Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

[email protected]

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: PROFESSIONAALSED JUHID IGAVLEVAD

01:35 24.03.2021
Kärss
Professionaalsed juhid igavlevad
Jutt ja videod, kuidas professionaalsed juhid maanteedel igavlevad ja oma igavust teiste "ahistamisega" peletavad, on käinud siin läbi vägaväga paljudest teemadest, aga oma teemat sel vist polegi. Edaspidi, palun, selleteemalised jutt, videod jms siia.

Miks kirjutama hakkasin: sõidan üsna palju öösiti ja mõnda sõitu ka üsna regulaarselt (sama marsruut ja kellaaeg). Eks idioote hakkab aegajalt igal pool silma, aga kuna sama juhti teist korda reeglina näha ei õnnestu, jätavad need pigem mulje kui üksikjuhtumid. Ma ise olen aga sattunud sõitma ühte oma marsruutidest mööda ühte põhimaanteed viimase peaaegu aasta jooksul öisel kellaajal, kus satun iga nädal kokku ühe sellise tüübiga, kes tahtlikult provotseerib. Tal on lähituled reguleeritud näitama nii kõrgele, et pimestab vastutulijaid. Esimene kord, kui maanteel "kohtusime", andsin viisakalt kiire vilgutamisega märku, et vaheta lähituledele. Tavaliselt, kellel lähituled pimestavad vastutulijaid (misiganes põhjusel), on sellest ise teadlikud ja teevad vastu sarnase kiire vilgutuse, mis tähendab lühidalt seda, et "mul on juba lähituled ja mingil põhjusel praegu pimestamise probleemiga tegeleda ei saa". Ei pane pahaks, ikka juhtub. Seekord järgnes aga kiirele vilgutamisele see, et pandi katusel jm olevad prozhektorid põlema ja jäetigi põlema. Kui järgmine nädal sama olukord saabus, olid mina juba juba informeeritud, et tegemist on naturaalse idioodiga ja vaatasin kõrvale, et peale möödumist vähemalt teed jälle näha. Minu taga tulija seda muidugi teadnud, tegi lühikese vilgutuse ja saime mõlemad tema tuledemerd näha. Pole kokku arvutanud, kui palju kordi olen nüüdseks temaga sellesse olukorda sattunud, et keegi vilgutab ja seepeale veokajuht n#ssib täiega ja nii pikalt kui saab. Ega selles polegi midagi erilist ja selliseid on kindlasti teisigi. Aga kuna ma näen sama tegelast nädalast nädalasse samasuguse provotseerimisega ja tahtliku liiklejate häirimisega tegelemas, tekivad paratamatult mõned küsimused:

1. See auto on läbinud tõenäoliselt legaalse ülevaatuse ja tuled keeratakse tahtlikult paigast ära peale üv läbimist. Miks ei tegele sellega tee ääres passiv politseipatrull ega saada veokat erakorralisele ülevaatusele? Patrullist sõidab ta mööda vähemalt mitmeid kordi kuus nagu minagi.

2. Kuidas on võimalik, et ta pole nii pika aja jooksul üritanud samal viisil n#ssida mõnda vastu tulevat politseipatrulli? Või tõesti iga kord vabandab ja laulab oma nutulaulu ja politseinikud usuvadki?

3. Kuna tegemist on liiklushälvikuga, kes provotseerib tahtlikult liiklusohtlikke olukordi (mis tema jaoks kõrge ja raske auto roolis ei ole eriti ohtlikud), kas sellisel inimese puhul oleks võimalik juhtimisõigus peatada? Või vähemalt C+ kat juhtimisõigus? Selline psühh peab ju kuidagi saama ka tervisetõendi... kuidas see võimalik on?

4. Kõige olulisem küsimus, et mida teha? Mina ignoreerin. Kõik teised kah ignoreerivad. Järelikult aktsepteerime seda käitumist, aga ei peaks...

