Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

 
Laki tänava tehnoülevaatus (sissesõit territooriumile, kus töötame, asub Laki 11A vastas Tallinnas) alustas oma tööd aprillis 2002. Autode kontrollimisega olen ise tegelenud 10 aastat. Olen valmis vastama Teie küsimustele, mis puudutavad sõiduautode ja kuni 3,5t täismassiga veoautode tehnoülevaatust ja sellega seonduvat.

Tean, et tehnoülevaatust puudutavat ei saa alati võtta üheselt kuna palju oleneb hetkesituatsioonist, probleemküsimuste kogumi suurusest ja seaduse tõlgendusoskusest. Kui probleemide lahendamisel leitakse kompromisse, siis ei tohi need seadusega vastuollu minna. Vaatamata sellele, et tuginen oma vastuses kehtivatele seadustele, ei saa igas olukorras võtta minu selgitusi kui absoluutset tõde. See tähendab, et minu infot ei tohi kasutada à la Mait Millert ütles, et nii on õigem.

Minu poolt juhitav Maitene OÜ on eraõiguslik juriidiline isik, kes on sõlminud halduslepingu ARK-ga. Mainitud leping annab õiguse teostada riiklikku järelvalvet, st mootorsõidukite ja nende haagiste tehnoülevaatust. Vaatamata sellele, et minu seisukohad ühtivad enamasti ARKi ametnike seisukohtadega, pean vajalikuks ära märkida, et Maitene OÜ ega mina isiklikult ei saa foorumites esindada Riiklikku Autoregistrikeskust, ametnikke ega nende seisukohti. Haldusleping ei näe ette sellist võimalust.

