Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MAZDA 6 2,0 BENSIIN 2007 108 KW

19:46 11.11.2020
ilas
Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Plaan osta selline Mazda. Kas sellel on mootor ketiga ja mida sellisel juhul hooldamiseks ja ostmisel silmas pidada?
Millele detailidele juhtida tähelepanu ja mida küsida omanikult ostmisel?
20:02 11.11.2020
mati1222 (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
kui tal veel allpool uksi keret ka on. kui karbid isegi vahetatud, kauaks pole.
21:15 11.11.2020
ilas
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Roostet kuigipalju küll on, kuid pigem koobastes seespool ja tagaluugil seespool. Muidu peaks ju olema mugava ja paljude lisadega autoga. Kuidas kontrollida kas veojõu-, pidurdus- ja stabiilsuskontroll toimivad?
Teg on veel silmapiiril ka Ford Focus 2007 1,6 74 KW. Kumba eelistada, ka läbisõit sama 200000 km, Eesti ajalooga.
21:21 11.11.2020
AntiOpel (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mootor on ketiga. Suurim ja nõrgim häda ongi sel veel kere.
Veojõu- jms kontrollide testimiseks on vaja veits libedamat kohta. Veojõukontrolli saab testida ka kuival teel- pöörded üles ja järsku kohalt minema- kui rattad ringi tõmbab ühtlaselt ja ei hakka armatuuris vilkuma veojõukontrolli tuli, siis ei tööta ilmselt. Pidurdusjõukontrolli all mõeldakse sellel ilmselt veel ABS-i. Lihtne- kiirus üles, äkkpidrdus. Kui rattad blokeeruvad ja auto lohiseb nende peal edasi- ei tööta. Kui auto pidurdab nö vahedega ja piduripedaal vibreerib, järelikult töötab. Pidurdusjõukontroll on see, mis saab aru, kui üks auto ratas on libedal ja teine hea pidamisega ning siis jagab pidurdusjõudu vastavalt vasaku ja parema ratta vahel. 2007a Mazdal seda veel olla ei tohiks.
Stabiilsuskontrolliga ka- kui näiteks libedal parklas (vihmamärg, lehed vms) saad käsipiduriga rahulikult külje ette- ei tööta. Kui ei saa (auto pidudab tagarattaid näiteks), siis töötab.
Samamoodi peaks sel autol saama kontrollida neid asju ka arvutiga.

Focus on veider valik. Klass väiksem ja oluliselt ebamugavam auto, kui Mazda6.
22:02 11.11.2020
uy38 (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mõlema puhul (Mazda 6 ja Ford Focus) on teemaks rooste. Mazdal tuleb eriti põhjalik kontroll teha, tõenäosus seda roostevabana või vähese roostega leida on kaduvväike
00:06 12.11.2020
M-F (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mis hinnaklassis seda Mazdat üldse vaatad?