- ma ei tea veoka marki ega numbritki, aga isegi numbri alusel roolis olijat tuvastamata ei järgneks nagunii mingeid tõsisemaid sanktsioone kui need, millega ta on tõenäoliselt juba kokku puutunud ja mis tulemusi ei anna.

- näinud enda ees/taga vilgutajate pealt, et mõnedki üritavad talle "kätte maksta" ja panevad talle vastu põlema oma armetud lisatuled või led-ribad... tema jaoks on see nagu hane selga kusi, sest tema prosede kõrval ongi väikeste autode lisatuled armetud ja isegi, kui mõnel ei ole, siis tema jaoks on see üks tuhandest ja hetke pärast juba unustatud.

- kas on üldse olemas mingit seaduslikku võimalust, kuidas seda lahendada nii, et see lahendus päriselt kah toimiks? Külavahel lahendatakse sellised asjad tavaliselt esihammaste kiire likvideerimisega hulgiteenusena, aga veoautot ei sunni keegi seisma jääma... ja võibolla tema eesmärk ongi nõuda kelleltki tasuta välja uued ja ilusamad hambad:) Niisamuti tähendaks aknast välja visatud poolik tellis seda, et lõpuks ostan mina talle uue esiklaasi. St kui just koduukse ees kätte ei saa, ei saa seda lahendada ka omakohtu teel ja millegipärast arvan, et inimene, kes niimoodi provotseerib, on mõelnud sellele, et mitte sel viisil ise vahele jääda.

Aga positiivse poole pealt tunduvad kõik teised liiklushuligaanid selle ühe tegelase pärast natuke süütumad tegelased, kuna enamik on lollid oma lolluse tõttu, mitte pahatahtlikkuse pärast:)

Idioote leidub igal pool ja igasuguste liikurite roolis. Lihtsalt eeldatavasti tegeletakse perega kuhugi sõites ohtlike olukordade tekitamisega vähem kui liikluses oma tööd vihkavate igavlejate poolt.
https://www.youtube.com/watch?v=irL0elSNeW8

Midagi lõbusamat kah
https://www.youtube.com/watch?v=693yRmFVbIE

PS: teema pole üldse veokajuhtidest, vaid lihtsalt prof juhtidest, kes teiste trollimisega igavust peletavad. Reaalselt on selliseid idioote kaubikutega liikluses kordades rohkem kui rasketehnika roolis. Ja mitte ainult kaubikutega, vaid ka muhviautode, taksode jpt-ga.

