Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MILLINE UUS SÕIDUAUTO ON SUURIMAKS PEAVALUKS?

07:13 14.02.2020
... (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
kõik kirevad ja kaagutavad, aga fakte ei ole. kui keegi leiab netist renault 0,9 mootori kohta probleemide infot, tüüvigu, massilisi sarnaseid rikkeid jms paluks lahkesti viiteid jagada. kui neid ei teki, siis võite oma jutu koos bullikakaga ühte ämbrisse panna.
13:35 14.02.2020
... (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Ehk ksf gp räägib lähemalt Fordi Ecoboost probleemidest?
Otsing annab ainult kiidusõnu selle 6 aastat maailma parimaks väikemootoriks tunnistatu kohta, vs Volkari TSI ja FSI kohta leiab sadade lehtede kaupa paska.
14:01 14.02.2020
jee.kim (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
14:19 14.02.2020
10,2L (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Varsti saab 1,0+- mootoreid letikaubana igast endast lugupidavast autopoest :)
14:34 14.02.2020
kolmele punktile (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
15:44 14.02.2020
looder23
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Minu mäletamist mööda oli isegi autolehes artiklis viidatud, et Economist eluiga ongi nats peale 100000-e km ja remontida ei saa. Ainult uus. See võis olla aasta või 2 tagasi.
16:04 14.02.2020
... (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
tõesti rasked juhud...

The EcoBoost engine features only direct fuel injection with no fuel to naturally clean leading to a build up of carbon on the intake valve stems, which restricts airflow.

Kas hakkame ka kõikide teiste tootjate otsepritsega mootoreid üles lugema, mis sarnase probleemiga hädas?

High-mileage EcoBoost engines also can suffer from fuel pressure problems

Kas see on nüüd mootori või mootorit töös hoidvate seadmete probleem? kas võib öelda, et volksu tsi on igavesti hea mootor kui neid ketiprobleeme ei oleks olnud?

the most significant and notorious issue with EcoBoost engines is related to overheating. Early Ford models fitted with EcoBoost engines had coolant pipes made of nylon, which were to prone to failing at high temperatures.

kas see on mootori või voolikute probleem?

Ja leida eesti kuulutustest üks auto, mllel mootor vahetatud, samas teadmata põhjust, ei anna alust ennast võitjaks kuulutada. Võib olla hoopis omanik tegi räiget kokkuhoidu õlivahetuste pealt.


