. Kui ei mahu, siis tulebki pidurit kasutada ja kordamööda sõita. Üldsegi, pidur on teinekord hea asi. Ja ei ole need tee keskel asuvad saared sugugi paremad. Ka seal võib tagarattaga end äärekivisse haakida ja juhitavuse kaotada ja siis külg ees vastutulijaga kokku saada. Kui mitte keegi muu, siis kaks naist kindlasti. Senimaani peame jumalat tänama, et kaks naist pole sellises kohas veel kohtunud.
08:59 11.12.2019
to RK (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ega see sinu teoretiseerimine ka midagi targemat ei ole kui õnnetusehüüdjate hääled. Fakt on see, et koht tehti ohtlikumaks ja fakt on see, et õnnetused juhtuvad halbade asjaolude kokkusattumisel, mille üheks põhjuseks võib vabalt olla ka see moodustis. Miskipärast tavamaanteel eriti ei näe, et vastassuunast sõitvad autod tahavad niiväga telgjoone juures teineteisest mööduda- ikka hoitakse paremale või kui tuleb vastu selline tegelane, kellel meeldib telgjoonel sõita, siis vastusõitja tõmbab paremale. Ega avarii juhtumiseks ei peagi korraga kohtuma tuhat autot- piisab ju vaid kahest. Mis helkurite puhtusesse puutub, siis soolalumesegusel teel on ka need maanteeäärsed postid vahel musta sopaga täielikult üle pritsitud ja ei paista sealt helkur ja hea, kui postki veel paistab. Selles point ongi, et meil on ilm nagu ta on- ühest äärmusest teise ja ei suuda vist ükski sahajuht seda serva seal nii puhtaks teha, et ei tekiks mõni jääkonar vms, mis veelgi kitsendab sõidukoridori.
09:42 11.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ma ei tea, kas seal on, aga kui ei, siis Maanteeamet võiks sinna ühe ennetava hoiatusmärgi panna.
10:02 11.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kuidas seda hoiatusmärki nüüd võtta- teekattemärgistus on, postid on, asula märk piirab kiirust, mingi imelik aed asula märgi ette ehtitatud- kõik justkui oleks ja seda märkide virrvarri on meie liikluses juba niigi liiga palju. Vähemalt need saarekesed oleks võinud kasvõi 100m vahega olla- kumbki 50m enne asula märki ja seda asulast väljasõitu oleks võinud natukene teisiti piirata- näiteks sujuva künnisega, millest 50ga võimalik üle sõita.
11:13 11.12.2019
Tavajuht (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Aga teeme siis selliseid üllitisi iga kolme kilomeetri järel ja veel rohkem keset teed. Liiklus muutuks täiesti ohutuks ja sujuvaks, kaob ka paljude liiklusmärkide vajadus. Rahastus tuleks märgimaterjali kokkuhoiust, uutest maksudest ja kui puudu jääb, võtame põllumeestelt. Kurat, küll ma olen heade mõtetega ja tark!
11:46 11.12.2019
Ühest teisest foorumist (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kaareperet arutatakse ka mujal foorumites:

""See on “Kaarepere portaal”, kuulsite ju videost, et talvisel ajal, kui vähegi külmetab, seal kindla põhjusega teed ei liivatata ja see on igati loogiline ja vajalik selleks, et sportlased saaks need triibulised postid väravateks keset teed lohistada ning hokit mängida, hetkel on muidugi projekt poolik ning mõeldud on ka suvele kui eelarvest raha juurde saab pannakse suveks teele kunstmuru, et vutti taguda.""
11:58 11.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kui nüüd hakata võrdlema, mida saab tänasel päeval 50 000€ eest, siis võrdlusmomente on palju. Ühes lahtris on paar plastmassposti ja alumiiniumtahvlit koos kummitaolise alusega, teises lahtris on loendamatu hulk muud kraami- näiteks väikese maja saab osta või kindlasti ka ehitada ja pigem juba suurema, saab ka korraliku auto, keskkonnast hoolides kasvõi Tesla või viis väikest Daciat viiele nooele perekonnale. Täna vist saaks selle raha eest kümme inimest elektriauto ostu toetust. Eks igaüks suudab välja mõelda, mida ta 50 tonni eest saab, aga kindlasti ei ostaks keegi endale selle raha eest plastposte koos kummipõrandaga. No natukene helkurmaterjali ka juurde.