PPS: Turvalist liiklemist ja ärge unustage, et konflikti tekitamiseks ei piisa ühest lollist. Selleks on vaja kahte - igaühel on võimalik mitte osutuda üheks nendest lollidest ja anda oma panus, et need olukorrad ikka ohutult laheneks;)
06:20 24.03.2021
ConnorFlint
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Endal on autole paigaldatud lisa LED-kaugtuled. Esmalt seepärast, et sai veel enne, kui maailm hulluses lukku läks, üsna palju ja tihti sõidetud põhjas, talviti. Lisatuled sääl on üsnagi hää lisa. 3a tagasi sai ette pandud korralikud päikesed. Eestis nö tavaliikluses olen neid lisatulesid kasutanud 3 korda, kord iga talve jooksul. Ning just sarnasel juhtumil, mis eelnevalt kirjeldet. Ei, minu mõte ei ole tagasi teha või karistada, vaid, et kompenseerida seda galaktilist keevitust oma valgusega - et mina näeks.
Olen viibinud autos, mille juht võitles vastu tuleva hüpervalgusega. Nii kui valgusviht oli jäänud selja taha, ilmus ööst masina ette haagis. Kuna veel mõned kümned meetrid olid haagiseni aega, jõudis juht olukorrale reageerida ja haagisele tagant sinne ei lajatanud. Tegemist oli traktorihaagisega, mingisugused tagavalgustid olid ka küll küljes, kuid võrreldes selle vastu tulnud apokalüptilise valgustusega, olid nood lampid kut tukkuvad silmad.
19:34 25.03.2021
qp (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Pean ennast prohvessionaalseks juhiks. Miljoneid seljataga. Aga koguaeg õpin midagi juurde. Tuledega ei mängi ja lähituled piisavalt maha keeratud. Sama probleem viimasel ajal, küll aga olen kogenud põhjuseta kaugtuledega pimestamist. Kas vastutulevas autos on mingi seltskond debiilikuid, kellele see pakub nalja?
20:18 25.03.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
lähituled piisavalt maha keeratud - see on ikke vääga ebaprofesonaalsuse tunnus, kimada tuled maas 90+km/h. Insenerid näevad vaeva et teha tulesid mis valgustaks normaalselt teed,ja siis tuleb nn proff ja krutib need maha, no on ikke maailm kirju.
20:47 25.03.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Kas saad ka oma valgusvihu piires seisma, kui sinna miski küljelt ilmub? Ei, mitte ootamatult, kuna pead seda siiski ootama ja selleks valmis olema.
14:21 26.03.2021
qp (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
lamemaalane, annan andeks selle, et sai jaga autodest midagi. Kuidas sa küll asjast niimoodi aru said? Tuled olid ju õigele kõrgusele reguleeritud, mitte ei pimestanud vastutulijat. Lähituli keerataksegi maha näitama, mitte puulatvu. Piirjoon peab nähtav olema. Paljud sõidavad haagis sabas ja unustavad rooli alt üht nupukest keerata.
kusjuures kahel viimasel autol polegi ma lähitulevihku pidanud ümber sättima tehaseseadest. Lihtsalt koormaga pööran nupukest, mitu pügalat parajasti vaja on.
14:56 26.03.2021
ConnorFlint
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
No ja siis on veel need umbepeened masinad, mis ise endil tuled õigeks "loodivad", saades siis aru, et kui palju koormat on kaubaruumis ja kas ning kui raske haagis sabas...
15:27 26.03.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
qp (registreerimata) - usu jagan, tulede reguleerimine käib ikke vastava seadme mitte mingi persetunnetuse järgi , kindlasti saab ka mõõdulindi ja ka seinaga hakkama,aga see võib võrdsustada sellega nagu osad foorumlased reguleerivad esisilda veel joonlauaga .Samas minu viimane saan millel sai salongist reguleerida kõrgust jäi ikke kaugele eelmisse sajandisse, nüüd õnnestub see töö ainult vastavaid võtmeid kasutades tulede algseadistamiseks, ülejäänud asja teeb ära elektroonika
18:29 13.04.2021
Kärss
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Juhtus selline naljakas olukord selle esimeses postituses mainitud pimestajaga, et Laeva-Tartu vahel 1+2 lõigul sõitis ees üherealisel mingi aeglane masin, tema taga prosektoreid täis maastur (offroad koll) ja mina jõudsin kah just neile järele, kui tuli see pimestada armastav veokajuht vastu. Esimene auto loomulikult vilgutas, mille peale pani veokajuht kogu tulede mere põlema ja jättiski. Aga siis pani esimene aeglane täied peale, minu ees maastur oma katuseprosektorid jm ja ka mina enda päris korralikud laternad. Meie esine ja veoauto olid nii valged järsku, et ma polegi vist varem pimedas sellist pilti enne näinud. Loomulikult andis veokajuht esimesena alla:)))). Aga vaevalt see teda õpetas, sest sellist olukorda, kus tema enda tulederivist miski üle oleks, nii et teda seal kõrgemal isegi pimestab, kohtab ta tõenäoliselt üliharva. Aga endal oli hea "ärategemise" tunne:P
21:38 13.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Kindlasti on see veokas oma idioodi käitumisega kellegi parda-kaameras ,antku asjale ametlik käik. Või siis mitteametlik esimeses peatuses. Mis firmale veokas kuulub ? Mis on auto reg number? Esmalt firmaomaniku teavitada,võimalik et peab uue töökoha leidma.
Sellised tegutsevad syydimatult niikaua kuni mõni õnnetusse satub.
06:58 14.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Küll kärsal ikka õnnestub suurel eestimaal ühe ja sama terrorrekaga pidevalt kohtuda...
Meenutab seda roostes naela filmi. Kus kandis esimene trehvunks oli?
11:26 14.04.2021
Mnjahhh (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Liiklus pole mingi ärategemise koht. Kui vastutulev sõiduk peale vilgutamist oma tulesid maha ei võta, siis milleks peate samamoodi talle vastu näitama täistulesid? Teie ju ikkagi pimestatud. Kokkuvõttes ei näe enam kumbi sõidukijuht mitte midagi..
13:17 22.04.2021
Kärss
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
# Kindlasti on see veokas oma idioodi käitumisega kellegi parda-kaameras, antku
# asjale ametlik käik. Mis firmale veokas kuulub ? Mis on auto reg number?

