Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: 2019 VW GOLF 7 PROBLEEMID

16:53 21.02.2021
kris_tel
2019 VW Golf 7 probleemid
Terv!

Mure siis ülaltoodud vw mudeliga. Nimelt autot käivitades jäävad "kella" peal põlema EPC ja mootori tuli (kollast tooni). On ehk aimu sama margi kasutajatel, millest märgutuled põlema jäävad (miks tekivad?). Ning mida teha?

Lisaks, teine mure ka: "Sport" mode aktiveerides kadus ära "ESR Sport", kuigi alguses oli olemas. 2020 juulis, kui auto käis teeninduses, sai sinna mure ka ära räägitud, kuid sealt ei saanud ühtki vastust/lahendust. Nende arvates nagu polekski "ESR Sport-i" olnud. Kas seda saaks ka kuidagi tagasi?
17:02 21.02.2021
puusalt tulistades (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
üks lambda laiali ja üks rattalaager vigane

Muudetud 22.2.21 08:33

17:29 21.02.2021
stammer (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
pöördu oma murega volkariklubisse.
17:35 21.02.2021
Qertyuu (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Kas garantiid ei ole enam? Kui on peaks esimene pöördumine olema Möllerisse ja tehakse korda
17:53 21.02.2021
kas tegemist (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
on bensiinimootoriga? Ilmselt jah! EPC + mootorituli = vaata küünlajuhtmed ja muud vastavad juhtmed üle. Võimalik, et keegi elukas on neid närinud ning tekib kaablist läbilöök.
18:31 21.02.2021
dgrgeth (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Kas läbisõit ületab 100tkm, et garantiid enam pole ja esindusse ei raatsi minna autoga? Siis saaks aru, miks foorumisse nii uue autoga tullakse
19:09 21.02.2021
puusalt tulistades (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
stammer (registreerimata) - kas arvad et seal paremad selgeltnägijad?
21:04 21.02.2021
Škodadiagnostik (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Kle ära sellepärast küll muretse, osta omale golf 8 või octavia 4 vot siis saad alles esinduses muredest moraale kirjutada aga mis puudutab sinu mure siis selleks tuleb lihtsalt tarkvara üle kirjutada võtab aega esinduses ca 1.5 tundi
22:27 21.02.2021
kris_tel
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
A mis saab siis, kui kasutada mõne tuttava isiku abi, kellel on VCDS ja arvuti. Kas siis kaoks garantii?
22:33 21.02.2021
Škodadiagnostik (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Garantii ei kao aga vc-ga pole seal midagi teha sellega saab ainult eelmise põlvkonna peldikuid kodeerida sul on vaja ikkagi odisega tehase onlines tarkvara vahetada
23:30 21.02.2021
kiire ja vihane (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Ma ei mõista mida sa ise jamada tahad ja oma aega/raha kulutada kui kehtiv garantii olemas on.
06:22 22.02.2021
To skoodadiagnostik (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Äkki oleks hoopis vait, kui midagi ei tea neist asjadest? Mis tarkvara vahetada? Tuleb uue orig. vcds-iga laivis vaadata, mis probleeme valmistab ja siis otsustada, mida edasi teha. Mingi hiina plönn loomulikult ei tööta nii uue mudeliga.
07:21 22.02.2021
puusalt tulistades (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
kas tegemist (registreerimata) - tänapäeva auto ja küünlajuhtmed? miks jätsid jagajakaane ja rootori mängust välja?
08:36 22.02.2021
marita57
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Tegelikult küsimus veelkord teemaalgatajale - 2019. aasta autol on kehtiv tehasegarantii. Mootori tuli ei tohi põlema jääda, mis iganes see viga seal taga siis ei ole. Seda aga internetis välja ei mõtle.