12:06 11.12.2019
Kärss
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
# minu arust on see sõita mitte oskamine

Aga liiklus on ju selliseid täis. Vahet pole, kas joobe, vanuse, kehva nägemise või milleiganes tõttu. Sirgel teel saavad ka nemad sõidetud. Nüüd leiti võimalus nende väljanoppimiseks, mis pole ka ilmtingimata halb idee, aga kindlasti on halb idee teha seda laupkokkupõrke riski suurendamisega.
13:38 11.12.2019
Tavajuht (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Mul pritsus jälle eesti ametnikele äärmiselt tark soovitus. Paneks selle kalli punase asjanduse keskele terava ja tugeva metallist ora, otsaga saabuvate poole noh. Rahustaks kindlasti! Vabandust, see on loll jutt, ärge seda tõsiselt võtke, kuna siin ei imesta enam millegi üle, taipate isegi...
13:53 11.12.2019
- (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Tuleb panna tee seest tõusev raudplaat nagu venemaa raudteeülesõidukohtade ees- kaamera fikseerib, et keegi läheneb asula sildile 90ga, plaat tõuseb üles ja siis on kindel, et see tegelane asulasse 90ga sisse ei põruta. Või mujal maailmas on teest tõusvad postid. Või riputada tee kohale okastraadid ja jätta nende sisse 2,5m laiune ava. Okastraadi võib mingi helkurvärviga ära värvida. Võib ka panna tõkkepuu ja kui 50m kaugusel asula sildist on kiirus üle 50ne, siis tõkkepuu üles ei tõuse.
14:19 11.12.2019
63amg (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
tegelikult oleks odavam üks sõidurada üldse kinni panna.küll nad kuidagi ikka hakkama saavad.
ma arvan,et nüüd leiti uus raha kantimis võimalus ja selliseid liiklust rahustavaid sikaane hakkab juurde tekkima
rekka sõidab torbikud maha ja lumesajus ei pane keegi neid tähele
olen kunagi ühe kooli ees sõitnud taoliste kõrgendite otsa.lume sees polnud neid näha.kiirus oli väike ja ei juhtunud midagi,peale suure ehmatuse.suure kiirusega oleks kindlasti sillad alt ära sõitnud
14:46 11.12.2019
Jätke meelde (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Siin tuleb välja üks kummaline asi.
Liiklusohutuse kaalutlustel on väidetavalt see asi rajatud. Kuidagi pentsik, et liiklusohutust tagatakse ohtlike situatsioonide tekitamisega ja see rajatis tegelikkuses kvalifitseerub lõksuks.
Teles kiidetakse, lehes samuti. Olla tõesti ohutuse tagamiseks ja kui midagi juhtub- rajajad süüdi kohe kindlasti pole, asi nii innovaatiline.
Variant kaks:
te omate kinnisvara, mida pidevalt ei kasuta, kuid selles on teie vara. Vara ohutuse kaalutlustel (vara on reaalselt vaadeldav ja mõõdetav- liiklusohutus aga ei ole) rajate vargalõksu, nt mis kukutab kuuris pööningult omavoliliselt sisenejale terava vigla pähe, selga, kuhu iganes.
Ennetamaks vargust ja teie vara ohutuse tagamiseks. Vigla ei tapa, kui just arterisse ei kuku.
Teie olete nüüd kurjategija, kuna teie tahtlus kedagi kahjustada on olnud ilmselge.
Algatatakse kriminaalmenetlus, teid solgutatakse kui kaltsu ja lõpuks saab teist kriminaal.
Vähe sellest- teid saab süüdi mõista ka siis, kui varas ei saanudki vigastusi, sest teie tegu kvalifitseerub tervise kahjustamise teadlikuks katseks! Varas jääb mujal vahele ja räägib, et teil on lõks.
Uuriad on õnnest ogarad, kohe on olemas läbiotsimiseks määrus ja asi sujub.

Nüüd ma küsiksin, et milles siis olete teie rohkem süüdi, kui see vilava pilguga "liiklusohutuse eksoert", kes seab ohtu täiesti süütud kodanikud- mitte kriminaalkuritege sooritava varga- viimane on lõpetanud kuriteo uhe astme sissetungimisega!
Ema koos laste ja kassiga, kes seal innovatsioonis õnnetusse satub aga ei ole mingi kurjategija.
Neil valitsevad kõikjal topeltstandardid, milles teie oma vara kaitstes olete kurjategija, aga mingi grupp, kes eelarvet lahustades saab hakkama ikka suure sigadusega ja paneb kodanikud ohtu on innovatsioonist lõhki minemas! Uusaastapreemiagi tulekul!
Sittagi ei saa aru.