Mait Millert
Maitene OÜ tegevjuht
telefon 715 4246
www.maitene.ee
 

TEEMA: KIIDAN TEENINDUST

11:35 02.12.2020
Anne1947
Kiidan teenindust
Olen kasutanud juba palju aastaid Maitene firma teenust. Asjatundlik, vajalik ning sõbralik. Mõistliku pikkusega järjekord ja kiire ülevaatus. Teie põhjalikkus hoidis mul ära tehnilise avarii (järsul pidurdamisel pidurdamise võimatus). Olen aastringselt roolis 45 aastat oskan teie tööd hinnata. Olete tublid!
Avensise omanik
12:16 02.12.2020
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Tegelikkuses ei ole me nii head ühtegi sest käesoleva aasta jooksul on meie suhtes alustatud NELI haldusmenetlust "lohaka töö" pärast... Nad kõik lõppesid sellega, et kaebused osutusid alusetuteks. Teile aitäh, et oskate hinnata tehnoülevaatajate panust.
22:27 22.01.2021
Kurmas (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Kui keegi kaebab, et olete laisk ja lohakas, nagu Oskar Ohakas... Isegi kui kohe näha, et kaebus alusetu, tegelikult ei innusta ju oma tööd kuidagi paremini tegema, mitte muidugi ei peaks ka nüüd trotsist seda halvemini tegema hakkama. Kurb, et meie hulgas on selliseid inimesi. Sõjaolukorras peaks nendega koos kaevikusse minema?
Rapla külje all kaebas naaber Keskkonnainspektsiooni, et tegeldakse vast keskkonnareostusega, kuna tundub, et naaber vahetab õli autol. Tulidki kohale ja öeldi ka kaebaja nimi. Kaebaja tunneb rõõmu enamus juhtudel ainult siis oma teost, kui saab ise varju jääda ja tema kaebuse tagajärjel kellelgi läheks halvasti. Ja nii läkski aga kaebaja rõõm oli üürike, kui naaber küsis, miks kaebasid, ei vahetanud ju õli, tulnud siis vaatama, mida teen, mitte kaebama... Nüüd kaebaja häbelik juba mitu aastat, et ei kipu teregi ütlema, no mängib, et vaatab kogemata mujale. Kas selleks võitlesime landeswehri vastu, et niimoodi nüüd oma naabreid vaenata?
22:34 22.01.2021
kaitseingel62
Re: Kiidan teenindust
Hea teada Kurmas kuidas asjad Raplas käivad, aga kuidas see teemasse puutub?
Tehnoülevaatus?
00:27 eile
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Tehnoülevaatuse teemasse puutub Kurmas´e lugu otseselt. Madalaid ja "lumehelbekese" hingega kodanikke tuleb juurde iga aastaga aina rohkem. Liiga paljud klientidest on kurjad ja õelad ja pahatahtlikud ning kaevatakse absoluutselt mõttetute asjade pärast. ega siis minu 4 juhtumit eelmise aasta augustuis siis ainukesed ei ole. Kaevatakse kohe ja otse Transpordiametisse kui peaks esmalt kaebama ülevaatuspunkti juhile ja kui siis konflikt õiglast lahendust ei saa, alles siis on mõtet saata vastav kiri Transpordiametisse.
Minul potsatas elektronkirjakasti politseiametist kiri, et minu vastu esitatud kaebuse põhjal ei alustata kriminaalmenetlust kuna "kannataja" ihuliikmed jäid terveks. Tegemist oli väga ärahellitatud noore naisterahvaga kes väitis, et mina kasutades tema autot lükkasin näitsiku pikali. Mina lükkasin autot auto ninast ja tibi oli auto taga keelates minul tema auto lükkamist. Vajalik lükata 1 meeter tagasi oli selleks, et auto tagaosa kataks ülevaatuskanalit kuhu oleks tädi võinud kukkuda kui läks pagasiruumis olevate vidinate ülevaatuskaameratele näitamiseks. Tekitasin kaebaja seletuskirja järgi 500€ eest moraalseid kannatusi ja rikkusin mantli kuigi tibi ise komistas ja kukkus jalad taeva poole näidates mis tal seeliku all. See loll tädi ei teadnud, et meil on videokaamerad mis näitasid midagi muud. Ma ei hakanud tolle noore naise vastu esitama hagi valesüüdistuse esitamise ja laimu pärast. Väga palju on kaebamisi sellepärast, et ostetakse auto mille tehniline seisukord absoluutselt ei huvita ostjat sest silmadega on armutud tollesse 400€ maksnud autosse ja kui tuleb aeg remonti minna siis alustatakse süüdistustega tehnoülevaatajate suunal... Varsti tuleb kuuldavasti lugu kus omanik süüdistab ülevaatajaid, Pealtnägijasse kui ma ei eksi, vähemalt selline kuulujutt on minu kõrvu ulatunud. Eks siis arutame ka seda teemat kui on mida arutada, enne ootame ära tolle probleemsaate.
00:48 eile
kaitseingel62
Re: Kiidan teenindust
Proua avaldas Teile kiitust, milleks seda kliendi tänamise asemel jälle koos Kurmasega oma mantraks pöörata?

Muudetud 23.1.21 00:51

13:52 eile
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Hr. kaitseingel 62, püsige taevas ja ärge laskuge maapeale või mõne õnnetu õlale sest Teie ja adekvaatsus on asjad mis ei käi kokku. Ütlete - milleks seda kliendi tänamise asemel... Kui ma vastasin Anne1947 tänukirjale - Teile aitäh, et oskate hinnata tehnoülevaatajate panust.