Kui juba japsi kaalud, siis pigem soovitaksin Honda Accordi samast ajastust (03-08) Eks nad roosteta samuti, kuid mitte niipalju, kui teemaalune 6. Pealegi jääkväärtus on accordil parem kui kuuel. Muidugi kõik olene ka sellest, mis seisukorras auto on, aga võrdsetel alustel on kindlalt Honda kasuks.
00:51 12.11.2020
AntiOpel (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Ega jah, lisaks Mazdale võiks ka Hondat ja Toyotat kaaluda. Honda ja Toyota on ehk gramm kallimad, aga roostetavad vähem ja on ka rohkem autod.
06:25 12.11.2020
Mädanik (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Kui juba koopad mullitavad seestpoolt siis väljaspoolt on ainult värv(auk sees)
Vaata ikka põhja alla ka, sest need autod mädanevad silmnähtavalt.
Mugav ? Mine istu korra Focusesse ja saad juba lihtsalt istudes aru, et focus on mugavam, mis siis et mazda 6 võiks pigem võrrelda mondeoga (teisest klassist)
Uimane ja janune, kere ussitab mõnusalt, roolilatt tüüpviga. Sõites meeletu rehvi ja tuulemüra. Seda mazda 6 mugavaks nimetada on veidi veider. Sõiduk mis viib kohale, kui ära ei mädane. Thats all.
06:29 12.11.2020
, (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mõni arvab jätkuvalt, et kett on igavene.
Ja mis kasu sellest igavesest ketist on kui mootor neelab õli ja seda need mootorid teevad.
08:30 12.11.2020
ilas
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Aitäh arvamust avaldamast. Proovisõit Focusega oli tõesti positiivne, kuidagi tummiselt istus teel ja rool oli vast liigagi täpne ja kiire. Täna siis Mazda kord.
Roostet oli Focusel esitiiva ühenduskohas veidi mõlemal pool. Taga puhas.
Õli kohapealt tunnistasid mõlemad, et kuskil 5000 km järel tuleb vaadata ja lisada ca 300 ml, tagant ei tossa just.
Kuidas seda roolilatti kontrollida ostmisel?
08:34 12.11.2020
ilas
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Ja hinnast rääkides on sama aasta Toyota ja Honda mitte tiba vaid topelt ja natuke veel kallimad. Vb ka topelt paremad, eks näis.
10:25 12.11.2020
sdasd99k (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Vaatad küll 2007a Mazda6 ehk siis 1. generatsiooni, aga ka 2. generatsiooni (2008-2012) juures on sama teema, et sama aastakäigu Accordid ja Avensised on 1000-3000 eurot kallimad. Mingi osa on sellest kindlasti see, et 2002-2008a Mazda6 roostetas üsna jubedalt võrreldes Avensise ja Accordiga ning see on jätnud pikemaajalise jälje, aga tehnilise poole pealt ei tohiks Mazda6 sama aasta Accordist või Avensisest niipalju kehvem olla, kui müügihindade põhjal arvata võiks.