18:16 11.12.2019
Kärss
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Panen eraldi pildina kohe välja, et oleks näha, kuidas see plaan tahtlikult on tehtud selline nagu ta on. Hea veel, et kahte mopeedautot seal kõrvuti ei kujutata. Kaks veokat pluss jalgrattur peaks seal tegelikult olema, et illustreerida seda, kui palju "turvalisemaks" seal sõit läks.

"Konnaga" vedades kah paljud naist enam rooli vast ei pane. Mõistusega inimene saab muidugi hakkama, aga selleks 50K ju kulutatigi, et sealt sõidavad läbi ka mõistuseta juhid.
20:22 11.12.2019
AaduPluss (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kift teema arendus teil siin, kuid common sense ütleb, et liikluses kaks vastas suunas liikuvat jõudu teineteisele lähemale ei suunata. Ei pea olema eriline ohutusspets, et mõista, kui selles vaesemehe slaalomis mõnel ebakindlal juhil pimeduse, libeduse koosmõjul pisut lappama läeb ning kui samal ajal peaks sõiduautole vastu liikuma mõni 40 tonnine...
21:52 11.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
küsimus on selles. kaua sellised meie raha eest palgal on ja eludega riskivad
22:11 11.12.2019
x3 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Pildi järgi ju kenasti näha, et veoka vasak peegel ulatub kenasti üle kesktelgjoone. Oleks pildi peal teine suurem auto samamoodi, oleks masinad osaliselt omavahel koos. Täielik nali on see ju!
22:26 11.12.2019
Jätke meelde (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Lisame veokile ka kolmesillase poolhaake või jumbo vms. Kui kaugele peaks nüüd keset teed minema, et mitte sattuda haagiste ratastega sellele innovatsioonile. Nüüd võtame, et kaks korraga sisenevad innovatsioonialale samal ajal ja sama kiirusega, ehk siis lubatud 50+50=100 km/h.
Kui suur on selle ala pikkus "väravast-väravani"? Teab keegi?
23:11 11.12.2019
Tõrvas kõrvas (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Mõtlesin, et künnaks üldse tee peenrad üles..
kui keegi peaks tee äärde kalduma siis kohe lendab põllule.
13:21 12.12.2019
Teepeenardest (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Teepeenrale ei maksa haagisega sõita, Norras nt võib fataalselt lõppeda. Seega pole kas küntud või kündmata oluline eriti.
Mõnes kohas ka meil, eriti just peale teeremonti, mil peale asfaldiserva algab pehme killustik.
16:32 12.12.2019
Tavajuht (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Sõitsin täna sealt läbi. Täpselt selles punktis olin koos vastu tuleva rekkaga, mis veel pisut minu poole kaldus. See on tõeline tölpluse tippsaavutus, ja millal seal avarii tuleb on vaid aja küsimus! Ja kui neid sundavariitekitajaid veel massiliselt teedele paigaldama hakatakse...
18:58 12.12.2019
Kaarepere portaal teispoolsuse (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!

Mis jura see on?
"Teie päringus tuvastati automaatselt ebatavalisi andmeid ja seetõttu jäid need hetkel vastu võtmata.
Tegemist on tõenäoliselt meiepoolse eksitusega ja administraator tegeleb probleemi lahendamisega."
21:12 12.12.2019
Kaarepere portaal teispoolsuse (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kui selline Erik, keda täiesti ekslikult on pandud ametikohale nimetusega "liiklusohutuse ekspert" asju otsustab, siis hullused progresseeruvad.
Täpsemalt on tema ametikoht:
Projekteerimisnõuete ja liikluskorralduse arendustalitus
liikluskorralduse ekspert.
Sellise jama peale peaks MKM minister Taavi Aas sellised lahti laskma, ametialase küündimatuse kaalutlustel ja vanade TREV ametnike baasil uue koosseisu looma, no neist, kes teavad mis on tee ja liiklus.
Aga siin on aga! Nimelt Aas lõpetas 1991. aastal Eesti Maaülikooli ökonoomika ja organiseerimise erialal. Töötas piimanduse valdkonnas ja oli linnapea mõnda aega, viimane koht on poliitiline.
Ta töötas:
Aastatel 1997-2005 oli Tulundusühistu E-Piim finantsdirektor.
Aastatel 1993-1997 oli Põltsamaa Piimaühistu tegevdirektor.
Kas haagisega kummulioleva piimaveoki vaatlemine aitaks? No insener pole, aga seda mõistaks ehk?
A vot ei tea.
Erik olla meil kõrgharitud auto-, liikluse- ja ohutusespets, aga ma ei jää uskuma, sest jutt oli väga rumal. Vist on diplomi ostnud.
