Tere. Esimese hooga oleks ise ka tahtnud kohe midagi pahasti öelda, kuid siis mõistsin, et paljud inimesed võibolla ei hooma autodiagnostika olemust ning ei saa aru oma küsimuse rumalusest. Parem on seletada:
Esiteks - airbagi süsteem on ohutuse pärast niimoodi ehitatud, et isegi kui sa vea kõrvaldad, siis airbagi tuli ei kustu enne, kui viga on diagnostikaseadmega kustutatud. Isegi aku lahtiühendamine ei aita selle ajastu autode airbag süsteemide puhul. Seega diagnostikast sa ei pääse nagunii.
Teiseks - airbagi tule süttimiseks võib olla kümneid põhjuseid. Mõned põhjused võivad tihedamini esineda ja tõenäoliselt on lausa tüüpvigu, aga alati võib olla ka ju harvaesinev viga. Kuna nagunii läheb tule kustutamiseks vaja diagnostkaseadet, siis on aja ja raha kokkuhoidmise mõistes mõistlik kasutada diagnostiku teenust.
- Istme all juhtmed rabedad
- Pistik lahti või hoopis katki
- Bag'i aju otsad andnud
Kui tekkis üleöö, siis üks nendest tõenäoline. Kui ostsite auto ning bag'i tuli ei kustu siis on ehk pauku pannud ja turvapatjade olemasolu/töökord küsimärgi all. Diagnost näitab selle täpselt ära.
Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.
FOORUMI REEGLID
Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:
1. Foorumis on KEELATUD:
a. Ostu-, müügi- ja vahetuse kuulutuste edastamine
b. Otsene reklaam
c. Teadlikult ebaõige sisu avaldamine
d. Ropendamine, sõimamine, karjumine ehk läbivate suurte tähtedega kirjutamine
e. Kirjutamine rängalt eesti keele grammatikareegleid eirates
f. Teemast mööda rääkimine
g. Samas teemas erinevate nimede alt postitamine
h. Võõra inimese pärisnime all esinemine
i. Sõnumite ja teemade kordamine
2. Lubatud on teiste foorumi külastajate aitamine soovitades mõnda head firmat või töömeest. Lubatud on teema laiendamine. Liiga usinat ühe ja sama telefoninumbri/meili jagamist erinevates teemades võidakse lugeda reklaamiks ning kontaktandmed/postitused võidakse kustutada ja kasutaja blokeerida.
3. Teema pealkiri ei tohi olla umbmäärane: "mure", "probleem", "appi". Pealkirja lugedes peab saama aimu, millest antud teemas juttu tuleb. Teemade pealkirjades on keelatud korrata kirjamärke, näiteks: "palju on Calibra kütusekulu???????????".
4. Teema pealkirjas ei tohi laimata kaubamärki-firmat, näiteks: "petturid ASDF autopoes". Oma konkreetset kogemust mingi firma või kaubamärgi kohta saab väljendada kirjutatud sõnumis.
5. Küsimused, ettepanekud ja järelpärimised võib postitada "Vaba teema" foorumis asuva teema "Kaebused" alla.
6. Reeglitele mittevastavaid, mõttetuid ja foorumit risustavaid sõnumeid ja teemasid on administraatoritel õigus kustutada või sulgeda. Pidevalt mõttetu sisuga postitustega foorumit koormavaid kasutajaid on õigus moderaatoritel blokeerida.