Parem mine pane esinduses garantiiremondi aeg kinni ja anna pärast teada, mis viga oli!
11:06 22.02.2021
Per-Astra (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Kas see on mingi nali, 2019 aasta autole peab siit abi otsima. Saaks aru, kui küsitakse teiste kogemust. Sellise aastanumbriga peaks täielikult esinduse probleem olema, sest kõikidele süsteemidele ligipääs on ju ainult neil. Huvitav, kus seda autot on hooldatud.
11:44 22.02.2021
pealtpanija (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
äkki on omapeaga juba midagi näpitud ja nüüd jama käes.
15:06 22.02.2021
kris_tel
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
reply to pealtpanija - Kusjuures jah, ise alguses lolli peaga sai sõidu ajal see ESC jura näpitud. ilmselt seetõttu ka ära kadus.

Reply to per-astra: See pole nali. Auto pole isegi veel hooldusesse jõudnud. Jah, kilometraazh on väga väike ja mujal pole sellele juhet sappa pandud, kui ainult esimese kindlustusjuhtumi ajal VW esinduses, aga sealt ei leitud midagi. Aga jah, oleme teadlikud, et oleks aeg juba minna ka. Lasen aja kinni panna ja siis korralikult uuesti üle vaadata kogu kompuutrijama, milles vead tekkinud/tekkimisel vms.

Kindlasti annan jooksvatest edusammudest infot.
21:32 22.02.2021
Qqweryuuu (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Ma nii igaks juhuks mainin, et ära siis põleva mootoritulega eriti sõida
....
08:22 23.02.2021
trulikur (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
"esimese kindlustusjuhtumi ajal" -päris huvitav oleks teada, mitu siis neid olnud on nii lühikese omamise ajaga?
10:55 23.02.2021
wigry
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Auto vanus hakkab liginema kahele aastale ning hea tava oleks käia kord aastas korralises hoolduses. Isegi kui läbisõit väike siis õlid kipuvad ikka vanaks minema ning hea oleks seegi ära vahetada. Eriti uuel autol millel mootor vaja sisse sõita.
19:00 28.02.2021
b8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
ei pea iga aasta käima, sõltub ikka kasutusintensiivsusest. üldjuhul 30 tuhat või 2 aastat on õlivahetuse välp
19:04 28.02.2021
A66 to B8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Ole hea ja sõida siis sellega ise võiduka lõpuni ka. Meie oludes 30K õlivälbaks on täielik idiootsus, millega lihtsalt autod juba uuena tuksi keeratakse.
19:12 28.02.2021
b8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
juba alates 2015 sõidan. miks ma peaksin tootja poolset hooldusvälpa mitte uskuma?
20:56 28.02.2021
KaptenSlow (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Sest me kuuluma n-ö. 'raskete oludega' kliimavöötmesse. Hooldusvälp küll 40 tuhat km, kuid esindus soovitas ikka korra aastas vahetada (tuleb 10-12 tuhat km ehk). Raamatut lehitsed, siis seal ka eraldi soovitused vastavalt oludele kus elad (külm, kuum, liiv, jne).
21:56 28.02.2021
b8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
OK, mis esindus see oli?
minul esindus ütles et tuled siis kui auto teada annab. auto ütleb 30k kasutusjuhend ütleb, et sõltuvalt õlist,ekspluatatsioonitingimustest ja kasutatava kütuse kvaliteedist kuni 30k
aasta auto plus ütles sama, tuled siis kui auto ütleb! lisaks veel see, et see pikendadutd välp on kasutusel ainult euroopa riikides kus on tagatud kindlale kvaliteedile vastav kütus, kuna sisepõlemismootoril satub tahes tahtmata mingi osa kütusest lõpuks õli sisse ja muudab selle tehnilisi omadusi
22:04 28.02.2021
Marko
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
See on turunduse käkk, midagi pole teha. Inimene meelitatakse autot ostma lisaks muule toredale ka madalate hoolduskuludega. Pikk välp annab tabelis märkimisväärse kulude vähenemise. Reaalsus on paraku teine, natuke erinev reklaamijutust. Siia kategooriasse kuuluvad ka need nn hooldusvabad automaatkastid 90ndate lõpust. Hiljem selgus, et õli ongi eluaegne, paraku oli seoses sellega käigukasti eluiga hämmastavalt lühike.
22:27 28.02.2021
b8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
no aga võtame siis ühe näite
oletame, et ma tehnikast ei jaga rohkem kui keskmine eestlane.
liisin uue auto 5 aastaks näiteks. käin hoolduses sellega siis, kui auto seda meelde tuletab 5 aasta jooksul võibolla mõni kord ka garantii töid teostamas. liising saab läbi, müün auto maha ja võtan järgmise.
ma arvan et 80% või isegi 90% uue auto ostjatest teeb seda nii (just see hoolduse teema) ja on seda teinud ka aastakümneid juba nii ja seda ei muuda miski. miks ma pean vahetama õli tihemini kui tootja ette näeb, kõik toimib ju.
tänapäeva kontorirotid käivad isegi numbritule pirni ja puldi patareid esinduses vahetamas ja seda ka alles siis kui auto neile seda meelde tuletab
22:36 28.02.2021
Marko
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Täpipealt. Majandus rõõmustab, planeet kurvastab.
Ma pole paduroheline, kuid raiskamist ei salli. Natuke masinate eest rohkem hoolitseda on alati hea. Pole ju tingimata vaja 10 aastat vanu autosid ümber sulatada..........
22:41 28.02.2021
B8 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Mina olen tegelikult täpselt nõus sinuga.
Aga õnneks või pigem kahjuks varsti pääseme kõik õlivahetustest. Elektri eest pääsu pole.