Loomulikult on ka minu enda pardakaameras iga kord, kui jälle kohtume, aga kuna ma olen ise kah alati pimestatud (ka siis, kui tal ainult lähituli mulle silma on suunatud), ei suuda tuvastada pimedas isegi veoka marki. Rääkimata firmast või reg-nr-st. Loomulikult ei hakka siis ise suure käruga seisma jääma ja ringi pöörama, et sõita kiirust ületades pimedas järgi numbri tuvastamiseks. Ei teinud seda teemat mitte ühe konkreetse imbetsilli pärast (tulepedesid on ju palju), vaid mind paneb sügavalt imestama, miks politsei passib mugavalt oma soojas autos tee ääres, aga selliste nähtavalt ohtlike paigast ära tuledega sõidu- ega veoautode vastu huvi ei tunne. Neid patrulle pole ju vähe ka öösiti. Kui ikka iga nädal erakorralisel tehnoülevaatusel peaks hakkama käima, oleks liiklusest see probleem lühikese aja jooksul täiellikult välja juuritud. Vastus teise punkitikese küsimusele, et see veokas sõidab (vist) Tartu-Tallinn-Tartu otsa, kohtuda õnnestub "kusiganes" nii ühte- kui teistpidi sõites, mina kohtungi mõnikord 2x öö jooksul, mõnikord ei kohtu (seda "liini" sõidab vbl ka mitu erinevat autot/juhti olenevalt kauba kogusest, nädalapäevast vms).
14:00 22.04.2021
ConnorFlint
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Mõni võtab seda lisatulede teemat kui mingit võidurelvastumist.
Nädalavahetusel kohtusin põgusalt ühe tuttava tuttavaga (no oli tolle tuttavaga kaasas, kellega oli asja).
Tollel siis päris kena masin, bmw e36 318i coupe ning säherdusele oli katusele topitud masina laiune LED bar... Tundsin pisut asja vastu huvi ja leidsin ka tootesildi üles, kus valgusvooks oli kirjas 12 000 lumenit!!!
No pole ma ses valguse asjas kõige kõvem käpp, kuid 12 tuh luumenit näikse päris korralik süüdistus olevat.
Küsisin siis kah, et mis eesmärgil v otstarbel too päike katusele pandud on kah?
Tsiteerin:" Igasugused trapead sõidavad pimedas oma täistuledega ringi. Vttu lükkan tuled peale, rsk... Siis on päää."
Nukker, kui mingit puudulikust sedapsi kompenseeritakse.
(bmw e36 318i coupe on üldjuhul kena masin, a noo selline poolkaarjas tuledesära ei kelba kohe mette tollele katusele)
14:30 22.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
ConnorFlint , minuarust õige suhtumine, ka mina karistan lollpäid, kuigi paljud ei saa arugi miks juhtus nii https://youtu.be/LTgA12CePXk

Muudetud 22.4.21 14:58

15:11 22.04.2021
Kärss
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
# Mõni võtab seda lisatulede teemat kui mingit võidurelvastumist.

