Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: MOOTORIKETI VAHETUS

11:51 04.04.2021
Muuvit
Mootoriketi vahetus
Tere.

Millal tuleks pingutada (või vahetada) mootoriketti 2007a MB GL320 ?

Tänud.
13:05 04.04.2021
jahah (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Pigutada ei ole seal midagi, ainult vahetada. Miks küsid, kas klõbiseb?
13:39 04.04.2021
to jajah (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Ei klõbise. Lihtsalt kuna ma ostsin elu esimese auto, siis ma ei tea autodest midagi. Läbisõit on u.330 000 ja ma olen kuulnud, et peale mingit km tuleb ketti vahetada/pingutada.
13:59 04.04.2021
jahah (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
300 pealt ta ilmselt keti vahetust ei taha. Kui külmalt alguses klõbisema hakkab, siis kõige lihtsam on vahetada ketipinguti, kui vait ei jää, siis ketisüsteem. Seni kuni külmalt ei tiksu, ära tee midagi.
15:07 04.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Olemas ka selline väljend nagu "ennetusremont". Vahetad enne, kui pekki läheb. Isegi kui saaks pingutada, ei saa seda teha üle teatud taluvuse piiri. Kett ei veni, vaid hakkab igast lüli sõrmest lõtkuma. Tulemus muidugi sama, mis veninud ketil, ta lihtsalt pikem ja ei tee oma tööd enam korrektselt. On esinenud ka keti katkemist, millisel puhul remont kordades kallim (klapid, kolvid jne).
Ega ei pea ju ka kuluosa, nagu piduriklotsi kasutama kuni metallini, onju :)
16:50 04.04.2021
jahah (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
loomulikult, kui pappi on, võid igaks juhuks pool autot välja vahetada
17:43 04.04.2021
Alfa isane (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Ilgelt kibestunud vennad on siin foorumis enamuses ikka. Iga küsimuse peale aetakse nisu ja demagoogitsetakse.
Jätke vastamata kui midagi asjalikku pole öelda.
18:11 04.04.2021
Mees siis 21.sajandil (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Muidugi muidugi! Ennetusremondi käigus vaheta ära kolvirõngad, kepsusaaled ja kardaaniristid. Venelastel on väga elulähedane ütlemine:" Dai mashiinu rabootat!". Ehk siis:"Lase masinal tööd teha!"
18:37 04.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
ennetusremont on teadatuntud remondifirmade pähemäärimis teenus.kett kulub ja ka venib!
18:56 04.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
kuulaks siis 63amg, kuna on näiteks õige aeg mootori ketti vahetamiseks?
20:05 04.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kahju, et nägusid ei näe, aga sedagi tore teada, et ei ole kuhugi kadunud kontingent, kes puksiirfirmadele tööd annab. Muidugi ärge puutuge töötavat asja, kindlasti ärge reguleerige esisilda, kuna töötab ju.
Ja õppige kindlasti ainult enda vigadest, kuna siis asi kindlam. Ja mina lähen nüüd elektroonikute foorumisse vaidlema, kuna ma ei tea elektroonikast mitte midagi, no vähemalt saan eriala inimesi häirida. Nali.
Tegelikult lähen Ziguli ketti reguleerima maja ette, krt, oli see nüüd 17 või 14 võti.
20:22 04.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
63amg, tundub, et oled mõõtnud ja võrrelnud uue ja vana keti lülide pikkust. Tore kui leidsid veninud ketilülisid. Teised mehed on siiani leidnud vaid ellipsikujulisi lüli auke, mida enne vähemalt nimetati kulumiseks, mitte venimiseks. Ka keti sõrmedele tulevad kulumisjäljed. Sama loogikaga peaksid venima ka siis kolvid? Või nimetame kolvi- ja kepsusilmade kulumiseks siiski seda ilmingut.
Ja ketiaukude ellipsite summana on kett veidi pikem küll, ühtlasi paigast ära ka nukkade timing. Aga kes tahab, ootab ära, kuni kett hakkab oma visklemisega leevendeid ja taldu intensiivsemalt töötlema.