Kuna aga väidetavalt on nüüd ülimalt vahva ja ohutu, tuleks tee keskele ankurdada aas ja selle külge Taavi Aas, et tubli minister näeks ja veenduks, kui ohutu on tema alluvate poolt rajatavad taristud.
Võiks talle talvistes oludes soojad käpikud ja läkiläki anda, vildid ka ja las seisab. Iga tunni tagant kuum kohv ja pükste- aluspesu vahetus.
Viimase vajadus on tõenäoline, nt mõlemat poolt kaks täislastis pikkade haagistega raskeloaga metsakat koos tavapäraste metsalenduritega.
Minister ka inimene, kus ta pääseb, ikka juhtub. Lusikatäis vähemalt.
Arvatavasti oleks hommikuks peale seda see jõledus likvideeritud ja Maanteeametis saaks ladvikust sule hulk eksperte ja muid antvärke.
Aga, siin on jälle aga!
Neil on savi! Neil on täiesti savi, sest meie huntarežiimiga riigis on neil alati õigus ja veoki kabiini all aurustunud inikehad olid alati süüdi ja on süüdi ka edaspidi, sest eksperdid ametitest mitte kunagi ei eksi! Ka siis, kui nad olemasolevaid teid kitsamaks ehitavad, mitte laiemaks, sest kitsam on kindla peale palju ohutum!
Ekspert Erik teab! Kutsuge alati Erik, kui miski on jama- tema juba teab ja aitab!
Kuna tegemist tundus olevat eriti püüdliku tegelasega, küllap tõuseb ametiredelil ka kiiresti, kui Aasa aasa külge portaalis ei panda.
See "Kaarepere portaal", mis peaks mõne igavikku suunama on üks paljudest kõikvõimalike ministeeriumite, ametite jms tublist "tööst", sest sealsed töötajad tegelikult ei tea, millega nad tegelevad.
Alles oli sotsminnis skandaal, 39. puudeastmeid määravast, pensione määravaist ametnikest omas 6 vastavat mingitki haridust, teised olid endised autolukksepad, kelnerid ja vist oli isegi üks koristaja!
Arvate, et mujal on teisiti?
Kui nii arvate siis eksite! Ma olen näinud, kes pääsevad tehniliste erialade osakondade juhtideks!
Suhtekorraldaja, haldusjuhtija, kes koheselt hakkavad rääkima kuidas asjad tegelikult on, omamata asjust vähimatki ettekujutust kuid samas omades üüratut ja ka haiglast kujutlusvõimet.
Untsus on see riik ja see riik on just selliste "ekspertide" nahka läinud!
00:26 13.12.2019
siberia (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Vanade TREV-i ametnike baasil koosseisu moodustamine nüüd küll mingit edu ei anna. Kui noored on lihtsalt elukogemuseta lollid siis vanad kalduvad mingis oma maailmas elama.
Mõned aastat tagasi remonditi Tallinn-Narva maanteel Kunda jõe silda ja nagu ikka tegi seda vähempakkumise võitja. Isegi krossimary kodumaal Albaanias pannakse sellise töö juurde mõni latern või vilkur välja. Soomest või Saksamaast ei räägigi, tuledemeri paistab öösel kilomeetri taha. Eestis piisas hoiatuseks sellest kul teele kallati hunnik kruusa. No ja öösel sõitiski üks veoauto üle kruusahunniku jõkke, juht sai surma ja 40 tonnine auto rikkus silla kandeposti ära.
Kogu tee pandi kinni, ümbersõit organiseeriti Padaorust Kundasse ja sealt Haljala juures uuesti trassi peale. Keegi villu vane, samuti maanteeametist, parastas Vikerraadios, et ise lõhkusite silla ära ja nüüd sõitke ringiga. Ometi oli sm vane juba nõukaajal tubli ment ja kogemust nagu peaks olema. Mingil perioodil ajas pärís mõistlikku juttu kuid peale maanteeametisse sattumist olen kuulnud teda päris tihti segast peksmas. Seal on vist kõik niisugused, olenemata vanusest ja aukraadist.

Mina olen ikka soovitanud iga neljas rivist kättpidi punastest tellistest müüri äärde talutada. Ajaloolist kogemust arvestades see mõjub. Aga mis neist soovitustest - Zarathustra ei luba.