Samas ma mõistan neid, kellel on palju öösel sõitmisi ja midagi on vaja teha. Kui mina istun kõrgel (nt kaubik, mahtuniversaal, maastur vm) ja nii minu kui vastutulija tuled on madalal, siis eraldatud sõidusuuna puhul paljud ei suvatsegi piirdeaiast kõrgemal istuvaid juhte pimestavaid kaugtulesid või LED-bare lähituledele ümber lülitada. Siis ongi ainus võimalus kõrgemal asetsevad "töötuled", sest miskit muud polegi olemas, mille abil sundida vastutulijaid liikluseeskirju täitma.

Iseasi, et mingi LED-bar on vist kõige ajuvabam lahendus selleks otstarbeks, sest need laiali hajutatud luumenid valgustavad vaid murdosa sellest, millega saavad hakkama väikesed, esteetiliselt vastuvõetava(ma) kujuga ja mõistlikult fokusseeritud laternad ;)

Lamemaalasele: milles see karistamine seisneb? Mul on samuti peaaegu kõigil autodel isetumenevad tahavaatepeeglid, see ei häiri absoluutselt. Teda ju kah ei häirinud. Häiriks äkki, kui peaks kuulama pikalt suruõhul töötavat rongipasunat. Aga see häiriks juba ka paljusid teisi.
15:22 22.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
kuidas ei häirinud , inimene võttis teeserva ja jäi lausa seisma, ja isegi videost on näha et sellise valguse najal udutuli ei häirigi enam, seega olen nõus sellises kombos kasvõi 100km maha sõitma, iseasi kas eesõitja närv peab vastu kui tal salong valge

kunagi aastakümneid tagasi tuli üks saab kuskil vastu ees hella rallye 3000 pencil beamidega, aga ka mul olid sellised samad ees, tema alustas, ja ega minagi alla ei andnud jaga kannatas vastu sõita ja ei pidanud teeserva jälgima vaid sai vaadatud mis ees toimub, nats valus oli aga ................
16:25 22.04.2021
raizxc
lamemaalane
Noh jah, järgmine kord satud mõne kangema härraga kokku kui see käruga tagasihoidlik tegelane oli, kes ilmselt kogemata on oma udutule põlema pannud/jätnud. Tõesti raske lihtsalt sellisest mööda sõita ja oma eluga edasi minna, kui terroriseerima hakata? Korra võid ju vilgutada aga tuimalt kaugtuledega keevitada?
16:42 22.04.2021
Erfs (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Kärsa kirjeldatud piirdeaiaga situatsioonid muutuvad järjest aktuaalsemaks, sest tulede automaatika ei näe vastutuleva sõitja (piirdeaia taga) asuvaid tulesid. Arvestades, et neid piirdeaedasid tuleb nagu seeni peale vihma ja autopark muutub tasapisi modernsemaks, siis see probleem süveneb.

Teistega arvestav liikleja hakkab siis käsitsi tulesid vahetama, osad ilmselt lasevad rekkal prosedega meelde tuletada lähitulede peale vahetamise vajalikkust. Sellistel teelõikudel olen hakanud hindama nö. kiirtee lähitulesid (AFL Insignia) ja kaugtulede automaatika üldse välja lülitanud.
17:30 22.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
raizxc
kui videot uuesti vaatad siis korra võtsin ära, kas arvad et lollpea sai aru miks korra tõmbasin tulesid? ( võiks laduda küsimärke ka rohkem, aga see ju reeglite vastane) Tuhajuhanid ju sõidavad silmad ruutus , arvatuuris põleb hunnik tulesid, aga nende tähendust ei teata, seega mitte lasta tema säraval udukal ennast mitte häirida tapan selle särasilma oma korralike tuledega, meeldigu see teistele või mitte ei lähe mulle ÜLDSE korda.
09:51 23.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
lamemaalane on sama loll või veel lollim kui see keda ta "õpetada" tahtis. Kui inimene on kogemata oma udutule põlema jätnud, ei saa ta kindlasti aru, mida see haige seal taga tõmbleb. Sõitnud mööda ja näidanud oma tagumisi udutulesid, oleks rohkem tolku olnud. Ikka kohe keevitama ja saigi õnnelikuks.
10:03 23.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
olen alati öelnud et punktie (sed) ei hiilga mõistuse ja lugemisoskusega, aga loe minu viimast posti, soovitavalt paar korda, äkki jõuab ka kohale, aga kui ei jõua, egas siis maailm ka seisma jää
20:29 23.04.2021
C4 (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Mis tegelane see lamemaalane küll on? Huvitav, milline see tüüp päriselus ka välja näeb? Mida sa rsk tuledega mängid? Siin pole sul mitte mingit õigustust!
20:41 23.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
jälle kargas välja üks терпила.
21:18 23.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
siin on tunda sibula haisu
21:29 23.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
nojah oleks ju võinud kirjutada siis : allalastud, käivad isegi vaseliin on kaasas
00:02 24.04.2021
Kärss
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
# meeldigu see teistele või mitte ei lähe mulle ÜLDSE korda.