20:53 04.04.2021
eelmisele (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
sul on vist pagana nüri elu, et pead siin foorumites käima tarka panemas? uustulnukana arvad, et oled kõva ütleja ja teistest igas mõttes targem, aga usu mind- aastate jooksul on siit palju sinusuguseid läbi jalutanud.
21:16 04.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
eelmisele (registreerimata) - paistab et oled teravam pliiats kui punkt (ikesed), tubli.
21:28 04.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Muidugi ma tean, et rumalaid on rohkem ja nad jäävad massiga peale, aga põnev on nendega, sellepärast provotseeringi, et sportlikust huvist teada saada põhjust, miks tulevad siia vaidlema ilma erialase ettevalmistuseta inimesed. Ja minusugused väsivad vasikaga võidujooksmisest ära, seda tunnistan ausalt, kuigi endal häbi seejuures. Nüüd teengi pausi ja lähen nurka häbenema muuseas.
Ja olen muidugi kade inimestele, kelle igas päevas on ohtlikke ja teravaid elamusi. Vastupidi minu nürile elule. Tean mehi, kes tundsid igavust ja sõitsid mootorrattaga suurel kiirusel risti üle Vabaduse pst pimesi, elu nagu lill, adrelaksu ei suuda mõõta ükski teadaolev mõõdik, mina ei proovinud, kuna aravõitu. Ja teadupärast on kõik ristuvad tänavad seal anna teed märgiga.
21:48 04.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
mine parem magama!
22:19 04.04.2021
lamemaalane (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
kuulaks siis 63amg, kuna on näiteks õige aeg mootori ketti vahetamiseks?
22:54 04.04.2021
Deus
Re: Mootoriketi vahetus
Parem ennetada kui kuskil 7km metsas sees mudaaugus avastada.
23:09 04.04.2021
Sigullil ju ei läinud ketid ol (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Oleneb kuidas eelnevalt on õli vahetatud. Kui lasti 30K välbaga siis nagu vōiks kaaluda vahetust. Kui on teada, et õli vahetati kenasti 15k tagant, no siis peaks veel pidama. Aga eks see on vast teatud mudeli põhine (keti minek) osadel (teatud bemmid) vahetatakse juba 200K pealt ketid igaks juhuls ära. Seega vbl mersu omanikud oskavad vastata, sest ilmselt mudeli põhine ja aastakäik on oluline faktor keti minekul
07:00 05.04.2021
A66 (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Õige aeg on ennem, kui katki läheb. Millal ja kas see juhtub? Lõpuks juhtub. Kuna u. 80% suurtest sakslastest on meil siiski keritud, ei tea vastust keegi. Kui igal käivitusel peale 30+ min. seismist kõristab, on viimane aeg vahetada. Sõltuvalt mootorist on vahest harva väike kõrin hetkeks normaalne. Samas tuttava x5 kolmene diisel läks lihtsalt krõps ja laiali. Muidugi bemmi kett on niru ka. Kuna mingi hetk tuleb seda nagunii teha, tuleks teha pigem varem ja jälle 200000 + muretu. Pole ju raske nii mõelda?
07:33 05.04.2021
- (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Aga kui ärikas on hooldusajaloo ära kaotanud, sest tuleb ju müüa vähesõitnud autot, aga eelmine omanik on tegelikult just ketivahetuse teinud, siis kulutadki igaks juhuks raha uue vahetuse peale? Mingit kõrinat ega muud jama ei ole, aga ikka vahetad? Äkki on siis juba lihtsam esindusest uus auto osta? Või lihtsama variandina uus mootor? Miks piirduda vaid ketiga kui seal on ka muid kuluvaid juppe?
Üldiselt on rihmaga mootoriga elu lihtsam- teed peale ostmist vahetuse ja rahu pikaks ajaks, ketiga autode omanikud aga mõtlevad üle- äkki oleks vaja...
07:53 05.04.2021