Kui auto tarbeese, siis lähtu rahakotist. Kui aga oluline ka edasimüügi hind tulevikus või maine või kellegi kolmanda arvamus, siis mõistlikum soetada pigem kallim masin ja see on ka igati OK!
11:19 12.11.2020
maaks
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
13:04 12.11.2020
AntiOpel (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Accord ja Avensis on kallimad, kuna on rohkem autod.
Naljakas on hala keti üle- korralikult hooldades ongi kett igavene sisuliselt. Oluliselt parem, kui rihm. Aga eks see sõltub autost. Komake seletab ka õlineelamisest. Rihmaga mootorid ei söö õli? Naiivitar. Ilmselt komake elab mingis ulmemaailmas, kus luges foorumist ketiga VAG TSI kohta, mis lagunes ja õli sõi ning nüüd levitab seda püha tõde igal pool. Aga tegelikult on see lauslollus.
Vähemasti Honda mootoritel (eeldusel, et on hooldatud ilusti) ei teki ketivahetuse vajadust enne 500 000km läbimist üldjuhul. Kui siiski. Eks alati on ka erandeid, aga ühes Honda keskuses töötav sõber on seda korduvalt maininud, kui on juttu tulnud kettmootoritest.
16:12 12.11.2020
, (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Kuidas üldse tuleb keegi selle peale, et kett ja õlisöömine on omavahel seotud? Kus krt ma sellest seosest kirjutasin? Anna abi...
Need tolleaegsed kaheliitrised mootorid, mis mazda tehtud ja millest tehti modifikatsioon ka fordi jaoks, on tuntud õlikulu poolest ja ka nende ketid kippusid lõpuks venima ja teps mitte miljoni km juures, vaid üsnagi 200 000+ läbisõitudel.
Üks nüanss on neil mootoritel veel- puuduvad hüdrotõukurid ja klappide regull seega kulukam, aga mingil hetkel tuleb seda niiehknii teha, tehase soovitus on 100 000km tagant pilk peale visata.
16:39 12.11.2020
6 (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mina sain roolilati veast aru,kui tekkis sväike lõtk/kolks kui kohapeal rattaid nats keerata. Tahtsin vahetada, aga kuna oli nii vähe, siis öeldi, et pole mõtet. Kestis aastaid ja ei läinud hullemaks. Vastupidav ja suht ruumika pagasiruumiga. Roostetab palju ja kuna nüüdseks odav auto, siis keretöid pole mõtet teha, kuna hakkab ruttu uuest roostetama. Lihtsalt sõitmiseks igati mõistlik valik
Sama aasta accordi on tunduvalt parema roostekindlusega.
16:44 12.11.2020
6 (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Õlikulu probleem oli pigem 2,3l mootoril, mitte 2l mootoril.
18:17 12.11.2020
öö (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
kui juba focus valikus, siis sellega võrdne on mazda 3. samal platvormil ja pmst samad autod.
alates 2007 tehti 3 vähe roostekindlamaks vähemalt jutu järgi.
19:49 12.11.2020
qp (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Tohoh, viimasel Mazda 626 olid küll hüdrotõukurid. Siiski oli ka nendega rohkem probleeme kui teistel.
21:06 12.11.2020
, (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mazdal on siiski natukene rohkem mootoreid tootmises olnud (ka kaheliitriseid) kui mõni siin arvatagi oskab. See, et mõnel mootoril olid hüdrotõukurid, ei tähenda, et kõigil need olid ja üldiselt mida aeg edasi, seda rohkem neist loobuti (ka teised tootjad), sest otsiti rahalist säästu ja "keskkonna päästmise" nimel otsiti ka võimalusi mootorite kaalu vähendamiseks ja see loomulikult mõjus ka auto kaalule ja kütusesäästule jne.
22:13 12.11.2020
Jokkvärk (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mazda 6 mudeliuuenduse (alates 2008) järgsed ei roosteta ( erinevalt mitteroostetavatest vag,idest) ja peavad ka hinda. Mootoritest on 1,8 see õnnetuim. 2,0 on oluliselt töökindlam, olgu siis Mazda või Fordi aiste vahel. Oma 2002 "Mondeol" (2,0/107kw.) 240 000 "kellal" ja sõitnud vb. rohkemgi (pärit Hollandist) ning mingist õli anomaalsest kadumisest ei ole juttugi vahetusest vahetuseni kord aastas (läbisõiduks 12-15 tkm.). Samuti ei saa kurta janususe üle, maanteel mõõtmiste keskmine 6L/100km. ja üldine keskmine 8L/100km. (keskmised saadud täispaagi meetodil) sõidud ca.50/50. 6 aasta jooksul (lisaks hooldustele) vahetatud süütepoolid, küünlad ja veepump, mis juba ostes lekkis.
Teemaalgatajale julgeks soovitada 6 asemel Mondeo,d, sest see samas "klassis" (suuruselt) aga oluliselt roostekindlam, samas Focus,ega sarnaste juhtimisomadustega.
23:16 12.11.2020
ilas
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Mazda kodus, Tartu otsa peal üllatusi ei olnud (teemaalgataja). Tänud kõigile mõtteid avaldamast!
23:44 12.11.2020
AntiOpel to , (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Loe oma kommentaari kell 06:29- mis kasu on igavesest ketist kui mootor neelab õli ja seda need mootorid teevad. Ei ole seost? Maga kaineks.