Teie puhul tahtmatult tekib mõte, et ainult alzheimeri tõve sümptomitega inimene ei näe sõnas "aitäh" kliendi tänamist. Ma ei ole pädev andmaks Teile soovitusi kuid üks on - hoidke ennast eemal sellest foorumist kus peab vahel kasutama mõtteloogikat ja aru saama emakeelses lauses olevast mõttest. Milles seineb mantra? ah mis ma küsin mitteadekvaadi käest.
16:06 eile
R.K. (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Millert, sa oled viimasel ajal kuidagi väga ärrituv.
17:09 eile
Kunnnn (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Paljud ekre fännid on viimasel ajal ärritunud ja otsivad lohutust pudelis...
17:42 eile
kaitseingel621 (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Tunnistan, olin eile pisut svipsis kui seda teemat kommenteerisin.
Täna loen, et oled mulle diagnoosi pannud.
Võtsin veidi aega ja lugesin selle tõve kohta täpsemalt. Kuule, võib olla tõesti on sul õigus? Kaheksast sümptomist kolm on mul esinenud küll. Ole meheks tähelepanu juhtimast!
17:46 eile
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Viimasel ajal ärritunud? Auu ärgake üles, ma olen ärritunud viimased 2,5 aastat ja see ärritus tekkis esimesest päevast alates kui ostsin videokaamerad TA jaoks. Kunnnn Teie eksite kui viitate minu lohutuse otsumisele pudelist ja sellega näitate minu suhtes üles lugupidamatust, mina ei ole joonud isegi mitte lonksu õlutit kuigi tahaks. Minul on nullalko hooaeg alates aasta algusest. Mis puudutab Ekresse siis tehnoülevaatusel hinnatakse teadmisi mitte maailmavaadet.
19:33 eile
siberia (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Mis neil kaameratel nüüd viga on? Ma olen alates aastast 1992 kaamerate ees töötanud. Tean mis teen ja mul pole kellelegi vaja midagi tõestada.
21:25 eile
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Riigikogu majanduskomisjon andis kirjaliku otsuse, et kaamerad paigaldagu riik kui neil seda nii väga on ja mõned aastad hiljem repressiivsete võtetega ikkagi saavutati "võta või jäta" lepinguga väheefektiivsete videosüsteemide ostmise meie poolt nendele kasutamiseks.
Ülevaatuse omanikuna ütlen, et kaameratel pole mitte midagi viga, nad on mitmed korrad "päästnud" mind mittevajalikest selgitustest sest reeglina usutakse esmalt teemat mitte valdavat valetavat klienti. On ka olnud mitmeid õigeksmõistmisi kuna tõestusmaterjali tehnoülevaataja vastu ei jätku. Olen kaamerate vastu kuna 1700€ ei ole õigustatud väljaminek sest 170€ maksev nn. mundrikaamera on 10 korda odavam ja 10 korda asjalikum. Kaamerate “poolt ja vastu“ vaidlust võite vaadata https://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?q=video&s1=1&
;un=&fid=198&make=0&s2=1&s3=1&s5=0&s
4=0&l=100&advsrch=1&tid=163498&start=0#13163
76

Olen tehnoülevaatajana jätkuvalt kaamerate vastane kuna ei ole suutelina alati 100% tehnoülevaatust läbi viima. Iga päev teen vähemalt ühe vea mis seostub penskaristaatusega st. ealistest iseärasustest lähtuvalt olen suuteline unustama näidata videosilmale juhi ja tema kõrvalistuja päikesesirmi olemasolu. Vahel unustan näidata kaameratele kuidas krutin piduri vedeliku anumalt korgi ja sinna sisse suunan taskulambi valgusvihu jõudmaks selgusele kas pidurivedelik on saastunud. Mõned korrad olen unustanud näidata kaameratele kuidas kontrollin mootoriõli seisu õlivardal. Siis olen unustanud kirja panna, et suunatulel on poolvalge pirn, et poritiival ei sutti üks suunatuli. Nii, et kui teraselt vaadata kolme kuu videosalvestust siis vähemalt leppetrahvi jaoks on ainest. Tihti tekkiv hirm miskit väheolulist vaatamata jätta väsitab tööpäeva lõpuks ära. Kaamera on minu kui tehnoülevaataja jaoks otsene usaldamatuse märk ja klientide sõim vähendab ametiuhkuse tunnet. Sõim selle pärast, et miks ta peab järjekorras ootama tunni ainult selleks et näidata udutule süttimist mille vaatamine õues võtab aega 3 sekundit.
23:49 eile
siberia (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Mis päikesesirm ja taskulambiga õlianumasse vaatamine? Ma olen ikka üksjagu ülevaatustel käinud aga eluilmas pole selliseid sooritusi tehtud.