Njah bljah (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Bemmi vendadel on ketivahetus tava hoolduse nimekirjas. Ma mõtlen seda et kui ostetakse näiteks turu odavaim F10 2010 530d 180kw ca 8000 euroga siis esimese asjana tehakse igaks juhuls ketivahetus ära. See ei maksa ka ju enam palju (arvestades sellise auto ülalpidamiskulusid) keti saab vahetada tühise 1500 euro eest. On ka teisi mineku kohti, näiteks kõrgsurvepump (KSP). KSP minekuga on tehtud omanikule 5000 € remondiarve, seega osad vahetavad igaks juhuks selle ka ära. Mida 5000 eest siis saab? Kui ksp hakkab metalli tootma, siis vaja vahetada kodu küttesüsteem, näiteks kuid mitte ainult: kütuse paak, kõik kütuse torud/voolikud, kõik pihustid jne jne
08:26 05.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Mäletan ühte Ziguli omanikku, kel põhiline raha läks vast õllele, nägu pidevalt punane ja tegi naabritega asja 9kordse maja ees. Püüdis tõestada oma tublidust jutuga, aga tegelik olukord oli selline, et ta auto mootoril keti leevendi ammu pooleks ja karterisse kukkunud. Ütlesin talle, mis ees ootab, ignooris täiega ja mõne aja pärast oligi kett "kõristanud" augu plokikaande. Nüüd, selle asemel, et midagi ette võtta, hakkas mootorisse õli juurde valama, kuna karteris gaasid ka juba päris vägevad ja tekkinud august lausa pritsis õli. Töökoht 6 km ainult, jõudis tööle ja õli juurde...Vähemalt oli lootust et sellise meetodiga muutub õli värv ka normaalsemaks, kuna see, mis algul sealt pritsis, oli tõrvataoline, järelikult oli kokku hoidnud ka õli vahetamise pealt.
Peab tunnistama, et selline inimeste enesekindel rumalus väsitab moraalselt, no lihtsalt eeldad, et ka sinu naabritel on mõtlemisvõime, jääb loota, et nad selle puudumisel teisi võimalikult vähe häirivad. Kasvõi igapäevase õliloiguga auto all ja samas mängisid ka lapsed.
Ja kui naabrid keeldusid ühistut moodustada, sai minu mõõt täis. Köögi kraanist ei tulnud vett, kuna terastoru 25 aastat peale paigaldust meenutas lupjunud veresoont ja kogu maja torustik vajas vahetamist. Kuidas seda ilma ühistuta teha? Võtsin end kokku, kuigi ei olnud kerge ja nüüdseks ligi 20a omas majas ja ilma liisinguta. Veelkord, ei olnud kerge, aga ka sellises kortermajas ei olnud enam kerge. Sa nagu aru saite, kõik algas Ziguli mootori ketist :)
12:07 05.04.2021
A66 to . (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Ega kui oled tume maa autode kohapealt, ei olegi hästi. Maksad igal juhul, kas uue plastikust käki eest, mis väravast väljudes kolmandiku odavam on või korraliku auto topelthoolduse eest. Targemad oskavad asju kuulata, vaadata arvutiga nihet nuka ja vända suhtes jne. Hooldusraamatu kaotamine pole ka probleem, sest siduva info järgi on võimalik läbisõit arvutiga tuvastada suht igal autol, vähemalt sakslastel.
12:16 05.04.2021
Deus
Re: Mootoriketi vahetus
Tähendab, igasugune autode ülehooldamine on nende inimeste mure, kelle pole teenindus kogu aeg mõne kilomeetri kaugusel mööda asfalti. Kui ikka midagi kuskil kolkas pekki läheb, siis maksad vigaseks ennast juba treila eest + veel remont otsa. Ei olnud küll mootori kett, kuid alles eelmine sügis sain Tallinnast Nõvale sõita koos käigukasti padjaga Galaxile, sest vend mul arvas, et kestab küll aga ei kestnud kõige krdi kaugemas nurgas eestis tema jaoks, sest ta tuli Valgamaalt. Sai siis pagass asju täis laotud ja keset metsa see remont tehtud, ei taha teada, mis siis, kui mingi kett või sisemine asi lennanud oleks.
Jah, kasko katab igasugu asju aga kõik ei sõida otse esindusest tulnud autodega, sorry!
13:06 05.04.2021
. (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Selle vastu pole ühtegi ravi,et ka uuel autol või vanal ..kolkas..mingi rike ei teki.