07:58 13.12.2019
mati1222 (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
see , et mingi eluvõõras tohman on end üle õppinud. ei tee temast kohe eksperti. huvitav, mitu meetrit ta suuremat masinavärki üldse elus liigutanud on. lisaks igasugused muidu targad soovitavad võimalikult vähe rooliga tõmmelda, ja nüüd teeme sellised asjad kohustuslikuks keset magistraali. puudub nagu kooskõla
12:51 14.12.2019
v_ (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Antud fotol on näha, et veok on selgelt vastassuunas nurgaga. Ei ole vaja palju kujutlusvõimet kui trehvab vastu ka samapalju joonest üle olev veok.

https://f11.pmo.ee/hcQWIcscWlIp4iWg77ZOLdzXIJ8=/fit-in/2560x
2560/filters:no_upscale()/nginx/o/2019/12/09/12798541t1h7ae0
.jpg
13:25 14.12.2019
Kaarepere portaal teispoolsuse (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kas kohalikest keegi saaks drooniga tegelikkusest asja ja olukorda salvestada?
Joonlauaga on tore mõõta ja soiguda, et kõik on õige, sest kabinetiinimese arusaamine maailmast ongi kahemõõtmeline, kui joonisel laius enam-vähem klapib, siis pikkusega pole vaja ju arvestada, raadiuste ja muude parameetritega samuti. Hea, et liiklus pildil parempoolne on- asi seegi.
16:06 14.12.2019
jee.kim (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Oi kui tore, et kõik siinolijad liiklusohutusest niipalju hoolivad IRW
Tuletaks meelde, et see objekt on tehtud "rahva tungival nõudmisel"
Kui ikka 3/4 rahvast LS midagi ei arva siis teevad ametnikud esimese pähetulnud ODAVA lahenduse.
kuidas küla kutsale nii....
16:16 14.12.2019
Kaarepere portaal teispoolsuse (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kuule, jeekim või kesiganes.
Soovin, et sille mõnda kirurgilist operatsiooni teeksid samal tasemel eksperdid.
Pmt ju ise tungivalt nõuad opilaual.
Tore muidugi, et taas leidub tegelane, kes deklareerib, et eriti peale tema ja kindlalt 3/4 elanikkonnast, kel juhtimisõigus, ei tea midagi LS osas.
Tubli oled! Sa sobiks samasuguseid ehitama, koos ohutuse ekspertidega, sina ütled, mis teised mõtlevad nt,
Projekteerimisnõuete ja liikluskorralduse arendustalitus
liikluskorralduse kodanikumõtte tajumise ekspert.
12:19 15.12.2019
........ (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
12:54 15.12.2019
Tavajuht (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ja kui seal mu ees juhtub sõitma traktor, jalgrattur või hobuvanker (vahel neid ikka liigub)!? Valitsusele soovin uueks aastaks jõudu ja tugevat terasharjastega luuda.
12:58 15.12.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
mõni rekka võis pulli pärast sinna parkida
13:08 15.12.2019
R.K. (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Mind kohe huvitab, et mis siis juhtub, kui mõni traktor seal ees sõidab? Kohe Toompeale piketeerima?
13:44 15.12.2019
63amg (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
rendiks poolhaake ja jätaks ta sinna ohutuledega seisma esmaspäeva hommikul kell 7.30 näiteks
13:48 15.12.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
kusjuures olen kunagi mõelnud et lähen ja panen ühe veoka Tartule kõige lähemale 2+1 üherajalise lõpu poole seisma reede õhtul a 17 kanti ja ootaks mis saaks ja siis kui juba keegi mõne tõbi kohale kutsub siis keeraks asja jälle käima ja sõidaks rahumeeli minema
15:41 15.12.2019
AaduPluss (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Kuna elu on olnud tihedalt seotud Rootsiga, siis midagi sarnast, kahe sõidusuuna vahel olevat eraldust on Rootsis vägagi palju. Erinevus selles, Rootsis kasutatakse postide ühendamiseks trossi. Miks? Kuna see metall v siis plekktala nende postide peal tungib auto sattumisel piirdesse autole salongi. Ning tross ei murdu nii naglalt. Absorbeerib jõudu sujuvalt. Sellest oli Rootsi televisioonis ka kunagi saade. Verega kirjutatud test.
A Eestis proovitakse, ehk ei tule salongi.
16:05 15.12.2019
........ (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Minu mälu järgi kasutati seda rootsis pigem 2+1 teede eraldamisel.
https://goo.gl/maps/H2hhGg9P3RWPtXn16
16:22 15.12.2019
AaduPluss (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!
Ma tõin välja pigem selle piirde ohutuse, kui et kus seda kasutatakse.
16:43 15.12.2019
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Kaarepere eksperiment: provotseerime laupkokkupõrget!

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.