Kui on hirm midagi väheolulist vaatamata jätta siis selleks on kontroll-leht (checklist) . Igasuguseid vähegi olulisi sõlmi pannakse ainult selle abil kokku. Just sellepärast et midagi ei ununeks. Samamoodi tehakse mõnel pool tehnohooldust. Viimati viisin ajapuuduse tõttu vana, 2000 a väljalaske auto täiesti mittemidagiütlevasse 330 000 km hooldusesse. Hooldus tehti ära ja koos arvega anti kolmel A4 lehel tabel. Umbes niisugune et "kontrollida esimeste piduriketaste paksust " ja linnuke pastakaga taha tehtud. Mõnel asjal oli pikem märkus kirjutatud. (Soomlased tegid niimoodi)

Mingit takistust pole samasugust tabelit pidada ülevaadatava auto kohta. Ma olen kuskil selle rubriigi teemas seda juba maininud ja imestan et miks ennast endiselt piinatakse ja väsitatakse. Mingi masohhismi alavorm?
03:10 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Teie ei ole eluilmaski seisnud ARK tehnikadirektori ees kui tema karjub Sinu peale ja alandab inimväärikust kusjuures samas on istumas tehnoosakonna juhataja ja ekspert. Teie ei ole pidanud mõtlema kas homme firma veel töötab ja kas peaks vahetama elukutset mis on andnud võimaluse teenida nii palju et perel ei ole rahaga probleeme. Hea teenistus on andnud võimaluse tütrel osaleda 2 korda euroopa meistrivõistlustel, hiinas spordilaagris, türgis spordilaagris ja käia pidevalt välismaal võistlustel - mis kõik küsivad raha. Elada elu mis võimaldab viia peret 2 korda aastas puhkusele mauriitiusele või malaisiasse või dubaisse, taisse. Ja kui perepeana oled valiku ees kas hakata vastu säilitamaks inimväärikust siis ma valisin inimväärikuse kaotamise sest pean tähtsamaks perele võimaldada finantsilises mõttes normaalset elu. https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1190/7201/9009/Lisa4_01
022020.pdf#

1.8. Pidurivedelik Kontrollitakse vaatlusega. 1) Pidurivedelik on saastunud või settinud. = OV
3.1. Vaateväli 4) Päikesesirm on kahjustunud või puudub. = OV
Jah ma lasen ennast piinata nõustudes alandustega kuid seejuures ei karda tõtt kirjutada mis on kättemaks alanduste eest mida olen pidanud tundma seistes hirmuvärinates ARK inspektori ees kes haarab laualt minu ülevaataja templi ja ütleb: "Sina näed seda oma elus viimast korda!" Kuna olen kogu tehnoülevaatuse ilu ja valu kirja pannud ja selle esitanud igale poole kuhu veel võimalik siis on minul palju vaenlasi kellele ei meeldi tõde. Tähendab minul ei ole võimalik teha tööd lohakalt mis annaks võimaluse mind rajalt maha võtta, ma ei ütle, et oleksin pideva jälgimise all aga NELI distsiplinaarmenetlust eelmise aasta augustis on miski mis paneb mõtlema. Teised võivad endale lubada kehtiva korra rikkumist ja mina seda endale lubada ei saa. Nii, et kui järgmine kord Teie autol ei lehvitata bensiinipaagi luugiga kontrollides kas bensiinipaagi kork on tihe (järgmises reeglis on see nõue olemas) ja kui ei näidata videole päikesesirmide olemasolu siis on tegemist korruptsiooniga mille vastu on TA jõuliselt astunud. https://www.mnt.ee/et/ametist/ettekirjutused-ja-muud-otsused
#tab-1

Check listi ma ei tee ja riskin kord päevas juhtuva korruptsiooniga ja sellise teen kui alzheimer liigselt oma võimust võtab ja minule tehakse ettekirjutus.
08:29 täna
siberia (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
ARK ametnike ees pole jah seisnud sest riigiametnikega ma mingit tegemist ei tee. Pealegi, kui keegi niimoodi karjuks siis järgmised pool aastat maksaks mulle töõvõimetuspensioni või läheks see üldse töökiusamise alla mis soomlastel on väga karm teema.