Ei maksa üle mõelda,kui tuleb ettenägematu probleem siis tegeled sellega mitte ei muretse terve elu,et kas ja millal. 10 aasta peale treila korra tellida pole ka hullu. Võid ka sõbra kutsuda ja noori otsas pukseerida.

Ühesõnaga elage murevabalt ,mitte ette muretseda.

13:13 05.04.2021
Deus
Re: Mootoriketi vahetus
See on inimtüübis kinni juba, mulle meeldib mõelda ette, eriti kui sõidan kuhugi sinnakanti, kus kindlustused ei kehti ja/või raske tulema saada Siiani pole masinad tee peale ega metsa mind jätnud olenemata oma vanustest.
15:43 05.04.2021
lampi (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
mul on keset maanteed 2 korda läinud treilat vaja

ükskord läks veepump (lõi kapoti alt suitsupilve välja)
teinekord läks jahutusvedeliku toru katki, mahlad jooksid välja

ega seda ette ei tea ju
16:15 05.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
no ei hakka ju igaksjuhuks mootoripatju vahetama! käin euroopas ilma tagavarattata.ei hakka ju nelja tagavaratast kaasa tarima,et äkki läheb katki.kasutatud autol on kõik detalid kulunud mingil määral.kas vahetate 5 aastasel masinal kõik liikuvad detaild välja
16:24 05.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kui on rihmaga mootor, siis veepump vahetatakse koos rihmaga alati ja selle aja järgmise rihmavahetuseni peab veepump kindlasti vastu, kui just praak ei ole. Rihma ja rullikute vahetust saabki nimetada ennetuseks, kuna häält ju miski veel ei tee ja visuaalselt hambadki rihma peal korralikud, aga kui kauaks? Mõnel autol see nõue juba 90kilo pealt, samas võib olla ka üle 200, oleneb. Ka lõdvikutele tuleks ring peale teha, no vähemalt siis, kui auto 10a vanune juba. Olen kunagi lõdvikuga hädas olnud, teibiga ei anna ka panna, et remondikohta jõuda, sest kuumus sulatab teibi liimi voolama.
Sain abi lehmalaudast, kus leidus kapronvooliku jupp, läheb küll soojaga pehmeks, aga hoiab niikaua siiski mahlad sees, kuni tsivilisatsiooni jõuad. Talvel sellega jama, kuna kui termostaat kinni, läheb kapron nii jäigaks, et võib radika puruks teha.
19:38 05.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
isegi volvo esindus ei vaheta veepumpa igal rihmavahetusel! keti korrasoleku kontrolliks on inimesele antud nägemismeel ja kuulmismeel,lisaks veel arvuti
21:14 05.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kuulmisega ei teki probleemi, olgu kett mootori taga või ees. Aga vaadata veidi ebamugav, kui see vastu tulemüüri, või siiski mitte? Ega eestpooltki enam igal autol ketini saa, et siis seda hammaka peal kergitades hinnata. Ja mis organiga hinnata hammaste "banaaniks" minemist. Ei kuule, ei näe, aga ilusal hetkel viskab keti hamba või paar edasi. Töökojad tõid välja selle veaga teatud 3,2 bensukat. Ja ei soovitanud mul selle mootoriga osta kasutatud kujul autot.
Loomulikult ei hakka selle nimel minevikku nostalgitsema, aga Zigulil võtad klapikambri kaane maha ja voilaa, keti kontroll tehtud. On isegi kunagi lihtsustatud korras ketti sealtkaudu vahetatud, needid lüli lahti, uus kett sinna külge ja mootorit ringi ajama, niikaua, kuni uue keti teine ots käes ja needid kinni. Seda muidugi juhul, kui keti tald korralik veel. Seda sai ainult mootori esikaant eemaldades vahetada, mis teadupärast palju mahukam töö.