Jaguar oli minu arust esimene kes hiljuti ütles et edaspidi KÕIK nende autot on ainult elektrilised.
Irooniliena kõlas muidugi samasse gruppi kuuluva range roveri uudis, uuest v8 mootoriga maasturist
09:19 01.03.2021
jee.kim (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Neid elektrikäkke tehakse selleks, et normaalseid autosid toota saaks!
Aga kes keelab selle 30000 vahel ise õli vahetada?
Iga Juhan saaks sellega ka Lasnamäe garaažis hakkama...
09:28 01.03.2021
Mahno3 (registreerimata)
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
Miks iroonilisena? Puht pragmaatiliselt ei ole võimalik ühekorraga kõiki autosid elektrile üle viia - kahtlustan, et ei jätkuks akusid, ei oleks piisavalt laadimiskohtasid jne. Selles mõttes on igati õige, et teatud segmentides tuuakse välja ka vedelkütusel uusi mudeleid. Eriti segmentides, kus v8 eest suudetakse raha maksta ja seda ülal pidada ja seda väärtustada.

Ja "päris" maasturite segmenti jääb ilmselt vedelkütus veel piisavalt. Diislit või bensiini saab üsna kerge vaevaga metsa kaasa võtta kanistriga, et sõiduaega või -ulatust pikendada. Elektriga maastur ära uputada ja siis aku tühjaks lasta on üsna kurb... puu küljes pistikut pole.
10:42 01.03.2021
wigry
Re: 2019 VW Golf 7 probleemid
See on Sakslaste puhul teada fakt, et raamatupidamine ja müük sõidavad insenerthnilised otsused üle. Nemad ütlevad, et auto oleks "konkurentsivõimeline" peame me paberil püsikulud maha saama. Seega ütleme, et õli vaja 30k tagant vahetada ning klient jälle meie massinat ostab kuna odavam üleval pidada. Muide ka VW diisliskeem tulenes raamatupidamisest ja müügiosakonnast. Nimelt seal tehti nõue, et Adblue vedelikku tohib vahetada ainult korraliste hoolduste käigus. Lisks tehti ka see paak olematult väike. Tulemuseks oli, et mootorisse ei tohtinud vajalikul määral vedelikku pritsida kuna muidu oleks paak tühjaks saanud ning poleks hoolduseni vastu pidanud. Ja sealt siis skeemitamisega pihta hakatigi.

Küll aga jah kui võttagi uus auto vaid paariks aastaks sõiduks siis tõesti pole esimesel omanikul vahet mis välbaga õli vahetada kuna tagajärgi tema veelei näe vaid seda saab tunda alles teine-kolmas omanik.

Muudetud 1.3.21 10:46

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.