Karjunud pole keegi, osalt sellepärast mida mainisin, teisalt pole ka põhjust olnud ja kolmandaks teatakse et uks lendab tagantkätt kinni ja järgmine firma kus töömeest hinnata osatakse, juba ootab.

Tehke seda tööd mis meeldib aga jääge ikka inimesteks. Dubai jms reisid on võimalik ka ilma käpuli elamata välja teenida.
08:46 täna
. (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Päikesesirm, piduriõli, mootori õlitase? Sa vist ainuke ülevaataja eestis, kes sellise jamaga tegeleb, lisaks laseb enda peale karjuda. Järgmine kord pane telefon taskusse salvestama ja sellised kisajad anna kohtusse.
09:58 täna
. (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
ütleme ausalt ega ekres vist polegi norm tegelasi. Vahepeal tundus millert juba ok aga ega midagi vist muutunud pole,samasugune tühikargaja. Saaks ainult pildis olla ja oma jaburusi räusata. Ei tea küll ühtegi üv punkti kus selliseid probleeme nagu m.m . alati esineb. Üritab tühjast tüli teha ja süvariiki leida. Eelpensionile saad jääda küll.
10:19 täna
63amg (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
just tahtsin sama öelda.kui on teada,et läheb kõvaks vaidluseks,siis võib pisikese kaamera koos mikriga enda külge riputada
10:35 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Kuule tobu ma olen juba sooduspensionil. Et Ekret teatud irooniaga teemasse seote näitab kui vähe hoolite sellest maast ja rahvast ja aususest - va globalist. See siin ei ole poliitiline sait seega rohkem teemat ei arenda. Loodan, et pärast TA leppetrahvi väljavõtte lugemist, mõistate millest siin olen kõik see aeg kirjutanud:

23. Vastavalt halduslepingu punktile 4.26 tuleb ülevaatusi teostada ainult töötava
salvestusseadme vaateväljas ja säilitada ülevaatuse salvestisi 3 kuud. Seega ei piisa ainult
ülevaataja kinnitusest kontrolli teostamise kohta, vaid selle kohta peab olema videosalvestis.