21:23 05.04.2021
Birdman. (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Lase ära vahetada see kett. Samas lase ka üle vaadata y-toru , karteri tuulutus mootori peal ja sellega olev õlikoguja, mootori peal väikesed kütusevoolikud. Õlijahuti tihend, mis V6 sisemusse maetud. ISM ja SAM moodulid. Õhkvedrustuse komoressor ja õhkpadjad. Kui mõni neist jukerdab on kerge teele jääda. Kõik need punktid korras või rahus sõita.
Edu
23:09 05.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kusjuures Birdman täägib sega ilma irooniata.
06:45 06.04.2021
. (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
küll võib mingi lm siin jahuda ja jahuda ja teistele takka kiita. võta puhkust ja mine jalutama.
08:56 06.04.2021
lampi (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
to arvoLM
auto oli E60 bmw 5.seeria 530i, ehk ei olnud rihmaga. Veepump varem häält ei teinud. Läbisõit oli ca 220 000 km. mootor M54 ehk tegemist oli 3 liitrise bentsukaga 170kw
11:09 06.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Nüüd peab vist tõesti lõpetama, enne kui punktikese stress depressiooniks areneb, saan veel niimoodi süüdistuse inimesele haigusliku seisundi tekitamises.
22:25 06.04.2021
1 (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
inimene hiljuti rääkis kuidas ta A6-el hoolas remondimees Webasto toru vahetas. Peale tublit tööd oli masinal turbo surve kadunud ja toss taga.lahenduseks laoti kohe uued pihustid ja uus turbo peale. Kuna ikka tulemust ei olnud hakati viga ka otsima ja leitigi lahti ununenud cooleri lõdvik lõpuks ilusti üles.
Siit tekib küsimus, et kas oleks pidanud ehk kohe ketid ka juba "ühe soojaga" ära vahetama?
Mis käparditest kõigevahetajad arvavad?
23:08 06.04.2021
Deus
Re: Mootoriketi vahetus
Kui juba mootor maas oli, siis oleks ära vahetanud küll jah! Üldiselt on toredad diagnostikapoisid, kes ei vaadanud diagnostikaaparaadiga, palju rõhku sisselaskes üldse on pööretega :)
06:41 07.04.2021
- (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kui juba mootor maas, tuleb uus mootor panna. Täiesti mõttetu on seda vana käkki tagasi toppida.
09:31 07.04.2021
maaks
Re: Mootoriketi vahetus
Kui autoga on asi nii kaugel, et mootor tuleb maha võtta, siis on viimane aeg auto ära vahetada :-)
09:41 07.04.2021
v6sa
Re: Mootoriketi vahetus
Birdmani soovitused on asjakohased.

Küsija 330 kkm on just see läbisõit, mille juures keti venimine võib hakata olema teema. KUI on läbisõit õige JA hooldused on tehtud ettenähtust tihedamalt, siis ilmselt kestab veel. Aga kas on?

Tuletame meelde, et küsija auto on vähemalt 13 aastat vana.

Elu on näidanud, et enamasti on paarsada tuhat maha keritud ja tehase niigi liigoptimistlikke hooldusvälpasid ka veel venitatud, siis ongi kett sedapalju veninud, et vänt ja nukad enam alati sünkroonis pole. Seda peaks muidugi üks mootorit tundev Diagnostik läbi hammustama.