Kes trollib foorumites, kes trollib lisaks teisi ka liikluses. Sellise suhtumisega satud varem või hiljem kellegi otsa, kes on veel egoistlikum ega pea paljuks seda ka füüsiliselt tõestama hakata. Mina näitan samuti paremat suunda neile, kes seljataga midagi tõestada üritavad. Vajadusel tõmban ka teepeenrale, et härrad kiiremini mööda saaks järgmistelt oma tähelepanu kerjama.

PS: korra elus olen olnud olukorras, kus laenatud kärul kadusid kõik tuled ära. Pistikuviga oli vist, aga öösel sellele mingit lahendust polnud. Suunatuled (ohutuled) jäid laiema käru varju ja kõik tuled olid madalamal kui käru porte. Ainus võimalus end kuidagi nähtavaks teha oli tagumine udukas (teine variant oleks olnud kolmas pidurituli seal kõrgel). Siis kah muudkui vilgutati. Ei teagi, kas ei meeldinud pime käru või see tagumine udutuli või oli mõnel lihtsalt haige esinemise vajadus. Täpselt nagu esimeses postituses kirjeldatud veokajuhil. Aga parem las vilgutavad ja signaalitavad need närvihaiged liikluses, kui et peksavad kodus naist ja lapsi.
02:38 24.04.2021
aztronaut (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
See lamemaalane tundub olevat täielik liiklushuligaan. Udutule videos kihutab asulateel kus 50ne piirang, 70ga eessõitvale autole järgi et täistuled peale panna?
Lisaks tal üks teine video, kui kõva mehega tegu. Maanteel 90ne alas, mitmest veokast mööda, 150km/h.
Huvitav mis politsei neist videotest arvab, peaks vihjama.

https://www.youtube.com/watch?v=0PMYnnip16c
09:58 24.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Kärss kuulaks huviga millisel autol on tagumine udutuli põhituledest niipalju kõrgemal et see käru gabariitidest välja paistis? Kas selle peale ei tulnud et ohukolnurk sinna taha riputada? Sul ju ka sama suhtumine nagu mul
# meeldigu see teistele või mitte ei lähe mulle ÜLDSE korda.
10:54 24.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Paralleeluniversumis paistavad udukad alati käru tagant välja.
11:15 24.04.2021
Marko
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Kus on kirjas, et tagumine udutuli paistis üle käru? See võib olla nähtav käru alt kui kaugus on piisav.
11:32 24.04.2021
v6sa
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Uuemad haagised on udutulega. Kuigi sellest videost udutuld ei paistnudki. Ainult üks närvihaige täistulepede kihutas öisel külavahel.