16:28 14.02.2020
kolmele punktile (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Seda ei näinud?
Loss of engine power and serious valve damage is commonplace on higher mileage EcoBoost engines.
16:43 14.02.2020
Kuidas keegi (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Tulin just metsast. Kõnesoleva teemaga kontekstis vist järgnev sobib.
Naabrimees hakkas 5 aastat tagasi saagi ostma, STIHL MS 170 olla vägev saag! Ei vaidle, puusepale majaehitusel, viljapuuaias- sobib väga.
Aga minu naabrimees laseb selle mängusaega igal aastal 40 ruumi 3-meetriseid notte pliidi- ja ahjupakkudeks.
Ma ütlesin, et ärgu jamagu, ma leian temale selle uue raha eest peetud profika! Tugeva ja lollikindla!
EI! Uus ikka uus! Hea ja kerge ju!
Kino muidugi, kuidas õnneks küll lepajunne selle 30-nekuubise saega nüsitakse. Päevi kiunub, ma ju kuulen ja mehest kahju ja saest ka kahju- armas väike saag see 170.
Sel aastal enam ei nüsita, sest nelja aastaga sai saag otsa. Selge, et jõudu pole, elatakse sael seljas ketti küll õnneks teritati hoolega, aga elu ja surma piiril undava väikese mootoriga töötades nii lähebki.
Mina teen nelja- viie pere puud, kahe omad praktiliselt üksi, ülejäänute omad "grupiviisiliselt". Selle eest on mulle mets, kütus, kohalevedu priid, sisuliselt minu puud on ilma rahata käes. Mulle meeldib mõni nädal aastast metsas mütata, päriselt ka!
Igal aastal, kusjuures kahe pere puhul lõikan juba metsas ka pakkudeks.
Aga- minu saag on aastast 1991, STIHL MS 026 nimelt. Seega, 30 kuubine on mingi 160 ruumi järkamise peale kutu, aga ümmarguselt 50-kuubine elab hetkel oma 30-nendat eluaastat, langetab ja järkab. Käivitub ja käib siiamaani ilma jonnimata.
Kas ma kellegi meelest ajan midagi sassi, kui väidan, et väikese kubatuuriga, millest on välja imetud 1,3 kW saag ongi sellise elu juures surmale määratud lapseeas, aga 50-kuubine 2,6 kW elab ca 10 x kauem.
Autodega me ju sõidame samuti siiski samadel teedel ja samades tingimustes. Ja te tahate öelda, et mikromootorid kestavad sama hästi kui normaalmahus või üledimensioneeritud mootorid`?
Või taas on füüsika mõnedele kehtetu?
18:24 14.02.2020
VL (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Kusjuures 0,9 tce on build up of carbon vaba, kuna pole otsepritse, seega klapid läigivad ja veel üks punkt vähemale peavalule.
18:38 14.02.2020
Kärss
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Sama meelevaldne, nagu tõestada ecoboosti või tsi abil, et KÕIK väikesekubatuurilised ei kesta, oleks väita midagi selle põhjal, kas autol on 2 või 4 ust. Kraavides näeb muudkui neid kaheukselisi bemme ja audikupeesid ja sierrasid, neljaukselisi on samas linnapealne täis, järelikult asi ongi uste arvus. Kui keegi ei usu, otsin teile 2vs4 ukseliste kere jäikust puudutavad arvutused, on ju erinevad!
18:51 14.02.2020
... (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Vot kui see mikrovurr peaks ringi ajama länkari rattaid, siis ehk kustukski kiiresti ära, aga et tal koormuseks ca 1 tonn, siis kestab kauem. Samas on ülekandesüsteem see, mis aitab raskemat asja edasi veeretada. Nagu püramiide ehitati. See on ka füüsika. Sael ei ole käigukasti, uhab vändalt otse ketile- juba see on erinevus autoga. Saag ei tööta 2000 pöördega, auto mootor töötab. Vana GAZ 51 oli tänapäeva mõistes olematu võimsusega, aga vedas koormat küll. Kaotas aga kiiruses. Kah füüsika. Aga äkki prooviks Družbaga saagida.?
21:45 14.02.2020
Kuidas keegi (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Te ju võite vaielda, Družbat pakkuda jms, kuid ISE ütlesite ju tõe välja praegu, mis on minu sõnavõtu tõenduseks- väiksem teeb läbitud maa suhtes rohkem pöördeid!
Nagu väike saag teeb 40 ruumi saagimisel kordades ja kordades rohkem pöördeid, kuna aeg on pikem! Mõlemad saed on ühesugustel pööretel, 12 000- 14 000, aga igas tunnis teeb seega saag keskmiselt 780 000 pööret ja kui saagimise aeg on sama koguse läbisaagimiseks kasvõi 10 tundi suurem, teeb väike seega ca 8 miljonit pööret rohkem, ka on tema ehitus nõrgem jne.
Aga Jumala pärast, kiitke oma ökopunne ja vaatame, millega see jant lõpeb.
Ökoterroristid on kapitalisti tööriistad ja teie selle jama ohvrid. Kui arvate, et see ongi kõik jube ökoloogiline, siis olete väga naiivsed!
Orjake, ostke, makske, visake minema, orjake veel ja makske jälle- asja tegelik moto on ju ikkagi selline.
Aga teie oma asi, millele te oma piiratud ressurssi kulutate, eluaega nimelt. Kas kapitalisti nuumamiseks või elamiseks.
22:28 14.02.2020
Tänak Ott (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
22:36 14.02.2020
xcad
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Metsas saega oleneb sae võimsus ja kubatuur puu läbimõõdust, sama on autodega. 0,9 ja 1,0 pole mõeldud kaubaveoks ega 5-e raske mehe vedamiseks, linnas sõitmiseks. Natuke ajalugu 50-60ndad NSVL masinad ja nende mootorid: mosse 400-401 23-27hj ja tehase mootor max. 100tuhat ; Pobeda 2,12l 53hj ja läbisõit 150tuhat, ZIM 3,44l 90hj, läbisõit kuni 200tuhat ; ZIS110 6,0 R8 140hj ja läbisõit 300tuhat. Tänapäeva õlidega oleks ka need kestnud rohkem. Toyota Yaris, kirjutage selle hädadest, japsidel üldiselt on tehnika töökindlam kui euroopa masinatel või see on erandiks?
23:39 14.02.2020
VL (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Puust ja punaseks. See, mis mootorit kulutab on kasutusviis, palju on külmkäivitusi või üldse käivitusi (start - stop on jah saadanast), kui palju sõidetakse õli soojaks (mõnel ei juhtu seda nädalaid ja õli kogub kondentsi) jms. Soojal, töötaval mootoril hoiab õlisurve õlikelmet liikuvate detailide vahel nii, et hõõrdepindadel metall metalliga põhimõtteliselt kokku ei puutugi. Mida annab see pöörete kokku lugemine? Soe, töötav ja korraliku õliga mootor praktiliselt ei kulu töö käigus.

Saag on hoopis teine teema.
07:01 15.02.2020
. (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Iga saag töötab üldjuhul maksimumpööretel, võimsam saag lihtsalt saeb palgi kiiremini läbi. Auto 0,9 mootor EI tööta maksimumpööretel isegi kiirendamisel, maanteesõidust rääkimata. 0,9 mootor on samasugune nagu iga teinegi mootor, lihtsalt kubatuur on väiksem, võimsus väiksem ja edasi veetav auto samuti väiksem- kõik on kenasti optimaalses koosluses, aga mootor oma tööpõhimõttelt ja ehituselt sama nagu iga teinegi mootor. 0,9 mootoriga on ilmselt võimalik ka põldu künda kui vastav ülekandesüsteem külge pookida.
08:01 15.02.2020
Oooh (registreerimata)
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Põldu on võimalik künda eesliga või hobusega, mõni proovib kassiga ka! Nii on kõigi jõuallikatega, vaba valik.
12:28 17.02.2020
xcad
Re: Milline uus sõiduauto on suurimaks peavaluks?
Need vead mis on seotud sõidumugavuse ja nõrga mootoriga on omaniku mure, sest autosid on valida igasuguseid. Kui tahad alla 10tuhande on valik veel olemas, alla 8tuhande praktiliselt puudub, ma mõtlen uusi autosid. Peavalu tekib siis kui ostad kalli auto millega tulevad suured lisakulud, küll selle küll teise asja lagunemisel. Veel hullem kui valmistaja ongi meelega nii planeerinud! Pirni vahetuseks võta poritiib maha, akut vaheta iga aastaselt, ja elektroonika nöögib.....kere roostetab ka suvel ja ükski õli ei aita, see on jama ja sellist masinat ei soovitaks kellegile!

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.