Suvaline koodikustutaja loomulikult ei taipa seda vaadata, kui otse käivitust takistavat veakoodi ei ole.

Kui rahakott vähegi vastu lööb (ja MB GL ostja peaks andma endale aru, et see on siiski kallis auto nii soetada kui pidada), tasub teha vähimagi kahtluse korral ära.
10:50 07.04.2021
Deus
Re: Mootoriketi vahetus
Selge, kanname kõik audid ja osad KIA'd ja nii mõnegi masina veel lihtsalt maha, sest keti või rihma vahetuseks on vaja mootor maha võtta.

Muudetud 7.4.21 11:16

12:44 07.04.2021
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
vahel ongi lihtsam ja kiirem mootor koos kastiga maha tõsta
18:49 07.04.2021
mati1222 (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Ja veel enamgi, kui mõnel masinal on paari jublaka vahetamisks vaja terve kere raamilt maha võtta, mis siis et väärtust veel üle 30 000 , aga kanname ikka maha.
19:37 07.04.2021
- (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Tuginedes vene saitidel olevale infole võib öelda, et läbisõit 300 000+ on selle mootori (või sarnaste mootorite, millede modifikatsioone on mersul rohkem kui mõnel sokke) eluea teine pool ehk siis ressurss hakkab pikapeale ammenduma. Ketiprobleemide esinemist on märgitud juba 150 000km juures, lisaks igasugu muud puhtalt vanadusest tekkivad (tüüpilised diisli) hädad. Seega pole teemaalgatajal vaja muud teha kui hoida tagataskus mõne tonnid remondiraha ja tegeleda probleemidega siis, kui nad endast märku hakkavad andma. Õigel ajal jaole jõudes on ka ehk kulud väiksemad. Et müügil ongi sellised 300- 400 sõitnud kärud ja et kahelda tuleb ka kuulutuses olevas läbisõidus, siis võib igasugu üllatusi tekkida ja ilmselgelt pole need rõõmsad üllatused.
20:31 07.04.2021
arvoLM (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Ostsin aastaid tagasi kasutatud Nissan Maxima V6 2,0 bens. Oli sõitnud üle 200, hind ka vastav, nagu peab olema ühel 6 aastasel autol. Müüja väitis, et selle auto kett peab vastu 800 tuhat, tundus uskumatu, aga mul suht savi, kavatsesin sellega ainult 100kilo sõita, läks teisiti, kui müüsin, oli 400 ees ja ketist ei teadnud midagi, ei häälitsenud. Autod lihtsalt on erinevad ja ka keti õlitus ei ole kõigil sarnane.
22:18 eile
nõnnamuudu (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
C-klassi Mersu on jälle omale jalgrattaketi muretsenud, foorumid leiavad, et 150 tuhat on vahetust hea teha, pidid katki minema ka ja on olnud isegi 100 tuhande järel katkiminekut.seega pea sama tihti vaheta kui rihma. teine tore asi on vedrud, ilmselt on siin projekteerimisviga, mul on 105 tuhande kilomeetri peale katki läinud 4 vedrud.Erinevat tõugu, viimased kaks on OE numbrile vastavad Sachsid, sõidan peamiselt Tallinnas.
23:55 eile
63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
sa tundud autokauge inimene olevat! mersul ainult üks mootor siis kasutusel sinu arvates.on juba tuhandeid kordi räägitud,et mersul on soovitav kasutada AINULT orig. vedrusid!
00:08 täna
to 63amg (registreerimata)
Re: Mootoriketi vahetus
Kõigil muudel markidel pole probleemi non-OE Sachsi vedrudega ja ainult mersul on jamad. Äkki, noo täitsa huupi pakun, siis ikka viga sellessamas mersus?
Eks mõnikord juhtub ka mersul möödapanekuid, aga margifänlusest pimestatutele tundub see ilmvõimatu...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.