Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: FOCUS 2002 MK1 85KW TDCI: ROMULA VÕI REMONT?

14:24 13.01.2020
tdheino
FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Taustaks: sõidukil nii mõnedki pisemad ja suuremad vead, suurt raha sisse panna ei ole mingit mõtet.

Juhtum: Umbes 2 tundi ja 170 kilomeetrit sõitmist vilkuva eelsüüte tulega. Oma lollusest täristasin sihtkohta ära, kuna masin liikus. Avastus: õhu sissevoolu toru oli filtri küljest lahti tulnud, ehk siis nüüd pihustites tõenäoliselt pask sees. Käivitub äärmiselt vaevaliselt,valge diislirikas pilv taga ja heal juhul jääb väga vaevaliselt köhima.

Muidu on väga tubli romu olnud, pole nelja aasta jooksul kordagi teeäärde jätnud, remont on ka senimaani kuradi odav olnud. Ühesõnaga, kui kellelgi on sarnase asjaga kogemus olnud, siis palju remont maksaks? Ja kas sõiduk oleks mõistlikum viia vanarauaks või kusagile varuosadeks?
15:20 13.01.2020
Mahno3 (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Ju seal ikka midagi muud viga on, kui et tolm pihustite ees.

Ega pihustid karburaator pole, et sealt õhk läbi käib. Pihustitest tuleb ainult diislit ja sellise survega, et tolm tuleb eest ära.

Kas tulukesed on nüüd kustunud või vilgutab ikka tuld?`
Kui soojaks käib, kas siis kaob valge ära?
15:48 13.01.2020
ts (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
mismõttes pihustites sodi sees?

pihustitesse jõuab sodi ainult paagist. kui Sul oli õhutoru lahti, siis on mootor liiva ja soola ning vett täis.

diislitoss on üleval, kuna silindris survet ei ole ja ei käivitu kah samal põhjusel

edasi on kaks varianti - lase surved ära mõõta ja hinnata, kas surve jõuab alla või üles. Kui vedas ja vaid mõni silinder on hõre, siis ehk tasuks mõelda (kui ülejäänud auto on hea); tõenäolsielt on aga mootor ühtlaselt kulunud ja kuulub kapremonti (nii klapiajam kui kolvigrupp) või välja vahetamisele.

Kui ise ei remondi, siis on see summa tõenäoliselt neljakohaline ja ületab auto väärtust
15:51 13.01.2020
tdheino
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Nagu süüte sisse keeran jääb tuli vilkuma. Mootor töötab nii vaevaliselt, et enamasti sureb kohe välja. Ei ole raatsinud proovida, kaua ta tõrtsuks, sest seal tulevad hääled on katkendlikud / kolisevad. Gaasi andes midagi ei juhtu, pöördeid peale ei tule. Pärast seda viimast sõitu tegi kõva traktorimüra ja ajas musta tossu välja.
15:52 13.01.2020
tdheino
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Ühesõnaga, ega ma eeldasingi, et enam remontida seda ei maksa.

Muudetud 13.1.20 15:53

16:14 13.01.2020
63amg (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
sellise niiske ilmaga kus tolmu pole, ei tee see 170 km mootorile midagi.mine diagnosti ja vaata mis ütlevad
16:51 13.01.2020
korviga emm (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
See lahtine õhuvõtu voolik võis olla juba tagajärg, mitte põhjus. Pakun, et turbo sai otsa. Sealtkaudu pihustite ette ei saa tänavalt midagi sattuda. Pihustute kaudu liigub ainult kütus. Soovitan enne otsuse langetamist diagnostikut külastada.
09:01 14.01.2020
Jüri V (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Kui musta suitsu tuleb - see on rikas segu, vähe õhku. Tühjal käigul turbo on või ei ole korras vahet pole, aga õhu liikumist läbi turbo tuleb ikka kontrollida Traktori müra on mehaanilise viga tunnus, skanner seda ei näita. Kui õhukäigu kaudu diisli põlemiskambrisse tuleb vett, siis on hüdrolõõk kolbile garanteeritud
11:11 14.01.2020
... (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Keps(ud) kõverad.

22:25 14.01.2020
Sass0202 (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Millisel autol üldse remont ära tasub? Kui auto meeldib, tee korda ja sõida edasi, muidu jäädki neid romusid lõpmatuseni vahetama.
08:09 15.01.2020
... (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
no kui remont maksab näiteks kaks tonni, siis lihtsam on osta 1500 eest järgmine vanake kui praegust kõpitsema hakata. vahet ju ei ole- selle raha pead nagunii välja käima. aga kui praegusel muid probleeme ei ole ja kere ka kobe, siis võib ju remontida. romula mootorit pole muidugi mõtet osta- iial ei tea, mis seisus ta on. see, kui väidetakse, et mootor oli võetud töötavalt autolt, ei tõesta midagi.
20:18 19.01.2020
Ford123123 (registreerimata)
Re: FOCUS 2002 mk1 85kw TDCI: romula või remont?
Viga on pumbas ja pihustites.
Võimalik,et aitab ka esiteks kalibreerimiskoodide ülekirjutamisest. Saab asja küll. Kümneid forde remontinud

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.