Mul olekski lamavoile uut tagatuld vaja, kohtumiseni!
13:43 24.04.2021
Kärss
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Oeh, no küll ikka oskavad need paralleeluniversumi spetsialistid pastakast offtopikuid välja imeda. Kus ma kirjutasin, et tagumine udukas oli kõrgemal?? Ma kirjutasin ju täiesti üheselt mõistetavalt, et KÕIK TULED OLID MADALAMAL kui käru porte. Tagumine udukas sama kõrgel kui gabariididki. Sellepärast tegingi kõik endast sõltuva, et end vähegi NÄHTAVAMAKS teha. Sellepärast olingi madamalamate autode jaoks endiselt nähtamatu ja kõrgemate jaoks veidike pimestav. Loomulikult oli ka ohukolmnurk käru taha seotud, sest isegi maanteel "sitasena" ja mittepeegeldavana on sellest rohkem kasu kui pagassi põhjas. Usun, et kes autodega vähegi rohkem kokku puutunud, kui foorumis targutamise tasemel, suudab hetkega lugeda ette vähemalt kümmekond autot, millel tagumine udukas on samal kõrgusel gabariitidega ja/või suunatuledega, kuna veel hiljuti oli see "ritta laotud tagatulede" puhul pigem standard.
14:06 24.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
äkki oskad kui erudeeritud inimene pajatada palju % see vähegi NÄHTAVAMAKS teha juurde andis vs enda tahavaatepeeglist vaadata hullult kumavat tagaportet? Oleks selline asi juhtunud saksas, usu sa oleks jätnud asja esimesse parklasse, aga eestis pohlad, mul vaja sihtpunkti jõuda
15:05 24.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Loll, aga järjekindel. Küll leiab kõvema kivi. Siin on muidugi kõva plõksija. Käed värisevad lausa klaveri kallal ilmselt.
16:42 24.04.2021
. (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Lamemaa ju ongi uus selgeltnägija ,kellel midagi peale ärapanemise öelda pole,lihtsalt kõvatamine foorumis.
Sellised tulevad ja lähevad.
17:22 24.04.2021
puls
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
See möödasõiduvideo on nii ja naa, kedagi ei ohustanud. Omalajal õpetati et möödasõit peab olema kiire ja konkreetne. Paljused maade on ok. kui möödasõidul +20/30. Olen ise mõnel korral mõõtjasse sattunud möödasõidul üle +20 ja rahulikult suheldes mõõtjaga on arusaamine igati adekvaatne olnud.
19:17 24.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Tänaseks meie hulgast lahkunud poliitik ja riigiametnik Robert Lepikson tegi ettepaneku legaliseerida kiiruseületamine möödasõidu puhul. Lükati tagasi, kuna leiti, et meie kultuuritase ja hoiakud ei ole selleks valmis. Pehmelt öeldes viljeleme popsniku või jõmmi mentaliteeti. Pool Eestit oleks ju siis pidevalt möödasõidul või selleks just hoogu võtmas. Vähemalt seletuskirjas, kui maha võetakse kiiruseületamisega.
19:29 24.04.2021
jee.kim (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Pol. näeb ka möödasõitetava kiirust. Kui see on alla lubatu, siis ei nähta hetkelises ületamises probleemi(tavaliselt), kui aga hakatakse 90kmh+ sõidukist mööda trügima ja peale manöövrit kiirus ei lange....
19:57 24.04.2021
daun kuubis (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Sõidaks neist ükshaaval mööda,sups mööda,tagaai oma ritta ja uuesti alga
10:44 25.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Ja kui mootorrattaga, siis tagarattal Tallinnast Tartusse, onju.
19:12 25.04.2021
C4 (registreerimata)
Re: Professionaalsed juhid igavlevad
Lepiksoniga seoses see asi, et ta oli väga hea sõitja ja talu tal Haanjas. Ise Võru maavanem... Loobus ettenähtud ametiautost ja kasutas oma 911 või Jaguar XK8. Muidugist oli tihti vaja mööda sõita. Kuna enne oli siseminister, siis ega suurt talle midagi tehtud. Muidu hea aumees oli. Ta algatas suure teehooldusprojekti Lõuna Eestis kus teid hakati tihemini hööveldama või asfaldiga katma. Nii kui ta lahkus meie seast, kõik see idee kukkus kokku.

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.