Latist saab aru jah ennekõike loksu järgi roolis.

Aga vähemalt teemaalgataja valis kahe roostekäki seast parema. Mazda 6 on igast asendist parem auto, kui sama ajastu Focus.
06:16 13.11.2020
, (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Kaineks võid ise magada või elementaarse lugemisoskuse omandada.
Kui inimene arvab, et ostab ketiga mootori ja tema mured mootori kestvuse osas on murtud, siis ei oska see inimene aimata, et kuigi kett kestab tõesti üldjuhul kauem kui rihm (mille vahetust mõned väga kulukana näevad), võib järgmise ohuna varitseda korralik õlikulu, mille likvideerimine on kordi kallim kui kasvõi õlikuluta mootori puhul aeg-ajal rihmavahetus. Ehk sai nüüd opeliärra aru, mida ma ridade vahele kirjutasin ja enam ei tule kellegi kainuse kallal plõksima.
06:50 13.11.2020
.................... (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Antiopel, jutt on mazda ketist, mitte MB, BMW ketist mille eluiga on pool miljonit. Esimese otsa VAGi TSi mootorid nõudsid kette iga 40 000km järgi, sama on peaaegu kõikide mikromootoritega mis omavad kette.
Honda mootorite ketid 500 000 km ? Mees, kui sa valetad siis valeta natuke reaalsemalt. 80 000- 120 000 miili on honda kettide tehase välp, kui ei teki ennem probleeme.
07:22 13.11.2020
mati1222 (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
N seeria BMW ja V diisel audide ketid on ka eriti kestvad, naerukoht.
08:45 13.11.2020
Akomees (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Ei vaidle aga diisel Accord, minu käes üle 10 aasta, sõitnud vähemalt (arvatavasti ka keritud) 250000km kuid mingeid keti vahetuseks vajalike tunnuseid veel pole.
08:46 13.11.2020
maaks
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Teemaalgatajale paju muretud kilomeetreid! http://www.mazdaklubi.com/
Kui nüüd kommenteerida kett vs rihm, siis ise valiks igal juhul keti. Kett võib "venida", häält teha või mis iganes, aga ta ei lõpe otsa ootamatult nagu seda VÕIB teha rihm (isegi siis kui on vahetusvälbast kinni peetud!). Ja rihma ootamatul lõppemisel on kulud >>> kui keti vahetusele.
09:06 13.11.2020
mootorikett pooleks (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
otsingusse ja eestikeelset harimist jätkub, joutuubis ka videosid navaalom katskistest kettidest
09:34 13.11.2020
...,,,... (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Ära sa Mazda veojõukontrolli asfaldil küll katseta. Nii vanal Mazdal võib juhtuda selline lugu ,et esiots koos mootoriga paneb ajama ja tagaots jääb kurvalt järele vaatama.
22:19 19.11.2020
AntiOpel (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Komake vahepeal kaineks saanud? Õlisöömine ei ole vaid ketiga mootorite häda. Teevad seda ka rihmaga mootorid. Oma ridade vahelt lugemise võid sisse soolata soovi korral. Tahad ridade vahelt lugeda- loe siis: mina pidasin silmas just seda, mida ma eespool ka kirjutasin- õlisöömine ei kummita vaid kettmootoreid. Said nüüd ehk aru?
Punktirida- BMW ketid ja pool miljonit? Naljamees. Valetamisest rääkides, siis millisest allikast sa võtad, et Honda kettide eluiga on 80-120 000miili (129000-193000km)? See on üks ehtsamaid jogasid, mida üle tüki aja olen lugenud. Mina tuginesin oma väites (nagu olen korduvalt maininud) Honda esindustes töötavatele väga headele tuttavatele- ehk siis ühe ketiga ca 500 000 sõitnud Honda ei pidanud olema mingi ime. Aga ennekõike taandub kõik hooldusele.

Sellega olen nõus, et esimese otsa VAGi väikesed TSI-d nõudsid kette juba väikese läbisõidu juures. Kunagi sõber ühe VAGi esinduses töötades naeris, et nendel ei tehta hooldust, vaid 30 000 juures pannakse uus mootor peale.
09:47 20.11.2020
et siis... (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Omanud 2007 mazda 6 palju aastaid. Väga hästi teeninud. Probleemiks ongi vaid õlikulu ja rooste. Õlikulu pidi tulenema kolvirõngastest väidetavalt. Kui need ära vahetada, pidi see probleem kaduma, ei oska midagi arvata sellest. Aga neid ei hakka selgelt vahetama ka enam kui auto hind 1000 + eur. Lihtsam aeg-ajalt õli juurde valada :)
18:56 20.11.2020
ilas
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Muidu auto nurrub nagu õmblusmasin (esindusehooldus ka siiamaani 200 000), kuid muretsema paneb temperatuuri näidik. Kasutuses siis nädal ja ikka on maanteel seier 1/4 ja linnas 1/2 peal. Samas sooja puhub ja tulesid armatuuril ei vilguta. Kas siis termostaadi korrasolekut saab ilma osa ennast eemaldamata kontrollida vaid radika lõdvikuid katsudes, et need ei tohiks alguses soojaks minna. Kui lähevad, siis on termostaat jäänud kinni avatud asendisse ja jahutusvedelik läheb kohe suurde ringi?
19:57 20.11.2020
Marko
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
ilas, sul on siin eraldi teema selle ükneljandiku kohta. Milleks siia dubleerida? See on keelatud!
22:51 20.11.2020
Lssppw (registreerimata)
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Helista või mine läbi MazdaAbist Tallinnas, oskavad kindlasti head nõu anda ja lahenduse pakkuda.
23:21 20.11.2020
Marko
Re: Mazda 6 2,0 bensiin 2007 108 KW
Tal on teises teemas kirjas, et raha pole......

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.