Kui Te nüüd kah aru ei saa, et rikkujaks loetakse ka seda ülevaatajat kelle käes oleva tulekustuti kontrollimise tegevus ei ole nähtav videol - siis ei ole mõtet rääkida asjadest mis tegelikkuses toimub tehnoülevaatustel. Kuna "karistusregistrit" loevad üksikud tehnoülevaatajad siis nii kaua kui kõik "üle käidud" ei ole niikaua saate siin anda selgitusi "tublidest" tehnoülevaatajatest kes on mõistlikud kuniks vahele jäävad.
10:51 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
To: 63amg
Olen selle teemaga tegelenud. Rääkisin ennist sellest kuidas minu peale röökis ARK direktori asetäitja tehnika alal (täna tegeleb see hea inime muude asjadega) oma kontoriruumis pealtnägijate juuresolekul. Ma võtsin sinna kaasa videokaamera kuna teema oli avalikkusele huvi pakkuv. Nimelt süüdistati mind kolmandatele isikutele vale mulje jätmises sest televiisoriekraanil ütlesin: "ARK ja politsei tõlgendavad tehnoreegleid erinevalt" Vaatamata sellele, et sellest erinevast tõlgendusest teatasid ka politseiametnikud, ja ka täna on päris palju erinevat tõlgendust. Selleks ei pea muud tegema kui vaadata igakuiselt tehnoülevaatajatele saadetud teel liikleva sõidukite kontrollimise aruandeid. Mis puudutab kaamerat siis enne kabiunetti sisenemist nõudis hea inime kõikide salvestamist võimaldavate seadmete asetamist sekretär/asjaajaja lauale. Kui ma seda olin teinud siis küsis see kena inime, et kas kõik, seejäel astus sammukese minu poole ning tõstis käed üles, et saaks minu läbi katsuda leidmaks salaseadmeid. Astusin sammu tagasi ja see kena inime lasi käed alla, seda nägid sekretär ja tehnoosakonna juhataja. Tehnoülevaatuspunktis on videokaameratega heli salvestamine keelatud, pidi olema privaatsuse rikkumine... Küll aga olen minu peale häält tõstvate klientide rahustamiseks kasutanud diktofoni kuid eelnevalt klienti hoiatanud, et alustan helisalvestamist mille võib ka tema saada.
14:33 täna
Huvitavlugu (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Miks Teie peale karjutakse? Meil korduva %kohati suurem kui Maitenel, aga minu 10 a. tööaja jooksul pole kliendid kordagi karjunud ei minu ega kolleegide peale. Ka TA suheldes ei ole keegi lömitanud ja ka karjumist pole olnud, vaid täiesti normaalne suhtlemine. Kas me oleme siis nüüd pugejad, zombid või üldse mingid lamemaalased kes elavad mingis teises dimensioonis?
16:33 täna
. (registreerimata)
Re: Kiidan teenindust
Nagu klassikud on öelnud, et tegid su karakterist omale pooltallad :(
16:34 täna
Mait Millert (Laki tänava tehnoülevaatus)
Re: Kiidan teenindust
Huvitav jah et pealiskaudsed ja ükskõiksed saavad hakkama paremini neist kes ei taha nõustuda ülekohtuga ja ametnike diktatuuriga meie süvariigis ja omavad empaatiavõimet. Ennast teistest paremaks pidav ja pealiskaudne seejuures orjameelne inimene ei näe kurjust mis meid ümbritseb kõikjal ja ka tehnoülevaatusel. Kui mina kirjutasin, et klient kes tõstis häält siis Teie ütlete - minu 10 a. tööaja jooksul pole kliendid kordagi karjunud ja ma ei mõista miks te sellest üldse kirjutate. Küllap sellepärast et peate ennast paremaks ja ei süüvi sellesse mida mina kirjutasin. Ka minu peale ei karju klient sest ta pannakse kiiresti paika kui võetakse diktofon. Tegelikkuses oli karjuja riigiasutuse juhi asetäitja ja mina ei mäleta, et oleksin kunagigi siin foorumis kirjutanud karjuvast kliendist. Kui lõpetate oma ülevaatuspunktis TA ja punkti vahel sõlmitud lepingu rikkumise ja hakkate tegema ausalt tööd siis saate näha ka seda kuidas klient muutub kurjaks... Ka mina ei lömita TA ees kui Te just ei pea lömitamiseks minu tehtud kirjutisi kus selgitan riigiametnike korruptiivsetest ja seadusevastastest tegevustest, korralagedusest ja peataolekust alluvatele antavatest juhustest mis nõuavad KÕIKIDE tehnoülevatajate poolt seaduse rikkumist. Seejuures nii mõnigi võtab minu kodanikujulgust ja faktitõdedele toetuvat olukorra avalikustamist kui räuskamist. Ma ei taha riidu Teiega, lihtsalt ma tean päris hästi mida tähendab inimese alandamine ja mida see endaga kaasa toob. Selles osas kadestan Teid kes ei ole tunda saanud kuidas murdub inimene psüühiliselt võimu mõnituse all. Kas olete näinud tehnoülevaataja silmi kes riigiametnike poolt tehtud pettuse teel tunnistati kriminaalkurjategijaks?

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.